0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 11:58:15 GMT 1
hun sad bare sammen krøbe og lytte, "du ikke min ven....jeg ikke dit ansvar....gud eller ej....du kender mig ikke og skal der for ikke hjælpe mig....gå med dig....lad mig være i fred" hun ville ikke se på ham med sin krystal isblå øjne, der var mere lyse ind hendes hår. de virke altid kolde om hun var glad eller ej, hun tog kiba op og lukke ham ind til sig mens hun bare sad stille og så næsten ikke ud til at trække vejer eller noget.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 12:13:53 GMT 1
han sukkede og tog sig til hovedet "hvis du så meget ønsker at være alene med din ulv.. hvorfor rede du mig så?" spurgte han hende, han gik let over til skræntens kandt, "jeg kan godt hoppe igen hvis det er" sagde han og så let ud over kandten, "men så ses vi ikke mere, jeg skal nok lade dig være når jeg er død" sagde han og så ned med et ret lige glad blik og så nu meget ud til at han faktisk skulle til at hoppe ud over skrænten selvom han ikke havde nogle intensioner om nogen sinde at ville hoppe men han ville gerne se om hun ikke faktisk ikke ville have at han sprang.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 12:20:04 GMT 1
"fint hop...jeg ligeglad" hun så ikke på ham, hun rejste sig. "min herre kalder af lige vel på mig" hun begyndt at gå, det var nu løgne men hun ville ikke have ham blande ind i sit liv, så blev det bare en gang rod. hun forsvandt mellem træerne men stoppe bag et af dem og stod bare og så ned, hun vist ikke hvorfor hun hade red ham og hun begyndt at fortryde da hun ikke kunne se nogle grund til at have red ham ud over så hade hun ikke haft skyld følelse over hun hade lad ham dø.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 12:26:31 GMT 1
et sus lød og pludselig stod han ikke ved skrænten mere, som om han faktisk var hoppet ned og på vej til at slå sig selv ihjel, men i virkeligheden sad han i træet lige bag hvor han havde hoppet fra og holdte øje med om hun kom frem igen for at se om han virkelig var hoppet, han tænkte at det nok var den eneste mulighed han havde for at se om hun ville rede ham igen hvis hun kunne, hans blik var søgende og leen knyttet godt i sin hånd mens hans skjulested var godt gemt bag bladende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 12:41:50 GMT 1
hun hørte det underlige sus, hun så rundt om træet og så han var væk. hun kom forsigtig frem og kigge ned, hun kunne ikke se ham og regne med han nok var fladen til bunden. hun ryste på hovedet, men fik af lige vel et trist blik ´hun begyndt at gå fra kanten mens kiba gik ved siden af hende, "kom så kiba...vi må heller komme tilbage" hviske hun næsten lyd løst mens hun trak hætten godt over hovedet ratte ryggen og gik ind i træerne.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 12:52:24 GMT 1
Han så på hende med et meget kort smil hvor han forsigtigt satte leen lidt fra hende men bag hende mens hun så ud over skranten, let skyndte han sig så væk og satte sig på en lysning på en sten, det var dog kun månens lys der gav lys i hullet i skoven, han så op på månen med et roligt blik, "den ser nu smuk ud i nat" sagde han stille og lagde sig så roligt ned på stenen og betraktede månen roligt og med et lidt varmt blik, han kunne se at den om nogle få timer ramme horisonten og forsvinde hvor dagen så ville komme igen, han skulle nu nå tilbage og skifte tøj før at nogen så ham sådan.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 13:17:46 GMT 1
hun syntes at høre noget og så leen, "den var der ikke før" hun trak på skulderen. hun sukke og gik bare og da solen stod op sov hun op af en hus mur midt på gaden, hun var træt sulten beskidt og følte sig tom og følelse løs. kiba lå på hendes hovede og sov selv rigtig tungt, folk så underne på hende børn prak til hende, og piger grine og drenge kigge underne.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 13:21:40 GMT 1
Leen var der nu ikke mere da solen stod op, Michael sad heller ikke på stenen og betraktede månens skær, men en dreng gik stille mod byen, han havde sit sedvandlige tøj på og havde et lidt træt blik i øjnene mens han let gabte, "jeg må finde noget mad til søs før hun vågner" mumlede han og gik, indtil at han så pigen igen, han undrede sig lidt over hvorfor hun var der men gik dog let videre som om han ikke kendte hende, han tænkte at hun sikkert kunne genkende hans hår og ansigt og ærgede sig nu lidt at han havde vist det sådan uden videre for hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 13:26:18 GMT 1
Natalie sov bare og så ikke ud til at vogne, hun faldt til siden og var besvime mens hun sov. på grund af vand mangle, kiba klynke og var vælte ned af hendes hovede. han så rundt og kunne kende lugten, han løb hen til ham og bed fast i hans bukser. og begyndt at hive i ham mens han klynke og prøve at få ham hen til hende, kiba var en sej lille hvid hår tot og ville ikke give op så let.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 13:32:19 GMT 1
Michael så undrende på Kiba og undrede sig over at han hev i hans bukse ben, havde han da ikke sin mor? hurtigt så han rundt med sit trætte blik hvor han så fulgte efter Kiba, "jeg skal også nå hjem før søs vågner" hviskede han til kiba og skyndte sig over til hende før at nogen så ham som kendte ham, han så på hende nu med et mere menneskeligt blik, "besvimet?" spurgte han Kiba og lagde sin hånd på hendes pande, han tog nogle mønter op af sin lomme *ikke meget tilbage... men det er jo min pligt at passe på folk..* tænkte han hvor han så rundt i de boder der var lige igang med at åbne, "er det mad?... eller vand?..." spurgte han kiba i håb for at han kunne hjælpe.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 13:39:31 GMT 1
da de kom hen til hende, hoppe kiba op på hende. han ryste på hovedet, han var ikke den sammen som før. og han forstod ikke hvad han sag, han rakt bare tungen ud og gispe. natalie rørte svagt på sig, hun vente sig om på ryggen hvor hendes hætte gled af hendes ansigt, og hendes fred fyldte ansigtet kom til syne, det var meget kønner når hun sov for så vistes der sig ingen frygte bekymringer, eller sog.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 13:43:28 GMT 1
han så på Kiba med et meget undrende blik og kløede sig i nakken, let så han på hende og fik let store øjne, *hun bekømre sig for meget til at vise sin skønhed* tænkte han stille hvor han lod en hånd roligt igen over hendes kind, hurtigt rejste han sig så og skyndte sig over til en bod hvor han meget hurtigt kom igen fra den med en skinflaske, han lagde sin arm under hendes hoved for at løfte det lidt, hans blik var nu roligt og som om han forstod hvor han åbnede flasken med sine tænder og lod vandet løbe mod hendes læber, han var ikke den bedste til den slags og vidste derfor ikke om han behøvede at åbne hendes mund selv eller hvad han skulle gøre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 13:48:55 GMT 1
kiba bjæffe og så på ham, da han hældt vand på hende mund knorre han. og fik stoppe vande med sin næse, han fik flasken rette op og åbne munden og håbe han fatte det. kiba slikke hende på munden, og pev. Natalie hade det skidt men det kunne ikke ses da hun næsten så død ud, så rolige hendes ansigt så ud og hendes meget lys hud, hun var født næsten helt hvide der var kun en smule farve i hendes hud men ikke meget.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 13:54:41 GMT 1
Han så meget undrende på Kiba, "eh det er ikke godt i næsen lille mand" sagde han og så lidt på ham med et tænkende blik, han var lidt bange for at skulle åbne munden for meget på hende og kendte derfor kun en anden metode at gøre det på nu, han tog flasken og fyldte munden med vand helt og lagde sin mund mod hendes overraskende som næsten i et kys og lod vandet sprøjte ind imellem hendes læberne, han vidste ikke hvad Kiba ville sige til det men det var den eneste måde han kendte for at kunne give hende vand så hun kunne sluge det ordenligt, han holdte stadigvæk hans mund mod hendes for at hun nu ikke skulle få det ud men beholde det i munden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 14:01:58 GMT 1
Kiba nærmest faldt ned af hendes mave, men skynde sig op og bjæffe. natalie mærke vand løbe ned i halsen, og begyndt at lave bevægelsen for at synke. hendes læber bevæge sig svagt og hendes øjen låg rørt på sig men hun holdt øjne lukke, da han gav hende en mund fuld vand mere åbne hun øjne svagt og så på ham, hun ragere ikke rigtig før den sidste mund fuld vand han gave hende, hvor hun rødme og lukke øjne og ane ikke hvad hun skulle gøre, det var underligt at mærke hans læber mod sine.
|
|