0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 4, 2013 15:26:20 GMT 1
Det var menneskeligt at fejle. Cayla var måske skør, men hun troede inderligt på Junior når han sagde at han intet huskede. Efter alle de år, havde han haft rig mulighed til at være sammen med andre, en det var den eneste gang det var sket, og hun havde jo oplevet hvor oprørsk han var blevet da han så hende stå i døren. Hun skød tanken fra sig.. at tænke på det nu ville kun ødelægge det hele. Hun smilede let for sig selv. ”Det var selvfølgelig indtil jeg fandt du af at du faktisk var en djævel i forklædning,” tilføjede hun lidt drilsk. Faktisk havde hun set på ham som en form for helt. Han havde givet hendes liv lidt mening for det var noget som hun i den grad havde manglet. Hvad angik deres forlovelse, så havde det været et enormt skridt for dem begge og det gjorde faktisk ondt at hun ikke kunne genoptage det uden videre, men Cayla så ikke nogen grund til at forhaste noget som helst. Hun sukkede let. Det lod ikke rigtigt til at Junior var klar til at hun skænkede ham de ord, han virkede afvisende i forhold til hvad han ellers ville have gjort. ”Godt,” svarede hun lidt kortfattet og kunne ikke lade være med at føle sig lidt såret. Det var meget ømtåleligt mellem dem lige nu hvilket ikke kunne komme som en overraskelse efter det de havde været igennem. Hun følte lidt at hun havde gjort noget galt og valgte at holde lidt igen med både sine kærtegn og ord. De havde været sammen i tilstrækkeligt mange år, til at Cayla vidste at han ikke var tilfreds med hendes valg, men det behøvede han heller ikke at være. Hun fugtede læberne med tungespidsen og slog de gyldne øjne mod hans brystkasse. Muskulaturen var blevet tydeligere siden hun havde bidt ham, hvilket ikke var underligt, forvandlingen krævede en styrke som lå langt fra menneskets. ”Jeg ser frem til at slette de mange kærtegn, jeg ønsker virkelig at være tæt på dig,” hviskede hun og hævede næsten en smule forlegent. For hende var det en stor indrømmelse. De blege fingre strøg blidt det nøgne område under hans skjorte, men nu hvor hun havde fået tilladelsen, forsøgte hun lidt forsigtigt at åbne knapperne. Jo flere gled op, des mere af hans bryst afslørede sig for hendes blik. Hånden som løb over hendes endeparti fik hendes hjerte til at springe et slag over, også selvom hun ikke kunne lade være med at smile. Det at han rørte hende var jo nærmest en sensation i sig selv. ”Jeg er ikke bange for at klæde dig af, Junior.. men det er mange år siden jeg sidst har gjort det, lad mig nyde det lidt,” svarede hun med en hæst hvisken og plantede et kys mod hans hage. Knapperne skilte sig let for hendes fingre og gled til sidst ud til hver sin side og blotlagde hans bryst. ”Det føles godt,” endte hun dæmpet og od undersøgende fingrene stryge hen over hans overkrop. Det var jo evigheder siden at de havde været hinanden bare så tætte som de var nu, og hun var bange for at gøre noget forkert.. eller ikke at kunne leve op til hans standarter hvilket gjorde det en kende svært.
|
|
Varulv
727
|
Post by Lestat De Lochèr Maloya Junior on May 9, 2013 8:21:04 GMT 1
Junior mente det, når han sagde, at han ikke kunne huske noget som helst, og det var jo en historie som han holdt fast i. Det var først her igennem den sidste tid, at det var gået op for ham, hvad der egentlig var sket, og selvfølgelig var det noget som han virkelig var ked af, for det var noget som også havde kostet dem begge frygtelig dyrt, og det var slet ikke en tanke som han kunne have med at gøre på nogen som helst måde i den anden ende. Tænderne bed han en anelse sammen, også mest for at lade fokusset glide til andre ting i stedet for. Han smilede let for sig selv. ”Det må være min fars gener som slår igennem der.. Jeg troede ellers lige, at jeg var heldig,” sagde han med en morende stemme. Afvisningen havde han faktisk utrolig svært ved, og derfor ønskede han hellere bare at lade det hele ligge, for ingen af dem fik noget ud af, at skulle snakke om det. Han var bestemt ikke tilfreds, for det var noget som gjorde ondt at tænke på, men det var nu bare sådan at det måtte være i den anden ende. Blikket gled mod hende. Forvandlingen var uden tvivl hård ved ham, og den havde været utrolig hård det sidste tid, også fordi at hun ikke havde været der, så selv det påvirkede hans egen muskulatur. Han var blevet større og mere markeret, end det som han havde været frem til nu. De mange kærtegn som Ginas hænder havde forårsaget, forstod han jo godt, generede hende, for det gjorde de godt nok også ved ham. Han nikkede til hendes ord. ”Det generer selv mig, min kære.. Jeg ønsker du skal fjerne dem, og jeg ønsker at være præget af dine.. Og kun dine,” sagde han med en rolig stemme, for løgn var det jo trods alt heller ikke. At hun var så forsigtig, forundrede ham dog lidt, også selvom han gav hende den tid som hun havde brug for. Han smilede let for sig selv, som hun kyssede hans hage, idet han bare lagde hovedet tilbage i sengen, så hun kunne blotlægge hans overkrop helt. ”Selvfølgelig.. Du tager dig bare god tid.. Nyd synet. Det er kun dig som får den ære,” påpegede han morende. Hånden gled roligt over hendes bagparti, simpelthen fordi at han ikke kunne få sig til andet, nu hvor de lå der. At hun berørte hans overkrop, var noget som efterlod ham med en utrolig form for ro, som han ikke havde oplevet igennem utrolig lang tid, og naturligvis var det også noget som han selv kunne mærke noget så tydeligt. Han sukkede dæmpet og lukkede øjnene let. Han havde slet ikke noget at skjule, og det var slet ikke noget som han var det mindste ude på i det hele taget. ”Det føles fantastisk..” endte han med en rolig stemme, for løgn var det bestemt heller ikke. Alene den tanke om at hun berørte ham på den måde, og faktisk.. markerede ham som det som betød mest for hende, var uden tvivl det bedste som han længe havde oplevet!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 28, 2013 14:42:38 GMT 1
Måske Juniors forklaring var virkelig vandet, men Cayla ville mene at hun kendte ham nok til at vide hvornår han løj og hvornår han talte sandt.. denne gang talte han sandt. Ikke desto mindre så gjorde tanken stadig ondt, men indtil i aften havde hun slet ikke troet at de ville kunne finde hinanden igen. Hun sendte ham et stille smil og lod hovedet søge en smule på sned. ”Det gør dig ikke mindre charmerende,” påpegede hun med en næsten uskyldig tone. Det som næsten varmede hende mest var at han havde det skidt med at have været sammen med en så smuk kvinde som Gina havde været, for.. han gav konstant udtryk for at det var hende han ønskede. At hun så ikke kunne tage imod ringen var noget som gav hende lidt dårlig smag i munden, men hun ville gerne fralægge sig alt pres, for hun skulle jo starte forfra.. med at skabe tillid til ham, med at finde tro på sig selv og på dem hvilket ikke var nemt. De gyldne øjne søgte lettere nysgerrigt ned over hans bryst for en stund. Det var ikke underligt at han var blevet mere markant, det var rart naturligt på grund af bæstet i hans indre. Hun så tilbage i hans blik og lod fingrene danse let hen over hans varme hud. ”Tro mig.. når jeg er færdig så lover jeg dig for at mine kærtegn.. og mine kys vil være det eneste der er at finde på dig,” svarede hun overraskende.. intenst hvilket fik hende til at rødme i hele hovedet. Dels i et forsøg på at skjule det bukkede hun sig en smule og duftede til ham, hvilket i sig selv fyldte hende med længsel selv på trods af at han var lige ved hende. ”Jeg nyder det mere end du tror,” erkendte hun og lod læberne blidt møde hans bryst i et stille kys. Hånden som strøg hende hen over hendes bagparti fik hendes hjerte til at banke fast. Det var længe siden de havde berørt hinanden på den måde og hun var taknemmelig for at han lod til at være upåvirket af hendes ikke synderlig attraktive udseende. Hans bekræftelse af at det føltes godt fik hende til at smile under de søde kys hun skænkede hans krop. Hun var generelt meget forsigtigt, mest fordi hun var bange for at de sylespidse tænder skulle ende med at skære ham. Det var ikke fordi hun ville komme og kræve en masse, men det føltes virkelig godt at være tæt på ham efter alle de år. Opdragelsen af Aliyah havde været deres eneste glæde, og hun ønskede jo heller ikke at glemme ham overhovedet. Hendes hånd gled hen over hans krop, undersøgte ham på alle leder og kanter for selvom hun havde ligget i hans arme hver eneste nat i mange år, så var den mere eller mindre fremmede for hende, hvilket hun ikke ønskede.
|
|
Varulv
727
|
Post by Lestat De Lochèr Maloya Junior on May 31, 2013 11:26:34 GMT 1
Junior vidste godt, at det virkelig havde været en vandet historie, men det var heller ikke fordi at han kunne gøre det største ved det lige netop nu. Han bed tænderne let sammen. At hun ikke ville tage imod ringen, var selvfølgelig en tanke som gjorde ham.. trist, for det var noget som han faktisk havde håbet på at hun ville, også så der var noget på hende, som markerede.. ham, men der var jo absolut ingenting. Han var blevet langt mere markeret, udelukkende på grund af de mange forvandlinger, og de første rigtig mange, havde været forbandet hårde ved ham. ”Så langt tid det er en god ting,” sagde han med en ganske sigende mine. Det var rart at se hende lidt selvsikker for en gangs skyld, for selvom hun måske var tydeligt påvirket af deres bryd, så var det ikke nødvendigvis fordi at det var nogen dårlig ting, for.. hun holdt af ham, og det var han slet ikke i tvivl om. Og han ønskede at have hende ved sig, også selvom han udmærket godt vidste, at det ikke bare var noget som skete. Han var fuldt ud tillidsfuld til hende, også selvom han vidste, at det ikke var gengældt på den ene eller den anden måde, så var det nu alligevel en tanke som han faktisk fandt en anelse trist. Han smilede let for sig selv ved hendes ord, for det morede ham at hun udviste sig med den selvtillid, for det var noget som uden tvivl klædte hende. ”Jeg vil ikke have noget imod at have dine mærker overalt på mig.. Det er de eneste som skal være der,” lovede han endeligt, idet han roligt lod sin hånd stryge let over hendes bagparti. Han vendte blikket roligt i retningen af hendes skikkelse, som hun roligt bevægede sig over hans krop. At hun i det hele taget kunne finde styrken til det, var noget som han faktisk kun måtte sige sig, at være yderst imponeret af, men ikke noget som han ville kommentere, for han ønskede jo heller ikke at rive den selvtillid fra hende igen, nu hvor hun endelig viste den. ”Jeg kan have mine anelser,” hviskede han roligt og tæt mod hendes øre. Som hun rev i ham, så rev hun også i det dyr og væsen som hun havde skænket ham, da hun havde bidt ham, også selvom det ikke var noget som han tog tungt mere, som det han havde gjort før i tiden. Han sukkede ganske let, idet han roligt trak den ene hånd til sig og lod den vandre op i takt med hendes krop. Han lod hende markere ham og lod hende berøre ham på den måde, for hun skulle have lov til at markere det som sit, for det var sådan at det var.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 1, 2013 9:03:11 GMT 1
Lige i øjeblikket forsøgte Cayla at glemme at hun i det hele taget havde takket nej til ringen, for det var ikke hendes mening at gøre ham ked af det. Hun vidste at det ikke var retfærdigt eftersom hun ønskede at mærke ham på alle tænkelige måder, men det ville kun bide dem i enden at lægge pres på dem. Hun hævede en hånd og strøg den bidt langs hans ru kind. ”Det ved jeg til tider ikke selv om det er,” svarede hun lidt drillende. På den ene side så var det selvfølgelig raert at have en charmerende mand, men på den anden side, så tog han en selvkontrol fra hende og gjorde hende blød, på trods af at hun havde lovet sig selv ikke at rammes af det. Cayla forsøgte virkelig at vise mere selvtillid når det kom til ham, men hun skulle vænne sig til at være så tæt på ham igen, også fordi hun havde været bange for at tanken om Gian ville plage hende, men af en eller anden grund.. hyggede hun sig faktisk. Flygtigt kyssede hun hans læber og førte igen hånden hen over hans bryst. ”Pas på med hvad du ønsker dig,” endte hun dæmpet. Hun havde skam intentioner om at markere hver lille del af hans krop hvis hun kunne komme til det. Langsomt førte hun læberne ned over hans overkrop, smagte på ham. Følelsen af de mange markeringer under hendes læber morede hende lidt for hun vidste hvad det skyldes. Selvom hun var afkræftet og så syg ud, så følte hun sig ikke træt eller udmattet på den måde, og når det kom til ham.. hun ville virkelig gerne have denne oplevelse og fjerne Ginas spor, også selvom hun ikke helt vidste hvordan. Hans kærtegn efterlod en sitren. Dette var ikke et område hun vidste særlig meget om, men hun forsøgte om ikke andet, hvilket vel var hele pointen? Uden at tænke over det, blottede hun de sylespidse tænder når hun kom til de små steder hvor Ginas duft endnu sad. Hendes hjerte bankede.. hun længtes efter at fjerne dem. Først lod hun læberne danse let hen over, inden hun lod tungespidsen kærtegne hans hud for at sætte sin egen duft på ham. Det kunne være forvirrende til tider, men når alt kom til alt, så var hun et dyr og det var jo heller ikke noget som hun kunne komme uden om. Desuden var det også nemmere nu hvor Junior var blevet det samme. Hun vendte tilbage til hans læber og kyssede dem med længsel og dybde. Den ene hånd begravede sig i hans mørke lokker for at holde ham tæt på sig. Det var en virkelig savnet fornemmelse og hun var glad for at han ville lade hende selvom hun ikke ligefrem var videre tiltrækkende i den skikkelse og sådan som hun så ud.
|
|
Varulv
727
|
Post by Lestat De Lochèr Maloya Junior on Jun 1, 2013 14:40:35 GMT 1
Ringen kunne Junior ikke bare glemme, for det var den mulighed for at markere hende, som han havde haft, også fordi at hun så ud som hun gjorde, så det at bide hende, var.. vel ikke rigtigt et alternativ endnu? Det gjorde ham ked af det, men det var jo heller ikke rigtigt fordi at han kunne gøre det største ved det, som det var lige nu, og det var jo næsten det som faktisk gjorde ham mest ked af det, om han skulle være helt ærlig. Han forsøgte bare at puffe det til side nu, hvor Cayla faktisk viste ham, at hun gerne ville ham, for det var noget som han også havde haft brug for at vide, så det ikke bare var den ene vej, men.. begge veje, og det var virkelig befriende på alle tænkelige måder i det hele taget. ”Du nyder det,” påpegede han med en tydeligt morende mine, som han egentlig bare blev liggende under hende, og derved også lod hende markere ham, som det hun egentlig havde lyst til. Han var slet ikke ude på at lægge pres på hende eller noget lignende, og det håbede han godt nok også at hun vidste, for det var sådan at han agtet at holde tingene når det endelig skulle være. Han ønskede kun at have hendes markeringer, for det havde aldrig nogensinde været hans intention om at komme så tæt på Gina, og det håbede han virkelig også at Cayla vidste. Den kvinde havde han selv valgt fra for mange år siden, og det var bestemt heller ikke fordi at det var noget som han havde fortrudt på nogen måde, for han havde virkelig haft det fantastisk sammen med Cayla. ”Jeg er ikke en mand som skifter mening, kæreste.. Jeg vil have dine markeringer.. og ingen andens,” påpegede han med en tydeligt bestemt mine, for han ville bestemt heller ikke lyve for hende, det var helt sikkert. Som hun fortsatte nedover hans krop, satte det en kraftig sitren og dirren i ham, som han havde svært for at bide i sig. Kroppen reagerede tydeligt og naturligt på det hele, og det var noget som kun fik ham til at bide sig i læben. Han ønskede slet ikke at hun skulle komme galt af sted eller noget lignende, da det var noget af det sidste som han ønskede sig. Han mødte hendes læber mere end glædeligt, hvor han besvarede og gengældte det dybe og intense kys, inden han roligt trak hende helt op til sig igen, kun for at få dem vendt om, så hun kunne komme halvvejs under ham. Han elskede hende virkelig, og det ville han for altid gøre, og det var noget som han inderligt håbede på at hun var klar over. ”Foruden Aliyah, er du det mest dyrebare i mit liv, kære Cayla.. Og det håber jeg virkelig du ved.. Jeg kan ikke undvære nogen af Jer,” hviskede han roligt, idet han roligt kyssede hendes pande. Hånden lod han stryge roligt nedover hendes krop. Han væmmes ikke ved synet. Slet ikke.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 1, 2013 20:53:39 GMT 1
For nu havde Cayla valgt at glemme ringen lidt. Han skulle nok få lov til at markere hende når hun var klar til det, men lige nu havde hun taget et stort skridt bare ved at lade ham komme tæt på hende i det hele taget. Hun lagde hovedet på sned med en form for uskyld malet i blikket. ”Det gør jeg,” erkendte hun og lod et bredt smil spille over hendes læber. Hvorfor lægge skjul på det? Hun var heldig. En kvinde som hende, havde næppe fortjent en mand som ham der var jo en grund til at hun ofte var bange for at miste ham. Selvom Cayla ikke rigtigt havde nogen fornemmelse for kunsten at forfører, ligesom hun ikke havde for flirt, så lod hun blot sine instinkter lede hende og i første omgang bad de hende om at markere ham med sin tunge, sine læber og sine hænder, hvilket hun bestemt heller ikke afholdt sig selv fra. Hun hørte ham ikke brokke sig eller skærer grimasser, og så kunne det vel heller ikke være helt galt? Efterhånden var det gået op for hende at han ikke havde ønsket at være tæt på Gina også selvom hun stadig havde svært ved at forstå hvorfor. Hun havde været en ulideligt smuk kvinde og hun vidste at de havde en fortid. ”Og du skal få som du ønsker,” hviskede hun dæmpet mellem de søde kys, også selvom hun lod sig rive tilbage til ham ved det dybe kys. Hun lod sig vende så hun i stedet endte under ham, hvilket ikke gjorde hende noget, selv hans guiden havde hun lidt brug for. Hun lagde en varm hånd på hans kind for at fange hans blik for et øjeblik. ”Jeg ved at vi er vigtige for dig Junior, og jeg betvivler heller ikke at du elsker mig, i så fald havde du ikke kæmpet så hårdt.. jeg ved det,” gentog hun dæmpet og strøg tomlen hen over hans kind med en fornemmelse for de ru skægstubbe. Varmen steg i hende da han lod hånden vandre ned over hendes krop og efterlod sig en tydelig dirren i hende. Det var behageligt at han rørte hende på den måde uden at vise afsky. Hovedet hævede hun en smule blot for at kunne komme til hans hals endnu engang. Hans dejlige duft var stærkest der, og dyret i hende stod nok lidt stærkere i hende end ellers. En smule uskyldigt lod hun de undersøgende fingre glide ned over hans ryg kun for selv at snige sig under hans bukser og stryge hans endeparti. De havde ikke været så tætte i alt for mange år, hun ville i den grad have lov til at nyde det!
|
|
Varulv
727
|
Post by Lestat De Lochèr Maloya Junior on Jun 1, 2013 23:35:56 GMT 1
Det kunne godt være at Cayla ikke var kendt med kunsten at skulle flirte eller forføre, men han måtte nu alligevel erkende, at hun gjorde det temmelig godt, og det var bestemt heller ikke fordi at det var noget som gjorde ham det mindste i længden. Han smilede let for sig selv. Han havde aldrig nogensinde ønsket at have Gina så tæt på sig, for det hele var sket uden at han havde ønsket det, og det var næsten hvad der var værst af det hele, for det var jo ikke spor som han kunne fjerne på egen hånd. Nu var hun der til at gøre det, og det var naturligvis noget som gjorde ham glad. Han sukkede af ren og skær lettelse. ”Jeg vidste det..” påpegede han med en tydeligt morende stemme, som han let blinkede til hende. At se hende udvise bare en smule selvtillid var virkelig rart, også selvom han virkelig savnede at han kunne få lov til at markere hende på den måde, som han egentlig havde ønsket det, så var det noget som han kun forsøgte at bide i sig, selvom det virkelig var svært, men nu hvor de lå der, så var et langt nemmere for ham, for det var andre ting som pludselig begyndte at rive i hans opmærksomhed – det var hende, og denne gang var det hele hende. ”Godt.. Det er hvad jeg ønsker, min kære,” hviskede han endeligt. Det var slet ikke fordi at hun bragte ham ubehag eller noget lignende, for det gjorde hun slet ikke, og det var noget som han meget gerne ville stå fast på. Som det nu var sagt, så vendte han blikket roligt mod hende, som han fik hende op til sig, inden han vendte sig, så han fik hende under sig i sengen. Han guidede hende måske, men han ville ikke tage magten eller kontrollen helt fra hende. Det var noget som hun skulle lære at tøjre før eller siden. ”Tanken om at skulle undvære Jer mere end hvad jeg allerede har gjort, er dræbende for mig,” sagde han dæmpet. At hun lod hånden stryge nedover hans ryg og hans ende, fik ham til at smile let. Han kyssede roligt hendes kraveben. Selvom hun var sygelig tynd, så væmmede han sig slet ikke ved synet af hende, for i hans øjne, var hun stadig det smukkeste væsen, som kunne formå at gå på to ben, så det var i sig selv, heller ikke noget som sagde så lidt. ”Du må godt,” hviskede han igen, som han let lod hånden tage turen over hendes lår og ganske tæt på det kvindelige skød. Han gjorde det stadig varsomt, for han skulle jo selv finde ud af hvor hendes grænser gik.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 2, 2013 8:53:10 GMT 1
Eftersom Junior var den eneste mand Cayla nogensinde havde været så tæt på, og at det kun havde været den ene gang, så havde hun aldrig haft behov på at charmere sig ind på nogle. Hun vidste at han fandt hendes klodsethed charmerende, men hvad dælen kunne hun bruge det til? Det gav hende jo ikke følelsen af at være tæt på ham. Selvom de lå og kærtegnede hinanden, så havde hun næsten en fornemmelse af at de blev afbrudt igen, hun havde jo været så vant til at Aliyah var vågnet, og hun tog sig i flere gange at lytte efter barnegråd, hvilket bare var dybt tåbeligt. Hun lo lidt opgivende og rystede på hovedet. ”Fortæl mig igen, hvorfor jeg lige tog mig selv i at lytte efter barnegråd,” mumlede hun lidt morende. Deres pige var blevet stor.. for stor, de så ikke nær så meget til hende som hun ville ønske og hun af alle, havde ingen idé om hvad der foregik i hendes liv. Den ene arm lukkede hun roligt om hans liv mens den anden lagde sig om hans nakke, blot for at rive ham så tæt at deres kroppe mødtes. Hans vægt sagde hun ikke så meget til, på trods af hendes tilstand så gjorde bæstet i hende at hun ikke var så skrøbelig igen. Minen begravede hun mod hans hals, indsnusede hans duft og smagte på hans varme hud. Det lignede hende måske ikke som sådan, men nå dyret først blev revet i, så fik man det i den grad også at møde. ”Det har været dræbende for os begge. På trods af min vrede og sorger er der ikke gået én dag uden en dyb længsel, Junior. Jeg er overbevist om at vi ej heller skal undvære Aliyah hvis vi kan få dette til at fungere,” hviskede hun i hans ører. Hånden strøg ham langsomt ned over ryggen, hvor hun igen nød at mærke den stærke muskulatur under sine fingerspidser. Selv da hun nåede buksekanten søgte hun blot ind under og nussede hans ende blidt. Cayla trak sig en smule for at lade det gyldne blik falde i hans. Hun var glad for at han gav hende tilladelse, for hun ønskede dette. Hans kærtegn så tæt på hendes skød, var noget som fik det til at dunke varmt og velkendt. Forskellen var at denne gang kunne hun gøre noget ved det, hvilket faktisk var lettende. Næsten per automatik endte hun med at sprede benene lidt så han kunne komme til. ”Ligeså må du,” svarede hun med farve i kinderne, som kun indikerede at hun havde fået det lidt varmt. Den frie hånd lod hun blidt fører gennem hans mørke lokker. Det var uden tvivl rart at kunne være ham så tæt igen efter alle de år!
|
|
Varulv
727
|
Post by Lestat De Lochèr Maloya Junior on Jun 2, 2013 9:14:43 GMT 1
Junior var måske en mand, som i visse situationer lå langt over Caylas standard, men af den grund, så var han alligevel af den overbevisning, at de nok skulle få det til at fungere, for han elskede hende virkelig, og det var hende, som han ønskede at leve livet sammen med, og det var vel også til at forstå i længden? De havde sammen en perfekt lille familie – eller, det havde den været før i tiden. Han smilede let for sig selv, ved hendes ord. Det at lytte efter barnegråd når de lå på denne måde, havde de næsten gjort sig til en vane, eftersom Aliyah altid havde haft det umådelige talent, at begynde at skrige, når mor og far skulle hygge. Det havde faktisk været en stor pestilens! Han kuklo ganske let. ”Gammel vane, kæreste.. Hvor ofte, har vi ikke ligget sådan her, og så hørt hende..?” spurgte han endeligt. Aliyah var ganske vidst blevet stor, men hun ville for altid være hans lille prinsesse, også selvom det bestemt heller ikke var meget som han så til hende mere, og det var egentlig en tanke som gjorde ham.. trist. Han havde ellers altid håbet, at de skulle kunne komme igennem det, og bare.. nyde at være sammen, selvom han virkelig havde taget så gruelig fejl, hvilket næsten var noget af det værste af det hele, og specielt også for hans vedkommende. Cayla var ikke skrøbelig, og det vidste han, men når hun så sådan ud, så var han måske lidt mere forsigtig, end det som han ville have været normalt, men det var vel bare et tegn på at han virkelig holdt af hende? ”Det håber jeg virkelig ikke. Jeg ønsker at det hele skal fungere, så vi igen kan blive en lykkelig familie. Det synes jeg efterhånden, at vi har fortjent,” hviskede han dæmpet. Han havde lige så længtes efter hende, og nu hvor han havde muligheden for at indfri dette, så var det bestemt ikke noget som han ville sige nej til! Han sukkede ganske let, som hun strøg over hans ende, og faktisk gjorde det under bukserne, for det var rart, at hun var i direkte berøring af ham. Som hun spredte benene let for ham, så tog han lige så det som en tilladelse. Han kyssede roligt hendes kind, idet han roligt lod hånden søge til hendes skød, hvor han roligt kælede for hende med en rolig hånd. Han ønskede slet ikke at det skulle være ubehageligt for hende, men at det skulle vække det begær og den lyst som de begge havde haft før i tiden.. vække den samme gamle tillid, som de før hen havde haft til hinanden, for det andet ødelagde kun mere end hvad det gavnede. ”Jeg elsker dig, Cayla,” hviskede han roligt mod hendes øre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 2, 2013 9:29:16 GMT 1
Cayla vidste at Junior var langt over hendes standart. Han havde kongeligt blod i årerne, han var en umådelig flot mand og han var den type som enhver kvinde ville vende sig efter på gaden og øjeblikkeligt smelte. Hun havde gjort det samme på trods af løftet til sig selv, og hver dag fik han hende til at føle sig som smør under solen. Hun smilede for sig selv. Aliyah havde afbrudt dem hver gang de havde forsøgt, så til sidst var de vel bare.. stoppet med at prøve? Det efterlod jo kun dem begge med frustrationer over ikke at kunne fuldfører det. Hun kluklo morende. ”Jeg tror ikke vi har prøvet at lægge på den måde uden at blive afbrudt før. Det ligger i vanen, men denne gang håber jeg sandelig ikke på at høre nogen gråd,” erkendte hun med det varme smil på sine læber. Hun var ikke det kønneste at se på, sygeligt tynd og med mørke rander under øjnene, men hun håbede at det var noget som han kunne affinde sig med.. Om ikke andet til hun fik styr på forvandlingerne og dermed også sig selv. Deres lille prinsesse var efterhånden blevet stor, og det var selv for hende svært at acceptere, også fordi hun gerne ville se mere til hende, gerne vide mere om hvad der foregik i hendes liv, men efter deres problemer så var det som om hun havde trukket sig fuldstændigt og hun bebrejdede hende ikke, for hun havde jo selv været der med Faith og Kimeya. Hun nikkede medgivende. ”Det har vi fortjent, og det har hun fortjent. Jeg tror dog ikke det sker, hvis ikke vi to finder den rette vej igen,” endte hun dæmpet. Nu var hun gået med til at gøre et forsøg, og det ville måske tage noget tid at åbne fuldstændigt op for ham igen, men det vigtigste var vel at de prøvede? Idet han bevægede hånden op under hendes kjole for at kærtegne hendes skød, faldt hun tilbage i sengen med en sitren som fyldte hele hendes krop. Hun sukkede dæmpet uden at tage blikket fra hans, det var virkelig en fantastisk fornemmelse! Uden rigtigt at tænke over det skubbede hun underlivet mod hans hånd i en tavs tiggen efter mere. ”Jeg elsker også dig, Junior. Af hele mit hjerte og det mener jeg,” hviskede hun og lod hånden stryge let hen over hans kind, mens den anden langsomt bevægede sig ned mellem dem blot for at stryge omkring hans buksekant i søgen efter dets lukning så hun kunne få dem af ham. Hun længtes virkelig efter at mærke ham helt tæt, og det kunne hun ikke når de sad i vejen!
|
|
Varulv
727
|
Post by Lestat De Lochèr Maloya Junior on Jun 2, 2013 13:55:04 GMT 1
Junior ville ikke se på det som om at Cayla lå under hans standard, for det var stadig hende, som han forgudede af hjerte, sind og sjæl, og det var noget som han mere end gerne stod fuldkommen fast på. Nu som det var sagt, så var det den tanke som han gjorde sig, og hun måtte endelig ikke tro noget andet! Han kyssede roligt hendes pande og med et stille smil på læben. Denne gang ville der ikke være noget som ville minde om gråd af nogen slags, for det var bare dem, og han ønskede at dette var noget som skulle ske, mindst lige så meget, som det hun selv ville. Han smilede let for sig selv, som han roligt vendte blikket i retningen af hendes skikkelse endnu en gang. Sygelig tynd og tydeligt medtaget, så vidste han jo godt, at det var hans egen skyld, hvilket jo næsten var det værste af det hele, og det var noget som han virkelig havde det skidt med, ingen tvivl om det. ”Hvis du mod al forventning, skulle høre babygråd min kære, så kan du prise dig lykkelig for, at det denne gang ikke er vores,” påpegede han med en rolig og ganske sigende mine. Nu hvor det var ham som lå over hende – halvvejs om ikke andet, så var det jo kun fordi at han slet ikke ønskede at hun skulle komme galt af sted. Han var måske den mere selvsikre i det hele, men han ønskede jo lige så at hun skulle føle sig komfortabel omkring det hele. Alle havde de fortjent at kunne finde noget fred i det, for det var uden tvivl også sådan at han havde det med tingene. ”Jeg ved at hun har taget mindst lige så hårdt på det, som det vi andre har.. Jeg.. beder bare til at vi nu kan finde en løsning, så vi alle kan finde ud af det hele igen.. Jeg savner virkelig vores lille familie, Cayla.. Jeg savner hvad vi havde,” sagde han med en dæmpet stemme. Hånden lod han roligt søge op under kjolen, kun for at komme i direkte kontakt med hendes varme skød. Det var slet ikke fordi at han følte det ubehageligt fordi at hun så ud som hun gjorde, men det var nu alligevel noget som gjorde sit for hans vedkommende. Som hun skubbede sig mod hans hånd, måtte smilet nu alligevel brede sig på hans læber, for hun kunne lide det.. og det var dejligt, at hun viste det så åbent og så tydeligt! At høre hende sige det, var virkelig lækkert! For det varmede ham uden tvivl! Som hun fumlede med hans bukser, så lod han hende mere end glædeligt gøre det, for han kunne lide det. ”Det varmer mit gamle sind, min egen,” hviskede han mod hendes øre, som han intensiverede sin kælen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 3, 2013 15:37:17 GMT 1
Når de lå på denne måde, så glemte Cayla lidt hvordan hun havde det.. hvordan forvandlingerne havde taget på hendes kræfter og hvor hårdt den sidste tid havde været. Hun elskede Junior, også selvom hun vidste at han lå langt over hende. Han var en flot mand og han kunne have været meget indflydelsesrig eftersom han havde kongeligt blod i årerne, der var hun bare… hende. Et resultat af et mislykkes forhold. På trods af at hun ikke følte sig synderlig smuk i sin tilstand, så lod det til at være noget som Junior kunne affinde sig med, om ikke andet så lod det ikke til at genere ham, hvilket lettede hende. Hun kluklo morende og rystede på hovedet. ”Nej så kan vi i stedet fryde os ved tanken om, at der et sted er nogle andre forældre som må afbryde for i stedet at tage sig af deres barn,” svarede hun lidt morende, for tanken var faktisk morsom! Deres pige var blevet stor, hvilket gav dem en chance for at skabe et rimeligt forhold. Panden lagde hun blidt mod hans og lod deres næsetippe mødes. Hun forstod godt at han savnede det, for det gjorde hun jo også selv. Dengang havde det hele været trygt og enkelt, de havde måske ikke haft et perfekt forhold, men de havde haft hinanden og hun havde aldrig betvivlet hans kærlighed til hende, ligesom hun håbede at det var gengældt. ”Hun har taget hårdt på det. Jeg ønsker min familie igen.. jeg ønsker dig såvel som jeg ønsker hende og jeg lover at jeg vil gøre mit absolut bedste for at det her løser sig… vi får det igen,” hviskede hun dæmpet og lod hånden stryge hen over hans varme kind i et forsøg på at berolige ham, også selvom hans intense kælen hurtigt fik hende tvunget tilbage i madrassen. Hun lod neglene bore sig ned i hans kød uden at tænke over det, for det føltes virkelig fantastisk! Hendes krop dirrede og sitrede, hun kunne mærke hvordan varmen steg hende til kinderne gjorde dem helt rødmosset. Det tog ganske vidst lidt tid, men det lykkedes hende alligevel at fumle med bukserne til de gled op, hvorefter hun lidt ivrigt forsøgte at skubbe dem af ham. Samtidig skubbede hun underlivet mod hans hånd, tiggede tavst efter mere hvilket han tilsyneladende hurtigt efterkom. Hun stønnede svagt, og smilede lidt for sig selv. At hun så endnu lå påklædt var slet ikke noget hun skænkede en videre tanke i det hele taget, han havde allerede formået at få dem et helt andet sted hen hvor det kun var ham hun overhovedet var i stand til at holde fokus på.
|
|
Varulv
727
|
Post by Lestat De Lochèr Maloya Junior on Jun 7, 2013 14:16:07 GMT 1
Junior ønskede slet ikke at tænke på hvordan tingene egentlig havde været, da det vigtigste for hans vedkommende, egentlig var hvordan tingene forholdt sig lige i øjeblikket, da det også var noget af det som han faktisk måtte definere som det vigtigste af det hele. Han elskede hende virkelig, og derfor ønskede han at de fandt ud af det på bedst mulig måde, også selvom han stadig ikke var helt tilfreds med, at hun ikke havde ringen på fingeren, for han ønskede selvfølgelig at se hende med den, så han kunne definere hende som sin, for det kunne han jo trods alt ikke endnu. Han smilede let for sig selv. ”Du har ret… Denne gang er det vores tur til at nyde tiden sammen med hinanden,” sagde han med et stile og ikke mindst glædeligt smil på læben, for det var jo trods alt også sådan at han havde det med det hele. Aliyah var blevet større, også selvom Junior slet ikke følte, at han kunne følge med mere, og det var faktisk en tanke som gjorde ham trist, for siden han var fundet med Gina, så var det jo ikke bare Cayla han havde mistet, men også sin elskede datter, og han savnede hende virkelig. Han savnede det at have noget.. at kunne holde fast i. Selvom Cayla nu lød mere sikker i sin sag, så gjorde det ham allerede rolig med det samme, selvom hendes strøg mod hans kind, fik ham til at slappe fuldkommen af, hvor det også var tydeligt at spotte i hans blik. ”Jeg ønsker vi skal finde ud af det sammen, Cayla.. Jeg vil lige så gerne have familien tilbage. Den var måske aldrig stor.. men vi har altid haft det rigtig godt med hinanden, men det er vel også det vigtigste, er det ikke? Som du gør dit bedste, så lover jeg, at jeg gør det samme,” hviskede han med en rolig stemme, også fordi at han jo faktisk mente det. Tungen strøg han ganske let over sine læber og med et svagt smil. Hånden fortsatte arbejdet i hendes skød, for han ønskede at skænke hende det. Neglene som borede sig i hans hud, var noget som fik ham til at brumme let, for det var slet ikke noget som føles at gøre ondt, for… det gjorde det ikke. Han rullede let med skuldrene, som han lod hende bakse bukserne af ham. Han var ikke ked af hvordan han så ud, som han heller ikke ønskede at hun skulle være det. Tøjet var slet ikke noget som han tænkte over, for smuk var hun, og han kunne jo fint komme til, så han så ikke nogen grund til at handle anderledes end hvad han gjorde lige nu. Han lænede sig ned, kun for at lade næsen gnide let mod hendes. ”Du nyder det..” hviskede han intenst mod hendes øre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 6, 2013 9:23:11 GMT 1
Cayla nikkede medgivende. ”Det er vores tur,” hviskede hun dæmpet og strøg hånden gennem hans pjuskede lokker. Siden han var blevet dyr, var det endnu sværere at holde fingrene fra ham, det havde jo heller ikke ligefrem været meningen, at hun skulle ende med at tilgive ham. Hvorfor snyde sig selv for lykken når den bankede på døren? Hun var ganske vidst ikke markeret med ringen, men hans ville hun altid være. Et blidt smil spillede om hendes rosa læber. Hun trykkede ham ind til sig, desperat efter at mærke ham tæt ind mod sig. Det føltes rart at være sammen med ham kun de to, også selvom selv Cayla måtte erkende at hun virkelig savnede deres datter. Desværre blev hun stor for hurtig, men der var ikke meget at gøre ved det, andet end at håbe på at hun stadig var villig til at være en del af deres lille flok. ”Den var aldrig stor men har det noget at sige? Vi har altid været gode sammen, Junior og vi har opdraget en skøn datter, i mine øjne tæller det i langt højere grad. Jeg ønsker dig tilbage, jeg ønsker muligheden for at indhente alt det vi har forsømt gennem årene, og jeg ønsker at lade Aliyah vide at hun har en familie som altid står hende i ryggen.. uanset hvad,” erkendte hun dæmpet og så op i hans blik. Hans kærlige og dog sultne blik som hendes hjerte til at banke og kun for ham. Den intense kælen for hendes skød, fik hende til at slippe et støn. Det føltes ualmindeligt godt! Neglene borede sig ned i hans skuldre, dels for at holde ham tæt, dels for bare at have noget at holde fast i, han vidste tilsyneladende hvad han gjorde. Uden at tænke videre over det, skubbede Cayla underlivet frem mod hans hånd, tiggede og bad efter mere også selvom hun mærkede en hvis frustration over ikke at mærke ham helt ind til sig. Hun lod næsen stryge hen over hans, som var det et kys hun gengældte. ”Det gør jeg det f-føles godt,” erkendte hun en smule stakåndet. Hun lænede sig en smule frem og kyssede ham under øret. ”Men jeg ville n-nyde det endnu mere hvis det var dig jeg følte,” hviskede hun sandfærdigt og lod en hånd snige sig ned mellem dem, hen over hans varme bryst og mave, til hun nåede de ædle dele som lod til at have taget normal størrelse og form igen efter hendes spark. Hun strøg blidt hen over dem, inden hun vred sig ud af hans favn og kom op på sine knæ med ryggen til ham. Hænderne gled mod sengegavlen hvor hun kunne finde en smule støtte. Hun så over sin skulder med et stille og lidt lokkende smil. Det virkede naturligt, de var trods alt dyr.. desuden havde hun jo set ham med Gina, det måtte være sådan han kunne lide det.
|
|