0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 15:38:13 GMT 1
Natalie rødme stort da han pluslige læne sig ind over hende, for at foder kiba der straks tog banan. hun rødme og had munden lidt åben, "øhm...jeg...øhm...altså" hun blev stum og så flovt ned, da han så væk så hun på ham og lod sit hovede komme lidt nærmer, "jeg...jeg ville....bare...øhm...sige....undskylde" da han vente hovedet fik hun et chok da hans læber straffe hendes hun skynde sig at se ned og sætte sig tilbage og rødme stort.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 15:43:31 GMT 1
han så på hende med et dybt flovt blik og blev knald rød i ansigtet, han lod Kiba tage bananen mens han skulle op og sidde igen men havde fået lidt over balance og derfor lagde sin hånd på hendes bryst mens han let var faldte lidt over hende og så på hende med røde kinder, "uhm... undskyld..." kom det stille fra ham hvor han stille så hende i øjnene og slap hendes bryst hvor han satte sig op og sad lettere flovt. et blik holdte øje med ham hvor munden fniste og præste kraven blev rettet lidt på, det var hans præst der havde lagt mærke til hvad han havde gjort og var fuldt efter ham i hemmelighed, han syntes det nu var fornuftigt at han kom så tæt på en pige endeligt, let smuttede han så igen lidt fnisende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 15:49:20 GMT 1
natalie gispe da han vælte over hende, og rødme da hun så hans hånd på hendes b80 store bryst. hun rødme og lå stille, da han undskylde og fjerne sig lå hun som var hun forstenet, hun satte sig først op da kiba slikke på hendes kind, et rigtig banan ulve kys. hun satte sig op og så præsten, hun store rødme og vælte til siden og lande på siden på den bløde sæk, inden i vine hun og råbte og skreg for at blive sig selv og tænke sig om.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 16:04:31 GMT 1
han så på hende og med et undrnede rødmende blik, han havde ikke selv lagt mærke til præsten, han så stille på sin hånd *det var blødt* tænkte han rødmende hvor han bed sig let i læben over at have rørt hendes hånd, det var lidt pinligt syntes han men han kunne nu godt lide det på en måde, *er det her en ny side af mig selv? ??* tænkte han og syntes faktisk det var intrasandt at se om han havde en side mere end bare sin kolde side og sin dræber side.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 16:10:57 GMT 1
natalie hade ikke den følelse før, ikke noget der line. ikke siden hun stadig hade sin pleje forælder, hun tabte æble og ryste i kroppen, hvorfor var den følelses så stærk og fik hende til at rødme og følele sig varm. hun krøb lidt sammen og så ned i jorden, hun snøfte hun var ikke ked af det som sådan, bare forvirret og lidt bange for den følelse og hvad den mund første til. kiba begyndt at pive og lage sig op af hende med banan i munden, mens natalie mærke en arm om sig hvor hun med det samme så på ham med de krystal klare is blå øjne.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 16:20:13 GMT 1
han så på hende da hun gav et snøft, han ville nu ikke have at hun snøftede, det var jo ikke glæde, han vidste ikke selv hvad han skulle gøre og lod derfor sin karakter føre for ham hvor hans arm gled om hende og lod sig styre mod hende og hans læber gled mod hendes mens hans hånd gled om hendes kind, han fik selv meget store øjne over det, siden det ikke lige var det han selv havde regnet med ville ske med ham, han lænte sig mere og mere mod hende og mens hans hoved gled på skrå, han lod så stille øjnene glide i og ventede blot på at hun ville give ham en på lampen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 16:44:42 GMT 1
Hun så på ham og mærke han lag en hånd på hendes kind, hun så hans hovede kom tætter på og han lukke øjne hun knytte hånden, og var klar til at stikke ham en. da hun var bange og ikke ane hvad man gjorde når en dreng gjorde sådan, hun lukke øjne og ane ikke hvad hun skulle gøre hun gik i panik, ind til hun mærke noget mod sin læber hun åbne øjne og rødme da hun så hans læber var helt hende ved hendes, hun rødme men lukke øjne og sad bare stille og lage hænderne i sit skød og ane ikke hvad hun skulle gøre.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 16:49:45 GMT 1
han lagde stille og blidt sin hånd på hendes mens kysset som det nu bevist var blev uddybbet, han fik så store øjne da han mærkede et sæt tænder i hans bagdel hvor han fik et meget anstrengende ansigts udtryk, hvor han så til sidst måtte give efter og slippe kysset hvor han kom med et 'AU!' hvor han satte sig op på hendes skød og så ned på hende rødmende og var nu ret tæt på hende, han tog sig let på numsen efter kiba's tænder havde sat sig i hans ende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 17:00:14 GMT 1
hun rødme mens de sad og kysse, hun lag ikke mærke til hvad kiba lave. men da han brød kysset og kom med et AU, åbne hun øjne hurtig og rødme meget og sad stille mens han sad i hendes skød. kiba var bleven jaloux og hade bidt ham, hun rødme og så på kiba "nej kiba det må man ikke" kiba knurre og vente ryggen til dem og lage sig ned. natalie rødme og så han var tæt på hende, og ind dag rigtig tæt, da lave bevægelsen til at kysse igen fik hun frem "hvad med din søster" det var slet ikke meningen hun ville sige det men hun gik i panik igen.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 17:18:36 GMT 1
han så på hende med meget røde kinder og bed sig let i læben, "hun kan vente" mumlede han og så på hende med røde kinder, han kyssede hende så igen dybt igen og lagde sig så han lænte sig ind mod hende, han strøg hendes kind og trykkede let sin overkrop mod hendes mens han holdte om hendes ryg med den anden hånd, noget der nok ville overraske enhver, som faktisk også overraskede ham selv, *what?! er det her virkelig mig!? der gør det her!?... tja det er min krop så det kan jo godt være* tænkte han dybt dybt rødmende og flovt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 17:25:11 GMT 1
hun rødme og blev overrasket over kysse, i sær det var dybt denne gang. hun lukke øjne og mærke han læne sig ind over hende, hun rødme og brugte armen som støtte til at holde sig oppe. hun gengælde kysset og nød det nu meget, hun hade ikke regne med den side af sig selv. efter lidt brød hun kysset og satte sig op, "jeg burte ikke kysse dig....hvad ville Icthan ikke gøre vis han opdager jeg har kysse andre ind ham" hun ryste svagt i kroppen og snøfte svagt.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 17:35:30 GMT 1
han så stille på hende da hun brød kysset, "hvordan skulle han dog kunne opdage det?" spurgte han hende svagt og smilte til hende. Han satte sig op igen og så på hende stille hvor han nussede hendes mave skin blidt, "jeg ville ønske du var fri" sagde han stille til hende hvor han gav hende et kys på panden, "fri som fuglen i vinden, fri som fisken i havet, fri som løven på landet, at kunne bevæge dig hen hvor du vil, uden bekømringer for noget" hviskede han stille til hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 17:41:35 GMT 1
"han kan se på mig vis der er sket noget...han kan ønske jeg siger det" hun så bare ned, og rødme over kysse på panden og hans nussen af hendes bare mave. "med minder Icthan blev dræbt eller ønske mig fri og gav mig min visdoms tænder....vil det aldrig ske...han er blev for glad for min krop til at ville slippe den" hun så på ham og fik et lille smile frem, "han kalder på mig...jeg må gå" hendes øjne blev matte og hun begyndt at lyse rigtig kraftig, hun nåde lige at kysse ham ømt før hun forsvandt ud i den blå luft i et lysglimt.
|
|
|
Post by michaelperrea on Feb 22, 2010 17:49:30 GMT 1
Han så på hende og fik et undrende blik da hun begyndte at lyse op, han smilte skævt da hun så pludseligt forsvandt, *hvor hun henne?* tænkte han undrende, roligt gik han så ud igen, han gik som en glad dreng nu, han havde sækken med resterne af æblerne og pærene og bananerne i som han kom hjem til sin ventende søster som så sulten ud, han fik en smule skælud men senere hen blev det til nusning og så hyggede de sig med maden som de spiste lystigt af. //out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 22, 2010 17:50:15 GMT 1
//Out
|
|