0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 5, 2015 22:26:30 GMT 1
Uden at tænke alt for meget over det, valgte hun at trække på sine skuldre. "Så lad gå. Men også kun fordi det er dig." Grinte hun bare, inden hun valgte at dyppe hånden prøvende i vandet. Der var lang vej endnu, han kunne sagtens få klaret sit mærke, eller starten af det, imens det blev klart til hende. Stengulvet var koldt at stå på, men det rørte hende nu ikke det mindste. Hendes blik hvilede roligt på ham, som hun rettede sig lidt op igen og kiggede rundt, hun endte med at finde et klæde at ligge på gulvet, hvorefter hun lagde sig på dette. Bevægelserne var yndefulde og rolige, hun gav sig god tid, da hun lå ned, spredte hun langsomt sine ben ud til siderne og så op mod ham med et frækt smil. "Jeg håber du har en pæn skrift." Grinte hun så, det var trods alt ar som ville være der permanent, med mindre hun fik det fjernet. Det var dog rimelig usandsynlig hun ville det, det skulle da være fordi han virkelig havde gjort noget helt galt og hun ikke ville mindes ham igen. Det lå dog ikke til hende at bære nag, så mon det skete, skønt han gik hende sådan på nerverne?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 5, 2015 22:41:23 GMT 1
Jerry måde smile lidt ved hendes ord så han var lidt speciel af lige vel, han studrede hende lidt som hun lage sig ned på gulvet og linte en som enlig gjorde sig klar til at få en omgang sex mere, hans smil blev dog kun større af lyden af hendes stemme endnu engang og hendes frække smil, man kunde da godt lige give hende en tur mere, men så af lige vel så var det jo nok bedst at vente med at give hende mere til en anden god gang han satte sig ned på knæ mellem hendes ben, mens han roligt lod kniven glide op af benet på hende og helt op så den ramte hendes underliv, med der letter kolde stål fra bladet. "jeg skal nok lave det pænt, men skal vi starte med mit navn eller Harleys, for vis du skal havde hendes først er der jo lang tid før vi kommer til mit." Jerry drillende hende dog kun han havde ikke tænkt sig at skrive Harleys navn først, han fjernede roligt bladet fra hendes underliv han tog fat i hendes ben hvor hun havde hendes fjer på og lavede hurtigt, men pænt et J og et E lige oven på fjeren men stadig så der var plads til tre bokstaver mere, han så på hende med et meget drillende smil han var jo godt klar over det nok ikke ville falde i så god jord hos hende, at han havde lavet det hvor han havde, men han tænkt det nok ville skabe lidt problemer og den tanke kunde han godt lide, "je" hans stemme var roligt han smed kniven fra sig, og så lidt på hende skulle man lige stikke to finger op bare for at markere sig over for hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 5, 2015 22:49:03 GMT 1
Det kolde blad fra kniven fik hende til at sukke, hun nød det virkelig meget, og tanken på smerten var sukkersød, hun smilede stort, lige indtil hun mærkede hvor bladet måtte sætte sit mærke. Brat satte hun sig op og så ned mellem sine ben, hun så op mod Jerry, hvor hun samlede sine næve og slyngede hårdt ud efter ham, uden så meget som at skulle tænke over det. Den jubelidiot, hvor mente han at han havde retten til at ødelægge et andet mærke på hende med sit eget? Det var gået hurtigt og derfor var det ikke specielt dybt, men i og med det var oven på brandmærket ville det nok kunne ses alligevel. Hun kom hurtigt op på benene, han var så færdig! Det her passede hende på ingen måde, ikke nok med det var en ære at have fået mærket i følge hende selv, hvilket gav det en betydning for hende, så valgte han jo direkte at pisse højt og helligt på at det rent faktisk var hendes krop! At han kunne gøre hvad der passede ham var ikke i orden, han havde sagt nær, ikke ovenpå! Hun var rasende, det boblede i hende, mere end boblede, det kogte direkte. Corina greb ud efter en lysestage af jern, som hun endte med at slå ud efter ham med, ikke i udelukkende vrede, men i præstation som gjorde hun højst sandsynligt ramte og hun brugte al sin kraft! Blodet løb ned af hendes inderlår og videre ned af benet, men hun var ligeglad lige nu.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 5, 2015 22:57:57 GMT 1
Da hendes første slag kom lod han hendes ramme ham lige som hun ville han havde jo set den komme og han havde forventet det af hende han væltede bag over med et højlyt grin det morede ham også selv om det betød hun nok ville give ham nogle flere tæsk morede det ham ret så meget det her han havde fået det han ville ud af det han kom dog hurtigt op og stå igen men han kunde ikke stoppe med at grine at se hende reagere på den måde var guld i hans øjne da hun begynde at slå ham med lysestagen måde hans grin dog stoppe og han kom hurtigt ud inde fra hendes badeværelse "du gav mig lov Corina og jeg kan ikke gøre for den bedste plads var lige der hvor din mands mærke er, og er der nogle sinde nogle som har sagt du er sød når du er sur" Jerry viste godt det ikke var hendes mand som havde sat sit mærke men en anden elsker men han kunde ikke lader hver det var sjovt at se hende sur men det var nu også ret farligt han gik bag ud uden at se sig for han var nød til at holde øje med hvad hun lavede vis han skulle slippe levende ud der inde fra
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 5, 2015 23:05:54 GMT 1
Hvad der ville minde om et vredesskrig forlod hende, hun var direkte vred, rasende, hysterisk! Hun så rødt lige nu, det her slap han ikke godt fra, på ingen måde! Corina ville ikke lade ham tage derfra før hun fik en undskyldning, samt at han virkelig gjorde noget for at gøre det godt igen. Nøj hvor hun kogte, hun smed lysestagen fra sig som ramte stengulvet med en klingrende lyd. Her satte hun efter ham, fuldkommen ligeglad med hun var nøgen og blodet rendte ned af hendes ben, det var så lidt alligevel. Corina greb ud efter sit sværd, som hun trak, håret sad vildt, vildskaben lyste ud af de næsten hvide øjne og hun prustede som en vild hest. "Jeg gav dig lov til at sætte det nær! Han er ikke min mand og jeg vil vædde med du finder mig knapt så sød når jeg skære din manddom af og hænger den op som et trofæ for at have vist mig så lidt respekt og krænket mig!" Udbrød hun rasende, næsten råbende, hvilket fik hendes vagter til at reagere tydeligt. Corina stormede mod ham, ikke med et hævet sværd, det ville gøre hendes krop sårbar, nej med det ind til kroppen og stødende direkte imod ham. Hun skulle have lov til at komme ned på jorden, men det gik ikke særligt hurtigt og slet ikke når han viste hendes krop så lidt respekt. Det gjorde næsten, ondt..... Faktisk sårede det hende lidt, for hun havde da troet han ville tænke lidt anderledes end dette, men der tog hun godt nok grueligt fejl. "Kom her og få din straf din møgkøter!" Lød det arrigt fra hende, hun var bestemt i det røde felt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 5, 2015 23:15:03 GMT 1
Jerry havde regnet med en hidsig kvinde men at hun ville tage det så slemt havde han på ingen måde regnet med men han syntes dog stadig at det var sjovt han hoppede om på den anden side af hendes seng det her var ikke så godt hans jakke med alle hans muligheder for at forsvarer sig selv var over på den anden side af sengen på den side som Corina var på han så sig lidt om hvad skulle han dog gøre det her var slet slet ikke godt og slet ikke vis det løkkes hende at tage hans manddom men så af lige vel ville hun virkelig gå så langt som at tage den fra ham han tvivlende nu på hun ville gå så langt han stod nu så langt fra hende så hun ikke ville kunde ramme ham med hendes svær "lig sværet fra dig Corina du kan få lov til at gøre som du vil så længe du ikke skære noget af mig eller slå mig ihjel ingen af os få noget ud af jeg dør eller mister min manddom jeg gik over stregen det har jeg forstået men jeg troede ikke den fjer betød så meget for dig men lig dit våben fra dig kvinde" Jerry var nu forholds vis bange for at miste sig liv nu hvor han ikke havde mulighed for at forsvare sig mod hende og hendes svær så han ville prøve at tale hende ned og give hendes den undskyldning efter bedste evne han kunde
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 5, 2015 23:28:24 GMT 1
Hidsigt fulgte hun ham, til de stod på hver sin side af hendes seng, hvilket kun gjorde hende mere vred, tænk at hun havde givet sig hen til sådan en, sådan en, ugrh! Der var intet navn for hvad hun mente han var. Der stod hun, en kriger med sit sværd med rødglødende hidsighed stående ud af de ellers lyse øjne og intet smil at finde på det ellers normalt ballademager præget ansigt. At han prøvede at tale hende ned, gjorde det hverken værre eller bedre, hun stod stadig parat til at angribe, men lod ham tale. "Hvem ved, måske er det præcis den rette ting at gøre! Du forstår det virkelig ikke, det handlet ikke om mærket, men om min krop og det som er på den i forvejen er noget som bør respekteres, da det er en del af mig. En del du lige har vanæret! Og kald mig kvinde en gang til og jeg sørger for dit hoved bliver udstoppet med hvor din manddom kan stoppes i din egen mund for at udtale dig således!" Åh hun var vred, meget vred, men hun kunne godt mærke det så småt begyndte at stilne af. Vandet ude fra badeværelset var begyndt at dampe, varmen spredte sig ind til hendes soveværelse. Duften af olien ligeså. Det mindede hende om badet der ventede hende, et hun næsten ikke kunne vente med at få lige nu! Skulle hun ligge våbnet fra sig, fint! I stedet for at ligge det stille og roligt, sendte hun sit sværd hårdt i hans retning, hun havde en udmærket kastearm og det blev derfor sendt rimeligt hårdt og hurtigt afsted. "Hvis du så meget som skal få en chance for at være i mit nærvær igen, vil jeg finde på en måde at gøre alt dette godt på igen. Forsvind så!" Lød det hårdt fra hende, hænderne var knuget, hun var stadig vred, men ikke vred nok til at straffe ham lige nu, eller, måske faktisk for vred, da hun vidste det ville ende galt og han nok ville miste det ene eller det andet. Livet eller de ædlere dele. Hun trampede ud på badeværelset, hvor hun slukkede for ilden under karet. Det skulle have lov at stå og køle af, så hun ikke brændte sig på bunden. Stadig kogende indeni, lod hun frustreret sine fingre køre igennem håret. Nu kom det næste så, hvordan fik hun undgået Deacon indtil hun fik styr på hvad hun egentlig gjorde med Jerry.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 5, 2015 23:40:40 GMT 1
Jerry undgik hendes svær med nød og næppe det snittede hans side men det var ikke noget alvorligt, han så på hende med et letter forvirret blik han var ikke helt sikker på han forstod hende han selv om hun bede ham om at gå var han stædig at forlade hende på den måde var ikke en mulighed ikke i hans verden han gik ud til hende på hendes badeværelse og så på hende med et letter undskyllene blik "det havde på ingen måde i sende at vandære noget så vidunderligt som din krop du har en krop som en gudinde og der var sådan set en af grundene til jeg ville give dig et mærke din krop er noget at være stolt af at havde fået lov til at røre ved mærke tæt på sig jeg mener ikke jeg har nedværdiget det du havde i forvejen men blot givet det mere betydning to mærker det samme sted gør ikke mærkende mindre hver men blot stærkere af betydning" Jerry holde en lille pause og tænkte lidt hvider over hvordan han bedste kunde formulere sig på over for hende "jeg gå ikke før du og jeg har fundet ud af noget omkring det her så kan du slå mig lige så tosset du har lyst til jeg gå ingen steder" Jerry lukkede døren bag sig og havde ikke i sende at åbne den igen før de havde fundet ud af det han havde måske tage et dårligt valg ved at sætte sit mærke hvor han havde men det var det ikke noget at gøre ved nu
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 5, 2015 23:49:23 GMT 1
På vagt det var hun, lige nu var han hendes fjende, så når hun havde angrebet ham, havde han al grund til at skulle angribe hende. Hun holdte øje med ham, men blev mødt af et undskyldende blik, det fik hende til at hæve det ene øjenbryn. Tænk sig, det havde hun ikke lige regnet med, men hun havde stærkt gået ud fra han ville gøre som der blev sagt. Dette virkede dog ikke til at være tilfældet, langt fra, for hun hørte døren gå i og så var de ellers lukket inde sammen i det dampede lokale med velduftende olie som gjorde hun slappede lidt mere af. Roligt ryddede hun op efter dem, tog klædet op og kastede det i kurven til resterne af vasketøjet, dog boblede hun stadig. Selv om hans ord faldt i god jord, naturligvis, hvilken kvinde brød sig ikke om at blive omtalt som en gudinde? Men hun var stadig vred, meget vred. Med en fast bevægelse hævede hun hånden, som tegn til at han skulle stoppe, hun havde bedt ham om en simpel ting og selv dette lystrede han ikke. Roligt vendte hun sig rundt mod ham, hun smilede skummelt og gik helt tæt på ham, valgte at presse ham op af døren og lade sine fingre vandre fra hans lår og op. "Du er selv ude om det, jeg gav dig chancen for at gå." Hviskede hun overraskende sukkersødt, lige inden hun borede sine negle og fingre ind i det sår hun lige havde givet ham i siden. Det var hårdt og brutalt, nærmest som søgte hun at grave helt ind i kødet på ham, hun ville se ham lide, det var det hendes vrede følte for lige nu. Mere end noget andet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 6, 2015 0:00:05 GMT 1
Jerry var ikke sikker på om han blot skulle blive stårende som hun kom mod, ham eller om han skulle søge væk fra hende, men han valgte at blive stårende da hun pressede ham op af dørende og begynde at køre hendes finger op af hans ben, frygtede han at hun ville flå hans manddom af ham med de bare næver, så da hun gik forbi dem sukkede han letter kort lige inden hun borede hendes negle ind i hans nye sår, han skar en grimmase i hoved som tydeligt viste han var i smerte ved det hun gjorde, men han stod ved sin beslutning og han ville ikke flygte bare fordi hun havde bedt ham om det. "En rigtig mand stå ved sine fejl, og stikker ikke af fra dem lige meget hvad den anden person beder ham om Corina, om du er fyrstinde, leder, bonde pige eller en gudinde så få du mig ikke til at gå før jeg føler jeg har rettet op på min fejl, jeg gå ikke nogle steder før du er gået med til at give mig et kys uden det er af tvang, men af lyst fordi du mener jeg har gjort mig fortjent til det." Jerry var godt klar over han var ude på dybt vand, men han stod ved det han havde gjort ved hende og tog den straf hun ville give ham, så længe det ikke inde bar at han skulle miste sine kønsdele, han spænde op i hele sin krop og gjorde havde han kunde for ikke at vise for meget smerte, men han opdagede dog en lille fejl han havde lavet han havde ikke fået fjernet kniven der ude fra, den lå stadig på gulvet efter han havde lavet sit lille mærke på hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 6, 2015 0:10:08 GMT 1
Vreden voksede kun i hende, hun fik ethvert ord fra hans læber vendt om til noget negativt. Hendes blik var ildevarslende, hun smilede dog, men det var et sadistisk ondt smil der vandrede på de lokkende fyldige læber. "Hvad tror du min elsker vil sige til det? Tror du han bliver gled for det? For at en anden mand har plantet noget oven på et mærke som var en bekræftelse i hvilken kvinde jeg rent faktisk er? En kvinde de fleste mænd sukker efter, men de færreste får lov til at ligge hånd på. Åh jeg ved præcis hvorfor i ønsker at mærke mig, og jeg gav jer min respekt i det og lod jer gøre dette. Du valgte at vanære det. En rigtig mand respektere en kvindes krop! Hvilket du ikke har formået at gøre..... Så fortæl mig, hvad burde din straf være? Du kunne sidde i mit tårn nogle dage, jeg kunne lade det gå ud over din drage, der er mange valgmuligheder." Som hun snakkede, lod hun kun sine fingre og negle glide længere ind i kødet på ham, gravede godt til og vred dem rundt. Efter det var gjort, trak hun sine fingre til sig, inden hun tørrede dem af i det klæde hun havde smidt til vask. På vejen opdagede hun kniven, hun bukkede sig ned efter den, for så at tage den lidt i betragtning i sine hænder. Corina var vred, men lige nu ville hun faktisk mest af alt bare gerne være i fred. Det bankede roligt på badeværelsesdøren udefra gange. Der var jo to døre dertil. "Lady Darkheart er alt som det skal være?" Lød en usikker spørgen fra en af vagterne, de måtte sikre sig hun var okay, da hun jo var gået fra højtråbende og skrigende i raseri, til stille.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 6, 2015 0:22:45 GMT 1
Jerry krop begynde at stirre af smerte det gjorde virkelig ondt på det hun havde gang i med han sår, men at hun nævnte hendes elsker som havde lavet det andet mærke, var han ret så lige glad med det var ikke hans problem, men da hun nævnte Harley gik hun over stregen han greb hårdt fat i hendes hånd, som hun ellers havde boret godt og grundigt ind i siden på ham, og hun var ved at trække ud af ham, han holde godt fast i den og så hende dybt ind i øjne, "rør min drage og alle dødsengle og alle på dit lille slot vil dø Corina, bland ikke Harley ind i det her for det få du slet ikke noget godt ud af." at hun nævnte Harley gjorde kun at han blev sur, og det viste hun han gav slip på hendes hånd og lod hende trække den til sig. "og jeg respektere din krop langt mere ind du overhoved kan forstå, også er jeg lige glad med hvad din anden elsker vil sige, så må du jo forklare ham at jeg har ødelagt det for dig, men fordi han betyder så meget for dig har du valgt at sige nej tak til at få en drage mere i din hær, som ellers ville havde set godt ud med to i en hær, men sådan kan det jo gå når man sætter følelser forand pligt." Jerry var klar til at gå og ikke komme tilbage, at true Harley var noget af det dummeste hun kunde gøre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 6, 2015 0:33:25 GMT 1
"Nej, men jeg klare det selv!" Lød hun vrisset som svar til den bekymrede vagt, der alligevel blev stående. At være bange for Jerry var bestemt intet hun nogensinde ville blive, hun mærkede hvordan vreden kun boblede mere, kunne han virkelig tillade sig at reagere sådan lige nu? Han var jo direkte dum, selvfølgelig nævnede hun dragen, det var jo hans svage punkt, ligesom at hendes stolthed var hendes. At han begyndte på alt muligt pjat med følelser skulle være indblandet og det var vigtigere end pligt, fik hende igen til at se rødt. Han gjorde det virkelig kun værre, han skulle være gået da han havde chancen for det, i stedet ødelagde han kun tingene mere og mere for sig selv. Corina knyttede næven om kniven som hun nu stod med i hånden, fristet var hun til at sætte den lige i brystet på ham og se lyset forlade hans øjne. Faktisk dirrede kroppen helt for at få lov til dette, hun måtte virkelig kæmpe en indre kamp for at lade være. "Forsvind! Lige nu! Det bliver din død at blive med et mundtøj der ikke ved hvad rigtigt og forkert er!" Lød det hårdt fra hende, hun vendte sig mod ham, det var tydeligt at se hun kæmpede en indre kamp for ikke at forsøge at myrde ham på stedet. Corina ville to ting, hun ville gerne være i fred, lade som om intet af dette var sket, men samtidig, ville hun virkelig gerne på god fod med ham igen, men med det mundtøj vidste hun virkelig ikke hvordan. "Hvis der er tale om følelser, er det ikke mig der udviser dem, men derimod dig. Kan du ikke se det? For det første udviser du at du føler dig truet af min elsker, og du er så forblændet af dine følelser for din drage at det ender med at slå dig ihjel!" Mumlede hun dernæst, inden hun smed kniven stædigt fra sig, ikke tale om at han skulle have den fornøjelse i at sætte hende ud over den grænse. I stedet endte hun med at søge karet og glide ned i vandet, lade det omslutte sig og give hende ro. Det brændte mod hendes hud, gjorde hende helt rød, men hun var ligeglad, lige nu var smerten god, pokkers god!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 6, 2015 0:47:06 GMT 1
Jerry rystede på hoved af hende hun forstod indet af det han sagde til hende, det var som om hun kun ønskede det her skulle gå mere galt ind noget andet, "døden er ikke problemet lige nu Corina, du er på vej ud på et side spor grundet du føler jeg har krænget din stolthed og krop, mens jeg er på vej ud af et på grund af du truet Harley, og selvfølgelig er min drage mit svage punget død hun, død jeg og jeg føler mig over hoved ikke truet af en som jeg ikke har mødt, jeg finder det blot sjovt at..." Jerry stoppede sig selv i at sige det færdsigt han var igang med, det har var ved at blive til noget som ingen af dem kunde bruge til noget, han tog en dyb indånding og prøvede at køle lidt ned som hun lod sig sinke ned i vandet, han nægtede at gå om det så ville ende med han døde eller om de fandt ud af noget viste han ikke men gå ville han ikke. "forstå det nu Corina jeg satte det mærke hvor jeg gjorde fordi jeg fandt det intrasant, ikke fordi jeg skulle føle mig truet eller fordi jeg ville krænke, dig det var i sjov og ballade jeg valgt at sætte det der, og du skal aldrig true Harley igen for sker det igen få det konsekvenser for os alle." han var lige glad med hvor meget hun ville true ham, det kunde hun blive ved med, men han ville ikke havde hun truet Harley, Harley var hans et og alt og det ville hun altid være.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 6, 2015 0:59:01 GMT 1
Som han igen begyndte at tale, stod det ganske klart for hende hvad hun var nød til at gøre, hun måtte væk, og den bedste måde lige nu, var ved at lade sig synke ned i vandet helt. Hun forsvandt ned i det varme vand med en dyb vejrtrækning for at have noget luft at gå på. Her lå hun så nede, med lukkede øjne, nød at hvert et ord han sagde ikke gav mening. De kom ikke nogen steder lige nu, hun var stædig og vred, mest af alt skuffet. Hun var nød til at komme op igen, det var for varmt og hun trængte til ny luft. Da hun kom op nåede hun at hørte hans sidste ord. Hvilket fik hende til at sukke tungt. Hovedet blev lagt på kanten, sammen med hendes arme som hun lå og slappede af i vandet, eller prøvede i det mindste efter bedste evne. Corina havde virkelig intet mere at sige til ham, heller ikke omkring hans drage, for lige nu, truede han hende og det ville hun heller ikke finde sig i. Dog valgte hun at lade alt passere, hvis hun ikke talte til ham, kunne hun lige så godt have haft vand i ørerne og ikke hørt et ord. Øjnene gled i, som hun mærkede hvordan hun indeni kæmpede sin indre kamp, den vrede dæmon hoppede lystigt rundt og skreg efter at slå ham ihjel. Men hun kunne jo ikke slå alle ihjel hun mente gjorde hende uret, hun var nød til at se mere fornuftigt på tingene, skønt det var svært. "Jeg truede ikke Harley, jeg truede dig. Der er en forskel.... Og jeg har retten til at true, det har du ikke. Hvordan synes du selv det går? Ærligt talt? Du snakker og snakker, men fatter slet ikke at jeg rent faktisk sendte dig væk af en grund. Du ser intet....... Jeg ville skåne dig fra mig selv, jeg ved hvordan jeg reagere når jeg er vred, det er en god ting. Med mindre en bestemt tåbe ikke vælger at lytte." Lød det nu langt mere roligt fra hende, næsten lidt for roligt, som pønsede hun igen på noget. Roligt begyndte hun at vaske sin krop, ganske let og hurtigt, inden hun rejste sig fra vandet og tog et rent klæde at tørre sig med. Med rolige skridt gik hun over mod ham igen, plantede et kys på hans kæbelinje og forlod derefter badeværelset for at søge mod sin seng. Hun gik og tørrede sit hår roligt, som var intet sket, lige nu lukkede hun alt sammen ude. Selvom det sveg ved hendes inderlår, hvilket mindede hende pænt om hvad der var sket og hvorfor vreden ulmede som en torden i det fjerne.
|
|