0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 21:10:10 GMT 1
"han ønsker mig aldrig fri....han lytter ikke til nogle ude over ham selv" hun snøfte og tørste øjne, hun så på ham og rejste sig op og trak hætten over hovedte, kiba hoppe ned og gik ved siden af hende. hun fuldt med og holdt blikke nede, snart vist hun de i byen da hun så de gik fra skov bund til brosten, hun gik bare hvider og så sig lidt om men det virke ikke til noget kunne gøre hende glad hun følte livs glæden var forsvundet fra kroppen.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 20, 2010 21:38:28 GMT 1
han gik stille hen til at han nåede til en kirke, roligt stoppede han op foran døren, han åbnede så døren til kirken og pegede ind, "der finder du svar" sagde han hvor han let svang liget over ved siden af kirken og satte leen til side i våben huset hvor han gik ind med at trække hætten ned, "her finder man alle svar" sagde han stille hvor han gik hen foran ved de forreste stole og satte sig ned, han havde ikke set efter om hun var gået med men stille lod han så sine hænder folde sig og lukkede øjnene og begyndte på at be.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 21:46:20 GMT 1
hun så ind i kirken og ryste på hovedet, "jeg tror ikke på gud" var hendes svar. hun gik ikke ind i kirken hun kunne ikke se hvad det skulle hjælpe, "jeg må gå" hun vente sig rundt og begyndt at gå hun kunne ikke lig kirke gårde, det minde hende bare om hun hade en mor der sikkert lå på en eller anden kirke gårde men da hun ikke viste hvad hun hed kunne hun ikke finde hende, hun så ned og kom hen til kirke lågen og tog i den for at gå.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 20, 2010 21:56:19 GMT 1
Han lagde lidt mærke til nu at hun ikke var gået ind men lod sig ikke gå efter hende men fik præsten til at gå efter hende hvor han pludselig stod foran hende, "måske er du ikke troende, men man har lov til at håbe har man ikke?" spurgte han hende og stille gik forbi hende, "det skader jo ikke gør det?" spurgte han og gik ind af døren og satte sig ved siden af Michael og foldede sine hænder, han lukkede også sine øjne, de sad blot og bedte begge to før at Michael rejste sig stille op og gik hen foran alteret hvor han så op på det med et roligt blik, han var helt cool i sin være måde.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 22:07:35 GMT 1
"jeg vil ikke be til noget der ikke findes.." hun gik ud af lågen og ind i byen, hun gik bare rundt og stoppe ved en bog handel. hun stirre på bøgerne og var i himlen, hun elske at læse men hun eje ikke en bog og hun ane ikke hvordan hun skulle få råd til en bog, hun sukke og gik hvider det nytte ikke noget at står og stirre folk ville tro hun var skør i hovedet.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 20, 2010 22:20:41 GMT 1
Han gik så stille ud af kirken sammen med liget og leen, han lagde liget uden for lig huset hvor han gik videre med leen på ryggen, han gik ikke direkte ind i byen men lod sig gå hen af gyderne han holdte øje med hende, han lagde mærke til at hun godt kunne lide bøger og tænkte lidt over hvorfor hun så ikke købte en bog, han listede stille videre, han hoppede let hen til et højt hjørne hvor han så ned på hende, hans sorte øjne så ned på gaderne og holdte øje med hvad der skete de forskellige personer. Han kunne godt lide at se på personerne, især at de ikke så op men bare så på hinanden så de ikke så ham, hvilket han nu var ret glad for da de jo så ellers sikkert ville afsløre ham jo over for forbryderne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 22:28:31 GMT 1
Natalie gik bare hvider, hun hilste ikke på nogle. hun gik i en gyde hvor hun bare satte sig, hun kigge på sin hænder. mens kiba pev og slikke hendes finger, hun sukke og så på et glas skåre. hun tog det op og lag det til armen men ryste så meget på hænderne at hun tabte det igen, hun begyndt at græde og dække ansigtet med hænderne og krøb mere sammen og sad bare som en lille klump.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 20, 2010 22:48:09 GMT 1
han så på hende og sukkede let, han vidste ikke hvordan han skulle hjælpe hende, men han tænkte at det jo var hans job at være hos hende så han hoppede roligt ned bag hende hvor han stod roligt ved siden af hende, "jeg ved ikke hvad jeg kan gøre, men jeg kan være dig et selvskab som ikke er som din herre" sagde han roligt og satte sig på hug, "og at jeg ikke er en morder som du sagde før" sagde han og så på hende med sit kolde blik, "men husk.. jeg er her kun om natten, om dagen.. så vil du ikke kende mig" sagde han "bortset fra at jeg er en anden" sagde han stille roligt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 22:58:01 GMT 1
hun hulke og så væk, "lad mig være...du kan intet gøre....bare gå med dig....pas dig selv...." hun ryste og samle glas skår op igen og så på det, kiba klynke og viste der sikkert ville ske noget slemt eller andet, han lag sig og lag øren tilbage og halen lå på jorden. hun lag igen glas skåre til sin arm igen og ryste i hele kroppen og ville så gerne forsvinde og slippe for at have en herre.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 20, 2010 23:06:22 GMT 1
Han så på hende og stille skulle lige til at gå hvor han så glasskåret og fik et is koldt blik, han gik hen og greb fat i glasskåret og knuste det i hans hånd hvor der også satte sig nogle glasskår i hans hånd, "aldrig gør det på noget tidspunkt" kom det is koldt fra ham hvor han smed det glas han havde i hånden væk, "livet er en gave som du har fået for at opleve verdens glæder" sagde han og så på hende med et strengt blik. Han sukkede let og satte sig foran hende mens hans blik var på hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 23:16:10 GMT 1
da han satte sig for and hende, stak hun ham en lussing mens tåren stod ned af hendes kinder. "hvilken glæde....DER FINDES IKKE SAND GLÆDE I DENNE KOLDE ONDE VERDEN VI LEVER I !" råbte hun og slog ham igen, "Den her er ikke en verden jeg vil være i så lad mig dø i fred " hyle hun og krøb sammen og holdt sig for ørne og prøve at lade som om han ikke var der og ikke sag noget til hende.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 20, 2010 23:29:29 GMT 1
Han så på hende med et meget undrende blik, han blev lidt misfornøjet da hun gav ham de to slag og tøvede ikke meget før at han stak hende to lussinger, "tag dig sammen kvinde" sagde han og så på hende, "ser jeg måske ikke glad ud? efter at havde midstet næsten hele min familie ved min egen skyld" sagde han og så på hende roligt, han så på hende roligt. Han rejste sig stille og så ned på hende, "hvis du ikke acceptere det så er du godt nok lavere end mig.. som er en Morder" sagde han og så på hende med et hævet øjenbryn.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 23:36:10 GMT 1
hun tog sig til de steder han hade ramt hende, "i det mindste hade du en familie" hun rejste sig op, "men i det mindst kan jeg føle i for holdt dig din kolde satan må helve tage dig" hun stak ham sådan en på skrinet før hun løb ud af gyden med kiba efter sig, folk så underen efter hende før de så ind i gyden og så ham, Natalie stoppe første før hun var helt ude af byen og tilbage i skoven hvor hun sad op af et træ og græd mens hun hev sig selv i håret.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 20, 2010 23:48:55 GMT 1
han så på hende og blev let overrasket over hendes slag i ansigtet hvor han så så efter hende med et skævt smil, han blev let overrasket da folk så ind og skyndte sig at hoppe væk så han ikke blev for opdaget, han så rundt og havde nu midstet hende af syne, *dumme dumme dumme mig jeg må lærer at styrre min mund* tænkte han med et skævt smil, han skyndte sig ud i skoven hvor han løb ud og så sig omkring. *Jeg månede jo slet at få hendes navn* tænkte han og satte sig på den samme sten som de havde møddes på.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 21, 2010 14:52:21 GMT 1
Natalie sad ikke langt væk og hev sig i håret, mens hun græd. hun hade det så skidt at hun kunne kaste op, hun følte sig tom inde i og helt liv løs. kiba lå gispen på jorden og prøve at få vejer igen, hun hev sig hårdt i håret men stoppe så da det ikke hjalp, hun krøb sammen og hold om sin egne ben og hulke bare og ville bare være fri igen, og ikke en eller andens slave og hygge trold.
|
|