Alkymist
Arbejdsløs
363
My reality consumed me. Now i believe in my fantasy.
|
Post by Jaqia Destiny Angleráx on Mar 16, 2013 23:27:38 GMT 1
Jaiqa ville vove og påstå, at hun havde været sammen med tilstrækkelig mange mænd, til at kunne kalde sig erfaren. Hun var vant til at være kvinden med bukserne på, hende der styrede showet, den eneste der til nu havde formået at tæmme hende, og rive hende i en kvindelig position var den mage som hun gjorde alt for at give slip på. Nærhed af denne art, bragte hende på andre tanker, det var et plaster på såret, dog måtte hun erkende at hun nød det mere med Pharrell end hun plejede at gøre det med nogen anden, men deres forhold havde trods alt også været noget ganske særligt fra det øjeblik hvor de havde mødtes. Det at han ikke lod sig skræmme af en stærk kvinde, var noget af det som fik hende til at yde ham den respekt hun nu engang gjorde, for sandheden var at hun ikke var den eneste af sin art.. det fandtes kvinder derude som var i stand til at stå på egne ben. Hun ville aldrig blive den type kvinde som ville stå bag gryderne med en unge på hver arm, også selvom flere havde forsøgt at få hende til det. Hun smilede lumsk ved hans ord, og dog tilfreds. ”Det er sandt som det er sagt. Jeg er næsten ked af at jeg har ladet dig vente så længe med den videre læring.. anse dette for at være lektion nummer to,” svarede hun med det kække glimt i blikket. De havde ganske vidst ikke været hinanden tætte før, men gennem deres leg havde han tydeligvis lært, men han måtte dog have øvet sig i mellemtiden, kunne hun konkludere. ”Du skal være velkommen til at prøve, men jeg advare dig, kæreste.. kampen er tabt på forhånd,” hviskede hun intenst og kyssede hans mundvige. Der var ingen som skuklle have lov til at styre hende.. hun nægtede at være så afhængig af en anden, at vedkommende ville være i stand til at styre hende som en marionetdukke. Den slags skete som følge af kærlighed ikke begær. Kysset mod hendes finger plantede en mindre sitren som bredte sig rundt i kroppen. ”Jeg betvivler at mænd vil gå glip af chancen for min berøring, blot på grund af stanken af hund og et enkelt bid,” hviskede hun dæmpet, og dog også lidt for at prikke til ham. Hun havde bestemt ikke tænkt sig at være afholds fordi hun bar hans mærke, det gjorde trods alt kun legen mere.. intens. Hans ord fik hende til at smile bredt, som hun nikkede tilfredst. ”Det glæder mig at du endelig har fanget den. Du er min slave, Pharrell.. men bare rolig, det er ikke den værste titel omkring mig,” endte hun som en frygtelig ringe trøst. Hun ville ikke vove og påstå at hendes straf i form af deres intimitet var noget skidt som sådan. Smerten ved hans negle som borede sig ned i hendes hud, var noget som selv fik hende til at stønne svagt, ikke fordi det gjorde ondt -tværtimod var det kun pirrende. Hun elskede måden han stønnede hendes navn på. Langsomt løsnede hun grebet en smule. ”Dygtig dreng..” hviskede hun hæst. ”Du skal nok få lov til at få mig helt tæt.. men ikke i aften,” hviskede hun med et drilsk glimt og kyssede flygtigt hans læber, med direkte morskab, inden hun kort lod hånden vandre over hans kind og rejste sig. Forudsigelig havde hun aldrig været.. og hun var mester til denne leg! Han ville ikke dø af at lide lidt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 16, 2013 23:54:13 GMT 1
Pharrell havde aldrig mødt en kvinde lignende Jaqia. Ganske vidst fandtes der mange stærke kvinder, hvor særligt mørkelverne var bygget op omkring et stærkt kvindedomineret samfund, men han havde endnu aldrig mødt en kvinde, der var som Jaqia, da hun altid havde været noget for sig selv. Hun var ikke bare en stærk kvinde eller en stærk leder, da hun havde frygtelig mange kvaliteter og fordele, selvom mange nok aldrig ville kunne se på hende igennem hans øjne, da han vidste hvilken dårlig mening folk havde om hende, men det var kun fordi de ikke forstod sig på hendes sind. Ærligtalt kunne han heller ikke altid følge hende, men hun var og blev et stort mysterium, hvilket han kunne lide. Generelt var hun nok en person man enten hadede eller elskede, og ham havde hun skam betaget fra start, hvor det også lå til hans væsen at være loyal hvis man formåede at vinde ens tillid, og det måtte man sige at hun havde, hvilket var et bånd der ikke bare kunne brydes uden videre. Til gengæld ville der nok falde brænde ned, hvis det en dag blev brudt. Morende blev hans smil, som hans midnatsblå øjne hvilede kækt i hendes. ”Åh jeg venter skam i spænding på dine næste tricks og visdom,” svarede han morende, som han blinkede let til hende. Han tog vel imod kysset mod hans mundvig, hvor han godt kunne lide den blide side i hende, eftersom den sjældent blev set. Han løftede hånden og strøg hende kærligt over kinden, uden at blikket fjernede sig fra hendes. ”Du ved ikke hvad jeg er i stand til. Hvem siger ikke at jeg tager dig med storm og du kræver mere bagefter?” spurgte han drillende. Han havde på fornemmelsen at der skulle frygtelig meget til at imponere hende, hvor han ærligtalt ikke satte forventninger så højt til sig selv, men det kunne naturligvis være sjovt at prøve, han lagde dog kun vægt i at de begge fik hvad de ønskede og ikke mindst at de begge nød det – hvilket de uden tvivl gjorde. ”Jeg kan mere end at mærke dig med mine tænder og min odør. Du glemmer at du ligger overfor lederen af jordens stærkeste, hurtigste og mest udholdende race, et bæst uden lige. Nok vi er få, men folk gør stadig klogt i at holde sig væk og lade os passe os selv,” svarede han lettere lumsk. Han havde dog ingen intentioner om at ’eje’ hende, hvor han selv var klar over at det aldrig blev muligt, men tanken om at han havde mærket hende, gav ham alligevel en form for.. dominerende følelse, da hun var ’hans’ territorium, og den tanke fandt han helt frydende. Han lo kort muntert. ”Jeg tror jeg styrker dit ego for meget. Du gør det jo også helst fristende for mig at gøre oprør, hvis du tror jeg er din slave,” svarede han drillende. Et sjovt forhold havde de egentlig til hinanden, hvor han også selv havde det underligt med det, for han følte sig som en fri mand, og tilmed leder for sin egen race, så han havde alligevel magt, men når det kom til hende, var han som en lille hundehvalp der fulgte sin herre. At hun så bare slap ham og sagde at han ikke ville få hende i aften, fik ham til at vende blikket kort forvirret mod hende. Kysset nåede han knap nok at besvare før hun havde rejst sig, hvor han lagde hovedet tilbage og fnes for sig selv. Hun var jo umulig! Han sukkede opgivende, inden han selv valgte at følge trop som han rejste sig, hvor han stillede sig bag hende og lod hænderne søge pirrende ned over hendes krop. ”Jeg tror ikke at min tålmodighed rækker så langt, min kære,” hviskede han i en hel blid tone, som han lod hænderne søge over hendes nøgne barm, for at falde omkring hendes tynde maveskind, hvor han trykkede hende tæt ind mod sig, imens han kyssede hende mod baghovedet, kun for at indsnuse hendes søde, forførende duft.
|
|
Alkymist
Arbejdsløs
363
|
Post by Jaqia Destiny Angleráx on Mar 17, 2013 0:13:21 GMT 1
Jaqia var efterhånden vant til at folk både inden og uden for landets grænser frygtede hende, ikke kun fordi hun var en dominerende og stærk kvinde, der vidste hvad hun ville have og nok skulle få det før eller siden, men også fordi hun var så uforudsigelig som hun var og ikke mindst manipulerende. Hun havde for vane at køre rundt med folk så snart hun fik muligheden, ikke fordi hun ønskede at misbruge deres tillid, men i ren og skær sjov. Hun havde formået at vinde Pharrells tillid, hvilket hun var taknemmelig for, han var en god hjælp og en god støtte, som hende og Mattheus uden tvivl ville få brug for i den kommende fremtid, og så lang tid han var hende tro og loyal, så skulle det nok belønne sig, det kunne hun næsten love ham. ”Lyt og lær.. jeg kommer faktisk med nogle guldkorn i ny og næ,” påpegede hun med et lidt sigende glimt. Det var bestemt ikke fordi hun havde noget imod at være hans lærer, ej heller inden for dette fag, men hun var en striks kvinde, og legen var ikke for sarte sjæle. Hun lod hovedet søge let på sned. På trods af at hun blev anset for at være kold og hjerteløs, så var hun dybt inde en kvinde på lige fod med alle andre, hun havde en blid side, som i ny og næ viste sig, selv når hun befandt sig i den hårde rolle, til tider havde en kvinde vel også bare brug for at være.. en kvinde? Kælent gned hun kinden mod hans hånd, også for at opsøge hans kærtegn. Mange af dagene følte hun sig alene, hvilket kun gjorde det mere rart at blive berørt på den måde, ikke kun sensuelt men til tider også kærligt, også selvom det ikke aspejlede sig i de isblå øjne. ”Jeg tror skam på at du en dag vil tage mig med storm, og jeg vil blive overrasket, men at kræve mere.. næppe,” svarede hun med det kække glimt i øjet. Det vigtigste var ganske vidst at de begge nød det, og den eneste grund til at hun blev ved med at kommentere sien forventninger, var for at gøre ham en anelse nervøs, han var blevet lidt for kæphøj for hendes smag, så hun måtte selvfølgelig drive han ned fra sin piedestal. Hun holdt hånden op som et tydeligt tegn til at han skulle tie. ”Min kære.. du glemmer at mine bejlere oftest er nogle af landets største, mest magtfulde mænd.. ikke at det gør dem bedre stillet på nogen måde, faktisk bryder jeg mig ikke om deres arrogance, men uanset.. jeg kan lide at du er så.. besidderisk, det gør dig beskyttende og jeg kunne godt bruge din beskyttelse,” hviskede hun sandfærdigt. Hun kunne klare sig selv og lige nu var der ingen farer, men tanken om at nogle brød sig om hende nok til at holde en beskyttende hånd over.. også i det offentlige rum overfor rygter, det kunne hun godt lide. Jaqia rejste sig og bukkede sig ned efter sin ødelagte korsettop med et smørret smil, hun vidste at han slet ikke havde regnet med at det skulle ende så brat. Hans hænders vandren ned over hendes krop, efterlod kun en sitren i hende. Hun tabte toppen og faldt en smule ind i hans favn. Hun hævede armen over hovedet, og sneg hånden mod hans nakke for at holde ham tæt til sig, mens hun lod hovedet dale en smule således at det næsten måtte hvile mod hans skulder. ”Se det som en del af lektien,” hviskede drilsk og plantede et blidt kys mod hans kind.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2013 0:37:53 GMT 1
At de nærmest fremstillede hende som Pharrells læremester, var noget som måtte more ham, da han ikke just ville anse sig selv som en elev, men.. igen, hans forhold til hende havde altid været bizart og underlegent. Han havde dog intet imod at de fortsatte legen, den kørte alligevel derudaf af sig selv, da den altid opstod mellem dem, når de var i samme rum, medmindre noget var i gære og det omhandlede landet eller regeringen, for hvis noget var brændt på, havde de altid kunnet tage tingene alvorlige, for de havde trods alt altid kørt det professionelt, skønt det synes at være kørt af sporet denne gang, men meget var også sket og det var også flere år siden at de sidst havde set hinanden, selv før hun var gået i døden, en tanke som var ham helt surrealistisk. ”Naturligvis, du er jo ikke en hel ubrugelig, gammel kvinde endnu,” kommenterede han drilsk. Han tvivlede på at hun nogensinde blev ubrugelig og ’gammel’ ikke af sind i hvert fald, naturligvis kunne alle blive udkørte, som hun selv havde sagt hun var blevet sindssyg til sidst, men Jaqia havde altid haft en gnist i sig, hun fandt morskab i de mest besynderlige ting, noget som han fandt komisk. Han trak let på smilebåndet, da hun gned sin kind mod hans hånd, hvilket kun fik ham til at fortsætte de kærlige strøg over den varme kind, nu hvor hun efterspurgt det med sin egen handling. Han selv var måske et bæst, en sand ulv, men selv en ulv kunne være kærlig overfor sin flok, ikke at hun indgik i den, men hun bar hans loyalitet og ikke mindst hans respekt. ”Du er så hård. Hvorfor ikke bare droppe skuespillet og give dig hen til mig, som vi begge ved du længtes efter og lade mig tage mig godt af dig?” foreslog han i en hviskende tone og med en rolig røst. Når alt kom til alt, var hun en kvinde, selvom hun havde sin hårde facade, men han vidste at mere gemte sig indenunder, nok hun kunne lege, virke ligeglad og spille hård, men han kendte hende bedre end som så. Han te, da hun valgte at løfte hånden og gav ham en indirekte ordre om det, hvor han lyttede til hendes ord, som hans mine forblev rolig. Han kunne dog ikke lade vær med at himle med øjnene og fnyse let til hendes første del af samtalen, skønt den sidste del, fik ham til at vende det dyriske blik opmærksomt mod hende. Et skævt smil krusede over hans blege læber, hvor han lod nogle fingre stryge hendes blonde lokker væk fra hendes smukke ansigt, for at køre hånden igennem hendes hår. ”Magt og høje stillinger har aldrig haft en skræmmende effekt på mig. Jeg er en leder, det ligger til mit væsen at være en alfahan, og jeg lader mig ikke kues af rapkæftede mænd der tror de kan vælte mig af pinden, da jeg som et hvert andet bæst bider fra mig, hvis jeg bliver tirret. Og jeg tror nok at jeg er den som vælter dine små bejlere af banen, hvilket jeg ikke siger af selvsikkerhed, men fordi jeg kender min plads og min styrke,” svarede han med en kortfattet undertone, hvor dette også var et tydeligt tegn til at han havde ændret sig som person, da han ikke bare var den unge mand der fulgte hende i røven, men rent faktisk var blevet en sand leder og en mand. ”Men bare rolig. Jeg vil altid stå bag dig, beskytte dig og holde dig tryg, selv når det ikke er nødvendigt,” tilføjede han i en blid og kælen hvisken, som han kyssede hendes læber flygtigt og dog med lidenskab. Det at det endte så brat, måtte more ham, da det var en typisk handling fra hende af og han var faldet i med begge ben. Han gav dog ikke op så let, hvor hun også havde vækket en kæmpe lyst i ham, som han ikke længere kunne se bort fra. At hun slap toppen, som hun havde samlet op, tog han sig ikke af, da han blev stående med armene omkring hende, hvor han trak let på smilebåndet, da hun lænede sig tilbage mod ham og lagde hånden mod hans nakke. ”Du tirrer mig,” hviskede han begærende mod hendes øre, som han kyssede hende ned ad halsen, imens han trykkede hende mere krævende ind mod sig, som et tydeligt tegn til at han ønskede hende.
|
|
Alkymist
Arbejdsløs
363
|
Post by Jaqia Destiny Angleráx on Mar 17, 2013 10:20:14 GMT 1
Det at fremstille sig selv som hans lærermester, var gansek vidst kun fordi han alligevel selv var kommet ind på det, Jaqia vidste udmærket at det var begrænset hvor meget hun ville være i stand til at lære ham, selvom hun var en langt mere erfaren kvinde end han var som mand. På trods af at deres møder oftest udviklede sig i morskabens retning, så kunne bestemt også være alvorlige når det endelig gjaldt, de kunne være professionelle, men Jaqia havde også altid haft en klar skildring mellem lysten og arbejdsforholdet, for selvom hun måske havde været dem nær, så var der ikke nogle følelser involveret. Med alt den sensuelle spænding som de havde opbygget gennem årene, var det jo næsten umuligt ikke at give efter, efter alle de år hvor de slet ikke havde haft mulighed for det. Igen hævede hun et slankt øjenbryn. ”Det bliver jeg forhåbentligt aldrig,” endte hun en smule morende. Alderen var måske begyndt at indhente hende, medn det havde ikke rigtigt ændret noget i forhold til hvad hun var, foruden at hun var blevet det klogere og mere fornuftig. Når alt andet begyndte at blive kedeligt og trist, så havde man kun den morskab man selv kunne finde, og for hende var det i de små ting, der skulle ikke så meget til at morer hende. Næsten en smule overrasket betragtede ham hun, mens kulden for sekunder svandt bort. Facaderne var efterhånden blevet så naturlige, at de var blevet en del af hende, hun huskede ikke hvordan man lagde dem fra sig eller hvordan det føltes. Igen trak hun køligt på smilebåndet. ”Jeg kan lide mig hård.. kan du ikke lide mig hård?” spurgte hun hæst, og nød det blide strøg gennem de lange, blonde lokker. De fleste glemte at hun var en kvinde.. og at hun faktisk havde følelser selvom de kunne være svære at finde. Det at ham himlede med øjnene, fik hende blot til at smile en smule tilfredst. Det var tydeligt at hun var tilfreds med hans svar? ”Jamen dog.. se hvem der taler som en sand leder og en mand,” svarede hun veltilfreds. ”Jeg er stolt af dig, Pharrell,” erkendte hun og nikkede sagte. Næsten kildende, lod en en finger stryge hen over hans nakke, nu hvor hånden lå der alligevel. Det at han fulgte hende som en lille hundehvalp sagde hun intet til, det var trods alt lidt intentionen med det hele, han skulle være hende hengiven. ”Det vil altid være nødvendigt min kære,” svarede hun roligt og nød faktisk tanken om at havde ham i ryggen. Måske hun udmærket var i stand til at forsvare sig selv, men selv hun havde behov for en beskyttende favn i ny og næ. Pharrell var dog mere en leg.. at lade ham beskytte hende privat ville vel være at ødelægge legen? Det var tydeligt at han ikke havde tænkt sig at tage et nej for et nej, hvilket kun morede hende lidt Hun lod sig trykke ind mod hans skikkelse, hvor hun selv holdte ham tæt ved at læne sig ind mod ham. ”Godt.. hold fast i den tanke,” hviskede hun mod hans ører, og slap et dæmpet suk ved de søde kys som kun formåede at sætte en sitren i hende. Begæret var skam vækket i hende selv, men hun var stædig!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2013 11:28:45 GMT 1
Nok Jaqia aldrig havde været og nok heller aldrig ville blive Pharrells læremester, men han havde uden tvivl lært en masse af hende, særligt når det kom til legen, da han godt vidste hvordan reglerne fungerede og hvordan spillet var skruet sammen, og med årene var det tydeligt at han også selv kunne finde ud af at spille det og ikke bare gav efter for hende. Det gjorde dog også at det var sværere at holde igen og stå imod, for dengang havde han kendt sin egen grænse, for at spille spillet var man nød til at gå ud over de grænser og det gjorde at han blev pirret for at kunne pirre hende. Han trak på smilebåndet til hendes ord, hvor han lod sin ene pegefinger stryge hende langs kæben. ”Det gør du nok ikke,” medgav han roligt. Han havde sine store tvivl på at hun ville ende som en gammel ubrugelig kvinde, da hun altid havde fundet sin vej tilbage og det havde hun også denne gang. Det var dog noget som han kunne lide, da han altid havde været fascineret af hendes person, derfor var han rent faktisk glad for at han ikke havde været der igennem hendes sidste år, hvor hun selv havde erkendt at hun var blevet sindssyg og magtgal. Han trak diskret på smilebåndet, da han så overraskelsen i hendes blik og hvordan kulden kort forlod hendes mine, hvilket var frygtelig sjældent at han havde set det, hvis ikke det var første gang. Og i de flygtige sekunder, mindede hun ham helt om en ’rigtig’ kvinde. Hendes spørgsmål fik smilet til at blive morende, hvor han ikke stoppede de blide strøg igennem hendes bløde lokker. ”Selvfølgelig kan jeg lide dig hård, som jeg kan lide dig grotesk, jeg kan lide dig ond og jeg kan lide dig nådesløs, men.. jeg kan også lide dig når du er blød, når du giver mere efter for din feminine side frem for den lille barbar som gemmer sig i dig. Man kan vel sige at jeg kan lide alle dine sider,” svarede han sandfærdigt, hvor det sidste var sagt med et eftertænksomt blik, skønt han hurtigt nåede til den konklusion at han kunne lide alle hendes sider. Han trak på smilebåndet, da hun roste ham og tilmed sagde at hun var stolt af ham. ”Jeg skulle også helst lære noget, frem for at stå fast samme sted,” kommenterede han morende, „men det glæder mig at vide.” At hun fandt det nødvendigt at han beskyttede hende altid, fik et smil til at glide over hans læber. Han vidste at hun kunne klare sig selv, men alle havde brug for hjælp en gang eller to i livet, da man aldrig ville kunne klare sig selv ved alle situationer, men ham behøvede hun ikke at frygte for, da hun efterhånden burde vide hvor hun havde ham; i sin hule hånd. Han ville selv kalde sig for hendes mest betroede støtter, nok hun ikke ville være enig, men han selv kendte til sin loyalitet, og han ville gå igennem ild og vand for hende. Det kunne dog også være farligt at have en så stærk loyalitet, for hvis den blev brudt, ville det hele vænne sig til det stikmodsatte, men den dag håbede han aldrig ville komme, da han altid havde nydt hendes selskab og det at støtte hende, derfor skulle der også meget til for at bryde loyaliteten. ”I så fald, vil jeg beskytte dig hver dag til den dag jeg går bort,” svarede han ærligt, hvor det næsten blev sagt som et løfte. Det at stå med hende i sin favn, var noget som han nød. Nok det ikke var intimt på nogen måde, men næsten kunne forekomme mere kærligt, så var spillet stadig i gang, da hun legede med ham. Han trak på smilebåndet til hendes ord. ”Jeg tror mere at jeg vil gøre noget ved det,” svarede han kækt, som han valgte at træde om foran hende, hvor han i en blid og alligevel bestemt bevægelse, skubbede hende ned at sidde i sofaen, inden han lænede sig ind mod hende og fangede hendes læber i et dybt og krævende kys.
|
|
Alkymist
Arbejdsløs
363
|
Post by Jaqia Destiny Angleráx on Mar 17, 2013 19:09:05 GMT 1
Lige når det kom til det sensuelle, så var Jaqia bestemt, ikke helt på afveje og selvfølgelig ønskede hun at give sin visdom videre, også selvom han i forvejen var blevet en langt mere erfaren mand end som så. Han var ganske vidst begyndt at spille en smule imod hende, men når alt kom til alt, så fulgte han stadig hendes mindste vink, hun kunne styrer ham med sin krop og sjæl, hvilket hun nød også selvom det ikke var noget hun som sådan misbrugte.. om ikke andet, så ikke på farligt vis. Pharrell havde i den grad formået at pirrer hende, ligeså meget som hun havde med ham, men for hende var det langt nemmere at holde op så brat, end det nok var for ham, når lysten var der og hovedet indstillet på at det skulle foregå sådan. ”Det vil jeg sandelig ikke håbe,” endte hun og kluklo morende. Hun lod blikket glide i for en stund mens fingeren pirrende bevægede sig hen over hendes kæbeben, og efterlod en sitren bag sig. Måske hun havde bukserne på, men hans berøringer og hans ord formåede alligevel at påvirke hende. Denne gang agtede Jaqia at holde fast i sit væsen.. hun havde risikeret for meget, været dumdristig og lade paranoia og magt stige hende til hovedet, hvilket havde været den største fejl hun nogensinde havde begået. Hun var om ikke andet blevet den erfaring klogere. Hun lyttede til hans mere eller mindre lange talestrøm, og følte sig et sted smigret over at det ikke blot var hendes krop han fandt interessant. Alligevel trak hun køligt på smilebåndet og lod hovedet hvile på hans skulder. ”Du misforstår mig kære.. jeg er hverken ond eller grotesk, selvom mange ville beskrive det sådan. Jeg kender mine grænser og mine metoder kan være bizarer, men nådesløs.. nej. Jeg er en kvinde på godt og på ondt, men at overgive mig selv til dig.. det sker ikke bare sådan min kære,” hviskede hun dæmpet og strøg hånden hen over hans nakke og lod en finger følge hans kæbeparti. Hun nikkede blot sagte til hans ord. ”Den dag vi stopper med at udvikle os har vi et problem,” endte hun stilfærdigt. Det var vigtigt for hende, at rose ham når hun havde grund til det, den slags var ligeså vigtigt som straf var når man gjorde noget forkert. Jaqia havde ganske vidst Pharrell i sin hule hånd, men hun værdsatte i den grad den loyalitet han ydede hende, og det faktum at han var villig til at gå gennem ild og vand for at være der for hende. Endnu med lukkede øjne, sendte hun ham et smil. ”Det er jeg glad for,” erkendte hun dæmpet, og nød måden han berørte hende på, ikke kun hans kærtegn men også bare at have hans stærke, beskyttende arme omkring sig. Hun slap ham idet han endte med at stille sig foran hende, og tvinge hende bagud til hun dumpede ned i den bløde sofa endnu engang. ”Du skal være velkommen til at prøve,” endte hun med det kække glimt i blikket, før læberne mødte hans. Hun kyssede ham dybt, og lod den nøgne fod søge langsomt op mellem dem, hen over hans lår, hvilket skubbede hende længere ned i sofaen. Idet den gled over hans underliv, lod hun den hvile for et øjeblik inden hun skubbede ham bort og lænede hovedet tilbage med en blid latter. Måske han ikke havde tænkt sig at give op, men hun havde bestemt heller ikke tænkt sig at give efter bare sådan!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2013 20:01:49 GMT 1
“Åh bare rolig.. det skal jeg nok sørge for,” svarede Pharrell morende, som han kyssede hendes læber begærende, hvor det blev kort dog fyldt med passion, kun for at vende blikket mod hende igen, da han brød det og trak hovedet til sig. Han nød at være i hendes selskab igen, da han havde savnet deres lille leg, en leg som han var blevet noget bedre til, selvom han måtte erkende at hun endnu havde overtaget. Det gjorde ham dog intet, da han godt kunne lide at være under hendes kyndige hænder, da det var sjovt at se hvad hun kunne finde på – og det var meget! Han kunne ikke lade vær med at smile over at hun nød hans kærtegn, hvor det næsten var helt underligt at se hende så rolig og så blid, da hun altid havde været en kvinde som var på farten. Når alt kom til alt, var hun bare en kvinde som alle andre og det vidste han. Som hun lagde hovedet tilbage mod hans brede skulder, lagde han sit eget hoved ind mod hendes, som i hans verden og for hans race var et tegn på omsorg og hengivenhed. Han lo munter til hendes ord, hvor han skævede mod hende, imens han nød hendes hånds vandren over hans nakke og videre over hans kæbelinje. ”Du har ret.. du er bizar, da du er en meget, meget slem kvinde, som jeg er rimelig sikker på er ondskabsfuld, men når alt kommer til alt, så ved jeg også at du ikke kun er det, du er trods alt menneskelig,” svarede han roligt, som han drejede hovedet og kyssede hendes kind. Han havde altid fundet hende som en til dels ond og grotesk kvinde, særligt hvis man sammenlignede hende med en fra de andre lande, men det havde han intet imod, da han godt kunne lide hende som person, hun vidste hvad hun ville have og hun havde sine bestemte motiver til at gøre som hun gjorde, men selv hun havde en blød side, skønt den sjældent kom op til overfladen. ”Sandt,” medgav han i en lavmælt tone, som han lod sine fingre nusse hende over det nøgne maveskind. At hun stod med lukkede øjne, fik hende til at virke helt fredfyldt, hvilket han godt kunne lide og det gjorde det næsten synd at ødelægge, selvom han ikke kunne se bort fra den lyst hun havde plantet dybt i ham. ”Godt,” hviskede han kælent mod hendes ære, som han indsnusede hendes søde duft, der kunne gøre ham helt kulret. Han trak hemmelighedsfuldt på smilebåndet, da hun blev kæk, skønt han ikke svarede hende, da han i stedet for brugte tiden på at kræve et kys fra hendes gudeskønne læber. Han sukkede nydende ved hendes fods vandring, som han ikke stoppede, hvor han fulgte hende, da hun gled mere ned i sofaen. Et halvkvalt støn gled over hans læber, da hendes fod endte hos hans underliv, hvor han blev tvunget til at bryde kysset, da hun skubbede ham tilbage, hvilket fik ham til at stønne lettere anstrengt, da hans manddom trods alt var et ømt punkt. At hun så bare slap en blid latter, fik ham endnu engang til at himle med øjnene, da hun legede med ham, hvilket kun tirrerede ham yderligere, men hun skulle bestemt ikke tro at han gav op så let! Han greb fat i hendes ben, hvor han trak hende hen til sofaens kant, kun for at lade hænderne søge op ad hendes lår, inden fingrene lukkedes sig om hendes læderbuksers kant. Med et kækt glimt i de midnatsblå, lystne øjne, gjorde han en hurtig bevægelse, hvor han rev bukserne af hende og kunne ikke forhindre at ødelægge bukserne en smule yderligere i den halvvoldsomme bevægelse. Et næsten overlegent smil gled over hans blege læber, som han endnu engang lænede sig ind over hendes og flygtigt kyssede hendes læber, inden han fortsatte ned over hendes slanke hals.
|
|
Alkymist
Arbejdsløs
363
|
Post by Jaqia Destiny Angleráx on Mar 20, 2013 20:56:44 GMT 1
Flygtigt gengældte Jaqia hans kys med et intense glimt i blikket. ”Jeg tager dig på ordet,” svarede hun idet han atter trak sig, også selvom hun blev siddende på sin plads i den bløde sofa. Det morede hende virkelig, at han ikke tog nej for et nej, selvom hun virkelig var en beslutsom kvinde, der skulle meget til at ændre hendes mening, når først hun havde en. Hånden hævede hun atter for at lade den stryge gennem hans blonde lokker. De fleste glemte at hun var en kvinde, netop fordi hun altid var på farten og var afholds fra sine følelser, men det gjorde hende bestemt ikke hverken følelseskold eller maskulin, det var bare de færreste som blev længe nok til at se, at hun ligeså havde den mere blide side. De slanke fingrer lagde sig i hans nakke og trak ham en smule tættere på for en kort stund. Det undrede hende i det store og det hele ikke, at han holdt fast på at hun måtte være ondskabsfuld, hvilket ikke var tilfældet, men for at styre et land som dette, så var man nødt til at have nogle nødder, og selv som kvinde, og det betød at visse metoder og visse holdninger kunne fremstå som.. bizarer. Hun trak svagt på skuldrene. ”Hvis det er din overbevisning, så er der ikke meget jeg kan gøre, det er jeg klar over, andet end at sige at du tager fejl af mig, Pharrell. Jeg har ganske vidst en flig af noget menneskeligt, men det gør mig ikke menneskelig, ligesom min styrke ikke gør mig ond,” endte hun sigende og kyssede hans kind. Hans blide berøringer formåede kun at få hende til at sitre på en måde hun ikke havde gjort i mange år, det var utroligt hvilke glæder døden kunne franarre en. Hun smilede køligt for sig selv, tilfreds ved tanken om at hun havde formået at vække et begær i ham, også selvom hun ikke havde planer om at stille det, ej heller selvom han virkelig gjorde det svært for hende, at holde fast i den beslutning. Blidt og hemmelighedsfuldt lod hun foden vandre langs hans lår og hen over de ædle dele, hvor hun skubbede ham væk og brød deres kys. Hovedet slog hun tilbage med den kølige og ikke mindst morende latter, denne leg blev virkelig kun bedre og bedre for hvert øjeblik! Hun fandt det jo næsten kært at se ham prøve så hårdt! ”Jeg har ganske vidst oplevet mange desperate mænd, kæreste, men jeg tror endnu ikke jeg har set nogle, prøve så hårdt på at komme i bukserne på mig,” erkendte hun dog uden at virke synderligt fornærmet, tværtimod tog hun det mere som et kompliment. Med et kækt glimt i de blå øjne, bed hun sig i den bløde underlæbe, mens han lod hænderne vandre op af hendes lår, hun havde jo primært regnet ud hvad han havde i sinde at gøre, og hun lod ham! Selvom det rev hende en smule ud på kanten af sofaen, så forlod den tætsiddende læder hende, og efterlod hendes slanke ben blottede. ”Du er ikke den type mand, der tager nej for et nej ser jeg,” hviskede hun i hans ører, som han igen lænede sig ind over hende for at kysse hendes hals. Hun blottede den for ham, lagde armene omkring hans nakke, for at holde ham tæt til sig et øjeblik. Et dybt suk brød hendes læber, det var en savnet og ikke mindst fantastisk følelse han formåede at sætte i hende, men hun havde bestemt ikke tænkt sig at give op uden videre!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2013 22:01:21 GMT 1
Let trak Pharrell på smilebåndet til hendes ord, hvor han nikkede roligt. Han skulle skam nok sørge for at hun ikke blev en gammel ubrugelig kvinde, selvom han tvivlede på at det nogensinde kunne ske. Måske alle blev nødsaget til at trække sig tilbage på et tidspunkt, men med alder kom erfaring og den havde Jaqia frygtelig meget af, så mange ville kunne komme og spørge hende til råds, så han tvivlede på at hun nogensinde ville stå uden et formål i livet. Ellers måtte han jo bare selv holde hende i gang, så det ikke skete. Hans midnatsblå øjne hvilede i hendes smukke isblå, hvor han mærkede hendes hånds vandring igennem hans blonde lokker, noget som skabte behag for ham. Han kunne heller ikke lade vær med at smile, da hun trak ham tættere på, da hun altid havde været den bestemte type og det havde han altid kunnet lide hende for. Generelt kunne han lide hendes person, da hun var en fantastisk og ikke mindst stærk kvinde. Han ville nok betegne noget af det hun havde gjort for.. ondt, men det var vel bare en del af Dvasias? Hun var desuden dronning, men han ville ikke sige at hun havde været den type dronning som havde gjort sit job dårligt, da hun tværtimod havde været retfærdig på sin egen bizarre måde. Han himlede let med øjnene, da hun fastholdt at han tog fejl omkring hende. ”Det er jo hips som haps Jaqia. Du har aldrig skræmt mig for at være frembrusende, det ville ikke skræmme mig, hvis du torturerede uskyldige, jeg tror faktisk slet ikke at du kan skræmme mig, og kun fordi jeg kan lide dig, og fordi jeg netop ved at der er mere end det bag din kolde facade,” svarede han sandfærdigt, hvor han alligevel ikke kunne lade vær med at smile en smule kækt, da han sagde at hun ikke kunne skræmme ham. For mange ville hun forekomme skrækindjagende, men ikke for ham, det kunne så også godt have noget at gøre med det væsen han var, da han normalt blev set på som skrækindjagende og derfor skulle der meget til før han lod sig skræmmes. At hun skubbede ham væk og afviste ham, måtte alligevel på sin vis forvirre ham, da han havde troet at hun gerne ville ham, da hun rent faktisk selv havde opfordret ham til det, og nu virkede hun til at hun ikke ville. Desværre for hende så vidste han ville knapper man skulle trykke på og hun måtte næsten være en desperat kvinde, da det ikke virkede til at hun havde lagt i med nogen siden hun var kommet tilbage. Han fnøs let til hendes ord. ”Du opfordrede mig selv til det, det er ikke min skyld du er en kylling,” svarede han tydeligt udfordrende og med et intenst blik hvilende på hende, som han rev, nærmest flåede, bukserne af hende. Han trak selvsikkert på smilebåndet til hendes hviskende ord i hans øre, der fik det til at løbe ham af behag ned langs ryggen. ”Det er jeg bestemt ikke,” medgav han. Han var blevet en bestemt mand, når han så noget han ville have, så tog han det, og han frygtede ikke at tage det med magt, hvis det kunne lade sig gøre. Han anså hende dog ikke for at være en ting, men han kunne ikke skjule begæret og længslen hun plantede i ham. Hendes dybe suk og det at hun holdt ham tæt, fik ham til at smile let, som han fortsatte de blide og pirrende kys over hendes hals og skulder, hvor han lod hænderne gribe hende fast om lårene, idet han valgte at løfte hende op i sine arme, så han stod op med hende i sin favn. Han så ind i hendes blik med sit eget intense. ”Jeg ønsker dig,” hviskede han begærende, som han kyssede hendes hage. Han kunne alligevel ikke lade vær med at holde en smule igen, hvis hun oprigtigt ikke ønskede at lægge i med ham, selvom han ikke kunne skjule det behag og den lyst hun havde vækket i ham.
|
|
Alkymist
Arbejdsløs
363
|
Post by Jaqia Destiny Angleráx on Mar 25, 2013 18:38:16 GMT 1
Jaqia frygtede bestemt ikke for at blive gammel en dag.. hun var allerede oppe i alderen, men hun var underligt nok kun blevet mere og mere frisk med årene, måske fordi at med alder fulgte erfaring, desuden så føltes det som om livet først begyndte u hvor hun ikke længere skulle tage ansvar for en trone. På den anden side så var det dog også svært ikke at have noget at give sig til, hun var ikke god til bare at trække sig tilbage og lade det sjove være oppe til andre. Hun betragtede Pharrells midnatsblå øjne med det kølige blik, og morede sig lidt over hvor meget han lod til at nyde hendes mere kærlige strøg, som det hun førte igennem hans gyldne lokker. Måske hun var bizar, mens selv hun havde en mere omsorgsfuld side. En kende bestemt trak hun ham tæt ind til sig, og nød følelsen af hans kølige krop. Mange anså det for frastødende at være sammen med noget så koldt og dødt, men Jaqia kunne godt lide tanken om hans styrke og hans besidderiske væsen. Hun lænede sig frem og kyssede hans mundvige med et hemmelighedsfuldt glimt i blikket. ”Den dag du finder ud af præcis hvad der gemmer sig bag de kølige fader.. den dag vil du lade dig skræmme .. tro mig,” hviskede hun forførende. Hun ønskede at han skulle blive omkring længe nok til faktisk at finde ud af det. Langsomt lod hun sine blege fingre vandre hen over det markerede bryst. Det føltes som evigheder siden hun sidst havde haft en mand så tæt på sig, også selvom de endnu ikke havde valgt at trække den helt og holdent, og det var bestemt ikke fordi at lysten ikke var der.. guderne måtte vide hvor meget hun begærede ham i dette øjeblik og hvor megen vilje det krævede at holde afstand, men hun ønskede ej heller at ødelægge legen ved at tage ham for tæt for hurtigt. Hun fandt det faktisk rart at blive fri for læderbukserne, for selvom de var behagelige og noget af det mest sikre at bære, så lukkede de hende også inde på sit vis. Hun strøg roligt sin hånd fra sin ankel go fulgte benets stuktur hen over låret, uden at tage blikket for ham, hun fandt det morsomt at drille ham lidt, også fordi at han ret oplagt ønskede hende. Hun lo.. en kølig og dog melodisk latter og rystede på hovedet. ”Det er sandt, men jeg er skam ingen kylling.. jeg har ikke bakket ud.. ikke helt vel og mærke,” tilføjede hun og slap ham med sine hænder. Jaqia ønskede ikke at han skulle se bort fra det begær hun havde fyldt ham med, hun ønskede tværtimod at presse ham og netop gøre ham til den form for mand der tog hvad han havde udset sig, frem for altid at vente pænt.. også selvom det skam var en fordel når det kom til hende vel og mærke. Armene lod hun søge omkring hans ankke idet han tog hende op i sin favn. De slanke ben foldede hun omkring hans hofter og klemte ham en smule ind til sin krop. Roligt bøjede hun sig og kyssede hans hage. ”Og alligevel tøver du? Hvorfor tøver du?” hviskede hun lokkende i hans ører og slap ham med den ene hånd, som hun i stedet lod danse uskyldigt hen over hans bryst. I virkeligheden frygtede hun vel lidt for at han ville.. miste interessen hvis først hun lod ham få hvad han ønskede frem for at holde ham på pinebænken?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 25, 2013 21:24:40 GMT 1
Selvom Jaqia var kommet godt op i alderen, så var det ikke en tanke som Pharrell afskyede, da hun holdt sig utrolig godt. Hun havde altid været en frygtelig smuk kvinde, og det ville hun altid være, men det havde aldrig været hendes ydre som han var faldet for, men hendes person, det var den som havde fascineret ham til at starte med, hvor han ikke engang havde kunnet genkende hende som sin dronning, så det havde heller ikke været hendes magt eller penge, der havde lokket ham, kun hende selv, og det betød vel en del? Han var hende loyal fordi hun var den person hun var, han kunne lide hende for den person hun var, og det havde han det også helt fint med, da det var det som han vægtede højt. Aldrig havde han ladet sig blive lokket af hendes ydre, da han havde stået imod og holdt det hele på det professionelle plan, men han måtte erkende at hun havde formået at lokke ham denne gang, hvor han ikke længere kunne se bort fra de følelser hun satte i ham. Smilet bredte sig, da hun valgte at trække ham tættere på sig og stryge ham over brystet. Han kluklo ganske let til hendes ord og rystede let på hovedet af hende. ”Jaqia. Måske jeg ikke kender dig bedst, men jeg vil alligevel vove at påstå at jeg kender dig frygtelig godt, du er den sidste person der kan skræmme mig væk, og så er jeg fløjtende ligeglad med hvad der gemmer sig bag facaden, det kan være en ondskabsfuld kvinde, der er sadistisk eller en kærlig kvinde der inderst inde er som enhver anden,” svarede han ærligt. Han havde allerede sagt at han kunne lide hende for den hun var og det ville ikke ændre sig bare uden videre, der skulle frygtelig meget til før han ikke ville kunne lide hende eller acceptere hende, og det var nok først hvis hun valgte at dolke ham i ryggen at han ville stå fra. Hans midnatsblå øjne søgte til hendes smukke isblå, hvor han lagde hovedet let på sned og trak morende på smilebåndet til hendes ord. ”Så.. hvis ikke du er en kylling, hvad vil du så kalde dig selv, siden du nægter at være mig tæt? Eller er det i virkeligheden mig, der har skræmt dig?” spurgte han udfordrende, hvor han med vilje stak til hende, men kunne man bebrejde ham når han oprigtig ønskede at mærke hende? Han var ligeglad med legen, som han begærede hende og hun havde vækket en lyst han ikke havde følt længe. Hun tirrede ham, selv med sine berøringer og bevægelser, hvor hele hans krop skreg efter hende. Alligevel kunne han ikke lade vær med at holde lidt igen, da han ikke ønskede at gøre noget hun ikke ville have, han kunne trods alt ikke vide om hun skjulte det hele bag legen og at hun i virkeligheden ikke ville have ham tæt, de havde trods alt aldrig gjort det før. Han lod sine tomler stryge hende blidt over lårene, hvor hans øjne gled halvt i, da hun kyssede hans glatte hage. ”Fordi jeg ikke ønsker at gøre noget, du ikke vil have, Jaqia,” svarede han alligevel en anelse alvorligt. Han betragtede sig af hendes ansigt, hvor et smil langsomt banede sig vej over hans læber. ”Frygter du at jeg rent faktisk vil blæse dig af banen, fordi du er blevet rusten efter flere som død?” spurgte han kækt, som han ellers blev stående med hende i sin favn, og nød strøgene hun lod falde over hans muskuløse bryst, ligesom han nød at have hendes varme krop tæt på sig. Træt af hende, ville han nok aldrig blive, og hvordan skulle han også kunne det, når hun altid havde formået at fange ham? Legen behøvede ikke stoppe bare fordi de lå i med hinanden nu.
|
|
Alkymist
Arbejdsløs
363
|
Post by Jaqia Destiny Angleráx on Mar 30, 2013 20:47:30 GMT 1
Alt for mange mænd fortrak det unge kød.. kvinder for den sags skyld, der havde Jaqia selv været til de lidt ældre også selvom Pharrell end ikke nærmede sig sin bedste alder endnu.. det gjorde hun trods alt heller ikke selv, i hendes øjne vel og mærke. Hun havde altid været en smuk kvinde og hun havde aldrig været bange for at spille på det og særligt ikke når det kom til ham. Hvad der så kun havde gjort det endnu bedre, var det faktum at han altid havde været hende loyal og han havde ikke på noget tidspunkt krævet eller forventet noget af hende som sådan, han havde ikke ønsket hendes penge eller den titel hun i sin tid havde haft, hvis det havde været hans interesse, ville de vel slet ikke være hvor de var nu? Legende lod hun blide fingerspidser stryge hen over hans bryst, næsten som sad hun og tegnede diverse mønstre. De færreste ville tro det, men selv hun kunne faktisk være blid. Hovedet lod hun let søge på sned, og betragtede ham indgående og dog med kolde øjne. ”Det siger du nu.. du kender ikke mine dybeste hemmeligheder, du har ingen idé om hvilke rædselsfulde ting der kan gemme sig bag de mange facader, og hvem ved om du nogensinde vil vide det.. det er trods alt en del af mysteriet,” hviskede hun intense i hans ører hvorefter hun blidt nappede ham i øreflippen. Igen slog hun hovedet tilbage i den isnende latter og rystede på hovedet. Et sted fandt hun det kært at han i det hele taget så det på den måde, men på den anden side så var det lidt naivt. Hun kunne godt lide at det kolde og døde væsen tilsyneladende ikke havde overtaget ham fuldkommen, der var stadig en mand derinde et sted og hun havde en fornemmelse af at han sågar kunne vise sig at være følsom, de slanke fingre arbejde sig langsomt gennem hans blonde lokker. ”Jeg nægter ikke at være dig tæt, kæreste.. ikke på nogen måde. Jeg frygter dig ej heller for det ved jeg at jeg næppe har grund til.. men jeg må jo nok erkende at jeg endnu er lidt af en barnlig sjæl. Jeg kan lige at lege,” Afsluttede hun med et glimt i øjet der hurtigt fortalte at hun ikke mente de typiske barnlige lege, men hendes form for leg. Det var ikke svært at se hans begær i hans øjne, det lyste langt ud af ham at han havde lyst til hende, et sted så fandt hun det lidt imponerende at han ikke havde trukket den videre, i ren og skær bekymring for hende. Hun kyssede hans hage og trak sig lidt eftertænksomt. Lidt skægstubbe ville du ikke dø af, du er en mand nu,” konkluderede hun roligt. Det var bestemt ikke ment dårligt, det ville virkelig klæde ham. ”Havde jeg ikke ønsket det på nogen måde, så var du aldrig kommet så tæt i første omgang, Pharrell,” endte hun blidt- Hun kunne sagtens slå fra sig om nødvendigt hvis ikke hun ønskede det, men hun havde trods alt ikke afvist ham for alvor på noget tidspunkt. ”Jeg er nok blevet lidt rusten.. det er oftest den virkning flere hundrede år i graven har,” erkendte hun dog uden at lade sig plage af det, han måtte jo tage det eller lade være.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 30, 2013 21:42:31 GMT 1
Jaqia havde skam altid været en kvinde efter Pharrells smag. Hun var en erfaren, stærk kvinde, hvilket han altid havde nydt, dog havde han aldrig givet sig hen til hende af den grund, for han vidste at hun var noget af en hjerteknuser, som kun guderne måtte vide hvor mange hun havde lagt i med, og der havde han aldrig ønsket at være en af de mænd, desværre måtte man sige at han var faldet i denne gang, som hun havde forført ham, selvom han vidste at det også var gengældt. Han nød deres leg, hvilket han skam altid havde gjort, men han havde aldrig givet sig hen til hende, ikke før nu. Han smilede let for sig selv, som han mærkede hendes fingres dans henover hans bryst, som tegnede hun mønstre, hvor det var små kærtegn i sig selv som han måtte nyde. Han sukkede let, da hun valgte at hviske ham i øret og bide ham i den bløde øreflip, hvor han trak let på smilebåndet. ”Jamen hvis jeg alligevel ikke får det at vide, hvorfor skulle jeg så frygte dig?” spurgte han sagte, som smilet ikke falmede det mindste. Han tvivlede ærligtalt på at der var noget at frygte, han kunne godt klare hvis hun havde gjort noget grufuldt, for hvem havde ikke det? Han himlede blot med øjnene, som hun igen slap en isnende latter. Han vidste skam godt at hun kunne lide at lege og det var også derfor at hun forsøgte at holde ham på pinebænken, hvilket han til dels måtte forbande hende over, men på den anden side, så kunne han næsten have sagt det sig selv, da det blot var typisk hende. Han tog ikke de mørkeblå øjne fra hende, hvor han nød hver en berøring hun gjorde, selv de små strøg igennem hans blonde lokker. Han blev stående med hende i sin favn, som han holdt hende oppe, hvor hans fingre dansede blidt henover hendes bløde hud. ”Det behøver du bestemt ikke at fortælle mig, min egen. Og jeg kan se at du ikke har ændret dig spor med årene,” kommenterede han morende, som han rystede let på hovedet af hende, hvor han holdt hende tæt ind til sig, så han kunne mærke hendes varme nøgne overkrop imod hans egen. At hun så kyssede hans hage og kommenterede hans ydre, fik ham til at grine ganske kort. ”Skal du nu også være efter mig med mit udseende? Men udmærket, hvis det vil glæde dig, så får jeg lidt skæg til næste gang,” forsikrede han hende, hvor han blinkede kækt til hende. Han lyttede til hendes ord og sukkede ganske blidt for sig selv, inden han valgte at bevæge sig, som han gik hen til sofaen igen, hvor han lagde hende fra sig. ”Udmærket.. men så kan du jo ikke have noget imod at jeg gør sådan her,” svarede han kækt, som han valgte at gribe fat i hendes trusser og trække dem langsomt og pirrende af hende, uden at hans intense blik forlod hendes smukke kølige øjne på noget tidspunkt. Som hun endte nøgen under ham, lænede han sig roligt ind over hende igen, hvor han fangede hendes læber i et lidenskabeligt kys, imens han lod sin ene hånd mærke på hendes gudeskønne, nøgne krop.
|
|
Alkymist
Arbejdsløs
363
|
Post by Jaqia Destiny Angleráx on Apr 9, 2013 18:57:59 GMT 1
Hvorfor Pharrell havde valgt at give sig hen til hende, var i det store og det hele fuldkommen underordnet, pointen var at han valgte at sætte den lid til hende, Jaqia så det uden tvivl som en tillidserklæring, og det gjorde hende beæret. Selvom han var anderledes en mange andre mænd,s å var han alligevel gået i den fælde, som et hav af andre før ham havde gjort, og hun nød bare tanken om hvor meget han begærede og ønskede hende på lige fod med mange andre. De smalle læber brød i et let smil. ”Kvik,” konkluderede hun en smule morende, og kyssede hans bløde kind.. det føltes lidt forkert eftersom der ikke var nogle skægstubbe, hun ønskede at se ham som en mand frem for en dreng, for det var jo tydeligvis hvad han var blevet til. Som hun lod fingrene danse hen over hans krop, følte hun sig igen fristet til at sætte neglene i ham, også selvom hun vidste at det kunne gå grueligt galt, og hun ønskede trods alt ikke at gøre ham ondt. Hendes latter fyldte hurtigt hele rummet. Det var ikke fordi hun ønskede at gøre ham usikker, men hun måtte jo nok bekende at hun var lidt af et legebarn, hun nød at holde ham på pinebanken, dog måtte hun erkende at han ikke havde ventet sig at han ville være så tøvende. De fleste mænd ville tage det alligevel, også selvom hun holdt dem lidt hen. ”Visse ting er bedst uforandret, ikke sandt?” spurgte hun med et let glimt i øjet, og lod atter hånden danse gennem hans lokker, følte dem skilles som vand for hendes fingrer. Hendes hjerte bankede med faste slag mod hans bryst nu hvor de var endt så tætte, hun forsøgte ikke at skjule dem, for hun var trods alt en smule menneskelig hvilket hun heller ikke ville skamme sig over. Hun nikkede sagte tydeligvis tilfreds med hans svar. ”Overhovedet ikke kæreste, du er skam en flot mand, men når det er sagt så savner jeg lidt at se en mand du er jo ikke længere en dreng, hvorfor forsøge at vise det?” endte hun og hævede et slankt øjenbryn. Hun lænede sig frem. ”Desuden en lille hemmelighed.. der findes ikke noget mere pirrende, end at føle skægstubbene når manden kysser end ned over kroppen,” hviskede hun drilsk, også selvom hun skam mente det ærligt. Bare tanken om at være sammen med en mand. Igen lod hun sig igen glide ned i sofaen, og lod de blå øjne hvile i hans en smule afventende på hvad han havde tænkt sig at gøre. Idet han greb fat om hendes trusser, hævede hun sig for et kort øjeblik så han kunne fører dem ned over hendes slanke ben, og hun stoppede ham ikke men lod ham i stedet blotte hende fuldkommen. Igen mødte hun hans læber i et krævende kys, og hævede hånden for i stedet at lagde den snige sig omkring hans nakke, en finger af gangen, kun for at trække ham lidt fast ned til sig, for at mærke hans krop indtil hendes også. Hun endte roligt med at ligge sig ned på sofaen uden at slippe ham så hun ville trække ham med over sig. Han skulle vel og belønnes lidt for hans tålmodighed?
|
|