|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 10:13:38 GMT 1
han sad roligt og så rundt før at han så op, han tænkte nu på hende, *hvordan kan en djinn mund sætte sig selv fri ud over hvis herren siger det* tænkte han og kløede sig i nakken, han trak på skuldrende, det var ikke helt hvad han havde håbet på af mission at skulle befrie en djinn fra næsten det umulige, det var jo herrens ord der skulle sætte hende fri og herren kunne være hvem som helst. Han lænte sig tilbage og begyndte at synge pludseligt. Hans stemme var dyb, men flot.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 10:20:13 GMT 1
Natalie rejste sig, og begyndt at gå hvile løst rundt. hun sukke og kunne høre sang, hun fuldt lyden til hun kom til stene. men da hun så hvem det var vente hun om med det samme og forsvandt mellem de mørke træerne, hun trak hætten helt ned over ansigtet og begyndt bare at gå. stille begyndt hun at syng stille en meget trist sang, men dog stadig meget smuk. kiba hyle svagt, da han var bange, hun tog ham op og sang hvider mens hun kramme kiba ind til sig.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 10:25:10 GMT 1
han hørte godt en hylen da han var lige blevet færdig med sin sang, han kunne høre det var kiba's hylen, han sukkede let og kunne gætte at det havde været hende igen, han tænkte kort men fik så en god ide, eller han syntes det var en god ide, hvor han skyndte sig at at liste efter hende, han vidste hvor hylen havde kommet fra ca så han skyndte bare at følge vejen, hans øjne spejdede rundt, men han kunne ikke se hende, han undrede sig meget over det men det var på grund af lige som hun var kommet ved siden af et træ var han smuttet forbi så han ikke så hende, han stod let på vejen og så undrende omkring *Hvor blev hun dog af!?* tænkte han undrende, *hun må være ret god siden hun sådan bare kan forsvinde* tænkte han let undrende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 10:29:29 GMT 1
Natalie gik bare hvider, og sang stille og roligt hvider. hun hade ikke set ham eller lagt mærke til han fuldt efter hende, kiba putte sig ind til hende men hade lugte ham og begyndt at knurre. Natalie stoppe ved kanten af en skrant hun så ned af den, det var en ren jord skrant med rødder fra de træer der var tæt på kanten, hun sukke og stod bare og så ned mens hun sang sangen færdig.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 10:34:14 GMT 1
han så rundt men kunne ikke se hende hvor han så stille gik videre, han kom til en skrænt hvor han så ned, *der ser uhyggeligt langt ned.. ikke noget et menneske ville kunne overleve* tænkte han med et skævtsmilende smil over læberne, han så stille til sine sider hvor han så pludselig fik øje på hende pigen igen, han fik store øjne, *hvad laver hun foran en skrænt og med hendes humør??* tænkte han og små løb mod hende, han håbede på at hun ikke ville gøre det han tænkte på og begyndte at løbe lidt hurtigere, hætten over hans hoved blæste let tilbage og viste hans urolige blik.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 11:01:02 GMT 1
Natalie stod bare og kigge ned, hun satte til sidst kiba ned og klappe ham på hovedet. "god dreng...bliv" hun så ned at skrænten, kiba bed fat i hendes kappe og hev i den mens han klynke og pev, "nej kiba slip så" hun fik krappen til sig. "jeg gider ikke mere" hun så på kiba og så til siden, da hun så ham skynde hun sig at bevæge det ene ben til at gå ud over skrænten.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 11:11:49 GMT 1
han fik store øjne og satte mere fart på nu hvor det virkelig hastede *hun gør det ikke hun gør det ikke hun gør det ikke hun gør det ikke!!!!* tænkte han desperat og lettere sprang ud efter hende, han ville ikke midste en nu allerede, han trak sin le og satte den i jorden lige bag kiba hvor hans arm greb ud efter hendes liv for ikke at hun skulle nå at falde, "gør det ikke!" råbte han hvor man kunne se at hans blik ikke mere var koldt og tomt men nu bekømret.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 11:14:58 GMT 1
kiba gav et hop da len kom bag ham, og natalie forskrækket da han tog om hende og hun var kun lige nået lidt ud over kanten, "slip mig Slip! lad mig dø i fred" hun vred sig og slig ham så godt hun kunne for at få ham til at slippe, hun begyndt at græd igen selv om hun ikke hade mange tåre igen da hun ikke hade drukke noget i rigtig lang tid.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 11:22:37 GMT 1
Han fik store øjne da hun begyndte at slå ham hvor han midstede grebet om hende men lod sig meget hurtigt glide længere ned hvor leen nu sad i kandten og han holdte hendes arm fast med sin hånd, "du må ikke dø!" kom det fra ham hvor hans øjne viste alvor, og skæret i blikket viste ømhed, han så op og vidste ikke om hvor meget han selv kunne holde igen da hans hånd var lidt fedtet i det og derfor meget svagt begyndte at glide på skaftet af sin le, "skynd dig at kravl op nu! ellers ryger vi begge" sagde han og så på hende hvor han sank en klump.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 11:26:41 GMT 1
"Hvorfor bekymre du dig..du kender mig ikke!" råbte hun og var ligeglad med at de nu hang og dingle, "Slip mig jeg vil ikke op" hun så ned og begyndt at se sit liv for sin øjne, der var just ikke meget at se da hendes liv ikke hade være så indholds rig. kiba hyle og løb frem og tilbage over kanten og så ned på dem, hun så op hun viste kiba ikke ville klare sig rat længe uden hende. hun begyndt at kravle op og kom op til sidst, hun lag sig på maven lidt fra kanten og gispe mens kiba løb hen til hende og slikke hende i hovedet og klynke og pev.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 11:31:23 GMT 1
Han sukkede over det hun sagde og så op på Kiba og vidste at de var sammen og derfor havde et bånd sammen, han blev så ret overrasket da hun kravlede op hvor hans hånd gled et stykke, da hun var kommet op greb han fat i leen med begge hænder, *så det kun mig* tænkte han hvor leen pludselig skrag igennem jorden og derfor røg af, han fik store øjne og så hurtigt ned *åh åh...* og faldte, mens han faldte prøvede han at hakke sin le ind i jord muren men den smulrede hver gang indtil den ramte en hård sten hvor den fik godt fat, så han blot hang og dinglede en godt stykke nede, *hvad gør jeg nu* tænkte han og så undrende rundt, han kunne ikke gribe fat i noget da rødderne hang længere oppe end hvad han kunne nå.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 11:34:43 GMT 1
Natalie lå og gispe men kom op på alle 4 da kiba gøede og var ved kanten, hun kravle hen til kanten og så ned på ham, hun bed sig i læben men tog så sin jakke af, og rakte den ned til ham. "tag fat" h hade fået fødderne placere på to mellem store den så når han tog fat at hun ikke skred ned også, kiba gøede og hoppe fra side til ved kanten og holdt øje med hvad der skete.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 11:38:36 GMT 1
Han så op på hende med et lidt overrasket blik *hun hjælper mig? * tænkte han undrende, men han måtte ikke tøve nu, han lagde fødderne på siden og sprang let op mod jakken mens leen gik af og greb fat med den ene hånd, hurtigt kastede han sin le op og gravlede op af jakken, da han tog hendes hænder så han stille på hende hvor hans øjne gik dybt i hendes men fik så kæmpet sig op hvor han lå på jorden og gispede mens han tørte sin pande, "det var tæt på" sagde han let gispende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 11:41:52 GMT 1
Natalie gispe "du tung" kom det fra hende, mens hun holdt fast i jakken. hun så ham ind i øjne da han kom op, hun rødme svagt og så væk "idiot" da han kom op tog hun jakken på, hun krøb sammen og så på kanten, "idiot" gentog hun bare og så ikke på ham men gemte ansigt i sin ben. kiba gøede glad og skynde sig hen til hende oh nusse sig op af hende og var bare en glad lille ulv, for kiba var natalie hans anden mor.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 11:48:50 GMT 1
Han gispede og så på hende med et undrende blik samtidig alvorligt, "det er ikke mig der springer ud over en klippe for at flygte" sagde han og satte sig på med armene krydsede, "desuden kan din ulv ikke klare sig uden dig" sagde han og ville virke til at ikke tage sig meget af hende, "også du mit ansvar" sagde han og satte sig mod hende, han rejste sig roligt og tog sin le op, "jeg er guds ven, tager mig af folk der har brug for det og jeg straffer folk som har fortjent det" sagde han hvor han gik hen og rakte hende sin hånd, "også er jeg alles ven" sagde han mens han så på hende med sit dybe blik.
|
|