0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 27, 2013 21:23:31 GMT 1
Det måtte alligevel overraske Pharrell at høre at hun til sidst ikke havde ønsket livet, selvom han ikke rigtig kunne sige noget om hendes sidste tid som dronning, for der havde han ikke rigtig været værende på grund af at han havde forsøgt at få styr på sin egen race, desuden var der sket meget med ham i de år og de følgende hvor hun havde været død. Man kunne sige at det var ærgerligt at han ikke havde været der til det sidste, men på den anden side ville det nok også have ødelagt hans syn på hende og det havde han ikke lyst til, da han altid havde kunnet lide den kvinde han havde mødt hende som, den samme kvinde som hun var nu, skønt hun nok endnu var en smule forandret, men det var han trods alt også. Hun havde dog lært af sine fejl og hun virkede til at være oppe på hesten igen og klar til at redde landet endnu engang, så hun var den samme fighter hun altid havde været, hvilket var godt nok for ham. ”Årh.. det var nu ikke alle din død var bedst for, du ved jo ikke om jeg har siddet ved din grav og fældet tårer over din bortgang,” svarede han drillende, skønt han dog ikke havde fældet nogen tårer, for den type var han ikke. Han var en hård mand, der aldrig lod følelserne komme i vejen, for det kunne ingen bruge til noget og han havde trods alt et job som han skulle passe. Han trak let på smilebåndet til hendes kolde latter, hvor det også måtte more ham at hun prikkede til ham, selvom det nok var fortjent, når han selv sad og fornærmede hende, men det var udfordrende, ligesom hendes ord også gav ham lyst til at tage udfordringen op. ”Mine sølle forsøg?” gentog han med et hævet bryn, hvor han trak på smilebåndet, så man kunne se hans hvide tænder. ”Din selvtillid fejler i hvert fald intet, kan jeg se, men bare rolig, jeg skal nok leve op til dine forventninger,” svarede han kækt og morende igen, som han blinkede lokkende og forførende til hende. Han var blevet langt bedre til denne leg og dette spil, hvilket vel også var tydeligt? Han havde sine egne tricks, som hun nok skulle få at se. Han nød de følelser han satte i hende, som han elskede at rive i hendes eget bæst, skønt det også påvirkede ham selv. At hun medgav at det ikke var umuligt at tilfredsstille hende, fik ham kun til at trække på smilebåndet, da hendes grødede stemme kun gjorde det tydeligt at hun nød det, som også kun bekræftede at det ikke var så svært igen. At det kom bag på hende at han satte tænderne i hende, frydede ham kun, som hun skam ikke var den eneste der kunne overraske, desuden så gjorde bidet heller ikke at han gav sig helt hen til hende, da det endnu var en del af legen, da han havde gjort noget uventet, og uventet var altid godt. Dræbe hende var han skam ikke ude på, selvom han sikkert var i stand til det i øjeblikket, men det ville ødelægge hans morskab, hvor han også nød hendes selskab og han ønskede at nyde det så længe han havde det. Han sagde intet til at hun lagde sig ind mod ham, hvor han roligt trak tænderne til sig, lod tungen løbe over de to bidemærker, inden han begyndte at kysse hende op ad halsen og over den nøgne skulder, hvor han efterlod et rødt spor af hendes blod. Han kyssede hende op ad halsen igen og videre over hendes kæbe, for at afslutte et kys ved hendes mundvig, inden han trak hovedet tilbage og smilede kækt, som han slikkede sig langsomt, indbydende og lokkende over sine læber.
|
|
Alkymist
Arbejdsløs
363
My reality consumed me. Now i believe in my fantasy.
|
Post by Jaqia Destiny Angleráx on Feb 27, 2013 22:03:04 GMT 1
Det var måske en stor erkendelse, når hun indrømmede at hun i sidste ende ikke havde ønsket livet. Hun havde været ude på et sidespor, men døden havde heldigvis genopladet hendes batterier og ladt hende lære af sine fejl, hun var endnu engang kampklar hvilket vel også tydeligt sås? Jaqia var næsten ikke ked af at han ikke havde været der i sidste ende, for hun havde ikke ønsket for nogle at se hende på den måde, det fremstillede hende trods alt kun som svag og det var hun bestemt ikke! Hun himlede med øjnene. ”Årh spar mig. Jeg tvivler stærkt på at du har skænket min død så meget som en tanke, ligesom jeg tvivler på at din fod nogensinde har betrådt min grav,” påpegede hun lidt strengt, dog ikke bebrejdende, for hun var heller ikke typen der gik meget op i den form for savn. Døden var aldrig endelig. ”Dine sølle forsøg,” gentog hun udfordrende, også selvom hun i sit eget stille sind, måtte erkende at han virkelig gav hende kamp til stregen denne gang, det havde hun ikke regnet med helt på samme måde. ”Jeg ser gerne at du prøver om ikke andet. Jeg har yderst høje forventninger til dig min kære,” afslørede hun med en lidt sigende mine, for hun mente det skam. Så længe som de havde leget legen og nu hvor han tydeligvis havde regnet hendes regler ud, så hendes forventninger var ligeså gledet i vejret. Den grødede tone og de små suk og støn i ny og næ, gjorde det umuligt for hende at blive ved med at skjule det faktum at hun virkelig nød det han gjorde ved hende. Hun havde dog slet ikke forventet at han ville sætte tænderne i hende uden videre. Et dybt suk brød hendes læber, som hun faldt næsten slapt hen i hans arme og overlod sig selv til ham, hvilket mange ville vove og påstå var dumdrisgitgt, men hun nærede tillid til at han ikke ønskede at slå hende ihjel. Hun lod hans læber male hendes blege hud i hendes eget blod, hvis duft hurtigt endte med at omgive dem. Et sted forventede hun næsten at føle hans læber mod sine, også selvom hun endnu engang følte et stik af skuffelse, der dog i sig selv pirrede hende. Hun lænede sig frem, og lod fingrenre glide gennem hans hår. ”Jeg nærede ganske vidst ingen intentioner om at gå i seng med dig i aften, Pharrell.. men nu er jeg ikke så sikker,” hviskede hun ærligt i hans ører. Med hænderne mod hans bryst skubbede hun ham blidt ned i den bløde sofa, mens hun selv lænede sig ind over hans krop. Snoren der holdt hans kappe sammen, rev hun blidt i således at knuden løsnedes og hans overkrop endte fuldkommen blottet for hendes blik, hvilket tydeligvis tilfredsstillede hende i sig selv. Denne gang var det hendes tur. De varme læber lød ned over hans stærke muskulatur, hen over det markante bryst i pirrende små kys. Igen lagde hun hovedet let på sned og lod tanden løbe fra midten af brystet hele vejen ned over hans overkrop, hvor en mindre flænge måtte komme som følger af det. Duften var noget særpræget men den var ikke væmmelig som sådan. Tungen lod hun yderst langsomt søge op langs riften kun for at fange de små dråber blod der piblede frem. Dagligt lukkede hun øjne, og følte hvordan hans smagen vækkede en dyrisk lyst i hende som hun ikke havde født længe.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 27, 2013 22:33:11 GMT 1
Pharrell var næsten glad for at han ikke havde set hende været drevet til vanvid, da han nok var blevet skuffet af at se hende sådan, men sådan virkede hun ikke til at være nu, da hun mindede om den samme gamle kvinde, der altid havde betaget ham og den kvinde som havde vundet hans respekt, hvilket var et billede af hende som han gerne ville bevare, da han kunne lide hende som hun var. Han havde dog ikke besøgt hendes grav, ligesom han heller ikke havde fældet nogen tårer, men når alt kom til alt så havde de heller ikke haft et dybt følende forhold til hinanden, da det havde været rent forretning, som hun nærmest havde været hans chef og han hendes ansat. Og end ikke ved den kvinde han havde elsket, havde han fældet nogen tårer, skønt han dog besøgte hendes grav, hvilket han endnu måtte gøre, da det gav ham en form for ro. Han trak morende på smilebåndet til hendes ord, hvor han ikke tog sig af den strenge tone. ”Jeg har måske ikke besøgt din grav, men mine tanker er skam drevet til dig i ny og næ, da det næsten er uundgåeligt,” svarede han sandfærdigt. Hun havde skam hvilet i hans tanker, når han var blevet påmindet om hende på den ene eller den anden måde, så glemt havde hun skam aldrig været for ham, skønt han dog ikke lod et tab stoppe ham fra at leve sit eget liv. At hun så havde sat forventningerne højt til ham, var noget som morede ham, selvom han ikke kunne sige at det kom bag på ham, for hun var en hård kvinde, der altid havde haft standarden højt, ligesom hun altid havde haft skyhøje forventninger til folk, så at hun også havde til ham vidste han allerede, spørgsmålet var jo så om han kunne leve op til dem eller om han ikke kunne. ”Åh jeg er sikker på at jeg nok skal overraske dig positivt, smukke,” svarede han kækt, som han blinkede let til hende. Om han ville, måtte tiden vise, selvom han allerede havde overrasket hende ved at have lidt flere tricks i ærmet denne gang, hvor han også måtte overraske hende, da han satte tænderne i hende. Han mærkede hvordan hun gav sig hen til ham, hvilket var noget som han nød. Han gav hende dog ikke den tilfredsstillelse at give hendes læber et kys, da hun skulle pirres lidt mere – det var trods alt en del af deres leg, og nu havde hun også pirret ham. Fingrene der strøg igennem hans hår, var en fornemmelse han nød, hvor hendes ord fik ham til at slippe en munter latter, inden han mærkede hvordan han blev skubbet ned at ligge i sofaen, hvor han ikke stoppede hende fra at komme ind over ham. ”Og hvem siger at jeg vil have dig?” spurgte han kækt igen. Ganske vidst nød han det, men han havde ikke været god til at lukke nogen tæt, efter at han havde mødt og mistet Annika. At hun løsnede hans ’beklædning’, stoppede han hende ikke fra, som han lod hende, da han ikke kunne lade vær. Han sukkede let, som hun kyssede ham ned over kroppen, hvor tænderne fik et støn til at bryde hans læber, som han samtidig svajede en anelse i ryggen og dermed skød brystet frem. Det tændte dyret i ham, sådan som hun bar sig frem, hvilket var en fornemmelse han kunne lide og havde savnet. Tænderne bed han let sammen, som han mærkede hendes tunge over hans krop, hvilket rev i hans lyster. Han endte med at lukke en hånd omkring hendes blonde lokker, for at trække hendes hoved op til ham, hvor han var fristet til at give efter, men stædigheden lod ham dog ikke, derfor fik han dem i stedet for vendt, så han lå øverst, hvor han satte sig mere op, for at lade en finger søge ned ad hendes kavalergang og over hendes korsettop, som han var fristet til blot at flå af hende, skønt han alligevel måtte dy sig.
|
|
Alkymist
Arbejdsløs
363
|
Post by Jaqia Destiny Angleráx on Feb 27, 2013 22:51:40 GMT 1
Jaqia var udmærket klar over at Pharrell aldrig havde aflagt hendes grav et besøg, ikke at han havde fået meget ud af det, eftersom man havde valgt at opbevare hendes virkelig lig nede i kælderen, for at undgå hærværk. Som dronning var der trods alt altid nogle man havde formået at gøre vrede, og hun ville næppe have fået lov til at hvile i fred. Det betød ikke synderligt meget for hende, at han ikke havde sørget, så tætte havde de trods alt aldrig været. Måske det ikke så sådan ud i øjeblikket, men der var trods alt ingen kærlige følelser dem imellem, ikke ud over en form for venskab samt forretningsmæssige forhold. Jaqia nærede ingen varme følelser for ham som sådan, det hele var jo bare en del af legen, desuden behøvede hun ikke kærlige følelser for at få stillet dyriske lyster og menneskelige behov. ”Jeg er om ikke andet glad for at jeg har gjort mig bemærkelsesværdig, også selvom jeg har svært ved at tro på, at du har skænket mig den form for tanke,” erkendte hun med et morende glimt i blikket. Hun bebrejdede ham overhovedet ikke, hvis situationen have været omvendt, ville hun næppe havde sørget synderligt over ham, men derimod fokuseret mere på de vigtige ting. Forventningerne var sky høje, for hun havde trods alt aldrig været typen som valgte at nøjes, hun gik altid efter guldet intet mindre var godt nok, dog havde Jaqia en fornemmelse af at man skulle lede længe efter at finde noget der formåede at pirre hende på den måde som han formåede, hun havde jo trods alt prøvet mange af de mænd som var kendt for at være tyre-hanner på dette område, så hun vidste hvad hun snakkede om. ”I så fald venter jeg med spænding,” påpegede hun atter med en udfordrende undertone. Efter alle de år ønskede hun at finde ud af præcis hvor meget han havde formået at udvikle sig, og hvilken viden han havde tilegnet sig til netop dette punkt, for han kunne tydeligvis langt mer eend han havde været i stand til dengang. Det at han ikke skænkede hendes læber et kys, fik hende kort til at føle skuffelsen også selvom hun bestemt ikke havde tænkt sig at give op så let, i så fald måtte hun jo.. få ham til at tigge og bede efter at få lov til at smage hendes læber. Jaqia nappede let i øreflippen som hun lå over ham med hænderne hvilende mod hans bryst. ”Dine øjne fortæller mig det hele, kæreste. Du ønsker inderligt at mærke mig, men du skal være velkommen til at forsøge at modstå,” endte hun roligt. Det ville kun more hende at se ham drive sig selv til vanvid, for hun var overbevist om, at det ville være resultatet af det hele. Tungespidsen løb pirrende hen over hans overkrop. Stønnet på hans læber, fik næsten blot blodet til at smage bedre, primært fordi hun vidste at han nød det, selvom han ikke havde et hjerteslag til at afsløre det som hun selv havde og i øjeblikket hamrede det som to vilde heste. Idet han trak hendes hoved op til sig, stirrede hun ham blot afventende i øjnene, for at se om han nu havde tænkt sig at give efter, hvilket ikke lod til at være tilfældet. Smerten tog hun sig ikke som sådan af. I stedet lod hun sig vende, hurtigere end hun egentlig nåede at reagere, hvor hun igen endte hun ham, med ham hvilende mellem sine ben. Hendes bryst hævede og sænkede sig mere hyppigt end før under den pirrende finger. Hun så tvivlen malet i hans blik. ”Du har lyst.. det er tydeligt.. giv efter for det,” hviskede hun lokkede, og lod roligt hånden vandre ned over hans nøgne ryg.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 27, 2013 23:18:51 GMT 1
Pharrell havde aldrig haft nogen kærlige følelser for Jaqia, da deres forhold aldrig havde udfoldet sig på den måde, som det mere havde været professionelt, da han havde arbejdet under hende og været en tro soldat, loyal støtte og altid stået bag hende. Han vidste at hun heller ikke ville have sørget over hans død, og nok heller ikke ville gøre det, hvis han ville falde før hende denne gang, for hun var nok en kvinde, men hun havde aldrig været den mest kærligstemte type, som græd og åbnede sig op for Gud og hver mand. Han trak på smilebåndet til hendes ord, hvor han endte lettere gådefuld. ”Nej.. du ved jo ikke om jeg har haft et godt øje til dig, eller om det bare har været professionelt. Gad vide..?” svarede han hemmelighedsfuldt som han blinkede kækt til hende. Han havde aldrig været så dum at få følelser for hende, da han havde på fornemmelsen at man kun ville brænde fingrene, da han havde set mange bejlere som hver og en var røget ud igen. Desuden så havde de kærlige følelser heller aldrig været særlig lette for ham, da han altid havde været den indelukkede type der havde holdt sig for sig selv, der var kun én gang hvor han faktisk havde fundet en som han gerne ville have gjort til sin mage for livet, men hun var død inden det var sket, så han havde ikke rigtig nået at opleve kærligheden på ordentlig vis. At hun ville vente med spænding på at se ham overraske hende og se om han levede op til hendes forventninger, var en spænding som han rent faktisk måtte dele, da han ikke anede om han kunne leve op til dem, men hun var trods alt ikke den eneste der havde forventninger. Nappet i hans øreflip, fik ham til at sukke nydende, som hun uden tvivl gav ham lyst til hende, da hun fik hans krop til at skrige efter mere. At han allerede var afsløret, forundrede ham heller ikke, da han vidste at det var tydeligt, men det var også frygtelig lang tid siden at han sidst havde været sammen med en kvinde, desuden tog han det ikke så tungt, da han kunne se lysten i hendes eget blik. ”Jeg er en standhaftig mand,” svarede han drillende, skønt det dog ikke var helt løgn, for han havde aldrig haft et problem med at modstå, skønt han måtte erkende at det synes langt sværere ved hende, da hun ramte de helt rigtige knapper. Det at kunne høre og mærke hendes hjerte hamre derudaf, var noget som opstemte ham, da det var en berusende fornemmelse hun gav ham. Han gav dog ikke efter for hende endnu, selvom det virkede til at hun gerne ville have det. Som han fik dem vendt, kunne han godt mærke at han havde en tvivl i sig, som han ikke gjorde noget synderligt interessant, da han næsten måtte stoppe op og pludselig sætte spørgsmålstegn ved deres gøren. At hun så forsøgte at lokke ham, fik ham til at smile let for sig selv, hvor han løftede hånden, for at lægge en finger over hendes læber, inden han slog klik med tungen, imens han rystede let på hovedet. ”Det er ikke en del af legen smukke,” svarede han drillende, som havde han ikke i sinde at give efter. Hans blik gled flygtigt bort fra hende, som han måtte tænke det hele igennem. Han havde måske elsket en anden kvinde, men hun var død og kom ikke tilbage igen, hvilket han nok burde komme over. Som han vendte blikket mod hende igen, var det tydeligt forandret, som et svagt smil gled over hans læber. ”Men det kan sådan set også være skide ligegyldigt,” mumlede han, som han valgte at gribe omkring hendes korsettop, for at flå den op med sin overnaturlige styrke, kun for at smide den skødesløst fra sig og lægge sig ned over hende, hvor han trykkede sine læber imod hendes i et dybt, grådigt og krævende kys, imens han nød fornemmelsen af hendes nøgne hud imod hans egen.
|
|
Alkymist
Arbejdsløs
363
|
Post by Jaqia Destiny Angleráx on Feb 28, 2013 8:42:12 GMT 1
Pharrell var endnu en af de få som Jaqia faktisk nærede tillid til. Han havde ganske vidst været fraværende, men når det var sgat så havde hun aldrig betvivlet hans loyalitet, hun havde altid regnet med at han ville dukke op hvis det virkelig brændt på. Deres forhold var udelukkende professionelt, men hun måtte jo nok erkende, at hun havde et lidt fordrejet billede af hvad professionelt var, eftersom deres gøren i øjeblikket blev set som en del af noget intimt og større. Hun var ligesom ham heller ikke en kvinde der lukkede gud og hver mand ind, i frygt for at lade følelserne være hende i vejen. Hans ord fik hende til at le. ”Jeg er blevet elsket af tilstrækkelig mange mænd, til at kende sådanne følelser, min skat,” påpegede hun morende, også selvom det var sandt. Hun var en smuk kvinde.. med mange bejlere, også selvom hun plejede at udnytte deres kærlighed til hende. Det havde kostet både Samuel og Alexander livet i sidste ende, og hun brugte end ikke tid på at sørge synderligt over nogle af dem. Den eneste mand hvis død hun reelt havde sørget over var Nathaniels.. hendes mages. Hvilke forventninger Pharrell havde til hende, vidste hun ikke på trods af rygterne selvfølgelig gik ude i byen. Under alle omstændigheder var hun end ikke nervøs for ikke at kunne leve op til det, de færreste mænd var blevet skuffet. ”Din standhaftighed vil knække,” lovede hun roligt, som hun endte under hans skikkelse. Det morede hende virkelig at se ham prøve så hårdt, selv når alt i ham tydeligt skreg på at få stillet sin nysgerrighed. Det kølige smil bredte sig. Næsten.. blidt lod hun hånden stryge ham op over overarmen og ned over ryggen. Selv bag tøjet var han en flot mand, det måtte selv hun erkende. Hans hjerte slog næsten hypnotiske slag mod brystet, selv hun kunne høre det banke, hvilket var en følelser hun virkelig havde savnet. Fingeren mod hendes læber fik hende omgående til at tie, også selvom hendes blik sagde langt mere end læberne nogensinde ville. De lokkede ham.. fristede som djævlen ved krydsvejen. Hun kyssede blidt hans finger, inden hun trak sig fra det. ”I mine spilleregler er det,” hviskede hun dæmpet. Dette havde ganske vidst ikke været en del af aftenens planer, men hun havde for pokker også lov til at nye sit otium. Hans ord fik hende blot til at smile for sig selv. ”Se nu taler vi samme sprog,” påpegede hun og skød ryg idet han flåede hendes korsettop op med den overnaturlige styrke og fritgjorde den fyldige barm. Der var ganske vidst ar at finde, hendes position havde været farlig, men ud over det var hun stolt af sin krop. Læberne mødte grådigt hans, lod deres blod blandes. Med armen omkring ham trak hun ham ned mod sig, således at deres nøgne overkroppe mødtes – kold mod varm hvilket i sig selv var en intens følelse. Langsomt sneg hun hånden op gennem hans lokker hvor hun igen rev hårdt fat, denne gang for at tvinge hans ansigt fra hendes, inden hun uden advarsel lod tænderne søge ned i hans hals, gennem kødet som havde det været smør. Han skulle bestemt ikke tro at han kunne få lov til at slippe så nemt, det var helt sikkert, desuden nød hun smagen af ham, den var noget for sig selv, ikke noget man fandt hvor som helst.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 28, 2013 21:07:05 GMT 1
Jaqia havde uden tvivl altid været en smuk kvinde, selvom de altid havde holdt tingene professionelt, hvor det nok også ville fortsætte sådan efter dette møde. Pharrell havde ganske vidst ikke regnet med at skulle se hende igen, selvom det var en positiv overraskelse, han vidste bare ikke om han så fik sine problemer løst denne nat, men det kunne egentlig også være ligegyldigt, da han ikke var kommet forgæves herop, han havde tværtimod mødt en gammel kending, hvilket var rart, når han ikke just kunne sige at have nogen gamle ’venner’. Han trak på smilebåndet til hendes ord. ”Det forundre mig bestemt ikke,” svarede han morende, som hans øjne hvilede kækt på hende. Hun var en smuk kvinde, ligesom han vidste at hun havde haft mange elskere, og han vidste at mange havde forsøgt sig på hende, men hvem kunne også bebrejde dem? Hun var en fantastisk smuk kvinde, hvor hendes person måske kunne blive rimelig ekstrem, og enten kunne man tackle det eller også kunne man ikke, han kunne dog godt lide hende, ligesom han altid havde været betaget af hendes tankegang, da han altid havde nydt deres lille leg og generelt de lege hun kørte overfor folk, hvor nogle slet ikke anede uro, da hun kunne føre dem bag lyset så let som ingenting. Han havde dog lært et par tricks i løbet af de mange år, hvor han også var vokset som person, men det var vel kun en selvfølge? Om hans standhaftighed ville knække, havde han selv sine tvivl omkring, for normalt skulle der en del til for at han gav efter, men på den anden side formåede hun virkelig at tirre bæstet i ham, hvilket ikke var sket i frygtelig mange år, så han måtte erkende at hun gav ham lyst til mere. Hånden der strøg ham blidt over overarmen og videre over ryggen, var rart, da hendes kærtegn generelt var ham kærkommen. Han følte sig dog i tvivl om han burde gøre det, hvor han næsten forsøgte at afvise hende ved at spille videre på legen, men han kunne godt høre at hun ikke gav sig så let. Kysset mod hans finger måtte han også nyde, som han generelt nød alt hun gjorde, selv de mindste blide kærtegn, til de mere hårde, han nød intensiteten mellem dem, som han nød det at de pirrede hinanden og hun var heller ikke helt upåvirket, da han kunne høre hendes hjertes faste og hurtige slag mod brystkassen, hvilket var noget som måtte tirre ham yderligere. Han måtte dog give sig til sidst, da han godt kunne se at det i princippet kunne være ligegyldigt, for han mistede intet på det. Hans blik gled flygtigt over hendes smukke overkrop, da han fik flået korsettoppen af hende, hvor hun i sandhed var en smuk kvinde og det at hun havde ar hist og her, var skam intet der gjorde ham noget, for det beviste kun at hun ikke var en svag kvinde. Han kunne ikke holde et suk tilbage, da hun gengældte hans krævende og grådige læber, som hun gav ham en intens lyst efter hende. Han brummede let, som hun rev tilbage i hans hår, så kysset blev brudt, han nåede også knap at se på hende, før hun borede sine tænder i hans hals, hvilket fik ham til at udstøde et nydende stund. Det gjorde ikke synderligt ondt, hvor det også kun tirrerede ham helt. Han lod også sine negle bore sig ned i hendes skuldre som en effekt af bidet i hans hals.
|
|
Alkymist
Arbejdsløs
363
|
Post by Jaqia Destiny Angleráx on Mar 7, 2013 16:50:09 GMT 1
Jaqia havde bestemt ingen planer om at ændre noget som helst. Pharrell var en tiltrækkende mand, men han var stadig blot en hun gjorde forretning med, hun nærede ikke noget der mindede om følelser for ham, ikke af den slags vel og mærke. På trods af at det bestemt ikke var første gang hun havde forsøgt at få ham til at give efter for sine inderste løfter, så måtte hun selv erkende, at hendes tålmodighed var randt ud, det eneste hun ønskede var at føle ham tæt på sig. ”Ikke? endte hun med et drillende glimt i det ellers kølige blik. For mange var hun for meget at håndtere, de færreste kunne tæmme hende, faktisk var der kun en mand der nogensinde havde formået det, og det var stadig den eneste mand hun var fuldkommen hengiven af hjerte og sjæl, også selvom han aldrig ville blive hende det samme. Omgangen med de mange mænd, slog tankerne omkring det lidt ihjel, hvilket gjorde at hun var i stand til at leve livet upåvirket på sit vis. Det var skam et ganske bevidst valg at Jaqia gav sig til at lege med hans indre bæst, hun kendte det og dets svage punkter, i det store og det hele, så var der jo ikke de største forskelle mellem, vareulvne, vampyrer ig spides, de havde bare en underlig tendens til at hade hinanden fordi de kunne gik hun ud fra. På sit vis havde hun allerede formået at knække ham, de lå trods alt tæt i tæt og gav efter for deres dyriske lyster, hvilket han ellers pænt havde forsøgt at modstå, det var næsten kørt. De isblå øjne betragtede ham legende, som hun lod fingerspidserne glide ned over hans ryg. Det var så forbandet fristende at borer neglene ned i hans kød, men hun stod for den, netop fordi hun ikke ønskede at påfører ham smerte eller ulykke. Deres grådige kys, tvang hun tl ende for i stedet at begrave de sylespidse tænder i hans hals, og bide fast omkring. Hun vidste at hun ikke påførte ham smerte men derimod kun lokkede dyret yderligere. Måden hanborede sine negle ned i hendes skuldre, fik hende automatisk til at trykke det blottede bryst ind til hans krop. Hun skammede sig på ingen måde over sin krop, ej heller på trods af de mange ar hun bar efter diverse skader, både ligegyldige men også støre. Et suk brød hendes læber bag bidet, mens hun lod tungen opfange de små dråber blod der smuttede forbi læberne idet hun sugede det til sig og lod det fylde hendes gane med varme og behag. Dog endte hun med at trække sig. Det var ikke meningen at han skulle svækkes i mangel på blodet. Igen lod hun tungen stryge hen over sårene, hvilket lukkede dem øjeblikkeligt, dog uden at slette hendes mærke på halsen. Hendes hjerte bankede med en fast og næsten hypnotisk rytme. Jaqia vidste at han kunne både føle, høre og mærke det og hun kunne gætte sig til hvad det satte i ham. Med en perlerække af krævende kys, satte hun blodige spor han over hans hals i vejen mod hans læber, som hun igen kyssede med samme grådighed. Hun havde bestemt ikke intentioner om at skjule det faktum at hun var et yderst sensuelt væsen. Med sin egen styrke, vendte hun dem elegant så hun atter lå øverst, magtkampen var på ingen måde over! Et næsten hemmelighedsfuldt smil bredte sig på hendes læber, som hun hastigt forlod hans læber og kyssede ham ned over hans muskuløse bryst.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2013 15:53:59 GMT 1
Jaqia havde altid været en ufattelig smuk kvinde, der altid havde formået at fange adskillige mænd og også kvinder i sit spind. Han kunne ikke bebrejde de som rent faktisk måtte falde for hendes ydre eller hendes person for den sags skyld, men man skulle have en stærk psyke for at kunne tøjle hendes lille leg, da den ikke var for små snotunger. Han selv havde altid nydt deres lille leg, selvom det var første gang at den havde taget denne seksuelle drejning, for den havde altid været intim, men nu var det som om ingen af dem magtede at holde skuespillet kørende, men bare fortsatte intimiteten og gav efter for hinanden. ”Nej. Men jeg bebrejder dig skam ikke, du er en ufattelig smuk kvinde, så det er kun din ret at have mange bejlere,” svarede han morende igen, skønt han dog mente sine ord omkring hendes udseende, for de som ikke fandt hende smuk, var enten dødelig jaloux eller blinde. Han måtte erkende at han ikke var nær så standhaftig som han engang havde været, selvom det nok også havde noget at gøre med det faktum at det var flere år siden at han sidst havde lagt med en kvinde. Utroligt ville mange nok finde det, men aldrig havde han været den type mand som gav sig hen til den første og bedste kvinde som han stødte på sin vej. Han kunne dog ikke se det forkerte i at ligge i med hende, desuden bar hun ikke længere nogen fornem titel, så han ville ikke blive stemplet som dronningens elsker, hvor der heller ikke var nogen der sagde at dette skulle ske igen. Han vidste ikke engang hvorfor det skete i øjeblikket, men han kunne ikke lade vær med at nyde det hele, da hun vidste hvordan hun skulle trykke for at tirre hans indre bæst og hun gjorde det særdeles i topklasse! Fingrene der strøg ned over hans muskuløse ryg, var noget som fik ham til at sukke. Det var næsten en skam at hun var kvart spide, og derfor ikke kunne rive i hans kød, selvom han tvivlede på at det havde samme effekt som en fuldblods, hvor han også havde en død krop, så virussen ville ikke sprede sig, men han var skam sikker på at han nok skulle få ondt og blive syg af den grund, og det var ikke just den lyst han lå inde med i øjeblikket, hvor han desuden også stolede blindt på hende til det modsatte var bevist. Tænderne hun satte i hans hals, var dog til gengæld befriende, da det var rart at mærke den hårdhed blandet med intimiteten, da det i sidste ende kun bragte ham nydelse, hvor han selv ikke kunne lade vær med at bore sine negle i hendes kød som effekt deraf. Han sukkede nydelsesfuldt, da hun trak tænderne til sig og slikkede ham over såret, hvor arret af hendes tandbid, kun var en lille del af en større samling af ar, som han bar mindst lige så mange som hende, hvis ikke flere. ”Mærker du mig med vilje?” spurgte han drillende, han vidste godt at vampyrerne havde deres kodex, men det var ikke et regel som de andre racer gik ind under, medmindre de havde noget med en vampyr at gøre, dog var et tandbid naturligvis altid en mærkning på den ene eller den anden måde, han kunne dog godt lide det i dette tilfælde. Kyssene op ad hans skulder og hals, nød han, hvor han besvarede hendes grådige kys med største fornøjelse. Det blev dog kort brudt, da hun valgte at vende dem om, hvor han ikke kunne lade vær med at slippe en munter latter, og igen lå hun øverst. Han bed sig forventningsfuldt og spændt i den bløde underlæbe, da hun gav sig til at kysse ham ned over hans muskuløse bryst, hvor han valgte at stryge hende igennem de blonde lokker, kun for at lukke sin hånd omkring en tot.
|
|
Alkymist
Arbejdsløs
363
|
Post by Jaqia Destiny Angleráx on Mar 16, 2013 21:06:15 GMT 1
Det var de færreste der var interesseret i hendes person, hvilket Jaqia udmærket godt vidste. Hendes krop var hoved attraktionen, og i sin tid den titel hun havde båret, men en kvinde måtte vel spille på de kort hun nu engang havde? Hvilket der lokkede Pharrell, var hun i det store og det hele ligeglad med, pointen var at hun havde været en afholdt kvinde i døden, og nu manglede hun virkelig at føle en mands kærtegn og begær. Igen lo hun køligt og rystede en smule på hovedet, ikke fordi hun kunne sige ham imod, hun havde haft mange bejlere, men den ene mand som hun faktisk måtte være hengiven, ønskede ikke at vedkendes hende.. hvilken skæbne. ”Jeg har ganske vidst haft mange bejlere.. flere fascineret af mit navn og mine penge, end min krop eller sind for den sags skyld.. så jeg vælger at tage det som et kompliment,” afsluttede hun sagte også selvom hun skam mente det. På trods af kulden og de mange facader.. måske endda tendensen til sindssyge, så glemte de fleste at hun på bunden var en kvinde, som havde ligeså meget brug for bekræftelse som alle andre. Hun var nok ikke blufærdig med sin krop, men de få som formåede at imponere hende, fik som oftest en større betydning for hende end som så, de mænd hun stolede mest på var trods alt mænd som hun havde haft tæt på mindst engang eller to, og hun ville bestemt ikke udelukke at Pharrell kunne blive en af dem. De blege fingre trykkede hun dybt i hans kød, også selvom hun virkelig følte en trang til at flå. Virussen ville med sandsynlighed ikke brede sig, men hun turde næppe at tage chancen, måske det var noget af det næste hun måtte eksperimentere med? De isblå øjne betragtede ham intenst med et næsten hemmelighedsfuldt glimt malet i dem. Hun trak let på smilebåndet, næsten af fryd ved hans ord. Der var en mening med alt, og hun havde skam markeret ham af flere grunde. ”Hvad kan jeg sige? Jeg nyder at eje,” hviskede hun i hans ører, med ærlighed. Tanken om at eje ham.. at kunne tilkalde ham ved ethvert givent øjeblik og samtidig afholde ham fra andre af deres slags.. det var alt sammen en spændende del af legen for hendes vedkommende! Selvom det grådige kys var kortvarigt, så valgte Jaqia bestemt ikke at give op der. Med intime kys, mærkede hun hans overkrop med sine rosa læber, lod dem løbe hele vejen ned over, mens hans strøg hende igennem de blonde lokker. Tungespidsen lod hun legende søge hen over hans kølige hud, langs den markante midterlinje der strøg hele vejen fra hans bryst og ned til de nedre maveregioner hvor de løse bukser var hægtet fast. Hænderne lagde hun mod hans bryst, også selvom hun måtte løfte fingrene en smule fra hans krop, for ikke at komme til at give efter for fristelsen til at kradse den i forvejen arrede hud. Jo længere ned hun sank, des mere knirkede de tætsiddende læderbukser næsten modvilligt for at strække sig yderligere, også selvom hun selv var så vant til det efterhånden, at hun ikke lod det stoppe hende det mindste. Langsomt førte hun hånden ned over hans krop, hen over hans inderlår, hvor hun kort kom i berøring med de nedre dele uden på bukserne, også selvom det var gjort flygtigt og drilsk.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 16, 2013 21:43:11 GMT 1
Pharrell havde aldrig i sit liv, været interesseret i Jaqia på grund af hendes titel, penge eller magt, han havde end ikke vidst at hun havde været dronning på givende tidspunkt han havde mødt hende, da han havde set hende som denne mystiske fremmede han havde mødt på kirkegården, hvor det var blevet en anelse hedt, som han tydeligt kunne huske hvordan hun havde svunget benene om hans liv og de havde kysset, dog havde de aldrig trukket den videre, da han havde ønsket at holde det på det professionelle plan, eftersom han var blevet gjort til leder af hende. Men han var en mand som enhver anden og havde derfor øje for en smuk kvinde og det måtte man i sandhed sige at hun var, skønt hun ikke var kvinden man skulle forsøge at gå efter, da hun havde noget af et ry for at være en hjerteknuser. ”Ja bare rolig, selvom du er en aldrende, pensioneret kvinde, kan du stadig vælte alle ungmøer omkuld,” svarede han drillende. Han kunne ikke lade vær, når hun nu havde stået som en stærk dronning, men ikke længere var det, hvilket for ham var en anelse surrealistisk, eftersom han altid havde vant til at hun havde været der, derfor var det også helt utroligt at befinde sig i hendes udsøgte selskab igen, men det var kun en glædelig overraskelse, hvor han måtte erkende at han havde savnet hendes sindssyge, psykotiske, sensuelle og erotiske sind, som han altid havde været fascineret af, ligesom han altid havde nydt af deres lille flirt og sensuelle leg. Han kunne tydeligt mærke, hendes brændende begær efter at ridse neglene i hans hud og han måtte erkende at han intet havde imod tanken.. hvis ikke det var fordi hun bar en spidses virus, hvilket han helt måtte føle sig frustreret over i øjeblikket, da det gjorde hende hæmmet. Naturligvis kunne hun altid gøre det, men end ikke han vidste hvad konsekvensen ville blive og det ville være ærgerligt at ødelægge hele stemningen, når det var i gang med at udfolde sig. Bidet måtte dog gøre ham helt euforisk, da han nød fornemmelsen, smerten der blandede sig med nydelsen. Han vendte blikket mod hendes hemmelighedsulde ansigt, hvor han ikke kunne lade vær med at smile morende. ”Selvfølgelig gør du det. Men pas nu på jeg ikke gør gengæld,” svarede han kækt, skønt han intet gjorde i øjeblikket, da han tværtimod blev liggende lydigt under hende, for at give sig hen til hende og hendes kyndige hænder, hvilket han måtte sige han nød frygtelig meget. Et sted havde hun vel altid ejet ham? Han var altid kommet i nødens stund, hvis hun havde kaldt, han havde altid gjort hvad hun havde bedt ham om, og selvom hun ikke længere var dronning, så havde det nok ikke ændret sig, da han blot havde en følelse i sit indre at han burde adlyde hende, ikke af tvang, men af lyst. Sukkene forlod jævnligt hans læber, da hun kyssede ham ned over den muskuløse overkrop og tilmed fik hjælp af tungen, hvilket helt måtte få det til at gyse i hans muskuløse krop. Hovedet lagde han en smule tilbage, imens han bed sig svagt i hans bløde underlæbe, da hun valgte at søge længere sydpå. Hånden der strøg over hans inderlår og over hans helligste sted uden på bukserne, fik ham til at slippe et støn, hvor han i reaktion skubbede sit underliv op imod hende, næsten i en bøn for mere. Hånden han havde lagt i hendes blonde hår, fik et strammere tag, skønt det ikke ville forhindre hende i hendes gøren.
|
|
Alkymist
Arbejdsløs
363
|
Post by Jaqia Destiny Angleráx on Mar 16, 2013 21:59:36 GMT 1
Kemien mellem dem havde altid været.. hed. Jaqia havde altid følt sig stærkt tiltrukket af den kære Pharrell, uden at hun helt kunne forklare hvorfor, det var et sted også ligegyldigt. Hvordan kunne hun bedre fejre sin nye chance i livet, end ved at give efter for det begær hun havde haft et utal af år til at opbygge? Måske mange ville vove og påstå, at dette ikke på nogen måde var professionelt, men det var hun ærlig talt ligeglad med, hun skulle vel også have sine små fornøjelser, og særligt når hun havde tid til sine udskejelser? Mange mænd havde været dumme nok, at få følelser for hende.. mange havde erklæret sin kærlighed til hende, og selvom hun virkelig havde forsøgt at gengælde det, så kvalte omsorgen og kærligheden hende, måske fordi hun for mange år siden havde mødt sin mage, hvilket intet dyr kunne se væk fra, også selvom hun virkelig forsøgte! Hun fnøs med et let glimt i blikket ”Ungmøer? Hvad er de værd? Jeg har aldrig forstået jer mænds begejstring for den slags.. De ved ikke hvordan de skal bruge deres hænder..” hviskede hun og lod demonstrerende, hånden løbe sensuelt hen over hans krop kun for at lade den søge hen over hans ædle dele. Det morede hende næsten sådan som han indirekte måtte tigge og bede for mere. ”.. de ved ikke hvordan de skal bruge deres læber..” endte hun videre og kyssede ham den lange vej tilbage op over hans overkrop, og lod ikke et eneste sted være uberørt. ”.. og de ved slet ikke hvordan de skal bruge deres ord.. deres stemmer,” afsluttede hun i en sensuel og legende hvisken mod hans ører. Hun var en erfaren kvinde inden for dette, og måske hendes krop ikke var hvad den havde været engang, efter et utal af kampe og to børn, men hun vidste hvordan hun skulle bruge sine fortrin, og hun skammede sig ej heller over sit udseende, selvom alderen var på hendes side. Det hæmmede hende frygteligt at hun ikke var i stand til at sætte neglene i ham, hun turde næppe tage chancen.. endnu vel og mærke, det bæst ville ikke være en del af hende lang tid endnu, hun var nødt til at give slip på det, for at kunne leve livet uden længsel efter noget som aldrig ville blive hendes. De blonde lokker lod hun let søge hen over den ene skulder, så de faldt pirrende hen over hans krop, og samtidig blottede mærket efter hans bid. Hun lagde en finger mod hans læber. ”Ingen... min kære.. ejer mig. Men du er min, jeg ejer dig og det har jeg altid gjort,” endte hun i en intens hvisken og slikkede ham drillende over de to mærker efter hendes tænder. Hun så ham i øjnene og nød lyden af hans støn, der kun indikerede at hun ramte punkter som vækkede den lyst i hans indre. Jaqia stolede på at han ville komme til hende om han bar hendes mærke eller ej, ellers ville hun så sandelig heller ikke havde trukket den så langt som hun gjorde i øjeblikket. Langsomt lod hun hånden løbe tilbage hen over hans inderlår. ”Alt du skal gøre er at bede om det,” opfordrede hun morende. Hvis han ønskede mere, ville hun høre ham sige det!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 16, 2013 22:20:40 GMT 1
Meget var sket siden de sidst havde stået overfor hinanden, ansigt til ansigt, hvor meget mere var sket siden de havde mødt hinanden første gang. Dengang havde han været en ung mand, en enspænder, ikke nær med så megen erfaring, indenfor mange punkter, som han havde nu. Han havde udviklet sig, hvilket hun allerede havde kommenteret, og det måtte også afspejle sig i deres lille leg, eftersom han denne gang kunne give igen, hvor han tidligere havde ladet hende styret showet. Det havde også altid lagt til hende, fordi hun havde været dronning, hvor han kun først var blevet leder efter mødet med hende, men nu stod hun overfor en alfahan. Han bed tænderne sammen, da hun begyndte sin tale og små demonstrationer, hvor hun uden tvivl rev i hans lyster, pirrede og tirrede ham, samt hun vækkede et begær han ikke havde følt længe. Sukkende gled over hans læber, da han måtte erkende at hun gjorde det fantastisk, hvis ikke bedst. Han trak morende på smilebåndet til hendes ord, da hun var endt oppe ved ham igen, hvor han vendte blikket mod hende. ”Åh jeg har skam altid foretrukket en erfaren kvinde,” hviskede han tydeligt påvirket af hendes små handlinger, som man ikke kunne være i tvivl om havde påvirket ham. Hun var en erfaren kvinde og han ville uden tvivl hellere ligge i med en som kunne finde ud af at gøre tingene, frem for en nybegynder der først skulle læres op. De kunne være sjove at lege med af og til, men han holdt sig til en ordentlig kvinde, hvor det kun var få der tiltalte ham. Han lod sin ene hånd stryge hende ned over den varme og smidige ryg, hvor han lod den tage en uskyldig vandren over hendes bagparti, som han klemte omkring med en fast hånd, imens hans mine blev kæk. ”Men du er ikke den eneste der har tillært dig, smukke,” hviskede han kælent mod hendes ene øre, som han bed hende pirrende i den bløde øreflip. Han nød at tirre hende, særligt fordi han kunne mærke hvor effektivt det hele var, men han kunne forestille sig at det var fordi hun bar inde med en lige så stor længsel som ham selv. De blonde lokker der strøg over hans nøgne hud, fik det helt til at krible i hans krop, da de var frygtelig bløde imod hans ru og hærdede hud. Han te med det samme, da hun lagde fingeren over hans læber, skønt smilet ikke kunne skjules. ”Som man siger; forandringer fryder. Desuden.. så står du ikke overfor den unge mand, som du gjorde til at starte med, men en alfahan, der nyder af sit territorium. Men bare rolig, jeg vil aldrig nære et ønske om at eje dig, du er som ulven selv, vild og mystisk, men bedst utæmmet og ude i det fri, frem for i fangenskab. Men derfor kan jeg stadig godt lide tanken om at du er mit territorium,” hviskede han kælent i retur, som han selv måtte strække halsen og lade sin egen tunge stryge over det mærke han havde givet hende. At hun så ville have ham til at tigge og bede, fik ham til at slippe en munter latter. Det var jo typisk hende! ”Jaqia.. det er under min værdighed at tigge og bede,” svarede han sandfærdigt, selvom det næsten var fristende, hvis det gjorde at han fik mere af hende. Han lod sin ene hånd lege med hendes hår, imens den anden fortsatte de blide og sensuelle strøg over hendes slanke ryg, imens den sørgede for at holde hende tæt.
|
|
Alkymist
Arbejdsløs
363
|
Post by Jaqia Destiny Angleráx on Mar 16, 2013 22:43:16 GMT 1
Pharrell havde i sin tid været en ung og uerfaren mand, som hun på trods af alt, havde nydt at lege lidt med. Han var sandelig vokset med sin opgave, den måtte hun give ham, han formåede at give hende et helt andet modspil, som faktisk gjorde legen en hel del sjovere for hendes vedkommende også, det var sjældent at hun blev udfordret, også selvom han ikke på nogen måde pressede hende mod kanten, hun var stadig den kontrollerende, den førende. Det lå mere eller mindre blot til hende efter hun havde været dronning i uendeligt mange år, og været tvunget til at kunne lede selv dem som helst ikke ville underlægge sig, og da slet ikke en kvinde. Der havde været mange af den slags mænd, de ingen af dem var kommet nogle vegne med at forsøge sig, hun var ikke en kvinde som man bed skeer med! Hans lystne øjne afslørede hvor meget hun formåede at pirrer ham med sine mange demonstrationer. Mænd havde altid været interesseret i de uskyldige, i de uberørte.. Jaqia selv huskede faktisk ikke hvornår hendes uskyld ligesom hun ikke huskede om det var Nathaniel eller Alexander som var kommet først til. ”Det glæder mig at der om ikke andet er én mand, som forstår sig på hvad der er godt og hvad som ikke er,” påpegede hun en smule morende. Til tider kunne hun selv godt lide at lege med de uerfarende, men kun fordi hun næsten fandt det pirrende at være mentor, der var dog intet bedre end en mand, der virkelig vidste hvordan man skulle pirrer en kvinde. De blide stryg hen over hendes ryg, sendte en skælven gennem hende, både på grund af hans kulde kontra hendes varme, men også fordi det var kærtegn som lå langt tilbage, og som hun ikke mindes at have følt før.. det virkede som et helt andet liv. Underlivet skubbede hun en smule tættere på hans, idet han klemte omkring hendes bagparti. Hun slap et mindre suk. ”Tydeligvis ikke.. i så fald glæder jeg mig til at få afsløret, hvad du har formået at lærer på mine fraværende år,” svarede hun næsten.. udfordrende. Hun havde ganske vidst ikke meget at sammenligne med, eftersom hun ikke havde været sammen med ham før, men hun huskede hvor uerfaren han havde været. For hver gang hun bevægede sig over ham, strøg de blonde spidser hen over hans muskuløse bryst, men eftersom det ikke lod til at genere ham gjorde hun intet ved det. Jaqia strøg pegefingeren hen over hans læber, inden hun fjernede den og igen gav ham muligheden for at tale. Des flere ord som forlod ham, des bredere blev hendes smil. ”Du er måske ikke længere den unge mand du var engang, Pharrell.. men under alle omstændigheder så vil du måske have en del af mig.. du kan markere det, kræve det men når alt kommer til alt, vil jeg aldrig tilhøre dig... på nogen måde,” tilføjede hun hæst og blottede halsen for hans tunge. Hendes hjerte slog umådeligt faste slag eftersom han ligeså formåede at vække det indre bæst i hende. Hun smilede køligt for sig selv. ”Vi får se hvornår du giver efter,” endte hun selvsikkert, og førte atter hånden til hans ædle dele uden på bukserne.. denne gang valgte hun dog at lukke de slanke fingrer om det, og klemte en smule fast.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 16, 2013 23:08:23 GMT 1
Der var intet bedre end en erfaren kvinde, der vidste hvad hun foretog sig, som vidste hvordan hun skulle behandle en mand og få ham helt op i det skyhøje. En uerfaren kunne naturligvis være sjov at ligge med, særligt hvis det var første gang, da det gav én, en form for magtfølelse og dominans, hvilket en mand altid godt kunne lide at føle. Han frygtede dog ikke en dominant kvinde som Jaqia, da han tværtimod ville nyde alt hun havde at byde på, da hun havde forstand på det, og for mange mænd ville det nok virke rimelig intimiderende, da ikke mange kunne klare tanken om en stærk kvinde, men han selv havde aldrig været en mandschauvinist, da han vidste at der fandtes mange kvinder der kunne slå halve af de mænd der eksisterede, selvom der skam også fandtes de mænd som var stærke og ædle krigere, hvor der fandtes de kvinder, som kun passede i et hus, for at tage sig af det huslige og børnene. Den type kvinde var Jaqia dog ikke, og det havde han altid nydt ved hende, selvom han generelt altid havde nydt det faktum at hun var en smule forskruet, da det gav hende sin egen charme. Det var nok et synspunkt mange var uenige med ham i, men han var ligeglad. ”Naturligvis, jeg har trods alt fået indflydelse fra den bedste,” svarede han drillende og med et kækt smil, som han naturligvis hentydede til hende. Han ville ikke sige at hun havde oplært ham, da de aldrig havde været fysisk tætte, men han havde skam lært et og andet af hende, og særligt deres lille leg. Han trak diskret på smilebåndet, da hun trykkede sit underliv tættere på hans, da han klemte om hendes bagparti, hvor hans midnatsblå øjne hvilede intenst og lokkende i hendes. ”Åh bare rolig smukke.. jeg skal nok styre din verden før eller siden,” hviskede han kækt og selvsikkert. Han vidste at hun ikke var en kvinde der lod sig kues og til dels kunne det være irriterende, og på den anden side var det tirrende, da det gav ham et lyst til at forsøge, selvom han tvivlede på at det ville ske, og når alt kom til alt kunne han lide hende for den stærke og dominerende kvinde hun var. Flygtigt kyssede han hendes finger, da hun strøg den over hans læber, hvor hans øjne hvilede legesygt i hendes. ”Så må jeg jo blot gå vildere til værks og markere dig så meget at ingen anden person tør nærme sig dig og lægge en hånd på dig,” hviskede han lettere dyrisk, som han lod sine negle stryge hende pirrende over ryggen. ”Men desværre har du altid været den med bukserne på, hvor jeg er under din tøffel, som din ydmyge tjener, man skulle næsten tro at du har bundet mig til under vores første møde,” tilføjede han lettere eftertænksomt og dog drilsk, da han nu altid havde haft sin frie vilje, men han havde et sted altid følt sig inspireret af hende og hendes væsen, da hun altid havde draget ham, og derfor havde han altid fulgt hende igennem tykt og tyndt. Stønnet brød hans læber, da hun klemte hårdere omkring hans ædle dele, hvilket resulterede i at hans negle måtte bore sig ned i hendes hud. ”Jaqia,” hviskede han lettere stakåndet og tydeligt pirrende. Hvor han himlede let med øjnene. ”Udmærket.. giv mig mere, jeg vil mærke dig helt tæt,” hviskede han bedende og stemmen fyldt med begær, som han begyndte at kysse hende lidenskabeligt over den nøgne skulder og op ad halsen.
|
|