0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 8, 2013 13:06:28 GMT 1
Man kunne meget vel tænke, at det var underligt, at Charliza havde valgt at søge til kirkegården, skønt hun kendte til alle de væmmelige historier, der var i omgang. Selv havde hun heller ikke ønsket at komme herhen før nu, og nu kunne hun kun være glad for, at hun havde gjort sig besværet. Man kunne dog også sige, at hun nok også havde fået sig en god nat, hvis bare hun var blevet, hvor hun normalt færdedes, men på den led ville hun ikke opleve noget nyt, og det var hun gerne ville, som hun trods alt var ufatteligt nysgerrigt anlagt. ”Det ville da være en skam, hvis det at være her levede op til mine forventninger. Som du kan høre, så har jeg trods alt ikke fået lyse historier fortalt om dette sted, så jeg finder det langt bedre, at du overrasker mig, som du har formået at gøre indtil nu,” sagde hun roligt. Hun var ikke interesseret i at møde et bæst, som hun var blevet fortalt, at hun ville møde, og et bæst ville hun bestemt ikke beskrive Dominic som. Han virkede nemlig som en god mand, der var nede på jorden, og som bare ønskede en at tilbringe tiden med. Det passede også hende umådeligt godt, for det kunne hun sagtens forholde sig til. ”Det ender jo bare med, at du føler dig for tilpas i mit liv, og ikke ønsker dig tilbage hertil,” svarede hun ham drillende. Hun måtte dog også mene sine ord en anelse, for hvorfor skulle han ønske sig tilbage til det miserable liv før hende, når hun havde vist ham, hvordan man kunne leve. Hun ville dog heller ikke bebrejde ham, hvis han kom til at føle sådan, for det var jo kun forståeligt. Det kunne også være, at han bare ville nyde denne ene nat med hende, og så vide, hvordan han skulle klare sig igennem livet senere hen. Charliza følte sig bestem ikke truet eller udsat, som hun stod sammen med Dominic. Man kunne vel helt sige, at hun følte sig tryg. Hun mistænkte ham i hvert fald ikke for at være en mand med slemme hensigter, som han virkede forsigtig af sig, og som en mand der var plaget af de smerter, som han selv var blevet udsat for. Siden hun følte denne tryghed omkring ham, blev hun også rolig, samt det drev den kække side frem i hende, da hun følte, at hun sagtens kunne lade den komme til udtryk. ”Så længe du tænker i de baner, er vi på same side.. Jeg forventer ej heller, at du tilbyder mig noget overdådigt, som penge kan bringe med sig. Jeg håber kun, at du vil være sammen med mig for natten,” sagde hun ærligt. Hans hænders gang, var en berøring hun nød af, og som han rørte hende, så hun også sit snit til at røre ham, da det kun kunne betyde, at han var interesseret i det samme som hende. Selv spekulerede hun ikke over, hvor ofte han blev berørt på denne måde, for det var vel irrelevant, når bare det skete nu? Det kunne dog godt være, at det var noget der skete ham sjældent, siden han havde valgt at fortælle hende om de mange voldtægter. Hånden der lagde sig på hendes hofte, var noget der også måtte skabe et legende glimt i hendes krystalblå øjne, hvor hun også helt måtte se det for at være en invitation. Hånden hun havde på hans underarm, lod hun derfor søge op ad hans arm, så den videre kunne stryge over hans skuldre og ligge sig om hans nakke, hvor hun valgte at gøre det samme med sin anden arm. ”Hvis du ønsker at opleve min verden, må du jo sørge for at give mig en mindeværdig nat, så jeg har lyst til at søge tilbage hertil efter dig,” sagde hun stille med en udfordrende mine.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 8, 2013 13:37:01 GMT 1
I det store og hele, så var Dominic jo kun en ensom mand, som ønskede en at tilbringe de ensomme nætter med, for det var efterhånden ved at føles som en tung burde at bære på sine skuldre, men som sagt, så var det hans lod i livet. Selvfølgelig var han glad for, at hun havde valgt at søge hertil, udelukkende fordi at han havde været den heldige, at skulle stå ansigt til ansigt med hende, lære hende lidt at kende, og han måtte erkende, at han kunne lide det. Hun havde fået ham til at slappe af, og samtidig åbne lidt op, hvilket han stort set aldrig nogensinde gjorde! ”SÅ lang tid jeg formår at holde på din nysgerrighed og du ønsker at stå her sammen med mig, så vælger jeg at tage det som en god ting.” Han blinkede let til hende, som det tilfredse smil tydeligt måtte brede sig på hans læber, for det var bestem ikke noget som han havde det mindste imod. Slet ikke! Han sendte hende et svagt smil. Hvordan hendes klasse levede livet, kunne han kun drømme om, men selv det, var jo trods alt en tanke som selv måtte more ham på en måde, som han selv ikke kunne beskrive det. ”Bange for at jeg vil søge efter dig, min kære Chariza?” spurgte han næsten morende, som han let blinkede til hende. Hendes stand var måske meget anderledes end den som han selv kom fra, men ikke desto mindre, så var det ikke noget som gjorde ham det mindste. Tvært imod, så var han temmelig sikker på, at de faktisk godt kunne lære lidt af hinanden. Umiddelbart var Dominic ikke den type som bare.. forhastede tingene, for det havde han efterhånden gjort et par gange, og han havde jo set, hvad det var endt med, selvom det bestemt heller ikke var noget som gjorde det meget bedre af den grund, og han ønskede ikke at gøre den samme fejl en gang mere, om det var noget som han ellers kunne blive fri for i den anden ende! Det var helt sikkert! Han smilede let for sig selv, som han nu var endt ganske tæt på hende. Han kunne godt give hende en mindeværdig nat, for den behøvede ikke at koste penge – også noget som han slet ikke havde, hvor han levede med det som han gik og stod i, og indledte jagten, når han var sulten. Det behøvede jo trods alt heller ikke at koste noget som helst. ”Ingen siger at den perfekte aften behøver at koste penge.. Desuden er det ikke noget jeg har. Jeg har.. så mange andre ting at gøre brug af, for at give dig en aften, som jeg kun håber, at du vil mindes,” nærmest hviskede han mod hendes øre. Hendes verden, var dog noget som han var ganske nysgerrig på, og det var slet ikke noget som han kunne eller ville skjule for hende. Han trykkede hende let mod sig, som hun lagde begge arme om hans nakke. Hun var smuk.. en smuk og slank kvinde, hvilket han godt kunne lide. ”Hente mig ligefrem? Er det ikke altid manden som skal hente kvinden?” spurgte han roligt, som han let lod hånden glide over hendes lænd og med de mørke øjne i hendes. Det legende skær havde dog allerede meldt sig. Hun udfordrede virkelig det dyriske i ham!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 8, 2013 14:13:40 GMT 1
Nysgerrig gjorde Dominic Charliza, som han havde formået at fange hende med sin historie og sin personlighed. Hun følte sig tilpas i hans selskab, og så følte hun, at hun rent faktisk kunne følge ham, da han faktisk ikke var den eneste der havde været igennem elendighed, men også hende. Det var meget muligt, at hun levede en prinsesses liv, men let havde det ikke altid været, som også hun havde været igennem vold og voldtægt, ligesom ham. ”Sådan ønsker jeg også kun, at du ser på det.” Hun ønskede, at hendes selskab var ham velkomment, og det følte hun skam også, at det var. Hun følte, at han nød at snakke med hende, som hun nød at snakke med ham, samt at han ønskede, at hun blev ved ham. Om hun var bange for, at han ville søge efter hende, hvis de morede sig for meget, var hun nu ikke. Indtil nu havde hun jo heller intet imod hans selskab, så endnu et møde med ham ville måske ikke skade. Det var dog ikke normen for hende, at hun så mænd flere gange i træk, men hun kunne vel godt gøre en undtagelse, hvis det endelig kom til stykket? Hun havde dog aldrig haft problemer at skaffe sig nye selskaber, så derfor havde hun aldrig følt et behov for at føle på det, hun havde. ”Det kommer an på, om du giver mig en grund til at skulle være bange for dig,” svarede hun roligt og blinkede til ham. At han ikke havde meget at gøre godt med, vidste Charliza allerede, så derfor forventede hun ikke af ham, at han brugte penge på at glæde hende. Om han havde nogen, tvivlede hun også ærlig talt på, men det kunne hun også være ligeglad med for nu. Hun krævede kun hans selskab, og det havde også vist sig at være ganske fortrinligt. Det kunne også være, at han kunne byde hende på noget, som ingen anden havde været i stand til indtil nu, og det var en tanke der måtte interessere hende, og vække hendes nysgerrighed. Let bed hun sig selv i den bløde underlæbe, som det denne her gang måtte være ham, der hviskede hende ind i øret. Ordene han sagde, fik det også helt til at krible i hende, og det var en følelse hun nød. ”Vis mig, hvad du har at gøre brug af, for at gøre min … vores nat for mindeværdig. Jeg ønsker at blive overrasket, og ikke mindst forført,” svarede hun helt kælent igen, som han rev i den del af hende, samt han vækkede hendes nysgerrighed. Hun var mere end interesseret i at se, hvad han havde at byde på, og det gav hun vel også udtryk for? Hun forsøgte i hvert fald ikke at holde sig tilbage på den front. ”Ville du da gerne være så galant og hente mig, ved min dør? Men eftersom jeg ved, hvor du bor og ikke omvendt, så besværliggøre det lidt sagen. Derfor må det være mig der må sidde inde med den magt,” svarede hun muntert og med et glimt i øjet. Nærheden der pludselig røg ind over dem, var en følelse hun nød, som hun nød at mærke ham tæt, skønt det ikke var det mest ideelle, at hun stod i sin fine pels og kjole, mens han stod i sine slidte klæder. Ganske blidt lod hun sine fingre kærtegne hans nakkeskind, uden hun tog blikket fra ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 8, 2013 14:50:57 GMT 1
Hvordan Charliza normalt omgås andre mænd, vidste Dominic ikke, men selv han var en mand som bare tog det hele som det kom, også mest for sin egen skyld. Han ønskede ikke at gå forkert ved hende, når han optimalt faktisk ønskede at tilbringe den tid sammen med hende. Han tog det hele stille og roligt, da han jo heller ikke så nogen grund til at forhaste med noget som helst, da det kun ville forværre situationen, og det var slet ikke noget som han ønskede. Tvært imod, så ønskede han at det hele skulle forløbe som det gjorde i denne stund, da det var noget af det som han faktisk foretrak mere end det som han måtte foretrække noget andet. ”Og det er sådan jeg ser på det,” endte han med en rolig stemme. Nu hvor de alligevel var endt så.. fysisk nærme hinanden, så var det noget som selv vækkede en form for spænding i ham. Et sted forundrede det ham virkelig, at hun faktisk formåede at sætte alle disse tanker og følelser i ham, for det var han slet ikke vant til! Han var slet ikke vant til at det skulle påvirke ham på den måde! Han trak svagt på smilebåndet. At smile sådan, var han heller ikke vant til. Normalt var der jo heller ikke ligefrem noget at smile af i hans tilværelse her til lands, og det var vel heller ikke noget som forundrede nogen, var det? ”Er du da bange for mig? For store og stygge mig?” spurgte han med det drilske skær så tydeligt i hans øjne. Tanken morede ham jo! Hvordan det hele kunne tage denne drejning, vidste Dominic ikke, men ikke desto mindre, så nød han faktisk af den. Det vækkede det dyriske, som i alt for lang tid havde ligget på is i hans sind, da han ikke havde haft nogen grund til at skulle udvise lige præcis den del af ham. At mærke hendes krop tæt ind mod hans, og hendes duft som hang i hans næse, var noget som helt klart påvirkede ham, da det selv var lang tid siden han havde haft en kvinde så tæt på sig, og endda.. den type som virkede så… lysten og så let at have med at gøre. Han kunne bestemt ikke bede om noget andet! Ganske vidst havde han ingen penge at gøre godt med, men selv han stod fast på at lykke ikke kunne købes for den slags. ”Er du sikker på at det er noget du tør? Du kender mig trods alt ikke, og du ved ikke hvad jeg er.. i stand til..” Hånden gled let over hendes bagparti, hvor en næsten helt.. uskyldig mine måtte vise sig i hans ansigt, også selvom det nu heller ikke var noget som han sagde noget til. Hvor de var på vej hen, var efterhånden ved at gå op for ham, og at skulle vise den side af sig ude i det åbne og som den smukke måne som et vidne, var.. end ikke en tanke som gjorde ham det mindste. Det var dyret som hun påvirkede, og selv det var noget som han kun måtte elske! ”Denne første gang måske.. hvem ved hvad der sker, hvis vi mødes igen..” påpegede han roligt, som han roligt trykkede hende ind mod sig. Det kunne godt være, at hun stod der smuk og fornem i tøjet, men selv det, var ikke noget som rørte ham i den forstand. Han nød af fornemmelsen om ikke at være alene.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 8, 2013 15:23:47 GMT 1
Det undrede ikke Charliza, at Dominic ikke var vant til denne mere lette og flyvske tilværelse, da det at leve i elendig så ud til at tære på ham. Sådan havde det i hvert fald set ud, da han havde lettet sit hjerte for hende. Megen glæde kunne der heller ikke være, når man intet havde, og skulle slås, hvis man ønskede noget, mens man blev udsat for pludselige overgreb. Det havde faktisk overrasket hende, at han havde fundet lysten til at fortælle alt dette, da hun trods alt havde været fremmed for ham, og fra en stand der normalt vis var ligeglad med folk som ham. Det glædede hende dog, at han alligevel havde set bort fra alt det, og blot åbnet sig op for hende, men hun kunne selvfølgelig ikke vide, om det var en historie han gav alle, eller om hun var et særtilfælde. Det sidste ville selvfølgelig være en bonus, men hun regnede bestemt heller ikke med noget. Hun tog blot tingene, som de kom til hende, og så havde hun selvfølgelig visse planer om, hvordan hun så tingene gå. Hun havde trods alt også en plan for i nat. Muntert slap hun en klar latter til hans ord. ”Jeg tror, at der skal meget mere til, end det du har vist mig, før jeg vælger at blive bange,” svarede hun morende, som han jo kun havde været god ved hende. Derfor kunne hun umuligt frygte ham. ”Men er det virkelig dit ønske at skræmme mig? En uskyldig kvinde der blot ønskede at gå sig en tur et fremmed sted, og muligvis stifte sig nogle nye bekendtskaber,” spurgte hun stille og blinkede uskyldigt med de lange sorte øjenvipper. Selv overraskede det ikke Charliza, at det var endt så tæt og sensuelt mellem dem, da det vel var hverdagsting for hende. Hun var vant til at omgås mænd, så hun vidste, hvordan hun skulle omgås omkring dem, hvis hun ønskede at det hele skulle tage sig en bestemt retning. Hun havde dog ikke planlagt, at det skulle ende sådan her ud for hende i nat, da det var en spontan lyst der havde slået hende, som hun havde gået og talt med Dominic. Det kunne godt være, at han ikke havde været mild med en kvinde længe, men det afskrækkede hende ikke. Det måtte vel næsten interessere hende, som det på en måde måtte virke forfriskende at være sammen med en mand, der så længe havde stået tom på det punkt. ”Jeg tror mere, at det er mig der skal sige, at du ikke kender mig, og at du derfor burde tænke over, om dette er en god ide,” svarede hun drillende i en lavmælt tone. Det at han faktisk berørte hendes bagparti, var noget der fik hende til at trække legende på smilet, mens hun betragtede ham med sit kække blik. ”Men jeg er en kvinde der kan lide at vove pelsen, så jeg tager chancen med dig.” Hovedet bøjede hun en anelse, så hendes ansigt nu var imod hans hals. For at pirre og drille ham, holdt hun lige akkurat sine læbe over hans hals glatte hud, så han kunne mærke en blid pusten mod sig, som hun fortsatte helt op til starten af hans kæbeparti. ”Det kan kun tiden vise.. Men nu må vi se, om den vil være dig nådig, og lade dig mode mig igen,” hviskede hun ham ind i øret, som var det ham der skulle håbe på at se hende igen. Flygtigt lod hun kortvarigt sin tungespids glide kælent over hans øreflip.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 8, 2013 15:53:37 GMT 1
Det var sjældent Dominic faktisk indgik i disse relationer med nogen som helst, og selvfølgelig var det også noget som gjorde sit for hans del. Han havde ikke noget imod at fortælle hende sin historie, og specielt ikke nu hvor han faktisk følte, at det var en som viste ham en oprigtig interesse, hvilket næsten var det bedste af det hele. Når alt endelig skulle komme til alt, så var han jo bare.. et individ, som havde brug for at blive set, bekræftet og lidt anerkendt for det som han var, også selvom han helt klart også havde lavet sine fejl igennem livet, og det var skam heller ikke noget som han var bange for at skjule for hende. At skræmme hende, var dog ikke noget som han var ude på, hvor det var ord som mest af alt var sagt i morskab, også for hans del. Han kuklo let, hvor selv lyden af hendes latter, var som sød musik i hans ører! ”Det anede mig..” Hånden hævede han varsomt, hvor han let lod den stryge mod hendes kind. Han var måske i fasen, hvor han kun lige var ved at lære hende at kende, men et sted, så kunne han ikke rigtigt undgå at føle at.. det her var.. rigtigt på en underlig måde. Det forekom ham næsten så naturligt, hvor han selv havde en sjov formaning om hvad der ville ske her fremover. Ikke at den tanke gjorde ham det mindste, for det gjorde den da slet ikke! ”Jeg er på ingen måder ude på at skræmme dig.. Kun dem som havde i sinde at forstyrre den stund jeg nu har sammen med dig. De gør klogt i at holde sig væk.. I det indre, er jeg et bæst.. Og det skulle nødigt vågne.” Han blinkede let til hende. Det kunne godt være, at han fremstod der som rolig og stilfærdig, men det kunne sagtens vende, hvis situationen tvang ham til det! Fremskridtene under samtalen, var efterhånden gået i sig selv, selv for Dominics vedkommende. Det var bare so om at det var de klare instinkter som tog over, hvor han følte det fuldstændig normalt, at være sådan omkring en kvinde, som det han var i denne stund. Ikke fordi at det var noget som gjorde den største forskel for ham, for han kunne lide det! Selvom det var lang tid siden han havde været i nærheden af en kvinde, så virkede det dog heller ikke til at hendes interesse var falmet, selv på trods af hans mere.. prøvende forsøg, og det var noget som han jo faktisk havde det ganske fint med når alt endelig kom til alt. At det var ham som burde genoverveje det hele, var noget som let fik ham til at smile. Han havde dog ikke takket nej til et eventyr før, så hvorfor skulle han gøre det nu? ”Skulle det skræmme mig væk?” spurgte han morende. Det var måske ikke det mest.. omtænksomme som han havde været igennem, men ikke desto mindre, så var det bare sådan at det var. Hendes ånde mod hans hals, satte en voldsom sitren i hans sind, hvor han næsten automatisk blottede sine egne tænder. Lysten til at sætte dem i hende, var ham pludselig skræmmende stor, også selvom han var sikker på, at det nok var frygtelig dumt! Tungespidsen mod hans øreflip, efterlod ham med et direkte gys som skar igennem stort set hele hans krop. Han sukkede let. ”For nu vil jeg næsten tigge for et møde senere,” hviskede han igen, som han førte hende op mod det nærmeste træ, dog med rolige skridt, dog yderst bestemte. Han ville holde hende fast ved sig! Han nægtet at lade hende gå!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 8, 2013 16:32:08 GMT 1
Der var skam intet ved Dominic der skræmte Charliza. Han var måske fattig og kunne være interesseret i hendes rigdom, men det spekulerede hun ikke videre over, for de eneste værdier hun bar på sig, var hendes klæder, da hun normalt ikke behøvede at rende rundt med en pengepung. Samtidig havde han ikke gjort mine til, at han ønskede at gøre hende ondt, for hvis det lå i hans ønsker, så havde han flere gange haft muligheden for at gøre det. Derfor frygtede hun ham ikke, og det havde de begge det vel fint med? Hun var i hvert fald langt mere interesseret i det, hun havde i sinde, end frygt og vold. Blidt smilede hun til ham, som han på ny valgte at stryge hendes glatte kind. Det var en følelse hun nød, som det ligesom hos alle andre måtte sende en varme igennem hende, samt give hende en følelse af bekræftelse, hvor hun ganske enkelt nød det hele. Hun nød at mærke kærtegnende mod sin krop, skønt de endnu kun var flygtige, som det stadig helt fik hende til at føle sig ønsket. ”Tror du da, at det ville skræmme mig væk, hvis jeg så dyret i dig, kære Dominic?” spurgte hun roligt. ”Det ville ikke skræmme mig at se vampyrens naturlige side i dig. Det betyder dog ikke, at jeg ønsker at blive forstyrret, for jeg ønsker mindst ligeså meget som dig, at nyde denne her stund med dig.” At han ikke ønskede at skræmme hende, men faktisk på sin vis beskytte hende, eller forsikre, at det de var på vej til fandt sted, kunne hun kun smile af, som det faktisk måtte fryde hende. Hun ønskede ej heller deres øjeblik forstyrret, så hvis nogen forsøgte sig på det, så ville det skam også vække hendes irritation, men det var nu bare sådan, at det nu engang måtte være. Som han ikke ønskede at skræmme hende væk, så ønskede hun skam heller ikke at skræmme ham, og derfor endte hun helt med at trække på smilet, som han stillede hende spørgsmålet. ”Det ville være en skam, hvis det var i stand til at skræmme dig væk. Jeg er begyndt at se frem til, hvad der kan blive mellem os,” svarede hun kækt igen. Det ville skam være en skam, hvis han stak halen mellem benene nu, men på den anden side, så var han ikke det værd, hvis han gjorde det nu. Det var trods alt ikke sådanne mand hun var interesseret i. Som de stod hinanden helt tæt, og hun lod sin ånde falde på hans hals, kunne hun ikke se, hvordan han reagerede, men ud fra, at han ikke skubbede hende væk, måtte det være godt. Det var først, da hun hørte hans suk, at hun fik en egentligt bekræftelse, og det måtte også fryde hende gevaldigt, som det i sandhed var som sød musik i hendes øre. ”Tigge ligefrem? Det vil jeg glæde mig til at se,” hviskede hun igen, inden hun mærkede, hvordan hun baglæns blev ledt mod et træ, som de endnu måtte stå med armene om hinanden. Følelsen af bakken mod sin ryg, fik hende helt til at slippe et suk, som det først og fremmest satte spændingen og lysten i gang i hende! Som hun ramte træet, bøjede hun dog også let hovedet, så hun kunne nå at fange hans læber i et dybt kys.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 8, 2013 20:13:33 GMT 1
Dominic havde slet ikke nogen intentioner om at skulle gøre Charliza noget ondt. Tvært imod, så var han mere interesseret i det modsatte; Nemlig at passe på hende, beskytte hende, og sørge for at deres nat forløb sig som den gjorde nu, for han kunne ikke være andet end tilfreds med forløbet, og selvfølgelig gjorde det også sit for hans vedkommende, det var helt sikkert! Selvfølgelig kunne han kun tænke sig frem til hvordan det var at være af hendes kaliber, og det var noget som gjorde ham utrolig nysgerrig på hvordan det var at være.. en del af hendes liv og hendes hverdag, samt hvordan det ville være at være en så stor del af det. ”Man kan jo aldrig vide, vel?” spurgte han morende, som han let blinkede til hende endnu en gang. Vampyren var en del af ham, da.. det jo trods alt var hans væsen, så selvfølgelig var det også noget som gjorde sit, selv for hans vedkommende. Hovedet lod han søge let på sned, som smilet forblev på hans læber. Det var en stor del af ham, men han ønskede jo heller ikke ligefrem at noget skulle komme og genere dem lige nu, og specielt fordi at det gik i denne retning som det gjorde, for det var slet ikke noget som han ønskede skulle afbrydes! ”Uanset hvad, så ønsker jeg slet ikke at noget skal gå mod sin ende, når det forløber sig ligesom det gør nu.. Jeg nyder det.. Og så lang tid vi ikke forstyrres, så har jeg det fint med det..” påpegede han roligt og med en ærlig stemme. I det store og hele, så var det her måske noget som han burde revurdere, også selvom det nu heller ikke var noget som han tog så tungt. Han havde taget imod straffe tidligere, og det kunne næppe blive værre end hvad han havde været igennem til nu. Desuden lagde hun så meget selv op til det! ”Jeg er ikke bange for noget.. Hvis det er din familie du hentyder til, så kan de bare komme an,” endte han med en sigende mine. Selvom dette måske lagde op til rigtig meget, så var han alligevel ganske fortrolig med dette, og selvfølgelig var det noget som gjorde sit for hans vedkommende. Ikke fordi at han var bange af sig, og han ønskede at hun lige så skulle vide hvordan han havde det med det hele! At skubbe hende op af træet, var egentlig en ganske bevidst handling som han havde foretaget sig, også for at vise hende, at han var en mand som ikke var bange for at tage fat, for det var han ikke! Det var skam heller ikke fordi at han ønskede at tigge og bede om noget som helst, men tanken om at skulle møde hende igen senere havde dog allerede strejfet ham, og han kunne lide fornemmelsen af det hele. ”Hvis det nogensinde sker,” hviskede han endeligt, som hans læber endte med at møde hendes i et direkte intimt og næsten krævende kys. Selv han gengældte det uden at tøve det mindste. Det var bare som det faldt ham frygtelig naturligt at skænke hende dem!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 9, 2013 0:12:46 GMT 1
”Det kan man ikke, men siden jeg allerede har trodset alle fordomme, så burde den vampyriske side være barnemad.. Og hvem ved? Måske er jeg værre end dig,” svarede Charliza drillende. Hun ville ikke blive skræmt væk, hvis hun så bæstet i ham, fordi han ønskede at passe på det, som de havde sammen lige i øjeblikket. Hun så trods alt intet problem i, at han værnede om hendes sikkerhed, samt mødets fortsættelse, som hun kun var af de samme ønsker. Hun tvivlede desuden på, at han kunne gøre noget der var værre, end hvad hun i forvejen havde oplevet. Han kendte måske ikke til hendes liv, men hendes sjæl var skam traumatiseret, af hvad hendes onkel havde udsat hende og de andre familiemedlemmer for. Det havde nemlig fået hende til at tage afstand til alt det seriøse og stabile, der ellers var normalt for folk at ønske, som hun var blevet en flyvsk person der ikke holdt fast i noget som helst, samt en person der til tider endte helt uregerlig og psykotisk. Aldrig havde der været nogen, der kunne nå ind til hende, men det var nu heller ikke fordi, at folk nogensinde havde gjort sig det store forsøg at ændre hende, og prøve på at holde på hende. ”Det behøver heller ikke allerede at gå mod sin ende.. Du har mig til solopgang, og hvis nogen skulle forsøge at forstyrre os, så er det ikke ens betydning med, at vi ikke kan køre videre fra det punkt, vi blev afbrudt,” sagde hun roligt, mens hendes fingre kælede for hans nakke. Hun ønskede skam ikke at blive afbrudt, som hun måtte være mere end interesseret i, at dette virkelig fandt sted mellem dem. Han havde en skøn person, ligesom han var en flot mand, så hvorfor skulle hun ønske sig andet? Selv ønskede hun kun noget ganske simpelt, og det var at nyde ham på denne underskønne nat. Svagt smilede hun til ham, over hans ord. Det var ganske sødt, men hun tvivlede på, at det ville holde stik. ”Du kender ikke min familie, Dominic. Det er ikke en familie, man bare løber og hjørnerne med,” sagde hun stille. Hvert et medlem af hendes familie var ødelagt på den ene eller den anden måde, så uforudsigelige måtte de være, skønt hun holdt af dem. Dem var dog ikke noget hun ønskede at bebyrde Dominic med, da han allerede så ud til at have nok mellem hænderne herude. Hendes familie kunne dog også være ragende ligegyldig i denne stund, som det kun var hende og ham der stod på højen, under den smukke nattehimlen, og sådan ville det forløbe gennem hele natten. Hun havde i hvert fald ikke i sinde at lade den blive ødelagt! Det at han alligevel kunne tage styringen og være manden, var en fornemmelse der frydede Charliza. Hun havde måske intet imod en blid hånd til tider, men hun havde altid nydt en mand der kunne tage ordentligt fat, og som vidste, hvad han ønskede, og det så Dominic ud til at vide i denne stund. Hun gjorde ej heller nogen modstand, som hendes ryg stødte ind mod træet, da hun nød følelsen af det hele. Hun nød følelsen af hans dominans, som hun generelt nød at mærke ham tæt på sig. Det gav hende også kun et ønske om mere, så mere måtte hun tage! Derfor tøvede hun ikke med at presse sine bløde læber mod hans, som hun blot ønskede at mærke ham. For denne stund ønskede hun bare, at hun var hans, og han var hendes. Sukket forlod frydefuldt hendes læber, som hun fornemmede det intime og krævende, han lagde i kysset, hvor hun ikke tøvede med at besvare det. Hans krop måtte hun også trække nærmere sin, hvor hun havde den ene hånd mod hans nakke, mens den anden strøg ned over hans ryg, så den kunne ligge sig mod hans lænd.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 9, 2013 8:31:15 GMT 1
Hvad Charliza havde været igennem, havde Dominic ikke nogen anelse om, men ikke desto mindre, så nød han af situationen. Hvad hun var dybest set, som en nok psykotisk kvinde, var slet ikke en tankegang som han befandt sig i. Det kunne godt være, at mødet her, allerede var ved at tage en drejning, som ville få mange til at overveje det en ekstra gang, men dette var noget som.. han selv ønskede skulle ske. Han sendte hende et svagt smil. Hun havde trodset mange bare ved at komme herned, men det havde jo også ført til at han havde mødt hende, og det var noget som han var utrolig glad for. ”Tror du at du vil være værre end mig? Det må jeg erkende, at jeg har svært at se for mig,” påpegede han med en morende stemme. Han nød det nu sammen med hende, og selvfølgelig ønskede han heller ikke at det skulle gå mod sin ende. Ikke desto mindre, så var det bare sådan at det måtte være i den anden ende. At hun kunne love at han havde hende til solen nærmede sig sin opgang, var selvfølgelig noget som han var frygtelig glad for, for han ønskede bestemt heller ikke at det skulle lakke mod sin ende! Ikke sådan som det udviklede sig lige nu, så selvfølgelig var det også noget som gjorde sit, selv for hans vedkommende. ”Den samme sindsstemning kan være problematisk at finde, dersom vi skulle blive afbrudt, min kære Charliza.. Og tro mig, det er noget af det sidste som jeg ønsker mig lige nu..” endte han dæmpet, som han lod de mørke øjne glide til hendes skikkelse. At hun strøg ham over nakken, var noget som satte et direkte velvære i hans krop og sind, og det var noget som han virkelig godt kunne lide! Han brummede næsten som et dyr af behag, også selvom det kun fik smilet til at brede sig. At hendes familie ikke var af typen som han skulle kaste sig i krig med, var nu ikke noget som han tog til sig som sådan, for han var et sted ligeglad! ”Din familie skræmmer mig ikke.. Jeg vil nyde øjeblikket med dig, og et kommende, dersom det skulle ske, og det skal de ikke have lov til at ødelægge,” lovede han oprigtigt. Selvom Dominic som regel var en rolig mand, så kunne han helt klart også være det modsatte, og faktisk stå frem som en mnd, som vidste hvad han ville have, og det var bestemt heller ikke noget som sagde så lidt for hans vedkommende. Nu hvor hun for alvor nærmest måtte rive dyret frem i ham, så var det bestemt heller ikke noget som han bare kunne vende ryggen til. Med hendes læber mod hans i et næsten krævende kys, hvor han slap hende med den ene hånd, kun for at lægge den i hendes nakke. Den anden hånd støttede han mod træet, hvor hans negle svagt rev over stammen, hvor han direkte følte hvor.. glædeligt det var at have en kvinde tæt på sig igen, og det var en fornemmelse, som han virkelig godt kunne lide! Han hungrede nærmest efter mere.. Han ønskede så brændende at mærke hende tæt på, nu hvor han havde fået den oplagte mulighed, og det virkede til at hun var lige så villig som det han var! Hånden sænkede han fra træet, kun for at lade den glide over hendes side og nedover endes hofte og nedover låret. Han ønskede at mærke hende tæt på sig!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 9, 2013 11:20:51 GMT 1
Hvilke andre sider Dominic bar, kunne Charliza ikke sige, men hun vidste, at han i hvert fald havde vampyren i sig, hvor hun vidste, at den hos alle og enhver kunne være barsk. Hun tvivlede dog på, at den side nogensinde ville være i stand til at skræmme hende væk, da hun var stolt over det at være vampyr, og alt hvad det indebar. Selv nød hun det faktum, at hun uden videre kunne finde bæstet frem, som der måtte være noget fantastisk over at kunne skrue op og ned for dyret i sig. Det blev dog holdt nede under dette møde, selvom man vel godt kunne sige, at der var noget dyrisk over at give sig hen til sine lyster overfor en vildt fremmede, og det var jo det hun havde i sinde at gøre. ”Det er der jo kun en måde, hvorpå vi kan finde ud af det.. Vis mig det,” bad hun kækt og blinkede til ham. Hun ønskede dog ikke, at det skulle ske lige nu og her, da hun i øjeblikket blot ville nyde denne mere intime stund med ham, hvorefter de altid kunne fremvise det andet senere. ”Og tro mig.. Hvis vi skulle blive forstyrret, så skulle nok bringe den samme sindsstemning frem igen,” lovede hun dæmpet, mens hun svagt lod sine læber strejfe hans kolde kind i et blidt kys. Selv hvis de skulle blive forstyrret, skulle hun nok få spolet tiden tilbage alligevel, som hun bestemt ikke ønskede, at dette skulle gå på held. Forstyrrelser havde nu heller aldrig afbrudt hende i at fuldføre en akt, så hvorfor skulle det ske nu? Hun kunne desuden finde det pirrende i at blive forstyrret, da man i så fald skulle holde inde med sine behov i nogle ekstra minutter, hvorefter lysten efter den anden måtte være steget markant, når man igen havde tid til at give sig hen. At han så helt brummede, som hun kærtegnede hans bløde nakkeskind, fik hende til at trække let på smilet, som hun nød at, at det hun gjorde vakte ham behag. ”Som jeg vil nyde denne stund med dig, og de kommende, hvis det skulle gå så vidt. Bare rolig.. Jeg ville heller ikke lade min familie stoppe dette, så det behøver du ikke at frygte,” sagde hun ærligt. Det at være sammen med Dominic i nat, var hendes eget valg, så om hendes familie bifaldt det eller ej, så ville hun stadig gøre det. Det var dog heller ikke noget hun behøvede at råbe højt om, så det kunne sagtens være en hemmelighed, hvad hun lavede med Dominic, og formentligt skulle til at lave med ham. Som det hele skred frem mellem dem, kunne Charliza tydeligt fornemme, hvordan han rev i alle hendes sanser! Det hele måtte have en forførende effekt på hende, som der var træet, der gav dem lov til at presse deres kroppe mod hinanden. Der var hans læber, der kun gav hende tilladelse til at fokusere på deres dans, mens duften af ham hang i hendes næsebor. Hånden der gled over hendes lår, gjorde det bestemt ikke lettere for hende at holde kontrollen, som hele hendes dyr måtte hungre efter ham. Hun ønskede at flå blusen af ham, ligesom hun helt ønskede at sætte tænderne i hans hals. Begge sine hænder lod hun lukkes om hans stærke overarme, inden hun tvang dem til at bytte plads, som hun nu måtte skubbe ham op af træet. Den eneste grund til, at det kunne lade sig gøre med den lethed hun udviste, var grundet det vampyriske og den høje alder, samt det, at hun automatisk udstrålede mere styrke, når der blev talt til hendes lyster. Sine læber tvang hun langsomt væk fra hans, men kun så de begærende kunne søge over hans kind, og videre ned over halsen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 9, 2013 16:07:55 GMT 1
Dominic var vel ligesom alle andre vampyrer? Kunne han, så kunne han snildt udvise en side af sig, som han slet ikke ønskede, også fordi at han slet ikke ønskede at ødelægge det ry som han havde fået for at være rolig og fattet. Det var noget som han havde erfaret, at man faktisk kom længere med end alt det andet, og selvfølgelig var det også noget som gjorde sit, selv for hans vedkommende! De mørke øjne betragtede hendes smukke ansigt og med det tydeligt lystige glimt. Hun havde sat fornemmelser i ham, som han slet ikke følte, at han havde fået i årevis! At hun direkte opfordrede ham til at vise hende det, fik ham kun til at trække let på smilebåndet. ”Og ødelægge det billede du allerede har dannet dig af mig?” spurgte han sagte, som han let rynkede på næsen i en tænkende mine. ”Ønsker du da at se den side af mig?” spurgte han sagte. Selvfølgelig var han en nysgerrig mand, da han også var vant til at leve livet stort set alene. At hun så til gengæld kunne love ham, at de ville finde den samme sindsstemning igen, om de skulle blive forstyrret, var noget som han faktisk havde det ganske fint med, når alt endelig skulle komme til alt. Han smilede let tilfredst for sig selv. ”Det er noget af et løfte.. Jeg bryder mig nemlig ikke om at.. blive forstyrret..” påpegede han ganske sigende, som han let prikkede hende på næsen. I det store og hele, så skulle man jo næsten tro, at de havde kendt hinanden i årevis, sådan som de var omkring hinanden, selvom det slet ikke var tilfældet. Det havde vel bare valgt at tage en drejning som de begge var indstillet på? Selv Dominic måtte sige sig, at være ganske fortrolig med hvad der skete. Uanset hvordan hendes familie måtte være, så var det slet ikke noget som han lod sig skræmme af, for det havde han da slet ikke nogen grund til! ”De kan bare komme an.. Jeg lader mig ikke skræmme så let,” påpegede han med en ganske sigende mine, som han let blinkede til hende. Han mente det dog. At det hele skulle resultere i noget så intenst, var noget som virkelig.. glædede Dominic. Et sted så var det jo en bekræftelse for ham, som han ikke havde oplevet igennem frygtelig mange år! Det var bestemt ikke bare ham som rev i hendes sanser og lyster, for det var helt klart også gengældt som aldrig nogensinde før! Som hun fik dem vendt, så han endte op af træet i stedet for, fik ham til at stivne let, også fordi at det slet ikke var et træk som han havde set komme. Kysset var og forblev intenst, frem til hun selv valgte at bryde det, kun for at fortsætte over hans kind og hals. Halsen blottede han næsten automatisk for hende. At en vampyr bed en anden, var egentlig kun det hede af det at skulle være så tæt på hinanden, som de var lige nu, og han kunne jo ikke ligefrem gøre andet end at elske den tanke! Lysten til at flå tøjet af hende og tage hende lige nu og lige her, var næsten det første som steg op i hans tanker og i hans sind, selvom han følte, at han alligevel var tvunget til at beherske sig bare lidt! Hans ene hånd søgte til hendes skulder, hvor han rev let ned i den pelsfrakke som hun havde på. Han ønskede hende afklædt, og nu efterhånden, kunne han slet ikke styre sig!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 9, 2013 16:39:21 GMT 1
Selv anså Charliza vampyren for at være en naturlig del af dem. Det var, hvad de var, så hvorfor skulle man holde det skjult? Hvis man forsøgte at skjule det tydede det også kun på, at man var usikker på det, man var, som man prøvede at gemme det væk. Begge havde et bæst i sig, der kunne være frastødende for mange andre, men vampyrer forstod som regel. Der var trods alt dem der prøvede at leve som et normalt menneske, som de skjulte, hvad de egentligt var, men det gjorde hun bestemt ikke. Hun nedtonede det højest, hvis hun vidste, at det var direkte uklogt at bringe på banen i den stund. ”Hvordan skulle det kunne ødelægge mit billede af dig, når jeg allerede ved, at du rummer den side? Man ville være et fjols, hvis man lod sig skræmme af det,” sagde hun roligt. ”Jeg ønsker at se alle dine sider, men hver ting til sin tid.. Det ville ikke være passende, at bringe det dyr frem lige nu og her.” Selv ønskede hun at nyde denne mere løssluppende stund med ham, som hun ønskede at være ham tæt på den måde, som de bevægede sig imod. Hun ønskede at give sig hen til ham under månen, og hun ville gøre, hvad som helst for, at det skete. Derfor tøvede hun heller ikke med at sige, at hvis uheldet skulle være ude og de blev forstyrret, så ville hun hurtigt få det hele tilbage til det gamle igen. Muntert slap hun en latter, som han prikkede til hendes næse. ”Bare rolig.. Det er skam et løfte, jeg kan holde. Men jeg ønsker ikke, at du spekulerer over, om vi bliver forstyrret eller ej. Jeg ønsker, at kun jeg er i dine tanker lige nu,” sagde hun stille. Intet ville de få ud af at tale om, hvad der muligvis kunne ske, da der var en chance for, at det end ikke ville ske. Derfor ville hun heller ikke tænke på sin familie lige nu, eftersom de hverken var til stede lige nu, hvor de ej heller behøvede at kende til disse udskejelser. Familien kom først på tale, hvis hun bragte ham til sin verden, og så var der også lidt at tænke over. ”Jeg kan lide din kampånd.. Det må jeg erkende.. Men du behøver heller ikke at blive præsenteret for min familie, for at dette kan finde sted,” påpegede hun med et smil på læben. Charliza anede godt, hvordan hans krop kortvarigt stivnede, som hun fik vendt dem om. Som hun gjorde det, var det vel også et tegn på, at hun kunne være ligeså dominerende som en mand, hvis ikke man lagde bånd på hende og selv forsøgte at bibeholde magten. Hun spekulerede dog ikke videre over det, som hun kun lod sig styre af sine sanser, og de ville have ham. Siden han heller ikke stoppede selv, så ville hun også mene, at hun stadig var velkommen, og derfra handlede hun også, som hun kyssede ham ned langs halsen. Hun mærkede, hvordan det måtte sitre i hende efter at bide ham, som hun vidste, hvilken intensitet det kunne bringe dem, men på den anden side kunne det være bedre at vente med det til selve akten, da det ville formå at bringe dem i en helt anden ekstase, hvor det også måtte være det tætteste to vampyrer nogensinde kunne komme på hinanden. Hans blide behandling af hende, bremsede hende også, hvor hun i stedet lod sine spidse tænder glide pirrende over hans tynde hud, så han kunne få en fornemmelse af dem. Som hendes egen pelsponcho faldt til jorden, valgte hendes hænder selv at vende sig mod hans kappe, som hun bandt op, så hun ligeledes kunne skubbe den af hans skuldre. Frygteligt langsomt gik det, når hun i virkeligheden kunne flå det hele af ham på stedet, men på den anden side kunne dette også være tirrende, og det så ud til at være det, han foretrak.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 9, 2013 17:18:26 GMT 1
Den vampyriske natur var jo en del af dem, selvom Dominic faktisk foretrak at holde sig rolig og fattet, ligesom han gjorde nu. Selvom Charliza virkelig rev i ting som hun slet ikke burde rive i, så kunne han ikke rigtigt gøre andet end at nyde at det faktisk skete! Selvom han kun lige havde lært hende at kende, så var det faktisk ikke noget som berørte ham som sådan, om det var noget som man nu ville det eller ikke. I det store og hele, så var han jo selv en mand af den brændende lyst, så det var i sig selv, heller ikke noget som sagde så lidt. Styret af de dyriske sanser og de dyriske instinkter, og det var jo tydeligt selv for ham, at det var noget som hun var lige så i en temmelig stor grad, hvilket helt klart også faldt i umådelig god jord ved ham! Han ønskede dog ikke at det her skulle lakke mod enden, når hun jo i princippet havde lovet ham at hun ville være hans frem til solopgang, og han ville bestemt heller ikke spilde et sekund af den tid! ”Du har kun set den rolige og fattede side af mig, Charliza.. Og med mindre det bliver nødvendigt, så vil jeg gerne lægge lidt bånd på det dyriske i den forstand.. Jeg vil jo nødigt ende med at.. skuffe dig.” Lige hvad hun var vant til, vidste han jo trods alt ikke, med ikke desto mindre, så ønskede han at finde ud af det hele sammen med hende på den måde at de kunne tage det stille og roligt, og helst uden forstyrrelser af den ene eller den anden slags, for det var slet ikke noget som han var det mindste interesseret i! ”Du har selvfølgelig ret.. men det er jo aldrig til at vide, når familiemedlemmerne skal blande sig,” påpegede han sigende. Det var yderst lidt han kunne sige sig, at være bange for, og det var sådan han faktisk foretrak at have det med tingene. Dominic var ikke just vant til at nogen var så dominante, også selvom han bestemt heller ikke havde noget imod det, for han kunne godt lide at hun tog lidt magten fra ham. Det var automatisk noget som gjorde at magtkampen om hvem der skulle bestemme, forekom, og det var næsten det som måtte sætte lidt krydder på tilværelsen, og det var noget som han virkelig godt kunne lide! Ponchoen fik han af hende, hvor han mere end glædeligt lod hende binde hans kappe op og lod den falde til jorden, hvor han blev stående igen i det som var en relativ blodig og beskidt skjorte. Han havde som sagt, kun det som han stod og gik i, og ikke penge til noget andet, så det var vel heller ikke noget som gjorde hende noget? Hun havde jo haft det fint med ham frem til nu, så hvorfor skulle det forandre sig? Han sitrede tydeligt, som hun strøg sine hænder nedover hans hals, hvor han nærmest bare.. bad til at hun ville sætte dem i ham! At det ikke skete, sagde han nu heller ikke ligefrem noget til, hvor han vendte sig mod hende. Hånden strøg han mod hendes side, kun for at søge over maven og varsomt over hendes bryst, som han lukkede hånden fast om. Han ønskede at gå på opdagelse.. lære hver en tænkelig del af hende at kende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 9, 2013 17:48:22 GMT 1
Charliza kunne godt høre på det hele, at han ikke var ligeså åben for ideen om at udforske alle de vampyriske sider sammen, men det var der vel bare ikke noget at sige til. Hvis han havde det bedst med, at de holdt det fattet sammen, så kunne hun sagtens respektere det. Hun nød trods alt også den side af ham, som hun generelt måtte finde ham ganske betagende. Aftenen var desuden ikke gået på held endnu, så de havde endnu mange timer sammen, som hun trods alt havde lovet ham at blive, indtil hun skulle søge hjem, inden solens opdukken. Hun kunne trods alt ikke blive her hos ham, som hun havde sit eget prægtige hjem at tage til, hvor hun også måtte indrømme, at hun gerne ville ligge i en behagelig seng. ”Det har jeg muligvis, og jeg finder også den side tiltrækkende.. Det gør dog ikke, at jeg ikke ville have noget imod at opleve helheden af dig, som du er mig en betagende person, hvor det vampyriske også blot er en del af det vi er. Men hvis ikke du ønsker, at vise mig den side af dig, så respekterer jeg dit valg. Jeg ønsker desuden, at dette skal være en god nat for os begge,” svarede hun ærligt. Han virkede som en god mand, som det virkede som om, at han kun ønskede hende det bedste, og vise hende det bedste, som han ikke ville skuffe hende, eller dele hende med nogen anden denne nat. Det måtte også alt sammen være facts der glædede hende, som hun godt kunne lide den mand, han viste hende. Skævt smilede hun over hans ord. ”Så sandt, men af hvad jeg kan se, så er vi alene lige nu. Jeg er din for i nat, og andet behøver du ikke at fokusere på,” sagde hun dæmpet, mens hun blidt strøg sin hånd over hans kind. ”Det hjælper ej heller at spekulere over, hvad der kan ske. Hvis du kun tænker på det, glemmer du helt nuet, og jeg sagde, at jeg ville få dig til at føle dig levende igen, og det agter jeg endnu at gøre,” tilføjede hun med et kækt glimt i de krystalblå øjne. Magtkampen var altid en del af spillet Charliza havde nydt, som det var med til finde ud af, hvilken mand man var sammen med, hvor hun også nød følelsen af, at de ønskede hende så meget, at de sagtens kunne tage kontrollen fra hende. Det så dog ud til, at Dominic affandt sig med situationen lige nu, som hun endnu ufortrødent kunne holde ham mod træet, som han ikke gav mine for andet. Som han sitrede under hendes tænders berøring, måtte hun virkelig lægge bånd på sig selv! Selv længtes hun også efter at sætte tænderne i halsen på ham, så de begge kunne vinde ekstra nydelse, men den nydelse, valgte hun at holde på lidt endnu. Som ponchoen røg af hende, stod hun i sin lysegrønne kjole der måtte smyge sig betagende om hendes slanke krop, hvor hendes lyse arme var bare, som den kun blev holdt oppe af to stropper. Hovedet løftede hun selv, så hun lidenskabeligt kunne skænke hans læber et kys, indtil et nydende suk måtte forlade hendes læber, som han kærtegnede hendes bryst. ”Du må godt,” hviskede hun med tydelig begær i stemmen, som hun lod sit længselsfulde blik falde på ham. Hun ønskede, at han afklædte hende fuldstændigt, hvor hendes egne slanke hænder også måtte stryge sig blidt over hans overkrop, inden hun roligt gav sig til at knappe hans beskidte skjorte op. Stadig med blikket hvilende på hans ansigt.
|
|