0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 16, 2013 15:12:32 GMT 1
Hvordan man nøjagtigt valgte at omgås hinanden herude, havde Charliza ingen kendskab til, foruden de rygter hun hørte, og hvad Dominic havde fortalt hende. Hun havde dog den ide, at fattige omgik hinanden, ligesom middelklassen og overklassen gjorde. Alle havde trods alt brug for et selskab, men alligevel lød det ikke på Dominic som om, at det hang sådan sammen herude. Han beskrev sig nemlig som ensom, og at man gjorde bedst i at holde for sig selv herude, skønt der var mange andre der var i samme sko som en selv. Underligt fandt hun det, men det var ikke ting hun behøvede at belemre sit sind med, da hun aldrig ville falde ned i en stand som denne. Hendes familie havde mange formuer og gode bekendtskaber, samt hun altid havde vidst, hvordan hun skulle charmere sig ind på folk, så hendes overlevelse burde være sikret, lige meget hvad der skete. ”Fortæl mig om de klikker? Hvad gør dem så slemme? Alle har trods alt brug for venskaber, og hvis det er måden man indgår dem på, er det vel bare det,” lød det roligt, og dog også nysgerrigt fra hende, da hun var interesseret i at høre mere om, hvordan tingene foregik her. Det måtte være første gang, at hun nogensinde bevægede sig ned i de lavere klasser, så spørgsmål havde hun skam. Hele situationen var dog kommet bag på hende, da hun ikke just havde ventet, at hun ville finde sig så godt tilpas hos en mand af Dominics kaliber.. Men imod alle forventninger, så nød hun faktisk at tale med ham, og derfor var hun ej heller gået, hvor hun også havde valgt at tage skridtet videre med deres møde, skønt det nok var bedst, hvis hun bare vendte snuden hjemad. Passende selskab var han trods alt ikke, men hvilken regel havde hun på den anden side ikke nydt at bryde? Græsset kildede mod Charlizas nøgne skind, men intet havde hun imod det, som hun faktisk fandt det mere interessant at udfolde sig her, end i en tryg seng. Hun nød at føle friheden ved det udendørs, samt det også måtte forekomme en anelse dyrisk, da det blev gjort ude i naturen, og ikke i en anstændig seng. Samtidig med det måtte der også være risikoen for at blive opdaget, skønt hun ikke just kunne sige, at hun ønskede, at de blev forstyrret. ”Hvis du ønsker en efterfølgelse, må du hellere vise mig, at du er det værd,” svarede hun kækt. Om de ville ses igen var ikke til at sige, skønt hun næsten ville sige, at det var usandsynligt, medmindre hun søgte tilbage hertil. Det lød nemlig ikke som om, at Dominic søgte meget væk, så et tilfældigt møde et tilfældigt sted kunne vel næppe forekomme? Det var også sjældent, at hun bandt sig til folk længere tid ad gangen, men hvis han formåede at holde hende underholdt resten af natten, så kunne man jo aldrig vide, hvad skæbnen ville bringe. Selv nød hun i hvert fald hans selskab indtil videre, så hvis han fortsatte på den led, samt formåede at trække hende til himmels under den kommende akt, så var chancen der. Let løftede hun øjenbrynene. ”Du er sød, Dominic, men jeg vil næppe flytte ind her.. Så ville jeg langt hellere tage dig med mig,” sagde hun med et morende smil på læben. At han gav sig til at kæle for hendes underliv, fik alle hendes tanker til at fordufte på et splitsekund. Et behagende støn gled over hendes læber, samtidig med, at hun lagde hænderne mod hans ryg, så hun krævende kunne presse hans krop ned mod sin, som et tydeligt tegn på, hvad hun ønskede. Neglene gled samtidig ned i hans hud, så de helt måtte lave nogle afmærkninger. ”Jeg ønsker, at du tager mig,” hviskede hun lystent, som hun spredte sine ben for ham, så han kunne ligge imellem dem.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 16, 2013 21:23:37 GMT 1
Det forundrede egentlig ikke Dominic at Charliza ikke forstod sig på hvordan det var herude. Enhver mand var sin egen lykkes smed, og det var i den grad heller ikke nemt at finde den form for lykke, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om! I det store og hele, så var det en kamp for overlevelsen, og man stod bestemt heller ikke bedre, ved at stå alene. Han selv valgte at holde sig ude af de klikker, også fordi at de var svære at komme ind i, de stolede ikke på fremmede, og han ønskede ikke at gøre det ved andre, som han selv var udsat for. Det var nok mere en snak om princip, end det som det kunne være noget andet, og det var vel også det som han ønskede at videreformidle? At hun spurgte ind til de mange klikker, fik ham kun svagt til at smile. Det var jo trods alt en naturligt del af det at være herude, så han så det jo stort set hver eneste dag. ”Betegn det som familier, Charliza.. Det er den som man har at søge til herude. Stedet er som regel delt op i flere små territorier.. Det er jo trods alt temmelig stort herude, hvor de har en del hver. Jeg kunne forestille mig, at det fungerer lidt.. unormalt i forhold til hvad du er vant til?” spurgte han sagte. Han havde ikke noget imod klikker som sådan, men det som de stod for, var det eneste som primært var hans problem, og derfor ønskede han jo faktisk helst at holde sig en lille afstand til disse, også selvom det kun måtte svide til hans egen ende bagefter. At ligge midt ude i det åbne sammen med Charliza, var bestemt ikke noget som Dominic havde noget imod. Det var faktisk rart at nogen kunne bekræfte og anerkende ham på den måde, for det var bestemt heller ikke noget som han just kunne sige, at han var vant til på nogen måde. Selvom det var uklart hvorvidt om han ville se hende igen, så brændt han vel inde med ønsket om at.. det ville forekomme før eller siden. Han smilede let for sig selv, ved hendes ord. ”Ser man det.. Det lyder jo næsten til at du ønsker at jeg skal præstere.. Så der sker et senere gensyn?” spurgte han sagte, også selvom han nok var mest drillende i forhold til hvad han ville have været normalt. Hånden som han let lod strejfe over hendes underliv, var i bund og grund, kun fordi at han ville vise hende, at han lige så, faktisk var i stand til at tage kontrollen også lidt fra hende. Hendes ord fik ham til at lade hovedet søge let på sned. Det var bestemt ikke noget som han regnede med ville ske på den ene eller den anden måde, også fordi at han kom fra den samfundsklasse som han gjorde. ”Skulle jeg regne med at det ville ske? Du er for fin for mig, Charliza, og det ved vi jo udmærket godt begge to,” endte han med en ganske sigende mine. Som hun direkte bad til at han skulle tage hende, var noget som fik smilet til at brede sig ganske tilfredst på hans læber. ”Som prinsessen ønsker,” endte han med en dæmpet stemme, som han roligt lagde sig til rette mellem hendes ben. Hans krop sitrede virkelig af spænding. Med tænderne som han valgte at blotte, så tvang han dem direkte i hendes hals, idet han forenede deres kroppe, kun for at påbegynde akten…
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 17, 2013 17:29:19 GMT 1
Livet herude var ikke et liv Charliza var vant til, da hun ikke var vant til, at man skulle kæmpe for sin overlevelse, da hun nærmest bare fik den serveret. Derfor forstod hun sig ikke på alle de ting, som Dominic nu engang måtte udtale, men hun forsøgte dog at gøre noget ved det, som hun stillede ham spørgsmål i stedet. At han så nævnte, at klikkerne var som familier, forstod hun straks bedre. Selv havde hun en familie, hvor de alle måtte have et stærkt bånd til den, skønt den på ingen måde var normal. Hærget af fortidens traumer var den nemlig, som de hver især havde fundet sig nogle ukorrekte forhold til hinanden. ”Jeg forstår mig mere end du aner på familier, og hvad det kan indebære. Hvorfor du ikke vil være en del af sådan en, kan jeg derimod ikke forstå, da jeg ikke ved, hvor jeg ville være foruden min,” sagde hun roligt. Hun elskede sin familie, som det måtte være de eneste personer hun holdt af. Sandheden var dog, at hun nok havde været bedst foruden den, da det var dens skyld, at hun var endt en smule forskruet den dag i dag, men det var ikke et liv eller en side Dominic kendte til. Det var heller ikke noget hun videre snakkede om, som det for hende blot var en af de ting man bare gjorde. Hun snakkede nemlig ikke om tendensen til voldelighed og incest i sin familie, og hvorfor skulle hun også det? De nød jo deres livsstil, og andre ville sikkert ikke forstå sig på det. Charliza spekulerede ikke selv videre over, om hun mon ville få Dominic at se igen eller ej, da hun var vant til, at hun ikke fik et gensyn med de mænd, hun lå med. Når det så var sagt, havde hun stadig intet imod at se ham igen, så hvis det skulle ske, så ville hun ikke være bange for at kendes ved ham. Hun nød nemlig at befinde sig i hans selskab, som hun nød hans person, samt den lyst han havde sat i hende. ”Jeg tror mere, at det er, hvis du ønsker et gensyn med mig,” svarede hun med en kæk undertone. ”Hvis du ønsker et gensyn, må du jo hellere søge efter mig, og så får vi at se, om jeg vil lade mig findes,” sagde hun og blinkede til ham, som om det helt måtte være en udfordring til ham. Neglene lod hun søge over hans nøgne ryg. Hun kunne ikke lade være med at ligge en smule pres på sine fingre, som han trak i hendes dyr, når han skænkede hende så intime berøringer, som når han berørte hendes underliv. ”Du har ret.. Men jeg har aldrig brudt mig om normer, og hvor forkert dette end må være, så har jeg i sinde at nyde denne nat, om det så skal være den sidste og eneste.” Spændingen steg langsomt i hende, som hun mærkede, hvordan det kriblede i hendes underliv, som han ønskede at føje hendes befaling. Hun ønskede ham tæt, og det skulle være nu! Læberne lod hun stryge over hans kind og kæbe, som hun mærkede, hvordan han gjorde sig klar. Foreningen af deres kroppe, og hans tandsæt i sin hals der kom på en og samme tid, var noget der direkte bragte hende i ekstase, som stønnet flød over hendes læber, og hun knugede hans krop, som akten gik i gang…
… Under selve akten havde Charliza frarøvet Dominic magten og vendt dem om, så hun kunne være den der førte dem i mål. Blodrøde var hendes læber, mens en rende af blod var gledet ned ad hendes mundvige, som hun selv havde sat tænderne i ham under akten, og himmelsk havde det været! Hendes hofter svang sig en sidste gang frem og tilbage i det hårde og hurtige tempo, samtidig med at hun borede sine negle ned i hans lårs kød. Det endegyldige og yderst tilfredsstillende støn gled over hendes læber, som hun nåede højderne og dermed aktens klimaks. En anelse filtret var hendes hår, hvor der også måtte være nogle græsstrå at finde i det. Kroppen var derimod helt perfekt, som den måtte lyse i måneskinnet, hvor intet sved måtte være at finde. Langsomt lod hun sig selv glide ind over ham, som hun måtte genvinde fatningen. Hendes ansigts udstråling viste dog endnu tydeligt, hvad hun lige havde været igennem, og hvor meget hun havde nydt det. ”F-Fantastisk.. Det var .. fantastisk,” hviskede hun med en stemme fuld af velbehag, inden hun trykkede sine læber mod hans i et kys.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 17, 2013 21:37:06 GMT 1
Alene den tanke om at have en familie, var selvfølgelig en tanke som Dominic måtte nyde af! Han selv savnede noget som han kunne kalde for sit, selvom det var noget som han havde mistet for mange år siden. Han havde jo trods alt været på et børnehjem af en grund, men det var nu bare sådan at det var. At hun forstod tanken omkring familie, forundrede ham egentlig ikke, for det var vel også noget af det mere menneskelige i dem, som trådte frem for alvor? Han lod hovedet søge let på sned, som smilet bredte sig en anelse på hans læber. Han var måske den forkerte som skulle udtale sig om den slags, men.. det var sådan han havde det. ”Hvorfor skulle jeg ønske at udsætte andre for det som jeg selv er blevet udsat for.. Det er slet ikke det værd.. Så står jeg hellere alene og klarer mig med de muligheder og de midler jeg har,” endte han ganske roligt. Hvordan hun havde det med sin egen familie, vidste han ikke, og et sted, så var det slet ikke noget som han ønskede at blande sig i, hvis det var noget som han ellers kunne blive fri for i den anden ende. Blikket vendte han stille mod hende endnu en gang, som han roligt betragtede sig af hende. At ligge der i jorden sammen med hende, var ikke noget som han havde noget imod. At gøre det i naturen som naturen havde skabt dem og deres væsen, var næsten det som gjorde det hele så meget bedre, selv for hans vedkommende. At hun så direkte valgte at nærmest.. opfordre ham til at søge efter hende, i tilfælde af et gensyn, fik ham til at smile ganske let, som han lod hovedet søge en anelse på sned igen – bare mod den anden side i stedet for. ”Du frister en allerede skrøbelig og fristet sjæl,” påpegede han morende. At det nu var det mere forbudte de skulle i gang med, også fordi at han var af den klasse som han var, var bestemt heller ikke noget som gjorde det meget bedre for hans vedkommende, så nød han det jo af den grund! Uanset hvor forkert det så end måtte være, så kunne han ikke gøre noget ved det nu! Tænderne satte han direkte i hendes hals, idet at han valgte at forene deres kroppe, og med en beslutsomhed uden lige, startede den intense akt…
… At hele akten havde været en magtkamp, var noget som Dominic virkelig havde nydt! At det så skulle ende stik modsat af hvordan det var startet, sagde han intet til, som han var endt under hende i stedet for. Med den kraft som han havde i lår, ben og hofte, så satte han sit endelige og dybe stød dybt i hendes indre, idet at akten gik mod sin ende. Som hun lagde sig over ham, smilede han blot for sig selv. Halsen var blodig, som hans læber var lige så. Han hævede roligt hånden, som han roligt lod stryge over hendes kind. ”Jeg er jo fantastisk.. Det ved jeg da godt,” endte han med en morende stemme, som han mere end glædeligt tog imod hendes kys som han gengældte uden så meget som at tøve det mindste. Han greb roligt ud efter hans kappe som lå ikke langt fra dem, idet han roligt lagde den om hende, så hun kunne skjules lidt – bare så han var sikker på at det var en eneret som han havde i denne stund om ikke andet. ”Jeg må indrømme det; Du var ikke så tosset,” endte han drillende, som han havde ladet kysset blive brudt. Hans blik strålede kun af tilfredshed og morskab. Han havde det jo utrolig godt sammen med hende!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 18, 2013 11:18:01 GMT 1
Selv havde Charlizas familie et stærkt bånd til hinanden, så at være foruden dem kunne hun slet ikke forestille sig! For hende var følelsen af et sammenhold fantastisk, som hun vidste, at de altid havde hendes ryg, samt hun kendte dem, elskede dem, og altid kunne gå til dem. De måtte også være de eneste personer, der kunne forstå sig på hinanden, som omverdenen slet ikke kunne være med på det punkt. At Dominic selv var mutters alene, fandt hun ganske sørgeligt, da selv hun vidste, at man havde brug for folk omkring sig. Han virkede også ganske glad for hendes selskab, så selskab måtte han klart savne, og hvis han gjort det, forstod hun ikke, hvorfor han ikke søgte til dem her på stedet. De var trods alt alle i den samme båd, så de burde vel forstå hinanden? ”Hvis du langt hellere ønsker det, end at have folk omkring dig, så må det være dit valg,” svarede hun med et kort skuldertræk. ”Jeg tænker bare, at du ikke behøver at udfolde dig på alle led og kanter, som de andre.. Familie handler jo om respekt og accept af resten af flokken.” Blikket hvilede roligt på hans ansigt, som han lå ovenpå hende og med den stjerneklare himmel som baggrund. Flot var synet, som han var en flot mand, hvor natten i nat var afsindig smuk. Den perfekte nat for udendørs aktiviteter var det ganske enkelt, som vejret umuligt kunne have været bedre.. i hvert fald ikke på denne årstid. ”Jeg glæder mig til at se, hvor fristet du egentligt er,” svarede hun kækt. Om han kunne finde på at opsøge hende, vidste hun ikke, men interessant var det da at finde ud af. Tid til gensyn var det dog ikke endnu, som de på ingen måde var færdig med mødet endnu. De skulle faktisk til det allerbedste lige nu. Benene havde hun ladt spredes for ham, og som han trængte ind i hende, lod hun sig overgive til den himmelske akt, hvor kun sanser, lyst og behag styrede hende…
… Magtkampen var selv en kamp Charliza havde nydt. Ligeså meget som hun nød at blive domineret af en rigtig mand, ligeså meget nød hun at dominere manden. Det var også en måde at vise på, at hun faktisk kunne præstere godt, og det at det var hendes bevægelser der skubbede dem ud over kanten, frydede hende blot endnu mere. Fuld af nydelse og ekstase var hun, som behaget og tilfredsstillelsen havde indtaget hendes krop. Forpustet eller træt var hun ikke, men behovet var blevet stillet og fantastisk havde det været. Behaget lyste i hendes krystalblå øjne, som hun vendte sit fokus mod Dominic igen. ”Jaa.. Lidt kunne du alligevel,” svarede hun drillende igen, inden hun lod deres læber mødes. Dybt var det, og som han trak kappen beskyttende over hendes nøgne krop, måtte hun smile indvendigt. Stolt af sin krop var hun, men det var ikke ens betydning med, at hun ønskede at den var til skue for hele kirkegården, så intet sagde hun til, at han passede på den. Det måtte trods alt være for syns skyld, og ikke af kulde han gjorde det, da kulden trods alt ikke kunne påvirke dem. Som kysset blev brugt, fandt smilet langsomt vej til hendes læber igen. Øjenbrynet blev dog skudt i vejret, som han gav hende den ringe kompliment, at hun heller ikke havde været så tosset igen. ”Hvordan kan jeg dog bevise mit værd over for dig? ...med en ny omgang?” spurgte hun kækt. Roligt hævede hun sit underliv fra hans, så de kunne blive kropsligt adskilt igen, hvor hun i stedet valgte at ligge sig på siden på jorden, og med fronten mod ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 18, 2013 13:04:00 GMT 1
Selvfølgelig var der visse ting som gjorde at Dominic til tider var fristet til at give efter for gruppepresset, og bare.. blive en del af dem, selvom han slet ikke gik ind for hvad de gjorde ved andre mennesker og andre individer, og det var det som var hans store og klare problem. I det store og hele, så var han ikke en mand som fandt sig i særlig meget, og det som de havde gjort ved ham, var også en grund til at han slet ikke kunne få sig selv til at mænge sig med dem. Han var ensom og han savnede selskab, selvom han selvfølgelig ønskede at det skulle ske på en ordentlig måde. ”Det er nok ikke så let i virkeligheden, som det er at snakke om. Jeg tog det valg, fordi at jeg fandt det ret… Tro mig.. Hvis jeg havde valgt anderledes, ville vi slet ikke stå her nu,” påpegede han ganske sigende, som han lod de mørke øjne hvile i hendes ansigt. Respekt og accept var der ikke meget af herude, hvilket han vidste, og det var næsten en tanke som måtte irritere ham, også fordi at han havde været vant til andet før i tiden, men.. det var vel bare slut nu? Han smilede let. I og med at de begge var døde væsner, sagde man jo at de ikke havde en sjæl, men tanken morede ham nu af den grund. ”Tør du finde ud af det?” spurgte han med en næsten drillende mine, som han let blinkede til hende med et let glimt i øjet. Magtkampen havde næsten været noget af det bedste af det hele, selv for Dominics vedkommende, for det hele havde virkelig været en utrolig fornemmelse i det store og hele! Selvom han tydeligt følte sig træt, så var det ikke fordi at han var kørt træt som sådan. Hovedet lod han søge let på sned, som han let blinkede til hende, som hun endelig genvandt fokus. Han havde helt klart nydt det, og langt mere end det som han havde regnet med at han ville gøre det i den anden ende. ”Selvfølgelig kan jeg det.. Jeg er jo mig,” påpegede han endeligt, som han tog kappen omkring hende. Han vidste at hun ikke kunne fryse, så tanken om at det var koldt eller varmt, var som regel slet ikke noget som rørte ham af den grund, men af den grund, så skulle hun da have lov til at skjule sig bare lidt, også fordi at han nu også havde ødelagt hendes tøj trods alt. At komplimentet var ringe, var skam ikke i den hentydning at han havde ment noget som helst af dette, da han egentlig bare ønskede at.. hygge sig med hende, og han ønskede jo at have hende ved sig frem til solen ville ende med at stå op. Desuden skulle hun jo se hvor han boede, for det havde han lovet hende. ”Tror du jeg kan klare en omgang mere? Du har kørt mig træt, min kære Charliza,” påpegede han med en næsten morende stemme, som han lod hende trække sig og lagde sig ved siden af ham. Så lang tid hun blev liggende ved ham, så havde han det fint med det! Hånden strøg han let over hendes kind. ”Men fantastisk, det var du,” tilføjede han ærligt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 18, 2013 13:43:07 GMT 1
Selv ville Charliza aldrig have klaret sig helt alene, som hun var en kvinde der behøvede dagligt selskab. Hvis hun ikke fik det, ville hun sikkert blive sindssyg, som hun havde brug for at foretage sig noget hele tiden. Det kunne sagtens være stille og roligt, men der skulle stadig ske et eller andet. Derfor var det beundringsværdigt for hende, at Dominic havde det fint med at passe sig selv. Han savnede måske selskab, men stadig klarede han sig fint, som han ikke var ude i torvene, men endnu havde en omgængelig person. ”Hvad end der gør dig glad, må du jo vælge.. Det er jo de valg du fortager dig, som du skal leve med,” sagde hun roligt, inden hun tilføjede mere kækt. ”Hvordan ville det så have foregået? Ville du have været en vildmand, der havde gjort præcis, hvad du havde lystet?” Drillende blinkede hun til ham, som smilet ej heller falmede på hendes læber. Det var muligvis en alvorlig snak, da klikkerne måske ikke var til at kimse ad, men hun kunne ikke lade være. Det lå bare til hendes væsen, og han havde allerede fået at se, at hun havde en let og kæk personlighed. At han så spurgte ind til, hvad hun turde, lod hun blidt sin hånd søge over hans kind, uden livligheden forlod hendes ansigt. ”Der er ikke det, jeg ikke tør,” svarede hun med en selvsikker mine. Selve akten kunne man roligt sige, at Charliza havde nyst. Himmelsk havde det været at tage ham tæt, hvor hun havde nydt hele spillet der havde været mellem dem. De havde også forhøjet det hele på vampyrisk vis, som de begge havde haft tænderne i hinanden, hvilket var at se på begges læber og halse. På hendes slanke hals kunne man nemlig se det nu indtørrede blod, skønt selve skaden ikke længere var at se. Hendes krop havde nemlig hurtigt healet sig selv, som han havde trukket tænderne til sig, hvor hendes hals nu var helt glat og perfekt igen. ”Mmh.. men jeg ved jo stadig ikke, om dette er almindelige bevægelser for mændene herude, eller om det virkelig er dig der er noget ganske særligt,” svarede hun drillende. Ud fra erfaring vidste hun dog, at alle mænd - lige meget hvilken rang - lå på forskellige stadier, når det gjaldt det intime. Derfor var der sikkert også dem herude, der kunne give hende en god og en forfærdelig omgang, men det var dog ikke sådan, at hun havde i sinde at tage på rundetur blandt kirkegårdens mænd. ”Efter en times tid måske.. ellers kunne det være, at jeg skulle sætte dig i træning hos mig,” sagde hun morende. Det at hun direkte havde kørt ham træt, måtte alligevel fryde hende, da det kun kunne betyde, at omgangen havde været god for ham.. Det havde dog heller ikke lydt som om, at han havde beklaget sig på noget som helst tidspunkt over handlingerne. Bestemt ikke! Som han strøg hende over kinden, og fortalte, hvor fantastisk hun havde været, sendte hun næsten et helt varmt smil. ”Det lyder mere rigtigt..,” sagde hun dæmpet, inden blidt lagde sit hoved mod hans bryst. Om det var en handling han brød sig om, vidste hun ikke, men det fandt hun vel ud af? På sin vis var den intim, som den var helt fredfuld, men det var noget af det hun personligt nød at gøre, når hendes krop endelig blev fyldt med velbehag og fred. Kappen trak hun let i, så hun var sikker på, at stoffet i hvert fald også skjulte ham fra livet og ned. Ligesom ham, så ønskede hun trods alt også bare at nyde stunden, og efter den hede akt havde lagt sig, så var det generelt behageligt at føle sig en smule tildækket igen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 19, 2013 11:41:31 GMT 1
Livet og tilværelsen alene, kunne man jo efterhånden sige, at Dominic var blevet vant til, også selvom det hurtigt kunne gå hen og blive ensomt, men det var jo trods alt bare en konsekvens af et valg, som han nu også måtte lære at leve med. Han vendte blikket ganske roligt mod hende endnu en gang og med et svagt smil på læben. ”Jeg lever med konsekvenserne af mine valg,” endte han ganske sigende. Der var jo heller ikke mere i det end som så, men det var nu bare sådan at det måtte være. Smilet bredte sig kun tydeligt på hans læber ved hendes følgende ord. ”Tro mig.. Så ville vi sikkert ikke have ligget her som vi gør lige nu, min kære.. Desuden er livet som en vildmand kun præget af dyrisk lyst, ikke lige mig,” tilføjede han let, som han blinkede til hende. Uanset hvad, så ville han ikke lade det ødelægge noget som helst af denne stund som han nu delte med hende, så det var noget som passede ham helt fint! Hendes strøg over hans kind, fik ham kun til at lægge hovedet og kinden mod det. Han kunne virkelig godt lide det. ”Ser man det..” endte han kækt. Han tog det nu ikke så højtideligt. Det var jo allerede gået op for ham, at hun var en umådelig kæk personlighed, så var det faktisk noget som han godt kunne lide, og det var helt sikkert. At mærke Charliza så tæt på sig, var i sandhed noget som Dominic i den grad havde nydt, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om når det endelig skulle komme til stykket i den anden ende. Han betragtede hende roligt som de lå der side om side. Selvom det var ved at være lang tid siden, så kunne han ikke gøre andet, end virkelig t nyde det, så det var bestemt heller ikke noget som måtte sige så lidt i den anden ende. Hånden lod han stryge let mod hendes kind. ”Selvfølgelig er det mig som er noget særligt.. Det var trods alt også mig du valgte ud, og ikke en af de andre fæhoveder, som findes herude,” påpegede han drillende, som han let blinkede til hende. Mange herude, kunne sikkert også formå at give hende en fantastisk omgang, også selvom det nu heller ikke var noget som han sagde noget til i den anden ende. Han sukkede tungt, som han roligt lagde sig om på siden. Han kuklo ganske let. ”I træning ligefrem.. Sig mig, var jeg så elendig?” spurgte han direkte, som han roligt blev liggende ved hende. At hun sørgede for at kappen selv skjulte ham, sagde han ikke noget til. I det store og hele, så ville han jo bare nyde det at ligge der med hende, for han nød det jo trods alt. Armene lod han roligt falde omkring hende, hvor han blev liggende og strøg hende over ryggen. Blikket gled let op i retningen af himlen. ”Godt… Charliza? Fortæl mig lidt om hvordan det er at være.. hvad jeg ikke er.. Hvordan er det i din klasse?” spurgte han nysgerrigt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 20, 2013 11:33:09 GMT 1
Dominics valg af livsstil kunne Charliza ikke just gøre noget ved, og ej heller ønskede hun det. Hvis det var hans ønske at leve alene, fremfor i en af de vampyriske grupper der fandtes herude, måtte det være hans valg. Selv havde hun højst sandsynligt aldrig valgt et liv alene, som hun nød at have andre omkring sig, om det var på godt eller på ondt. Dominics værdier var dog nogle værdier, som hun godt kunne lide. ”I så fald værdsætter jeg, at du er helt alene.. Jeg nyder at tilbringe tid med dig, og det ville have været en skam, hvis jeg havde fået mig en anden oplevelse her, end den du har kunnet give mig,” sagde hun ærligt, inden hun roligt tilføjede. ”Men der er ingen skam i at være præget af det dyriske.. Jeg ved godt, at du på sin vis frygter at udfolde den front, men det er nu engang det vi er.” Hun nød, hvordan tingene udviklede sig mellem dem, så hun ønskede det på ingen måde anderledes. Svagt trak hun på smilet, som hun mærkede, hvordan han lagde et pres mod hendes hånd, som hun strøg den. Det var muligt, at hun var en ekstremt udadvendt person, der godt kunne lide at være over det hele, men som hun kunne være det, kunne hun også trække en mere blid side op. Både akten og efterspillet kunne Charliza sige, at hun nød. Hun havde nydt at mærke ham på det tætteste plan, som to individer nogensinde kunne komme på hinanden, og nu nød hun den rolige stund efter, hvor hun kunne give sig tid til at mærke tilfredsstillelsen og det stille øjeblik med ham. Hånden der strøg hende over kinden, nød hun, som hun fandt det blide rart efter akten. Det var muligt, at hun havde været ganske fremme i skoene, da hun havde kommet med sit ønske om, hvordan tingene skulle fungere, men nu kunne hun sagtens slappe af og blot lade tingene passere. ”Er det nu jeg skal påpege, at du er den eneste, jeg nåede at støde på?” spurgte hun i drillende tone, hvor smilet ej heller var til at tage fejl af. Hovedet løftede hun roligt fra hans bryst, som han vendte sig om. Albuen lod hun selv placeres mod den kolde jord, så hendes hoved kunne hvile i håndfladen og derfor blive holdt oppe. ”Elendig? Nej.. I træning for at jeg op til flere gange på en nat kan nyde din krop,” svarede hun kækt igen. Elendig havde han på ingen måde været, som hun tværtimod havde nydt deres intime stund. Det kunne han vel heller ikke betvivle, når nu hun havde opnået klimaks? Det kunne godt være, at det havde været længe siden, at han havde været sammen med en kvinde på normal vis, men det havde ikke været til at opdage. I hvert fald ikke for hende. Det var dog ikke til at sige, hvad han havde gjort sig af tanker under selve akten. Hånden han valgte at stryge langs hendes ryg, efterlod hende med en behagende følelse, skønt hans ord gjorde hendes blik lettere tænksomt. ”Samfundsklasserne interesserer dig meget,” kommenterede hun roligt. ”Hvad ønsker du at vide? Hvordan personerne er? Hvad vi foretager os?”
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 20, 2013 12:37:28 GMT 1
Dominic lærte skam at leve med konsekvenserne af hans valg, og hvis det betød et liv i ensomhed, så måtte det bare være sådan at det var i den anden ende. Han betragtede hende sigende. Han havde sine værdier, og dem vægtede han faktisk utrolig højt, og det var noget som han bestemt heller ikke havde lyst til at give afkald på for noget andet, dersom det var noget som han ellers kunne blive fri for, og det var jo trods alt det valg som han endelig havde valgt at tage for sin egen del. ”Det anede mig nok.. Jeg kan forsikre dig om at det ville have været en anden mand, eller flok for den sags skyld, og det ville da være en skam ikke sandt?” endte han morende. Desuden ville det nok automatisk føre til, at dette ikke ville være et sted som hun ville have set, da han faktisk heller ikke delte det med alle og enhver, og nu hvor hun var en af de heldige, så var det noget som faktisk passede ham helt fint. ”Vi er dyr og vi er bæster, som så mange ville beskrive os som.. Jeg ved det godt, og før eller siden, skal jeg nok finde fortroligheden i at lade det komme frem.. Hvem ved.. måske du bliver den første til at se det,” endte han kækt som han let blinkede til hende. Selv nu hvor Dominic kunne slappe af efter akten, så kunne han selv tydeligt mærke, at det var lang tid siden han havde været sammen med en kvinde på denne måde, så selvfølgelig var det også noget som gjorde sit, selv for hans vedkommende. Han smilede let for sig selv, som han blev liggende sammen med hende på den kolde jord. ”Præcis.. Og det er jo trods alt også til mit held, ikke sandt?” endte han med en ganske sigende mine. Tungen strøg han let over sine læber ved hendes ord, også selvom smilet bredte sig tydeligt på hans læber alene ved tanken. I det tilfælde, så havde hun vel også været ganske tilfreds med hvad han havde formået at skænke hende? Hvilket jo faktisk var noget som passede ham selv helt fint! ”Ser man det.. Jeg kan ikke helt afgøre hvorvidt om det er en god eller en dårlig ting.. Du må vidst hjælpe mig lidt på vej,” endte han med en morende stemme, som han let blinkede til hende igen. Det var slet ikke fordi at han kunne skjule det for hende som sådan, også fordi at han jo faktisk godt kunne lide at være sammen med hende på denne her måde. Han trak let på skuldrene ved hendes ord. Samfundsklasserne interesserede ham jo faktisk meget, også fordi at det var noget af det eneste som han jo egentlig havde at tænke over, og nu hvor han var sammen med en som faktisk kunne besvare hans mange spørgsmål, så ville det da næsten være dybt tåbeligt, ikke at ende med at gøre det! ”Lidt af det hele.. Hvor meget det egentlig skiller sig fra det liv som jeg har herude.. Og hvordan det egentlig er.. Det ønsker jeg så brændende at vide..” endte han dæmpet. Han var jo trods alt nysgerrig!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 20, 2013 13:10:05 GMT 1
Det forundrede bestemt ikke Charliza, at hun ville have stået overfor en anden mand, hvis han havde valgt sig en anden livsstil, men det var der intet at sige til. Det var ikke sådan verden henlå, så derfor behøvede man ikke at fundere nærmere over, hvad der muligvis kunne have fundet sted. Det kom dog ikke bag på hende, at det muligvis ikke kun ville have været en mand, men op til flere der ville have ønsket at forsøge sig med hende, hvis han havde været inde i en af disse såkaldte kliker, men det var bare sådan tingene fungerede. Hvis det havde endt således, ville hun have forsvaret sig selv, og skønt hun var kvinde, så var hun ikke til at kimse med, da hun trods alt var en vampyr, og ikke en helt ung en af slagsen. ”Nu når jeg ved, hvad jeg kunne have fået i stedet, må jeg indrømme, at jeg ville have anset det for at være en skam,” kommenterede hun roligt, mens smilet fortsat hvilede muntert på hendes bløde læber. Alt i alt, så var hun glad for, at han var den mand, han var. Kækt søgte glimtet ind over de krystalblå øjne ved lyden af hans ord. ”Det ville være interessant at lade bæstet træde frem.. Har du spist?” spurgte hun helt interesseret, som de nye ideer langsomt måtte plante sig i hendes sind. Hvad kunne nemlig være mere dyrisk ind at indtage føde på den måde, som en vampyr gjorde det? Afslappet blev Charliza liggende på den kolde jord med ham, som hun end ikke spekulerede over, om dette sted var ideelt eller ej. De var dog ikke blevet afbrudt endnu, så det måtte vel være sikkert nok at ligge her? Det måtte i hvert fald være hendes teori, og selv nød hun at ligge her … ganske nøgen med ham og på en vidunderlig stjerneklar nat. ”Det er i den grad til dit held,” medgav hun morende. Selv spekulerede hun ikke over, hvad hun muligvis kunne have fået, som hun var ganske tilfreds med det Dominic havde givet hende, og så var der vel heller ikke noget at klage over? Hånden lagde hun roligt mod hans krop, hvor hun lod den stryge over hans overkrop, skulder og videre ned over hans arm. ”Du kan ikke finde ud af, om det er en god eller skidt ting, at jeg ønsker at tage dig tæt op til flere gange på en nat? Jeg tror mere, at du er ude på at fornærme mig,” kommenterede hun stilfærdigt. For hende måtte svaret være ganske simpelt, og det skulle selvfølgelig være, at han ønskede hende tæt. Ikke at han ikke vidste, om han havde lyst eller ej. Det betød trods alt kun, at hun ikke havde præsteret optimalt, og det var hun på ingen måde interesseret i at få af vide! ”Der er selvfølgelig selvfølgen, at vi lever mere overdådigt, end hvad der er at finde her. Det I kalder for Jeres hjem, kan end ikke måle sig med et af de værelser, der er at finde på den herregård, hvor jeg bor. Mange vil sige, at jeg har alt, hvad man nogensinde kunne overveje, indenfor min rækkevidde, som det blot er et spørgsmål om beløbet.. Personer kan være forskellige, som der er dem der blot nyder de rigdomme de vælter sig i, og så er der dem der går op i etikette, og som mere eller mindre finder alt uacceptabelt,” fortalte hun roligt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 20, 2013 17:12:45 GMT 1
Havde Dominic været iblandt klikkerne, havde det hele nok forholdt sig en smule anderledes, end hvad det gjorde nu. Ikke desto mindre, så ønskede han jo faktisk at vise sig fra sin mest.. naturlige side, og der vægtede han altså sine værdier over det ringe selskab, som han ville blive skænket, så ville han faktisk hellere rende rundt alene, og klare sig som han gjorde nu. Han trak let på smilebåndet alene ved hendes udsagn. Han var skal helt enig med hende, for dette var heller ikke ligefrem noget som han ville dele med alt og alle, også fordi at det var en stor del af ham, men det var nu bare sådan at det måtte være i den anden ende. ”Jeg vil se det som en skam, dersom du skulle ende med at blive trukket mellem alverdens lystige mænd, som kun ville tænke med det nedre, min kære..” istemte han sigende, som han roligt blev liggende og bare.. kiggede i hendes øjne. Smukke og mørke var de, og det var noget som han faktisk godt kunne lide at ligge og kigge i, så det var bestemt heller ikke noget som måtte sige så lidt. Det var sjældent at han blev så betaget af et kvindeligt individ, som han var på denne måde, og det var helt klart kun ment som noget positivt! ”Jeg har ikke spist siden jeg.. spiste af dig.. Ellers ikke siden i går aftes på min forrige jagt,” endte han med en let tænkende mine. Ja, et sted så havde han vel heller ikke rigtigt tænkt over det som sådan? Hans fokus havde hun jo revet helt fra ham! Stilheden havde været overdådig, og selv nød Dominic af den fornemmelse, at han bare kunne få lov til at blive liggende og bare nyde den stilhed, som den var, da det helt klart var noget af det bedste af det hele, så var han skam heller ikke den som skulle brokke sig over dette. Blikket gled roligt mod hendes skikkelse som hun lå der. Han følte sig faktisk heldig over at have mødt hende, og det at de kunne blive enig om det, var selvfølgelig noget som han stillede sig tilfreds med også i den anden ende. Han lænede sig frem, som han let skænkede hendes pande et kys. Selvfølgelig glædede det ham, at hun faktisk ønskede at tage ham tæt flere gange på en nat! Det var slet ikke sådan at det var ment! Som hun strøg over hans overkrop og videre over hans arm, så vendte han blikket sigende mod hende igen. ”Det kommer da an på om du mener det som en invitation til at tage med dig, eller hvad jeg skal,” påpegede han morende, som han let blinkede til hende. Selvfølgelig var det ham en morende tanke i længden! Samfundsklasserne var noget af det eneste som han i bund og grund kunne tænke over i den forstand, også fordi at det var det eneste som han ikke rigtigt kunne undersøge på egen hånd. At det var så overdådigt at end ikke et simpelt værelse kunne sammenlignes med et af hans bo, var noget som alligevel fascinerede ham, og selvfølgelig ønskede han at se det selv! ”Det lyder yderst fascinerende.. Jeg håber virkelig, at det er noget, som jeg engang selv vil få lov til at se,” sagde han ærligt. Det ville han virkelig, virkelig gerne!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 20, 2013 18:19:41 GMT 1
Personligt havde Charliza det ganske godt med, at Dominic var den mand, han var. Han havde en behagelig personlighed, der måtte tiltale hende, og selvom det måtte betyde, at han skulle leve et liv alene, fordi han stødte sine ligemænd fra sig, så havde hun det fint. Hun ville nemlig anse det for at være en skam, hvis han skulle være andet end det han var, for denne mand formåede virkelig at falde i hendes smag, skønt de kom fra to forskellige verdener. ”Jeg har skam heller ikke i sinde at lade flere forskellige mænd besudle min krop, så jeg er ganske tilfreds med, at du er som du er,” sagde hun roligt og sendte ham et smil. Selv havde hun det ganske perfekt med, hvordan tingene artede sig, så intet havde hun at sætte en finger på. Blikket holdt hun roligt på hans ansigt, som hun måtte nyde at betragte ham. Natten var muligvis smuk, men den kunne der komme flere af, hvorimod hun ikke vidste, om hun nogensinde ville få ham at se igen. Som han sagde, at han senest havde fået føde via hende, måtte hun trække let på smilet, eftersom det fik hende til at tænke på den himmelske omgang, som de lige havde delt. Det varede dog ikke længe før at det kække igen opstod i de krystalblå øjne. ”Vi kunne tage ud og jage sammen.. Vi kunne også finde en sø og bade nøgne i den.. Eller vi kan også bare blive liggende her,” foreslog hun stille. Halsen havde hun holdt strakt, så hun blidt kunne skænke hans hals et par kys, mens hun kom med sine tre forslag. Hun kunne formentligt finde på flere, men det måtte være de tre hun fandt mest tiltalende lige i øjeblikket. Smilet trak Charliza blidt på, som han kyssede hendes pande. En følelse hun nød, skønt den var blid i forhold til det øjeblik de lige havde delt. At han så fik det til at lyde som om, at han ønskede at komme med hende, løftede hun let det ene øjenbryn, som et morende glimt faldt over hendes lyse ansigt. ”Du går med den forhåbning, at jeg inviterer dig til at bo hos mig?” spurgte hun roligt. Det var bestemt ikke noget, som hun førhen havde ladt ske. I hendes hjem var der kun familiens medlemmer og tjenere at finde, og ingen af delene var han trods alt. At han nysgerrigt spurgte ind til, hvordan hendes liv i overklassen måtte være, smilede hun let, som hun alligevel fandt det en anelse morsomt. Selv var hun ikke vant til, at folk udstrålede så stor en nysgerrighed, når det kom til hendes luksuriøse liv, men det var der ikke noget at sige til. Hun havde ikke noget imod at fortælle, hvis han ønskede at vide mere om det. ”Det kan være, at du bliver så heldig,” sagde hun stille, uden hun stoppede strøgene over hans krop. ”Men tror du, at du nogensinde kan stille dig tilfreds med andet end mit, hvis du får det af se?” Selv havde hun i hvert fald den tanke, at hun næppe ville tilbage til dette hul, hvis hun kunne få det der var bedre. Det var trods alt ikke meget han havde her, og hun måtte indrømme, at han ikke passede til stedet her. Han var i hvert fald ikke den mand, hun havde ventet at finde her.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 21, 2013 9:49:12 GMT 1
Dominic var efterladt med en følelse af at være.. komplet, og det var noget som han virkelig godt kunne lide, så det var bestemt heller ikke noget som måtte sige så lidt. I det store og hele, så ønskede han virkelig bare at slappe af med hende, og specielt ovenpå deres intense omgang, hvilket var noget som i sig selv, faktisk fik ham til at trække tilfredst på smilebåndet. Så lang tid hun var tilfreds, så var han bestemt heller ikke den som skulle brokke sig – slet ikke! ”Det er jeg glad for at du siger.. Vi skal jo nødigt have at du bliver trukket mellem gud og hvermand,” endte han med en dæmpet stemme. Halsen blottede han ved hendes ord og hendes kys mod hans hals, hvilket kun fik smilet til at brede sig på hans læber. Ja, det var jo en måde hvorpå hun kunne se dyret i ham under kontrollerede forhold, hvilket.. han faktisk ikke havde det mindste imod! ”Det lyder fristende.. En jagt og efterfølgende tur i søen? Nøgen? Jeg vil da ikke sige nej til muligheden for atter at kunne betragte din smukke krop,” tilføjede han en anelse kækt, for han mente det dog. Han ville slet ikke have det mindste imod det, for den tanke i sig selv, var særdeles fantastisk, selv i hans øjne! Selvom Dominic kunne være en utrolig fast og dominerende mand, så kunne han sagtens også være det modsatte, og bare være en mand som.. tog sig af hende og passede på hende, ligesom han gjorde i denne stund, så selvfølgelig var det noget som passede ham selv ganske fint. Han smilede let for sig selv. ”Det er jo aldrig til at vide, vel? Desuden.. en tid sammen med dig, ville jeg bestemt heller ikke have noget imod,” endte han med en sigende mine. I det store og hele, så mente han det jo faktisk, for det var sådan at han havde det med tingene. Lige hvad det var hun gjorde ved ham, vidste han ikke, men han følte sig.. komplet på en sjov måde, som han ikke rigtigt kunne beskrive, og så var det nu bare sådan at det måtte være i den anden ende. Han var jo ganske nysgerrig på hendes klasse og hendes samfund, så selvfølgelig var det også noget som gjorde sit, selv for hans vedkommende. Hvorvidt om han så ville kunne vende tilbage til sit eget med det indtryk, vidste han ikke, men det kunne vel være med til at give ham lidt blod på tanden, for at gøre noget ved hans eget liv, frem for bare at være.. tilfreds med det sølle liv som han var tvunget til at leve? ”Det er jo ikke til at vide, før den dag kommer – hvis den kommer selvfølgelig, for det i sig selv, er jo ikke til at vide.. Lad os bare sige.. At jeg ønsker at lære dig lidt bedre at kende.. Også de omstændigheder og de omgivelser du normalt færdes i,” endte han ganske sigende. Han ønskede selvfølgelig ikke at lægge pres på hende eller noget lignende, men selv han var jo en nysgerrig mand.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 21, 2013 12:04:49 GMT 1
Dæmpet slap Charliza en latter til hans ord, hvorefter hendes læber spillede ud i et spil. Hun havde skam ikke i sinde at lade sig gå på runde, som hun havde i sinde at holde på Dominic. Hun kunne godt lide ham, da han var en mand der var afklaret med sit liv, samt han stadig var en mand der var frisk på en smule sjov, og det fandt hun tiltrækkende at være i selskab af. Alt i alt, så var hun yderst tilfreds med, hvem hun havde fundet frem til ude på kirkegården, så han behøvede slet ikke at frygte, at hun skulle føle sig utilpas i hans selskab. "Hvis vi skulle formå at tiltrække andre, så må du bare sørge for, at de ikke får fingrene i mig," sagde hun stille og smilede til ham. Selv var hun en kvinde der godt kunne lide tanken om en stærk og beskyttende mand, så selvfølgelig måtte hun gå efter en mand, der ønskede at holde hende kær på den måde. Hun var desuden vant til, at manden var overhovedet, som hun stammede fra en familie, hvor manden lå øverst og sad med ansvaret. Smilet trak hun let på, som han blottede halsen til hendes kys. Kyssene lod hun også blidt fortsætte, indtil han åbnede munden, hvor hun roligt lagde sig tilbage i græsset. "Hvis du er frisk på det, så er jeg med.. Jeg kunne godt bruge en god jagt, for derefter en svømmetur med dig," svarede hun kækt igen, som det i hendes ører måtte lyde ufatteligt tiltalende. De kunne nemlig få stillet deres basale sult, mens hun fik hans dyriske jeg at se, samt hun efterfølgende kunne nyde en helt hyggelig stund med ham. Hun gik i hvert fald ud fra, at der var en sø her i nærheden.. Vampyrerne her skulle trods alt vaske sig til tider, men om de så ville blive ladt være i fred, blev det næste, da det trods alt kun var offentlige grunde de bevægede sig rundt på. At han rent faktisk gik med den forhåbning, at Charliza ville redde ham fra hans nuværende triste tilværelse, forundrede hende faktisk. Det var meget muligt, at de allerede havde været intime sammen, men at gå så vidt til at lade en mand flytte ind hos sig, havde hun nu aldrig gjort. Selv ville hun også mene, at sådanne ting fandt sted, når man havde knyttet et stærkt bånd til hinanden, og selv var de kun lige ved at lære hinanden at kende. Hun nød hans selskab ufatteligt meget, men det var ikke ens betydning med, at hun kunne se deres fremtid. Det var heller ikke til at sige, om han ønskede at flytte ind grundet hendes gode selskab, eller grundet tanken om et bedre liv. Hun var dog tilbøjelig til at tro det sidste, grundet deres korte tid sammen, og hun ønskede bestemt ikke at blive misbrugt økonomisk. "Har jeg virkelig slået benene væk under dig i så stor en grad? Eller er det udelukket fordi, at du ønsker at slippe væk herfra? Det er trods alt ikke det mest luksuriøse i forhold til, hvad jeg kan tilbyde," spurgte hun i en drillende tone. Tonen var dog udelukket fordi, at hun ønskede at vide, hvad han tænkte, uden det lød som et angreb fra hendes side af. Hun ønskede nemlig at høre, hvor han nærmere stod, da hun ikke kendt ham godt nok til at kunne aflæse ham. "Og lære mig bedre at kende, vil du komme til.. Så må vi se , hvorvidt vi finder hinanden igen, og om jeg kan tage dig med tilbage til mit hjem. Jeg er trods alt ikke den eneste der bor der," sagde hun roligt. Hun havde dog intet imod at skulle se ham igen, samt hun vel også kunne vise ham, hvordan hun levede.
|
|