0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 30, 2014 10:22:50 GMT 1
Han havde haft et langt liv og hun var ikke i tvivl om, at han måtte have oplevet en del ting. Kysset i sig selv vidste hun jo ikke helt hvad betød, det havde bare været naturligt at gøre for hende og kicket det gav havde gjort hende mere vågen end hun var før. Hendes mave snurrede rundt, rummet snurrede rundt og hun elskede følelsen. Hun lagde sig om på ryggen igen og lod begge arme være over sit hoved nu, hun vendte og drejede sig lidt, inden hun lå helt perfekt. Hans ord gjorde hende både glad og trist, for hun havde intet forkert gjort, men han havde svært ved det og alligevel vendte han det om så det var hans skyld, hvilket hun ikke kunne lide, det var hende der havde kysset ham, ikke omvendt. Myrina lå og tænkte, selvom det var svært for det kildede i hele hendes krop og hun kunne have svor at sommerfuglene var ved at flyve hende langt væk. Forsigtig endte hun med at sætte sig op, hun så mod sin violin, hun var for rastløs til at ville kunne koncentrere sig med at spille. Hvor skulle hun gøre af sig selv? Forsigtigt vendte hun sig om og gik hen til ham igen og endte med at sætte sig helt ved siden af ham, hun lod sine fingre glide igennem hans hår og smilede bare ned til ham. "Jeg giver op, hvorfor undskylder du? Jeg har tænkt og tænkt for ikke at virke dum, men jeg kan simpelthen ikke forstå det." Kom det så endelig fra hende, hun kunne jo ikke forstå det, selvom hun havde tænkt over grundene, der var ikke en eneste som ville give mening. En af knapperne i skjorten var gået op forneden og blottede hendes mave lidt, det var faktisk rart, hun fik luft. Varmen i kroppen var der bestemt og hendes blik som lå på hans noget så kønne ansigt faldt kort i staver over hans læber. Hun bed i sin egen ved tanken om hvor bløde og dejlige de var, hvor rart det havde føltes.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 30, 2014 11:05:09 GMT 1
Selvom Elijah havde oplevet meget og havde haft et langt liv så var det ikke alt sammen godt. Han bed sig stille i læben og vendte blikket i gulvet. Han kunne virkelig godt lide Myrina, hun var sød og dejlig men hun var så ung og uvidende. Han holdt af hende, det vidste han allerede nu men hvordan skulle hun kunne hjælpe ham med de ting som han så tydeligt havde brug for hjælp til. Han ønskede ikke at skubbe hende væk men han vidste bare ikke hvad han skulle bære sig ad med det hele. Det var så svært. Normalt var det ikke noget han bemærkede men i denne situation kom hans tid hos Samuel virkelig til overfladen og han indså hvor meget det havde skadet ham. Hun krvalede hen til ham hvilket han var taknemmelig overfor. Han kunne mærke hende sætte sig helt tæt ved ham og køre en hånd op i hans hår. han nød det, han nød det virkelig meget, det var også derfor det hele var så svært. Han drejede hovedet let og vendte blikket mod hende og smilede blidt til hende. "Der er nogle ting i denne verden som man aldrig kan få af vide, lige meget hvor mange år man lever. Du er dejlig Myri, kan jeg virkelig godt lide dig men nogle af de ting jeg har været igennem i mit liv har slået dele af mig i stykker. Jeg ved ikke om jeg nogensinde bliver i stand til sådan noget der" endte han blidt og tydeligt henvendt om kysset. Det var jo overhovedet ikke hendes fejl, hun vidste ikke hvad han havde været igennem og for en stund havde hun faktisk også fået ham til at glemme det, fået ham til at ønske mere men han var alligevel bange og skræmt i sidste ende, hvilket var en skam.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 31, 2014 18:48:05 GMT 1
At han sagde som han gjorde fik hende til at smile sødt, hun blev bare ved med at nusse ham i håret og kyssede ham så blidt på panden i stedet. Herefter lagde hun sig ned og ind til ham, hun sukkede blidt og bed sig i læben, hvad skulle hun sige eller gøre, det her havde hun ingen forstand på. Nyd nuet! Hun lukkede øjnene og puttede sig godt ind til ham. "Jeg vil gøre alt for at samle stykkerne sammen og få dem på plads lige hvor de skal være." Hviskede hun så blidt, inden hun skjulte et lille gab ind mod hans overkrop. Hun smilede stadig, hun var optimistisk omkring dette, hun skulle nok gøre alt hun kunne for at få kunskab om sådanne ting, imens han fandt sin mor. Myrina vidste at hun ville gå igennem ild og vand for manden her som egentlig stadig var hende fremmed et sted, der var så meget hun ikke vidste om ham, men det han fik hende til at føle gjorde bare alt for at hendes hjerte skreg efter at skulle gøre alt godt igen. Hun kunne ikke gøre for det, hun gled langsomt ind i en dyb søvn som hun lå der op af ham, her følte hun sig tryg og hun var sikker på alting nok skulle gå, så intet forhindrede hende i at slappe helt af og falde nok ned til søvnen tog over.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 1, 2014 15:18:02 GMT 1
Hendes kærtegn var velkomne og helt og holdent ønskede. Hun havde allerede nu fået en stor betydning for Elijah, større end han havde forventet da han havde støt ind i hende uden foran kroen tidligere på dagen. Hendes nussen i hans hår gjorde ham utrolig mere saglig og hendes kys mod hans pande fik det næsten til at sitre i hele hans krop. Hendes milde og blide væsen var noget som han virkelig elskede, hun var fantastisk på sin helt egen måde og han kunne virkelig godt lide hende. Hun smilede blidt som hun lagde sig ned ved hans side. Hun så træt ud. Forsigtigt begyndte han at stryge hende over kinden mens han lyttede til hendes ord. Det var sødt sagt men han tvivlede på at hun ville være i stand til det. Ikke alene i hvert fald. Han nåede ikke at svare hende før hun gav efter for søvnen og han kunne ikke lade være med at smile kærligt. Forsigt rejste han sig op fra sengen, han greb blidt fat i hende og bar hende lidt længere op i sengen sådan så hun kunne ligge ordenligt. Han lagde sig ned hendes side og puttede dynen over dem begge. Han bed sig lidt i læben hvorefter han rykkede sig helt hen til hende og lagde armen om hende og sådan faldt han i søvn.
Morgen timerne kom hurtigt og Elijah fandt sig selv vågen. Han sukkede og rejste sig fra sengen og kiggede ud af vinduet. Han var nød til at tage til Imandra med det samme, desværre. Han kravlede roligt tilbage til Myrina og vækkede hende mildt. "Myri? Jeg er nød til at forlade dig for nu. Jeg vil finde dig i Procias så snart det er mig muligt. Bliv omkring den lyse by med slottet. Så finder jeg dig der" hviskede han blidt og kyssede hende på panden før han greb sine ting og forsvandt ud af døren og ned i krostuen. Skjorten lod han hende beholde på, hun havde jo ikke ligefrem andet lige nu. Neden under bad han kromutter om at gå op med hendes tøj som var blevet vasket og han lagde lidt ekstra penge hvis hun var sulten og så forlod han kroen og søgte mod Imandra med al hast.
//OUT
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 1, 2014 18:52:56 GMT 1
Aldrig havde hun sovet så godt som hun gjorde ved ham, hun vågnede på ingen måde af at han flyttede på hende, hun havde det bare skønt, varmt og trygt. At morgenen kom så hurtigt havde hun ikke regnet med, hun havde jo næsten kun lige lukket øjnene, følte hun i hvert fald. Roligt åbnede hun øjnene da han vækkede hende, hun smilede bare saligt og lukkede øjnene igen som hun strakte sig og så søvndrukken ud. Hans stemme var skøn, det bedste at skulle vågne til, blid og varm, det fik hende til at smile endnu mere. "Jeg vil glæde mig hver eneste dag og håbe på at se din dejlige ansigt igen." Mumlede hun træt, hendes smil lå svagt på hendes læber som hun atter gled ind i søvnen. Hun ville nok beholde hans skjorte, som et minde, måske bruge den fast til at sove i, den var dejlig. Længe sov hun, det var tiltrængt og en seng var virkelig behagelig selvom hun nu også elskede en god mosseng i skoven. Da hun endelig vågnede var hendes tøj brunget op til hende, det lå ude foran døren, hun smilede blidt og klædte om, hun måtte nok hellere bevæge sig mod Procias igen. Myrina fik pakker skjorten ned, sat violin og bue om på ryggen inden hun gik ned og fik lidt mad at gå på. Og så gik det ellers tilbage mod Jack.
//out
|
|