0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 22, 2015 19:00:27 GMT 1
I lidt tid var han stille, minderne om mareridtet måtte ligge der et sted, så han var forsvundet for en kort tid, for at gå på opdagelse, dog sad han stadig der med hende samtidig. En svag brummen kom fra ham, ganske eftertænksomt, det virkede som et traume, altså en hændelse som var hændt hende. Det burde han godt kunne rode lidt ved, han kunne de i hvert fald forsøge. "Jeg vil gøre mit bedste for at lade det mareridt forblive hvad det er, fortid." Lød det betryggende fra ham, inden han klemte hende godt ind til sig. Han smilede svagt og nussede hende videre. Ønsket hun kom med, fik ham til at grine, dette var netop en af grundene til at han så godt kunne lide hende, hun var sjov og ikke bange for at være sig selv, ikke dannet og formet, ikke fornem og opførte sig efter bestemt kriterier, nej hun var helt perfekt som sig selv. "Du må bestemme dig." Grinte han, for han kunne da ganske vidst godt give hende begge dele, men for nu måtte hun vælge. Måske kunne han så vise hende hvad han gik og drømte om? Han bed sig svagt i læben, lige nu var det svært at koncentrere sig om noget som helst, for hendes bryst var der stadig noget så lokkende og nu havde han rent faktisk haft hovedet der før. Det var bestemt ikke fair det hun havde gjort, men han måtte jo leve med det, der var ikke andet at gøre. "Case får sin omgang Ritta, jeg ville faktisk have smidt ham i havet, men du trak mig med i seng i stedet." Lød det først alvorligt, og dernæst drillende fra ham, inden han blinkede til hende. Drenget og pervers var han altså, men da ikke så han bare tog, som nogen mænd åbenbart gjorde. Ikke på hans færge! Nej han fik sin straf.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 22, 2015 19:23:09 GMT 1
Ritta så på ham, han har så undersøgt hendes traume kendt hun ikke til for hun kunne se han stadig sad med hende, at han brumme fik hende til og hæve øjenbrynet kort. Hvad brumme han af? Hun så på ham og mærke han klemt hende godt ind til sig, ”kan du virkelig det? altså jeg har jo set nu hvad du har lave sådan og snige dig ind i min drøm men det noget der har være der så længe..” hun så på ham og sad forsat op af ham, det var jo dejlig betryggenden og side der op af ham. Hun så på ham som han grine af det hun sag, hun måtte selv le lidt og så på ham hun skulle bestemme sig ”hmm okay så det dig i det tøj jeg nævnt” hun smile og så på ham for det kunne faktisk være ret sjovt, ”viser du så mig noget du kunne tænke dig? Nu hvor jeg skulle vælge noget” hun så på ham og lage hovedet tilbage mod masten bag dem. Det her var enlig rart, og coell var en god nok fyr. Jo han var pervers, sjofel, flabe, kæk og en være dreng men han hade også sin mere modne side, men det så bare sært ud når han var sådan. Hun så på ham som han snakke om hvad han hade tænkt sig og gør ved case ”godt.. søger for et have monster eller noget spiser ham.. gider helst ikke se ham komme op igen” hun så på ham og smile lidt inden hun rejste sig, og begyndt og gå rundt. Det hele virke bare ægte og dog kunne hun godt fornemme det ikke var, hun så rundt som hun kravle op og stå på rælingen og bare stod og kigge ud over vandet, ”mmh have er smukt selv i drømme..” mumle hun og stod bare og nød vinden i håret mens armen var stukket lidt op over hoved mens hun kigge op i himlen som ville hun nå skyerne men enlig nød hun bare vinden og så trængt hun til og strække sig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 23, 2015 8:45:47 GMT 1
"Jeg kan da prøve, ikke sandt?" Svarede han kækt og blinkede let til hende. Her sad han jo godt, i den virkelige verden, der lå han godt, en anelse for godt, men hvad pokker, det bemærkede hun ikke i sin søvn. Drømmen her ville vel være hans måde at undskylde på, han skulle have konfronteret manden inden at hun skulle udsættes for hans handlinger, men ak, sket var sket. At hu valgte ham med hendes tøj, stiletter, bryster og hele molevitten, måtte ikke komme helt bag på ham, han grinte let, inden han måtte rejse sig. At hun spurgte ind til om han skulle vise hende noget han kunne tænke sig, fik ham til at smile fjoget, det kunne han da sagtens, men det ville nok ikke være en god ide. Han blev bare smidt i vandet i sin egen skabte drøm. "Jeg kan nu godt finde på noget, men spørgsmålet er om du ville føle dig overgrebet som med Case." Kom det ganske roligt fra ham, han måtte trække på skuldrene, hænderne var begravet i hans lommer, her havde han det fint og han kunne jo lige så godt være ærlig, han ønskede hun vidste hvorfor mænd begærede hende og hvorfor de ville som de nu engang ville. Faktisk ønskede han at tage hendes mødom. Coell valgte at strække sig og knække med sine fingre. Inden han forvandlede sig selv om som hun ønskede det, han truttede med munden og løftede den ene fod let og drejede den til siden. "Er jeg smuk nu?" Sagde han, inden han måtte flække af grin, for han kunne se alt i drømmen, ja selv sig selv, hvilket i den grad var et morsomt syn! At havet var smukt selv i drømmen, det kunne han ikke modsige, han elskede det jo! Havet var hans hjem.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 23, 2015 9:05:47 GMT 1
Ritta så på ham og ryste bare på hoved af ham, ”skøre mand” hun så på ham og smile bare inden hun hade rejst sig og stilet sig på rælingen. Hun nød virkelig den her drøm, den var nok en af de meste fantastisk drømme hun hade haft nogle sinde af dem hun nu kunne huske. Hun så på ham som han snakke til hende, ville det være sjofelt det han ønske sig? Hun så på ham og tænkt over det. når han sag sådan lød til og være noget beskidt, noget sjofelt. Ville det være overgreb lige som case? Det ment hun ikke hun hade jo bedt ham om og vise hende det så hun hade jo selv bedt om det.
Hun vendt sig rundt så hun stadig stod på rælingen men med ryggen til havet nu, ”det ikke overgreb når jeg selv ber om det ikke sandt? Plus regner da ikke med du pluslig springer på mig og forsøger og slog mig ned” hun så på ham og smile bare en smule mens hun nød og stå der lidt som en stolt søhelt selv om hun aldrig hade sejle før. Hun så på ham som han ænder udsende og hun kunne simpelthen holde latteren og grine hårdt og måtte sætte sig på hug og holde fast i rælingen for ikke og falde ud over og ned i drømme havet, hun prøve og svar ham men hun kunne slet ikke samle sig og gispe bare efter luft mens der var enkle grine tår i hendes øjne og hele kroppen hoppe og ryste i latter.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 23, 2015 9:12:45 GMT 1
Skør var han, det kunne ingen tage fra ham, men han var det med en charme de fleste ikke kunne modstå, så det var vel helt perfekt? Coell stod nu i fuld dame beklædning, med bryster som i den grad var fantastiske, da de jo mindede om hendes, han måtte dog forsvinde tilbage til sit eget jeg igen, da latteren lod til at have taget godt fat i dem begge. At hun havde sagt som hun havde, fik ham til at tænke lidt, havde hun lige givet ham grønt lys til at gøre ved hende som han ønskede? Faktisk blev han helt i tvivl, ville han med samvittighed kunne få sig selv til det? Da latteren stilnede lidt af, gik han roligt hen til hende, som han rakte hende en hånd så hun kunne komme op og stå igen. "Jeg kan ikke finde ud af om det er en god ide Ritta, jeg vil gerne vise dig hvilken nydelse det er jeg hungre efter så snart din dejlige barm er i mit ansigt, men efter det som er sket her til aften, er min samvittighed ikke helt enig." Forklarede han roligt, han sendte hende et skævt drenget smil, det var vel fordi han et sted var begyndt at se hende som en ven, holde af hende, at han ikke ønskede at gøre noget hun muligvis ville fortryde. Eller gøre drømmen til et mareridt for den sags skyld. I bund og grund var han jo en god mand, bare lidt af en trussetyv uden lige, men det var jo så hvad det var.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 23, 2015 9:49:05 GMT 1
Ritta var virkelig helt flad af grine og det var svært og side stille på hug på rælingen i mens hun grine sådan. Hun så på ham som han skift om til sig selv igen tydelig vis også påvirke af latter, det tog hende lidt tid men til sidst stoppe hun og tørt øjnene og gispe og så på ham, som han kom hen til hende og rakt hende en hånd. Hun tog den og kom op og stå på rælingen igen, og så bare på ham. Som han snakke mens hun lig fik helt styr på sit selv og sin små latter fnis der udbrød ind i mellem. Hun så på ham, som han snakke og tænkt lidt ”vis det er så slemt nu kan jeg godt vente med og se det? jeg er her jo også i morgen, og dagen efter, og dagen efter igen” hun kørt hånden rundt i cirkler og smile bare og så på ham, hun forstod virkelig ikke det der med den hunger han snakke om eller at det var hendes barm der forsage det, ”vil den hunger smitte af vis du viser mig den?” hun så på ham, som hun blev ståenden der på rælingen nød hun virkelig bare vinden i håret og mod sin krop til tros for tøjet, hun så på ham. Hun stole på coell han hade redt hende fra case, være søde ved hende og være ganske godt selvskab og underholdt hende noget så meget, hun følt lidt hun skyld ham for at tage hende med, med alt det besvær hun hade skabt ind til vider. ”du skal ikke have samvittighed over jeg bad sig om det her.. se det som tilbagebetaling for at have red mig og behandle mig så pænt ind til vider” hun smile lidt og hoppe så ned på dække og så på ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 23, 2015 10:08:57 GMT 1
Et sted måtte det næsten virke til at hun ønskede brændende at forstå hvad det var han egentlig måtte hungre sådan efter, og han ville jo gerne vise hende det, men mon ikke hun endte med at skulle blive helt afhængig så? Det var han i hvert fald, men det kunne jo også bare være en mandeting. Han trak på skuldrene, inden han valgte at gå helt om bag hende, nok var hun en høj kvinde, men han var jo lige så en ganske høj mand. Roligt lod han armene finde støtte mod rælingen omkring hende, så hun stod fanget mod rælingen og hans krop. Han lod læberne plante et blidt kys mod hendes skulder. "Ønsker du at jeg skal stoppe, så siger du til Ritta, jeg vil ikke have du oplever dette i tvang fordi du føler du skylder mig noget. Og husk, det er kun en drøm, din uskyld er endnu intakt når du vågner." Hviskede han roligt, dog med lidt tungere vejrtrækning, da han i den grad gerne ville det her. Coell var jo glad for kvinder og specielt velformet kvinder som Ritta jo måtte siges at være. Hvis han fandt det akavet, kunne han altid sørger for at hun ikke huskede drømmen, hvis det gik helt galt. Men han tvivlede, for han ønskede jo at det skulle være rart for hende, at hun skulle forstå. Kroppen pressede han mere dominant ind mod hende, så hun nu ville kunne mærke bulen hun før havde haft omtalt mod sin bagdel. "Det er hvad din krop gør ved mig, giver mig lyst til at nyde den, udfylde et kropsligt behov." Hviskede han denne gang langt mere sensuelt. Coell havde lidt svært ved at styrer sig, mest af alt fordi han virkelig ville det her, specielt efter at have mærket hendes barm mod hans ansigt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 23, 2015 10:34:10 GMT 1
Ritta så på ham, hun stod enlig bare og vente på og høre hvad hans svar var om han ville vente til han hade det beder eller vise hende det han sådan snakke om. Hun så på ham, som han valgt og gå om bag hende så hun stod fange mellem rælingen og ham. Hun holdt øje med ham, ganske nøje hun mærke kysset på skulderne og måtte fnise da det kilder mod hendes hud, hun lytte ellers til hans hvisken hvor hun tydelig kunne høre hans åndedræt var tunget eller i vært fald tunger. Hun så mod ham over sin ene skulder og mærke han trykke sig mere dominat mod hendes bagdel, det føltes underligt men ikke som sådan ubehaligt. Hun mærke bulen trykke mod hendes røv, og under sig stadig over hvad det var for hun hade ikke sådan noget mellem bene hun hade kun et underliv og hun hade just ikke brugt tid på og studer det. Hun så på ham som han snakke om at nyde og opfylde et kropslig behov, hun var ikke sikker på hun forstod men hun ville da prøve og forstå ham, hun blev ståenden og lod ham enlig styre det mens hun tænkt over tingene. Hun hade nikke til hun nok skulle sig stop vis det var, hun var ikke sikker på det med uskylden var den sammen når hun vågne, ”mener du det ikke er permanet selv når jeg er vågne?” hun så på ham over skulderne og smile bare svagt mens hun så på ham med de næsten hvide øjne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 23, 2015 10:46:54 GMT 1
Forsigtigt lod han sine læber søge videre ned over hendes skulder, og så tilbage igen, nød den varme hud under hans læber som førte sig lystigt hen over hende. Han var ikke ligefrem god til at forklare, nærmere at vise, og nu fik han mulighed for det. "Rent fysisk, vil jeg vågne med hungren igen, hvis ikke værre efter den her drøm, og dette vil kun være et minde, intet fysisk. Alt er fantasi, skønt det føles virkeligt." Forklarede han stille, inden han måtte lade sine hænder forlade rælingen og lande mod hendes lår, hvor hænderne kørte op langs hendes krop, langsomt, undersøgende. Enhver form måtte virke som bjerge og dale, han sukkede længselsfuldt, dette ville han give sig god tid med, nyde hvert sekund af drømmen, for at få det når de vågnede, regnede han på ingen måde med. Langt fra faktisk. "Fortæl mig hvad du føler rent fysisk, mærk godt efter når jeg rør dig." Bad han stille, inden læberne måtte søge hendes nakke og hals denne gang, med næsen havde han fjernet håret blidt derfra for at kunne komme til. Tungen søgte hen over hendes hud, han smilede for sig selv, inden han gjorde sine kys mere intense og krævende mod hendes nakke og hals, samt ned over skulderen. Hænderne vandring var nået op mod hendes bryster som han havde grebet blidt om og begyndte at massere nænsomt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 23, 2015 11:03:38 GMT 1
Ritta så på ham over sin skulder som hun bed sig svagt i læben af kyssende på hendes skulder for det føltes sært, det fik det til og kilde helt ned i ryggen. Hun så bare mod ham som han snakke, og fortalt at alt blot var fantasi og alt i virkeligheden ville vær normalt som før tros det ville føleles rigtig, ”okay.. jeg tror jeg forstå” kom det stille fra hende som hun mærke hans hænder lægge sig på hendes lår. Det fik en knude i maven til og poppe frem, men det gjord ikke ondt inde i. hun mærke hvordan hans hænder langsomt gled op af hende og virkelig undersøgt hendes former, det fik knuden til og både blive stør men også skrumpe igen. hun sukke svagt som hun mærk han hade tage om hendes bryst og nu masser dem nænsomt det fik et svagt støn til og forlade hendes læber, var dette naturligt? Det føltes så underligt og blive rørt på den måde. At fortælle hvordan hun følte rent fysisk når han rørt hende var ikke nemt, det var så svært og beskrive syntes hun. ”d-det kilder..” starte hun for det kilde i kroppen men ikke som en ha ha kilden men som en kilden der vokse og bare ikke ville stoppe igen! hun klemt ubevist bene lidt sammen som hun mærke det var som noget løb mellem hendes ben, hvad pokker sket der med hende? Hvad var der i vejen med hendes krop? Hun lukke øjne og kigge ned på hans arbejdene hænder mens hun trykke røven mod hans skød helt ubevist.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 23, 2015 11:11:13 GMT 1
Kroppen havde det med at styrer showet for en når det endelig kom til det, det var jo en ganske naturlig ting, uden tvivl. At stå sådan her med hende var frækt, han nød i den grad følelsen og måtte jo tage sig selv i lidt at håbe han kunne mærke den ægte vare en dag. Coell sukkede nydende som hans fingre mærkede hendes bløde bryst uden på tøjet, det var i den grad i vejen, men han ville ikke bare flå tøjet af hende, nej han ville nyde hende og sætte hende ind i tingene. Hendes krop talte dog for hende, den nød det uden tvivl, og han vidste jo alt som skete med hende, da han var drømmens herre. "Mærk efter, hvor kilder det?" Spurgte han så, efter at have stoppet sin række med kys og slik mod hendes hals. Røven som måtte søge mod hans stive lem fik ham til at længdes mere, han selv mærkede det dunke og kilde, for pokker hvor han trængte til forløsning og dette ville ikke engang gøre det, nej han ville kun vågne mere trængende end før. Så snart de var i havn måtte han søger for at komme af med noget af det tryk, med mindre hun rent faktisk ønskede at mærke det rigtigt. Coell tog en smule hårdere fat i hendes bryst, men ikke meget, de var jo ikke blevet rørt før på denne måde. "Dit fugtige skød betyder din krop nyder det jeg gør ved dig, den gør sig klar, ligesom at min krop er klar ved at den her.... er vokset." Forklarede han ganske roligt, som han måtte presse sin stolthed mod hendes balder da han sagde 'den her'.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 23, 2015 11:26:50 GMT 1
Ritta så mod ham mens hun hade nydt hans kys og slikken på hendes skulder og hals/nakke. Hun mærke hvordan den kilderne fornemmelse vokse hurtig og brede sig helt ud i finger spidserne, det var til og blive helt sindssyg af! Hun sukke som han spurt hvor det kilde, hvordan pokker skulle hun forklar det? det var jo over det hele det kilde og dog.. ”mest.. mh.. mest mellem bene” sag hun nu hvor hun sådan prøve og mærke efter men det var virkelig svært og fokuser på og mærke efter hvor det kilde, hun følt hun blev om tåge i sin egen drøm. Hun mærke han tog en smule hård fat om bryste og måtte stønne en smule, hvorfor stønne hun? Det lød sært hun hade aldrig stønne sådan før. Hun lytte som han igen snakke, og hun mærke han presse bulen mod hendes balder og bed sig i læben, hendes krop gjord sig klar? Klar til hvad? Hvorfor kræve det hun blev fugtig mellem bene hun forstod det ikke helt, men hun mærke hun ubevist gned røven mod hans skød og hun lag hænderne op på hans som hade om hendes bryst men hun mærke hun ryste i bene, og måtte fokuser på og holde sig ståenden på bene, mens hun mærke lysten hobe sig op i hendes krop som skulle hun springe i luften.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 23, 2015 11:46:02 GMT 1
Tilfreds måtte han smile, det var perfekt, hun begyndte at mærke det så, snart ville hun også mærke en hungren som hun ikke helt ville forstå, før han bragte hende forløsningen der var krævet. Han lod en madras danne sig midt på dækket, han mærkede hendes krop reagere og han ville have adgang til mere, flere muligheder og for det, krævede det at hun lå ned. At hun stønnede tændte ham kun yderligere, selvom det var en drøm, føltes det virkelig og det føltes godt, han måtte have hende! Forsigtigt slap hendes bryster, for at lade hænderne glide ned af hende på ny, roligt vendte han hende rundt, for at bedre kunne se hende. Fingrene fandt vej til hendes tøj for at klæde hende af, langsomt og pirrende, han kyssede en hver del af hende, som han gik op og ned i knæ for at få tøjet af hende. Det var en del af det, han kunne fjerne det hurtigt med et knips, men han ville hellere lade hende mærke det pirrende ved at hun langsomt blev klædt af. "Hvis noget føles naturligt, hvis du får lyst til at gøre noget, prøve noget, så gør det, hold dig ikke tilbage, lyt til din krop smukke." Bad han så efterfølgende, hænderne søgte nu op af hendes afklædte krop, hendes hud under hans fingerspidser kildede i hele kroppen på ham og fik hans dunken til at blive kraftigere. Det var næsten ikke til at holde ud, men han ville vente, han ville lade hende virkelig få indsigt i det. En hurtig omgang ville være virkelig surt når det var hendes første, og så var det udelukkende fantasi og drøm, intet var virkelig af det. Men hun ville kunne huske nydelsen, han ville lade denne drøm stå tydeligt i hendes sind.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 23, 2015 19:59:08 GMT 1
Ritta måtte stå og stønne og sukke, dette var så ny en følelse for hende. Hun kunne slet ikke finde rundt i sin egen krop lig nu. hun så ikke madrassen der kom på dække, hun mærke bare han vendt hende rund og begyndt og klæde hende af, hun bed sig i læben og mærk bryste der kom fri først. Hendes bryster hade lyserød bryst vorter hvilke ikke helt virke normalt når man tænkt på hendes sort hud, hun så på ham som hun til sidst stod nøgen. Det føltes underligt og være nøgen nu ind det nogle sinde hade vær før, normalt hade hun ikke et problem med og være nøgen men nu, nu føltes det helt underligt. At hun skulle gør det som føltes naturlig kunne han sagtens sige for hvad var naturlig! Hun følt det hele var unaturlig for hun hade aldrig opleve sin krop opfør sig på denne måde. Hun så på ham som hun mare mærke hun blev klædt af, hun så på ham. Naturlig.. burt han så ikke også tage tøjet af? Hun så på ham og begyndt så forsigtig og pille tøjet af ham, lig som han gjord ved hende for det var da naturlig ikke? Hun vist det ikke og hun mærke bare knuden i maven vokse lidt ved hendes usikkerhed omkring det, for det her var nyt for hende og hun følt hun slet ikke hade kontrol over sin krop og det var et sted ubehaliget for hun hade altid haft kontrollen så det her var bare så grænseoverskridende for hendes trang til kontrol så det bare sag spar to.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 24, 2015 9:41:00 GMT 1
Det kunne være svært ikke bare at lytte til sin krop, det havde han da hørt om før, selv var han van til det og elskede det, for det betød jo som regel nydelse. Han smilede begærligt som øjnene måtte glide op og ned af hendes smukke krop, det var virkelig fantastisk at stå sådan her med hende. Aldrig havde han set sådan en kvinde før, så hun var i den grad spændende og smuk på sin helt egen unikke måde. Coell måtte nikke godkendende som hun begyndte at klæde ham af, det var noget som i den grad gjorde ham tilfreds, for det betød jo hun nogenlunde havde lyttet til sig selv. Og snart var hans krop lige så blotlagt som hendes. Forsigtig lod han arme søge ham hende, for at hive hende lettere stærkt ind mod sig så deres nøgne kroppe måtte mødes. Det sitrede igennem hele hans krop, han nød det uden tvivl! "I dette, er alt naturligt, hvad du har lyst til, tænk ikke over det, gør det, for er det din lyst, er det naturligt." Forklarede han så videre, inden han måtte hæve hendes ansigt for at indrømme hendes læber i et hedt og intenst kys, hænderne gled ned af hendes ryg, ned over lænden og videre til hendes balder som han greb godt fast i. Hans manddom pressede godt ind mod hende, stift og stolt. Kysset blev sluppet ganske forsigtigt, han trak hende med sig, og lagde hende blidt ned mod madrassen, med ham over sig. "Hvis du har lyst til selv at udforske, så sig til Ritta." Hviskede han liderligt, inden hånden søgte ned over de smukke former kvinden her bar. Hovedet søgte ned mod hendes bryst, som han legende nappede i, ganske blidt med læberne. Tungen lige så strøg hen over den mørke hud, fandt vej til den lyserøde brystvorte, som han omsluttede og begyndte at sutte ivrigt på.
|
|