0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 18:27:04 GMT 1
Jerry begynde roligt at lukke sin skjorte, men da hun klappede ham bag i vente han sig op med et rolig, men lokkende smil på læben, "vis du er sød under middagen, få du måske lov til at røre noget mere ved det skatter, og ja jeg tror Harley vil sætte pris på hun også få noget mad" hans stemme var drillende og hele hans krop dirrede stadig lidt efter at havde været oppe og køre på den måde, da han havde fået lukket sin skjorte tog han sine seler op, og greb fat i hans jakke hvor efter han fulde efter en slave som viste ham vej til spisesalen, da han havde set hvor den var nikkede han roligt og tog fat i slaven "vis Corina kommer her ned før jeg kommer tilbage, så er jeg ude og se til min drage, som spiser folk vis hun ikke få noget andet at spise" Jerry slap slaven igen og vente om, han gik mod udgangen for at se til Harley, hun blev ikke lige frem glad for at se ham da han kom ud til hende, da han kom helt tæt på hende vrissede hun af ham hun var slet ikke tilfreds med, at han havde fået nogle andre til at vaske hende, han lage roligt en hånd på hendes hoved, og nussede hende mellem øjne "rolig nu min pige, du trængte jo til det og mens du er blevet vasket så har jeg søret for, at når vi tager her fra så er der et dejligt sted til os, hvor du kan komme med inden for og ikke skal være uden for længer, samt at med tiden vil du få en som kan passe godt på dig når vi er hjemme" hans stemme var blid og rolig, næsten kærlig det lød som om han talte med sit livs kærlighed, men han talte ikke særlig højt da han godt selv, var klar over hans største svaghed af alle var hans store kærlighed til Harley. efter at havde ståret med hende i noget tid og taget sig lidt af hende klappede han hende blide og gik inden for igen, maden lugtede virkelig dejligt og han glædede sig virkelig meget til at spise det, for det var ikke særlig tit han fik andet ind mad fra et bål da ham og Harley indtil nu ikke havde haft noget hjem
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 20:23:37 GMT 1
Efter at have stået snust god igennem, forsætte hun ned af trapperne, lige tids nok til at Jerry kom ind af døren. Hun smilede blot henrykt og lagde en arm i hans for at gå ind i spisesalen med ham. Slaverne havde bragt en levende ko til Harley, den blev holdt i reb, indtil dragen ville tage den, herefter ville de prøve at nå at give slip i tide, men en af slaverne blev kastet et godt stykke ved at slippe for sent. Lydene udefra kunne høres tydeligt i spisesalen, hvilket fik Corina til at grine. Det lange bord med plads til tolv personer, var opdækket med pladser i midten af bordet, så de ville sidde overfor hinanden. Et fornemt måltid var længe siden, så det her skulle nok blive godt. Vildsvinet var helstegt og stod på et kæmpe fad af sølv, dampende og duftende vidunderligt! Grønsagerne var stegt ligeså, i forskellige små fade rundt omkring på bordet og kartofler brast. Sovs var lavet af safterne som havde dryppet fra kødet, og nybagt brød fyldte også spisesalen med dets duft. Det var jo et helt festmåltid! De begge blev vist til deres pladser, det ville være svært at nå hinanden da bordet var rimelig bredt og havde plads til massere af mad, men hænderne og benene ville da kunne nå hinanden sådan lige. Hendes fødder var stadig bare, brystvorterne strittede ivrigt bag det tynde stof, der var ingen tvivl om at hun stadig var påvirket. "@amy!" Kaldte hun, inden hun sad og så på glassene som var der, der var ingen vin, mon den stod og iltede i køkkenet? For dem håbede hun det virkelig, ellers blev der et stort problem og nogen ville ende i tårnet! "Står vinen i køkkenet og trækker? Vi skal bruge den nu, vi mangler at få skænket i vores glas. Vil du være sød at sørger for det bliver gjort, gerne hurtigt!" I modsætning til de andre slaver, bad hun faktisk nogenlunde pænt om tingene og snakkede roligt til Aimée uden at ligner en der havde lyst til at flå hovedet af hende. Men hun var også ganske speciel, hun arbejdede på at gøre hende til mere end bare en privat slave. En tjenerinde ville være hendes mål, en trofast tjenerinde som elskede sin fyrstinde.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 20:57:58 GMT 1
Aimée var komme løbene da corina kaldt på hende, hun tråde dog roligt ind i spisesalen og så på corina "de kaldt" hun så på corina og bukke da hun fik sin order "skal ske deres nåde" hun skyndt sig ned i køkkenet og hente den smukke kande som ind holdet vine, hun skyndet sig tilbage uden og spilde og tråde roligt ind igen, og skænke først Corina et glas og der efter Jerry mens hun sag mest til corina "jeg beklager virkelig de skulle vente deres nåde jeg skal nok søger for det ikke sker igen" hun så mod corina hun ville jo gerne gør corina glad om det så betød hun påtog sig skylde for noget andre slaver hade gjort bare for at corina skulle syntes hun gjord det godt hun satte pænt kanden på bord og så på corina og bukke pænt "er der mere fyrstinde har brug for? " hun kunne lig så godt spøger så corina ikke behøve og råbe efter hende igen og der ved råbe unødvendig og overstrenge stemmen og så på corina mens hun lag hænderne for and sit skød og vente på sin order i mens fange larmen uden for hendes øre og hun hade næsten ondt af de andre slaver.. kun næsten da hun var bare glad for hun var corinas personlig slave og ikke en normale slave lig nu.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 21:11:34 GMT 1
Jerry tog glædeligt imod hende med sin arm, "din kjole er meget smuk frøkken" hans stemme var blid og høflig da han så hendes kjole, kom det lidt bag på ham hun kunde se sådan ud han havde ikke forventet, hun ville havde en kjole på, også lidt i lilla som var en af de farver han var glad for, han sagde ikke et ord til, men gik roligt og kiggede på hendes krop hans begær havde ikke helt forladt hans krop endnu, da de kom ind til borede gav han roligt slip på hendes arm, så de kunde komme over og side på deres pladser, da han var kommet på plads sad han og studrede Corina, og hende slave pigen som Corina havde kaldt på ved navn det han lage mærke til at Corina behandlede hende på en anden måde, ind hun behandlede nogle af de andre slaver på, han nikkede roligt til Aimée som tegn på hun havde givet ham nok, han var helt tavs og ventede på Corina skulle give hende den næste order. Han hørte godt larmen uden for og smilte lidt ved det Harley var vist stadig ikke blevet glad efter hendes bad
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 21:24:00 GMT 1
Det havde taget pusten lidt fra hende at høre Jerry være så formel, hvad pokker lignede det lige? Hun havde nikket taknemligt til hans ord. Nu sad de så her og Aimée var effektiv som altid, hurtig og påtog sig skyld som hun udmærket godt vidste ikke var hendes. At se hende arbejde var noget hun nød, for hun gjorde det bedre end de fleste, og jo længere tid hun var hos hende, jo mere ville hun gøre sit yderste for at gøre tingene godt for Corina. Sådan en dygtig slave. "Vil du være sød at gøre mit kammer rent, skifte sengetøj og sørger for at badeværelset er blevet gjort ordenligt rent efter. Stil gerne noget dejligt at drikke op i mit kammer også, derefter kan du gå til ro for i dag." Lød det roligt fra hende, hun tog sit glas og hævede det mod Jerry. Om han ville overnatte vidste hun ikke, der kunne jo altid blive gjort et gæsteværelse klart til ham. Selvom med deres seneste aktiviteter, var det nok alligevel hendes seng han ville gå kold i hvis han valgte at blive. Mon det overhovedet var klogt? Der gik en del tanker igennem hendes hoved, dog intet man kunne se ud af til. "Jamen lad os da få noget af spise, min mave er ved at gå til." Grinte hun, det var tydeligt hun var fra en rig familie med ordenlige manere, hendes elegance i bevægelserne hvorpå hun tog stofservietten og lagde i sit skød var en fyrstinde værdig. Lige her manglede hun bestemt intet, hun var blevet dannet af sin mand i de mange år, så hun vidste præcis hvordan, også hvordan et vaske ægte pokerfjæs blev sat op. Det behøvede hun dog ikke gøre sig brug af. Med iver tog hun af fade, hvorfor gøre andet nu hvor han sad der, det med servietten var en gammel vane, at spise gjorde hun som hun ville, specielt med en som Jerry som hun rent faktisk føltes sig afslappet med.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 21:32:18 GMT 1
Aimée så på corina og bukke for hende til hun hade forstået hendes order, hun forlod rummet og skyndt sig op på corinas værelse, hun skifte senge tøjet og søger for sengen var nydelig rent og puderne ryste, her efter gik hun i bade værelset jo det var rent men hun gav det lige en ekster omgang og sikker sig at alt var rent og pænt og ja perfekt til hendes fyrstinde. her efter gik hun ned og blande den bedste drik hun kunne, hun var begyndt og øve sig for at finde ud af hvilke drikke corina kunne lig bedste og til hvilke gæster hun nu hade, der efter stilt hun drikkene på hendes værelse og smile tilfreds og håbe corina var tilfreds med hende, hun tjekke ellers om der var mere hun kunne gøre og endt med og tørre lidt støv af i rummet og lave en hurtig udluftning, inden hun så rundt i corinas rum og smile for sig selv inden hun gik hen i sit kammer og smed sig i sengen godt træt og sov ganske hurtig mens hun smile til freds //Out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 21:38:52 GMT 1
Jerry sad helt roligt og betragtede hende hver en lille bevægelse som hun lavede, han tog roligt sin serviet og lage på sine lå hvor efter han roligt og pænt tog noget mad over på sin tallerken, det her var en lej for ham, for ham selv for at se hvor længe han kunde holde sig i skinnet, som en høflig på anstændig mand da han havde fået lidt over på sin tallerken så han roligt på hende med et blidt smil, og han løftede sit glas "skål må det bliver en uforglemmelig aften vi gå os i møde" hans stemme var fin og rolig som var han en adelig mand dog afslørede hans øjne ham en smule der var ballade i dem han undrede sig dog over at hendes slave havde givet Corina vin først da man per kutyme gav mænd ført og der efter kvinder, han sad og tænkte lidt over det mens han pænt og roligt spise noget af sin mad. "er hun ny hende Aimée eller er hun bare ikke så vel lært endnu frøkken Drakhart" det var virkelig svært for Jerry det her, en ting var at opføre sig som en anstændigt person noget andet var det at tale som en, mens han lyttede til hendes svar tog han en lille tår af sin vin maden var langt bedre ind noget han havde fået før, men der skulle heler ikke ret meget til da han normalt bare skulle lave det over et bål det kun var ham selv som spiste det
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 21:50:33 GMT 1
Den leg han havde gang i nu, morede Corina, gad vide hvornår han vil bryde sammen og få det største grineflip? Hendes blik hvilede mod ham, smilet sagde alt som hun ikke tog blikket fra ham og stadig drak af sin vin, nippede fint til den og satte glasset fra sig igen. Dette her var bestemt ganske morsomt, at se ham sådan var jo næsten skræmmende, tænk at han rent faktisk godt kunne opsøge sig pænt. Hendes smil var næsten et flækket grin, det var virkelig svært for hende at holde masken når de var alene og han var en helt anden hvad hun havde set før. "Indtil videre har den været ganske tilfredsstillende." Lød hendes stemme fin og blid, hun gav sig til at spise lidt, mens hun sad og tænkte lidt over Aimée's fejl, den havde ikke været heldig, men hun vidste hvorfor det var sket. Der skulle jo uden tvivl laves om på dette. Den måtte hun tage med hende senere, det var første gang Corina havde siddet og spist med en gæst mens hun havde haft Aimée til at gøre tingene for sig. "Ny i at servere, hun er min personlige slave. Jeg er i gang med at lave hende i mit billede, hvilket gør hun forguder mig, sætter mig før alle andre. Det er naturligvis noget jeg må tage op med hende, få hende lært ordenligt. Jeg beklager det skete Mister J, jeg håber bestemt at jeg kan gøre det godt igen." Lød hendes stemme igen fin og blid, næsten forførende, som et lettere perverst smil gled over hendes læber ved de sidste ord. Blikket var tydeligt underholdt, hun afventede hvor længe han kunne holde den, selv gjorde hun sig langt fra umage, men man måtte sige han gjorde det ganske udmærket. Igen optog hun at få spist, mens hun lyttede til ham, drak lidt vin og nød ellers et måltid sammen med en, i stedet for alene.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 22:05:44 GMT 1
Jerry lage roligt sit bestik fra sig og løftede servieten op, og tørte sig lidt om munden, så der ikke sad noget når han skulle sige noget til hende, han nikkede roligt som tegn på han godtog hendes undskyldning, "heler hun laver fejle nu ind vis de har et selskab med royale personer, for der vil det ikke blive set let på frøkken" han holde mere eller mindre konstant sine øjne på hende, det var kun vis han lige skulle se hvor der stadig var noget på sin terklerken. Han tog en dyb indånding og smilte roligt til hende, mens han stille og roligt begynde at få det ret så varmt han havde jo taget sin jakke på igen det gjorde man jo til fine middage, "deres nåde må jeg havde lov til at anmode om tilladelse, at tage min jakke af selv om vi stadig sider og spiser, så kan de jo fortælle mig om hvad der gik galt med deres hærføre" Jerry var opsat på at holde den fine holdning så længe som muligt, men hvor meget længer han kunde holde den var han ikke sikker på, hans blik flakkede letter frem og tilbage fra hendes øjne til hende bryst, og op igen det var svært at lade hver efter de havde været presset mod hans bryst da de havde været inde i pejsestuen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 22:21:23 GMT 1
Ganske enig måtte hun nikke, det var sandt nok, når fejlende skulle træde frem var det i den grad bedst med en som Jerry, Marcellus havde nok krævet hende straffet og råbt højt over det. Det ville ikke falde i god jord ved Corina og så kunne de ellers begynde at glide fra en ellers fin forbindelse. Det fik faktisk kort til at tænke på at det var endnu en mand som havde gjort det tydeligt hvor han rent faktisk ønskede hende, og hvordan. Det styrkede jo ganske vidst hendes ego, men hun måtte nok hellere holde sit standpunkt, hun kunne ikke give sig hen til alle og enhver, selvom hun nok næppe ville sige nej til en konge. Hvem var hun at skulle afvise selveste kongen? Desuden havde hun selvtilliden til hun nok skulle være en nat værd, så der var intet at frygte, andet end hans kone naturligvis. Corina nød maden, små nydende lyde kom ganske bevidst fra hende, hun lavede et par himmelvente øjne og sukkede til sidst blidt som hun nippede til vinen igen. Dog blev hun revet væk fra sin lille nydende stund da Jerry spurgte ind til hærføreren, hun sukkede tungt. Roligt lagde hun bestikket fra sig igen, tyggede af munden og gjorde sig klar til at forklare. "Mmmh for det første, bliv endelig ved med at kalde mig det. Og for det andet. Kort fortalt, var han respektløs, truede mig på livet, var rablende gal og er nu død. Og, tag endelig jakken af." Hun snakkede om det som var det hverdags ting, det første var dog med en mere kælen tone, hun kunne virkelig godt lide at blive kaldt disse ting, hvem ville ikke elske det? Det var dybt åndssvagt det som var sket med hendes hærfører, hun skulle have slået ham ihjel før han havde kunne nå at lave ravage. Men sket var sket, hun var blevet en erfaring klogere, at give chancer kom ikke på tale igen. En fejl som en under hende af større rang ville medfører døden. Specielt hvis vedkommende kunne blive til fare for hende og hendes folk.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 22:40:44 GMT 1
Jerry rejste sig roligt op og tog forsigtigt sin jakke af og hang den på sin stol, hvor efter han satte sig roligt igen og lyttede til hendes ord, men det hun sagde der knækkede ham han kunde ikke holde den mere det var jo mere eller mindre hans måde at være på hun lige havde fortalt om sin hærføre "stop stads hold inde pus du har stort set lige fortalt mig hvordan jeg har været over for dig siden vi møde hinanden og jeg vil aldrig kalde dig det igen med mindre du har noget af mig i din mund og du gør det godt" Jerry kunde simpel hende ikke lade hver med at grine det var komisk at hun havde slagtet hendes hærføre men flåret tøjet af Jerry med øjne når de enlig havde været på samme måde "er jeg så også på en liste over folk du skal havde skilt af vejen eller få jeg lov til at se solen så op en gang mere Jerry drak resten af sin vin og fik spist det sidste af hans mad han var godt tilfreds med det helt ud over han var lidt i tvivl om hvor vidt hun ville slå ham ihjel eller om han fik lov til at leve lidt endnu
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 22:57:14 GMT 1
Hans reaktion og ord fik hende til at sprutte af grin, hun havde nær spyttet vin ud over det hele og måtte tage servietten op foran munden. Da hun endelig var færdig, og nogenlunde kunne få slugt resten af sin mundfuld vin uden at være ved at drukne i det, så hun mod ham med et lumsk smil. "Det ved man jo aldrig." Svarede hun bare, hun var selv færdig, hendes appetit for mad var blevet tilfredsstillet, om ikke andet var der jo altid natmad hvis det blev helt slemt senere, men hun ville ikke have for meget mad i maven hvis der skulle være plads til kage. Corina rejste sig roligt fra sin plads, hun gik med langsomme skridt, rundt om bordet, imens begyndte hun at snakke. "Jeg forventede en anden opførsel fra min hærfører Mister J, du er ikke just i sådan en position, jeg forventer ikke den slags af dig. Du har ingen stilling under mig, ikke som sådan. Og dit førsteindtryk efterlod mig med noget andet end hvad Noran gjorde. Han virkede fornuftig, flittig, som en der kendte sin plads. Jeg krævede dette af ham, det stod i den kontrakt han så pænt rakte mig selv samme dag dette skete." Forklarede hun med en rolig stemme, hun gik hele vejen rundt, endte ved ham, om han stod op eller sad ned vidste hun ikke, men hun lod hånden hvile ved bordet med de lange negle. Blikket var legende og drillende. "Det ville være en skam at slå en person som dig ihjel, specielt nu hvor vi har vores aftale på plads. Bliver den brudt, bliver det naturligvis din død, ligesom jeg forventer du vil gøre alt i din magt for at nedkæmpe mig hvis jeg bryder den." Stemmen var blevet lav og forførende, hendes fingre vandrede var bordet, mod hendes hofte og videre op af hendes side, rundt om hendes bryst og fingrene lod sig igen ende ved hendes kraveben som hun nussede svagt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 23:15:37 GMT 1
Jerry sad roligt og tørte sig om munder og lage sit bestik fint på tallerken, så man kunde se han var færdig og smilte letter lumsk til hende, "du vil aldrig kunde klare dig uden mig efter den her dag min kære, inden du få set dig om vil jeg blive en for stor del af dine planer til du kan undvære mig" her talte han på ingen måde om deres begær til hinanden, men om at med en drage i sin hær ville han mene man lage planer, for den drage som var ret så afgørende for ens planer i krig, han blev roligt sidende som hun gik over mod ham og satte sig på bordkanten ved siden af ham, han sad og så roligt op på hende og man kunde se tydeligt på ham, der var noget som kørte rundt inde i hans hoved han tænkte virkelig meget over sit næste træk. Da hun igen begynde at stå og indramme hendes kasser greb han fat i hendes hofter og trak hende ned til sig, så hun ikke sod op af bordet og blomstrede så hun landede på hans skød, han sad og så hende dybt ind i hendes øjne med et lokkende smil på læben, "nu gør du det igen med dit brysk Corina" han lod sin ene hånd blidt glide ned af hendes bare ryg, men han hviskede til hende "gør mig til din hærføre" Jerry viste det var et lang skud i blinde, men han kunde måske få hende over talt til det mens de lejede
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 23:27:38 GMT 1
Det var underholdende at have denne evne som kvinde, hun elskede virkelig at være kvinde, det passede hende rimelig fint at det var sådan her. Hendes lille plan virkede jo helt fint, hun solgte jo varen helt perfekt, varen var hende selv naturligvis, og Jerry var kunden som bestemt tog og mærkede på varen. Der kom et fnis fra hende da han hev hende ned til sig, hun kunne nu godt lide at sidde her, hendes arm gled om hans hals og nakke, hendes fingre nussede ham blidt i nakkehårene. At han påpegede det åbenlyse fik hende kun til at le, det var da klart, nu vidste hun hvordan hun kunne bryde hans fokus. Det næste han sagde fik hende dog til at stoppe brat med at nusse ham, hun løftede et slank øjenbryn, virkelig, forretning midt i desserten? Det ville have fået hende til at grine, hvis det ikke var fordi hun faktisk synes det var ganske uhørt. "Jeg har lige sagt jeg nødig vil slå dig ihjel, som min hærfører ville jeg kræve ting af dig som ville være lettere umulige og jeg er slet ikke i nærheden af at stole på dig. Men jeg vil da gerne høre hvorfor du tror der skulle være den mindste chance, ud over det du naturligvis allerede har fortalt." Lød det roligt fra hende, slaverne var begyndt at tage af borde, de lod som om Jerry og Corina slet ikke var der. Hvilket de gjorde ganske klogt i, for de kunne lige vove på at forstyrre! Et lille suk brød hendes fyldige læber, hun lænede sig ind mod ham og begyndte at kysse hans kæbelinje stille, noget skulle hun jo lave, inden han igen valgte at tale. Måske de skulle snakke videre om det et mere privat sted, så som hendes kammer som Aimée så fint havde gjort klart.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 23:46:29 GMT 1
Jerry havde på ingen måde regnet med hun ville sige ja fra start af, han sukkede lidt nydende ved de ting hun gjorde ham, han tænkt lidt mere over hvad han skulle sig inden han sagde noget han nød at føle hende så tag på han nød at føle hendes krop mod hans "lige meget hvor længe og hvor meget du leder finder du ikke en person som mig du finder aldrig en som du vil kunde dele dine visioner med og jeg vil være i stand til fuldføredem bedre ind de flest jeg jeg vil aldrig spørger din om hvorfor jeg skal gøre det jeg få jobbet gjort også er det hvider til det næste og jeg har alt hviden fra verden lige fra de første drager gik på denne jord du finder ikke en bedre samt du få en hærføre som ikke selv at bleg for at tage ud få jobbet klaret" Jerry blev ved med at nusse hendes ryg og nogle gange når hans hånd nåde hendes nakke tog han blidt fat i den og gav den nogle små maserende klem hvor efter han forsatte med at nusse hendes ryg lidt Jerry rejste sig roligt op med hende i sine arme han så på hende med et roligt smil "vis vej til der hvor vi skal hen babe" Jerry hvad indet problem med at bære hende til det rum hun nu engang godt ville havde dem ind i
|
|