0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 21:10:28 GMT 1
Han vidste det var en dårlig ide, han gjorde virkelig ikke tingene bedre! Som hun måtte fare op, måtte han så lidt forbavset ud, og før han vidste af det, blev han presset ud af hende og bang, der var døren i hans ansigt. Fuldstændig tabt for ord, stod han måbende og stirrede ind i døren, hvad gjorde han nu? Hans boner var i den grad forsvundet igen. Coell valgte at vende sig rundt, han gik væk fra døren og væk fra hende, roligt måtte han ende på dækket, som han gav sig til at vaske i stedet. Mørket var faldet på, som månen skinnede ned over ham og de våde dæk. Det var ikke just planen dette her, han ville jo egentlig bare gerne hjælpe, men han kunne sq da ikke tænke klart når hans ansigt havde været begravet i hendes kasser! Hvordan fik han sig reddet ud af den her? Han sukkede opgivende, skråbede videre med moppen. "Fantastisk. Måske burde hun slet ikke være med på rejsen, jeg bebrejder hende ikke for at smække døren i hovedet på mig. Men for pokker....." Gik han og muggede til sig selv. Det var i den grad forvirret og skide uheldigt dette her, han endte med at stå og se ud over havet, en kvinde i hans øjne som var farlig og utæmmelig, men langt nemmere at have med af gøre end kvinden han havde ville have med på turen. Pokker tage ham og hans kvindeglade tankegang! Og hendes bryster! Irriteret kastede han moppen fra sig og sparkede til spanden så resten af vandet måtte ende ud over dækket, han kastede sig op på rælingen efterfølgende og så ud over vandet inden han begyndte at synge en sømandsvise som var stille og blid for at få sig selv lidt ned igen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 21:41:40 GMT 1
Ritta lå I sengen hun forstod virkelig ikke en fis, hun sukke og rule rundt I sengen og forsøgt og sove. Men hun kunne ikke finder ro nu, tankerne kørt en del I hendes hovedet og hun følt lidt dagen var slutte helt forkert af. Hun satte sig op igen og sukke det her due ikke! Hun kunne ikke sove så længe det her stod på, hun rejst sig op og tænkt sig lidt om. Coell hade jo sagt hendes bryst frist ham, så hun måtte heller tage noget over sig så han ikke miste fokus igen. Hun ledt i en sæk hun burt pakke ud men det kunne hun gør i morgen tidlig. Hun fandt sin kåbe og tog den på. Den var lang og mørke grøn lavet i tynd mærke grøn stof med lange ærmer og lave i lidt slidt stof hun hade ikke råd til silke kåber. Hun åbne døren og fandt sin vej til dække, hun hade kigge andre steder men regen han måtte være på dække, eller et eller andet sted.
Hun fandt da coell til sidste, og han stod og sang. Hun kunne godt se ham for måne lyste, og hun kunne se et vådt dæk hade han vaske det? Hun stod og lytte en smule til denne sømandsvise, hun kendt ikke selv nogle så det var spænde og hør en. Hun endt dog med og gå hen til ham ”coell” sag hun og så på ham mens hun læne sig op af rælingen, ”høre.. det var pænt af dig og hjælpe.. virkelig men.. husk jeg vokset op hos bjørn.. der er p—sex.. ikke noget man gør for sjov.. det for at få unger.. at du så tilbyder og vis mig det.. er lidt en fornærmelse for.. min tanke gang er som en bjørn.. skal nogle have sex med mig.. er det for at formere sig.. ikke for ’sjov’ som i normale væsner gør det.. og jeg har ikke tænkt mig en hvem som helst skal have sex med mig.. jeg går efter det en bjørn vil vurdere på, nemlig styrke og størrelse jo stærker jo beder.. og jeg kender ikke just din styrke.. så ” hun så på ham lidt for at se hvordan han tog den lange tale, ”beklager vis jeg såre dig eller på anden måde knust din.. øh.. begejstring ” hun så lidt ned af ham hun kunne ikke helt lad vær hun var jo nysgerrig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 22:11:45 GMT 1
Ingen tvivl om at det i bund og grund tog hårdt på ham, for han var næsten overbevist om at han havde ødelagt en utrolig chance for ham. Desuden kunne han virkelig godt lide Ritta, hun var en frisk kvinde, en med ben i næsen og uden tvivl en han ville kunne holde ud i længden. Eller det troede han da, men dette her ville ikke blive nemt hvis hun forsat bare lod sin krop være til åben skue for ham. Han sad nu og sang lidt, men måtte stoppe da han hørte hende sige hans navn. Et suk kom fra ham, han lukkede øjnene og håbede inderligt på at skideballen ikke blev helt vildt stor, for det magtede han virkelig ikke på nogen måde. Roligt vendte han sig mod hende, tog en dyb indånding og så mod hende, hun havde dækket sig mere til. Det var da altid noget. Han lyttede og nikkede roligt, smilte skævt i ny og næ, men det forsvandt hurtigt igen. Hvordan han skulle være omkring hende lige nu, det vidste han virkelig ikke, det var vel, akavet for ham et sted, og dybt pinligt. "Jeg er ked af jeg fornærmede dig Ritta, det var virkelig ikke min mening, jeg vil bare så gerne have du forstår hvilken situation du rent faktisk sætter mig i. Men jeg kan kun vise det. Der er meget du ikke ved. Sex er en vidunderlig ting mænd og kvinder kan dele, ikke kun for at få børn, men også for at nyde et andet væsens nærvær. Det er utrolige højder man kommer i, næsten vanedannende. Måske er det meget godt du ikke ved hvordan det føles." Lød det usikkert og tæmmelig forvirret fra ham, han måtte klø sig i nakken og så endte han med at lade blikket glide væk igen. Hvordan forklarede han sådan noget? Gjorde han det overhovedet tydeligt? Han havde da på sin vis undskyldt. Endnu et suk forlod ham. "Lad os slå en streg over dette og få noget søvn, vi sejler herfra i morgen tidlig." Lød det så mere beslutsomt fra ham, han smilte skævt til hende og valgte at samle moppe og spand op efter sig igen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 22:25:48 GMT 1
Ritta så op på ham som han snakke, til hende. Det hjalp da med en udskylning selv om det var en lidt sær undskyldning men hun kommenter det ikke. Hun lytte bare til det han sag mens hun nød den frisk luft, hun så bare på ham han fik virkelig sex til og lyde som noget helt fantastisk og det var svært og forstille sig når man ikke just hade haft anden forhold til den slags ind børn, at han så syntes det måske var bedste hun ikke kendt til hvordan det følelse trak hun på skulderne ”måske.. men du gør min nu lidt nysgerrig omkring det.. ” hun så på ham som han snakke om de burt sove, det var da en hurtig omskiftning i emne. ”ja.. jeg bliver nok her ud lidt.. kan ikke rigtig fine ro til og sove i nu.. ” hun smile skævt og så ud over det helt sort hav lig nu, mens han smale moppen og spanden om.
Hun tænkt lidt mens hun lytte til hvor han gik og da han lød til og gå længer væk sag hun så han kunne hør det ”skulle du forsat ville hjælpe mig.. så kan du altid bryd med mig.. så kan vi nemt se om du har styrken” hun lo lidt og ryste på hovedet, af sig selv hun var da ikke rigtig klog hun sukke og strakte sig ”bare glem det.. jeg står vist bare og ævler lig nu” sag hun så efter lidt tid mens hun sukke og kunne bare ikke finde ro i kroppen lig nu og det virke bare ikke som hun ville finde ro lig med det sammen, og det var træls for hun vist hun burt sove ellers blev hun bare morgen sur og det due ikke nu hvor hun skulle arbejde med folk på en båd.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2015 22:49:39 GMT 1
Sex var jo i den grad en fantastisk ting, selv var han jo ikke kvindeglad for ingenting, han elskede den følelse de kunne give ham, at få lov til at give en smuk kvinde nydelse, såvel som hun gav ham. Det var bestemt noget han måtte trænge til, men han måtte vente til de nåede i en anden havn, for der gik noget tid før han lige fik humøret tilbage igen og selvtilliden, for den var pillet kort ned af dette fuckup han havde haft gang i. Coell smilede muntert til hende. "Få du noget frisk havluft, det sover man også meget bedre på Ritta." Lød det roligt fra ham, han måtte ignorere hun var blevet nysgerrig, efter det her, så var han bestemt ikke interesseret i at skulle lære hende noget som helst lige foreløbig! Det turde han ikke, tænk hvis han gjorde hende vred igen, det ønskede han altså ikke. Coell fik ryddet op, han hørte hendes ord, og måtte løfte et øjenbryn, hun lød jo næsten til at ville prøve sig på hvad hun kendte til. Men det måtte han ryste på hovedet af. "Godnat Ritta, sov godt når du kommer dertil. Vi får en travl dag i morgen." Lød det roligt fra ham, han smilede stort og bukkede fjollet, inden han valgte at trække sig tilbage til sit kommer. Der ville vente dem en meget travl morgen, gæster kom til og så skulle de ellers afsted.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 7:23:11 GMT 1
Ritta blev ståenden som han snakke og lo svagt ”er det dig eller mig der lægen her” hun så dog ikke på ham men så bare ud over vandet, hun hade mest joke med det hun hade sagt men igen også lidt ment det for hun var da nysgerrig men så igen hun fortrak nu bjørne metoden for at gør det som normale væsner lød bare til og kunne ende i en masse ballade og drama og det ville hun ikke, hun var ikke just til drama hun ville helt holde det så simpel hun kunne. Hun blev ståenden og kigge på havet til hun hørt coell byde hende godnat, hun så på ham og ryste på hovedet af ham ved hans bukken ”skøre unge” kom det fra hende inden hun kigge tilbage på havet, hun sukke og blev ståenden der. Hun gik dog tilbage efter lidt tid, hun syntes dog og høre noget nærme sig båden, så hun gik hen mod kajen og kigge rundt men der var intet og se i mørket. Hun fik stille planken ned og gik rundt og kigge, hun var sikker på hun hørt noget. Hun gik lidt rundt på kajen og lidt væk fra skibet men vendt sig om da hun syntes at høre noget løbe op af rampen, men da hun intet så gik hun op igen tog rampen op igen og gik ellers ned i kahytten, hvor hun tog kåben af og lage sig tilbage i sengen og faldt temmelig hurtig i søvne, i mens var den udbuddene gæst komme ned omkring hvor ritta sove. Hende ene nevø var stukket af efter dem og var nu komme ombord og forsøgt og komme ind til ritta men kunne ikke få døren op, han begynd der for at snuse rundt og endt med og finde vej til køkkenet hvor han kravle op i en kasse med frugt og begyndt og gnaske det i sig til han faldt i søvn mellem det spist frugt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 10:23:31 GMT 1
Som han endte i sit kammer, måtte han mærke lettelsen, det hjalp nu at få tingene på plads og han følte alting kunne gå tilbage til normalt efter dette. Han smilede for sig selv, og måtte erkende det havde været lige lovlig tæt på. Tanken havde budt sig at han sagtens kunne bryde med hende, men nej, det virkede forkert, han skulle ikke knalde hende, det gik ikke. Det ville komplicere ting mere end noget andet! Coell strakte sig, inden han begyndte at smide tøjet, til sidst stod han i sine underbukser, for så at kravle til køjs. Det var en rolig nat for ham, ganske behagelig og uden det mindste påstyr.
Morgenen efter, strakte han dovent sin krop, han rejste sig fra sengen, gled i et par mørkebrune løse bukser og en sort langærmet skjorte som han kun knappede op til midten af brystkassen. Hånden rodet i håret og derefter skægget, han burde se at blive klaret lidt på det punkt, han måtte snart virke som en hulemand. Roligt trådte han ud af sit kammer, det var første gang i lang tid han rent faktisk havde sovet i det, normalt ville han helst sove på dækket, men lige denne nat var anderledes. Da han dovent gik hen mod køkkenet for at snuppe lidt morgenfrugt, måtte han bande højlydt, inden han roligt greb om ungen og trampede hen til Ritta's dør hvor han bankede på. "Ritta! Din nevø er gået i min frugt!" Brummede han, med bjørnen under armen. Coell var en stærk mand og ligeså stædig, så den kunne tygge og kradse det den ville, han slap den ikke af syne igen!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 10:51:04 GMT 1
Ritta snork sov den nat, hun var virkelig bombe og hun trængt virkelig til at sove ordnelig i gennem. At hendes nevø var list om bord og hade ædt en del frugt kendt hun ikke til, hun sov tungt og nød vist den seng en tand for meget. Da coell vågne så var hun ikke vågne selv ritta var en sove tryn i sær vis hun var træt dagen før, så da coell hade klædt sig på og fundet hendes nevø var hun kun lig ved og vågne. Så han hammeren på døren udløst et vin og ritta der rulle ud af sengen ”av for Fanden!” kom det bag døren, hendes nevø knurre og kaldt og bed efter coell. Ritta kom op og stå og tog sig til røven og hoved som hun gik hen til døren og åbne den, håret var ult toppen sad skæv, og trusserne var rulle lidt ned i den ene side. Hun så på coell ”hvad sker der?” hun så der efter sin nevø der så på hende, og brøle glad da han så hende ”Unge mand hvad pokker laver du her! Din mor flår mit hoved af vis du ikke kommer hjem! Og det kommer til og tage timer!” hun tog ungen fra coell, selv om det ikke var nemt da coell hade godt fast. Ungen pev og så på hende og så temmelig skyldig ud ”du simpel hen uforbederlig!” hun sukke og holdt ungen lidt som en baby, ”hvor meget åd han? Jeg skal nok gå på marked og hente mere” hun så på ham mens hun nusse ungen på maven, mens ungen stadig knurre lidt af coell for han hade jo vække den midt i en god søvn og bare reven den op og tage den med op til ritta.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 11:00:29 GMT 1
Skønt, mere forsinkelse, lige hvad han havde brug for. Han så irriteret mod bjørneungen, han slap sit greb lidt da Ritta tog ham. Han havde ikke brug for det her! Nu havde han lige været gået i seng så glad, og så var morgenen ødelagt. Et suk kom fra ham, han rystede på hovedet. "Det er lige meget, få ham hjem, så får jeg købt frisk frugt til turen. Og får kunder ligeså." Lød det bare opgivende fra ham, var det virkelig en god ide dette her? Familien, selvom det var bjørne, lod ikke til at ville give slip på Ritta. Coell, endte med at søge væk derfra, ud i køkkenet og så mod kassen som før havde været fyldt med frisk frugt. Når en bjørn havde sovet i det, kunne han jo ikke ligefrem give det væk, meget var stødt. Derfor valgte han at tage kassen med sig, inden han gik op og så ned på kajen, han fandt nogle hjemløse som han valgte at give frugten til, de var meget taknemlige og så mod ham med store og glade øjne. Efterfølgende gik han så på jagt efter ny frugt, for så at komme tilbage til færgen med mere. Det tog ikke længere tid end en halv time, han vidste ikke om Ritta endnu var der, men selv havde han jo ret travlt, så han kunne ikke stå og diskutere sagen videre. Et par rigmandsfolk kom gående, Coell fik hurtigt fat i dem, og begyndte så sin tale med hvor han kom fra, og kun de rigeste og vigtigste folk havde mulighed for dette. At han havde en måde at kurere søsyge og at der intet var at frygte. Hurtigt fik han 4 kunder i land, og for nu var det rigeligt, resten måtte nå at henvende sig inden de sejlede. Han gik så op på dæk, mens han så lidt rundt, der var pænt og rent, værelserne stod klar, han manglede intet andet end Ritta var klar og kunderne vendte tilbage med eventuelt familie og pakkede tasker.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 12:45:14 GMT 1
Ritta så på coell som han sag han nok skulle skaffe frugt vis hun fik ham hjem, hun nåde dog ikke og sig noget før han gik. Hun stod lidt som forstene før hun lukke døren og satte sin nevø på sengen skyndet sig i et tøj coell hade mødet ritta i den første dag, inden hun tog sin nevø i armen og skyndt sig ud på dække ned af rampen og i løb hun satte med ungen i armen, det var ikke nemt for der var allerede mange mennesker. Efter en halv time var ritta på vej tilbage heldig for hende gik hendes søster tæt på byen og hun hade fuldt ungens duft der til, ritta gav ham tilbage gav ham en skide balde inden hun pænt sag farvel igen og skyndt sig tilbage mod byen og haven. Hun skyndt sig til kajen og måtte stoppe ved skippet og hive efter vejre nok løb hun tit i skoven men hun slæbt normalt ikke på en bjørne unge og den veje altså lidt, ”nej jeg for gammel til det her” mumle hun for hun følt sig virkelig gammel lig der, hun puste før hun kom op på dække og kunne se coell stod der ”færdig!” puste hun og måtte støtte sig til ræling og skulle lig have vejre inden hun kunne fjerne lidt sved fra panden nu var hun da i vært fald vågen, hun rette sig op og trak vejre ekster dybt ”nå frisk? Til tros for min nevøs pluslig tilstedeværelse i frugt kassen” hun så på coell som hun enlig fik styr på sit vejre og fjerne sveden fra sin pande.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 18:54:40 GMT 1
Det var med et stort smil han tog imod Ritta, han så lidt rundt som han ventede kunderne, roligt måtte han smile, der skulle lige snakkes lidt ting igennem egentlig. "Jeg er klar, jeg elsker de eventyrer som havet har til mig." Lød det muntert fra ham, han sendte hende et drenget smil, inden han gik tættere på hende og så hende i øjnene. Roligt stod han så og vurderede lidt hvad de egentlig skulle snakke om. "Det er vigtigt der er noget mod søsygen næsten med det samme, så det får vi brug for hurtigst muligt. Er det noget du kan klare smukke?" Spurgte han glad, som han lod hænderne hvile i siderne, han var frisk, som en havørn, klar på alt hvad der blev smidt i hans ansigt. Sådan næsten da altså. Roligt måtte han begynde at gå rundt og undersøge alt var som det skulle være til afgang, både med sejl og de forskellige reb, ankeren skulle naturligvis også op og så skulle færgen bindes fra kajen på ny. "Hvordan var det med at lave mad, ville du kunne det til vores passagerer?" Spurgte han nysgerrig, som han rendte rundt og gjorde disse ting, ikke langt derfra, begyndte folk at komme til, der var også børn med, familier på ferie, en enkel ung rigmand som rejste alene og et ældre par. Båden ville blive fyldt godt op da. Det glædet ham! Det ville sige direkte til øen. Han sendte dem et stort smil og nikkede hilsende. "Velkommen, velkommen, lad mig vise jer til jeres kahytter. Dette er min kollega Ritta, hun er medicinkyndig og derfor den i skal søge til hvis søsyge eller andre ting måtte melde sig på turen." Lød det muntert fra ham, han endte med at vise dem ned. Dog blinkede han til Ritta kort inden. Da alle var vist på deres plads, samt havde fået reglerne fortalt, så søgte han ud efter Ritta, de var parat til at sejle nu nemlig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2015 19:41:37 GMT 1
Ritta så på ham som han svar hende, han lød virkelig frisk.. det irritere hende selv hun kunne ikke være så frisk. Hun så på ham som han kom nærmer, hun så roligt på ham. Hun så på ham og nikke ”nemt nemt det tager ikke så længe og lave og har allered et par flasker klar ned på mit værelse ” hun så på ham, hun lage roligt armen let over kors, hun så på ham som han gik rundt og tjekke alting. Hun stod roligt og studer det han lave, der var vist mange ting man skulle holde styr på, og sikker sig på sådan en båd. Da han snakke om mad nikke hun ”jo kan jeg sagtens klar også, er der en særlig mad plan eller styre jeg selv hvad gæsterne skal have?” hun så på ham og forsatte med og kigge på ham til hun hørt kunderne komme op på skibet, hun så på de mange folk de blev vist en god del mennesker, ind da børn. Hun smile venligt til dem selv om det var tydelig at synet af en kvinde med mørk Elver udsende ikke faldt i god jord. Da coell præsenter hende bukke hun pænt, hun hade aldrig neje rigtig ikke med minder hun hade kjole på og det hade hun ikke lig nu. hun så på coell som han blinke til hende og smile bare roligt og lod ham vise gæsterne ned, hun blev ståeden og kigge på kajen som han til sidst kom tilbage hun så på ham ”der vist godt med gæster hm” hun så på ham og kunne gætte det var tid til og sejle, hun trak vejre dybt så var det nu. der ville gå noget tid før hun ville se det velkendt land igen og hendes familie, hun trak vejre dybt igen før hun så på ham ”nå vi må heller komme af sted.. og jeg må heller gå ned og gør klar til vis der kommer nogle allerede nu og skal have behandling” hun smile bare og gik mod sit værelse, hun kunne ikke klar og se på de sejle væk så endt hun bare med og tude.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 9, 2015 12:32:49 GMT 1
"Det er op til dig smukke." Sagde han, inden han fik hænderne fyldte. Der lod til at være styr på det hele, perfekt! Han måtte være godt tilfreds med hende allerede. Som alle var kommet på plads i deres værelser, fik han forklaret om reglerne i fællesrummet højt og tydeligt. "Nu skal i høre, for at være med på rejsen, må der fastlægge nogle simple regler: 1. Der er ro på skibet så snart solen er gået ned, på den måde skåner vi alle for forstyrrelser hvis børnene skal sove. 2. Ingen druk og slåskampe! 3. Har i et problem, kommer i til mig og siger det. 4. Alle skal behandles med respekt, selv min mørke ven oppe på dækket. Forstået? Godt, så vil jeg lade jer komme på plads." Coell var munter og glad, derfor kunne de fleste lide ham, og kunne acceptere ham, selv hans krav, de var jo heller ikke mange. De var så godt som klar til at sejle, han smilede stort da han så hende igen, han havde godt set hvordan der blev set skævt til hende, men det var på plads nu og hvis ikke, tøvede han ikke med at kaste dem over bord. At hun allerede lød til at gå ned igen, fik ham til at se lidt efter hende. "Du kommer bare op hvis der er noget Ritta." Sagde han, på sin vis bekymret, mon det ville gå godt dette her? De sidste reb blev fjernet, sejlet hejst som vinden straks tog fat i, og roligt begyndte færgen at forlade kajen, og dermed også havnen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2015 13:29:44 GMT 1
Ritta så på ham ”for gæsternes mave skyld må jeg heller lave maden” hun smile roligt men drillendne til ham inden hun stod roligt og lytte til reglerne som han remse dem op, enlig god regler i sær nummer 4 den kun hun bedste lig, selv om folk ikke så begejstre ud for at skulle vær sød ved hende, men de kendt jo så heller ikke til hendes skov elver gener, for dem line hun og var hun kun mørk elver. Hun trak vejre dybt det var hårdt for hende det her. Hun hade bare give coell en tommel finger op da han sag hun bare kom op vis der var noget.
I kahytten hvor hun sov begyndt hun og pakke ud lave system i sin salver og drille og snart var hele værelset fyldt med alt verdens urtemedicinen hun hade slæbt med. Hun lage papir klar, her ville hun noter gæsterne når de kom og fik medicine, hvad de hade fået og hvor meget det ville koste hun måtte jo regne ud fra tiden det tog og lave det plus hvor tilregnelig det var for hende og skaffe resurser når de stod i land igen. Hun mærke skibet sætte i bevægelse og det gjord da også at snart kom nogle af gæsterne og måtte have en flaske med søsyge medicin, i sær børn led vis værst. Hun fik roligt behandlet folk, fortalt hvordan de skulle tage medicinen selv, og de skulle betale for det når de stod på land og hun holdt regnskab. Da hun var færdig kom hun op på dækket igen, de var allered langt fra haven. Hun trak vejre dybt, hun hade allerede hjemve men jo længer de kom væk jo nemmer var det og komme på afstand af det, hun kigge rundt der var god tid inden hun skulle lave mad til frokost, børne der var med var begyndt og få det beder efter de hade fået hendes medicinen og løb nu rundt for at undersøg skibet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2015 13:44:53 GMT 1
Der var intet bedre for ham end at stå bag roret, her kunne han fordrive tiden i flere timer, bare se ud over horisonten og mærke vinden kærtegne hans hår og hud. Han stod stolt og rankt, det passede ham godt at stå her, og det var perfekt at RItta var med, han så lidt rundt, de fleste var neden under for nu, de var også kommet sent afsted, så aftensmaden ville være det de skulle spise og derefter ville Coell også lade ankeret synke. Men inden da, var der et par timer at slå ihjel, det var tydeligt at forældrene var tilfreds med Ritta, hun blev takket meget nemlig. Selv holdte de øje med deres unger så godt de kunne og ellers nød de blot turen hvor de intet skulle lave. Den unge rigmand som var med, havde allerede fået checket Ritta godt ud, han var også tydeligt interesseret og da hun gik op mod dækket, fulgte han efter. Coell holdte nøje øje, han kendte det blik alt for godt, han havde det nemlig selv når han var på damejagt. Der måtte bygge sig lidt utilfredshed op i ham, han brød sig ikke om at nogen anden mand skulle lægge an på hans besætning! Men han måtte blive ved roret, desuden kunne RItta uden tvivl godt klare sig selv. Den unge mand kom høfligt hen ved siden af Ritta. "De virker til at mangle noget frøken." Lød det høfligt fra ham, han var ikke frembrusende, men høflig og dannet som rigmand, dog ville den mindste liggen op til ham, føre til at han ville prøve på noget.
|
|