0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2015 23:57:59 GMT 1
Selvsikkerheden var der uden tvivl, men hun måtte jo se det an, måske hun skulle lade ham være der på prøve, sådan for at se tiden an, uden det var bindende. En prøveperiode som hærfører, inden det blev en vedtaget og fast plads for ham. Nej nej, hvad tænkte hun på, manden her var jo så utilregnelig som hende selv, men hun vidste jo hvad der foregik i hendes hoved, hun vidste ikke hvad der skete i hans. Corina sad et stykke tid og tænkte, kom med nydende små lyde som hans rørte ved hende, ganske uskyldigt lige nu faktisk. Som var de et ægtepar der talte om fremtiden i favnen på hinanden. Heldigvis var dette ikke tilfældet, så havde hun nok kastet op! "Lad os snakke videre privat. Lød det blot fra hende, hun måtte lige få mere tid til at tænke dette igennem. Det kom bag på hende at han ville bære hende, men det var nu også ganske underholdende. Det var jo på ingen måde første gang hun blev båret fra a til b. "Ud i entreen, op af trappen, til højre og så kan du selv vælge om vi skal tage den første dør til venstre, eller den første til højre. Den venstre er mit kontor, den til højre er mit soveværelse." Kom det roligt fra hende, hun havde sine arme om hans hals, hendes ansigt hvilede mod hans skulder og læberne strejfede hans hals blidt. Det ville blive noget af en samtale dette her, specielt fordi det ville tage hendes fokus, når noget var vigtigt for beskyttelsen af hendes folk, så var der virkelig ikke plads til for meget leg ved siden af. Vigtige beslutningen skulle tages med et klart sind, hvilket det på ingen måde var lige nu.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 21, 2015 0:12:54 GMT 1
Jerry begynde roligt at gå efter hendes anvisninger, da de nåede til de to døre stod han og kiggede lidt og vente så han stod med front til hendes kontor, men kort efter vente han om igen så han havde front mod hendes værelse, han skulle ikke snakke med hende på hendes kontor lige nu det måde sku vente, nu havde han luftet ideen for hende han åbnede døren ind til hendes værelse, og gik roligt ind og lukkede døren bag sig han satte hende roligt nede, så hun stod med ryggen til ham, han rykkede hendes hår til siden og begynde at kysse hendes skulder lidt, han stoppede kort op med at kysse hendes skulder, "tænk over det også kan vi tage den en anden god gang hvor vores hoved måske er mere... klare tror jeg er et godt ord" Jerry begynde at skubbe hendes kjole ned over hendes skulder, så den kunde glide ned af hendes krop. Jerry havde ingen indtarsase i at snakke forretning lige nu hans begær voksede atter i hans krop, og han ville bare gerne havde lov til at give efter for det, og kunde nyde hendes helt hvid underlige krop.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 21, 2015 0:28:05 GMT 1
Som han førte dem ovenpå, tænkte hun alting igennem så godt som det var hende muligt, men så snart hun var ved at nå til noget forholdsvis fornuftigt gled billeder af deres lille begærudbrud i pejsestuen ind for hendes indre blik. Det fik hende til at mærke varmen stige mellem hendes ben, hun kunne slet ikke tænke produktivt lige nu, noget af alt dette skulle bestemt ud af kroppen! Derfor var det en lettelse da han valgte hendes soveværelse, selvom det havde virket til at han ville vælge selve kontoret først. Hun blev sat ned og mærkede ham straks begynde igen, hvilket uden tvivl behagede hende, hun var ikke den eneste som skulle af med nogle trængsler. Små suk blev lidt mindre støn som han kyssede hendes skuldre, for så at høre ord som hun gav en enig lyd til, det svandt ind i flere nydende lyse som han begyndte at forsøge at få kjolen af hende. Den ville ikke bare glide, den sad jo rimelig tæt, så den skulle føres hele vejen, med mindre hun vrikkede lidt med sine hofter, hvilket næsten kom helt af sig selv, hun kunne ikke lade være. Inden under havde hun jo intet, brystvorterne strittede stadig og var hårde, hun havde jo på intet punkt været i stand til at ligge deres begær til siden, ikke ordenligt. Hvorfor var det at hun valgte mænd som ville ende med at være en svaghed for hende i sidste ende. Jerry var en mand som kunne gå hende frygtelig meget på nerverne, men det tændte hende et sted, hvad pokker der egentlig gjorde at en mand hun slet ikke kunne fordrage, som hun alligevel fandt betagende, kunne gøre hende vild i varmen, det anede hun ikke! Et sted ville hun jo gerne vide det, hun ville have styr på det, og så måtte hun finde en måde både at kunne kontrollere sin lyst i nærheden af Deacon og Jerry, selvom Deacon og hendes aftale sådan set lød på at han kunne lyste sig med hende når han ønskede det. Det havde jo været et win-win for dem begge, men det kunne nemt også blive problematisk. Den aftale måtte finjusteres. Lige nu fyldte der dog kun en ting i hendes sind, det var Jerry's hænder, hans læber, tanken om hvad hun indtil nu havde set gemte sig under tøjet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 21, 2015 0:47:25 GMT 1
Jerry hjalp med at få hendes kjole til at glide helt ned forbi hendes hofter mens han nød følelsen hendes hofter svinge lidt fra side til side så den kunde falde resten af vejen på vej op af hendes krop lod han sine hånder glide op af hendes krop ind ind for and hende og op på hendes bryst som han som han tog grådit fat i mens han på samme tid pressede hende ind til sin krop han igen begynde at kysse hendes skulder igen bullen i hans bukser var tilbage og pressede sig nu på mod hendes baller mellem kyssende kom han med små nydende sku han nød virkelig følsen af hendes bryst i hans hænder og hans greb blev kun mere og mere grådigt hans tanker flakkede lidt frem og tilbage mellem det de lavede nu og det de havde lavet i hendes pejsestue han ænsede ikke hvad der var rundt om dem han var dybt betaget af hende og hendes krop for han skyld kunde de var uden for lige nu han ville ikke opdage noget han havde travlt med at begære hende det her gik lige den vej som han godt ville havde det til
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 21, 2015 1:00:17 GMT 1
Der var ingen tvivl om at hun nød det her, hendes krop skreg efter mere, grådigheden han havde i på sine hænder som gled om hendes former og endte mod hendes bryster så snart kjolen faldt til gulvet, det hele fik hende bestemt kun til at ville det her mere. Gad vide om Harley overhovedet havde det fint nok udenfor? Hun blev overrasket over hun bekymrede sig om hans drage, måske fordi at det egentlig var vigtigt for hende at sådan en trumfkort faktisk havde det godt? Hun rystede det af sig og nød det han gjorde ved hende, nød at mærke bulen der pressede sig tydeligt mod hendes balder gennem stoffet på hans bukser. Hvorfor var det lige han stadig havde dem på? Med et elegant lille skuf med røven, fragjorde hun sig fra ham og trådte over mod den store himmelseng som var nydeligt redt, hendes slave havde gjort det godt igen, men den ville snart være rodet som bare pokker. "Tøj, af!" Lød det blot fra hende som hun stadig havde ryggen til ham, hun smilede begærligt for sig selv, dette var helt igennem vidunderligt. Selv hvis han ikke tog det af, skulle hun skam nok få det af ham, hun vendte sig roligt om og flåede så alt undtaget puder ned på gulvet, herefter kravlede hun ind på midten af sengen og lagde sig blot og slangede sig lang som hun var. Hendes fingre gled op i hendes hår, inden de fandt vejen ned langs hendes egne former. Nydende suk forlod hende, inden hun nåede sit underliv, her spredte hun let benene og lod en finger glide ind i hende, inden hun smagte blidt på sig selv. Hun var bestemt mere end klar!
//blackout
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 5, 2015 20:03:29 GMT 1
//efter blackout
Her lå de så, i hendes seng, begge med tung vejrtrækning og godt udmattet. Det var en skøn følelse, hun nød hans nærvær og lod sine fingre gå lidt på opdagelse igen, bare for at mærke hans krop under sine følsomme fingerspidser. Et roligt suk kom fra hende, hun smilede ved hans ord, et stort tilfreds smil. Det var noget hun virkelig burde overveje, hun vidste ikke alting om drageryttere, men hun vidste en del. Hendes øjne gled kort i. Hun var træt og tilfreds, en god blanding og lige til at sove på. Dog var hun ikke helt klar til at give efter for søvnen. "Jeg vil overveje det. Når jeg har tænkt nok over det, vil jeg sende bud efter dig. Aftale?" Lød det roligt fra hende, hun sendte ham et ballademager smil, ork det var noget være rod. Sådan at ligge her nøgen med hinanden i armene, og snakke forretning. Men hvad, hun havde jo fået til behov tilfredsstillet for nu, så nu kunne hun rent faktisk fokusere. Roligt kørte hun sine fingre igennem hans hår, lod den ende i hans nakke og trak hans hoved tæt mod sit for at lade deres læber mødes endnu engang. Et dybt og grådigt kys var hvad hun havde at byde på. Da hun igen slap det, kom et fnis fra hende. "Vil du sove her, eller vil du liste væk i natten mulm og mørke?" Hun kunne jo lige så godt spørger, hun var en direkte kvinde og når hun ville vide noget, spurgte hun, hun ventede ikke på nogen tog skridtet for hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 5, 2015 20:23:44 GMT 1
Jerry lå roligt og lod sin ene hånd glide op af siden på hende og op mod hendes hals, hvor efter han lod den glide ned mod hendes lå, mens den anden roligt lå om nakken på hende og lå roligt og blidt på hendes bryst hvor hans hånd hvilede, han lyttede til hendes ord og smilte lidt ved dem, det var da rat hun spurgt lige ud så der ikke var nogle tvivl, om hvordan og hvor ledes de skulle forholde sig om morgen, "det kan vi da godt af tale, men jeg tager nok hjem når du er faldet i søvn, jeg har en drage som meget gerne vil se dens nye hjem, men vis jeg skal være din hærføre skal du så ikke også hvide min fulde navn, eller vil du leve i det evige mørke om hvad din ansatte virkelig hedder, det er jo lidt flovt vis en som lad os sige Marselus spørger dig, om mit navn og du så kun kan sige Mister J." han lod roligt sin hånd glide ned på hendes lå, hvor han blidt greb fat i hendes inder lå, han kunde godt lide følelsen af hendes lå de var så dejlig faste, og havde en dejlig fyldig strøelse, og det var nok en af de ting ved hendes som tænde ham så meget hun var ikke en kvinde som han var bange for han ville knække på miden, hun havde nogle dejlige faste former og hun havde fylde de helt rigtige steder. At hun ikke kende til hans sande navn ville ikke se godt ud for hende, vis han skulle ende med at blive hendes hærføre, for så skulle hun jo hvide hvem han enlig var, og havde nogle personlige oplysninger om han som ingen andre nogle sinde havde fået før, den tanke kunde han på en måde ikke lide, men han kunde jo trosalt nok lave en aftale med hende, om hun ikke sagde noget om hans personlige ting med mindre hun var tvunget til det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 5, 2015 20:35:43 GMT 1
Lige nu lå hun ganske godt, men hun ville nok tage et bad inden hun helt lod sig overgive til søvnen. Hendes blik gled roligt mod hans, hun smilede ved hans ord og nikkede ganske enig. "Jeg skal kunne kontakte dig, søge bud efter dig, men det bliver nok intet problem. Dog ville et fuldt navn være ganske fornuftigt at have. Selvom jeg godt kan lide lyden af... Mister J." Hendes hvisken var roligt, men blev intenst da hun hviskede det navn han havde givet hende. Et drillende glimt var at finde i de lysegrå øjne, hun grinte lidt og valgte at lade sig nyde hans hænders vandren på hendes krop. Åh hvor hun dog nød han tog fat, hun smilede for sig selv og lukkede igen øjnene, det var helt igennem vidunderligt dette her. "Åh ja, Harley skulle nødig vente. En utålmodig kvinde kan være farlig. Selv hvis det er en drage, måske endda specielt hvis det er en drage? Jeg vil tage mig et bad og så hoppe i seng, jeg har trods alt lidt at se til. Men jeg sender bud efter dig så snart jeg har taget stilling til tingene." Lød det blidt fra hende, hun endte med at møve sig lidt ud af hans favn og tag, for at rejse sig fra sengen inden hun fik svinet sengetøjet til. Hun klemte benene sammen, det kildede stadig i hele kroppen på hende, det var uden tvivl en skøn følelse. Roligt vendte hun blikket om mod ham, inden hun sendte ham et frækt smil, bed sig i læben og derefter forsvandt ud på badeværelset endnu engang.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 5, 2015 21:05:53 GMT 1
Jerry sagde ikke et ord til hende men lå blot og nød følelsen af at havde hende så tæt på sig, men da hun rev sig løs og han lem faldt ud af hende kom han med et lille nydende suk, han lå og så på hende gå ud af sengen og forsvandt ud på hende badeværelse, rejste han sig roligt op og gik efter hende med rolige skridt ud mod hende, men han rundende lige sin jakke og fandt en lille kniv frem fra en af sine lomme, han stilte sig i døren og lænte sig op af den, mens han stod med den lille kniv i hånden. "Hvad siger du til at gøre en lille lej ud af det her, for hver gang vi har sex få du et nyt bogstav af mit navn, så må vi jo se hvor ivrig du er for at lære det at kende, og vi få noget sjov ud af det på samme tid, det er jo nærmest kun gode ting vi få ud af det,"hans stemme var fyldt med ballade og lej lige nu, han begær var væk og hans forskruet hoved og tanke gang var tilbage. Han ville godt lige havde lov til at vaske sig inden han tog ud til Harley, da hun ville beklage sig over han lugtede langt væk af sex, og han ville virkelig ikke diskutere det med hende igen bare fordi Harley ikke havde de behov betød det jo ikke han ikke kunde få lov til at nyde sine, han stod og så lidt på kniven, mens han ventede på svar fra hende om hvor vidt ham måde leje mere eller ej.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 5, 2015 21:23:18 GMT 1
Som hun nåede ud på badeværelset, begyndte hun at tænde op under karet, samt pumpede vand ned i det efterfølgende, hun var glad for det system der var blevet så nyttigt opfundet, at få pumpen helt herop. Ganske fantastisk. Hendes krop var stadig svedig af alt det arbejde der lå i nydelsen de havde delt, det var en skøn følelse, men et bad var dog tiltrængt. At han fulgte efter hende fik hende bare til at smile, hun havde jo intet imod han rent faktisk var der. Nej, langt fra. Flere lege, hun måtte tænke over dette, for hvem sagde hun ville ligge med ham en masse gange for at finde bogstaver? Der kom dog et kort grin fra hende. "Jeg er ikke ivrig efter at få dit sande navn, det er dit tab, ikke mit. I sidste ende. Men jeg vil mene for hver gang du kommer. Det vil sige du skylder mig bogstaver allerede nu. Desuden, hvem siger jeg vil ligge med dig mere end et par gange?" Hendes stemme var drillende og legende, hun var imod at blive fremstillet som en der var ivrig efter noget så simpelt som et navn. Lige det, var hun fuldkommen ligeglad med. Corina havde nok i at havde et navn at kalde ham ved, et hun fik ud fra folk kendte ham som. Det var vel fint nok? Hun var ikke specielt formel når det kom dertil, selvom hun nok burde lære det med tiden. Roligt stoppede hun med at pumpe, vandet var blevet fyldt i og nu måtte hun vente til det var ordenligt varmt. Så kunne hun finde olien hun ville have i, lade hånden føre det rundt i vandet og den intense duft fyldte luften derinde.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 5, 2015 21:35:21 GMT 1
Jerry grinte lidt ved hendes ord hendes krop havde sagt langt mere ind hvad hun gav udtryk for nu, han gik lidt tætter på hende og lage knive fra sig igen han gik helt tæt på hende og stod nu med sit bryst mod hendes ryg, "din krop har sagt det hele for dig, og måske vil jeg ikke blive ved med at lade mit begær tale for mig husk der skal to til virkelig god sex, og jeg ved du i sidste ende vil havde mere af min pik men hvem siger du få den, du bestemmer jo ikke lige frem hvem jeg skal ligge mig med, og hvem jeg ikke skal" Jerry viste at i sidste ende ville de jo ende med at over falde hinanden igen det var kun et spørgsmål om tid, før deres begær ville blusse op for hinanden igen. Han lod roligt en hånd glide over hendes lend som han gik væk fra hende igen, for at se sig lidt omkring det ude for at se hvad hun enlig havde på sit badeværelse mens han gik og kiggede så han lidt over mod hende engang i mellem, "men du kan da godt få de tog første vis du mener jeg skylder dig et." hans stemme var drillende og rolig på samme tid, han havde det godt i kroppen lidt nu og nød den følelse hun havde givet ham i kroppen, ingen havde sagt noget om hvordan hun skulle havde dem af hvide, om han ville sige dem eller om han ville give hende dem på en anden måde lød der jo ikke nogle af tale om endnu.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 5, 2015 21:43:44 GMT 1
Corina måtte rulle med øjnene af ham, mænd! Han var da god, sandt nok, men dybt afhængig af ham, det ville tiden jo vise, selvom hun frygtede hun godt kunne blive for van til det. Dog måtte hun tage og overveje det nøje, specielt med de ting som han nu engang lagde for dagen. Han begyndte at irritere hende lidt igen, hvorfor det lige at hun kunne finde en mand så utroligt irriterende, men samtidig ekstremt tiltrækkende? Det sitrede i hendes krop da hans hånd vandrede over hendes nu lettere kolde hud. Som karet varmede, den store mængde vand op, kunne der jo godt gå noget tid før det var klart. Dette kunne man jo bruge tiden på at få snakket færdig med ham og hans tossede ideer. "Jamen så sig frem, hvad er de første par bogstaver?" Lød det så roligt fra hende, hun lukkede øjnene kort og nød duften af olien i vandet, der ville gå en del tid før det ville være helt klart. Måske et lunken bad også var fint nok, hun regnede ikke med at vente for længe, hun mærkede jo trætheden indhente hende. Det havde været en dag hvor hun havde været ganske aktiv, det måtte jo lade sig mærke, selv med hendes udholdenhed. Specielt når hun vidste hun havde den luksus at bare kunne kaste sig ned i lagnerne og boble. Havde hun været i krig, havde det været en helt anden sag. "Og ud over det, du kan da fornøje dig så tosset du vil, med hvem du vil. Ligesom jeg selv? Jeg har ikke eneret til dig J, ligesom du ikke har eneret til mig." Hvorfor følte hun at det var vigtigt at gøre ham opmærksom på dette? Følte hun sig lidt overrasket over hans udtalelse omkring hun ikke bestemte over hans sexliv? Havde hun nogensinde givet udtryk for dette?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 5, 2015 21:59:06 GMT 1
Jerry grinte lidt han kunde mærke på hende at han gik hende på naverne og det kunde han nu godt lide han gjorde hun havde godt af mod spillet han gav hende da han gik ud fra hun til hverdag blot fik hvad hun pegede på han stoppede op ved siden af det sted han havde lagt sin kniv og så lidt på hende hvor efter han tog den i hånden igen og så på hende med et roligt blik "ingen har sagt noget som jeg ville sige dem Corina jeg vil havde æren af at efterlade et mærke på dig så du aldrig vil glemme mit navn og ja jeg vil se det som en ære og tro mig de fleste kan ikke lig mit mærke men jeg tror du vil komme til at elske det" Jerry havde samme tænkt over det og hvad sjov var der i bare at sige det han ville da efter lade et mærke på hende så hun ikke ville glemme ham for det kunde de jo ikke havde tænk nu vis hun en dag glemte hans navn han gik med rolige skridt over mod hende mens hans smil blev større og større "og nej du har helt ret det rager mig en høst blomst hvem du ligger med så længer jeg få det jeg vil havde få du jo nok også det du vil havde og lige nu er det din plads som hærføre jeg vil havde Corina" Jerry stod nu helt tæt på hende han rørte dog ikke ved hende men ventede på svar om han måde gøre det han ville ved hende eller ej
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 5, 2015 22:09:03 GMT 1
Så det var derfor han pludselig rendte rundt med en kniv, var det mærket fra Deacon som havde inspireret ham? Helt ærligt, skulle hun nu være et område mænd skulle markere deres tilstedeværelse på? Hun måtte himle med øjnene, for pokker da. Hvis hun skulle gøre det med hver eneste elsker hun fik i fremtiden ville der ikke være plads på hendes krop i længden, godt nok lå hun ikke med alle og enhver, men hun regnede med at leve i længere tid og elskere kunne jo blive skiftet ud. Så igen, Jerry var den eneste mand hun havde været med ud over Deacon, og hendes nu afdøde hærfører i ren fuldskab. Altså efter hendes mand vel og mærket. Et dybt suk forlod hende, hun hørte fingrene igennem håret og vendte blikket mod ham. "Virkelig? Vil du mærke mig ligesom min anden elsker? Føler du dig snydt?" Kom det rimelig direkte fra hende. Skulle hun virkelig lade ham gøre det? Et sted fristede det virkelig et sted. Men ville det nu være en god ide, det skulle være et sted folk ikke så så tit. Et suk brød stilheden kort. "Hvor har du tænkt dig det skulle være?" Spurgte hun så, det var nødvendigt for hende at vide, for det måtte ikke være et synligt sted, det ville vække påstyr og skulle være hendes lille private ting. Ligesom den brændende fjer der mindede hende om Deacon og deres første nat sammen. Tanken fik hende til at smile fornøjet, det var længe siden han havde været i hendes kammer, mon det snart ville være aktuelt at bringe ham i lagnerne? Et sted undrede det hende lidt han ikke selv havde været der, men nuvel, han havde vel også andre elskere, ligesom hun selv havde det. Eller også forberedte han sig godt i hans nye stilling.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 5, 2015 22:18:39 GMT 1
Jerry måde grine lidt ved hendes ord han fandt hende gangske nuttet når hun sagde det på den måde "hmm snydt vil jeg nu ikke kalde det mere en form for gestus normalt brækker jeg nakken eller gasser dem jeg har ligget med da jeg har fundet dem skuffende eller kedelige men du har hverken skuffet mig eller kedet mig så det vil jeg da sætte en form for pris på og jeg havde tænkt mig et sted når det andet hvor ingen kan se det men du vil hvide det er der og hvorfor det er der" Jerry havde det med at dræbe dem han havde liget med men det kunde da godt være det skulle være hans nye signatur at efter lade dem med et J på deres krop et sted Jerry havde tænkt sig at gøre det ved hendes andet mærke da han ikke ønskede andre skulle se det for vis alle kunde se det ville alle jo finde ud af han ned Jerry og det var jo ikke lige frem meningen med det på nogle måde hun skulle hvide det og kun hende og de få andre mænd hun ville lige med men for dem ville det jo ikke betyde det store der stod et navn på hendes inderlår helt oppe tæt på hende lyske
|
|