0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 10, 2013 15:27:32 GMT 1
Jaqia havde altid været noget for sig selv og det var hendes gådefulde og mystiske sind som havde fanget Pharrell til at starte med. Han havde mødt hende for frygtelig mange år siden, hvor han slet ikke havde kendt hendes ansigt, og det havde hun også udnyttet. Det var nok også grunden til at han ikke var som andre mænd når det kom til hende, da han kunne lide hende for hendes person, hvor mange andre kunne lide hendes magt og hendes penge. Det betød derfor intet for ham at hun nu var ’pensioneret’, for i sidste ende ville hun altid være hans dronning og i sidste ende ville hun altid have hans fulde loyalitet, selv hvis en anden slægt skulle overtage kongehuset. ”Naturligvis, det er ikke få år jeg har på bagen længere,” svarede han sandfærdigt, da han efterhånden var blevet gammel. Ung var han i hvert fald ikke længere, og dog taget i betragtning af at en horror kunne leve uendelig i tid, så var han rent faktisk ung af sig. Han kunne ikke lade vær med at trække på smilebåndet, da hun valgte at slippe en latter. Usikker gjorde hun ham ikke som sådan. For en kort stund havde han nok været i tvivl om hun ville have ham tæt denne nat, men det var hurtigt blevet klart at hun var den samme gamle Jaqia der nød at drille og lege med folk, hvor han intet undtag var. Men det var jo også den kvinde han kunne lide hende for at være, og nu hvor han var mere end sikker på at hun ønskede ham, så skulle hun bestemt ikke opleve usikkerhed eller tøven igen! ”Det er sandt. Jeg kan bedst lide den samme, gamle ordinære Jaqia,” svarede han drillende, som han blinkede let til hende. Hun var nok snarere ekstraordinær og selvom hun ikke længere var ung, så var hun stadig smuk, desuden var der ingen skam i at blive gammel, da det kun bragte visdom og erfaring og det var dem som man havde respekt for. Han nød hendes mange berøringer, både over hans muskuløse krop og igennem hans hår. Det var nok fordi det var mange år siden at han sidst havde lagt i med en kvinde, men på det punkt var han igen anderledes end andre mænd, da han ikke var manden der faldt for fristelsen, han fandt normalt en enkelt kvinde som han holdt sig til i længere tid, og det havde nok noget at gøre med hans væsen, da horrorer var loyale væsner uanset hvor stort et bæst de så end kunne være. Hvad det blev til denne gang, måtte tiden dog vise. Han sukkede let til hendes ord. ”Jeg er ingen dreng skønt jeg intet skæg har. Tværtimod foretrækker jeg mig selv uden, og hvis du var et pelset bæst, ville du også blive træt af hår, det er kun et under at jeg ikke har klippet mig skaldet endnu,” kommenterede han en anelse spydigt, da de så forskelligt på det. Han himlede blot med øjnene som hun fortalte ham sin lille ’hemmelighed’. ”Ja, ja. Hvis du kan lide det, skal du få det,” mumlede han blot. Han kunne godt lade det gro en smule, selvom han havde til vane at adskille sit vampyriske jeg med sit bæst, og som bæst havde han hår over det hele og derfor ville han helst have så lidt når han var vampyr. Som han fik hende afklædt mærkede han hvordan hun trak ham med ned over sig, så de igen lå i sofaen, hvor han nød det faste greb i hans nakke og det krævende kys som han selv havde startet. Han sukkede let, som han greb hende omkring det ene nøgne lår, hvor han borede sine negle ned i den bløde hud, så der gik hul. Allerede nu tirrede hun hans bæst og selvom han var fristet til at flå bukserne af sig selv, så lagde han hånd over sig, da han ønskede at hun var den som afklædte ham.
|
|
Alkymist
Arbejdsløs
363
My reality consumed me. Now i believe in my fantasy.
|
Post by Jaqia Destiny Angleráx on Apr 21, 2013 17:01:04 GMT 1
Jaiqa måtte ganske vidst erklære sig skyldig i at have udnyttet Pharrell på det groveste, men det var trods alt ikke ment dårligt. Det havde været rart, at han i sin tid ikke havde haft en idé om at hun faktisk var hans dronning. De fleste drejede om på hælen og løb den modsatte vej når de så hende, såfremt de vurderede at hun ikke havde set dem, men det havde han ikke gjort, hvilket hurtigt havde fanget hendes opmærksomhed. Han var stadig morsom at lege med, men han var blevet en mand nu og formåede kun at give hende en smule modstand hvilket trods alt gjorde det en smule sjovere. Hans ord fik hende igen til at le. Hun rystede på hovedet. ”Du får det jo til at lyde som var du gammel, kære Pharrell.. du får mig til at føle mig gammel,” påpegede hun med en næsten advarende tone. Hun brød sig om at føle sig gammel og i forhold til hende var han jo nærmest endnu spæd. Alderen havde ikke sat alvorlige spor på hende udadtil, måske på grund af døden. Hendes hud var endnu fin og glat, og hun så ikke nær så slidt ud som hun havde gjort engang Jaqia fandt hans forsigtighed morende.. de fleste havde taget det alligevel når først hun havde ladet dem nå så langt, og hun vidste ikke om hun burde værdsatte hans forståelse overfor hende som kvinde, eller om det kedede hende en smule, grænsen var så hårfin at det var svært at beslutte sig. Smilet dalmede hurtigt, og endte i stedet ud i en panderynken. ”Ordinær? Af alle ting jeg før er blevet kaldt, har ordinær aldrig været en del af det,” svarede hun næsten lidt fornærmet, for hun brød sig ikke om at være ordinær. Hun vidste hvor loyalt et væsen han var, hvilket selvfølgelig gjorde en enorm forskel med henblik på hende, hun satte sin lid til ham. På normalvis gav hun ej heller enhver mand lov til at befamle hende på den måde som hun havde ladet ham gøre her til aften. Hovedet lod hun let søge på sned og betragtede ham. ”Måske du er et pelset bæst.. men du er knap så frygtindgydende som mand min kære, og endnu mindre som en dreng. Jeg er sikker på at det ville klæde dig,” fastholdt hun og lod pegefingeren stryge ned over hans kind og hage. ”Tak,” svarede hun kortfattet. Så lang tid han gav hende hvad hun ville, så passede det hende fint. Hun fastholdt sit greb om ham og kyssede krævende hans læber. Lysten i hende var ikke til at se bort fra, og nu hvor de var nået så langt, så kunne hun vel godt lade ham få lov denne gang? Langsomt førte hun hånden ned mellem dem, hvor hun løsnede hans bukser velvidende om at han ikke bar noget indenunder. For et kort øjeblik endte hun med at bryde kysset ved et suk, idet han endte med at sætte neglene i hendes nøgne lår. ”Hvis du vil have mig.. så tag mig nu, inden jeg skifter mening,” hviskede hun i hans ører og smilede for sig selv. Hun var trods alt en presset kvinde, hun havde andet at gøre også.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 22, 2013 13:05:57 GMT 1
Nok Jaqia var ældre end Pharrell, men derfor holdt hun sig godt. Hun var smuk, hun bar endnu et glimt i blikket, hun var endnu klog og hendes alder gjorde kun at hun havde lært af sine fejl og dermed skabt sig en god erfaring indenfor mange ting. Han kunne kun finde positive ting ved hende, han kunne kun se hvilken fantastisk kvinde hun var, som han fandt attraktiv, derfor tog han ikke hendes advarende tone særlig tungt, tværtimod fik det kun et kækt smil over hans læber. ”Du er gammel, min kære,” svarede han kækt og lettere flabet, inden han lukkede sin hånd omkring hendes hage og kyssede hendes læber nydende og roligt, „men det kan jeg lide. Du slår enhver levende kvinde.” Han kunne lide hende som hun var, hvor hendes alder ikke betød det mindste for ham. Hans tanker kunne dog ikke lade vær med at strejfe Annika, som han rent faktisk havde ønsket at gøre til sin mage, men hun var død nu, og derfor var der ingen grund til at dvæle ved fortiden, det fik han trods alt intet ud af. Og døden var kun en naturlig del af livet. At hun blev fornærmet da Pharrell kaldte hende for ordinær, fik hans eget smil til at brede sig, da han godt kunne se hvordan hendes eget smil måtte falme for at blive til en panderynken i stedet for. Han lo ganske let. ”Så original da. Jeg kan bedst lide den originale Jaqia, den samme tossede, sindssyge, legende kvinde, der fordærver enhver mand hun støder på,” rettede han sig selv med en drilsk undertone, hvor hans øjne hvilede intenst og dog muntert i hendes. At hun så fastholdt at han skulle lade skægget gro, fik ham til at sukke ganske opgivende, som han skam gav sig. Hun fik sin vilje. Han havde dog bare altid haft det bedst med et glatraget ansigt, hvilket han ikke anså for at være.. ungt, eller barnligt. Han var en mand, og det var uanset hvordan hans ansigt så ud. ”Ja, ja, min egen, du vinder, du får din vilje,” svarede han roligt, som han nok skulle lade skægget gro. Desuden kunne han jo altid selv styre det, ved at holde det kort, så det ikke blev for langt. Det krævende kys, fornemmelsen af hendes nøgne krop, lyden af hendes suk, hendes søde duft, det hele var noget som Pharrell måtte nyde, hvor han ikke kunne andet end at ønske mere af hende. Hun var en fantastisk kvinde og han kunne ikke komme udenom at hun havde formået at vække hans lyst, skønt det i den grad også var gengældt. Han lod hende løsne hans bukser og bryde kysset, hvor han vendte blikket mod hende til hendes intense hvisken. Han smilede blot kækt, uden at sige noget til det, som han valgte at skubbe bukserne ned omkring sine knæ, inden han greb fat omkring hendes lår, som han spredte, lod sine spidse negle kæle for hendes hud. Han lod læberne stryge over hendes kraveben, hals og kind, inden han blottede tænderne som han satte i hendes hals, idet han valgte at forene deres kroppe i et lettere brutalt og hårdt stød, samtidig med at et brunstigt og nydende støn gled over hans læber, som det hele forekom ham euforisk. Akten påbegyndte han derefter i det samme stødte og faste tempo, hvor han lod sin nøgne krop arbejde tæt op ad hendes …
|
|
Alkymist
Arbejdsløs
363
My reality consumed me. Now i believe in my fantasy.
|
Post by Jaqia Destiny Angleráx on Apr 22, 2013 14:51:09 GMT 1
På mange områder lod Pharell til at lade sig blænde af hendes skønhed og hendes erfaring. Nogle mænd så sin charme i alder, og selvom hun ikke var blandt de yngste så var hun ej heller oldgammel og særligt ikke udadtil. Døden havde bevaret hende, ladet hende forblive en smuk kvinde, hvilket hun selv værdsatte på mange måde, også fordi det var en fordel når det kom til politik der som regel blev diskuteret af mænd. Hvad angik Pharrell, så nød hun tanken om at han selv var blevet ældre, havde fået sig nogle erfaringer som tydeligt havde sat sit præg på ham og hans handlingsmønstre, men på trods af det var der stadig noget drenget over ham, men selv det havde sin charme. Hans ord fik hende til at rynke en kende på panden. Hun lod hånden liste sig op over hans ryg, hvor hun greb fat om hans blonde lokker og trak hans hovedet tilbage. ”Det er ikke pænt at kommentere en kvindes alder på den måde, Pharrell.. hvor er dine manérer?” hviskede hun hæst i hans ører, og kyssede let hans blege hals, i takt med at hun slap det greb som hun havde taget om ham. Måske der skulle meget til at fornærme hende, men hun krævede stadig at blive behandlet som en kvinde. At han så gik videre og i stedet gjorde hende til noget originalt gjorde hende om muligt mere fornærmet. Hun rystede på hovedet og blottede tænderne en anelse, inden hun lagde sin finger mod hans kolde læber. ”Shh.. du er langt mere tiltalende når du ikke siger en lyd,” endte hun legende og lod fingrene danse under hans hage inden hun atter endte med at slippe sit tag om ham. Selvom han ikke lod til at være særlig villig til at lade sit skæg gro, så diskuterede hun det ikke yderligere med ham, for det så hun ingen grund til så lang tid han skænkede hende hvad hun bad ham om. Jaqia nikkede blot sagte. ”I så fald klager jeg ikke,” svarede hun kortfattet. Hendes tålmodighed var efterhånden ved at rende ud, dels fordi hun havde andre gøremål, og dels fordi alt snakken lidt dræbte den spænding som ellers havde bygget sig op over den sidste tid. Hun smilede for sig selv idet han blotlagde sit skød. Benene lod hun let sprede ved hjælp af hans hænder, som samtidig måtte kæle for hendes lår. Hænderne søgte mod hans overarme hvor hun holdte ham fast og tæt på sig, han havde tydeligvis ikke tænkt sig at forspilde den ene chance hun havde givet ham. Jaqia gispede idet han satte tænderne i hende og samtidig valgte at forene deres kroppe. Et dybt suk brød hendes læber og fik hende til at slappe mere af, da hun først vænnede sig til spændingen ved hans bid. For et kort øjeblik måtte hun tage sig selv i at skulle til at sætte neglene i ham. Hun svajede let i ryggen og søgte hans kølige krop, som hvilede intenst mod hendes, inden hun lod ham starte det temmelig faste tempo..
|
|