0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 21, 2013 17:42:16 GMT 1
At Charliza var spændt på gaven, var på ingen måder noget som kom synderlig meget bag på Dominic, også selvom han naturligvis ønskede at gøre hende glad, da det nu også var blevet et mål for ham, og uden at tøve det mindste, så ønskede han at gøre det. Han smilede let for sig selv. ”Du lægger virkelig et pres på mig, kære Charliza,” sagde han med en morende stemme, for det var bestemt heller ikke fordi at man kunne sige, at det var en løgn på nogen måde, men det var nu bare sådan at det måtte være i den anden ende. Tungen strøg han let over sine læber, som han vendte blikket mod hende. Smuk var hun så sandelig, også selvom den tanke om at skulle stadse sig ud for hendes skyld, ikke rigtigt var en tankegang som han var af som sådan, for han var ikke den som havde tøj til de forskellige anledninger, hvor han egentlig bare var ganske godt tilfreds med det tøj som han gik og stod i for øjeblikket, for det var jo trods alt også det eneste som han jo i princippet havde. ”Det er jo såmænd rigtigt nok,” sagde han med et morende smil på læben, for løgn var det jo trods alt heller ikke. Han kunne nu rigtig godt lide hendes person, og det faktum, at hun var så munter og glad som hun virkede til at være, for det var uden tvivl noget som smittede af, selv på ham. Det kunne godt være, at Dominic på ingen måde havde syn på hvordan det ville være indenfor, men selv han kunne gøre sig rigtig mange billeder af hvordan det var, og det gjorde han skam også uden tvivl. Nu som det var sagt, så var han faktisk utrolig nysgerrig på at finde ud af, hvordan det ville se ud indenfor! Han vendte blikket mod hende. At det var anderledes end hans eget lille mausoleum, forundrede ham ikke, også fordi at hun var af en smuk og flot og ikke mindst rig familie, hvilket heller ikke ligefrem var noget som han kunne prale særlig meget af. ”Jeg ville ellers gerne se hvordan det så ud indvendig. Det kunne være utrolig interessant,” sagde han med en rolig og ganske sandfærdig mine, for det var jo ikke ligefrem en løgn. At tiden nærmede sig til en afsked, vidste han godt, selvom.. han havde jo egentlig slet ikke lyst til at tage sin afsked med hende, sådan som det stod lige nu. Han nikkede roligt til hendes ord. Det var slet ikke tid for ham, at være negativ lige nu. Slet ikke! ”Kom..” sagde han endeligt, som han trak hende med sig hen til den store bygning, hvor han førte hende op til det som måtte være den store hoveddør, inden han roligt vendte sig i retningen af hende endnu en gang. Han sendte hende et let smil. ”Det er slet ikke fordi at jeg har lyst til at tage afsked med dig, Charliza, men.. jeg ved jo at vi skal ses igen.. Og frem til da, så må du love mig, at du passer på dig selv,” bad han roligt. Han hævede hendes ene hånd til sine læber, hvor han roligt kyssede hendes håndryg.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 21, 2013 18:19:27 GMT 1
Det var meget muligt, at Charliza lagde pres på Dominic, men på den anden side mente hun, at hun var det værd, og hvis ikke han var af samme mening, var der ingen der holdt på ham. Det var nemlig hans eget valg, at han blev hos hende, og ønskede at kæmpe for hende, som hun bestemt ikke tvang ham til noget. Hun lovede ham heller ikke noget, så al hvad han gjorde, måtte han gøre af egen fri vilje, og det passede hende fint. Det viste nemlig noget om ham, og det var kun godt. ”Hvis jeg lægger pres på dig, ved jeg blot, at du vil yde dit bedste, og det klager jeg bestemt ikke over. Jeg ønsker, at du yder dit bedste, og … i den sidste ende vil det også belønne dig,” sagde hun med et smil. Sandt måtte det være, for hvis han kunne blive ved med at betage hende, ville hun ikke smutte, og derfor ville han holde på hendes selskab, frem for at sidde alene og frygtsom på kirkegården. Hun troede desuden på, at han ville yde sit bedste, da hun følte, at hun var kommet godt ind under huden på ham. Det var noget hun nød, da hun godt kunne lide at betage ham, som hun rent faktisk kunne lide ham. Muntert smilte hun til hans ord, skønt hun ikke sagde noget, som hun blot gik videre mod det hus, som de mere eller mindre havde nået efterhånden. Det undrede ikke Charliza, at han var interesseret i at se huset indvendigt, da det var luksuriøst, og derfor på ingen måde, hvad han var vant til. Hun ønskede dog ikke at invitere ham med ind i nat, da hun ønskede at holde deres første møde simpelt og roligt.. Et sted var det måske for meget sagt, når de allerede havde været intime med hinanden to gange, men alligevel mente hun, at det ville være noget andet, hvis hun inviterede ham med ind nu, og lod ham overnatte. Derfor ville hun hellere gemme den tur til næste gang, og et sted måtte det også passe hende fint, da hun følte, at de havde nået nok denne nat, hvor en rundtur i hendes hjem kunne være en god underholdning til næste gang. Meget måtte der også være at lave derinde, som det var stort, og derfor tvivlede hun ikke på, at de nok skulle finde noget, de kunne foretage sig. ”Og den nysgerrighed vil du få stillet næste gang,” lovede hun roligt. Hendes hjem ville han skam få at se, men først når tiden blev inde til det, og det var ikke nu. Roligt fulgte hun ham, som han trak hende med over til hoveddøren, hvor hun stillede sig med fronten mod ham. Tid til deres afsked var det, og trist var det nu.. Hun betryggede sig dog med, at hun ville få ham at se igen, og det glædede hun sig uden tvivl til! Hvornår hun ville få ham at se igen, vidste hun ikke, men glædede sig gjorde hun da. Hans ord smilede hun varmt til, som hun nød at høre dem, hvor smilet også kun bredte sig, som han kyssede hendes håndryg. ”Du behøver ikke at føle nogen smerte, når jeg allerede har lovet dig, at vi vil ses igen.. Kortene ligger endda på din side af bordet, som du bestemmer, hvornår du vil gøre din opdukken, og det er et visit jeg er mere end spændt på,” sagde hun mildt og ærligt, inden hun drillende tilføjede. ”Og hvis du ønsker, at jeg holder mig ude af ballade, må du jo bare komme noget hurtigere.” Hånden tog hun ud af hans, inden hun lagde den om hans nakke, som hun trak hans hoved hen til sit, hvor hun lod sine læber møde hans. Dybt kyssede hun ham, som hun ønskede at få det allersidste med, da hun ikke vidste, hvornår hun ville se ham igen. Hun brød kysset med et nydende kys. ”Kom godt hjem, Dominic,” sagde hun i en charmerende tone, hvor hendes blik også var blevet uskyldigt. Med et lille kækt smil på læben, greb hun om håndtaget, som hun åbnede døren og smygede sig i entreen, og derfor afsluttede det fantastiske møde.
//Out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 21, 2013 22:33:12 GMT 1
Det kunne godt være at der blev lagt et pres på Dominic, men det var et af slagsen, som han var overbevist om, at han sagtens kunne klare, også fordi at han et sted vel også havde bedt lidt om det? Nu som det var sagt, så var han for munter til at han ville se til at det hele skulle gå mod sin ende, også fordi at det næste møde, var noget som de begge måtte se frem til, og det gjorde han så sandelig også. Han sendte hende et let smil. Det var skam slet ikke fordi at han havde noget imod at yde sit bedste, og samtidig vise hende, hvad det var han ville, for det var faktisk også noget som betød meget for ham, for han ønskede at vise sig som en mand, som ikke tøvede med at gøre hvad der skulle til, og i kampen om hendes gunst, så ville han bestemt ikke tøve med at gøre hvad der skulle gøres! ”Det er en belønning som jeg gerne vil høste, kan jeg sige dig, Charliza.. Jeg håber bare, at jeg er nok til at gøre dig glad og tilfreds.. Det er det som er mit mål,” sagde han med et stille smil på læben, også fordi at han mente det, for det var hans endelige mål med det hele! Hvordan hendes store hjem måtte se ud indvendig fra, var noget som alligevel så tydeligt gjorde Dominic nysgerrig, selvom han slet ikke ønskede at presse på, for at komme indenfor. Nu som det var sagt, så ønskede han jo faktisk at finde ud af mere om den verden som hun var en del af, også fordi at den skilte sig så frygtelig meget fra ham selv. At hun så til gengæld ville love ham, at han ville få det at se næste gang, så var det naturligvis noget som selv gjorde ham glad, for.. han ønskede at se det, og så nysgerrig som han var, så glædede han sig uden tvivl til det! At det hele så skulle lægges op til en afsked, gjorde ham naturligvis en anelse trist, men ikke fordi at han kunne gøre det største ved det, men det var nu bare sådan at det måtte være i den anden ende. Han nikkede igen til hendes ord. ”Jeg føler ikke nogen smerte med vores afsked, for jeg ved og håber selvfølgelig at den bare er midlertidig,” sagde han med en rolig stemme. Han ønskede selvfølgelig at hun skulle holde sig udenfor problemerne, også selvom han var bange for at hun ikke kunne gøre det af den grund. ”Det er jeg jo nødt til. Jeg vil ikke have, at du skal komme galt af sted,” sagde han med en rolig stemme, som han let blinkede til hende, som de stod der. Det var nu de skulle tage den afsked med hinanden, var en tanke som han ikke brød sig om, for han følte at tidspunktet var.. forkert! Han nåede kun lige at vende blikket i retningen af hende, idet at hun kyssede hans læber. Et kys som han gengældte uden så meget som at tøve, for han ville elske det! Som hun brød det, så trak han sig en anelse, kun for at kigge hende dybt i øjnene. Han hævede hånden og strøg hendes kind. ”Pas på dig selv, min kære..” endte han med en dæmpet stemme, inden han roligt trak sig væk fra hende, som hun søgte indenfor, inden han selv vendte om og forlod stedet. Han glædede sig allerede til næste gang!
//Out
|
|