0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 21, 2013 15:04:42 GMT 1
Vidst vidste Yewande at hendes lille pirat ville have hende. Hun kunne mærke gnisten og se det i hans blå havblik. Da han begyndte at hæve hastigheden ved hendes ben kom små klynk fra hende mellem hendes vejrtrækning. Alvaros negle skød ned i hendes lår og fik hende til at hvine. Smerten var ikke dyb, men kom pludseligt og fik hende til at slippe et højt "Aouv". Hun besluttede sig for at ændre taktik og slap hans manddom. I er hurtigt skub var hun ude for hans rækkevidde, på alle fire, med armene støttende imod Alvaros brystkasse. Han skulle lide lidt.. Han var ikke den der styrede der her. "Vil du have mig til at lette dig for den søde smerte?.. Tag mig med på dit skib og fang mig et af dine uhyrer." hviskede hun. Vægten fra hendes krop var havnet på ham, og hendes arme var udstrakte og spændte. Der var dog ingen forhindring i at han kunne passe de små finder ved hendes underliv, men hun rørte ham ikke. Hun ville bare lade hans krop ligge spændt uden forløsning. "Er jeg stadig den tilfældige kvinde? Er det stadig mig der længes, lille ulv?"
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 21, 2013 22:31:47 GMT 1
Klynket der forlod hendes læber, da Alvaro pressede sine negle ned i hendes lår, fik ham til at løsne grebet en anelse, da det ikke havde været hans hensigt at gøre hende ondt og det var ikke alle lyde han var helt sikre på om var gode eller dårlige, derfor tog han ikke chancen. Det var dog sket grundet hendes hårdere behandling af hans manddom, som pludselig var blevet for meget for ham og havde fået ham til at reagere. Snart valgte hun at slippe det, for at lægge hænderne imod hans brystkasse, hvilket fik ham til at åbne øjnene og se op mod hendes ansigt, der forekom ham lettere dominerende. At hun gerne ville styre showet, tog han ikke så højtideligt, da hun var velkommen, han var desuden nysgerrig efter at se hvad hun kunne finde ud af at præstere. Han kluklo let til hendes ord. ”Jeg har sagt jeg gerne vil vise dig mit skib – i morgen tidlig – men jeg tvivler på at jeg kan tage dig med, husk på du har dit liv her og dine … små børn,” påmindede han hende. Han havde dog lovet hende at vise hende skibet, når han søgte tilbage i morgen og det var et løfte han gerne ville holde. Han fortsatte sit kælne arbejde ved hendes underliv, selvom det var blevet lidt mere fraværende, nu hvor hun var begyndt at tale. Han hævede det ene buskede øjenbryn til hendes spørgsmål, inden hele hans mine blev kæk. Han trak hænderne til sig og stoppede deres gøren, hvor han i et hurtigt trick, slog sine hænder ind mod det punkt, hvor albuen bøjede, for netop at få hende til at falde sammen over ham, inden han lod sine arme glide omkring hendes krop og gøre et rullefald til den ene side, så han fik dem vendt om og han lå øverst, alt skete i en hurtig, øvet og glidende bevægelse. Han smilede lettere triumferende ned mod hende, nu hvor han lå øverst. Han lænede sig ned og kyssede hendes mundvig. ”Åh lille killing.. jeg længtes skam efter dig,” hviskede han hende kælent i det ene øre, inden han lagde hovedet på sned og begyndte at kysse hende nedover halsen, alt imens han lod sit underliv gnide sig kælent og lysten imod hendes i cirklende bevægelser.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 22, 2013 20:17:44 GMT 1
Et liv? Ja, og sikke et. Yewande skævede væk. Nej, hun kunne ikke tage med. Hun havde de små. Nogen havde hun haft længere tid, men på mange punkter var hun uansvarlig. Mest af det hele ubevidst. Når hun bliver opsat på noget har hun det med at glemme dem. Et næsten uhørligt suk brød hendes læber, og i næste øjeblik væltede hun ned over Alvaro, der knugede hende ind til sig. Hun nåede kun lige at spærre øjnene op, inden hun mærkede Alvaros vægt over sig igen og kiggede ganske betuttet op på ham, da hun befandt sig klemt mellem hans varme kød og jakken. Nu en anelse svimmel. Hendes hoved tippedes til siden da han igen begyndte at overøse hende med sine kys, med et stort tandsmil på hendes fyldige læber til følge. Hans pjuskede hår blev kørt rundt i hendes hånd og hans kind blev strøget nænsomt, mens et lille bifaldene suk kom fra hende. Nok ønskede hun at være den der styrede, men Alvaro havde opvarmet hende en del med følgen at hun snart ikke orkede at distancere sig fra nydelsen længere. Den mørke hud i hendes ansigt glødede let over hendes kinder da han masserede sit nedre ind mod hendes, og hun trykkede sig ind mod ham. Hendes hale viklede sig rundt om hans liv, lige så vel som hendes arm. Nej, han var ikke den eneste der længtes, men hans indrømmelse gav det lille boost hun nød at få bekræftet. Hendes tungespids gled over hans hals og dannede et lille glinsende spor efter sig. Den frie hånd førte hun ned til hans manddom, mens hun løftede sine ben hen over hans hofter. "Er du sikker? Hvis ikke du kan fange sådan et udyr på et par dage besidder du måske ikke snilde nok." Med et fast greb om ham førte hun nu hans spids ind i hende. "Måske end ikke kløgten den færd kræver." Hun strammede sit greb om hans skaft for at fraholde ham i at besidde hende yderligere. Der var et bestemt blik i hendes øjne der kun signalerede at den debat var langt fra lukket. "Jeg synes du skal tænke dig om... Hvis du ved hvad der er godt for dig." Hun trykkede kloen fra sin lillefinger ind mod hans pung. Ikke nok til at skade ham, men der skulle næsten intet til.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 22, 2013 22:56:11 GMT 1
Smilet voksede sig en tand bredere på Alvaros læber, da han så hendes betuttede mine. Han havde godt set overraskelsen i hendes blik, da han havde vendt dem om, men hun skulle bestemt ikke have det for let! Hvis hun ville have styringen og magten, så måtte hun jo kæmpe for den. Desuden så havde han også selv noget at leve op til, og han ville ikke leve op til det, hvis han bare stod og så passivt til, imens hun gjorde al arbejdet. Han lagde godt mærke til at hun smilede over hele femøren, hvilket måtte smitte af på ham, selvom det ikke forhindrede ham i at kysse hendes varme og bløde hud. Han nød hendes strøg igennem hans pjuskede, sorte lokker, samt strøgene imod hans skæggede kind. Han havde selv ladet sin ene hånd glide mod hendes lår, som han lod fingrene følge, mærke på og berøre i blide strøg. Sukket var ham mere end velkomment, hvor han også tog det som en opfordring til at fortsætte. Øjnene var gledet halvt i da han lod sine læber stryge ned mod hendes kraveben, imens mærkede han hende vikle sin hale omkring hans liv, ligesom hun gjorde det samme med sine arme, for at trykke ham imod sig. Der skulle ikke det helt store regnestykke til for at se at hun længtes efter den intime og fysiske nærvær og det var nok lige så let at spotte at han ønskede det samme. Det var ikke fordi han havde troet at han skulle ligge i med en dæmonkvinde der både havde hale og kløer og hugtænder, men tanken generede ham egentlig ikke, da hun havde fascineret ham med sit væsen i stedet for. Et nydelsesfuldt suk gled over hans læber, da hun strøg sin tunge imod hans hals, som han kort strakte, så hun kunne komme til. Vejret holdt han kort, da hun greb omkring hans manddom igen, hvor han bed tænderne en anelse sammen, skønt han forsøgte at skjule det, ved at gemme sit ansigt imod hendes hals og skulder, som han kyssede. At hun begyndte at tale om noget helt andet, var lettere forstyrrende, hvor han kun kunne holde fokus på hendes hånd, der lod lidt af ham trænge ind i hende, selvom det ikke var meget og han var fristet til at gøre det sidste ryk, for at komme helt op i hende, men kunne mærke at hun havde et stramt tag om hans ædle dele. Et støn forlod hans strube, da hun lod sin klo komme i kontakt med den følsomme hud, hvor han himlede let med øjnene. ”Yewa..!” sukkede han lettere anstrengt, hvor det var et forsøg på at få hende til at stoppe med at tale. Hun torturerede ham jo nærmest! Han kyssede hende begærende imod kinden og fortsatte ud mod hendes øre. ”Giv dig hen til mig,” tiggede han desperat efter at trække den videre med hende, da han ikke gad trække den længere ud! Det pirrede ham for meget, hvor hun alligevel vidste at han ønskede hende og længtes efter hendes krop.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 23, 2013 17:37:19 GMT 1
Alvaros næsten klagende tryglen fik den mærke dæmonkvinde til at knibe øjnene i. Hun ville ikke lade ham få hende før hun fik sin vilje. Med en lidt stakåndet stemme trykkede hun sin klo hårdere ind mod ham for at få hans opmærksomhed. "S-salvorique, lyt til mig. Fang. Mig. Et. Søuhyre!.. Det ville være en skam hvis du nægtede. Du er så tæt på nu." Sidste sætning blev tilføjet med en stemme så sød som honning. Hun gned sit underliv ind mod hans, uden at slippe taget i hans helligdom, så hun i det mindste beholdt noget kontrol. "Give mig hen til dig? Gør som jeg siger, så vil jeg give dig mere end du kan drømme om på dine færde." En hurtig bevægelse, og hun havde hånden fra hans ryg, til hans kæbe som hun klemte mildt. "Er det dig muligt at tænke på andet?"
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 24, 2013 0:42:38 GMT 1
Tænderne bed Alvaro hårdt sammen, da hun valgte at stramme grebet med sine kløer, hvilket til dels gjorde ondt, selvom det på samme tid også tirrede ham. Det frustrerede ham helt at hun skulle trække tiden ud og i øjeblikket var det ikke svært at se hvem der var den desperate mellem dem, da hun havde formået at få den selvsikre attitude væk. Han havde troet at han også havde hende, men det var tydeligt at hun ikke ville give sig endnu. Han stønnede kort, selvom han lod sit blik forblive på hende, da hun tydeligvis gerne ville diskutere dette, selvom han fandt det tosset, når det var helt malplaceret i forhold til deres handling og omstændighederne. Han bed sig selv i tungen, da hun talte og han var tvunget til at lytte, hvilket var svært, når han knap kunne abstrahere fra hendes tag om hans manddom. ”Hvorfor diskutere vi denne oldsag? Jeg troede at jeg allerede havde lovet dig at fange dig et, så du kan se at jeg taler sandt,” svarede han lettere sammenbidt. Han sukkede tungt, da hun begyndte at gnide sit underliv imod hans eget. Hun snød gjorde hun! Han fandt det på ingen måde fair, hvor hun desværre havde formået at få ham pirret så meget at han ikke kunne holde til mere og bare ville videre til de gode sager. Han brummede lettere irriteret, da hun fortsatte. ”Ja, ja, jeg skal nok!” lovede han, selvom det mere var for at feje det af banen, så de kunne komme videre i programmet, han gad heller ikke ligge her hele natten. Han så mod hende, da hun greb omkring hans kæbe. ”Jeg kan slet ikke tænke på noget i øjeblikket,” svarede han ærligt, da han mest af alt bare gerne ville give sig hen til hende og have at hun gjorde det samme. Han gad slet ikke tænke på andet eller snakke, det kunne de gøre bagefter. Han trykkede sine læber imod hendes i et krævende kys og han holdt det i noget tid, inden han brød det igen. ”Medmindre du hellere vil tale, men så tror jeg at jeg smutter hen og finder en kvinde der gerne vil give sig hen til mig,” truede han halvhjertet, da det kun var et forsøg på at få hende med sig, da det trods alt var hende der havde vækket hans begær, men han gad heller ikke vente længere, da han var blevet utålmodig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 24, 2013 10:30:20 GMT 1
"Nej, nej du har ikke. Du stillede spørgsmål til hvorfor!" protesterede Yewande. Da han endelig sagde at han ville gå med til det kom et triumferende grin fra hende. Kysset som han plantede på hendes læber nød hun og lukkede sine øjne. Hun havde intet imod deres kælen, så da han brød kysset og truede med at forlade hende og stedet hvinede hun og slap ham med begge hænder. Disse blev nu banket ind mod hans ryg med kløerne først. Hun var bestemt ikke uberørt af hans kærtegn, men hun kunne ofte strække den længe, så hans bemærkning passede hende slet ikke og det måtte kunne mærkes. Hun knugede Alvaro hårdt ind til sig, kradsede kløerne mod hans hud, undslap en knurrende lyd og bed ham hårdt i halsen. Ikke nok til at der ville gå hul, men det ville bestemt gøre ondt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 24, 2013 11:18:45 GMT 1
Forfærdelig fandt Alvaro hele situationen, fordi han var den der blev pirret. Han ønskede at mærke hende helt tæt på sig, men det var som om hun ikke var enig og skulle trække tiden ud, hvilket han slet ikke havde tålmodigheden til! At hun så også skulle protestere fik ham til at sukke højlydt. ”Men jeg skal nok!” forsikrerede han hende igen, hvor han hørte hende grine triumferende, hvilket næsten fik ham til at smile. Hun var simpelthen umulig, og ikke mindst tosset! Han forstod sig ikke helt på hende og alligevel var hun ikke så svær at finde ud af igen. Hun var dog en lille dominerende kvinde, der gerne ville have sin vilje og hvis ikke blev hun stædig og aggressiv. Han hørte hende hvine og måtte klemme øjnene sammen, da han fik helt ondt i ørerne af det. Snart mærkede han hende slippe ham, kun for at bore sine negle ned i hans ryg, hvilket fik ham til at gispe og komme med et smerte udbrud. Tossede kvinde! Han mærkede hendes tænder bide sig fast i hans hals og han bed sine egne tænder hårdt sammen og gispede igen. ”Yewande for pokker! Jeg skal nok blive!” svarede han irriteret, hvor han var endt med at bore sine egne negle ned i hendes ene skulder af ren og skær reaktion fra den smerte hun påførte ham. Det gjorde pokkers ondt! Han sank en anelse sammen over hende, hvor hans øjne var lettere sammenknebne grundet den smerte hun påførte ham og det værste af det hele, var at han et sted også nød det. Det tirrede ham og han ønskede hende kun mere end det. ”Jeg gider ikke vente mere!” svarede han tydeligt utålmodigt, hvor han valgte at trænge ind i hendes varme skød med sit manddom, imens et støn af både nydelse og smerte forlod hans læber. Han bed hende i øreflippen, nok lidt hårdere end hvad han havde ønsket. ”Jeg vil have dig, lige nu.” Og med de ord, på begyndte han selve akten, da han lod sig glide ud og ind i hende med hårde og dybe stød.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 24, 2013 16:14:32 GMT 1
Yewa slap hurtigt Alvaros hals igen og bed sig i stedet i underlæben da han gled ind i hende og startede akten. Hendes skulder fik varme, røde mærker efter hans negle. Alvaro bar en krævende mine, som hvis det var hans ret, men da han først var gået igang orkede hun ikke længere at skole ham og knugede ham hårdere ind i sit favntag. Hunun bemærkede hans irritation, så hun kørte sine læber prøvende langs hans hals. Hendes kløer lirkede hun løs og masserede i stedet hans skuldre, skønt kløerne igen blev trykket ned i hans hud når han blev ivrig, og hendes skød derfor smertede let. Der var dog ingen tvivl om at hun nød hvor meget han begærede hende, derfor var der blandede følelser i hende omkring hans erobring. Små lave klynk og støn gled over hendes læber for ikke at tiltrække uønsket opmærksomhed . I løbet af kort tid fik Alvaro hende op til det første højdepunkt og hun blev nød til at begrave sine hænder i hans jakke for ikke at rive hans ryg til blods. Hendes vejrtrækning var tung og gispende, og hendes inderlår var blevet fugtige af deres symfoni. Det lange sorte hår var blevet endnu mere filtret, da hun havde vredet sig rundt på det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 24, 2013 20:41:23 GMT 1
Det glædede Alvaro, da hun langt om længe lod snakken ligge, selvom han heller ikke rigtig gav hende noget valg, da han trængte ind i hende, uden at have fået hendes tilladelse, men hun virkede ikke til at have noget imod det, da hun lod hans krop arbejde tæt om hendes. Han nød måden hun knugede ham ind til sig på, hvor stønnene begyndte at forlade hans strube, da han fik hvad han ville have; hende. Han sukkede nydelsesfuldt, da hun kyssede ham langs halsen og blottede den også for hende, så hun kunne komme til, hvor han selv kyssede hendes nøgne skulder. Han nød at mærke hende tæt på sig, hvor varmen langsomt steg i hans krop, som fugten begyndte at melde sig. Han bar stadig det meste af sit tøj, da han ikke havde fået skjorten af, den havde hun kun ødelagt for oven ved de øverste knapper, hans bukser var kun lige skubbet ned om enden på ham, så hans underliv var frit. Det var dog ikke fordi hun var meget anderledes, da hendes kjole ikke var røget af, men hvilede om hendes mave. Tøjet var han dog ligeglad med, da han ønskede hende. Et tilfredst smil gled over Alvaros læber, da han mærkede hende nå sit højdepunkt, hvor han for en kort stund stoppede sine stød, for at lade hende opnå nydelsen. Han kyssede hendes kind, inden han roligt fortsatte sine dybe stød og fortsatte indtil han selv kort efter nåede sit højdepunkt og klimaks, hvor han lod sine hænder knuge om hendes krop. Han svajede let i ryggen og gjorde det sidste dybe stød, da et højt støn brød hans læber, hvor hans krop spændtes. Han blev helt ekstatisk, inden han slappede af over hende. Hans vejrtrækning var blevet lettere forpustet, hvor hans hjerte slog hårdt imod hans bryst. Deres lille akt havde efterladt ham lettere fugtig og svedig, selvom han var blevet tilfredsstillet og han nød følelsen. Han trak tilfredst på smilebåndet, hvor han løftede den ene hånd og strøg hendes kind og nogle af hendes sorte lokker væk fra hendes ansigt. ”Det var rart,” svarede han lettere forpustet, selvom det var en underdrivelse, for det havde været fantastisk!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 2, 2013 15:51:46 GMT 1
Der blev stille i takt med at Alvaros vægt faldt sammen iver hende. Hun kunne høre deres vejrtrækning i eftergløden og hendes eget hjerte der rungede og skabte en susen for hendes ører. Hun fjernede ikke sine arme fra ham, men åbnede øjnene kort som han kørte nogle lokker væk fra hendes ansigt. Energien var blevet tappet ud af hende og som følge der af hang hendes hale slapt om hans krop, skønt den af og til viftede frem og tilbage i en tilfreds tilstand. Hans finger blev nappet blidt inden hun slap ham igen.
"Det må jeg give dig. Du er en mand der tager hvad han vil have" Hendes finger gled op til hans kæbe "Du er en dejlig mand, Salvorique." -og nappede ham i underlæben igen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 4, 2013 21:11:48 GMT 1
Det var en fantastisk følelse at mærke Yewande så tæt på sig, og selvom hun ikke var den normale udseende kvinde, så havde han nærmest vænnet sig til hendes mange dyretræk. Han kunne tilmed lide fornemmelsen af hendes hale, der af og til viftede frem og tilbage af behag. Hans krop lå afslappet over hendes, hvor hans albuer støttede imod jakken under hende, for at holde ham en anelse oppe og så hun ikke blev mast under ham. Det var på alle måder rart at mærke hende på denne måde, hvor hans lyst var blevet mættet og efterladt hans krop helt udmattet. Det var altid rart at ligge i med en sensuel dæmon. Han smilede, da hun nappede ham i fingeren. Han kunne godt lide den måde hun var på. Hun var anderledes, på en særlig måde. Han følte ikke at han kunne få nok af hendes gudeskønne krop, hvor han lod sin hånd, stryge hende over den mørke hud, der stod i stor kontrast med hans egen, så hans egen nærmest så helt bleg ud. Han vendte blikket mod hende og smilede muntert. ”Naturligvis, jeg er jo en pirat,” svarede han drillende. Han var vant til at tage hvad han ville have. Hans øjne gled kort halvt i, da hun strøg ham over kæben, inden hun lod nogle ord falde og bed ham i den bløde underlæbe og kun for at drille hende, lukkede han sine egne tænder om hendes overlæbe, som han trak en anelse i, indtil hun slap ham. ”Og du er en dejlig kvinde, killing,” svarede han drillende, selvom han mente sine ord. Han trak sig roligt ud af hende, inden han fik trukket sine bukser op om livet på sig igen. Han kom roligt op at sidde i græsset og sukkede let af fryd. En god aften var det i hvert fald og det var rart at være tilbage ved fastlandet igen! ”Jeg bør nok finde ly for natten, og så kan jeg vise dig skibet i morgen,” svarede han og smilede skævt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 1, 2013 0:30:18 GMT 1
Som Alvaro trak sig tilbage fra hende kiggede hun næsten beruset op på ham. Hans ord og de små tegn han gav på at han var veltilfreds fik hende kun til at smile. Hun havde mødt en værdig konkurrent, og hun havde uden større manøvrer manipuleret rundt med ham. Ganske tilfreds med sin indsats. Selvfølgelig var han tilfreds! Hun var jo mesterlig - mente den chokolademørke kvinde da selv. Kort efter Alvaros skød havde forladt hendes eget hev hun kjolen ned over sine ben igen, og gemte sit bryst. Hendes hale blev omhyggeligt stoppet ned under det sorte stof, som om intet var hændt. Kun Alvaro og et par få forbipasserende ved markedet havde set den. Hun nikkede langsomt ved hans ord. Han nåede dog ikke langt, for hun greb ud efter hans arm og borede sine kløer let ind i den. Ikke på truende facon, men mere så han kunne mærke at hun havde godt fat i ham og at al flugt derfor var meningsløs og opgiveligt! "Hvordan kan jeg sikre mig at finde dig og dit skib igen?"
|
|