Varulv
727
|
Post by Lestat De Lochèr Maloya Junior on Aug 15, 2013 16:14:54 GMT 1
Cayla var ikke markeret, og det var uden tvivl noget som frustrerede Junior, men han måtte vel bare lære at leve med det? Han vendte blikket mod hende Nu var det dem, og det var på tide, at de fik muligheden for at gøre noget ved det, for han ønskede da slet ikke at miste hende, og nu hvor han endnu en gang fik muligheden for at mærke hende helt tæt på, så var han bestemt heller ikke den som sagde nej! ”Det er det nemlig..” mumlede han ganske let. Det var deres tid til at finde ud af det hele, og han ønskede jo at finde ud af det, og så lang tid, at det var noget, som hun kunne finde ud af det sammen med ham, så var det slet ikke fordi at han ville gøre det vildeste ved det af den grund. Deres familie havde måske aldrig været den største, men de havde haft det godt med hinanden, og nu var det vigtigt, at de fandt ud af det hele med hinanden, ingen tvivl om det. ”Jeg tror godt Aliyah ved hun har os, men så usikkert som det har været, og stadig er, så frygter hun at vi.. bryder helt op igen. Hun har, ligesom os, brug for at der er noget trygt og stabilt. Jeg bryder mig heller ikke om, at det er på den her måde..” endte han med en ganske sigende mine, for det var bestemt heller ikke fordi at det var nogen løgn i den anden ende. Han stoppede først sin kælen, da hun nærmest.. trak sig væk fra ham, også selvom han nu ikke tog det som nogen slem ting endnu om ikke andet, for han ønskede så brændende at mærke hende. ”At mærke dig, ville blive den mest fantastiske fornemmelse af det hele, min kære.. Du er den eneste som jeg ønsker at mærke..” Nu hvor de begge lå der i ingenting, så var der jo heller ikke ligefrem noget, som skulle kunne stoppe dem. Hånden som hun lod vandre nedover hans krop, og ned forbi de ædle dele. Han kunne ganske vidst ikke være med til at sætte flere børn til verden, hvilket var noget som hun pænt havde ødelagt, men det gjorde ham intet. Det var hende som han ville have, og han havde fået den datter, som han ønskede sig. At hun vendte sig, som havde hun været et dyr, var derimod noget som han hurtigt og nemt kunne følge hende i. Han smilede let for sig selv, inden han roligt krøb op over hende i stedet for. Han brummede let i hendes øre og kyssede roligt hendes skulder. ”Jeg elsker dig, Cayla,” hviskede han i hendes øre, inden han med et let kraftigt ryk, rykkede sig på plads. Han var jo trods alt et dyr, så det gik lidt voldsomt for sig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 16, 2013 11:26:00 GMT 1
Det føltes virkelig godt at tilbringe lidt tid med ham igen. De havde været adskilt i måneder, og det var ikke rigtigt gået op for Cayla hvor meget hun havde længtes efter ham før nu hvor hun var der med dem. Det var deres tid nu, hvis dette skulle fungere så skulle der helt andre boller på suppen og det vidste de begge jo godt. ”Det er rart,” hviskede hun dæmpet og kyssede hans mundvige. Hendes hjerte slog hurtige slag mod brystet, det var lang tid siden hun havde følt sig så levende og opkogt. Hun ønskede at de skulle finde ud af det, så de igen kunne samle deres lille familie, de havde brug for hinanden, og hun elskede ham.. selv på trods af hændelsen med Gina. ”Det er forkert når det er på den måde. Jeg ønsker ikke at lade hende opleve samme usikkerhed og utryghed ved det tumulte liv, ikke som det Faith og Kimeya gav mig. Jeg synes ikke vi bør fortælle hende noget, før vi har det fint igen,” endte hun dæmpet. Det var svært, for selvfølgelig ville hun bare gerne få det godt og bare gå tilbage til det, det havde været før alt dette, men det kunne de jo heller ikke, og hvis de skuffede deres datter nu, så ville hun aldrig komme over det. Cayla trak sig, lod hele familiesamtalen ligge for et øjeblik, idet hun i stedet vendte ryggen til ham med et fast greb om sengegavlen, så hun kunne støtte sig lidt. Det lå naturligt til hende at gøre det på den måde, det eneste hun ville var at mærke ham helt tæt på sig, fjerne de sidste rester af spor efter Gina, for de skulle ikke være der! ”Så mærk mig.. tag mig tæt,” opfordrede hun hæst. Denne gang var det slet ikke så modvilligt som det havde været første gang, det var ikke samme kamp mellem burde og ikke burde. Hun sukkede stille da han kyssede hendes skulder og kunne ikke lade være med at smile lidt for sig selv. ”Jeg elsker også dig,” gengældte hun blidt og mente det skam. Hun svajede en kende i ryggen og struttede lidt med enden mod ham, som indbød hun ham yderligere. Det kraftige stød fik hende bare til at slippe en stønnen. Måske det var voldsomt, men det gjorde ikke ondt – tværtimod, hun elskede tanken om endelig at kunne mærke ham helt tæt på sig
|
|
Varulv
727
|
Post by Lestat De Lochèr Maloya Junior on Aug 19, 2013 6:59:46 GMT 1
Det glædede naturligvis Junior, at vide at de var enige om tingene, og han ønskede jo at finde ud af det hele sammen med hende, da det jo faktisk var det vigtigste for ham at vide. Han elskede Cayla, og det var virkelig rart at ligge der med hende igen, og derfor ønskede han, at de kunne finde ud af det hele, på den rigtige måde. Han smilede let og nikkede. ”Det er det virkelig,” istemte han med en rolig stemme. Han følte sig levende, og han følte sig endnu en gang komplet, og det var virkelig en følelse, som han havde savnet! Han hævede hånden og strøg den kort over hendes kind og med det kærlige glimt i øjet. Nu var hun der, og hun gav ham chancen til at gøre det godt igen. ”Jeg er enig med dig. Jeg vil ikke have at Aliyah skal gøre sig nogle forventninger om noget som helst, hvis det ikke kommer til at virke efter hensigten bagefter. Vi finder ud af det først.. Derefter kan vi tage snakken med vores lille prinsesse. Lige nu er det dig, som er det vigtigste for mig,” påpegede han med en rolig stemme, for han mente det jo! At Cayla selv lagde op til det, passede Junior fint. Det var derimod også en mulighed for ham, til at han kunne få fjernet de sidste spor efter Gina, for dem ønskede han bestemt heller ikke at have på sin egen krop, for det var kun til skræk om, hvad han havde været så tæt på at miste. Nu hvor han desuden vidste, at ha nikke kunne få børn mere, så var han heller ikke så bange for, at der ville ske noget med det. De havde deres ene pige, og det var hvad han havde brug for, for andet var han bestemt heller ikke videre interesseret i, når alt endelig skulle komme til alt. Han trykkede sig på plads. Han elskede hende, og hun elskede ham, og han ønskede at tage vare på hende, så godt, som det nu var ham menneskelig muligt. Tempoet satte han i gang allerede med det samme. For ham, så føles det her så naturligt som intet andet, og det at være tæt på, og kunne markere Cayla på den måde, var virkelig noget af det bedste, af det hele! Neglene strøg over hendes hud, som han forsøgte at holde fast i hende, så følte han hvordan dyret tvang sig ud i hans udstråling. Han brummede.. Det hele sad i halsen og nærmest som kløer, som greb fat i hendes smukke hud. Han ville ikke slippe hende! Tempoet fortsatte.. Han fortsatte akten…
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 26, 2013 14:28:05 GMT 1
På trods af de ting der var sket gennem de sidste måneder, så var Cayla glad for at ligge der med ham. Hun havde frygtet for at føle kvalme ved hans kærtegn, men hun følte ikke anderledes end hun altid havde gjort. Hun ønskede bare at alt skulle være som før, at de skulle være lykkelige i deres lille familie og nu lod det langt om længe til at det ville kunne lade sig gøre. Hans strøg over hendes kind, fik hende nærmest til at brumme veltilfredst, nu hvor han var dyt, så rev han konstant hendes eget frem hvilket var både rart men også lidt hårdt, hun var jo slet ikke vant til at døje med det i så høj en grad. Hun nikkede medgivende. ”Det lyder som en god plan. Lige nu er det bare dig og mig, okay? Jeg har brug for at det bare er dig og mig,” hviskede hun blidt og lænede hovedet tilbage mod hans kind. Det var virkelig rart at være tæt på ham og særligt på denne måde, for det havde de ikke været siden de havde fået Aliyah. Denne gang vidste hun at der ikke ville komme flere børn og den tanke passede hende ganske fint, hun var tilfreds med at have en lille prinsesse, faktisk virkede tanken om flere direkte dræbende. Hun lod ham trykke sig på plads og dermed forene deres kroppe. Det var en forløsning af et kæmpe savn.. samtidig en tilfredshed over endelig at kunne fjerne sporene fra Gina, de skulle ikke være der! Selvom han var en kende hård, så gjorde det ikke ondt, hun var trods alt et dyr og slet ikke så skrøbelig som hun umiddelbart kunne se ud, hvilket hun selvfølgelig også ønskede at vise ham. Støn brød hendes læber under hans behandling, for det var virkelig en fantastisk følelse! Hun trykkede sig helt ind mod ham, med hovedet hvilende tæt ved hans så hun kunne høre hans brummen. ”Junior,” stønnede hun hæst, inden hendes krop ikke længere kunne håndtere mere og faldt ud over kanten. Hendes krop skælvede ind til hans for et øjeblik, inden hun faldt sammen dog stadig med enden i vejret så han kunne få lov til at gøre sig færdig. Hun forsøgte at hente vejret igen og kunne ikke lade være med at smile for sig selv. Tårerne samlede sig i øjenkrogen. Der var ingen grund til at græde, og det var slet ikke af sorg eller noget som helst, følelsen var bare.. overvældende også fordi hun følte at hun havde ventet i evigheder på at føle ham.
|
|
Varulv
727
|
Post by Lestat De Lochèr Maloya Junior on Aug 26, 2013 20:56:31 GMT 1
Junior ønskede desperat at mærke Cayla tæt på sig, og at de fandt muligheden for at finde ud af det med hinanden – alene, og uden at nogen anden skulle være en del af det. Han havde det faktisk ganske fint med at det var hende, som han skulle bevare fokusset på lige nu, og at han kunne blive instrueret i det, for ellers gik det da kun galt for ham, og mere end det var i forvejen. Det lå naturligt til ham, at skænke hende alle disse kærtegn, og det var noget som naturligt til ham, så det var ikke noget, som man skulle tage fejl af derefter. Han smilede let for sig selv, og nikkede. ”Jeg vil gerne have, at vi finder ud af det, på den rette måde, min kære.. Lige nu, så er det bare dig og mig.. Kun dig og mig,” lovede han med en rolig og ærlig stemme. Hvis det var sådan hun ville have det, så var det noget, som han uden problem godt kunne efterkomme. Det hele skulle gøres på hendes præmisser, og det var skam kun fordi at han ønskede, at det hele skulle gå rigtigt for sig. Det hele eskalerede hurtigere, end hvad Junior egentlig havde regnet med. Han ønskede virkelig at mærke hende tæt på sig, som han også ønskede at fjerne de spor af Gina, så det igen var Cayla som fyldte det hele ved ham. Som hun stønnede hans navn, og stort set ikke kunne lægge stille, så forsvandt det bløde underlag hurtigt væk under ham og blev erstattet af det hårde gulv. Han kunne dog ikke lade være med at smile. Det var bare typisk Cayla at gøre det sådan! Ikke fordi at han havde trukket sig eller noget som helst, og med det faste greb, som han havde om hende, så var det bestemt ikke fordi at det var noget som gjorde ham det mindste. Han kyssede hende roligt i nakken, inden han med de faste stød, alligevel måtte gøre sig færdig. Det kørte ham træt, men det var uden tvivl, også noget, som han havde haft så desperat brug for i den anden ende. Han trak sig ud, da han gjorde sig færdig, inden han lagde sig ned ved siden af hende. De rodede begge rundt i sengetøjet, som de lige så, også havde revet med sig ned på gulvet, så var det intet som gjorde ham det mindste i den anden ende. ”Du er fantastisk, Cayla..” hviskede han med en ganske sigende stemme mod hendes øre, inden han roligt kyssede hende i nakken. Han kunne slet ikke forestille sig et liv uden hende, og derfor havde han vel bare brug for at vide, at hun også havde brug for ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 29, 2013 11:18:11 GMT 1
Det var rart at høre ham bekræfte at det kun var ham og hende, for det var noget som hun havde brug for efter alle de år, hvor det aldrig rigtigt bare havde været dem. Hun nikkede stille.”Godt,” hviskede hun dæmpet og tog glædeligt imod hans mange kærtegn. Tingene gik en smule voldsomt til hvilket resulterede i at Cayla faktisk fik væltet dem ned på gulvet hvilket slet ikke havde været hendes mening. Hun gispede lidt forskrækket men lod det bestemt ikke stoppe med. Hun lagde med ryggen ind mod ham så han kunne fortsætte sin gøren og selv blive færdig. Det var en fantastisk følelse at være så tæt på ham efter alle de år. Sveden havde lagt sig som en tynd film hen over hendes blege hud. Det stille kys i nakken fik hende til at skælve. Hun vidste at han nød det, hans brummen sagde det hele. Først da han blev færdig kunne hun ikke lade være med at grine. Det var ingen hemmelighed at hun altid havde været klodset, men dette tog da kagen. Måske de bare skulle holde sig til gulve eller jorden når de gjorde dette? Det lod jo til at de endte der uanset. Hun lod ham trække sig, også selvom hun lidt insisterende skubbede sig ind mod hans krop, så hun om ikke andet kunne ligge ind til ham. Sengetøjet var en smule i vejen eftersom hun var fuldkommen viklet ind i det. Med lidt besvær fik hun vendt sig med benene fuldkommen viklet ind, og lagde på maven dog stadig ind mod ham. ”Vi har snydt os selv.. det var virkelig fantastisk,” hviskede hun og hævede hånden for at stryge den gennem hans mørke hår. ”Måske vi bare skulle holde os til gulvene?” forslog hun lidt drilsk, for hun var tydeligvis ikke særlig god til at holde sig i sengen. Efter alt dette, så var både hun såvel som kroppen ekstremt udmattet, det var faktisk hårdere end hun umiddelbart huskede. Hånden lod hun nærmest uskyldigt stryge ned over ham kun for at lægge sig over hans manddom. ”Besidderisk som jeg er.. så er du min, Junior.. husk det,” hviskede hun næsten drilsk hvorefter hun slap ham for i stedet at skænke hans læber et stille kys. Det var virkelig ikke noget som han måtte glemme! Hun trak sig stille og lagde hovedet på hans bryst. ”Det var.. udmattende,” erkendte hun med et lille grin.
|
|
Varulv
727
|
Post by Lestat De Lochèr Maloya Junior on Aug 30, 2013 7:16:02 GMT 1
Det var vigtigt for Junior at tilbringe den tid med Cayla, give hende den gamle selvtillid igen, som han ikke rigtigt havde set noget af, siden Aliyah havde været en lille pige, så der var jo gået rigtig lang tid. Selvom han nu tænkte mindre og mindre over alt det andet, og havde stadig større fokus på Cayla, og det som skete, så kunne han slet ikke lade være med at give sig fuldkommen hen til det. Det brummede i hans strube, som kun indikerede det behag, som han sad igen med, og det var uden tvivl noget, som betød utrolig meget for ham. Selvom de var endt på gulvet, og måtte rode rundt, så var det slet ikke noget som gjorde noget for hans vedkommende, for det var stunden med Cayla, som betød mest, og nu hvor han var kendt med hvor klodset hun var, så var det ikke fordi at det gjorde ham noget. Akten blev færdig, men han slap hende dog ikke af den grund. Han lod hende vende sig i hans favn, hvor han selv ikke kunne lade være med at smile. Følelsen havde været særdeles fantastisk, og noget af det bedste, som han havde oplevet igennem frygtelig mange år. Ingen tvivl om det! ”Vi har snydt hinanden for rigtig mange ting, min kære.. Det er noget, som vi er nødt til at gøre om på nu,” sagde han med en ganske sigende mine. Han hævede hånden og strøg den let mod hendes kind. Hans hånd var skælvende, ligesom resten af hans krop. Det var jo lige før, han glemte hvor udmattende det egentlig kunne være, men denne gang, føltes det jo også fuldkommen rigtigt, og det var da noget af det bedste af det hele, ingen tvivl om det! Han grinede let. ”Det er jo lige før. Vi ender som regel med at ligge her alligevel,” sagde han morende. Han lænede sig frem og kyssede hendes pande, inden han igen lagde sig godt til rette. At hun strøg hans manddom, var noget som fik ham til at ligge langt mere stiv i det, også selvom det uden tvivl var et behag uden lige. ”Mhmm… Jeg kan lide den tanke.” Hans ord var en dæmpet hvisken og intet andet. Kysset gengældte han uden at tøve det mindste, inden han trykkede hende godt og tæt ind mod sig i stedet for. Han ønskede at have hende tæt på sig på den her måde. ”Det var fantastisk oplevelse, Cayla.. Jeg har virkelig manglet at have dig så tæt på..” Han smilede let, inden han kyssede hende igen. Tanken om at skulle undvære hende, kunne han ikke bære!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 10, 2013 14:47:50 GMT 1
Den selvtillid som han selv havde givet med årene var blevet manet i jorden i det øjeblik hun havde set ham så tæt med Gina. Det ville muligvis tage tid, men bare det at han ikke gav op på hende selv på trods af hvor sur og besværlig hun havde været gennem det sidste stykke tid, det glædede hende faktisk. Hans brummen var noget som kun indikerede at hun gjorde noget rigtigt og faktisk formåede at tilfredsstille ham hvilket skænkede hende en følelse af stolthed over at være i stand til det. Hun vendte sig i hans favn og lagde sig tæt ind mod hans nøgne krop. Det kom lidt bag på hende hvor godt det føltes, for det havde de jo ikke gjort i frygtelig mange år efterhånden. Hun nikkede medgivende og skænkede hans bryst et stille kys. ”Det har vi uden tvivl. Jeg ønsker ikke at vi skal holde igen, ikke nu hvor vi ikke længere skal tiltænke Aliyah som et barn.. jeg vil ikke snydes mere,” hviskede hun ærligt og lod tomlen stryge blidt hen over hans bryst. Det morede hende lidt at hans hånd direkte skælvede da han strøg den hen over hendes kind. Hun lukkede øjnene og smilede for sig selv. ”Det der tager jeg som et godt tegn,” konkluderede hun og greb om hans hånd blot for at skænke den et lille kys. Måske de havde været hinanden nær, men nu kunne hun ikke rigtigt få nok af at smage på ham og berøre ham, markere ham som sin den vej igennem nu hvor hun ikke tillod ringen at gøre det. ”Tydeligvis,” medgav hun og lo. Ja hun var måske ret klodset, men hvad pokker kunne hun da gøre?! Hun strøg lidt bestemt hans manddom for et øjeblik inden hun slap ganske tilfreds med hans hæse hvisken. ”Godt,” svarede hun og kvalte et gab. Det var utrolig udmattende, hvilket hun lidt havde glemt. Hun slappede af og hans krop var varm og tryg at ligge ind til, så hun kunne sagtens lægge sig her så lang tid det var ved ham. ”Jeg tror aldrig jeg har prøvet noget så fantastisk. Skal vi ikke blive enig om ikke at lade der gå så lang tid igen?” spurgte hun blidt og lagde hovedet på hans bryst hvor hun kunne lytte til hans bankende hjerte og føle det med sit ører. Der gik ikke lang tid før hun gik ud som et lys, hvilket også skyldes hendes tilstand, men om ikke andet så havde han givet hende modet lidt igen.
|
|
Varulv
727
|
Post by Lestat De Lochèr Maloya Junior on Sept 10, 2013 18:23:12 GMT 1
Cayla var uden tvivl i stand til at tilfredsstille Junior, og hun var den eneste, som kunne gøre det på denne måde, og i denne kaliber, som det hun gjorde, og det var naturligvis også noget som gjorde sit for hans vedkommende. Som det nu var sagt, så var det ikke fordi at det gjorde ham noget, at de var endt på gulvet. Dyret var meget fremme i ham, når det foregik på denne måde, og specielt når det blev gjort med hende. Det havde været en kamp uden lige for dem, men han havde slet ikke nogen intention om at skulle stoppe. Nu hvor Aliyah heller ikke var en lille pige mere, så var det heller ikke ligefrem fordi at man kunne sige, at det var noget, som de havde behov for at skulle tage så meget hensyn til, som de normalt ville have gjort det, så det var egentlig også noget som passede ham ganske fint. De kunne fokusere på hinanden, frem for alt det andet, som også ville være påvirket af sagen som denne her. Han strøg hendes kind roligt. Han kunne slet ikke lade være, og da slet ikke, nu hvor hun lod ham komme hende så tæt på, at han faktisk kunne markere hende på den dyriske måde, selvom det menneske, som lige så også var en del af ham, slet ikke var tilfreds med omstændighederne af det her. ”Lige nu, er det bare os to, kæreste.. Og det er det vigtigste for mig. Jeg vil ikke have vi skal holde igen.. Ikke nu, hvor vi begge ved, hvad det er vi vil,” påpegede han med en ganske sigende mine. Hendes mange kys, var noget som han mere end glædeligt tog imod. Han var ved at være træt, selvom han nu også var temmelig sikker på, at lettelsen lige så også var noget, som gjorde sit. Selvom han endnu ikke var tilfreds med omstændighederne, så var han lettet og ikke mindst glad for, at de nu havde det samme mål igen. ”Det er et virkelig godt tegn,” påpegede han morende, og med et let smil på læben. Han kunne slet ikke lade være! At han var fantastisk, fik ham nu kun til at smile, og det var noget som virkelig gjorde ham glad, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om overhovedet. Han kyssede roligt hendes pande, og derefter hendes læber. ”Det kan jeg love dig, min kære,” sagde han med en rolig stemme, inden han trygt lagde hovedet ned ved siden af hende. Han var træt, men glad og lykkelig.. Han kunne ikke bede om andet i denne stund!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 10, 2013 18:58:14 GMT 1
Cayla var et sted stolt over at hun var i stand til at tilfredsstille ham og i stand til at gøre det til en god oplevelse. For hende havde det været forbandet lettede endelig at få lov til at komme så tæt på ham, det havde været en frigørelse fra en længsel som hun havde båret i mange år men bare ikke haft mulighed for at udfri. Hun smilede for sig selv og blev liggende rullet ind i sengetøjet uden intentioner om at bevæge sig op til sengen. Kroppen var for træt. Et sted havde hun lyst til at gøre det igen, men hun havde ingen energi tilbage hvilket nok skyldtes de mange måneder med bekymringer over de uvillige forvandlinger samt manglen på mad og på søvn ikke mindst. ”Jeg ønsker at være sammen med dig Junior, og jeg ønsker at du i ny og næ skal længes efter at være mig så tæt som jeg gør det med dig, og du skal bare vide at jeg altid giver dig det, du behøver ikke engang,” hviskede hun dæmpet og kyssede hans kind. Han skulle vide det også selvom Gina måske havde været.. ja hun vidste ikke hvad hun havde været eftersom han ikke huskede det, men hun ønskede trods alt ikke at det skulle ske igen. Armen gled omkring ham så hun kunne holde ham tæt ind til sig selv, hvor hun tog imod kysset mod sin pande og kortvarigt mod sine læber. Cayla gengældte uden tøven men lod det i stedet brydes af stille smil inden hun lagde sig tilbage med hovedet på hans bryst. Junior var virkelig en fantastisk mand på alle måder, og Cayla ønskede ikke at give slip på ham for noget i denne verden og slet ikke hvis de faktisk kunne få det til at fungere. ”Godt,” svarede hun og brød ud i et mindre gab. Kroppen var virkelig træt. Hun havde lukket øjnene for en stund uden at bide sig fast i at hun faktisk gled mere og mere væk. Det havde været en virkelig lang aften, hun havde jo også mødt sin far i skoven før, lige nu kunne hun ikke rigtigt magte mere. Hun gled hen i en drømmeverden hvor kun de to eksisterede, og for første gang i virkelig lang tid var det en fredfyldt søvn hun var havnet ud, uden mareridt og utryghed ved at være alene, for nu var han der jo.
//Out
|
|
Varulv
727
|
Post by Lestat De Lochèr Maloya Junior on Sept 10, 2013 20:17:37 GMT 1
Junior ønskede slet ikke at skulle miste Cayla helt, og da slet ikke, når de i princippet faktisk ønskede det samme, når det var at være sammen. Han vendte blikket roligt mod hende. Hun var bestemt ikke den eneste som var træt, for det var han så sandelig også, og det var slet ikke noget, som han havde noget imod, for han kunne godt lide, bare at ligge der sammen med hende. Det derimod, var noget som faktisk gjorde ham ganske rolig, og det var noget som han virkelig godt kunne lide. Han brummede let endnu en gang. Ikke fordi at han kunne lade være, for det dyr, havde hun jo allerede ofr længst plantet i ham. Han lod hende lægge sig til rette ved hans skikkelse, selv uden at gøre tegn til at rejse sig, for at lægge sig i sengen. Han lå rigtig godt der sammen med hende. ”Jeg tror slet ikke du ved, hvor meget jeg længtes efter dig, bare når vi er omkring hinanden, Cayla, men.. jeg tror bare at vi begge to har haft vores fokus et andet sted end der hvor det måske også burde have været,” sagde han med en rolig stemme, for det var vel ikke ligefrem en løgn? Med Aliyahs handicap, så havde de begge to haft en hel del at se til, samt det ene problem efter det andet. Selvom han så tydeligt kunne mærke, at hun gled mere og mere væk, så var det slet ikke noget som han sagde noget til, hvor han stort set bare lod hende ligge der. Han kyssede roligt hendes pande. ”Sov godt, min kæreste Cayla,” sagde han med en rolig stemme, inden han roligt lagde sig til rette ved hendes skikkelse. Armen gled roligt omkring hende. Det kunne godt være, at hun så direkte forfærdelig ud, men hun var og blev for altid det skønneste i hans verden, og det var slet ikke noget, som nogensinde ville forsvinde eller noget lignende. Han smilede let for sig selv, idet han selv med tiden, faktisk formåede at glide hen i søvnen, som meget hurtigt også måtte tage fat i ham. Han blev lullet ind i den mest rolige søvn, som han længe havde oplevet, side om side med den kvinde som han elskede og holdt af.
//Out
|
|