0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2013 10:38:38 GMT 1
At hun forblev stædig, var noget der gjorde Alvaro lettere irriteret. Kunne hun da ikke bare tro på ham og så lade det være ved det? Han løj trods alt ikke! Tænderne bed han let sammen, hvor han fnøs af hende. ”Jeg er mere end mand nok til at gøre det! Men hvorfor skulle jeg gøre det bare for at tilfredsstille en lille tøs? Desuden jeg er vanddæmon, havet er mit domæne, jeg er desuden ikke kaptajn for ingenting! Hvis vi kommer i fare, så er det mig der beskytter min besætning!” svarede han spidst igen. Den fysiske styrke lå måske ikke til ham, men det gjorde ham bestemt ikke til en svag mand! Og det gjorde ham bestemt ikke til en kujon! Og at hun blev ved med at påstå det, gjorde ham kun arrig. Han så trodsigt på hende, hvor han kneb øjnene let sammen. ”Bevis at du ikke er en hverdagstilfældig kvinde,” svarede han blot igen. Han var bestemt ikke den eneste der burde bevise noget! Et triumferende smil gled over hans læber, da han mærkede hende strække hals og blev irriteret over at han brød kysset. Han var pirat ikke en velgørenhedsmand. Han tog hvad han ville have, uanset hvad det var ved. Ikke at han ikke kunne opføre sig ordentligt for det kunne han skam, men det var ikke altid at han gad, det var der nemlig intet sjov i. Han endte med at le til hendes ord. ”Hvem siger jeg overhovedet gider, at have dig, killing?” spurgte han sagte, hvor han hævede det ene øjenbryn i en udfordring. Han skulle til at åbne munden for at fortsætte sine flabede ord, men han nåede det ikke før hun havde trykket sine læber imod hans, hvor han mærkede hende være langt mere krævende og grådig denne gang. Han selv lagde en hånd i hendes nakke, for at holde hendes hoved tæt imod hans eget, hvor han hørte hendes suk, et suk der fik ham til at trække en anelse på den ene mundvig. Han holdt kysset, fornemmede for alvor hendes læber og fik smagen af dem. Længe holdt han kysset, inden han roligt valgte at bryde det, kun for at plante et kys imod hendes ene mundvig. Hovedet trak han ikke særlig langt væk fra hendes. ”Desuden.. så tror jeg snarere at det er dig der vil have mig,” hviskede han drillende, som han blinkede kækt til hende. Han kyssede blidt hendes kind. Hvor han før havde haft et knæ på hver side af hende, var han nu endt med at ligge fladt over hende, så hun var i stand til at mærke hans vægt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2013 21:18:34 GMT 1
"DIG? Pfffft" yewande grinte, næsten hånligt. Perfekt. Hun ramte et eller andet, og det fik ham til at reagere. Hvis hun blev ved kunne det være at der skete et eller andet? Men nej - det gav bagslag i form af, at den lige så stædige pirat begyndte at stikke tilbage til hende. Hende? en tilfædig kvinde. Det behøvede hun ikke at være. * Jeg er ikke den der går glip af noget, pfft!* Men på den anden side... Hun ville heller ikke bryde sig om at stoppe, men Yewande gav sig aldrig let. Ikke så let under alle omstændigheder. I gløderne af kysset kom hun med sit comeback. "Oho, du ser mig nu heller afholdende ud. Snarere oser du af iver, som en vårbuk." Hans læber plantede små kys på hendes mundvig og kind og med det fulgte et skævt smil hos hende. Der gik ikke lang tid før han lagde sig hen over hende. "Umf!" Hun kom med en lav nydende brummen, men prøvede ikke at gøre det for tydeligt at hun kunne lide det, så hun lagde halvhjertet sine hænder mod hans brystkasse, som et skjul. Hun ville ikke lade sig slå så let. Og slet ikke så langt uden videre efter det han havde sagt. Tilfældig? Hmpf! "Salvorique, jeg mindes at du både har udtalt at jeg er enestående og at du aldrig har set noget lignende, eller kvinder med hale og kløer. Jeg har intet at skulle bevise for nogen godtfolk."
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2013 22:35:34 GMT 1
Alvaro kneb øjnene sammen, da hun begyndte at grine hånligt af ham, hvilket han ikke fandt sig i! Selvom han hurtigt kunne hidse sig op og vende 180 grader, så valgte han alligevel at lægge hånd på sig selv, da de trods alt havde hygget sig til nu, så han ville nødig ødelægge det helt, så de endte med at gå hver til sit. Han havde intet imod den kære dæmonkvinde, der var noget for sig selv i særdeleshed. Man kunne næsten ikke lade vær med at holde af hendes væremåde, da hun var mere dyr end kvinde, selvom kvindedelen skinnede en del igennem i øjeblikket, nu hvor de havde berørt hinandens læber et par gange. Hun var sensuel dæmon, så selvfølgelig var fornemmelsen af hendes læber perfekt, Han lo muntert til hendes ord, som den korte følelse af irritation var væk. Han løftede den ene hånd og lod sin krogede pegefinger følge hendes kæbe i blide strøg. Hun så så eksotisk ud med den flotte mørke hudfarve, hvor han selv kunne se helt bleg ud i forhold til hende, skønt han var brun grundet de mange timer under åben sol. Han smilede næsten overbærende til hende, inden han lænede hovedet ned, så hans læber var udenfor hendes ene øre. ”Jeg tror at det er dig der holder dig tilbage. Jeg ved at du gerne vil, men hvad er der? Tør du ikke tage hvad du vil have?” hviskede han hende lokkende i øret, inden han trak hovedet tilbage og så udfordrende på hende. Han hørte hendes nydende brummen, selvom hun lagde hænderne imod hans bryst, som ønskede hun ham ikke nær. Han kunne regne ud at det var en halvhjertet handling, når hun gav lyd til at ønske andet, derfor flyttede han sig heller ikke, men blev liggende over hende, med sine blå øjne hvilende i hendes smukke, eksotiske brune. Han trak på smilebåndet til hendes ord og fortsatte de blide strøg over hendes kæbe, som han førte videre over hendes kind. Han så mildt på hende. ”Nok du er enestående min kære, men det er klart med sådan et fascinerende ydre, det er dog ikke ensbetydende med at du kan noget særligt,” svarede han drilsk igen, som han blinkede let med det ene øje. Det var naturligvis ikke ord han mente, for hun var sensuel dæmon, deres tiltrækningsevne var særlig i sig selv og derfor vidste han godt at hun kunne tilfredsstille en mand som ingen anden kvinde kunne. Af den grund nød han stadig at tirre og prikke til hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 13, 2013 22:12:20 GMT 1
Der blev skævet og skåret lidt ansigter som at Alvaro hviskede pirrende i hendes øre. Hun rundede sine læber og lukkede øjnene og bøjede hovedet en anelse bagud, så han bedre kunne komme til. Der var ikke rigtigt noget der tydede på at hun ville svare, eller også var det fordi han nussede hende til tavshed og hun derfor ikke orkede at svare igen. Hans sidste kommentar fik hende til at fnyse, så slog hun sine ben og arme rundt om hans krop og knugede sig ind til ham. Efter som at han ikke stod imod med benene længere brugte hun sin vægt til at rulle rundt, så hun igen sad oppe på piraten. Der hævede hun brynene med glimt i øje og satte sig op, med hænderne mod hans brystkasse
"Det er min observation at det er dig. Sagde du ikke at du tog hvad du ønskede? Men dog er du blevet hos mig, siden jeg tog dit kræ fra dig. Hvis du ikke syntes om mig er jeg sikker på at du ville være draget andetsteds." Hun bøjede sig ned til hans hals, nappede ham og kyssede den. Hugtanden kørtes videre langs hans kæbe indtil hun nåede hans øre. Nu var det hendes tur til at tirre. "Ja, jeg vil. Men er du mig værdig, lille ulv? Jeg vil teste dig. Så må du jo se hvad jeg kan... Hvis du holder så længe." Hun frygtede ikke at blive set af folk. I Dvasias var det almindeligt, og hendes mørke hår og hud holdt hende mere skjult, som lyset begyndte af forsvinde, end det gjorde for den mere lyse pirat. Langsomt begyndte hun at massere hans skuldre med hænderne, men efter kort tid begyndt den ene at glide ned af hans brystkasse. To af hendes kløer blev trykket overfladisk imod Alvaros hud og stoffet over den. Hendes hånd strejfede let bulen i hans bukser, men endte på hans lår, som hun klemte. Hendes mørke stemme havde fået en speciel form for legende glød, og hun skævede til hans ansigt for at fange hans reaktioner med et grin.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 13, 2013 22:47:00 GMT 1
Måske hun med lethed kunne forføre ham og allerede var på vej til det, men derfor vidste han at hun også var påvirket af det hele, hans kærtegn, hans kys, hans pirrende ord, der udfordrede hende, han kunne mærke det på hendes krops reaktioner, samt hendes små lyde der forlod hendes læber af enten fryd eller nydelse. Han trak på smilebåndet, da hun fnyse og som han skulle til at fyre en ny kæk bemærkning af, mærkede han hende slå arme og ben omkring hans krop, knuge ham ind til sig, inden hun vendte dem om, en handling der fik ham til at le ganske kort, inden han vendte sine blå øjne op imod hendes mørke. Han smilede til hendes ord, hvor han ikke gjorde det mindste for at skubbe hende væk. Når alt kom til alt, så nød han det trods alt, ligesom han nød hendes selskab og hun havde derfor ret i sine ord og udtalelser og han benægtede det skam heller ikke. ”Sandt.. du kan ikke skræmme mig så let væk,” svarede han med et kækt smil, inden han så hende læne sig nedover ham, for at begynde at kysse og bide ham i halsen, hvilket fik ham til at sukke. Det gav et sug igennem hans mave, da hendes hjørnetand strøg op ad hans hals og langs hans kæbe, indtil hun nåede hans øre. Dårlig var hun ikke på nogen måde! Det var denne gang Kaptajnens tur til at fnyse let til hendes ord. Var hende værdig? Selvfølgelig var han det! Han var i hvert fald lige så værdig som hun var hos ham! Han kommenterede det dog ikke, da han blot lå i græsset og mærkede hendes masserende hænder mod hans skuldre, hvilket føltes godt, indtil hun begyndte at stryge ham over kroppen, lod kløerne tirre ham og det var tydeligt at han ikke var helt upåvirket af det. Han bed sig svagt i den bløde underlæbe, selvom han forsøgte at skjule det umulige. Hun fik ham til at himle med øjnene, da hun grinte over hans reaktion. Nok han var påvirket og tændt, men hun kunne umuligt påstå at hun selv var upåvirket og så få det til at lyde sandt, da han vidste at hun nød hvad han gav hende! Han lod sine egne hænder søge mod hendes lår, som han selv gav sig til at massere, hvor han blot så op på hende med et kækt glimt i sine øjne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 13, 2013 23:26:19 GMT 1
Alle Alvaros kærtegn gik nemlig ikke upåvirket igennem hos den mørke kvinde. Yewande gispede da han begyndte at massere hendes lår, men hun borede en klo ind i sin håndflade. Der var konkurrence i den. Hun ville ikke gå under før ham, og hvis hun kunne tilfredsstille ham inden de nåede længere, så følte hun at hun havde bevist sin kunnen med mere end blot ord, skønt hun et eller andet sted vidste at den mandlige dæmon godt vidste det. Men alt det tøj! Hun rynkede på næsen. Alt det tøj var i vejen! Der var ikke så koldt i øjeblikket. Hendes anden hånd blev fjernet fra Alvaros skulder. Tålmodighed havde aldrig været hendes stærke side, så hun førte sin hånd ind under han skjorte og flænsede et eller stykke af den op. "Hmm!" Hun kiggede ganske veltilfreds frem for sig, og kørte sin tungespids ned over hans kraveben og lidt ned af den nu blottede hud ved hans brystkasse. Hendes kløer fortsatte med at køre blidt rundt på hans krop. Af og til strejfede hun hans manddom ude på hans bukser i korte strøg. Hans hænder på hendes lår fik hende af og til at gispe, og vride sig, mens hendes kløer trykkede lidt hårdere når han ramte et punkt som hun virkelig kunne lide.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 13, 2013 23:44:03 GMT 1
Det var en uventet drejning hele deres møde havde taget, og dog så var Alvaro ganske tilfreds med udfaldet, desuden bad hun selv om det, når hun udfordrede ham og han skulle nok vise at han var hende værdig, at han ikke var kedelig! Hun havde allerede ageret nydelsesfuld overfor de ting han gjorde ved hende, hans kys og kærtegn, hun var ikke helt upåvirket og det kunne han både mærke og se. Der var nok gået lidt konkurrence i det, da han godt kunne fornemme at hun var lige så stædig som ham, når det kom til at give sig først, og et sted havde han på fornemmelsen at hun ville vinde, kun fordi hun var sensuel dæmon og i princippet kunne snyde, hvor hendes udholdenhed nok også var lidt bedre end hans, da han intet forsvar besad overfor hendes evner. Han ville kæmpe til stregen og yde modstand hele vejen igennem og helt dårlig var han ikke, da han allerede havde fået hende til at sukke, brumme og afgive andre af hendes særlige lyde, der alle indikerede at hun nød det. Han brummede lettere utilfredst, da hun begyndte at ødelægge hans skjorte. Det var hans bedste skjorte! Han kunne dog godt følge hende, da han havde meget tøj på, derfor valgte han kort at sætte sig op, for at skubbe den store læderjakke af, som alligevel bare var i vejen, hvor de derfor også havde lidt liggeunderlag. At der kunne komme nogen og se dem, det ænsede han end ikke, da tanken slet ikke strejfede ham, han var fuldt optaget af deres lille leg og konkurrence, hvor han var opsat på at vinde og det ville han ikke hvis hans tanker var distraheret af andet. Efter at han havde fjernet jakken, lagde han sig ned på den igen, hvor han mærkede hendes tunge stryge over hans nøgne hud ved brystet. Han nød hendes kløer der strøg over hans krop, hvor han af og til måtte vride sig, ligesom hun selv gjorde, når han fandt et par ømme punkter. Hans hænder søgte op under hendes kjole, for at gå på opdagelse af hendes krop og jo højere op de søgte desto mere trak han med af kjolen. Hendes hud var blød og varm, hvor han nød fornemmelsen af den imod hans ru hænder, der langsomt bevægede sig ned mod hendes lår igen, kun for let at bore sine negle i hendes kød, selvom det ikke var smertefuldt, kun for at tirre hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 14, 2013 0:14:59 GMT 1
"Ouh, helt elendig er du ikke. Jeg kan dog forestille mig at du er vant til at dine kvinder alene skal give dig nydelse." kluklo hun. Hendes læber kørte igen op langs hans hals og kyssede hans kæbelinje. Hans skæg stak en anelse imod hendes bløde hud, men hun ignorerede det. Hun kyssede ham på kinden, panden og så endeligt på munden. De brune øjne blev med jævne mellemrum distraheret ned til hans hænder med stor nysgerrighed, og hun havde ikke i sinde at stoppe de ting han gjorde. Hun ville lege fairplay... I hvert fald lidt endnu. Neglene imod hendes lår fik hende til at afbryde kysset og bide sig i læben. Hendes blik stirrede dog ganske stædigt på Alvaro, og hun kørte sin tungespids hen over hans læber. Den fysiske opmærksomhed hun fik gjorde hende ganske veltilpas. Den smerte der kom når hun havde manglet den havde sneget sig ind på hende de seneste par dage, som små stik i hendes indre. De var kommet og gået og havde tiltaget i styrke langsomt, men den stikken fortog sig som Alvaros ru hænder og pirrende kys rørte hendes krop. Mænd var visuelle væsner havde hun længe erfaret, så det ville hun da også udnytte, og hun lod sin hånd i en glidende bevægelse nå op til kjolekanten ved sin kavalergang og trak den langsomt ned indtil at hendes kødfulde barm var fri til at udforske og blottet for den sorte kjole. Hun trykkede sin barm ind mod hans brystkasse, så han kunne mærke dem og gned sine inderlår ind mod hans ben. "Jeg er ikke en stor fan af tøj. Jeg beklager meget det med skjorten. Kendte du den godt?" hviskede hun spøgefuldt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 15, 2013 14:57:19 GMT 1
Alvaro nød hendes mange kys og kærtegn, hvor han glædeligt tog imod. Nok han var villig og det var tydeligt at det hele påvirkede ham, men han vidste at hun ikke var som en stenkold mur imod hans kærtegn og kys, og i så fald så skulle han nok sørge for at hun ikke slap så let fra det hele! Han sukkede kort, da hendes læber igen nåede hans læber og han klemte let omkring hendes lår, noget han lagde mærke til måtte påvirke hende. Hun brød snart kysset og bed sig i underlæben og det blev igen klart for ham at hun var påvirket af hans berøringer, hvilket var et syn han nød. Han lagde godt mærke til hendes stædige blik, selvom han så lige så stædigt tilbage på hende. Nok hun var den sensuelle dæmon, men han ville da bestemt give hende kamp til stregen! Hun fik ham ikke ned så let! Selvom han havde på fornemmelsen at hun ville, hvis hun brugte sine kræfter på ham, for dem ville han næppe kunne gøre noget imod. Hendes evne var trods alt at fange mænd i deres spind af sensualitet for at få stillet deres lyster. Han kyssede let hendes tunge, da hun strøg den over hans læber, hvor han smilede legende op til hende. Nysgerrigt så han til, da hun valgte at rette sig op, kun for at trække ned i sin kjole, så hun langsomt måtte synliggøre sin fyldige barm, der var et syn som fik ham til at bide sig i den bløde underlæbe. Han nød uden tvivl synet af hende! Han sukkede kort, da hun lænede sig ned mod ham igen og trykkede derved sin barm imod hans brystkasse. Hans blå øjne faldt mod hendes mørke. Han slap sin klukkende latter, da hun udtalte sine ord. ”Det er vel bedre med tøjet af frem for at have det på,” svarede han blot kækt igen, selvom det var hans yndlingsskjorte. Hans hænder fulgte hendes bens bevægelser, da hun valgte at stryge dem imod hans ben. Han strakte roligt hals og trykkede sine læber imod hendes hals og fortsatte over hendes nu nøgne skulder.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 15, 2013 18:21:06 GMT 1
"Så er vi da enige om noget, min lille ulv." Yewande blinkede ned til dæmonherren under sig. Han begyndte at kysse hende på den tynde hud ved hendes hals og hun bøjede sit hoved til siden for at give ham større mellemrum. Det var sjældent at hun lod nogen røre hende der. Det kunne få hende til at føle sig truet, men det var også et af hendes mere følsomme steder, og Alvaros kys fik hende til at vende det hvide en anelse ud af øjnene og lukke dem. "Ouh... Jeg kan lide det her." Hendes hænder søgte ned mod Alvaros på sine lår, lagde sine bløde hænder oven på hans og flettede sin fingre ind imellem hans egne. Let førte hun hans hænder op af sine kurver, og vendte sig lidt med siden til ham. Hans hænder endte oven på hendes bryst, hvor hun klemte hans næver rundt om dem. Der var et lidt drilsk, eller udfordrende glimt i hendes øjne. Næsten lidt djævelsk, idet hjørnetændernes spidser var let synlige ved det dæmpede smil. Grebet i Alvaro slap hun nu, så hendes ene hånd hvilede let oven på hans og gav ham større frihed til at udforske, mens hun vædede den anden med sin tunge og kradsede ham let over maveskindet, så hoften og til sidst sneg den sig ind under hans bukser og gav ham et stramt klem på hans skaft. Hendes øjne søgte nu mod hans ansigt for at lede efter en reaktion.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 15, 2013 23:03:55 GMT 1
Denne uventede drejning var Yewande ikke ene om at nyde. Det var længe siden at Kaptajnen på The Cursed Baron havde fundet sig en kvinde som han havde været sammen med uden at det var med tvang som ved sine slavinder eller betalt ved prosituerede. Han kunne bedst lide at finde en tilfældig kvinde at forføre … eller omvendt, da der lå en langt større udfordring i det, det andet var let og lige til, samt hans hurtige løsning, hvis han var trængende, hvor han ellers nød at finde sig et mål som han så skulle kæmpe for at få. Han kunne snart ikke engang huske hvordan han var endt her med Yewande, selvom det hele var startet i en udfordring og nu lå de her altså og han nød det rent faktisk utrolig meget. Hun var nok ikke den typiske kvinde han ville gå efter, og faktisk havde det heller ikke været hans plan, da han var stødt på hende, hun var nemlig startet ud med at være letter aggressiv, men nu havde tingene ændret sig og det var skam kun til det bedre. Han smilede da hun sagde at de var enige, selvom det ikke kom bag på ham at det var hendes mening, hun var trods alt sensuel dæmon. Hans smil voksede sig kun større, da hun gjorde plads til hans kys mod hendes hals, samt gav udtryk for at hun nød hvad de havde gang i, dette kom heller ikke bag på ham, for igen, hun var sensuel dæmon. ”Åh det ved jeg, min egen, jeg kan bare det der,” svarede han flabet og drilsk igen, nu hvor hun valgte at give sig, selvom hun tidligere havde været stædig og påstået at han var den som var påvirket og at hun ville holde længst, men han skulle vise hende! Han gav sig ikke uden kamp! Han mærkede hendes hænders greb omkring hans egne, inden hun valgte at føre dem over hendes krop, så han kunne mærke hendes former, den varme hud under hans ru fingre, inden hun førte dem til hendes fyldige bryst og lod ham klemme om dem. Som hun løsnede grebet, lod han sine tomler stryge blid over dem, hvor han nød den generelle fornemmelse af hendes nøgenhed. Selvom hun havde hugtænder og kløer, så skræmte hun ham ikke, hun var måske lidt dyrisk og mere brutal i sin væremåde, men indtil videre havde hun ikke gjort ham ondt. Han spændte i maven, da hun strøg sine kløer over den tynde hud, inden et støn brød hans læber, da hun lod hånden glide under hans bukser, for at gribe om hans manddom. Han var endt med at lægge hovedet en anelse tilbage, men stadig så han kunne se hende. Hans hænder havde klemt en anelse hårdere omkring hendes bryster, da hun havde valgt at gribe omkring hans hellige del, hvor han lod dem stryge kærtegnende og pirrende nedover hendes mave, hvor den ene søgte mod hendes lår, imens den anden gled under kjolen, der stadig hvilede omkring hendes hofte, for at lade den komme i kontakt med hendes underliv, som han pirrende lod en finger kærtegne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 17, 2013 19:16:43 GMT 1
"Hmm, jeg ser at du kan lide det lidt groft." Hun lænede sig hen til hans øre, slikkede sig over læberne og nappede ham i øreflippen. "Det er fint, det kan jeg også." Hun nød de mange strøg og kærtegn Alvaro førte imod hendes mørke hud. Det lidt hårde klem han gav hendes bryst fik hende til at gispe. En af hugtand borede sig lidt ned i hendes underlæbe, som han kørte sine hænder ned mod hendes underliv. Det stod hende meget klart at han kopierede en del af de ting hun gjorde i deres lille konkurrence, men det var fint. Hun kunne tage det. Hun skulle... hvis hendes krop nu lod være at forråde hende. At være en sensuel dæmon betød til dels at hun kunne holde til det, men det gjorde også at hun var tilbøjelig til bare at ville have mere og dermed være forfalden. Hendes krop var blevet påvirket af de mange kærtegn de delte, hvilket var ret tydeligt som manden gled sine hænder mod hendes nedre. Hun skubbede sig ind mod hans hånd og vrikkede sine hofter frem og tilbage langsomt. "Du slipper ikke så let." hviskede hun. Hun trykkede sin hugtand ind mod hans hals, så den ridsede hans hud forsigtigt. Med den frie hånd frigjorde hun hans helligdom af hans klæder. Grebet om hans manddom strammede hun lidt mere inden hun begyndte at massere hans lem. Blommen på hendes tommelfinger trykkede hun ind mod midten på hans spids og kørte i cirkler. Af og til holdt hun pause for at glide sin hånd ned til hans pung og kærtegne den. Hun begyndte at føle sig varm og lidt svimmel. Der var kommet en mørk rødmen over hendes kinder, og den tiltog en anelse som at hun kun bød hans hånd velkommen og spredte sine lår lidt mere. Hun begyndte at føle sin position truet i forhold til det lille magtspil det havde kørende og trykkede derfor sine læber ind mod hans i endnu et kys, blot for at holde sit behov for at øge sin vejrtrækning inde.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 18, 2013 8:36:26 GMT 1
Smilet voksede sig større på Alvaros læber, da hun lænede sig ned og hviskede ham i øret. Hendes ord, svarede han ikke på, hvor de også blev holdt igen grundet det suk hun fik over hans læber, ved at bide ham i øreflippen. Hun var en smuk kvinde … så man bort fra de mere dyriske træk, der fik hende til at ligne et dyr frem for menneske, men det var små detaljer han sagtens kunne leve med, det kunne trods alt have været værre end det, da det kun var halen der forekom ham lidt besynderlig, hvor hendes negle og hugtænder var til at overkomme, han havde trods alt set vampyrer før. Han tog ikke blikket fra hende, da han valgte at føre hænderne nedover hendes krop og lade den ene søge til hendes underliv. Han trak kun på smilebåndet, da han så hende bide sig selv i den bløde underlæbe. Han startede en langsom og pirrende kælen for hendes nedre, lod kun lige sin finger komme i kontakt med hendes helligdom uden at lægge pres på, så det ville pirre hende yderligere. Han kunne dog godt fornemme at hun ikke ville give sig så let, hvilket hun også indikerede med sine ord og handling, for snart blottede hun hans eget underliv og lod sin hånd og fingre arbejde med hans ædle dele, hvilket fik ham til at bide sig selv hårdt i underlæben for ikke at slippe en støn, selvom han var fristet til det. Det blev også kun til et halvkvalt kvæk, hvor han lagde hovedet let tilbage og måtte for en kort stund stoppe sin egen kælen. Han ønskede ikke at hun vandt så let, derfor måtte han tage sig sammen og genoptog sine fingres dans over hendes underliv. Han lod sin tommel finde det mest følsomme punkt, som han gav til at massere, imens han lod sin langefinger trænge ind i hendes varme indre, hvor han fastholdt det langsomme tempo, så hun kunne følge med og mærke hver en bevægelse han gjorde med fingrene. Kysset der blev ham tildelt, besvarede han med største fornøjelse, hvor han nød den bløde fornemmelse af hendes læber imod hans egne. Han lod sin frie hånd stryge hende op ad låret, inden han lod den søge om mod hendes lænd, for at lukke sin hånd omkring hendes hale. Endelig fik han lov til at røre den! Om hun overhovedet ville tillade det, tænkte han ikke over, men blid var han, da han nærmest strøg den med sin lukkede hånd, helt ud til den pjuskede spids. Selvom det nok ville være underligt for de fleste at ligge med en kvinde der havde hale, så tænkte han ikke selv over det, da det trods alt var det som havde fanget hans interesse til at starte med, hvor der normalt skulle mere til, fordi han godt kunne være lidt af en mandschauvinist, en side hun slet ikke havde fået lov til at se, hvilket nok var meget heldigt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 20, 2013 20:14:18 GMT 1
Det føltes som en startende syden i hendes mave. Mandens fingre der strøg hen over Yewandes nedre fik hende til at skælve svagt og skubbe sig længere tilbage mod hans hånd. "Tir mig ikke" Der var en undertone af noget tiggende i hendes stemme. Hun nødsagedes til at suge luft ind mellem de sammenbidte tænder. Hun ville ikke lade sig give efter. Hun måtte ikke give sig helt hen, så hun spændte i sine muskler og prøvede at distancere sig til nydelsen. Noget irriterede hende. Hun frydede sig over at mærke hvordan hans krop reagerede på hendes berøringer, men hun ville se Alvaro vride sig under hende, og han skjulte det, skønt hun flere gange kunne se at han var ved at knække under hendes behandling. Hendes bryn rynkedes ned, og hun greb fat om hans kæbe i et bestemt, dog blødt greb. Hendes læber rundedes.
"Se på mig, feje hund" kurrede hun. Hun ville se hans ansigtudtryk, og hun ville frembringe den brummen som hun kunne høre blev tilbageholdt af ham. Hånden om hans lem blev løsnet, så klemte hun ham igen og lod den glide ned af hans skaft. Det gentog hun et par gange inden to af hendes fingre begyndte at rulle hans forhud frem og tilbage over hans spids. Endnu en pause og hendes fingerspidser gled ned til hans mellemkød, som hun trykkede sine fingre ned imod. Hans balle fik et klem, før hun fortsatte sin behandling af hans skaft, denne gang med hånden snoende om ham. Hendes iver blev dog afbrudt med et spjæt og hendes blik spærredes op, da hun mærkede hendes hale berøres. Ingen protest forekom over Yewandes læber, ikke andet end en bestemt knurren for lige at understrege at hun holdt øje med ham. "Salvorique, du er ude på skræmmer." lød det bestemt fra hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 20, 2013 20:54:53 GMT 1
Alvaro nød og se hvordan hun sad og vred sig, hvor det var tydeligt at hun nød hans gøre nog arbejde med hendes nedre, som han ikke stoppede på noget tidspunkt. Han ønskede at tirre hende og gudskelov var han bedre til at skjule det, selvom han frygtede at han snart ikke kunne mere. Han trak en anelse på smilebåndet, da hun nærmest tiggede ham om ikke at tirre hende. ”Åh jeg kan ikke lade vær,” hviskede han kælent igen, som han gjorde sit arbejde hurtigere. Han nød at se hende reagere på hans kælen og kærtegn, selvom han måtte erkende at han selv fik besvær med at holde igen. Der var ingen tvivl om at han havde lyst til hende og det burde hun også selv vide, eftersom hun var sensuel dæmon. Men man måtte vel give ham at han gjorde sine hårde forsøg på at modstå? Ikke at det gik særlig godt. Hun rev i hans opmærksomhed, da hun greb fat om hans hage og tvang hans blik mod sig og lettere overrasket var han til at starte med. Tænderne bed han sammen, da hun valgte at intensivere hendes arbejde med hans manddom og kort måtte klemme hans balle, hvor han kort vendte det hvide ud af øjnene og kunne ikke koncentrere sig om at tale. Han kunne ikke skjule det længere. Et støn brød hans læber, hvor han svajede let i ryggen. Han måtte også kort stoppe sin kælen af hendes underliv, hvor hans anden hånd klemte hårdt omkring hendes ene lår og lod neglene bore sig ned i hendes kød. Det var så unfair! Det var tydeligt at dette ikke var hendes første gang, men det kunne det også næppe være med det sensuelle væsen hun var, hun havde trods alt brug for nærheden. Som hans hånd bevægede sig imod hendes hale, kunne han godt høre hendes knurren og dette fik ham til at sende hende en uskyldig mine. Efterhånden burde hun vel vide at han ikke ville hende ondt? Desværre var han bare frygtelig nysgerrig af sig! Han lod sin hånd søge ned til halens udspring, hvor han med sin ene finger begyndte at kæle pirrende for roden, mest for at se om det bragte hende nydelse eller ej. Han havde aldrig set en kvinde som hende før, så det var jo at prøve sig frem for at finde hendes ømme punkter, der skabte nydelse. ”Ikke mere end dig,” svarede han kækt igen. Han ønskede dog ikke at gøre hende fortræd.
|
|