0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2015 0:35:21 GMT 1
Jerry havde modtaget en besked, fra Corina om at hun var flyttet og hvor hendes nye mansion lå henne, og hun nu havde tid til at de kunde mødes igen hvilket passede han ganske godt da han var kommet sig oven på deres sidste møde. Han kom flyvende på Harley det var jo spændende at se, om hun havde husket Harleys ønske om et sted hvor hun kunde få tag over hoved. Harley havde stort set ikke talt om andet på deres tur til hendes nye palæ, Jerry var stoppet med at svare hende så snart hun sagde noget om det han gad simpelhen ikke høre på hende mere så det var noget af det første han skulle talt med Corina om. Slen var gemt godt væk bag en masse skyer og Jerry elskede det for mindre sol mere mørke og det var han gangske godt tilfreds med Harley landede midt på´Corinas gårdplads hvor Jerry hoppede ned fra hendes ryg #tag for turen min tøs Jerry klappede hende blidt på hoved hvor efter han stod og så på hendes nye palæ han gik roligt op mod hendes hoved dør med Harley lige bag sig
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2015 0:54:36 GMT 1
Dagen var gået på at træne krigere, hun var endelig blevet færdig med det meste af sit papirarbejde. Dog var det tid til en pause og hun nød en varmt bad som nogle slaver havde gjort klar til hende, hun lå med benene i vejret og vrikkede lidt med sine fødder. Det skarpe blad på kniven gled ned over hendes ben som hun barberede dem helt glatte på ny, nussede om sig selv. Det var dejligt med lidt tid til sig selv. Dragens vingeslag skulle man være døv for ikke at høre, hun smilede ganske tilfreds, så var han endelig ankommet. Roligt gjorde hun sig færdig, mens hun lod sine slaver tage sig af at byde ham velkommen. En ung mand åbnede døren, han så mod Jerry, og bakkede bange tilbage ved synet af Harley. Han trådte til siden og gjorde tegn til at han skulle komme ind. "Hv-hvem skal jeg sige er ankommet?" Spurgte han halvstammende og usikker. Han stod med hovedet bukket og undgik al øjenkontakt. Ovenpå steg Corina ud af sit bad, hun fik tørret kroppen, slået en silkekåbe om sig, og rystet håret lidt så det blev mere fyldigt og fik luft til at tørre hurtigere. Hun gik roligt ud fra badeværelset og gjorde tegn til de slaver som afventede at de kunne tømme karret og gøre rent. Med rolige skridt gik hun ned af gangen, videre til trappen og gik ned af den med rolige skridt. "Dette, kære slave, er en ventet gæst. Fix os lidt lækkert. Vi er i pejsestuen." Lød det hårdt fra hende. Hun gjorde tegn til at han skulle følge med, pejsestuen lå til højre for dem, i et rum nede af gangen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2015 1:17:43 GMT 1
Jerry så kort tilbage på Harley #lig dig ned og slap af, jeg skal nok finde ud af om hun har plads til dig et sted og lad nu hver med at gøre noget dumt mens jeg ikke er hos dig, ikke bide nogle, ikke gasse nogle, for så få du ikke noget tag over dit kønne ansigt.# Jerry så kort på slaven og skulle til at sige hvem han var, da Corina kom frem og sagde noget, Jerry så på hende med et roligt smil på læben. Han greb fadt i slaven og så på ham igen, "min drage skal vaskes." hans tone var hård og tydelig, han viste ikke om det ville blive gjort men vis det gjorde ville det være mega fedt for Jerry, for Harley hadet når han vaskede hende. Jerry så igen mod Corina og begynde at gå i den retning hun havde vist ham, han kunde ikke lade hver med at smile lidt ved hendes på klædning, det var jo lige før han troede hun havde hørt efter hvad han havde sagt men det var jo nok mere et tilfælde, ind noget andet han lod sine øjne køre lidt op og ned af hende, ind til han kom over til hende. "hvad ømm pus er du så også bundløs eller gjorde du kun halvdelen af det jeg bede dig om, selv om du ikke selv mener du er en pyntedukke" hans stemme var spydig og drillende, han var jo godt klar over han ikke havde noget med hendes på klædning at gøre, men udnyttes med en spydig kommentag skulle det da. Han ventede på hun skulle vise vej ind i pejsestuen så de kunde få talt lidt sammen, han havde selv tænkt på hvad for ting han kunde tænke sig og det samme gik han ud fra hun havde gjort.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2015 11:22:42 GMT 1
Slaven gispede og blev helt forskrækket ved Jerry's greb, han skævede kort til Corina, hun nikkede roligt, hvilket betød at de skulle gøre som der blev sagt. Heldigvis havde hun ti slaver under taget, hvor en af dem var hendes personlige. Hvis der røg et par slaver i løbet af vaskningen af Harley, så var det intet tab, så længe Aimée ikke var derude var det fint. "Få @amy til at hente os nogle forfriskninger. Vi er som sagt i pejsestuen. Bagefter går du ud og assistere de andre." Lød det roligt fra hende. Det var vigtigt for hende at Aimée var den som vartede hende op, hun kunne godt lide at have hende omkring. Da de nåede ind i pejsestuen, ventede en tændt pejs, en stor sofagruppe, et gulv klædt i blødt tæppe, reoler med nipsting og enkelte bøger. Der hang hendes papir på at hun var fyrstinde af Imandra, de skulle jo vises frem. Andre bedrifter igennem tiden hang også oppe, Zean's historie skulle ikke glemmes, selvom den endte rimelig skidt. Corina gik hen til et vitrineskab, glaslågerne åbnede hun og tog en whisky ud, hun viftede spørgende med den og tog fat i to krystalglas til dem. Herefter gik hun hen og stillede det på et af de to små borde som stod i hjørnerne af sofaernes samlinger i en hestesko om pejsens varme. Hun måtte grine af hans ord. "Jeg er vel en kvinde der kan lide at pleje lidt om sig selv. Og..." Hun stoppede inden hun sagde mere, ballademager smilet lå så fint på de fyldige læber som altid. Roligt bandt hun sin kåbe op og lod den glide lidt til siden som hun afslåede at hun var fuldkommen nøgen nedenunder. Det var ganske kort, inden hun lukkede den helt om sig igen og bandt silkebåndet om sig igen. "Jeg glemte vidst at nævne sidst jeg er fyrstinde af Imandra, og at vi skulle flytte land. Men her er vi så. Jeg har tænkt på dig Mister J. Og på Harley. Et godt stykke ude i markerne, nær skovområde hvor i kan være lidt skjulte, stor en bygning rejst til jer. Et sted der er jeres alene, men ikke et krav at i bor og holder til. Blot.... et hvilested om man vil det. Der er også lavet et mindre hjem til dig kære, jeg tænkte at ikke dragen skulle have al fornøjelsen." Kom det så roligt fra hende, hun gled ned i den ene sofa, lagde benene op og lænede sig mod armlænet der støttede op af bordet. Her valgte hun at skænke dem noget af drikke. Nu manglede de bare Aimée kom med forfriskningerne. Hun håbede at hun havde fundet på noget kreativt og godt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2015 13:01:48 GMT 1
Jerry gik roligt ind og så sig lidt omkring i hendes pejsestue. den var da meget fin han stod lidt på så på hendes indrammet ting, om hvordan hun var blevet fyrstinde og leder af dødsenglende. hHan nikkede kort til hendes tilbud om at få lidt og drikke, da han var færdig med at kigge og læse kigge han over mod hende, og så hvordan hun små blottede sig, så han kunde se hun intet havde på inden under hendes kåbe. Han smlite lidt ved det og hendes ord, "vis jeg ikke viste bedre, ville jeg jo tro du prøvede at forføre mig med din smukke krop pusling" Jerry satte sig over for hende i en anden sofa og så roligt på hende, med et letter tilfreds smil på læben han viste jo godt det ikke var for hans fornøjelse, hun havde det på som hun havde men det betød da ikke han godt måde tænke det på den måde, i sit forskruet hoved fik han det lidt til at hun var meget interesseret i at få ham ind som en del af hendes liv/hær, inden han satte sig tog han sin jakke af og lage den ved siden af sig, i sofaen hvor efter han satte sig ned og så på hende med et roligt blik. "Det bliver Harley henrykt over at høre, selv om hun nok bare syntes jeg skulle stå uden for og blive syg, men det lyder dejligt med et sted hun kan kalde for hjem" Jerry var lettet over hun havde husket Harleys ønske, om et sted de kunde være for så fik han enlig noget fred fra hende og hendes spydigheder, om hun ville havde et varmt sted at sove og et sted at holde sig tør når det regnede. "men min kære hvad forventer du så af mig, nu hvor du har været så venlig at lukke munden på min drage hvilket jeg er yderst taknemelig for" Jerry var enlig også meget godt tilfreds, med de skulle havde et sted at kalde hjem selv om han ikke rigtig viste hvor meget han ville få det brugt, men det skulle nok blive brugt så snart de ikke var ude og lave ballade. Jerry sad og betragtede hendes krop han skulle virkelig snart havde noget, for den måde som han sad og tænkte på Corina lige nu var slet ikke sådan han havde tænk hans tanker skulle være, men den måde hun havde lejet med ham sidst havde sat noget i gang, i hans krop som han enlig ikke ønskede i sit sind lige nu, men det var dog stadig ikke være ind han kunde ligge det fra sig, men det blev ved med at ligge i hans baghoved.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2015 13:37:53 GMT 1
Der kom et grin fra hende, hun rystede på hovedet. "Hvis jeg ville have dig, tog jeg dig, at forføre i lange drag er så kedeligt. Jeg vil til det sjove hurtigt." Grinte hun og blinkede til ham, hun lod sine fingre glide om sit glas, inden hun lod væsken varme hendes krop. Den ene arm lå hen af hendes krop, hvilede mod hendes hofte. Det var bestemt behageligt at være her, langt mere behageligt end i kontoret hvor alt det kedelige befandt sig. Hun stillede glasset fra sig igen, inden hun lod en hånd rodet lidt i det halvvåde lange ravnsorte hår. Et skævt smil blev sendt ham, hun ville gøre næsten alt for at lade ham overtale til at være med sin art, eller det halve af den i det mindste. Drageryttere var sjældne, og de var ikke samlet, men hun havde da kendskab til en, en præcis som ham, en kvinde dog. Ixia.... Bare mindet kunne få hende til at smile fjoget, hendes første kvinde, den eneste faktisk. "Hvad jeg forventer.... hmmm, jeg forventer at du vil deltage i krig hvis der bliver brug for dig. Jeg tænker du godt kan lide tanken om dig selv som uundværelig." Lød det roligt fra hende, hun så hen mod døren, nu måtte Aimée godt snart skynde sig. Hun kunne høre Harley udenfor skræmme livet af de andre slaver, det fik hende til at grine lidt, så fik de da også den oplevelse med sig. Gad vide om den overhovedet kunne lide at blive vasket, lige nu lød det ikke just sådan. "Hvis det stod til mig, så fuldstændig loyalitet fra din side af, men det er vidst drømmeønskning. Jeg har fået et rimelig godt billed af hvilken slags mand du er Mister J." Lød det så igen fra hende, ganske henkastet, hun drak resten af sit glas og skænkede mere op til sig selv. Hvis han manglede, ville hun også skænke op til ham. Varmen var pejsen var skøn, hun lukkede øjnene godt og nød følelsen af at være nyvasket, af at være letpåklædt og at mærke varme fra ild.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2015 13:54:36 GMT 1
Aimée hade siddet på værelset, da en slave var komme og bedt hende gå til corina i pejsestuen med forfriskninger, hun sukke og nikke og gik roligt i køkkenet. Dog mens hun stod i køkkenet kunne hun høre andre slaver lave en masse larm og de lød skræmt hun gik der for ud for at tjekke og da hun så dragen var hun løben direkte ind igen, hvad pokker lave sådan et bæst der! Og hvorfor vaske de andre slaver den! Hun stod lidt og gik helt i stå med og lave forfriskningerne hun stod og kigge ned på de tomme glas, hvad pokker lave en drage der! Hade en eller anden bragt den der til? Eller hvad pokker! Hun stod sådan lidt før hun registrere hun mangle og lave drinks og panisk skyndt sig og lave nogle lækker forfriskninger og skyndt sig ned til pejsestuen med dem på en lille bakke, hun banke på inden hun fik åbne døren og så corina og en mand side der inde. Amiée var som altid klædt i en hvid kjole hun måtte jo ikke gå i andet, hun gik roligt hen og først lod corina tage sin drik før hun gik hen til jerry og lod ham tage sin, hun så der efter på corina ”beklager vente tiden fyrstinde.. jeg blev… distrahere af larmen fra slaverne uden for” sag hun stille og holdt bakken ind til maven ”mangler fyrstinde andet mens jeg nu er her?” spurt hun og så roligt på corina og kigge ikke på jerry hun kunne dog godt se ham ud af øjenkrogen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2015 13:57:15 GMT 1
Jerry grinte let ved hendes ord, det kunde der jo nok godt være noget om men så af lige vel vis hun, nærmest kastede sig i hans arme ville han nok bare afvise hende, men det forventede han nu heller ikke lige frem, hun gjorde. Han tog en tå af sin whisky og så roligt på hende, "vis du ville det så meget fik du det jo nok heller ikke vis du vil havde det få du det ikke af mig" hans stemme var drillende, og hun skulle jo gerne hvide han ikke bare kastede sig over hende, selv om hun bede ham om det for sådan en type var han jo ikke. Jerry drak det sidste og stilte glasset fra sig og så roligt på hende, mens han kunde høre der var problemer udenfor med Harley det fik ham til at grine lidt for han havde selv problemer med hende når han skulle vaske hende hans øjne var konstant på Corina "Ingen i den her verden er uundværlig men nogle er næmmer at undvære ind andre men vis nogle siger de har brug for mig vil jeg da gerne hvide hvor meget de mener de mangler mig og har brug for mig." Jerry smil var lidt selvglad da slaven kom ind til dem han tog roligt det glas hun havde med til ham og sad med det i hånden selv om slaven var der talte Jerry hvider "fuld loyalitet er der kun en der få og hende har jeg kendt i snart 2000 år men jeg viger aldrig fra en af tale og det gør du klogt i heler ikke at gøre ikke den du laver med mig i hvert fald de andre kan du gøre med som du har lyst" hans stemme var letter truende måske ville det ikke falde i så god jord hos Corina nu hvor der var en slave som hørte det men det kunde han jo ikke gøre for han mente det virkelig når han sagde han ikke ville løbe fra deres aftale som de nu var igang med at få på plads og han forventede også hun var klar over hvad han ville gøre vis hun brød den eller gjorde noget for at gøre Harley ondt måske kunde han ikke få ramt på hende men han viste at han ville kunde ramme hende gennem hendes folk hendes race
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2015 14:16:03 GMT 1
Det var nu et ganske udmærket selskab Jerry udgjorde sig, hun nød jo sådan set at have ham omkring, han var et frisk pust i en kedelig hverdag, selvom hende hverdage var begyndt at forme sig mere interessante. Desuden skulle de snart ud og lede efter andre dødsengle, hun havde hørt om kolonier af dem rundt fjerne steder, dem ville hun opsøge og forsøge at få med sig. Love dem guld og grønne skove. Tanken var morsom, men også skøn, for hvis det var rigtigt, stod deres antal slet ikke så slemt til som først antaget. "Jeg har allerede sagt at en som dig i min hær, ville være utroligt meget værd. Jeg har skaffet dig et hjem, både til din drage og dig selv, samt immunitet. Hvad mere kan du så ønske dig af mig? Hvordan skal jeg bevise at jeg virkelig ønsker dig i min hær, hvis krigen skulle byde sig." Spurgte hun så og lagde hovedet spørgende på skrå, hun havde stadig sit ballademager smil, det var indlysende at det bare var sådan hun var. Da Aimée kom ind, så hun lettere skarpt mod hende, men hun godtog undskyldningen, den var jo ganske rimelig et sted. Hun så på det hun havde bragt med sig, tog imod glasset og smagte på indholdet, det var ganske tilfredsstillende. Hendes blik hvilede så på hendes skikkelse. "Jeg vil gerne bede dig om at forberede et lækkert måltid til i aften, vildsvin. Få det skaffet og lige så snart de andre slaver er færdige, kan de naturligvis hjælpe dig. Mister J bliver og spiser, jeg skylder ham vidst en ordentlig middag." Kom det så roligt fra hende, hun hævede et slankt øjenbryn, sådan spørgende om hvorfor hun stadig stod der. Det kunne jo ikke gå hurtigt nok! Hendes opmærksomhed gled mod Jerry igen, hun tog sig ikke af hans lettere truende stemme, for et sted havde han jo retten til at advare hende, sådanne kontrakter fra jo bindende og vigtige at holde. "Jeg skal nok holde min del af aftalen, samt sørger for at mit folk gør. Ellers skal jeg nok give din drage lov til at æde dem." Grinte hun og hævede glasset i en skål, inden hun valgte at drikke af det. "Kan jeg regne med dig i krig?" Spurgte hun så direkte.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2015 14:25:13 GMT 1
Amiée stod helt roligt og vente enlig bare på corinas order, hun lytte dog skjult til jerry og det tonefald skræmt hende faktisk hun ture ikke tænke på hvordan corina kunne reager når man snakke sådan til hende. Hun så på corina som hun snakke, skønt så var det vildsvinede jagt! Herligt! Hun bukke dog pænt ”javel fyrstinde jeg går i gang med det samme” hun så på corina og kunne godt se hendes blik sag skrid, så hurtig vente hun på hælen og forlod lokalet og gik først i køkkenet med bakken og der efter gik hun ud og råbt til slaverne de skulle hjælpe hende når de var færdig hvem end der nu overleve inden amiée gik i gang med og lede efter et vildsvin og der til finde de grønsager der skulle bruges for sådan en hel gris skulle stege længe før den ville være klar så hun måtte bare komme i gang med den så corina og hendes gæst kunne spise ordenligt til aften.
//out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2015 14:32:37 GMT 1
Jerry rettede sit blik mod slaven hun var ikke som de andre slaver hende der det kunde man både se og mærke på Corina hun var noget særligt for hende men hvorfor viste han ikke men han tog sig ikke mere af hende hans blik vende tilbage til Corina "jeg forventer sådan set ikke mere ind det for du har tilfreds stillet mit kæreste ege der er dog en ting mere jeg gerne vil bede dig om" Jerry så ud mod Harley eller hvor lydende kom fra Harley slappede mere af og det lød som om de var færdige med at vaske hende og hun havde skælt ham ud under vejs for at bede dem om at gøre det og han ikke selv ville gøre det "jeg få brug for en slave til at holde mit hus og søger for Harley har det hun skal bruge når vi bruger huset kan du give mig det så er jeg din i krig Corina" hans stemme var rolig og af slappet han skållede med hende og smilte drillende til hende. Han tømte sit glas og satte det fra sig han lod sit blik glide op af hendes krop hans lyst lå godt gemt væk i hans hoved men derfor kunde han stadig godt nyde syntes af den halv nøgne kvinde som lå forand ham det var der vel ikke noget galt i tænkte han
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2015 14:46:42 GMT 1
Det lød vel fair nok, hun var godt tilfreds med Aimée for nu, selvom at hun havde været langsom her og nu, så kunne hun gøre det godt med middagen. Dette forventede hun så af hende. Hendes blik hvilede mod Jerry, hun huskede jo tydeligt deres afsked sidst, derfor lå det stadig i hendes krop når hun så på ham, det var vel naturligt når et begyndende begær allerede der var vokset. Dog ville hun ikke reagere på det, ikke lige nu i hvert fald. Hendes tanker lå da derhen af, en gang imellem. Det ville hun ikke benægte, overfor sig selv i det mindste, for ham, helt sikkert. "Så en trænet slave så du ikke selv skal have besværet? Jeg kan godt se det ville være en god ide at have en til at passe dit hjem, både når i er der og ikke er der." Medgav hun, hun nikkede roligt og tænkte sig godt om, hun måtte vælge en som han også kunne fornøje sig med hvis han nu lystede dette. Der skulle nok være en slave at finde til ham, bestemt. "Jeg skal nok finde en god slave til dig, jeg sender en så snart jeg har fundet en jeg er sikker på holder." Afsluttede hun. Det ville kræve en rimelig trofast slave, så det kunne godt gå hen og blive en udfordring af en anden art. Måske hun skulle lede efter en lalleglad dragetilbeder.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2015 15:02:59 GMT 1
Jerry var godt tilfreds med det de havde fundet frem til, det var en god aftale for dem begge to så det kunde ikke blive meget bedre, han så kort over mod ilden i et øjeblik hvor efter hans øjne faldt tilbage på hende, "det er nok bedst du finder et par stykker frem da det, i sidste ende ikke er mig som skal vælge slaven, men Harley som skal godkende slaven da det er hende slaven primært, skal tage sig af når vi er hjemme jeg gå ud fra jeg er velkommen her oppe, i noget af tiden jeg tilbringer her i området jeg vil gerne følge, med i hvad der sker og hvide hvad dine planer er så vis du skulle få brug for mig, vil jeg kunde stå til rådighed og være med på hvad der skal ske uden du skal sætte mig ind i en helt masse" Jerry var en ret god strategisk, og vis noget skulle planlæges var han god til det, der var ikke altid han bare hovedløst kastede sig ud i tingende, selv om det tit virkede på den måde. "Jeg vil også gerne møde din hær føre så jeg ved hvad det er for en tosse, du har til at udkæmpe din krig på kortet, men du skal også være klar over jeg ikke lytter til ham vis jeg mener det er hovedløst det han ønsker, jeg tjener dig i krig ikke nogle andre" Han stemme var rolig og afslappet han skulle være helt sikker på hun viste hvad hun gik ind til med hans hjælp, samt at han viste hvad hendes planer var omkring at drage i krig for hende vis det blev nødvendrigt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2015 15:15:59 GMT 1
Roligt satte hun sig helt op, tømte begge sine glas, inden hun valgte at rejse sig helt, hun fik rettet lidt på kåben som var gledet lidt fra hinanden igen. Hun lod blikket glide mod ilden der knitrede og slikkede sig om brændende. Det var jo smukt, gad vide om man kunne få en kjole som var i de farver, som ild, det ville stå godt til hende. Desuden skulle hun jo til at klæde sig mere fornemt på. "Naturligvis, jeg tror jeg vil finde mig en af de der dragetilbedere, dem som tilbeder billeder af drager, tænk hvis sådan en blev stillet for en rigtig drage. Se det kunne være et kønt syn, jeg tror Harley vil blive ganske tilfreds." Kom det så roligt fra hende, hun stod lige nu med ryggen til ham, så skæret fra ilden indrammede hendes silhuet, udgjorde hendes timeglas perfekt. Blikket lå fast inde i ilden, inden hun endelig valgte at vende rundt på sine hæle, hun gik roligt hen mod ham og stoppede omkring en halv meter fra ham. "Jeg vil mene at det er en ganske fair ting, det kan sagtens blive arrangeret." Lød det så fra hende, hun forstod ham nu godt, specielt efter hendes lille skænderi med hendes hærfører, samt deres mindre heldige episode. Hun havde ladet sit temperament løbe af med sig, men han have jo også truet hende på livet, det blev på ingen måde godtaget. Hun var jo langt fra en barmhjertig kvinde.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2015 21:58:10 GMT 1
Jerry lå blot og studerede hendes krop og hendes bevægelser, han lage godt mærke til hendes kåbe var gået en smule op, men ikke nok til han kunde se noget da hun gik over mod ilden og stod forand den, formede hendes om ris sig perfekt i skæret fra ilden det så faktisk ret godt ud og det kunde blive et utrolig smukt billed, Jerry tog sine sko af og lage sig lidt ned i hendes sofa, ikke så han lå helt ned, men så kan blev lidt mere komfortabel i sofaen. Han lå og tænkte lidt på det hun sagde med at, slaven skulle være en som tilbad drager det kunde han godt se mening i. "det lyder faktisk som en rigtig god plan så længe slaven ikke kun gør som Harley vil for så få jeg ikke noget at skulle havde sagt" han små grinte ved sine egne ord måske var Harley hans drage og hun gjorde som han sagde men hun var også en drage med sin egen mening og sine egne holdninger, efter Jerrys mening var ingen af dem under hinanden de var lige med hinanden, og havde næsten lige meget at skulle havde sagt dog var det i sidste ende, Jerry som havde det sidste ord og det var Harley også godt klar over. Han betragtede hende som hun kom tætter på ham måden hun gik på, hendes krop sprog alt ved hendes lige nu, fandt han meget sensuelt og det fik hans lille begær, til at blive en smule større dog ikke mere ind han kunde kontrollere det for nu, men han viste ikke hvor længe vis hun forsatte på den her måde "godt for det er vigtigt at kende sine fjerner, men endnu vigtiger at kende dem man kæmper med for gør man ikke det kan man ikke kæmpe som en enhed, kæmper man ikke som en enhed er det lige gyldigt hvor mange man er så vil man tabe i sidste ende" han lå og så op på hende med et betaget smil og et glimt i øjne "har du nogle sinde din hær samlet giver dem lektioner om dine visjoner og din foretrukken måde at gå i krig på formationer og hvilke variationer det til hørende" måske var han ikke den klogeste når det kom til at vælge sine kampe men han var en mester i at få det bedste ud af dem han overvejede at trække hende ned til sig man det ville jo langt fra hjælpe ham på hans begær til hende
|
|