0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 21, 2014 12:15:36 GMT 1
Elias kunne ikke lade være med at smile en smule forsigtigt, han kunne ikke huske hvornår han sidst havde været så glad og lykkelig, og han håbede han kunne beskytte hende godt nok til at de kunne være sammen mange år fremover, men indtil nu havde. Som et støn brød hendes læber, mærkede han hvordan at hele hans krop pludseligt var endnu mere vågen, bare fordi at han stadig var en blanding af lystig og nervøs. Han ville så nødigt skade hende eller bringe dårlige minder frem. Hvordan havde han det med at hun havde været sammen så mange mænd? Egentligt ikke så meget, tanken kunne godt være ubehagelig, men nok mest fordi at tanken om at hun havde gjort det mod sin vilje, ikke var rar. Dog gjorde han et ganske godt forsøg på at skubbe alle de tanker væk, lige nu.
Hendes negle i hans hud, fik ham til at sukke roligt i mod hendes læber, og han kyssede hende så roligt og måske en smule overfladisk, bare fordi at han ikke havde vejrtrækning til at kysse hende alt for dybt lige nu. Han smilede ved hendes ord, hvad havde de kendt hinanden, to-tre uger? Alligevel havde det hele udviklet sig så hurtigt og han følte virkeligt at han ville gøre alt for hende. Der gik ikke så længe før han satte tempoet op og lod rytmen i sine hofter blive øget, i takt med at han mærkede hans klimaks begyndte at nærme sig, og han pressede sig hårdere i mod hende, og sukkede fortsat i mod hendes læber, i rolige støn. Han stødte et par ekstra hårde gange, som han mærkede at han blev vippet over kanten, og han skød ryggen en smule, som han stønnede i mod hendes læber og lukkede sine øjne for at mærke hvordan alt i sin krop begyndte at sitre og danse.
|
|
Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Oct 22, 2014 5:16:50 GMT 1
De havde ikke kendt hinanden særlig længe, og for mange, var det her måske meget forhastet, men det var slet ikke sådan at Myia så på det. Dette skete, fordi at hun gerne ville have at det skulle ske.. hun elskede ham. Det var end ikke noget som hun var i tvivl om, og end ikke efter så kort tid, som der nu havde passeret. Det var egentlig ganske utroligt.. Hun var nemlig ikke den type som åbnede op på denne måde overfor hvem som helst. Hendes hjerte hamrede mod hendes bryst. Dette var nemlig på ingen måder ubehageligt for hendes vedkommende, og det var noget som hun selv glædeligt måtte stå fast på i den anden ende. De søde små støn, kunne hun dog ikke holde igen. Aldrig havde hun været udsat for noget så fantastisk som det her.
Elias satte tempoet op... Det efterlod hende med en varme uden lige, og en kraftig sitren i kroppen. Hun nærmede sig.. Grebet strammede sig fast omkring hans krop, som hun med et fast og kraftigt støn selv røg udover kanten. Benene klemte hun voldsomt omkring hans sider og med neglene boret direkte ned i hans hud, dog selvom hun på ingen måder var ude på at gøre ham noget ondt. Hendes krop badede let i sved.. glinsende af det svage lys som var omkring dem. Hun smilede træt inden hun forsigtigt slap grebet omkring ham. Hånden lod hun søge til hans kind, som hun strøg ganske let. "J-jeg elsker d-dig.." hviskede hun stakåndet, inden hun skænkede hans læber et blidt kys. Han var og blev det mest fantastiske som hun nogensinde havde stået overfor!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 22, 2014 10:56:49 GMT 1
Elias kunne mærke hvordan en hver lille del af hans krop sang, ja nærmest skreg efter hende, også selvom det ikke var fysisk muligt at komme tættere på ham, men han var glad for hende og han ønskede at være sammen med hende, også på denne her måde. Som han afsluttede sig selv og mærkede hvordan at hans krop satte et par hårde stød i mod hende, for at komme udover kanten: "Jeg... Elsker også dig" hviskede han stille, han kunne slet ikke sige det nok, han var virkeligt vild med hende, og han huskede ikke at han nogensinde havde været så glad for nogen. Han ville aldrig at der skete hende noget og han håbede virkeligt at denne tur ville blive fredelig for dem begge.
Elias rullede roligt af hende og trak dynen op over dem. Han var hurtig til at ligge en arm omkring hende og ligge sig ind til hende, selvom han stadig kunne mærke at hans hjerte galopperede så hurtigt så man skulle tro de stadig var igang og han mærkede hvordan et bad ville være tiltrængt, men det måtte blive i morgen tidlig, han var virkeligt træt og havde brug for at slappe af og bare ligge i nat, tæt med hende: "Jeg kan stadig ikke komme mig over hvor glad jeg er for at jeg mødte dig.. Virkeligt glad. Jeg vil sørge for ingen nogensinde gør dig ondt igen, det lover jeg..." sagde han i en stille hvisken. Det var skræmmende hvordan hun havde vækket hans ellers halvdøde sjæl.
|
|
Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Oct 23, 2014 5:43:24 GMT 1
Varmen og følelsen af velbehag.. glæde og lykke, var virkelig ubeskrivelig lige nu. Myias krop rystede og dirrede ovenpå det som lige var sket, selvom det slet ikke var noget som hun tog særlig tungt igen. Hun trak vejret let dirrende, som han lagde armen om hende. At høre ham give hende de ord, var noget som alt sammen, kun fik smilet til at brede sig på hendes læber. Det var de ord, som hun meget hurtigt kunne vænne sig til at høre, og det var noget som alt sammen betød frygtelig meget for hende. Hun lagde sig ind mod ham og med hånden som hun let strøg over hans bryst.. At røre ved ham, kunne hun slet ikke stoppe med.. Sådan en fantastisk mand som han nu var, så kunne hun da heller ikke lade være. Let kyssede hun hans nøgne bryst. Hun vidste, at hun var den heldige pige i verden.. den heldige, at have en mand som ham.
Myia lukkede øjnene for et kort øjeblik. Hans ord fik kun hendes kinder til at blusse op i en mindre rødmen, for det var jo alt sammen noget, som rent faktisk betød utrolig meget for hendes del. Hun sukkede dæmpet. "Det betyder virkelig meget for mig, Elias.. bare.. bare du er der.. så er det alt jeg ønsker," sagde hun dæmpet. De havde ikke kendt hinanden for særlig lang tid, men for hendes del, så var det virkelig ikke noget som gjorde nogen forskel. For hende, føles det her virkelig.. skræmmende rigtigt, og det var noget som alt sammen betød utrolig meget for hende! Hun lænede sig frem og plantede et kys mod hans læber. "Du er virkelig vigtig for mig," sagde hun træt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 23, 2014 11:00:56 GMT 1
Han smilede stille, glad for at være sammen med hende og glad for at han havde en pige i sit liv der betød så meget for ham som hun gjorde: "Sov skat, vi har meget vi skal i morgen..." sagde han i en afslappet stemme, og kyssede roligt hendes læber efter at have snoet sig tæt ind til hende, for at sikre sig alt var okay. Lige nu var de i sikkerhed, men der var ingen tvivl om at han var nervøs hver eneste gang de skulle vandre, fordi man aldrig vidste om nogen pludseligt kom efter dem, om nogen pludseligt ville komme efter dem. Dog håbede han ikke at Myia var så vigtig for dem at de kunne finde på det, for lige nu var hun bare vigtigst for ham, og han ønskede bare et roligt og skønt liv, nu hvor han endeligt havde åbnet sig selv op for kærlighed igen.
"I lige måde Myia, jeg lover jeg aldrig forlader dig" sagde han, og han mente det ganske ærligt. Han ville være ved hende for altid og han ville gøre alt for hende, så længe han overhovedet kunne. Han smilede roligt til hende og strøg en hånd over hendes mave, inden han lagde sig til rette og lukkede sine øjne. Han krop var virkeligt fantastisk rolig lige nu, han havde det som om at alt i ham sang og snurrede efter deres nærheds stund, og lige nu var han sikker på at han ville falde søvn indenfor ganaske få sekunder, han håbede det ville blive en rolig og afslappet søvn, og han ikke ville vågne alt for ofte i panik.
|
|
Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Oct 24, 2014 4:56:56 GMT 1
Myia vidste, at de havde meget at nå og de skulle gå meget, og nu.. hvor hun var så træt som hun følte sig, så skulle han bestemt heller ikke sige det to gange, om det skulle være det. Hun kvalte et gab, inden hun lagde sig godt til rette under hans armhule, hvor hun kunne ligge og slappe af. For hende, var det behageligt.. yderst behageligt og betryggende at ligge der med hans arme om sig og vide, at han var der til at passe på hende. "Bare du bliver liggende, så skal jeg nok.. Jeg kan ikke undvære dig," sagde hun med en dæmpet stemme. Hun lukkede øjnene for et ganske kort øjeblik. Det var jo også først nu, at det egentlig gik op for hende, hvor træt hun egentlig følte sig.
Myia smilede et stillede et stille smil. Det var et meget stort løfte, men derimod af slagsen som hun ville holde ham på. Hun havde nu også bare fornemmelsen af, at han var manden til opgaven. Hun strøg ham let over brystet. "Det betyder virkelig meget for mig," sagde hun med en dæmpet stemme, inden hun selv langt om længe, måtte give efter for den tiltrængte søvn. Hun var virkelig, virkelig træt og uden tvivl langt mere, end hvad hun lige havde regnet med, at hun ville være.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2014 15:00:48 GMT 1
Elias smilede: "Naturligvis gør jeg det, jeg vil heller ikke undvære dig" sagde han ganske roligt, og kyssede så hendes kind, som han mærkede hvordan søvnen roligt begyndte at overtage hans sind. han var virkeligt træt, hans fødder var ømme, hans muskler var afslappede og hans sind var tilfreds og åbent. Han var sammen med pigen han elskede og han var på vej til et nyt liv som han havde drømt om i mange år, så kunne man jo ikke ønske sig mere. Han sov en tung og drømmeløs søvn, som bevidnede om hvor træt han var, og først da solen så småt begyndte at sende stråler ind af vinduet, begyndte han at slå øjnene op, også selvom det var ganske tidligt.
Han kiggede roligt over i mod Myia: "Godmorgen prinsesse..." sagde han med en lav stemme, og kyssede så blidt hendes læber, glad for at være tæt på hende og vågne med hende. Han rejste sig roligt op fra sengen, han kunne jo lige så godt tage et bad nu hvor han alligevel intet tøj havde på: "Klokken er halv ni, vi skal være ude af værelsen om to en halv time, så jeg tager lige et bad og vasker mig.." sagde han roligt, godt nok bestod et bad jo primært i at vaske sig og hælde noget halvkoldt vand udover sig, især på sådan et sted som dette der ikke var super fancy, men intet kunne ødelægge hans humør disse dage og hans beslutsomhed på livet.
|
|
Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Oct 25, 2014 10:36:23 GMT 1
Myia følte sig tryg, som hun aldrig havde følt det før, og følelsen af det, var direkte fantastisk! Hun faldt temmelig hurtigt i søvn, velvidende om, at han ville ligge og passe på hende.. Alt sammen, var det jo noget, som betød utrolig meget for hende. Søvnen var uden tvivl tiltrængt.. Det var hårdt for hende at gå så langt, men nu var det jo sådan her at det var.. Han passede på hende, og det var det som rent faktisk betød noget for hende.
At Elias åbnede øjnene som det første, tog Myia sig ikke af... Ikke før han forsøgte at vække hende. Hun gryntede ganske svagt, kun for at trykke sig let ned i sengen. Hun var slet ikke klar til at stå op endnu. Aldrig kunne hun sige, at hun havde sovet bedre end hvad hun havde gjort i nat, for det føles da virkelig fantastisk! Kysset mod hendes læber, gengældte hun halvt om halvt fraværende, for hun var slet ikke vågen endnu! Hun gned sig let i øjnene. "Mhmm... Godmorgen.." På denne måde, kunne hun meget hurtigt vænne sig til at vågne op.. Det føles uden tvivl rigtig godt! Hun fulgte ham som han rejste sig op, To og en halv time? Så var det med andre ord, ikke fordi at hun havde travlt med at komme nogen steder. "Jeg kunne godt blive liggende.. bare lidt endnu," sagde hun med et stille smil. For hende, betød det en del.. bare at han var der for og med hende, var fantastisk.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 25, 2014 18:34:15 GMT 1
Elias følte sig glad på en helt ny måde sammen med Myia, det var bare som om at han var vågnet op fra de døde og han ønskede bare at være et lykkeligt menneske sammen med hende, måske var det ikke så dårligt at være på jorden alligevel. Ikke når man havde en at dele det med ihvertfald, og Elias var pludseligt meget glad for at han aldrig havde fundet sin mission, så han i stedet kunne være sammen med hende: "Bliv du bare lidt, du kan rejse dig når jeg har været i bad" sagde han med et smil og forsvandt så ud på badeværelset, han var derude i omkring 15 minutter inden han kom tilbage, kun med et håndklæde om livet, for så at gå hen til den rygsæk han havde med, han havde kun et sæt rent tøj med, men det ville han faktisk gerne have på lige nu.
"Vi skal forbid et sted vi kan vaske tøj, ved en sø eller noget. Vi burde nok også købe et ekstra sæt, jeg gider bare ikke slæbe rundt på det" sagde han i en ærlig og smilende stemme, det var utroligt hvordan problemer som tøj pludseligt virkede så små og ligegyldige når man havde en kvinde som hende ved sin side, og Elias ville ikke bytte hende - eller følelsen væk for noget andet i verden, han var sikker på at han aldrig ville kunne undvære hende. Han fik sine underbukser på, et par brune og løse bukser, og en sort trøje der var lavet i uld, det var den varmeste trøje han havde og en af hans yndlings, så naturligvis skulle den med.
|
|
Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Oct 25, 2014 19:57:08 GMT 1
At vågne op med en mand ved sin side, var uden tvivl noget som Myia skulle vænne sig til, men hun kunne uden tvivl rigtig godt lide det. Aldrig havde hun oplevet at have det så godt når hun stod op, eller have sovet så godt, som hun havde gjort denne nat. Hun gned sig i øjnene og kvalte et gab, inden hun igen lagde sig til rette i sengen. Den duftede af ham. Alene det, var noget som gav hende en form for ro. Hun smilede let for sig selv. "Du er nødt til at gå..?" spurgte hun i takt med at han søgte ud på badeværelset for at blive vasket.
Allerede alene på det kvarter han var væk, var hun halvt om halvt faldt i søvn igen. Hun sov virkelig fantastisk! Og det at ligge der ved siden af ham, var.. fantastisk. Hun smilede let for sig selv og nikkede. "Vi passerer nok en sø på vejen, skal du se.. Jeg ved, at der er en, ikke langt fra den procianske mur," fortalte hun. Hun var måske ikke den med den største viden omkring disse lande, men hun vidste da lidt. At han ikke ville slæbe det med, forstod hun nu. Synet alane af ham i intet andet end et håndklæde, fik et forfjamsket smil til at brede sig på hendes læber. Det så godt ud.. virkelig godt ud! Hvor var hun heldig.. Det var næsten som om at det først nu - igen, gik op for hende, hvor heldig hun var. "Vi har ikke travlt med at komme herfra.. Kan du ikke lægge dig igen ved siden af mig?" spurgte hun med en rolig stemme.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 25, 2014 20:12:05 GMT 1
Han nikkede roligt som han kom ud af badet, og kiggede i mod hende: "Tænker bare, jeg har ikke lyst til at starte mit nye liv ved at lugte som en sæk kartofler" sagde han i et grin, ikke sikker på hvordan at det ville se ud når man sådan lige ankom til et nyt sted: "Jeg håber virkeligt jeg kan finde et arbejde" sagde han roligt, ja han havde mange bekymringer omkring turen, men han håbede de fleste af dem ville blive ført til skamme med tiden, altså bare det at han overhovedet havde hende, det var han taknemmelig for og han ville hellere leve med ingen penge på sin lomme overhovedet end han ville leve uden hende. Faktisk var det underligt at være så forelsket, men på samme tid, så var det bare helt igennem fantastisk.
Han smilede roligt til hende som han havde fået sin uldtrøje på, og endte så med at gå hen til sengen og smed sig doven ved siden af hende og rullede med det samme over hende, så han lå øverst og kyssede så hendes læber ganske dybt og kærligt: "Du gør mig jo helt doven" sagde han i en munter tone, og rullede så ned fra hende igen så han i stedet lå ved siden af hende, det var dejligt at pjatte med hende, hun lyste virkeligt hans humør op og han forestillede sig ikke at han ville være foruden: "Jeg håber virkeligt at turen går roligt... Og at vi bare kan leve i fred" sagde han i suk som han lå på ryggen og lagde så en hånd på sin brystkasse.
|
|
Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Oct 25, 2014 21:11:14 GMT 1
Myia grinede let, for hun kunne jo heller ikke ligefrem lade være. "Du ved... det kan du ikke.. Du dufter himmelsk - i forhold til en kvinde som mig," sagde hun med et stille smil på læben. Hun selv havde jo ikke set et bad i lange tider, og særligt ikke efter at hun havde taget flugten fra Bordellet. Hun fortrød det dog ikke.. slet ikke, og særligt ikke efter hun havde mødt ham. "Det tror jeg virkelig ikke du skal være bange for.. Der er nok rigeligt med arbejde for en mand som dig at finde," sagde hun med en rolig stemme. Hun tog det nu ikke så tungt.. Overhovedet ikke.
Det var slet ikke for at Myia hastede ud af sengen.. Stod det til hende, så blev de lidt længere.. bare nød tiden og freden som var her, inden de tog videre, også selvom hun vidste, at det alene, kunne have noget af en risiko, som hun ikke vidste, om hun kunne klare eller ikke. Hun smilede let, som han alligevel kravlede over hende, hvor hun glædeligt tog imod hans kys, inden han rullede videre og lagde sig ved siden af hende. "Er det virkelig så slemt, at ligge her sammen med mig?" spurgte hun med et grin. Hun krøb roligt tættere på ham, hvor hun lagde hovedet mod hans skulder. Han var så præget af de mange bekymringer.. og hun vidste ikke helt om det var noget som hun kunne lide. "Du bekymrer dig for meget.. vi skal nok nå trygt frem til muren og passere den til vores nye liv.." sagde hun selv mere selvsikkert end tidligere. Hun ville bare gerne have at han kunne slappe af.. og tro på, at de nok skulle klare det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 25, 2014 21:45:25 GMT 1
Han grinede roligt: "Du vil altid dufte af roser og kærlighed for mig Myia, ligegyldigt hvor beskidt du er" sagde han i en rolig stemme, han ville hellere end gerne bruge resten af livet på bare at gøre hende glad, og han var fuldstændig ligeglad med hendes fortid, nu var der kun fremtid og han håbede inderligt at han fortsat ville være en del af den, såfrem hun ønskede det, heldigvis virkede det til at hun var lige så glad for ham, som han var for hende: "Det håber jeg, jeg vil bare gerne at alt går godt fra nu af" sagde han med et roligt smil, arbejde skulle han nok finde, men det var klart at det var sådan nogen ting der fik ham til at tænke, når han nu havde levet et trygt og stabilt liv i så mange år.
"Nå du havde måske forventet lidt kærlig morgensex?" spurgte han i et lille grin, og kiggede på hende, mest for at se hendes reaktion, sådan nogen ting havde han ikke sagt højt i mange år, men på en eller anden måde så følte han bare at hans gamle jeg, begyndte at blomstre op når han var sammen med hende, som om at det var okay bare at være sig selv og sige hvad man tænkte: "Naturligvis bekymre jeg mig, jeg er bange for at miste dig og bange for at nogen kommer efter os, fordi jeg ikke vil miste dig, søde" sagde han og vendte sig om på siden, og kyssede så kærligt hendes kind, hun var så smuk og fantastisk en kvinde, og han ønskede virkeligt bare at alt skulle være godt, som et eventyr hvor man bare måtte leve lykkeligt forevigt.
|
|
Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Oct 25, 2014 22:52:36 GMT 1
Den røde farve i Myias kinder, var slet ikke at tage fejl af, og det var slet ikke fordi at hun havde tænkt sig at skulle sige noget til det. Hun kunne jo rigtig godt lide det. "Det skal du jo sige," sagde hun næsten forfjamsket, inden hun let lagde sig til rette ved hans side. Det var rart for hende at ligge der sammen med ham, og det var slet ikke noget som hun lagde skjul på. Det føles virkelig godt. Hun sukkede ganske let. "Siden jeg lærte dig at kende, så har du kun gjort ting rigtigt," fortalte hun sandfærdigt. Det var i hvert fald sådan, at hun så på tingene.
Hånden lod Myia stille stryge ham over brystet. Hun kunne godt lide at røre ved ham og vide, at det var hendes eneret. Det var sådan at hun godt kunne lide det. Den røde farve viste sig kun mere og mere på hendes kinder, som hun mere forfjamsket gemte sig ind mod ham. "Altså... jeg kunne virkelig godt lide det," sagde hun med et lille grin. For hende, var det alt sammen noget, som faktisk betød meget for hende at vide. Hun vendte blikket stille mod ham, inden hun skød hals og kyssede hans kæbe. "Vær optimistisk, kære.. Vi skal nok komme frem.. og vi skal nok finde et sted at være, og vi skal nok begge kunne finde et job.. Det kan ikke være umuligt.. og.. vi har hinanden.." sagde hun blidt. For hende, så var det rent faktisk det, som var det vigtigste.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 25, 2014 23:13:46 GMT 1
Han elskede at se når hun rødmede, og især når han vidste at det var ham der gav hende den farve på kinderne. Han holde mere af hende end han nogensinde havde gjort før: "Tak Myia, jeg prøver... Du har virkeligt åbnet mit sind igen..." sagde han roligt, han vidste ikke hvordan han nogensinde skulle kunne takke hende, men han var helt igennem glad for hende, og selvom deres forhold måske bare virkede meget lyserødt, så var han bare så utroligt forelsket i hende, at han slet ikke kunne stoppe med at give hende kærlige ord og kærtegn, fordi at han var hende så taknemmelig, fordi at hun altid var så god i mod ham og fordi at han hellere end noget andet bare gerne ville være sammen med hende, forhåbenligt fra nu af og i al evighed, for længe de end måtte leve.
"Se nu er det bare som om at du prøver at undgå at svare på mit spørgsmål" sagde han i et lille grin, og kyssede så hendes kind, han vidste godt at de havde god tid, og han nød virkeligt også at ligge sammen med hende, men på den anden side ville han jo også gerne nå frem inden at det blev mørkt: "Jeg ved godt det lyder fjollet, men jeg tror faktisk aldrig jeg har været mere optimistisk end jeg er lige nu, fordi at jeg har dig i mit liv... Jeg elsker dig Myia, glem det aldrigt.." sagde han forsigtigt og skænkede hendes læber et ganske blidt kys, som han lagde en arm over hende, hun lå stadig der i alt for lidt tøj, imens han var fuld påklædt, fristende og alligevel så vidste han at han burde få hende op og ud af døren, men det var lidt svært når hun lå og så så dejlig ud.
|
|