0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2015 22:12:33 GMT 1
Der kom et lille grin fra hende, hende Harley var en bestemt dame, en drage efter hendes hoved, de skulle nok få det fint sammen, hvis det nogensinde kom dertil. Hun havde da sine ideer, og mange gange var de jo ganske fornuftige, så det var da rart med lidt ros. Det ville ikke blive helt vildt svært at finde sådan en slave, men at forme slaven var også noget Jerry måtte gøre lidt selv, alt efter hvad han og hans drage ønskede sig af hende. For det ville bestemt blive en kvinde. Andet ville næsten være tåbeligt. "Jeg har faktisk problemer med min såkaldte hærfører for tiden. Han havde nogle skeletter gemt i skabet som nær havde kostet mig livet. Lige nu sidder han i mit torturtårn med sammensyet læber for at have sagt han stadig så mig som en fuld engel han bare havde lavet en aftale med. Jeg tror jeg vil lade mig forhører med kongen hvad vi burde stille op med manden. Han ser synet og går i trance, og slog mig næsten ihjel. Sådan en hærfører kan jeg da virkelig ikke bruge til noget." Lød det roligt fra hende, hun lod en hånd glide op til hendes kraveben som hun nussede i langsomme bevægelser med hendes lange negle. Den anden hånd lå lige under hendes bryst og pressede det op, hvor den arm som nussede støttede sig til. Corina sukkede tungt, det var virkelig noget rod, hun burde nok have haft ham til at bo for sig selv. Hendes blik gled mod Jerry, som han lå der og så på hende, det fik et smil til at glide over hendes læber, var det betagelse hun så der? "Jeg er stadig meget ny i dette Mister J, og vi har ingen krige vi skal ud i, kun træning dertil. Visioner har jeg ikke set meget til fra min hærførers side af, jeg kan kun træne mit folk efter bedste evne som jeg selv har trænet igennem flere af tusinde af år. Du lyder til at have lidt forstand deraf, hvordan kan det være? Du virker ikke som en mand der har interesse i den retning, men jeg kan jo altid tage fejl." Hendes stemme var rolig, hun så undrende mod ham, dog stadig med sit smil hvilende svagt på sine læber. Fingrene var begyndt at glide mere og mere mod hendes kavalergang i stedet, som hun stod der og nussede sig selv.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2015 22:38:23 GMT 1
Jerry lå og var meget betaget af deres emne om krig og taktik, samt måden hun stod på. "ud fra hvad du siger vil jeg mene du har været blid ved ham jo, har du kun syget hans mund sammen og smit ham i dit tårn, jeg havde forventet mere af en kvinde som dig, er du blød Corina" jeg stemme var letter spydig men også drillende på samme tid. Han meget betaget af, måde hun løftede op i hendes bryst og den måde hun stod og nussede hendes krageben på, fik ham til at miste fokus, når det kom til kvinder og de ville fange hans opmærksomhed, skulle de fremhæve deres bryst og var de gode nok var han soldt som stang lakris. Han lå og stirede lidt på hendes bryst, han kunde ikke lade hver med at falde lidt i trance, før han rystede lidt på hoved og fik øjn kontakt med hende igen, "for det første stop med at indramme dine dejlige kasser, jeg kan ikke holde fokus, og for det andet jeg er måske ikke god til at vælge mine kampe, men jeg har studeret mange slag og taktiker hvilket har gjort jeg stadig er i live, jeg er i stand til at bekæmpe fjeren som er langt strækker ind mig selv, samt finder jeg det indartsandt at se hvor meget man kan fuckke sin modstander op, ved at ud liste dem totalt på taktik" Jerry havde en utrolig stor hviden om krigs føring, han havde alt den hviden som de andre dragerykker havde erfaret gennem dragernes tid
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2015 22:51:23 GMT 1
Den spydige kommentar faldt ikke i god jord. Corina rynkede på næsen, hun følte normalt ikke grund til at forklare sig, men hun brød sig ikke om at blive kaldt blød. "Jeg forventer ikke du forstår hvilken situation jeg rent faktisk står i, han var en rimelig vigtig brik i alt det her, jeg står pludselig og mangler en ny hærfører. Jeg prøver på ikke at slå alt og alle ihjel som trodser mig, for så ender bestanden jo med at falde drastisk. Men..... Du har nok ret i at jeg egentlig burde straffe ham yderligere. Og faktisk slå ham ihjel. Han er for farlig at bibeholde i live." Lød det så roligt fra hende, hun vidste hvad manden kunne være i stand til, måske var det bedst blot at få ham henrettet, men at bringe Marcellus ind over det var nok aller bedst. Et suk kom fra hende, hun hadet at skulle af med ham, han havde virket som sådan et godt trumfkort, at manden skulle vise sig at være rablende vanvittig var jo en trist ting. Specielt med manglende respekt for hende. At Jerry følte sig ude af stand til at fokusere ved hendes barm, fik hende til at lade armene falde med et drillende smil på læberne. "Ja vi kan virkelig ikke have det ender som sidst, du kunne jo knapt holde fingrene fra mig." Drillede hun, inden hun valgte at trække kåben yderlig om sig, bare for at den ikke gled op. Hendes blik undersøgte ham lidt, hun smilede stadig sit ballademager smil, det her var nu ganske morsomt, at drille lidt. Selvom emnet de egentlig var inde på var lettere alvorligt. "Det havde jeg alligevel aldrig troet, imponerende alligevel." Forsatte hun så, til hans forklaring. Men hun vidste også godt hvordan at drageryttere fungerede, men det kom jo også an på deres personlighed, om de var i stand til at levere viden til handling og udfører. Men Jerry virkede nu til at have okay styr på dette. Hun sukkede dog tungt igen. "Jeg burde tage noget mere anstændigt tøj på." Lød det bare fra hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2015 23:15:38 GMT 1
Jerry grinte lidt at hendes mode at reagere på det var lige nøjagtig det han havde forventet af hende "jeg forstå dig mere ind du aner pus du har brug for en du kan stole fuldt ud på og en mand som ved hvad han snakker om nu ved jeg ikke noget om din rebelske hær føre men så længe han lider af disse syner og trance tendenser er han ubrugelig lige gyldigt hvor meget han ved og hvor dygtig han er og kan hans hoved ikke lappes sammen bør du finde dig en ny" Jerry så på hende med et letter irriteret blik det var hende som startede med at overfalde ham ikke den anden vej rundt Jerry rejste sig op fra sofaen og gik helt tæt på hende dog stadig uden at røre hende men det var få millimeter der var fra hans brystkasse til hendes "det var dig som startede med at give mig et ordenligt kys fordi du vare skuffet over det første jeg gav dig for at drille dig, jeg ved langt mere ind hvad folk gå ud fra jeg ved, ja jeg handler nogle gange dumt og som om jeg ikke tænker på hvad det kan ske men jeg ved hvad der vil ske jeg ved hvad folk vil gøre ved mig vis jeg ikke tænker klart alt hvad jeg laver har en mening i mit hoved og folk opdager det som regel først når det er forsent af de hele tiden har gjort som jeg ville havde dem til" Jerry var langt dyber ind hvad de fleste gik ud fra og det var altid til hans fordel og han havde gjort det samme med Corina hun havde dog ikke gjort alt hvad han ville havde hende til men hun var også langt mere underholdende ind nogle andre han nogle sinde havde mødt "jeg syntes nu dit tøj er helt perfekt som det er du viser din krop frem som vil vægge begær i alle mænd som tør at se på dig og nyde synet af dig en hver som vil benægte deres interesse i din krop er enden blind eller ikke rask oppe i deres hoved" Jerry gjorde det klart for hende hans begær havde måske taget en smule over og det han stod så tæt på hende og så lidt ned af grundet han var højere ind hende gjorde blot han så mere af hendes kavalergang
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2015 23:31:06 GMT 1
Roligt nikkede hun, han havde jo ret, ganske enkelt, men hun kunne jo ikke stole på nogen, det var hendes problem, og alt det med Noran var startet fordi hun ønskede at stole mere på ham, men måtte have tingene i orden. Det blev det ikke ligefrem. Hendes blik gled kort ned, det var en skam, hun havde jo rent faktisk godt kunne lide manden, på sin helt egen specielle måde. Han var nyttig, hvilket gjorde hun kunne lide ham. Men det var han vel ikke mere. Hun kunne godt trænge til en ferie snart, væk fra alt det her pjat. Måske et par fridage på slottet, eller måske sejle ud til en af øerne ude for kysten, være der og bare slappe af. Hun mærkede hans irriteret blik, hendes smil voksede sig større, det passede hende jo helt fint. "Hvis du endelig skal tage en bid af kagen, skal du da også smage ordenligt og ikke bare nippe til den. Er du en mand eller en mus? Man tager en ordentlig bid som mand, jeg viste dig blot hvordan. Selvom det havde du vidst ganske fint styr på." Lo hun blot, inden hun valgte at stirre ham direkte i øjnene, at han valgte at rejse sig og gå helt tæt på, fik hende blot til at grine yderligere. Det var sådan set fint nok med hende at han kom tættere på, hun kunne jo lide det, lide at lege lidt. Hendes hoved gled på skrå, som håret gled fra hendes skulder og om bag hende, blottede hendes hals som hun lod sine fingre glide sensuelt ned over. "Kunne du lide kagen Mister J?" Spurgte hun i en lokkende hvisken, med et forførende smil på læberne, dette spil havde hun spillet mange gange før, at drive mænd til vanvid var jo morsomt. Corina fugtede langsomt sine læber, mens hun tænkte over hvor meget han egentlig overraskede hende, han bar på lidt mere personlighed end man lige skulle gå og tro, en ganske glimrende ting, det fik folk til at undervurdere ham. Selvom hun på ingen måde efter sit første møde med ham gjorde dette. "Og hvad siger dit begær så?" Lød det næsten lydløst fra hende, så lavt at det knapt var til at høre, men så tæt som han stod, ville han bestemt kunne høre det og høre sukket forlade hendes fyldige læber noget så tungt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 0:05:26 GMT 1
Jerry stod og så på hende med et letter roligt blik, dog gik det mere og mere over i et blik fyldt med begær og løst, han lod blidt sine hånder køre op af hendes arme i en rolig nussende bevægelse, da hans hænder nåede hendes skulder lod han dem blidt glider over hendes skulder og ned af hendes ryg, og ned til hendes lænd, og pressede hende tæt ind til sig, "den smagte dejligt og hvilken mand vil ikke godt havde mere, af en lækker saftig kage" Jerrys stemme var fyldt med begær til hende, det havde lykkes hende at få det frem i ham han var dog stadig i stand til at trække den dybt ned i hans sind, men lige nu ville han se hvor det førte hen. Det her, den her lej hun havde gang i han nød den for nu, men vis hun virkelig gerne ville leje den lej, skulle hun være forberedt på hun ville opleve nogle ting hun nok ikke, særlig tæt ville opleve fra en mand, da Jerry var god til at stryger sit begær og ikke bare lod det tage over og blive en lille slave for det. Da hun spurgte hvad hans begær sagde svarede han hende ikke på det, men gav hende et intenst kys på hendes fyldige læber, kysset var fyldt med begær og lyst det var ingen tvivl om at der abelut, ingen kærlighed var i det her men ret lys og begær.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 0:18:31 GMT 1
Det var altid fantastisk at blive begæret, hvilken kvinde nød ikke den opmærksomhed fra mænd, det bevidnede jo også om deres magt over mænd et sted, endda også nogle kvinder. Det var endnu en ny verden for hende, men den var lokkende og interessant, hun var begyndt at synes rimelig godt om sit eget køn også. Corina mærkede selv begæret vokse dybt i hende, hvordan fugten måtte samle sig mellem hendes ben og gøre hendes skød varmere end normalt. Øjnene gled i ved hans svar, hun var i den grad tilfreds, men hun måtte nok hellere stoppe mens legen var god, det her gik virkelig ikke. Han havde intet andet end hans rapkæftede mund til at være lokkende med, hans provokerende væremåde og umiddelbare mangel på respekt overfor hende, men alligevel forsøgende på sin egen måde, det hele, det drev hende til vanvid og fik alligevel begæret til at vokse i hende. Specielt når hun tænkte på deres kamp, det havde været vidunderligt, i den grad! Hun nød at deres tæthed var komplet efter han havde haft trukket hende ind til sig, og nu hans svar med sine læber, fik hende til at sukke begærligt kort før deres læber omsluttede hinanden i det intense og begærlige kys. Tungen trådte rimelig hurtig til, som hun lod sine fingre glide op over hans arme og pressede sine negle mod hans overarme. Dog valgte hun at slippe for at presse ham lettere hårdt tilbage mod sofaen, med håb på at hun ville kunne få ham skubbet hårdt ned i den og sidde. På den måde ville hun kunne sætte sig over ham, over skrævs og forsætte deres hede kys. Kåben ville uden tvivl glide op, men det var jo hvad der kunne ske.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 0:37:18 GMT 1
Jerry kunde mærke hvordan hendes begær voksede i hende som det voksede i ham, da han kunde mærke hendes tunge mod sine læber lod han sin tunge komme med ind i lejen, ham lod sin tunge presse mod hendes læber og glide blidt hen over dem, mens hans hænder gled ned af hendes lænd og ned på hendes baller, som han skulle til at gribe fat i men inden han nåede det skubbede hun man ned i sofaen. Han så lidt undrende på hende han havde selv haft i tankerne at vælte hende ned på tæppet for and pejsen, men nu sad han i sofaen og så på hende med et betagende blik "du var vis heler ikke selv helt utilfreds med kagen var" han stemme var små stønnede og det var ingen tvivl om at vis hun satte sig over skrævs, på ham ville hun tydeligt kunde mærke hvordan hans lem var begyndt at vokse i bukserne på ham, så sad og afventede hendes næste træk hvad det ville blive havde han ingen ide om men roligt ville det jo nok næppe blive hans vejrtrækken var blevet tunger og hans begær var langt fra blevet mindreret til hende, indtil hvider kunde han virkelig godt lide den måde lejen havde udviklede sig på
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 0:55:12 GMT 1
Med vuggende hofter gik hun mod ham, satte sig langsomt over skrævs på ham, bemærkede tydeligt den voksende bule i hans bukser og smilede tilfreds ved den følelse. Hendes arme gled over hans skuldre og hvilede der, som hun lænede sig ind over ham og genoptog kysset. Kåben var gået op og viste nu tydeligt hvad der gemte sig under, hun nød i den grad at give efter for sit begær, alt hun så for sine øjne var deres kamp, scene for scene, mindedes smerten, både fra ham, men også hende selv. Hendes krop gned sig mod hans, hofterne vuggede ivrigt mod ham, men med et stoppede hun og skubbede sig væk fra sofaen i et hurtigt og hårdt ryk. Roligt trådte hun et par skridt bagud med et legende smil på sine læber, kåben stod helt åben og viste tydeligt hendes krop frem. "Jeg kan ikke tåle mere kage og det kan du vidst heller ikke." Drillede hun blot, men i stedet for at lukke sig til, lod hun silkekåben glide af sig og falde til det bløde gulv der var beklædt med tæppe over alt i hele stuen. Hendes blik gled mod ham, hun var i den grad ikke genert, men hvorfor også være det når man bar en krop der var en gudinde værdig? Corina var i den grad selvsikker og benyttede sig fuldt ud af det. Hendes fingre gled let op i hendes hår som hun ruskede lidt i for at lade det løsne sig mere fra hinanden og havde en chance for at tørre fuldkommen. Ilden fik hendes ellers blege hud til at virke gylden, eller som stod den i ild. På hendes inderlår, tæt ved hendes lyske, tæt ved hendes underliv, var mørket af den brændende fjer, tegnet på at Deacon havde været der og hans krav på at hun skulle tænke på ham hver eneste gang hun enten rørte ved sig selv eller en anden mand var mellem hendes ben. Mærket var dog på ingen måder i hendes tanker, og det var Deacon sådan set heller ikke. Det eneste hun så lige nu, var en forbandet rapkæftet, provokerende, ulidelig irriterende mand, som drev hende til vanvid og samtidig fyldte hende med begær.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 1:17:55 GMT 1
Jerry nød syntes af hendes åbne kåbe han fik lov til at se mere og mere af hendes dejlige krop, og det ville han på ingen måde klage over da hun satte sig over ham lod han sine hænder komme ind under hendes baller så han kunde få rigtig godt fat i dem og klemme godt til så han virkelig kunde mærke dem i hans hænder han havde ikke i sinde at ligge skjul på hans lem pressede let mod hendes underliv da hun genoptog kysset kom han med et nydende dybt suk han blev mere og mere grådig som kysset skred frem lige ind til hun brød det og han så på hende med et letter ondt blik og det gjorde det slet ikke bedre hun rejste sig op og gik lidt væk fra ham han rejste sig roligt på og begynde i et roligt tempo at åbne sin skjorte mens han øjne var på hende "ingen af os kan tåle mere kage det var der ikke nogle af os som har kunde siden jeg kom ind af din dør pus" Jerry fik sin skjorte helt op han tog sine seler ned så de hang ned langs hans bukser og han kunde tage sin skjorte helt af han stod nu i bar over krop han var langt fra lige så pumpet som andre mænd men hans muskler var nu stadig tydelige dog kunde man også se nogle af de mange at og hud skader han havde på sin krop fra alle hans kampe og fra de gange han havde fået gas direkte på sin hud, det var tydeligt at se i ildens lys han lod sine vinger folde ud og så på hende med et ballade fyldt smil "måske kan vi ikke tåle mere kage men hvem er i stand til at stoppe i tide så længe kagen er god nok" han satte hårdt af fra gulvet for at flyve ind i hende og tvinge hende mod vægen i en høj fart og vis hun var med på den ville e ende med at hænge midt på vægen i luften hvor han ville holde hendes hånder fast mod vægen og forsætte deres kys
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 1:28:48 GMT 1
Der var ingen tvivl om hun havde nydt at mærke hans hænder mod hendes balder, den grådighed der lå i hans greb gjorde hende kun mere bevidst om hvor meget han egentlig ønskede hende. Hun legede, det var det hun var bedst til, men han virkede nu også som en rimelig god legekammerat. Som hun havde ført sig væk fra ham, tøvede han bestemt ikke med at lege videre, han var ikke typen der gav op, hvilket hun bestemt heller ikke havde regnet med. At se ham klæde sig selv af var ganske tilfredsstillende, for her ønskede hun rent faktisk tøjet forsvandt. Ikke ligesom med hendes ægtemand hvor hver eneste knald havde været et mareridt der skulle overståes. Måske derfor havde hun så meget begær at dele ud af, men hendes stædighed valgte jo ikke hvem som helst til dette, nej det krævede man var speciel nok. Ved sådan en som Jerry var det virkelig svært at ligge finger på hvad pokker der egentlig gjorde det. Han var den der type som drev en til vanvid til et punkt hvor seksuel spænding rent faktisk opstod. Det var nyt for hende, men pokkers frækt! Hans ord fik hende blot til at grine, hun trak roligt på sine skuldre, som hun stod der fuldkommen nøgen og betragtede hans blottede overkrop. Hver en detalje havde sin historie, den slags elskede hun, når en mand bar sine mærker, en kriger. Vingerne som foldede sig ud fik hende til at sukke blidt, hun nød synet af sorte vinger, at være med en mænd af hendes egen art havde hun heller ikke være siden hendes ægtemand og han var på ingen måde værdig. Var Jerry overhovedet det? Hun var ligeglad lige nu. Corina mærkede vingeslaget og hans krop stødende mod hendes som han tvang hende hårdt op og mod væggen, der var en del varmere, da varmen fra pejsen steg opad. Et kort støn kom fra hende, som pusten blev kort taget fra hende, men hun nød det, nøj hvor hun nød det! Kysset blev genoptaget, midt i luften op af væggen, hans vingeslag holdte dem oppe, og hans krop var tvunget til at være presset godt op af hendes som hendes fyldige nøgne bryst måtte mødes med hans faste brystkasse. Det tilfredse smil var skjult i deres hede kys, men det var der, åh ja det var der. For tilfreds det var hun, yderst.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 1:50:32 GMT 1
Jerry nød virkelig følelsen af hendes krop presset hårdt ind mod hans i det de ramte vægen kom han med et mindre nydende støn for selv om følelsen af hende var dejlig havde de også ramt vægen hårdt hvilket sende en smule smerte ud i kroppen på men det var en god form for smerte han følte i et kort øjeblik igen lod han sin tunge glide frem i deres kys og lod den grådigt komme ind i hendes mund for at leje intenst med hendes han mærkede hvordan hendes bryst var presset hårdt mod hans og det var en fantastisk følelse der var ikke nogle tvivl om de begge to nød det måske også en smule for meget begæret havde overtaget dem begge og deres lej blev mere og mere grådig han gav let slip på hendes hænder og lod sine køre ned af hendes arme hans fingerspiser var let bukket så spissen af hans negle ville rive ned at hendes arme og hvider ned mod hendes hofter da han nu havde sluppet hendes hænder var han jo nød til at presse sin krop hårder ind mod hendes det var lige på nippet til at det begynde med at gøre ondt på hans krop at være presset så hårdt mod hende men smerter ville ikke stoppe ham den her gang uden at bryde deres kys lod han dem stille og roligt glide ned af vægen og tætter på gulvet her oppe ville de jo ikke komme hvider og de ville ende med at bukke nogle ribben eller brase gennem vægen hvilket ikke ville være særlig godt da han ikke var klar over hvad der var på den anden side af den han holde roligt sine hænder på hendes hofter mens de roligt lande på jorden igen men han blev ved med at presse hende mod vægen efter de var landet og hans vinger forsvandt ind igen
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 14:10:47 GMT 1
At mærke ham så hårdt op af sig, mærke hans tunge danse sensuelt med hendes egen, mærke fingre og negle mod sine arme, det hele satte virkelig alt i gang i hende. Hun mærkede bestemt trangen til at flå resten af hans tøj af, men det var ikke ligefrem praktisk heroppe. Selvom det bestemt var nyt og sjovt! At lege sådan var jo ganske underholdende, hendes fingre gled fra hans skuldre og ned over hans ryg, mærkede musklerne, roden til hans vinger, lænden, videre ned ved hans buksekant. Fingrene nød enhver detalje, hans tydelige ar, musklerne som var på arbejde som han holdte dem begge oppe. Det begyndte at være smertefuldt, men det føltes jo godt for hende og åbenbart også for ham. Dog endte han med at få dem ned igen, hun mærkede det bløde gulvtæpper under sine fødder og lettelsen fra brystkassen som endelig fik mulighed for at trække mere luft til sig. I det hans vinger forsvandt igen, lod hun sine negle presse mod hans lænd og køre skarpt og hårdt op af hans ryg til hun nåede hans nakke og pressede hans læber hårdt og grådigt mod hendes. Hun lod sine ben svinger op over hans hofter og klemte sit underliv ind mod hans, hvilket fik et støn til at bryde kysset kort. Det bankede på døren, og den mandelige slave som havde åbnet døren for Jerry, kom ind, han stoppede op og rødmede kraftigt, han så hurtigt væk. "Maden er ved at være serveret." Lød det roligt fra ham, inden han skyndte at trække sig inden Corina kastede noget efter ham, selvom hun næsten ikke ænsede ham. Hvorfor skulle hun? Lige nu var hun travlt optaget, selvom mad faktisk lød ganske godt, hendes mave havde snurret sig lidt sammen. Den åbne dør havde også bragt duften af mad ind til dem, det duftede virkelig himmelsk. Hun brød kysset, med sine tænder begravet i hans bløde underlæbe. "Jeg vil gerne have min mad varm, desuden mener jeg også kage først er efter maden." Fniste hun drillende, inden hun lod sine ben glide ned af ham igen og hun fandt fæste under sig på ny.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 15:27:08 GMT 1
følelsen af hendes hænder og negle som gled op af hans ryg fik ham til at stønne lidt, dog uden at bryde deres intense begær fylde kys, da hun pressede hans hoved hårde inde mod hendes blev han kun mere grådig af det, vis det her forsatte på den her måde ville de nok ender med ikke at få noget at spise eller få snakket meget mere om noget som helst, før solen ville være på vej op igen. Da hun svingede hendes ben om ham kom han selv med et lidt støre støn, i det deres kys blev brudt han nød virkelig følelsen af hendes underliv mod hans, bulen i hans bukser pumpede hårdt mod hendes underliv så hun ville kunde mærke det gennem hans bukser, det føltes som om hans bukser var ved at sprænge af spænding fra hans lem, Jerry lod en hånd glide op gennem hendes hår og da den nåde til hendes hår rødder greb han hårdt fat i det og genoptage deres kys da de så blev forstyrret, da hun igen brød deres kys på han mod døren så meget han kunde nu hvor hun havde fat i hans underlæbe med et blik som kunde dræbe nu gik det ellers lige så godt, han holde sit greb i hendes hår til at starte med, men da han satte hendes ben på jorden igen gav han roligt slip på hende, og sukkede lidt, han kyssede hende lidt af halsen og da hans mund kom til hendes øre hviskede han med en fræk og drillende stemme "nu må vi jo se om der stadig er lyst til, "kage" efter maden" han gik et lille skrid bagud for at få lidt afstand til hende, der var nu ingen tvivl om hun skulle blot give et lille tegn til ham, og han ville være så klar på at forsætte efter maden, men det behøvede hun jo ikke og hvide. Jerry gik roligt som indet var sket over til sofaen, og begynde at tage sin skjorte på igen det kunde jo være der var folk i hendes palæ, som ikke skulle hvide hvad de havde haft gang i, men det kunde jo også godt være hun stoppede ham i at tage den på, så han skulle forblive nøgen på overkroppen, han var sådan set lige glad om han skulle gå rundt med baroverkrop, for han nød det for det gav luft til hans hud og det var en følelse han godt kunde lide.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 15:58:15 GMT 1
Der kom et hånligt og selvsikkert grin fra hende, hun rystede på hovedet og tog fat i sin silkekåbe og lagde den om sig, hun gik over mod ham og klaskede ham bagi. "Jeg vil gå op og få noget tøj på, en af slaverne viser dig vej til spisesalen. Du kan også se til Harley. Skal jeg sørger for de finder noget mad til hende?" Kom det så roligt fra hende, stadig med sit ballademagersmil fængslende på læberne, hun fik bundet kjolen om sig, de mandelige slaver nød altid når de skulle hjælpe til ved badet, men de behøvede ikke skulle få synet så tit. Det fortjente de sådan set ikke. Hun gik roligt ud af pejsestuen, ned af gangen, til højre op af trapperne og så igen til højre for at finde sit kammer. Forsatte man ligeud nedenunder, kom man ganske automatisk ind i spisesalen. Hendes blik hvilede roligt på klædeskabet foran sig, der var hun endt og stod og kiggede sine klæder igennem. De var lige hende, men ikke en fyrstindes klæder, det var ikke ligefrem hende at skulle være fin dame jo. Hun fandt en mørkelilla lang kjole frem, med en smule slæb og lange sommerfugle ærmer. Ryggen i var fri, det var det i det meste af hendes tøj, så hendes vinger kunne komme til. Den var tilpas nedringet, intet dybt vulgært, men nok til at så en mand til at se en ekstra gang eller to. Den sad tæt ind til hendes krop og formede timeglasset perfekt, hun tog med vilje intet på under, hvilket man kunne se i det tynde tøj, hendes brystvorter strittede stadig ivrigt, hun var klart påvirket af deres leg. Roligt endte hun med at redde sit hår et par gange, inden hun gik ned mod spisesalen. På vej ned af trappen stoppede hun kort op og duftede til maden som hang i hele hendes mansion. Det var perfekt! Endelig havde hun jo en at spise med, så skulle der også laves god mad.
|
|