0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 6, 2015 10:24:51 GMT 1
Jerry sukkede letter opgivende da hun gik under vandet, han prøvede jo faktisk at sige undskyld til hende, men lytte ville hun heler ikke da hun gik op af vandet flyttede han sig fra døren, få at gøre plads til hende så hun kunde gøre som hun ville, "den holdning kan du godt droppe Corina, du har lige så lidt ret til at true andre, som jeg har ret til at true dig, og jo jeg forstå godt hvorfor du sende mig væk, men bare fordi du bedre mig om det betyder det ikke jeg skal gøre som du siger, jeg er en voksen mand og kan selv tage mine beslutninger, så vis det er en hoved løs person du søger i din hærføre, er jeg ikke den rette for dig, jeg har måske en smule respekt for dig, men jeg frygter dig ikke husk der er stor forskel på de to ting, men hvad søger du enlig, skal folk frygte dig og gøre alt hvad du siger fordi de er bange for dig, eller ønsker du at være respekteret af folk" hans stemme var roligt og afslappet, det havde på en måde været rart for ham at komme af med en smule aggression, og det samme havde det nok været for hende vis hun virkelig mærkede godt efter, det kom dog bag på ham at hun gav ham et kys på kæben, han havde ikke lige troet hun var kommet så hurtigt ned igen, han fulde roligt efter hende og så på hende med et roligt blik, mens han gik over til sit tøj og begynde stille og roligt at tage det på igen, mens han fulder hendes bevægelser og hvad hun gik og lavede.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 6, 2015 11:01:34 GMT 1
Klædet som hun havde tørret håret med, kastede hun nu ud på badeværelsets gulv. Karet skulle tømmes og der skulle gøres rent, det måtte Aimée klare, det var vel derfor hun var der. Corina magtede ikke at lytte mere, magtede ikke at skulle tage stilling til ting, hun ville bare glemme, men vreden ulmede jo stadig i hende, og den vrede torden kom kun nærmere og nærmere igen. Det krævede meget af hende at holde det nede, faktisk blev hun direkte udmattet af det, hun hadet virkelig det her og normalt ville hun elske den svage smerte i låret, men der var intet at glæde sig over. Et tungt suk forlod hende, hun masserede let sin pande. "Jeg kræver fuldt ud respekt fra min hærfører. Ikke en smule." Lød det fra hende i et tungt suk, hun endte med at gå mod sit klædeskab og finde tøj frem til næste dag ville dukke op. Det blev hendes trænings tøj hun frem, en sort læder top og et par sorte læderbukser, dette var stræklæder, så hun havde god mulighed for at bevæge sig. Tøjet lagde hun på sin chaiselong, inden hun gik over mod sengen, vendte ryggen til den og kastede sig ned i den. Vreden boblede stadig i hende, men hun holdte det nede og dette gjorde hende træt som bare pokker. "Jeg ønsker ærefrygt, og de fleste har dette for mig, hvilket de før klogt i. Respekt med fornuft i at frygte mig." Det gav mening for hende, hun så det ved sit folk, de respekterede hende, men frygtede hende i hendes vrede, hvilket de gjorde klogt i. Med sine 14.000 års erfaring var det jo intet under? Og med den intense træning hun havde haft. Vreden som havde vokset i hende ved at være fanget i et ægteskab i flere tusinde af år, med en mand som så ned på hende, misbrugte hende, slog hende, næsten til hun mistede livet. Bestemte alt ved hende. Igen begyndte hun at se rødt, hun var så tæt på at hade mænd takket være den idiot og mænd som Zean og Jerry, hjalp ikke til! "Du lever i din egen verden hvor status ikke har noget at sige, men den magt jeg har, er den som gør jeg har al ret og du ingen." Forklarede hun videre, prøvede at bevare sin ro, men det var svært som bare pokker!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 6, 2015 11:35:46 GMT 1
Jerry kunde mærke det her var ved at gå galt igen han fik alt sit tøj på, og så mod et vindue og fik et billed i hoved hvor han stod og bankede Corinas hoved igennem ruden for at få noget fornuft ind i det, "med frygt kommer forraderrig Corina, men du kan vælge at bruge mig som din hærføre og komme frem i den her verden, eller du kan vælge en anden, men vælger du en anden vil jeg ikke tøve med at danse på de ruiner der vil være tilbage når du er fladet, og dit palæ kun vil være støv" Jerrys stemme var rolig og afslappet han så kort mod hende igen, hvor efter han gik over mod hendes seng at havde frygt for hende ville han ikke få, men respekt var noget hun skulle gøre sig fortjent til i hans øjne og ikke i hendes øjne, han satte sig på hendes senge kant og så på hende med et tomt blik, der var ingen ballade, vrede, glød eller noget som helst i hans blik han var tom inden, i ingen følser ingen ting af noget som helst. "Magt og status er langt fra alt, og det giver dig ikke ret til at opføre dig som en snot forkælet skod unger det ligger sig ned og græder hver gang du ikke få din vilje, Corina du har brug for nogle som er under dig og tør sige dig imod ellers mister du din fornuft, og bliver besat af den magt du har og det føre kun til din og alle andres dødsengles død, det gør du klogt i at huske." Han rejste sig op og gik over til vinduet som han havde set ud af før, det var stadig mørkt uden for, men der var ikke langtid til solen igen ville komme frem ude i det fjerne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 6, 2015 11:50:10 GMT 1
Et irriteret suk kom denne gang fra hende, hun endte med at sætte sig brat op og stirrede på ham med et vredt blik. "Hvis jeg havde mistet min forstand havde jeg allerede slået dig ihjel! Det vil jeg bede dig om at huske! Tror du virkelig ikke jeg ved hvad jeg laver? Jeg gør mig fortjent til den respekt jeg har fra folk, dødsengle følger ikke ledere blindt mere, ikke efter alt det lort Zean har budt dem. De ser en fremtid i mig!" Hænderne var knuget, hun var vred, han skulle ikke omtale hende på den måde, han kendte intet til hende eller hvad hun havde måtte leve med! Pokker tage den mand! Han fik for langt igen, alt for langt. I bund og grund pissede han jo på hende, forklarede at han var dybt ligeglad med hende mellem linjerne. Med et hårdt ryk var hun oppe og stå igen, stadig fuldkommen nøgen, hun gik mod ham med rolige skridt og endte med at stille sig helt op af ham bagfra. "Hvis du er så ligeglad med mig, hvorfor er du her så stadig?" Spurgte hun så roligt, inden hun lod sine hænder glide kort ned af hans krop, hun skubbede sig væk fra ham igen og sukkede opgivende. Corina havde ikke grædt i hun vidste ikke hvor mange år, havde hun nogensinde grædt? Faktisk huskede hun det ikke. At fremstille hende som en forkælet snotunge der fik alt hun pegede på var jo på ingen måde rigtigt. Jo hun havde fået titler foræret som var det slik, men kun fordi de mænd som havde skænket hende dem så potentiale i hende. Det måtte vel betyde hendes person i hele sit jeg var dette værd. "Smut nu med dig, du er ligeglad, og ville danse på min grav og fejre mit fald. Jeg kan ikke se hvad du overhovedet har at hente her. Så forfærdelig en leder jeg er, så forkælet en snotunge jeg er. Skrid! Jeg skal bruge en hærfører der respektere mig, den sidste endte død grundet mangel på samme! End ikke en smule har du, intet...... Og hvis du ser mig som du forklare, forstår jeg dig sådan set godt. Men du kender mig ikke..." Lød det vredt fra hende, det pissede hende virkelig af at han faktisk lod hende fremstå som absolut ingenting, når han før havde kaldt hende en gudinde, eller hendes krop i det mindste. Der var ingen respekt at se i noget af det han sagde, hun kunne ikke se det gå. Nej, på ingen måde. Faktisk, skulle han bare væk hurtigst mulig. Dette her holdte hun ikke ud meget mere. Vreden emmede ud af hende, kroppen var spændt fuldkommen op.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 6, 2015 12:13:38 GMT 1
Da hun kom helt tæt på ham sukkede han letter nydende, han kunde jo ikke benægte han nød følelsen af hendes krop tæt på, lige meget hvordan han havde det i kroppen, gav hendes krop ham nydelse, men da hun skubbede sig væk fra ham igen vente han sig om og greb fat i hendes hånd og trak hende ind til sig igen, og lage roligt armende om hendes liv, og holde hende tæt ind til sig så han kunde se hende i øjne, "jeg siger heler ikke du har mistet den endnu, jeg siger blot du skal passe på det ikke sker, og jeg er her stadig fordi jeg ikke ønsker at forlade dig i vrede, jeg vil forlade dit hus med en glæde i kroppen ikke med vrede." Han lod sine hænde glide blidt op af ryggen på hende og ned igen, hvor efter han roligt gav slip på hende og gik lidt væk fra hende igen, selv om han virkelig var glad for hendes krop ville han ikke være for tæt på den for længe af gangen lige nu, han søgte lidt væk fra han og satte sig over på hendes senge kant igen. "Forstå du det ikke Corina, jeg prøvede at sige undskyld til dig og dit modsvar var at true mig og min drage... Jeg er ikke lige glad med dig, jeg havde faktisk glæret mig til at møde dig idag se hvor det bag hen af, og jeg har aldrig glæret mig til at mødes med nogle før, du er noget særligt, noget i en klasse for sig, det vil kun en tåbe benægte" han lod sig falde bag over i hendes seng og lå nu og kiggede op i loftet. "Uden det skal blive totalt kærlighedes fnider fnader så er du den der stå mig nærmest ud over Harley, der for er jeg her stadig og derfor betyder det noget for mig at du blev så sur over det jeg gjorde. Tænk og sig hvad du vil, men du har skamme min respekt ellers havde jeg ikke været her endnu, og havde jeg været bang havde jeg nok heler ikke været her, det er på grund af den respekt jeg har for dig at jeg stadig er her." Jerry håbede virkelig hun forstod hvad han ment med det han sagde, og hun ikke tog det som en kærligheds erklæring for det var det virkelig ikke.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 6, 2015 12:28:45 GMT 1
Det var rart at have den effekt på ham, og hun nød jo selv at være tæt på ham, et sted ville hun bare tilbage til at ligge i sengen og putte med ham. Lade som om det aldrig havde været sket. Hun kunne ikke dvæle i det for evigt, hun skulle jo nok komme over det, og ærligt talt, hvad havde hun egentlig forventet af ham? Et sted bare af det hun kendte til på nuværende tidspunkt var nok til at hun burde vide bedre, han var jo mindst lige så gal som hende, hvis ikke også mere. Selvfølgelig strammede han den og skrev over det andet mærke. Hun sukkede tungt igen. Var det mon hendes egen skyld? Da han gik igen, så hun kort efter ham over skulderen, men blev stående og holdte lidt om sig selv, som frøs hun. Dette var dog ikke tilfældet, hun ville bare ikke miste grebet om sig selv psykisk, så hun prøvede at holde det fysisk. Denne gang lyttede hun, hun lyttede til hvert et ord, og det fik et svagt selvtilfreds smil til at brede sig på hendes læber, det kunne han dog ikke se, sådan som hun stod. De ravnsorte lokker hang ned af hendes ryg, hænderne var at spotte som hun holdte om sig selv. "Jeg ved ikke hvad jeg havde forventet....." Lød det stille fra hende, for det gjorde hun virkelig ikke. Det var vel på hendes banehalvdel, dette var hendes skyld. Hun gav ham lod til at lege, hvilket vel betød ballade, det var klart. Det havde det gjort hvis det var hende. De havde jo sådan set et del til fælles, måske dette var det farlige ved det. Hun vendte sig roligt rundt og lod de lyse øjne finde vej til ham som han lå der, hun gik roligt mod ham, inden hun ramte hans ben blidt, lod sit ene knæ falde på den ene side, og det andet falde på den anden side. Her satte hun sig så overskrævs på ham og studerede ham lidt, hun lod sine fingre glide hen over hans kæbe og læber. "Jeg er den du har mest til fælles med, jeg tvivler på jeg står dig nær kære. Ikke i andet end fysiske henseende. Følelser er noget rod, jeg har holdt mig fra dem i mange år og alligevel har du formået at gå mig mere på nerverne end nogen andre. Det har jeg skam respekt for, ikke mange kan få mig til at koge sådan over, ikke så hurtigt." Lød det en kende drillende fra hende, hun endte faktisk med at smile til ham denne gang. Roligt lænede hun sig ned over ham og kyssede hans læber lettere krævende. Da hun slap det igen, sukkede hun mod hans læber, før hun satte sig op igen. "Jeg kommer ikke til at kunne se din respekt før tiden har læget dette brud. Den smule jeg stolede på dig før, den er forsvundet for nu. Men mon ikke det kan komme igen?" Hendes stemme var rolig og blid, hun lod fingrene vandre ned af hans overkrop. Sådan noget øv at han havde tøj på, men så igen, det var nok for det bedste.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 6, 2015 13:36:20 GMT 1
Jerry måde grine lidt ved hendes ord han viste jo enlig heler ikke hvad hun havde forventet af ham, hun viste jo han var ret så utilregnelig, han kunde måske godt selv se han var gået lidt over stregen, men så af lige vel det han havde gjort havde jo skabt kaos, og det ville nok også skabe noget når hun skulle fortælle det hvider til hendes elsker, som havde givet det til hende og den tanke kunde han nu godt lide, han kunde lige se det for sig og han ville give alt for at se hans ansigt, når han opdagede det eller når hun fortalte ham det, han kunde høre hun kom tætter på men han blev ligende han var ikke i tvivl om hun ikke ville ham noget ondt lige nu, han sukkede nydende da hun satte sig over skrævs på ham hans øjne faldt nu på hende, og hendes krop igen han lod sine hænder lande på hendes knæ, og lod dem blidt glide op af hendes ben og hvider op mod hendes hofter, han var vild med hendes former, han hænder gled hvider op af hendes smukke krop hans hænder ende på hendes skulder, hvor han lod dem glide blidt ned igen, "kald det hvad du vil pusling, men du betyder noget for mig op den ene eller anden måde det må du forstå, men du må også forstå jeg tager det som et kompliment når du siger sådan nogle ting om mig, og i og med jeg kan gå dig så meget på naverne må jeg jo også betyde noget for dig på en eller anden måde, ellers ville jeg ikke kunde provokere dig på meget få dig til at føle som du gør," Jerry så det på en måde som en god ting han var i stand til at trykke på hendes knapper på den måde som han nu engang kunde, det kom utrolig meget bag på ham at hun gav han det kys som hun gjorde, han kyssede hende glædeligt igen, men sukkede nydende da hun slap deres kys igen han så på hende med et roligt blik og et lille smil på læben, og nikkede lidt ved hendes ord, "hvad siger du til at jeg laver det mærke færdigt, med det samme så du ikke skal tænke mere på det, også skal jeg nok smutte når det er gjort, det gå jo ikke du kun render rundt med et j og et e på benet det giver jo ikke mening," Jerry ville godt lave det færdigt med det samme, så de ikke skulle igennem det her en gang til, en anden god gang. En god lej var blevet til en virkelig dårlig lej og Jerry ville enlig godt bare havde det over stået, så de kunde lige det bag sig og komme hvider.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 6, 2015 20:46:54 GMT 1
Der kom et kort hånligt grin fra hende, hun rystede på hovedet af ham. "Næææ skatter, du gik mig på nerverne inden jeg kendte noget som helst til dig." Sagde hun med et drillende blink, for det passede, allerede ved den første ballade vidste hun at manden ville gå hende dybt på nerverne, måden han talte til hende og opførte sig på. Puuuh, det gjorde hende noget så raserende et sted, og så tændte det hende samtidig. Igen, pisse irriterende! Hun rullede øjne af sig selv, hvis hun kunne vælge, valgte hun det glædeligt fra, for det var direkte frustrerende! Der kom et suk fra hende da han mindede hende om en leg som var gået alt for galt, hun kastede sig ned ved siden af ham med en opgivende lyd og slog hovedet hårdt ned i madrassen. "Jeg burde slå dig ihjel. Er du klar over hvor meget jeg har lyst? Men det ville ikke være det bedste for mit folk, og jeg er nød til at tænke på dem. Desuden prøver jeg at bevise over for mig selv jeg godt kan være fornuftig og ikke slå alle ihjel som gør fejl. På den måde ville jeg miste en del dødsengle hurtigt." Lød det opgivende fra hende, hun sukkede igen tungt og tog sig til hovedet med begge hænder for, inden et opgivende skrig lød ind mod hendes håndflader. Det her var ikke godt, det var langt fra godt, men hun havde det overraskende fint, sket var sket, hun måtte komme videre. Øv hvor hun følte sig helt voksen og ansvarlig. Roligt spredte hun sine ben på nu. "Lad os få det overstået! Og bagefter skrider du, det vil nok kun vække mere vrede jeg skal have styr på og jeg synes dit sår i siden er fint for nu." Lød det en kende hårdt fra hende, mens et strengt blik blev sendt ham. Hun mente det virkelig, hun ville måske sætte ham i tårnet, men hun måtte tænke over det og ikke tage forhastet beslutninger. For i bund og grund ønskede hun heller ikke Harley på nakken.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 6, 2015 21:36:08 GMT 1
Jerry grinte ved hendes ord hun kunde ikke få han ud af hoved fordi de var så ens som de nu engang var, og det fandt han ret sjovt, "grunden til jeg kan gå dig så meget på naverne er jo fordi jeg spiller dit spil pusser, jeg er det nærmeste man kommer på en mandlig udgave af dig selv smukke, og ja du har lige så meget lyst til at slå mig ihjel, som du har lyst til min pik Corina dine øjne har talt for dig på ny pusling." hans stemme var drillende og der var en undertone af ballade i den, han satte sig op og gik over og fandt den lille kniv som han havde brugt før, han tog den roligt i hånden og gik over til sengen igen, og satte sig mellem hendes sprede ben, han lage roligt en hånd på hendes ben og lod hånden glide ned af hendes smukke ben, hans hånd stoppede ved hendes mærke som han sad og så lidt på hans skrift, den var nu meget pæn, men han havde også haft 2000 år til at øve sig, "jeg skal nok gøre det pænt det lover jeg dig, og ved du godt dine ben er helt vidunderlige jeg kan ikke få nok af at røre ved dem, men jeg skal nok gå bag efter, men lov mig en ting Corina det her bliver mellem os det er ikke bare hvem som helst som skal havde mit navn, alle som er under dig er jeg stadig Mister J, det er kun dem som er over dig du kan sige det til." Jerry stemme var rolig og han begynde at skrive på hendes ben, med kniven han holde igen med den anden hånd så hendes hud, ikke bare ville fare rundt og gøre det grimt, han startede med at skrive oven i det gamle for at gøre det mere tydeligt, han gav sig bedre tid den her gang så han var sikker på det blev pænt, "Jerry" sagde han roligt da han var færdig, efter hans mening var det blevet pænt han kyssede roligt hendes ben og smilte roligt til hende, han rev et stykke at sin skjorte og satte det for såret så der ikke ville komme blod ud over det helle. "Jerry Robinson er mit fulde navn Corina, men lige så skuffet du var over jeg gjorde det her, lige så skuffet og vred bliver jeg vis du få det her fjernet, eller du fortæller mit navn til alt og alle, det her er lige så meget et test for mig, for at se om jeg kan stole på dig og kan jeg det, vil du med sikkerhed kunde mærke min respekt til dig vokse min skat, og du vil ende med at få min fulde respekt og tillid, hurtigtere ind du havde forvente." Vis han fandt ud af hun fik det fjernet bare fordi det var hvor det var, ville hun jo bevise han ikke kunde stole på hende, det var en test for at se om hun virkelig ville gøre sig fortjent til at vinde hans fulde respekt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 6, 2015 21:59:21 GMT 1
For pokker hvor havde han ret, igen, irriterende som bare pokker, det gav hende lyst til at overfalde ham på begge måder, måske hun skulle lade sin vrede gå igennem på den måde. Hvis han da overhovedet fik lov til at finde vejen til hendes lagner igen, hun lukkede blidt øjnene. Hvordan Deacon ville tage dette? Ikke pænt, for det havde hun ikke selv gjort og det var ikke hendes værk, men hans. Så Jerry havde jo sådan set også krænket ham et sted. Der skulle lidt tanker igennem hendes hoved, hun ville jo ikke løbe til ham og sladre om Jerry, hun ønskede ikke kamp mellem de to. Det ville blive lidt for tæt på et trekantsdrama hun ikke ønskede, det viste jo at der var mere end bare begær og det magtede hun virkelig ikke. Man skulle kunne ligge med dem man ville uden at det skulle give problemer. Men Jerry havde ligesom ødelagt dette ved at gøre dette her ved hende. "Kun Mister J, med mindre kongen spørg. Forstået." Grinte hun bare, selvom hun mente det, men hun havde brug for at joke med dette, ellers ville vreden komme væltende igen. Det gik virkelig ikke! Hendes krop vred sig kort ved hans hænder mod hende, det var dejligt, men hun måtte jo hellere ligge stille. Knivens skarpe blade fik hende til at lukke øjnene og komme med et lavmeldt støn, den søde smerte. Dog begyndte vreden også igen at boble, hun knugede sine hænder, han skulle virkelig tage afsted efter det her. Da han sagde sit navn højt, som han var færdig, smagte hun lidt på det i sine tanker, gentog det igen og igen. Mister J passede hende fint, det kunne hun langt bedre lide. Det passede bedre til ham. Da stoffet var lagt over, klemte hun blidt benene sammen, inden hun satte sig halvt op og betragtede ham. Ordene fik hende til at se rødt på ny, men denne gang fik han ingen chance for at skulle gå, hun rejste sig op og gik hen mod sit klædeskab, flåede sin silkekåbe ud og trak i den. "Du besudler min krop, og kræver jeg lader det blive, trods du har ødelagt noget en anden mand har skabt? Vil du virkelig kræve det af mig, før du kan stole på mig? Du må da være fuldstændig sindssyg! Jeg siger ikke dit navn til nogen, men at skulle kræve det andet, det er ikke fair på nogen måde! Farvel Jerry!" Stemmen var igen ophidset og vred, hun lagde stort tryk på hans rigtige navn, inden hun vendte rundt og endte med at forlade soveværelset, hun skulle væk! Det blev tårnet som hun nærmede sig, hun skulle ørelægge nogen fuldkommen! "Sørg for Mister J kommer godt hjem!" Vrissede hun til en af vagterne og forsvandt så mod torturtårnet for at lade en stakkels sjæl tage pladsen for alt det hun havde lyst til at gøre ved Jerry.
//out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 6, 2015 22:23:17 GMT 1
Jerry rejste sig roligt op og lage kniven på plads i sin inder lomme, og måde ryste lidt på hoved af hende, "du forventer jeg stoler på dig uden du har bevist noget over for mig, men sådan bliver det ikke Corina, lige så vel som du forventer noget af mig forventer jeg noget af dig." Jerry rettede lidt på sit tøj og gik ud efter hende, da vagten skulle til at følge efter ham vente han sig om og så på ham med et vredt blik, "jeg kan godt selv finde ud, så et skridt mere fra dig og jeg bruger dit hoved som fodbold." Jerry var skuffet over så lidt forståelse fra Corina, at hun ikke havde forståelse for han følte sig nødsaget til at teste, hende han trappede nærmest ud der inde fra og ud til Harley, #lad os komme hjem til vores nye hjem baby.# hans stemme til hende var langt roligere ind den havde været til vagten, Harley satte af og hurtigt forsvandt de ud i mørket på vej hjem for første gang nogle sinde.
//out
|
|