Vampyr
49
|
Post by Valkyia Thea Thilo on Jul 18, 2016 14:55:35 GMT 1
val som ikke vite hvad hun skule gøre af sig selv, hun følte sig stadigvæk fanget mellem sin fornuft og sine vampyeriske instinkter. " jagten gik fint men, dine mænd kan godt være lidt for beskyldte. jeg måtte virkelige igennem en overtaleses kamp, med dem så jeg kunne få lov til at spise alene og vaske mig efter følgende. jeg gider ikke at finde mig i at nogen vil stå og glo på mig nå jeg skal gøre for at kunne styre mig selv "
|
|
Warlock
211
|
Post by Kieran Pamariaz Acheron on Jul 30, 2016 20:39:12 GMT 1
Det forundrede på ingen måder Kieran, at meget af det, havde vist sig, at være en massiv kamp for hende. Det hele var nyt for hende - som det var for hans jægere, som heller ikke var vant til at en kvinde tog pladsen på teamet. "Om ikke andet, ser det ud som det lykkedes. Det værdsætter jeg." sagde han denne gang. Dertil var det også tydeligt, at hun var vant til det lidt finere, og at hun derfor måtte komme af de lidt finere kår. Det var nu heller ikke noget som rigtigt kunne komme bag på ham, som nogen overraskelse, for det gjorde det ikke. Svagt rystede han denne gang på hovedet, som han atter måtte vende blikket mod hendes skikkelse i stedet for. Armene lod han søge over kors. "Det er heller ikke naturligt for mig, at placere en kvinde på jægerholdet.. Det er nyt for dem. Jeg håber og beder til, at I finder en ordning, som fungerer for jer alle sammen. Husk at lytte til deres ekspertise." bad han. Vigtigt var det nemlig, at de kunne lytte til hinanden, og særligt som tiderne måtte være lige nu. Det var farligt, hvis nogen fik nys om, hvor lejren egentlig måtte ligge.
|
|
Vampyr
49
|
Post by Valkyia Thea Thilo on Jul 31, 2016 15:33:00 GMT 1
val nikkede blot " hvis de vil havde mig undskyld jeg vil jeg gerne hjem nu og havde andet tøj på, med minder om der er andet de vil mig ." sagden hun og tog nogen skridt mod ugangen. "dé kommer vel når vi få arbejdet mere sammen. men kun stadig være dejligt vis de gav mig noget mere plads" sagde hun. hun var jo ikke sur på de, eller noget men gun følte sig bare ikke tilpas i siturtioné vor hun spiste at folk kiggede på hende
|
|