0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 9, 2013 20:25:39 GMT 1
At Charliza ønskede hjem når natten var omme, var nu heller ikke ligefrem en tanke som forundrede Dominic, så det var i sig selv, heller ikke noget som han tog særlig højtidelig. I det store og hele, så var han en mand med utrolig få muligheder og midler, hvor hun var en som var født med den fabelagtige guldske i munden. Ikke fordi at det gjorde ham noget som sådan, for det kunne vel være lige så meget en pest og en plage som alt det andet? I det store og hele, så ønskede han bare at nyde stunden med hende, nu hvor han også havde den, og det var bestemt heller ikke en chance som han ønskede lade gå for sig, dersom det var noget som han ellers kunne blive fri for i den anden ende. Han elskede det jo faktisk, også fordi at hun viste ham en form for respekt, som han slet ikke kunne sige sig, at være vant til, men.. det var vel heller ikke en dum tanke. ”Det er ikke fordi at jeg ikke er åben og modtagelig for at vise dig den, min kære Charliza. Jeg ser bare ikke nogen grund til at gøre det, hvis det ikke skule vise sig at være nødvendigt. Sidste gang jeg for alvor viste den side af mig, så kostede det mig frygtelig mange år i fyrstens kælder.. Det er vel nok lidt en traume, men, men..” Han trak en anelse på skuldrene, som han blev stående tæt ved hende. Han kunne virkelig godt lide at stå hende så tæt, som det han gjorde i denne stund, for det gav ham en skræmmende god fornemmelse af velvære, og det var det som han helt klart bedst kunne lide! For i nat var hun hans, og det var noget som han havde det helt fint med! ”Frem til solen vil stige op. Jeg nægter at give slip på dig før det,” endte han med en sigende mine. ”Du vil have mig til at føle mig helt levende? Jamen dog kære.. så har du noget af en vej endnu at gå,” tilføjede han næsten helt kækt. Magtkampen var en kamp som Dominic kun måtte nyde forbandet godt af! Ikke desto mindre, så var det en ting som han lige skulle finde ordentlig ud af, da det i sig selv, slet ikke var noget som han var vant til, men det behøvede jo ikke nødvendigvis at være en skidt ting. Han var bare ikke vant til at kvinder viste den form for selvtillid og dominans som hun gjorde, og selvfølgelig var det noget som helt klart røg i hans gode bog! Begæret havde allerede så tydeligt meldt sig for ham, som intet andet overhovedet, og selvfølgelig gjorde det sit. Selvom han forsøgte at være så varsom med hendes tøj, da han jo heller ikke ligefrem ønskede at ødelægge det, for det var jo sikkert dyrt! Hendes kys og hendes hvisken mod hans øre, lige så begærligt som intet andet, var noget som fik det til at løbe koldt ned over hans ryg. ”Nu du siger det..” hviskede han særdeles begærligt tilbage. Han tog direkte omkring hendes overarme, kun for atter en gang at få dem vendt, så hun hamrede ryggen ind mod træet. Hånden tog fat i kjolen, hvor han bare.. rev til. Kun for at få hende blotlagt foran ham. Blikket måtte let glide over hendes krop. Han kunne i den grad godt lide hvad han så!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 9, 2013 23:14:07 GMT 1
Det at Dominic ikke ville vise Charliza sin vampyriske side, var der intet at sige til. Hun respekterede nemlig, at han ikke havde lyst til det, skønt hun ikke selv kunne se problemet i det. Hun kunne nemlig ikke se, hvordan han kunne skuffe hende på den led, da hun selv fandt det vampyriske smukt. Det var selvfølgelig ikke alle der var af sammen mening, og her var han et glimrende eksempel på det, som han måtte afvise hende på det punkt. At han så måtte genfortælle hende om det fyrsten havde udsat ham for, fik hendes hoved til at falde en anelse på sned, mens hun roligt betragtede hans ansigt. ”Men hvad? Jeg ved godt, at det du har været udsat for er slemt, men jeg ønsker bare, at du føler dig fri omkring mig.. Men hvis du føler dig utilpas omkring det, så er det selvfølgelig det.. Jeg har det desuden ganske fint med, hvordan mødet forløber sig lige nu, så jeg kan sagtens overkomme, at det bliver ved sådan her,” sagde hun roligt. Hun burde måske ændre sin tankegang som hans, da det vel var en mere fornuftig måde at gennemgå sine problemer, da hun havde valgt at håndtere sine traumer på en helt anden måde. Hun talte ikke højt om, hvad der var sket hende, som hun vel lukkede af for den menneskelige del og blot fokuserede på de vampyriske instinkter. Det måtte også være så meget lettere end at tænke på, hvilke forfærdelige ting man var blevet udsat for, og hvad det havde gjort ved en. Alt det ønskede hun ikke at tænke på, som hun blot ville nyde, og i øjeblikket var Dominic kilden til hendes nydelse. ”Måske et par minutter inden.. Vi kan ikke have, at solen når mig, inden jeg når i dækning,” svarede hun kækt. Hun troede dog ikke på, at han ville holde så længe på hende, at hun blev udsat for smerte, eller endnu være … døden. Så vidt ville hun selvfølgelig heller ikke lade det gå. ”Jeg ville ellers mene, at min indflydelse allerede er ved at komme ind under huden på dig,” svarede hun morende og blinkede kækt til ham. Han virkede glad, som han stod med hende, som det så ud til, at han nød, hvad hun gjorde ved ham, og det kunne jo kun betyde, at det hele gik i den rigtige retning. Alt hvad Charliza bar måtte have kostet en god håndfuld mønter, som pelsen var luksuriøs, mens kjolen var skræddersyet og af det fineste stof. Derfor burde det vel blive taget af med omhu, men som hun vidste, at hun så let som ingenting kunne købe noget nyt, samtidig med at lysten overtog hendes sanser, så tænkte hun ikke just på, hvad der ville være mest fornuftigt. Hans tøj lignede derimod noget, som ingen burde gå rundt i, og derfor kunne hun vel bare flå det af ham. Hvis hun ville, så kunne hun jo så let som ingenting købe ham et nyt sæt, om det skulle være et ganske almindeligt sæt, eller om et fint festsæt. For hende var det trods alt bare et greb i lommen. Hun nåede kun at trække på smilet over hans ord, inden hun med et støn ramlede mod træet. Det næste hun opdagede, var lyden af sin kjoles søm der gik op, og hvordan hun stod tilbage i intet andet end sine trusser, så den smukke kvindelige krop, med den slanke talje og fyldige barm, kom frem. Begæret og dyret vældede op i hende på et splitsekund, som et tegn på den magt han havde udvist, hvor hun som svar greb om hans skjorte, som hun rev af, så dens ryg måtte flække midt over, mens dens knapper sprang ud. Hånden lagde hun derefter hurtigt mod hans nakke, som hun trak ham ind til sin blottede krop, hvor hun måtte kysse ham helt krævende og lidenskabeligt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 10, 2013 18:17:29 GMT 1
I det store og hele, så var Dominic ikke meget for at vise den mere vampyriske side af ham. Ikke nødvendigvis fordi at han var meget menneskelig, for det var han bestemt heller ikke. Der var bare dele af ham, som han gerne ville holde i bånd – lige for nu om ikke andet, men det var bare noget som han måtte leve med. Let blev han stående og betragtede sig af hendes smukke skikkelse og med et svagt smil på læben. Hun kunne acceptere det, og selvfølgelig gjorde det ham bestemt heller ikke noget! ”Det er ikke fordi at jeg ikke føler mig fri, men.. ja, lige efter hvad der er sket, så er jeg ikke helt fortrolig med det.. Bare rolig.. Skulle det blive nødvendigt, så skal du nok få den side af mig at se,” lovede han endeligt, som han sendte hende et stille smil. Lige nu kunne han jo heller ikke ligefrem gøre noget andet ved det, end at nyde tiden som han havde den, log selvfølgelig var det også noget som han ville nu hvor han endelig havde muligheden for det. Ikke desto mindre, så var det bare sådan at tingene forholdt sig. Han glædede sig selvfølgelig ved tanken om det. At hun ville have nogle minutter inden solen for alvor stod op, var faktisk noget som han havde forståelsen for. Ikke desto mindre, så ønskede han alligevel at tage det stille og roligt, også selvom det allerede nu drev til haste beslutninger. Ikke fordi at det gjorde ham noget, for han ønskede jo at have hende tæt! ”Det er nok at presse citronen lidt.. Men okay da.. Et par minutter inden, så skal jeg nok lade dig gå…” endte han med en rolig stemme, som han let betragtede sig af hende. Han blinkede let til hende. ”Jeg føler mig lidt mere.. ved lige, end hvad jeg gjorde før jeg mødte dig.. Men jeg erkender gerne, at du nærmer dig stille og roligt,” påpegede han med en ganske sigende mine. Det dyriske var noget som allerede nu stod skræmmende tydeligt i Dominic. Selvom det måske var dumt at ødelægge hendes flotte, og ikke mindst ekstremt dyre tøj, så vidste han et sted godt, at hun sagtens kunne købe nyt og uden at det ville berøre hendes pengepung særlig meget. Som han fik hende vendt, så hun støttede mod træet i stedet for ham, kun for at tage fat i kjolen, som han med en fast bevægelse, fik revet op, hvor sømmene gik fra hinanden og hun endte blotlagt for øjnene af ham, og han måtte erkende, at han virkelig godt kunne lide synet af det! At hun selv tog fat i hans, hvor knapperne nærmest fløj af hans tøj, sagde han intet til. Han kunne altid tænke på hvad pokker han skulle tage på senere. Han blottede tænderne let, også selvom hun fangede hans opmærksomhed, ved igen at skænke ham det dybe og lidenskabelige kys. Han brummede tydeligt nydende, som han lod armene glide direkte omkring hende, kun for at trykke hende helt ind mod sin egen krop. At mærke hendes bryst mod sit.. hendes krop mod sin egen, og hendes søde duft, var noget som sendte ham direkte til himmels! Den ene hånd lagde sig direkte omkring hendes nakke, kun for at holde hende helt tæt ind mod sig, hvor den anden roligt strøg sig en tur over hendes lår, kun for at føre hendes ben op af sit. Neglene rev let med sig på vejen. Hun rev virkelig i det dyriske i ham!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 14, 2013 10:41:21 GMT 1
I Charlizas ører lød det ikke just som ægte frihed, når det han beskrev på sin vis var en frygt. Det han sagde, var trods alt, at han var hæmmet af de forhenværende begivenheder, så det på den vis forhindrede ham i at leve i nuet. Selv havde hun intet at frygte, så intet havde hun at holde tilbage. Dybest set var der vel heller intet at holde tilbage, når det trods alt var deres naturlige dyr, som de blot fulgte. Det så hun i hvert fald ingen skam i, men det ville nogen også anse for at være for galt. Hendes krystalblå blik hvilede roligt på hans ansigt, hvor hun svagt gengældte hans smil. ”Det kunne næsten være, at jeg skulle håbe på en afbrydelse, så jeg kan se dig smide hæmningerne,” sagde hun drillende, mens hun betragtede sin hånd, som hun havde valgt at stryge over hans kind. Selv anså hun det dog ikke for at være et problem, at de holdt mødet i den nuværende bane, da man roligt kunne sige, at den skred imod det bedre. Og hvis han ikke havde lyst til at smide hæmningerne på den led, ved at vise sit mere væmmelige dyr, kunne han altid vise hende en anden langt mere behagende side, og det var også den hun gik efter lige nu. Morende slap hun en latter, hvilket helt fik hendes øjne til at stråle. ”Det ville jeg i hvert fald sætte umådeligt meget pris på.. Hvis ikke, så ville du jo heller aldrig få mit liv at se,” svarede hun morende og blinkede igen. Om han nogensinde ville få muligheden for at opleve hendes liv i de riges stand, kunne hun endnu ikke sige, men mødet var ej heller slut endnu, så intet var til at ligge fast. ”Lidt fremskridt er trods alt bedre end ingen fremskridt, så jeg tager det for gode varer. Min tid med dig er trods alt heller ikke noget til sin ende endnu, så jeg er stadig forhåbningsfuld,” svarede hun med et smil på læben. Det var ikke kun i Dominics dyriske der blev revet i, men også Charlizas. Det skete særligt, som han dominant rev kjolen af hende, så det helt måtte skabe en kædereaktion, da hun endte med at følge trop. Det var ikke meget hendes øjne nåede at opfange af hans krop, men det hun nåede at se måtte falde utroligt godt i hendes smag. Han var måske ikke velstående, som hende selv, men man kunne ikke benægte, at han stadig havde udseendet med sig. Kysset hun trak ham med ind i var med til at kontrollere det dyriske i hende, som det gav hende en smule afløb for den lyst, hun måtte føle efter ham. Følelsen af hans bare bryst imod sit hjalp dog ikke på sagen, da det fik hende til at spekulere over, hvordan det måtte føle at mærke resten af hans krop imod sin. Han var det eneste der måtte fylde hendes tanker for nuet, skønt hun svagt kunne sanse, hvordan vampyrerne endnu luskede rundt nede ved kirkegården, hvor de formentligt var synlige for dem. Det lagde hun dog ikke vægt på, som hun fandt det udfordrende og pirrende at udfolde sig her på højen. Nydende sukkede hun, som hendes ben blev løftet op, som det rev endnu mere i dyret i hende. Benet hjalp hun selv med at trykke mod ham, som det let lagde om hans bagdel og ben, så hun også kunne holde hans underdel mod sig. Samtidig lod hun sine fingre stryge undersøgende og kælent over hans overkrop, så hun helt kunne få sig et billede af, hvilken flot mand han var.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 14, 2013 11:03:05 GMT 1
Dominic var ikke meget for at vise den mere dyriske side af sig, medmindre, det virkelig skulle vise sig at være nødvendigt, men.. det var det vel heller ikke? Hans blik gled roligt i retningen af hende endnu en gang, som hun stod der i hans arme. Han ville ikke sætte forhåbninger i hende, eller ende med at skuffe hende, måske fordi at han ikke var dyrisk nok? Eller noget lignende, for det var han da på ingen måder synderlig interesseret i! Han blinkede let med øjnene, hvor smilet bestemt heller ikke var til at tage fejl af på nogen måde. ”Du ønsker virkelig at se den side af mig, hva’?” spurgte han med en morende stemme. Det kunne godt være, at han skulle slippe hende et par minutter inden solen stod op, men det var også noget som han godt kunne leve med. Desuden ville han nyde den tid som han havde sammen med hende, og så måtte de jo bare tage den derfra. ”Nej det er jo det.. Jeg tjener jo på at lade dig gå de minutter for tidligt..” Igen hævede han hånden og prikkede hende let på næsen. Det var ikke fordi at han umiddelbart regnede med at skulle se hvordan det var at leve i hendes stand, også fordi at det var så anderledes end hvad hans var, og han havde vel erfaret før, at hans klasse, slet ikke var velkommen omkring hendes, så han gjorde sig ikke de største forhåbninger, selvom han vel håbede på at han fik lov til det en dag? Det ville bestemt ikke gøre ham noget om ikke andet, for det var en nysgerrighed som han så brændende ønskede at få stillet, og nu hvor hun var der til at stille den, ville han da ikke takke nej! Han smilede let for sig selv. Hun havde skam gjort fine små fremskridt med ham. ”Det er jo det.. Nu ikke stille for mange forhåbninger, min kære.. Du ender bare med at blive skuffet,” påpegede han let morende. Selvom øjnene slet ikke var med, så havde Dominic allerede gjort sig sine klare billeder af Charliza, og en smuk kvinde var hun helt klart! Selvom hun var langt væk og ude af hans stand og klasse, så var det bare en situation som skulle nydes så lang tid, at han havde mulighed for det, og det var selvfølgelig heller ikke noget som han ønskede at skjule for hende, dersom det var noget som han kunne blive fri for. Dette var et spil mellem to styre dyr.. To væsner og individer præget af en dyrisk natur, som man ikke altid kunne holde i kort snor, og denne gang var det helt og særdeles umuligt for hans vedkommende! Han sukkede dæmpet, som han blev trykket ind mod hendes krop, hvor han valgte at løsrive dem fra træet, kun for roligt at lægge hende ned i græsset sammen med sig. Armene lagde sig tæt omkring hende, kun for at holde hende helt tæt ind mod sig. Øjnene var gledet i, hvor han for alvor havde givet sig hen til det klare og herskende mørke, hvor han lod kroppen og sanserne udspille det hele for ham. Hænderne vandrede bestemt over hendes krop. Han ønskede at mærke hende.. han ønskede at kende hendes duft, hendes person og hendes individ, som han så brændende ønskede mere end bare dette! Som hun berørte ham, så satte det en tydelig og voldsom sitren i hans krop.. Han ønskede så brændende mere end det her!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 14, 2013 13:15:39 GMT 1
Charliza var en kvinde der helligede det vampyriske, så derfor var det en selvfølge for hende, at hun gerne ville se ham i alle deres sindsstemninger, da hun anså det for at være et smukt syn. At han så ikke ville vise hende den side af sig, fandt hun selvfølgelig en smule ærgerligt, da hun var sikker på, at hun kunne håndtere det, selvom han var nervøs angående det. På den anden side, så nød hun også den drejning deres møde var ved at tage, og den ville hun langt hellere se i aktion, end den mere barske side, og den var han vel helt med på. ”Jeg anser det for at være et smukt, og ikke mindst naturligt syn, men på det punkt kan jeg regne ud, at du ikke er enig med mig,” sagde hun roligt, som der ikke var noget bebrejdende over hendes tone. Hun vidste godt, at alle ikke var som hende, skønt hun ikke kunne forstå, hvorfor de ikke bare gav slip og var det de var. Hun havde dog også fået en anden opvækst end som så mange andre, så det måtte også tale for hendes sag og svare på, hvorfor hun var, som hun var. Morende trak hun på smilet over hans ord, og hans fingers prikken. ”Det gør du.. ellers ville der heller ikke være meget mig tilbage,” svarede hun muntert. Hun nød hans selskab, men solen tvang hende til at søge væk et par minutter inden solopgang, da hun ellers ville ende som aske, og det var hun bestemt ikke interesseret i! Hun nød livet, og hun nød det særligt lige nu, som det måtte være stunder som dette, som hun priste umådeligt højt. Det gjorde nemlig, at hun følte sig levende, fri og tilpas, og mere kunne hun ikke bede om. ”Du har ellers sagt, at du ikke ønsker at skuffe mig, og det er det jeg går efter.. Så du må hellere lade være med at skuffe mig,” svarede hun kækt og blinkede til ham. Selv tvivlede hun på, at hun ville blive skuffet, for hvordan kunne dette ende galt? Han behandlede hende godt, og de bevægede sig langsomt over til et stadie af nydelse, så hvordan hun kunne blive skuffet over det, anede hun ikke. Charliza nød alt, hvad der foregik mellem dem, og hvad der skulle til at foregå mellem dem. Ligesom ham, så havde hun dannet sig et billede af, hvordan han måtte se ud under al tøjet, samt et billede af, hvad der skulle til at ske. Den nøgne hud imod sin var i den grad noget der pillede ved hendes dyr, og hendes længsel efter ham, som hun ønskede at mærke ham! Hun ønskede at mærke mere af ham, og tættere på sig. Sukket der forlod hans læber var sand fuglesang for hende, som det var et tegn på, at hun ikke var den eneste der nød mødets fremgang. At deres kroppe kom ned og ligge i græsset, sagde hun intet til, som hun blot fulgte ham. Hun mærkede, hvordan de kølige og forfrosne strå måtte kilde hendes nøgne krop, men ingen irritation var det for hende, som hendes vampyriske krop ikke tog der mindste skade af det. Armene havde hun selv lagt om hans, hvor der ikke gik længe før hun fik ham trukket over sig. Blidt strøg hendes fingrer over hans ryg, som de kærtegnede sig vej ned til hans liv, hvor de måtte ende ved hans bukser, som hun roligt gav sig til at trække af ham. Som hendes hænder ikke kunne nå længere, brugte hun fødderne, hvor hun til sidst fik bukserne til at ligge helt nede om anklerne på ham. Kysset brød hun på intet tidspunkt, som de konstant måtte holde den heftige dans. Hænderne lagde hun nu mod hans bagparti, som hun klemte en anelse krævende om.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 14, 2013 14:32:04 GMT 1
I det store og hele, så ønskede Dominic jo egentlig bare at nyde stunden og tiden sammen med Charliza, som det nu var ham menneskelig muligt. I det store og hele, så ønskede han selvfølgelig at vise hende hvem han var som person, men det var det dyr der, som han var bange for ville.. skuffe hende vel? Et sted bange for at han pludselig ikke skulle vise sig at være dyrisk nok for hende, og et sted, så kunne den tanke næsten skræmme ham en smule. ”Det er en naturlig del af mig, og jeg ved det jo godt. Smukt er det jo nok på sit vis, hvis det er en skønhed som man forstår sig på, selvfølgelig,” endte han med en rolig stemme. Det var ikke fordi at han var uenig med hende, men.. ja, et sted så var det jo faktisk svært at forklare hvordan han havde det med det hele. I det store og hele, så ønskede han jo slet ikke at hun skulle komme til skade eller noget som helst, og derfor var han vel bare nødt til at lade hende.. gå når solen stod op? Eller et par minutter før det, så hun kunne nå i skjul og han kunne det samme, for han stod fuldkommen fast på at han slet ikke kunne fortryde at han havde mødt hende, og specielt med den vej, som det hele nu ville gå, hvilket var noget som han helt klart godt kunne lide, det var der heller ikke nogen tvivl om. Han smilede let for sig selv. ”Det har du ganske ret i. Det kan vi ikke have,” endte han roligt og med en ganske sigende mine, som han blev stående med hende. Han ønskede jo slet ikke at hun skulle komme galt af sted, hvis han kunne blive fri for det! Det var jo heller ikke fordi at han ønskede at skuffe hende! Slet ikke! ”Så må jeg hellere gøre mig en ihærdig indsats,” påpegede han med et drilsk smil. Følelsen af Charlizas krop mod sin egen, var noget som for alvor formåede at sætte en utrolig skælven i ham. Ikke fordi at det var ubehageligt eller noget lignende, men fordi at det var så lang tid siden, at han havde været udsat for noget lignende af dette! At få hende lagt ned i græsset, var bestemt ikke noget som han havde det mindste imod på nogen måde, også fordi at han ønskede muligheden for at kunne mærke hende helt tæt på sig. Selvom pladsen i hans bukser var ved at blive umådelig trang, så var det ikke noget som han umiddelbart kunne gøre det største ved lige nu. At hun så selv tog for sig den opgave, hvilket næsten var noget som blotlagde ham over hende, var bestemt heller ikke noget som han havde noget imod. Det kunne godt være, at han var en flot mand og det hele, men af den grund, så var han jo slet ikke noget som lignede noget til hendes klasse i samfundet, og derfor burde.. det her vel slet ikke ske? Det var forbudt, og derved var det jo også direkte spændende! Bukserne sparkede han let af sig, kun for at trække sig ordentligt op over hende. Hånden lagde han roligt mod hendes hofter, idet han fik fat ih endes trusser, som han roligt gav sig til at trække ned. Påvirket af det dyriske var han, selvom han jo heller ikke ønskede at ødelægge alt hendes tøj! At hun klemte om hans bagparti, fik ham kun til at trykke sig tættere ind mod hende. Han kunne ikke få nok! Med en rolig hånd, fik han hende roligt blotlagt under sig, og af hvad han kunne mærke; En krop og et syn for guder!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 14, 2013 15:07:55 GMT 1
Det at han ikke skulle være dyrisk nok for Charliza, tænkte hun end ikke over. Hvis der var nogle der skulle være skræmt, var det vel hende, som hun kunne være skræmt af, at hun faktisk var for dyrisk for ham. Det var trods alt op til flere gange hændt, at hun var endt det som mange ville kalde for; ude af kontrol, og det kunne meget vel være for meget for ham. ”Jeg anser det i hvert fald for at være smukt.. Spørgsmålet er nok mere, om du mener det samme. Jeg har allerede mødt folk, der ikke var af samme mening som mig, så det vil ikke chokkere mig, hvis ikke du har det ligedan,” sagde hun roligt. Mildt hvilede smilet på hendes læber, som han fastslog, at han ikke ønskede hende noget ondt. Hun mistænkte ham nu heller ikke for at ønske hende ondt, selvom han kom fra et sted af ringe kår. Han havde nemlig kun vist hende en god side, og det var også den gode side hun regnede med. Lige meget hvad, så ville hun dog være væk inden solens opgang, da hun på ingen måde havde i sinde at møde den. Det helligede hun sit liv alt for højt til! Hvis hun ikke var i live, ville hun heller ikke være i stand til at nyde så gode stunder som dette. ”Men inden da, så vil det vel også kun være retmæssigt, at jeg ser dit hjem, hvis du nogensinde skal se mit. Nu når jeg er her, så kan jeg også ligeså godt gøre mig besøget forbi,” sagde hun med et smil på læben. Selv havde hun aldrig været inde i et af mausoleerne, og siden de kom så godt ud af det med hinanden, så kunne han vel sagtens vise hende, hvilken en der var hans? ”Det må du hellere,” medgav hun morende, skønt hun tvivlede på, at dette kunne skuffe hende. Følelsen af Dominics krop over dig og græssets berøring under sig, var alt sammen noget der gjorde Charliza umådeligt tilpas, skønt det ideelle scenarie nok var, at manden hun lå med var en af samme samfundsklasse som hende eller højere end det, samt det foregik et anstændigt sted, som i en behagelig seng med fire vægge omkring sig. Det var dog ikke de værdier hun vægtede højt i øjeblikket, som hun havde valgt Dominic ud fra hans behagelige person og flotte ydre, hvor stedet på sin vis var et adrenalinkick for hende, som det var vovet at lade det finde sted ude i det fri. Det at få ham blotlagt talte i den grad til det dyriske i hende, som hun ønskede at mærke ham lige nu og her! Hvis hun havde været levende, havde hendes hjerte med garanti pumpet derudaf.. især som hun mærkede, hvordan hun blev blotlagt fuldstændigt for ham, hvor hun selv hjalp til, som hun kort hævede sit underliv, så trusserne kunne ryge. Hænderne lod hun søge tilbage til hans skuldre, hvor hun hurtigt fik dem vendt, så hun kunne ligge dominerende over ham. Det intense kys brød hun langsomt, hvor hun slog øjnene op, så det kække skær kunne falde på Dominics ansigt. Drillende satte hun sig op, så hun tronede nøgent frem for ham, mens hun sad med et ben på hver sin side af ham. ”Lever det op til forventningerne?” spurgte hun drillende, som hun tog den ene hånd og lagde den på hans lår. Der lod hun den pirrende finde hans baglår, som hun begyndte at stryge hans hud ganske nært de ædlere dele.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 14, 2013 15:33:50 GMT 1
Det dyriske var ikke nødvendigvis noget som Dominic skammede sig over, for han havde jo altid været det væsen som han var i denne stund, så hvorfor skulle det være anderledes? Selv på trods af modgangen, så havde han aldrig brokket sig, og hvis hun kunne.. klare synet, så var det vel heller ikke så slemt igen, var det? Han lod hovedet søge let på sned, som han let betragtede sig af kvinden for øjnene af sig. Han nød af synet, for smuk var hun skam. ”Jeg erkender gerne, at jeg har haft besvær med at se det smukke i det.. Straffene er som regel faldt, når jeg har vist den side af mig.. Jeg er nok snarere bange for at.. det ikke helt lever op til forventningerne af hvad det bæst skal være en del af.. Hvis du forstår hvad jeg mener,” erkendte han ærligt og med et let træk på skuldrene. At hun gerne ville se hans hjem, var noget som alligevel forekom ham som en temmelig stor overraskelse, da det ikke ligefrem var noget som han selv var stolt af på nogen måde, for.. det var jo slet ikke som noget af det som hun var vant til at se, og det vidste han jo godt! ”Det er jo ikke fordi at jeg har noget ekstraordinært, andet end hvad du har af forventninger af et mausoleum, Charliza.. Men hvis du gerne vil se hvor jeg bor, så skal du da være velkommen til det,” sagde han roligt, som han vendte blikket ganske signede mod hende. Hvorvidt om det så indebar, at han fik lov til at se noget til hendes senere, vidste han ikke, men et sted så håbede han da, og så skulle han selvfølgelig nok lade hende gå inden solens lys ville ramme hende, for han ønskede slet ikke at hun skulle komme galt af sted! Dominic var som grebet af en følelse af ekstase, som han slet ikke kunne mindes at have oplevet igennem utrolig lang tid. Ikke desto mindre, så ønskede han jo at mærke hende tæt på sig, selv på trods af, at hun kom fra en helt anden samfundsklasse, end hvad han selv gjorde. Kysset holdt han, som han slet ikke nænnede at slippe det, som han med en fast og bestemt hånd, fik hende afklædt, så hun lå nøgen under ham. Det var bestemt heller ikke fordi at det gjorde ham det mindste, for han havde allerede det indblik af hende, at hun var utrolig smuk! Han følte sig jo næsten helt.. heldig! Som kysset blev budt, og hun havde fået dem vendt, så han derved endte under hende igen, sagde han ikke noget til. Heller ikke det faktum, at det hele faktisk foregik udendørs, for det var noget som kun gjorde det hele langt mere.. spændende, end det som det havde været frem til nu, så selvfølgelig var det også noget som gjorde sit for hans del. Hans blik gled let over hendes blottede krop, hvor det tilfredse smil ganske let måtte brede sig på hans læber. ”Du er minsandten en gudeskøn kvinde..” endte han så kontrolleret som det var ham muligt. Så tæt på de ædle dele som hun bevægede sin hånd, så krævede det virkelig, at han formåede at lægge bånd på sig selv! Han lagde hovedet ned i græsset under dem og spredte benene bare en smule, selvom han blev liggende. ”Kan du lide synet? Af en mand af underklassen..?” spurgte han igen med et drilsk glimt i øjet, som han let hævede den ene hånd og lod den strejfe over hendes bryst og mave.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 14, 2013 21:35:06 GMT 1
Opmærksomt lyttede Charliza til hans ord. Forståeligt var det vel, at han på sin vis var blevet frygtsom, efter at han var blevet udsat for diverse straffe, da ingen nærede et ønske om at blive straffet for sine handlinger, og da slet ikke dem der faldt deres dyr ind! At han så nævnte, at han var bange for, at han ikke kunne leve op til hendes forventninger, fik hende til at sende ham et overbærende smil. Selv havde hun ikke tænkt i de samme baner som ham, som hun blot havde tænkt, at han kunne fremvise noget af det der faldt enhver vampyr naturligt ind. Ekstremt behøvede det ikke nødvendigvis at være, skønt hun ikke kunne benægte, at hun nød de ting der gik over gevind, som hun godt kunne lide at lege med ilden. ”Hvis det er en straf du frygter, så må vi bare sørge for, at det ikke bliver opdaget af nogen anden end os.. Og med hensyn til at skuffe mig, så tvivler jeg på, at du kan. Jeg ønsker bare at se alle dine sider. Jeg ønsker at se dig. Ikke hvad jeg kan forvente af enhver anden vampyr,” sagde hun roligt. Som hun nåede ind på skuffelses-delen, havde hun roligt hævet sin hånd og blidt strøget den over hans kind, som et tegn på, at han altså godt kunne slappe af, når han var i hendes selskab. At han så sagde, at hun var velkommen til at se hans mausoleum, smilte hun tilfreds, for interesseret var hun alligevel i hans liv, ligesom hun også var interesseret i at se, hvordan det var at leve i underklassen. ”Jeg har skam ikke den ide, at du lever, som jeg, så bare rolig.. Du har også allerede fortalt mig, at dit hjem primært består af en kiste, men jeg er stadig interesseret i at se med mine egne øjne, hvordan det ser ud.” Om hun kunne finde den mindste smule interesse ved hans hjem var endnu uvidst, men et kig havde vel aldrig skadet nogen. Dette var også en oplagt mulighed for hende at se, hvordan man ellers kunne leve, da der ikke var nogen garanti for, at hun ville vende tilbage hertil. Nøgenheden og den tætte omfavnelse rev i Charlizas dyr, som hun ikke kunne lade være med at ønske sig mere, end hvad hun fik lige nu. Fornemmelsen af hans stærke krop mod sin egen slanke, samt fingrenes kærtegen og undersøgen var alt sammen noget der røg i hendes gode bog. Han var i den grad en flot mand, hvor man vel næsten kunne sige, at det var synd, at han levede et sted som dette, men samtidig nød hun hans væsen generelt, og det kunne meget vel være ødelagt, hvis han kom fra overklassen som hende. Deres læbers adskillelse og hendes siddende skikkelse på ham, fik det kække frem i hendes sødmefulde ansigt, der endnu måtte udstråle lyst. Tilfredst trak hun på smilet, som han komplimenterede hende, hvor hun ingen skam bar, som hun blot sad ganske veltilpas på hans underliv. ”Det var vel nok heldigt, at jeg valgte at aflægge en visit her på kirkegården, så du kunne se, at græsset er grønnere på den anden side, hva?” spurgte hun kækt, uden hun stoppede berøringen af hans inderlår. Smilet falmede på intet tidspunkt, da det var svært ikke at nyde situationen, og hvorfor skulle hun også gøre andet? Hun havde det fortrinligt, og hun var ønsket af Dominic. Drilskt endte glimtet i de blå øjne. ”Hmm… Du er min første herfra, så det er svært at sige.. Jeg kan lige finde en anden, og så kan jeg bagefter komme tilbage med en nærmere rapport,” svarede hun eftertænksomt og dog drillende, som et tegn på, at hun kun spøgte.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 14, 2013 22:33:31 GMT 1
Dominic var ikke meget for at være det dyr og det bæst, som han var, også fordi at det faktisk kun havde efterladt ham med en temmelig ubehagelig fornemmelse, og så var han jo stort set kun straffet for at vise det, og det var bestemt heller ikke noget som han ønskede at gennemgå endnu en gang! Hånden mod hans kind, var noget som fik hovedet til at søge mod den. Det var ikke fordi at han ville stå der og diskutere det med hende, for det var slet ikke noget som nogen af dem fik noget ud af, og han ønskede jo heller ikke ligefrem at gøre hende ubehageligt til møde eller noget som helst! ”Jeg ved godt, at det måske er.. lidt for mange tanker at gøre sig, men jeg kan ikke rigtigt gøre noget ved det.. Hver gang jeg har vist den side af mig, er det sjovt nok.. gået galt for mig, og derfor er jeg lidt.. påpasselig med at vise det, hvis det ikke er nødvendigt,” endte han ganske sigende. At hun ønskede at vide og kende til alle siderne af ham, var selvfølgelig noget som gjorde ham glad, for han ønskede selvfølgelig at lære hende at kende, hvis han havde muligheden for det, samtidig med at han ønskede at vise hende de sider, hvis det indebar, at han ikke fik smæk for det, som han havde gjort så mange gange tidligere! At hun ønskede at se hvor han boede, var dog det som gjorde ham en anelse mere påpasselig, for han vidste, at det slet ikke var.. af hendes standard på nogen måde! Han trak svagt på smilebåndet og nikkede så roligt igen. ”Du skal selvfølgelig være velkommen. Det ville glæde mig at vise dig den sidste andel af det at opholde sig på et sted som det her,” sagde han roligt og med en ganske ærlig stemme. Så spørges det jo selvfølgelig bare om hun ville dømme ham derefter, eller hvad hun ville. At det hele gik for sig på den her måde, var bestemt ikke noget som Dominic havde det mindste imod, for han elskede virkelig den fornemmelse som det efterlod ham med! Selvom det var så forbudt som det kunne blive, så var det slet ikke noget som gjorde ham det mindste! Tvært imod! Som kysset blev brudt, og hun havde taget pladsen over ham, så blev han roligt liggende og.. kiggede på hende. Ikke fordi at det var noget som gjorde ham det mindste. Det var selvfølgelig en glæde for ham, at hun havde valgt at aflægge stedet her en visit, og det var han skam heller ikke bange for at erkende i længden. Tungen strøg han let over sine læber. ”Græsset er måske grønnere på den anden side.. men hvem ved? Det har jeg jo trods alt heller ikke set endnu, har jeg?” spurgte han med en morende stemme. Selvom hans underliv tydeligt reagerede på hvad der skete ved hendes hånd, så fandt han det bestemt ikke fair, når hun sad der over ham! Han endte vilkårligt med at tage fat om hendes arme, kun for at få dem vendt, hvor han fik hende direkte ned i jorden under ham. Hendes ord fik ham til at grine ganske let. ”Så lad mig fortælle dig en ting mere om os herude fra min kære.. Vi deler ikke med nogen,” påpegede han ganske roligt, som han let blinkede til hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 14, 2013 23:18:08 GMT 1
Utroligt var det at høre, at Dominic altid var blevet straffet for at være en vampyr, men det var ikke noget Charliza kunne gøre noget ved. Det eneste hun kunne give ham, var forhåbentligt en god nat, og det var vel heller ikke så galt igen? Det kunne desuden ligne, at han trængte til sådan en, så det var vel et held, at hun havde gjort sig sin opdukken i nat. Selv havde hun nok været heldigere med sin nat, hvad end hun havde gjort, som hun altid havde en tendens til at more sig. Hun priste dog stadig hans selskab, som hun oprigtigt måtte nyde det, da han var hende en yderst interessant mand på alle måder. ”Du gør dig alt for mange tanker, min kære.. Hvis du tilbragte mere tid med mig, end dette gudsforladte sted, så er jeg sikker på, at jeg nok skulle få rettet op på en ting eller to. Det vampyriske behøver nemlig ikke altid at bringe en i unode. Det er jeg et bevis på, og det samme kan ske for dig. Det kræver bare, at du tør give efter,” sagde hun roligt, uden hun tog blikket fra ham. Bebyrdet med tanker var han så sandelig, og om hun kunne lave om på det var lidt af et spørgsmål. Indtil videre havde hun trods alt kun i nat. At hun så fik lov til at se hans hjem, fik hende til at smile let. Det var garanteret ikke meget, men interesseret var hun i at lære ham at kende, samt stedet her, så derfor anså hun det for at være en selvfølge at ønske at hans hjem. ”Det vil jeg se frem til i så fald.. Som du aldrig har set, hvor min stand bor, så har jeg heller aldrig set, hvordan din stand bor, så derfor interessere det mig selvfølgelig.. Både det og det faktum, at det er dit hjem.” Morende betragtede Charliza ham, som hun holdt sin dominerende plads ovenpå ham. Det at hun sad ganske nøgen ude i det fri, gjorde hende absolut intet, hvor det også var at se. Hun forsøgte nemlig ikke at skjule sin bare krop, hvor hun ej heller kastede nervøse blikke omkring, skønt hun vidste, at der var andre vampyrer til stede ikke langt fra dem. Det så heller ikke ud til, at Dominic havde nogen kvaler, og hvorfor skulle han også have det? Han var i den grad en flot mand, som det var mere end tydeligt for hende, når hun sad ovenpå hans nøgne krop, som hun endelig kunne tage i betragtning. ”Du har set mig.. Er det ikke nok overbevisning?” spurgte hun morende, samtidig med at hun havde ladt sine fingre stryge helt op, så de ganske blidt kunne kæle for hans ædlere dele. At der så også kom en reaktion, kunne hun kun smile af, som det i den grad måtte behage hende, samtidig med, at det selv gjorde hende utroligt lysten! Begærende blev hendes blik helt, som han med et greb om hendes arme fik vendt dem om, så hun stoppede kærtegnende af hans krop, som hun kom ned og ligge nederst igen. Hun elskede den styrke han til tider måtte udvise, som hun godt kunne lide en dominant mand, og det viste han jo, at han sagtens kunne være, skønt han også kunne være mild. ”Jamen dog min kære.. Har du allerede fået ejerfornemmelser over mig?” spurgte hun kækt, uden hun tog blikket fra ham. Roligt lå hun i græsset under ham, som hun nød de fornemmelser der blev hende givet. Selv måtte hun også være ganske smuk at se på, som man helt kunne sige, at hun lå sårbar med den blottede krop, det rene lyse ansigt vis øjne måtte stråle op til hans, og de blonde lokker der lå omkring hende som en glorie.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 15, 2013 17:03:51 GMT 1
Dominic var en mand som var tydeligt præget af tanker, men igen, så var det jo trods alt også hans eneste selskab i denne tid, så det gjorde vel også sit? Selvom det ikke var typisk hans slags at gøre sig alle dem, men når man ikke havde andet at give sig til, hvad skulle man så gøre? Han trak svagt på smilebåndet, også selvom han selvfølgelig ikke ønskede at ødelægge denne stund, så var han nu ganske komfortabel med at snakke med hende om tingene. Som hun fremstillede det, lød det jo næsten til at hun ville mødes med ham igen? Ikke fordi at den tanke gjorde ham det mindste, for det var jo trods alt kun rart at mødes igen, også fordi at han virkelig godt kunne lide hendes selskab. ”Det lyder jo næsten til at du faktisk ønsker at se mig igen? Mine tanker er mit eneste selskab herude, og det er jo ikke for at lyde negativ, men selv den tilværelse kan hurtigt gå hen og blive temmelig ensom. Hvad du derimod er blevet vant til, skal jeg desværre ikke kunne sige.. Jeg håber bare det er mere selskabeligt, end tilværelsen her,” erkendte han med en rolig stemme. Tanken om at hun faktisk gerne ville se hvor han holdt til, var bestemt heller ikke en tanke som gjorde ham noget, for han ville jo faktisk gerne vise hende det, også selvom det bestemt heller ikke var meget at prale af, for det var det bestemt heller ikke. ”Så lang tid du ikke dømmer mig på det, så går det vel?” påpegede han med en tydeligt drillende mine, som han let trak på smilebåndet. Umiddelbart, så tog han det ikke så tungt igen. Charliza var i sandhed noget af det smukkeste Dominic nogensinde havde set, og selvfølgelig var det også noget som gjorde sit, selv for hans vedkommende. Selvom det hele forblev i det fri, var bestemt heller ikke en tanke som gjorde ham det mindste i den anden ende, for der fandtes vel ikke noget mere naturligt? Desuden at gøre det, kun med månen som sit klare vidne til deres kommende akt, var bestemt heller ikke en tanke som gjorde ham det mindste, for det var en tanke som han virkelig godt kunne lide, så det var bestemt heller ikke noget som måtte sige så lidt i den anden ende. ”Det gør jeg jo.. Det betyder da ikke for mig, at du er god i sengen nødvendigvis,” påpegede han ganske sigende. Sandt var det jo trods alt, også selvom det gjorde det langt mere spændende, end det som noget af det andet havde været, som han havde oplevet! Han fik dem endelig vendt, hvor han endte over hende. Hendes ord, var nu alligevel kun noget som fik ham til at smile ganske let. ”Jeg var jo den heldige.. var jeg ikke? Hvorfor skulle jeg så ville dele dig med en anden? Som sikkert ikke behandler dig nær så godt som jeg gør..” endte han roligt. Hånden søgte roligt over hendes lår og strøg ganske let over hendes underliv med et drilsk og kækt glimt i øjet. Han kunne i den grad godt lege med på denne leg!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 15, 2013 17:50:52 GMT 1
Det at Dominic var ensom herude, undrede faktisk Charliza. Det kunne godt være, at alle vampyrerne herude ikke var lige venligstillet, men af den grund var der vel stadig selskab… og mulige venskaber at finde herude? Han var trods alt en ganske tilforladelig mand, så det undrede hende, at der endnu ikke var andre end hende der havde set hans positive sider. Hun fugtede let læberne. Om hun ville gøre ham selskab for fremtiden, kunne hun ikke sige. De kom fra to forskellige verdener og mødet var endnu ikke slut endnu, så fremtiden måtte endnu ligge uvis. Det var dog ikke noget hun spekulerede voldsomt over, som hun blot tog tingene, som de kom. ”Du er heller ikke, hvad jeg havde regnet med at finde, men om vores veje vil krydses igen af den årsag, er jeg spændt på at se.. men.. bortset fra alle voldtægterne og overfaldene, er de andre herude så ikke til at tale med? Det lyder ufatteligt trist, hvis du kun har dig selv, for selv jeg må indrømme, at du har fortjent bedre end det. Men mit liv er fuld af liv. Det er ikke umiddelbart noget man kan sammenligne med stedet her,” sagde hun roligt. Hendes nuværende liv var ikke til at klage over, som hun levede i ekstravagance, hvor hun ikke manglede noget. Det var ikke ord man kunne sætte på Dominics liv, skønt hun endnu ikke havde set, hvordan han boede, men hun tvivlede på, at det var noget særligt. Han havde trods alt allerede givet en meget kortfattet beskrivelse af sit mausoleum, og så havde hun den tankegang, at man vel næppe kunne have nogle værdier i fred og ro her, hvis man boede her. ”Jeg vil prøve at lade være,” svarede hun drillende og blinkede kækt til ham. Hun tvivlede på, at hendes syn på ham ville ændre sig af den årsag, da hun allerede havde et godt billede af, hvordan han boede, og hvem han var som person. ”Jeg er sikker på, at jeg nok skal udmærke mig indenfor det felt.. Men i sengen må blive en anden nat,” svarede Charliza kækt, mens hun lod en fingre strejfe over hans overkrop, som den gled fra hans brystkasse og hele vejen ned over hans bare maveskind. Hun tvivlede på, at hun ville skuffe ham, som dette ikke just var hendes første gang. Hun tvivlede desuden på, at hans forventninger var særlig høje igen, nu når han havde fortalt hende, hvordan han var blevet voldtaget de mange forrige gange. Hun havde dog ikke i sinde at slække på sin udfoldelse under akten, som hun havde i sinde at give sig fuldt og holdent hen til ham. Som de blev vendt om og han strøg hånden over hendes underliv, måtte hendes krop helt skælve af nydelse. De lange øjenvipper blinkede hun flygtigt med, som hun virkelig måtte lægge bånd på sig selv, hvis ikke hun skulle kaste sig over ham! Hun ønskede ham noget så brændende, og det var også at spotte i de krystalblå øjne. ”Hvis du har det sådan omkring mig, er du så sikker på, at du overhovedet er i stand til at give slip på mig, når natten engang er omme? Der er jo andre mænd ude i verdenen… mænd der ligesom dig der gerne vil have fingre i mig,” hviskede hun stille, som hun havde hævet sit hoved en anelse fra græsset, så hun i stedet kunne plante hans kæbelinje en række blide kys
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 16, 2013 8:52:02 GMT 1
Selvom der var mange herude, så var det ikke stedet for at indgå i de venskabelige relationer, hvilket Dominic allerede havde erfaret på den temmelig hårde måde. Det var kun gået galt, så langt de fleste holdt sig jo faktisk for sig selv, hvis man ikke vovede sig ind i de klikker som allerede var til stede fra før af. Blikket gled roligt mod hendes skikkelse igen. Det var og blev hurtigt ensomt, for han var ikke fan af det som de forskellige klikker stod for, så han holdt sig jo faktisk for sig selv. Han trak en anelse på skuldrene. ”Man gør et klogt træk i at holde sig for sig selv, og ikke involvere sig i de klikker som er herude. Jeg kan trygt forsikre dig om, at det kun gør ondt værre, at være med til den slags, end at være offer for det,” endte han ganske sigende. Han havde form eget rygrad og for meget værd, til at han ville synke ned på det niveau! I det store og hele, så lod han blikket betragte sig af hende. Han var stædig, og selvom han var slået i jorden mange gange, så han havde altid rejst sig, og det at hun så ønskede at se hans mausoleum, var ikke noget som han var meget for men.. det var vel næsten hvad man kunne kalde for et personligt slag i jorden? Han var jo faktisk bange for at hun ville ende med at dømme ham på det, og det var slet ikke noget som hun kunne sige sig, at være synderlig interesseret i, om det var noget som man nu ville det eller ikke, så var det nu bare sådan at det måtte være i den anden ende. ”Det ville jeg i hvert fald sætte pris på,” endte han med en smule kækhed gemt i stemmen. Det var ikke nødvendigvis sengen, som det blev til lige netop i aften, men ikke desto mindre, så var det bare sådan at det måtte være i den anden ende. Han kunne sagtens klare sig med den kolde jord og det kildende græs, ligesom det var i denne stund. Han smilede let for sig selv. ”Hvem siger dette bliver den eneste gang, min kære Charliza?” spurgte han endeligt, som han let blinkede til hende. Selvfølgelig var det noget som morede ham, som han slet ikke ville skjule. At hun berørte ham, havde han ikke noget imod, også fordi at det var en leg som han mere end fint kunne være med på! Han blinkede let til hende atter en gang, som han roligt lagde sig mere ind over hende. Han kunne sagtens være en dominant mand, og selvfølgelig ønskede han at leve op til de skjulte forventninger som han vidste, at hun ville have til dette! Selv gjorde han sig ikke helt de største forhåbninger om et andet møde, men han håbede selvfølgelig at der ville være plads og mulighed for det. ”Mhmm… Du har ret.. Jeg er bange for, at du er nødt til at forlade dit liv i luksus og blive her sammen med mig,” endte han med en sigende mine. Som han lod hånden kort strejfe over hendes underliv, var det kun det dyriske glimt i hendes øjne, som han bed sig mærke i, og han kunne lide det! Hånden lod han starte en let og intens kælen. ”Du ønsker mere.. Sig det..” endte han dæmpet, som han tog imod hendes kys langs hans kæbe. Ikke fordi at han havde noget imod det – tvært imod!
|
|