Varyl
Mental/Sensuel D?mon og Magiker
555
|
Post by Athena Maloya Mathimæus on Oct 17, 2013 19:43:12 GMT 1
Det var rart at have lidt tid med ham alene og særligt når hun fik muligheden for at komme så tæt på ham. Det var muligvis sket på hans initiativ denne gang, men det gjorde det slet ikke værre! Det grønne blik faldt i hans. Hun kunne føle sine kinder brænde når han så på hende på den måde og det var tydeligt at læse hvor meget han ønskede hende, selv bag klædet som faktisk skjulte hans blik og ikke gav hende mulighed for at se direkte. Det værste var næsten så magtfuld som hun følte sig med ham under sig og hun havde lyst til konstant at berøre ham. ”Det ville også være direkte meningsløst kære, for din krop taler for sig selv,” påpegede hun og kunne ikke holde den tilfredse tone væk. Fingrene strøg let hen over de stærke mavemuskler og brystet hvor hun kunne mærke hans hjerte slå mod fingerspidserne. Det var hurtigere end normalt, hvilket kun fortalte hende at hun om ikke andet gjorde et eller andet rigtigt. ”Jeg ville bare være sikker.. det er meningen at du skal nyde det,” hviskede hun og kyssede hans hals. Hånden løsnede hun fra dets fangeskab kun for at fører den ned over hendes krop. Hun slap et dæmpet suk ved følelsen af den ru hånd der strøg ned over hendes bløde hud og lukkede sig om det lille bryst hun havde. Det sitrede helt ned i tæerne. ”Ikke nær så meget som mig,” hviskede hun hæst og holdt hånden lidt løst over hans så han mere eller mindre kunne få lov til at pille det han nu ville, men stadig var klar over hvilket område han skulle fokuserer på. Hun vovede langsomt at fører hans hånd videre ned over hendes slanke maveskind og lukkede øjnene. Det var virkelig fantastisk at mørke ham på den måde. Langsomt førte hun den videre ned over sit lår og mod hendes skød hvor hun igen lettede sit greb omkring ham lidt så han kunne få lidt frit spil. Måske han lå bunder der, men hun ønskede ligeså at nyde lidt godt af det. Hjertet slog stærke slag mod brystet jo tættere hans kom på det brændende skød. Den mand kunne virkelig gøre noget ubeskriveligt ved hende. Selvom hun for kort tid siden havde protesteret mod dette, så havde hun allerede glemt alt om at Jacqueline lå lige inde ved siden af, det eneste hun så var ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 18, 2013 16:32:52 GMT 1
Det var måske ikke ofte at Evan selv tog initiativet, og han vidste, at det var noget, som han faktisk ønskede at gøre bedre. Det kunne godt være, at han var meget.. fejlfri, når man så på det, men han vidste jo, at det langt fra var tilfældet. Han vendte blikket roligt mod hende, også selvom han ikke var i stand til at se hende, da hun havde midlertidigt blændet ham. Han stolede på hende, også selvom dette var en spænding selv for ham, for han var slet ikke vant til, at folk tog kontrollen fra ham på den måde. Han trak vejret dirrende. Hans hjerte slog let og fast mod hans bryst, som intet andet før, og det var virkelig en underlig fornemmelse at ligge der, men han kunne faktisk godt lide det. ”Så lad min krop snakke for mig.. Du ved hvad jeg ønsker inderst inde..” Som hun førte hans hånd, så måtte han virkelig bide sig selv kraftigt i tungen, for ikke at ende med at genvinde kontrollen, når hun så tydeligt nød at tage den fra ham. Den varme hud, som han kunne mærke under sine fingerspidser, efterlod ham med ønsket så desperat, efter at skulle mørke det mere.. Han kendte hende, men dette var en helt anden måde, at udforske den slags på. Han smilede for sig selv, jo længere ned hånden blev ført. ”Jeg kan virkelig godt lide det her..” påpegede han med en rolig og sigende mine. Hånden som hun endte med at give slip, som hun faktisk.. ønskede at han tog lidt kontrol igen, efter den havde haft turen over hendes lår, hvilket var noget, som faktisk passede ham selv ganske fint, så det var bestemt heller ikke noget, som måtte sige så lidt igen i den anden ende. ”Og det her, kan jeg virkelig godt lide..” Hånden lod han roligt stryge over hendes skød med en rolig og blid hånd. Han ønskede jo at lade hende nyde det, og mindst lige så meget, som det han selv gjorde det. Nu hvor han lå der, så måtte han forestille sig det hele, og synet var i sig selv fantastisk. Han tænkte slet ikke på den lille pige, som sov i rummet ved siden af dem.
|
|
Varyl
555
|
Post by Athena Maloya Mathimæus on Jan 28, 2014 16:15:03 GMT 1
Athena så ned på ham nu hvor han lå blændet foran hende. Hendes kinder brændte lidt, mest fodi det stadig var lidt uvant for hende at kunne gøre den slags med ham. Måske han var tre gange ældre end hun selv, men han var en forbandet flot mand, og han havde virkelig ikke nogen idé om hvor højt hun elskede ham. De rosa læber skiltes i et lille smil. Hun strøg en blid hånd over hans mave og lagde det på hans bryst over hans hjerte så hun kunne mærke de faste slag i sin håndflade. Forsigtigt lænede hun sig ind over ham. ”Jeg ved at du ønsker mig,” hviskede hun med en snert af uskyld. Det føltes godt at sige, til tider følte hun stadig at hun sad fast i en drøm af den slags hun aldrig ville vågne fra. De ru hænder som strøg hen over hendes bløde hud, fik hende til at sitre. Hun førte den langsomt ned over sin krop og vidste at han nød at røre hende på den måde ligeså meget som hun gjorde. Denne gang var det dog hende som sad med kontrollen til hun valgte at slippe ham. ”Det her minder mig om min første fantasi nogensinde,” afslørede hun lettere hæst, det var dog sandheden. I det hele taget at det var hende han ville røre og længtes efter frem for Diane! Hun snappede efter vejret da han strøg hende hen over skødet, det føltes fantastisk! Hun sukkede dæmpet og lænede sig en smule bagover kun for at skubbe sig længere ind mod hans hånd i en tavs bøn efter mere. ”Det samme kan jeg,” afslørede hun stille. Hun havde allerede fuldkommen glemt tanken om den lille pige inde ved siden af, for hun var vant til at der kun var hende og Evan, desuden formåede han altid at hviske hendes bekymringer væk. Et sted kunne hun forestille sig hvor fantastisk det måtte være at bruge sanserne som hun netop havde tvunget ham til. Hun rettede sig op og lukkede øjnene kun for at læne sig ind over ham i stedet. Det kunne godt være at hun dermed også hindrede ham tilgang til sit skød., men hun kunne ikke lade være. Langsomt begyndte hun at kysse hans bryst, smagte på den varme, salte hud, hun kunne slet ikke lade være!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 28, 2014 18:35:55 GMT 1
Evan var uden tvivl vant til at bevare kontrollen, og derfor tændte det ham faktisk at vide, at der var nogen, som kunne tage den fra ham, uden at det gik hen og blev ubehageligt. For ham var det på ingen måder ubehageligt.. tvært imod, så var det noget, som han uden tvivl nød forbandet meget af og utrolig godt af for den sags skyld! Selvom hun førte hånden, så fik han selv lov til at tage den sidste tur nedover hende, kun for at stoppe ved hendes skød. Han kunne lide det.. og han vidste, at hun gjorde det samme. Han kunne ganske vidst intet se, men det var slet ikke noget, som gjorde ham det mindste. Overhovedet ikke. Tungen strøg han let over sine læber, idet han roligt vendte blikket mod hende endnu en gang, selvom han intet kunne se. ”Jeg længtes efter dig,” endte han sigende. Han var ikke bange for at erkende det. Han var ikke den bedste til selv at tage initiativ, og nu hvor han vidste, hvor meget det egentlig betød for hende, så vidste han også, at det var noget, som han var nødt til at arbejde ekstra meget med. Han kærtegnede hendes skød, nu hvor han havde muligheden for det. Hans hjerte hamrede mod hans bryst.. Han følte varmen.. behaget, og ikke mindst den tryghed ved den gensidige tillid, som de havde til hinanden. Det var virkelig noget af det bedste ved det hele. ”Din fantasi..? At se mig ligge her?” spurgte han sigende. Han lod hovedet synke godt ned i sengen igen, da hun flyttede sig, og derved gjorde det komplet umuligt for ham at nå hende, i den stilling, som hun valgte at placere sig i. Han lod hånden falde, også selvom det var en voldsom sitren som tog over i stedet for. Han nød virkelig hvad hun gjorde ved ham, og specielt når det foregik på den her måde! Han prustede let ud og trykkede hovedet ned i sengen. ”Lad mig mærke dig tæt på, Athena..” bad han. Hendes kys pirrede ham virkeligt, og selv følte han hvordan hans tålmodighed rendt ud.. Specielt når hun legede med ham på den måde, for det var virkelig noget af det mest behagelige, som han nogensinde havde været udsat for!
|
|
Varyl
555
|
Post by Athena Maloya Mathimæus on Jan 28, 2014 18:51:21 GMT 1
Athena vidste at Evan altid havde været en meget kontrollerende mand, hun havde trods alt kendt ham mere eller mindre hele livet og ganske rigtigt så havde han ligeså kontorlleret hende, men nu var den rolle vendt om, og hun nød det! At se han blændet og mere eller mindre forsvarsløs bundet under hende, hun kunne heller ikke finde på at skade ham. Et lidt længselsfuldt suk brød hendes læber ved de pirrende strøg hen over hendes skød, hun var lykkelig for at han faktisk havde vist initiativ her til aften! Fingrene dansede let hen over hans bryst. ”Det er sådan jeg kan lide det,” hviskede hun blidt i hans ører og trykkede sig ind til den muskuløse krop. Hun elskede at mærke ham tæt på sig, sammen med ham følte hun sig tryg. Hun rødmede, men det kunne han selvfølgelig ikke se, desværre havde Athena en teori om at han kendte hende godt nok til at vide det. ”At se dig ligge der og nyde hvad jeg gør ved dig.. at vide at du ligger og ser dig for mig og at det nok til at få dig til at længes på den måde,” svarede hun dæmpet. Hun kunne virkelig ikke få nok af den mand! Med prøvende, uskyldige kys bevægede hun sig ned over hans overkrop, dog med fokus på hans bryst, det generede hende ikke at de lige havde trænet og at en salt smag derfor hurtigt satte sig på hendes læber, hun elskede at smage på ham. Hun mindedes ikke at have hørt ham bede på den måde, det fik hende til at føle sig uhyggeligt.. magtfuld. ”Meget vel.. men jeg vil have at du skal se på mig og du får hænderne fri ikke andet,” svarede hun lidt overrasket over at hun overhovedet kunne finde på at sætte krav i den situation. Dog fjernede hun som lovet bindet for hans øjne og rebbene fra hans hænder. Hendes grønne øjne faldt i hans, lettere forlegent, idet hun roligt hævede sig og gled forsigtigt ned over ham med et lille suk.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 28, 2014 20:20:07 GMT 1
Evan havde altid været en mand i kontrol, og derfor kunne det faktisk også være utrolig befriende, at man faktisk kom ud i den situation, at det kunne tages fra en, under de korrekte omstændigheder – såsom i denne situation. Han sukkede dæmpet, som han egentlig bare lå der.. forsøgte at skabe sig det billede af, hvad der egentlig foregik for øjnene af ham, selvom det nu heller ikke var så svært igen. Den lille pige havde han lykkelig glemt alt om, da det kun var Athena, som han havde i tankerne. Nu var det hende, som han ønskede at nyde tiden med, for nu var den tid endelig kommet. ”Lide det? Jeg elsker det..” Han kunne godt lide at mærke og nærmest fornemme på hende, og hvordan hun voksede med opgaven, for det var uden tvivl noget, som virkelig betød ekstremt meget for ham selv. Hendes fantasi derimod, var noget som kun fik ham til at smile.. Han kunne jo godt forestille sig, at det var noget sådan, at hun forestillede sig. ”Hvem skulle jeg da ellers forestille mig? Du ligger her og pirre mig.. får mig til at længtes.. Jeg kan kun ønske at få dig tættere på.. tættere på end nogensinde før..” At hun så alligevel gik med til at fjerne bindet fra hans øjne, var egentlig noget som passede ham fint, hvor han blev liggende. Som bindet blev fjernet, var han nødt til at blinke lidt med øjnene, bare for at vænne sig til lyset igen. Det føles.. uden tvivl rigtig, rigtig underligt, men det var rart. Blikket gled op mod hende, da hans arme igen kom fri og han roligt trak dem til sig. Som hun sænkede sig nedover ham, måtte selv han slippe det dæmpede suk. Det var virkelig noget af det mest fantastiske, som han længe havde fået lov til at opleve, og han nød uden tvivl forbandet godt af det, hvilket der heller ikke rigtigt var nogen tvivl om i den anden ende. Han rystede på hovedet. Med hænderne, gled de roligt over hendes lår og over hendes bagparti, hvor han let fik hende hævet. Han begyndte med stød.. Faste, kontrollerede og dybe.. Han ønskede at mærke hende helt tæt på!
|
|
Varyl
555
|
Post by Athena Maloya Mathimæus on Jan 28, 2014 20:44:53 GMT 1
Athena havde aldrig ligefrem været en dominerende kvinde, hun kunne være bestemt sandelig, men ikke direkte dominerende, derfor overraskede det hende lidt at hun faktisk nød at have ham under sig på den måde, måske det handlede om at det var tydeligt at han nød det? I starten havde hun været protesterende på grund af Jacqueline som lå inde ved siden af og som hun nødig ville vække, men Evan havde allerede fået hende til at glemme sine bekymringer. Hun havde altid været usikker omkring ham, mest fordi hun mere eller mindre havde affundet sig med at de aldrig ville kunne blive noget alvorligt og her stod de.. hun kunne ikke lade være og hun forsøgte virkelig vise ham hvor meget hun ønskede dette, han skulle nødig få forkerte idéer. ”Det ved jeg du gør, og jeg elsker det mindst ligeså meget,” erkendte hun dæmpet. Et øjeblik så hun drømmende ud i luften når hun tænkte tilbage på de mange tanker hun havde gjort sig før dette var blevet muligt. De mange fantasier og hendes evige lyst til ham som havde fået hende til at finde en på bordellet som kunne tage hans skikkelse.. ikke at det på nogen måde kunne måle sig med dette. ”Jeg elsker at vide du længes efter mig Evan.. jeg vil så gerne mærke dig,” hviskede hun og løsnede bindet for hans øjne så hun kunne se på ham. Hun var ikke ukomfortabel omkring sin krop, det gjorde hende intet at han havde udsigt til absolut det hele. Et hæst støn brød hendes læber idet han startede akten også selvom det ikke passede hende helt. Hun tog hans hænder og sænkede sig ned over ham igen. ”Lad mig,” bad hun stille. Det var vovet for hun vidste reelt ikke hvad hun gjorde, men det var hende som sad med kontrollen og hun ønskede at bevise at hun kunne, desuden havde Zacharias vist hende lidt. Hun placerede hans hænder på sine hofte og lod sine egne hvile over hans, inden hun genoptog hele scenariet ved feste dog blide rul med hoften til hun var blevet lidt mere tryg ved det og hun kunne sætte farten lidt op…
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 28, 2014 20:56:37 GMT 1
Evan var fuldstændig fanget af det scenarie, som kørte for øjnene af ham. Han kunne godt lide, at vide, at det var sådan at det faktisk måtte være. I det store og hele, så var det virkelig vigtigt for ham, at understrege for hende, at hun faktisk var god nok.. Og at hun var den som han ville have, hvilket hun nok også var ved at blive overbevist om i denne stund? Hun havde efterhånden været her længe, og det var kun hende, som han havde set, og det var kun hende, som han ville have, som en del af sit liv. Dette var en stund, som de kunne nyde sammen og hver især, og det var han bestemt heller ikke bange for at erkende for hende. Han smilede let for sig selv, også selvom det først nu, var blevet ham muligt, at se hende med egne øjne igen, da bindet var blevet fjernet. ”En stund af mange for fremtiden.. Jeg nyder i sandhed, at det er dig,” sagde han ærligt. Ikke Malena.. Ikke Diane.. men Athena.. Det var hende, som han ville have, og ikke nogen andre, for han kunne virkelig ikke bruge dem til noget.. De havde ikke berørt ham på den samme måde, som det hun gjorde, og det var noget som virkelig gjorde sit for hans del. Hun tog kontrollen fra ham, var den eneste, som han følte, at han kunne stole på, nok til at dele noget så særligt som dette. Han ville mærke hende.. Og det var ved at være på tide, da han slet ikke havde tålmodighed til det andet her, og det var noget, som han meget gerne stod fuldstændig fast på! Han trak vejret dybt, og slap det i et tungt suk. ”Lad mig mærke dig..” endte han med en dæmpet stemme. Som han startede tempoet, og hun alligevel… stoppede ham, var uden tvivl ikke noget, som han lige havde forestillet sig, men.. han havde faktisk ikke noget imod det. Han kunne godt lide, at hun viste ham, hvad hun ville have, frem for alt det andet. Hvad hun dog gjorde, var mere behageligt, end det som han lige havde forestillet sig. Han sukkede tungt, og lod hovedet glide ned i sengen. Han lod hende styre.. Det var noget af det mest fantastiske som han længe havde oplevet!
|
|
Varyl
555
|
Post by Athena Maloya Mathimæus on Jan 28, 2014 21:16:24 GMT 1
Athena var langt om længe begyndt at indse hvad det var Evan ville. Ja hun havde været en kende bange for at han var blevet lokket af hendes ungdom men at han i virkeligheden ønskede sig en mere moden kvinde, det lod dog ikke til at være tilfældet. Han virkede betaget og hengiven særligt når han tillod hende at styre slaget som hun havde gjort i aften, det var ikke noget hun nogensinde havde forestillet ham gøre. Deres blikke mødtes, og hun kunne ikke lade være med at rødme. Det var en kende grænseoverskridende men hun havde intet imod at overskride den sammen med ham. Hvad hun næsten blev endnu mere glad for, var at han faktisk var villig til at gentage det en gang, hun nød at være tæt på ham, det var svært for hende overhovedet at holde fingrene væk muligvis også på grund af hendes væsen. Hendes egen tålmodighed var ved at rende ud, dog nød hun lidt at hun stadig fik lov til at tage magten lidt fraham selv nu hvor han faktisk havde hænderne fri. Hun forenede deres kroppe, og placerede blidt hænderne på hendes hofte så hun faktisk kunne få lov til at gøre det selv, hun ville gerne forkæle ham i aften, for en gangs skyld. Støn brød hendes læber i takt med hendes gøren, hun kunne tydeligt mærke varmen bygge sig op dog fortsatte hun taktfast…
… Et endeligt støn brød hendes læber idet varmen vældede ind over hende da hun nåede klimaks. Hendes greb om hans hænder strammedes så hun havde noget at holde fast i, for det føltes virkelig fantastisk! Hendes krop badede i faklernes varme skær, indhyldet i et tyndt lag sved som fik hendes krop til at glinse. Træt faldt hun ned over ham og kyssede hans kind inden hun trak sig fra hans skød. ”Jeg elsker dig,” hviskede hun og trillede ned ved hans side stadig forpustet. Hun lagde sig godt og trygt ind til ham med hånden hvilende på hans bryst.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 28, 2014 21:30:42 GMT 1
Det var Athena han ville have, og det var det som Evan virkelig ønskede at understrege for hende i den forstand at det nu var ham menneskelig muligt. For ham, var det virkelig vigtigt at understrege hvor vigtigt og hvor stor en betydning det faktisk var for ham, at vise hende det. Han slappede af, han var komfortabel med at gøre det her sammen med hende, også fordi, at det var vigtigt for ham at understrege, hvor meget han virkelig nød det, også selvom hun måske var meget ny, så forsøgte hun.. hun fandt faktisk det mod, som skulle til, for at prøve grænserne af sammen med ham, finde ud af hvordan kroppen reagerede, når det var med en mand, som man elskede at gøre det sammen med, for det var virkelig, virkelig vigtigt for ham.. han nød det jo! Han sukkede dæmpet, som hun selv tog fuldstændig over. Han gav sig hen til øjeblikket.. Han gav sig fuldstændig hen til hende!...
… I takt med at Athena nærmest nåede sit klimaks, kunne selv Evan mærke, at det var ved at være tid. Han strammede grebet voldsomt om hendes lår, da det endelig skete.. Det dybe støn brød hans læber, i takt med, at hun faldt direkte nedover ham. Han sukkede dæmpet. Hans krop badede i sved, også selvom det ikke var en varme som sådan. Ikke foruden den, som han faktisk følte på indsiden, som var noget af det mest fantastiske, som han længe havde oplevet! Han lukkede armene om hende og tog imod hendes kys. Han gengældte det mod hendes mundvig. ”Jeg elsker også dig,” hviskede han roligt mod hendes øre, da han roligt lagde sig om på siden og trykkede hende helt ind mod sig. Dynen tog han fat i, kun for at kaste den omkring dem begge. Det havde uden tvivl været den bedste aften igennem rigtig, rigtig lang tid! Han blev liggende og kiggede roligt i hendes øjne. Han var slet ikke i tvivl om, at selv på trods af den lille pige, de nu skulle huse, at de ville finde ud af det hele.
|
|
Varyl
555
|
Post by Athena Maloya Mathimæus on Jan 28, 2014 21:44:21 GMT 1
Evan var blevet ekstremt god til at bekræfte hende hvilket var noget som havde gjort det langt lettere for hende at give hen til ham på samme måde som hun havde gjort i aften. Nu hvor det hele var løbet mod sin ende,l så var hun træt, det havde været en lang dag og det var blevet langt senere end hun umiddelbart havde regnet med. Det stramme greb omkring hendes lår fik hende bare til at smile, hun vidste at han havde nydt det mindst ligeså meget som hun selv havde. Roligt lagde hun sig ned ved siden af ham i stedet, helt ind til hans svedige krop – det var sådan hun bedst kunne lide ham om det så var i forbindelse med dette eller med træningen, så var han bare langt mere tiltrækkende dækket i det tynde lag. Hun rødmede af sine egne tanker og kyssede hans brystkasse. Hånden lod hun stryge hen over hans hals og op over hans kind så hun kunne fastholde den øjenkontakt de netop havde fået. ”Tak for at vise mig den tillid du gjorde til aften.. jeg nød det virkelig,” erkendte hun dæmpet. Hun vidste jo godt hvad han havde kæmpet med i barndommen, det havde han fortalt hende, og derfor havde hun aldrig nogensinde troet at han ville kunne nyde det når han mistede kontrollen, men det betød vel bare at han virkelig stolede på hende? Hun kvalte et gab og havde egentlig ikke lyst til at vise sin træthed, men det var svært at skjule. Den lille pige skænkede hun ikke en tanke, hver ting til sin tid. Hun var end ikke selv en voksen kvinde endnu så tanken om at skulle tage ansvar for en anden skræmte hende en lille smule, også fordi hende og Evan også stadig var et lidt usikkert område for hende, hun var rædselsslagen for at gøre noget forkert som ville få ham til at skifte mening, men det var ikke noget hun havde i tankerne lige i dette øjeblik.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 29, 2014 6:59:24 GMT 1
Evan var træt.. Han havde indset de fejl, som han havde begået når det kom til Athena, for den mængde bekræftelse, som hun havde haft brug for, var slet ikke noget som han havde forestillet sig, men dog alligevel et krav som han agtet og ønskede at imødekomme. Han lagde armene om hende, da han tvang hende godt og grundigt ind i armene og ind i favnen, hvor han lagde sig sammen med hende. Det var uden tvivl en befrielse, at mærke hende så tæt på.. ingen bekymringer.. ingenting. Det var jo lige før, at man kunne sige, at det var en verden for ham og hende, og ingen anden, hvilket skam også passede ham udmærket. Han stolede på hende.. Han ville uden tvivl lægge sit liv i hendes hænder, hvis det skulle vise sig, at blive en nødvendighed, for han vidste, at hun ville vogte om det. ”Hvorfor skulle jeg ikke vise dig den tillid, min kære?” spurgte han roligt. Han strakte sig en anelse, og plantede et roligt kys mod hendes pande. Det var noget som for alvor fik ham til at slappe af, og han kunne virkelig godt lide fornemmelsen af det. ”Vi nød det virkelig begge to,” sagde han ærligt. Han havde virkelig nydt den måde, hun havde formået at frarøve ham kontrollen, også selvom det var noget som han så nemt kunne tage til sig igen, hvis det skulle blive en nødvendighed i den anden ende. Han skiftede ikke mening.. Når han havde taget et valg, så var det for livet, og nu havde han endelig formået og fået lov til at tage et valg og samtidig leve op til det løfte, som han havde skænket Jared – At passe på hans datter, vogte om hende, og sikre sig, at hun havde det godt, for hun havde det vel bedre sådan her, end på noget andet vis? ”Få noget søvn min kære,” bad han roligt, inden han selv lagde sig godt til i sengen ved siden af hende. Selv han var kørt træt, og nu hvor de havde en lille pige i hus, så var det måske på tide, at få noget søvn inden hun ville stå op? Med tanken om det, gled hans øjne i, hvor han inden længe, gled hen i en tungere og mere behagelig søvn, end han nogensinde havde oplevet før.
//Out
|
|
Varyl
555
|
Post by Athena Maloya Mathimæus on Jan 29, 2014 9:15:19 GMT 1
Athena vidste godt at hun krævede utrolig meget bekræftelse men var det underligt? Hun havde været vant til hele livet at blive overset, kun Evan havde vist interesse for hendes tanker og følelser og visse af dem havde han været tvunget til at ignorere på grund af sit ægteskab og forholdet til hendes far, det vidste hun jo godt, derfor var det faktisk lettende at han var væk, det betød at hun endelig kunne være sammen med Evan. Hun strøg blidt hans bryst og indåndede den søde duft af ham, det var utroligt så meget man kunne holde af en anden person, til dels var hun skræmt af at være ham så hengiven men kunne hun så var han alligevel den mand hun ville bruge resten af sine dage sammen med. ”Jeg ved at det er svært for dig at slippe kontrollen, Evan, det glæder mig at du har den tillid til mig,” hviskede hun med et lille smil. Sammen med Evan havde hun det godt, hun vidste at han havde gvet hendes far et løfte o at passe på hende og selvom det næppe var dette han havde forestillet sig, så var hun i trygge hænder, hun havde tag over hovedet og hun blev set på en anden måde end hun nogensinde før var blevet i sin egen familie. Athena nikkede stille. ”Ja lad os det. Sov godt,” endte hun dæmpet og hævede sig for at stjæle et lille kys fra hans læber, inden hun igen lagde sig ned med hovedet solidt plantet på hans bryst. Hun lod selv blikket glide i og kvalte et gab. Lyden af hans hjerteslag vuggede hende langsomt ind i den søde søvn, der gik heller ikke længe for hun var virkelig udmattet! Efter blot minutter var hun gledet ind i en tryg, dyb søvn, nøjagitg ligesom ham.
//Out
|
|