0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 15, 2013 16:05:05 GMT 1
Blød følte Jaredo sig helt i hendes nærvær, da han var som en lille forelsket dreng, der havde forelsket sig i den ældste nabotøs, hvor han gjorde alt for at please hende, hvor han normalt var den som kvinderne blev små forelskede piger overfor. Han væmmedes over sig selv, da han kom helt ud af karakter, for normalt var han den store, dominante badass, der sad med magten og på ingen måder delte ud med den, medmindre det var til hans egen fordel, men denne gang underkastede han nærmest sig selv for hendes fødder. Han vidste at det var fordi hun havde berørt noget i ham, gjort ham betaget og fascineret, hvor han havde svært ved at smide den følelse igen, når først den var kommet frem, og sådan var det desværre denne gang, da han direkte hungrede efter hendes opmærksomhed. Han forundrede sig ikke over at enhver anden ville more sig over synet, men den som gjorde nar af ham, ville miste hovedet. Tilfredst måtte smilet alligevel blive på hans læber, til hendes ord, der helt lød som sød musik, for det var kun et bevis på at han også havde fanget hendes interesse, da han tvivlede på at hun sagde dette til alle og enhver. ”Godt, så kan jeg jo ikke være mere end tilfreds,” svarede han med et selvfedt smil, hvor blikket var tydeligt selvsikkert og selvtilfredst. Hendes følgende ord, kom dog på ingen måder bag på Jaredo, da han vidste hvordan hendes samfund fungerede. ”Det er jo lige før at jeg for første gang i mit liv, ønsker at blive slave, hvis det giver mig muligheden for at behage dig. Desværre kan jeg bare helt frygte, at når jeg først ser andre kvindelige mørkelver, at mit perfekte billede af dig vil blegne, fordi du vil gå i et med mængde,” svarede han, hvor han startede morende ud og endte mere eftertænksom, da han faktisk var oprigtig omkring det, for hvem sagde at hun var så ekstraordinær som han i øjeblikket så hende som? Han vidste at der var mange af hendes slags, som bar hendes meninger og holdninger, og som kunne have en lignende personlighed, og hans billede af hende, havde han faktisk ikke lyst til at få ødelagt. ”Det kan der være noget om.” Pludselig forekom hun Jaredo helt villig og ivrig, da hun på ingen måder lagde skjul på hvad hun ville have og ønskede fra ham, hvor han var den bedste til at give hende det, og det var ikke fordi han ikke ville. Desværre var han bare ikke altid en lige lydig soldat, hvilket hun allerede havde fået lov til at opleve mere end én gang. Han smilte for sig selv, da hun mere end villigt spredte sine ben, gjorde plads til ham og gjorde det klart hvor hun ville have ham hen, men på vej mod hendes mellemgulv … stoppede han, hvor han i stedet for begyndte at søge op ad hendes krop igen, hvor han lod sine tænder nappe hende pirrende og drilsk i huden på vej op ad hendes maveskin. Da han var tæt på hendes barm, valgte han dog at søge ned igen, hvor han lod tungen stryge hende over maveskindet og ned mod hendes mellemgulv i en hurtig og pirrende bevægelse, så han igen var i nærheden den ønskede destination. Han valgte at kysse hende ned mod lysken og videre ned ad låret, hvor hans læber søge fra hendes knæ og mod hendes inderlår. Han lod den ene arm søge omkring det ben, hans læber befandt sig ved, hvor han valgte at blotte sine sylespidse hjørnetænder og sætte dem i hendes inderlår, hvor han kom med en dyrisk lyd, der halvt var en snerren og halvt et suk.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2013 14:37:02 GMT 1
Sandt var det, at det hørte til sjældenhederne, at Tatiana komplimenterede en mand. Sjældent var det nemlig, at nogen fangede hendes interesse og betagede hende, men det gjorde Jaredo for nu. Hun vidste dog, at det ikke var andet end en fase, da hun ikke ville føle sig bundet til ham på nogen måde. Hun ville være i stand til at vandre ud af døren ligeså let, som hun altid gjorde, da han i den sidste ende bare var en mand. Mænd havde aldrig sagt hende det største, som det var kvinderne der måtte betage hende allermest. Dem havde hun også lettere ved at omgås, da hun følte, at hun faldt bedre i spænd med dem, fremfor det modsatte køn. Alligevel var hun i stand til at nyde en mand for en stund, og det var lige præcis det hun gjorde med denne vampyr i nat. ”Enhver anden følelse ville i hvert fald være en fejl,” sagde hun ærligt, som hun mente, at man til hver en tid skulle tage en kompliment fra hende til sig. At han derfor gjorde det, passede hende kun yderst fint! I så fald var alt trods alt som det skulle være. Hun trak let på smilet, som han sagde, at han måtte overveje ideen om at blive hendes slave. ”Jeg kan også bare være ligeglad med, om du har brug for betænkningstid, og blot tage dig. Det ville ikke være den første gang, at jeg tog noget, jeg ønskede,” sagde hun roligt, uden at hun tog de intense blå øjne fra ham. Det ville ikke gøre hende noget at have en mand som ham i sin tjeneste. Hun tvivlede dog på, at når alt kom til alt, at han så ville gå frivilligt med hende. ”Om du ville ønske en anden mørkelver mere, end hvad du ønsker mig, vil du kun finde ud af, hvis du tager chancen og kommer med mig. Jeg tvivler dog på, at jeg nogensinde vil gå i ét med mængden.” Hvordan han ville se hende, hvis hun virkelig tog ham med sig, kunne hun selvfølgelig ikke vide, da der var mange stærke kvinder i hendes by. Hun mente dog, at hun havde noget ekstra at byde på, men det var vel altid let at sige, når det var om sig selv. Hun tvivlede dog på, at han ville med, da det trods alt var et liv i underkastelse, og det var næppe hans kop te. Lysten blev Tatiana igen, som han havde kysset og rørt hende. Det var på ingen måde en lyst hun skammede sig over, og derfor forsøgte hun ikke at holde sig selv tilbage, som hun derimod lod sig bede om mere og nyde det. Hun mærkede hans kys, mens hun strøg ham over de korte hårstubbe. At han valgte at omlægge ruten, som han var ved at nå den ønskede destination, mærkede hun ærgrelsen vælde op i sig, men også lysten. Det pirrede hende nemlig at tro, at han havde været ved at give efter, men så ikke alligevel. Som han kyssede, nappede og slikkede hendes krop, røg der til tider et suk over hendes læber, men intet var det i forhold til det støn der gled over hendes læber, da han lod sine tænder glide ned i hendes kød på ny. Ondt gjorde det, som det skar i hende, men samtidig føltes det også godt på en eller anden syg måde. Det var dog ikke det hun ønskede sig for nu, og derfor skubbede hun sig selv op på albuerne, inden hun med sin ene hånd langede ud efter hans hoved, for at få ham til at trække sig væk. ”Det er nok nu,” sagde hun bestemt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2013 14:58:16 GMT 1
Komplimenten tog Jaredo skam til sig, da han vidste at det ikke var noget hun bare ville lukke ud, hvis ikke hun mente det. Han kunne derfor heller ikke lade vær med at føle sig en smule beæret over at hun så sådan på ham, da det altid var rart at blive anerkendt. Han trak blot på smilebåndet til hendes ord og nikkede sigende. Han vidste udmærket godt at det var noget særligt, især sådan som hun havde opført sig til at starte med, da hun havde set ned på ham og det gjorde hun til dels endnu, så han vidste at det var stort for hende at komplimentere ham, og så særligt en mand som ham, der var dominerende, rapkæftet og frygtelig selvsikker, man skulle ikke tro at de gik godt i spænd, men det gjorde de af en eller anden sjov grund. ”Åh det lyder så fantastisk, når du siger det på den måde, min egen. Du frister mig,” svarede han morende, som han blinkede til hende. Hun kunne sagtens forsøge, men hun ville hurtigt finde ud af at han ikke bare lod sig blive taget. Han var desuden en stærk vampyr, samt han havde sit utilregnelige sind, så hvis hun forsøgte at tage ham imod sin vilje, ville hun nok dø i forsøget, i hvert fald ville det ikke lykkedes hende alene. Han trak svagt på skuldrene og med et gådefuldt blik hvilende på hende. ”En by fyldt med stærke kvinder.. det vil jo være som et paradis for en mand som jeg. Desværre betyder det underkastelse og jeg og underdanighed går ikke godt i spænd, så jeg vil nok højst holde en uge eller sågar kun nogle dage, inden jeg ville gå grassat. Men det kan jo være at jeg kommer på besøg, hvis jeg endda føler mig fristet til at finde jeres opholdssted,” svarede han med et indsmigrende smil. Det var nydende for Jaredo at høre at hun nød hvad han gjorde, hendes suk var som sød musik, hendes krops små vrid, måtte tirre ham, hvor han nød det at det var ham der i øjeblikket styrede showet, for hun ville nok tro at det var hende der gjorde det, men når alt kom til alt, så kunne han bare trække sig væk og lade hende ligge alene tilbage, som hun havde gjort ved ham. Han beviste det også ved at køre op ad hendes krop igen, da han ikke gjorde som hun ville have, skønt han alligevel valgte at tage turen ned ad hende igen. Stønnet der brød hendes læber, da han satte tænderne i hendes inderlår, fik ham til at smile for sig selv. Han nød smagen af hendes blod, da det lod ham glide ind i en mindre ekstase. At hun så langede ud efter hans hoved og sagde at det var nok, fik ham til at bore sine negle ned i hendes hud med en utilfreds brummen, hvor han langsomt trak hovedet til sig og skævede køligt op mod hende, næsten som var det en advarsel til at hun ikke skulle slå ham igen. Han lod tungen slikke over de to sår, hvor spyttet lagde et beskyttende hinde over såret, som også var med til at få det til at heale. Han kyssede hende op ad låret og efterlod et spor af hendes blod, inden hans læber endelig nåede den endelig destination som hun ønskede ham hen, nemlig ved det mest hellige sted. Han lod endnu engang tungen starte en pirrende kælen for hendes mest følsomme punkt, som han havde gjort i badet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2013 16:55:09 GMT 1
Tanken om at få sig en ny slave var altid ufatteligt fristende, men som Tatiana også var realist, vidste hun, at hun næppe ville få ham med sig. Særligt når hun ikke var fuldt bevæbnet, som hun ellers plejede at være. Han var nemlig en vampyr der automatisk gjorde, at han var fysisk stærkere end som så mange andre racer, samt hans sind heller ikke var svageligt. Det kunne selvfølgelig godt være, at han inderst inde var en såret mand, som så mange andre selvcentrerede og arrogante personer, men det var hun ikke videre interesseret i at finde ud af. Derfor havde hun skam allerede tænkt sig, at de blot nød natten sammen, og derefter gik hvert til sit, uden for megen personlig indblanden. Det var også derfor, at hun ikke bare gav ham sit navn, samt talte ud omkring alle sine tanker, som hun derimod forholdte sig mystik. Det syntes desuden at glæde ham, at hun var sådan, som hun næsten kunne føle, at hun havde ham i sin hule hånd. ”Jeg havde skam heller ikke ventet, at du ville tage frivilligt med mig. Når alt kommer til alt, er du en rigmandsdreng der ønsker, at tingene sker efter dine præmisser. Det ville aldrig blive aktuelt i min by. Der ville dit eneste formål være at behage os kvinder,” sagde hun roligt, som hun fortalte om sit samfund. Det var bestemt ikke et sted for mænd, da de ingen stemme havde, men det var ikke hendes problem. Hun fnøs ad ham. ”Åh min kære? Tror du virkelig ikke, at vi har haft store og stærke vampyrer hos os før? Selv din race bliver sat på plads hos os, og en tilfældig udflugt dertil ville heller aldrig blive tilfældet,” sagde hun sandfærdigt. Dum var han at tro, at han bare kunne gå amok, da de før havde haft vampyrer som fanger. De havde urter der kunne svække dem, samt de havde lænker og torturredskaber, der kunne holde dem på rette sti. Det undrede hende dog ikke, at han troede, at han var almægtig, men desværre for ham var det på ingen måde tilfældet. Hver især måtte de mene, at de havde magten, men personligt var Tatiana sikker på, at hun besad den. Hvad han gjorde, gjorde han trods alt for at behage hende, hvor hun var ligeglad med hans nydelse. At han forsøgte at gøre andet, end hvad hun ville, fik hende blot til at demonstrere sin magt, og som forventet lykkedes det. Han sendte hende måske et advarende blik, som hun slog ham, og fik ham til at trække sine hugtænder til sig, men han stoppede, som hun befalede og det var såmænd bare det vigtigste. Tilfredst lod hun sit hoved søge tilbage mod puden igen, som han beskyttende slikkede de to åbne sår, og derefter fortsatte det ønskede arbejde. Hånden lod hun kælent stryge over det punkt, hun havde slået ham, inden hun rev ham let over hovedbunden, som hans tungespids fandt hendes ømme punkt. En svag skælven gik igennem hendes krop, samtidig med at hun sukkede over, at han gav efter. Fantastisk føltes hans kælen af hendes mest private punkt, men det havde hun også allerede fået en forsmag af i badet. Underlæben bed hun let i, inden et svag smil måtte udforme sig på hendes læber, som det hele måtte behage hende nu.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2013 17:20:50 GMT 1
Det var skam tiltalende at tage med, hvis det betød flere af disse nætter sammen med hende, selvom Jaredo vidste at det ikke bare ville blive nydelsesfulde øjeblikke, da hun ville gøre ham til en slave og dermed skulle han også gøre slavearbejde og det var han på ingen måder interesseret i. Han var en mand der var chefen, ikke en mand der underkastede sig og han ville i sidste ende heller ikke bukke under for denne kvinde. Nok han fandt hende betagende, nok han gerne ville have en god nat og give hende nydelse, som han til tider måtte gøre på hendes præmisser, men hvis hun først krævede noget han ikke var interesseret i, så ville hans egen interesse ryge og så ville hun stå overfor den mere psykotiske side af ham, som man ikke kunne stole, da han havde en tendens til at blive lettere voldelig, når han først kom i det stadie. ”Jeg har skam intet imod at behage kvinder. Det er et job jeg vil kunne klare i topklasse, hvilket du allerede ved, men du har ret i at jeg er en mand der nyder magt, så det vil skam ikke gå,” svarede han med et svagt skuldertrak, så sandt som det var sagt, skønt det måske var en trist nyhed, da han skam ikke havde noget imod at forkæle hendes type kvinder, til gengæld ville han også gerne have sin frihed og den ville de tage fra ham. Han trak selvsikkert og lettere ildevarslende på smilebåndet. ”Men I har aldrig haft en mand eller vampyr som mig,” svarede han selvsikkert og kækt, hvor smilet kun måtte brede sig yderligere. Han vidste godt at han nok ville få svært ved at klare sig ud, hvis han stod overfor en hel race, så overlegen fandt han alligevel ikke sig selv, men han var en stor mundfuld og det ville han også blive der. At hun slog Jaredo, var noget som måtte irritere ham gevaldigt, skønt han dog ikke tog sig videre af det, da han vidste at et bid godt kunne være smertefuldt, han kunne bare godt lide at markere hende forskellige steder, da det gav ham en form for dominansfølelse, da han markerede hende som sit territorium, og tanken måtte helt fryde ham. Han genoptog roligt sine kys og kælen, hvor han godt kunne mærke hvor tilfreds hun blev, da han nåede sin destination. Han brummede brunstigt, da hun rev ham over den halvskaldede isse, samtidig med at han slikkede hendes våde nektar i sig, hvor han samtidig måtte gøre sin tungens kælen mere intim og grådig, imens han lod sine stærke arme sno sig omkring hendes slanke og muskuløse ben, som han lod sine negle rive lystent i, som havde han været en kat. Han nød at behage hende, da det kun beviste at han gjorde sit arbejde godt – ikke at han havde forventet andet, for dette var trods alt noget han havde styr på, som han var en erfaren og dygtig mand på dette punkt. Han lod tungen søge en smule længere ned, for i stedet at lade den glide ind i hendes varme og fugtige indre. Han mærkede hendes krops skælven, som kun fik ham til at smile indvendig, da han nød de mange effekter hans kælen måtte bringe hende, da det gjorde det til en udsøgt fornøjelse.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 18, 2013 11:30:54 GMT 1
Tatiana betvivlede ikke, at han ville være i stand til at behage en del forskellige kvinder, da hun trods alt nød ham. Hun tvivlede heller ikke på, at han ville nyde at behage andre seksuelt, da det i den sidste ende også ville bringe ham nydelse. Alle andre former for behag, tvivlede hun dog på, at han ville være en del af, da det ville betyde, at han skulle glemme sig selv til fordel for en andens eller andres behov, og en sådan mand var han ikke! Han ønskede at herske ligesom hende, og det ville aldrig blive aktuelt for ham i det mørk elviske samfund. Der ville enhver mand nemlig miste sin fri vilje, da det udelukket var kvinderne der herskede der. ”Andet havde jeg skam heller ikke forventet fra din side af. Det ville måske også være en skam at knække en mand, som jeg rent faktisk kan lide. Som du mener, at jeg bør være en fri og vild kvinde, må det samme tilfalde dig,” sagde hun ærligt. Hun ville skam ikke gøre ham noget ondt, da han var en del af en lille procent, som hun kunne lide. Hun var måske ikke videre interesseret i at have noget med ham at gøre igen, men alligevel kunne hun sagtens tænke, at han godt måtte forblive ude i det fri.. så længe han ikke gik imod hendes folk. Morende slap hun en latter, som han holdt fast i, at selv han ville kunne klare hendes folk. Voldsomt tvivlende var hun nu når det kom så vidt, men selv der var han tydeligvis utroligt selvsikker. Personligt tænkte hun, at det ville blive hans eget fald i den sidste ende, men det måtte være hans problem og ikke hendes. ”Dine tanker om dig selv er søde, min kære vampyr.. men selv du er ikke uovervindelig,” sagde hun roligt. Blidt lod hun sin hånd stryge over hans kølige kind, som han talte. Selvsikker var han, og det kunne lide, men en tand for dumdristig virkede han såmænd også, det brød hun sig til gengæld ikke synderligt om. Det var vel at afmærke Tatiana som sit territorium, når han bed hende, men det var på ingen måde sådan hun tænkte på det. Hun vidste nemlig, at vampyrer kunne finde nydelse ved at bide, og det kunne hun ikke klandre ham for at søge. Det havde også bragt hende nydelse ude i badet, da hun godt kunne lide fornemmelsen af smerte, da hun godt kunne lide det hårdt. Det havde dog været for meget for hende denne her gang, hvor hun derfor havde slået til ham. Heldigvis havde det ikke kostet hende noget, som han blot havde gået videre til det hun ønskede af ham, og det kunne ikke gøre andet end at tilfredsstille hende. Helt himmelsk følte hun sig, som han begyndte at kæle for hende, hvilket måtte være noget af det bedste hun vidste. Hun elskede nemlig, at folk ønskede at behage hende, som hun elskede at være den der modtog alle goderne. Stønnet prydede hendes læber, som hun kunne mærke hans tunges vandring, der på alle måder behagede hende. Det var dog ikke kun hans tunge hun nød, som hun også nød at mærke hans kraftige tag i hendes ben, der holdt hende fast, samt de lyde han selv afgav i ny og næ.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 18, 2013 17:47:56 GMT 1
At hun igen måtte tage så pæne ord i brug om ham, var noget som Jaredo godt kunne lide. Det var dog også underligt at hun faktisk kunne lide ham, for når alt kom til alt var hun en stærk kvinde, der rent faktisk burde foragte ham fordi han var den mand han var, men det gjorde hun sjovt nok ikke. På den anden side var han også en meget dominant mand og burde hade når andre forsøgte at overrumple ham, men til en forveksling var det rart at se en stærk kvinde, og det var nok også fordi hun var en kvinde at det var tilfældet, for havde hun været en mand, havde han nok bare flået hjertet ud og lade fyren ligge, da han hadede mænd der troede de var noget og så kun havde det i munden, det var forskellen fra ham og mange andre, for han turde, at gøre alvor af sine ord, det var der ikke mange andre der gjorde. Til tider gjorde han endda det som var værre end hvad han havde sagt, men så psykotisk og utilregnelig var han blot. Han kunne dog ikke lade vær med at smile til hendes ord, da de naturligvis måtte behage ham. ”Du tiltaler mig jo kun mere og mere, smukke,” erkendte han sandfærdigt og med et kækt smil, hvor de intense isblå øjne ikke søgte væk fra hendes. Et sted var det også irriterende at hun måtte betage ham på den måde, for han kom jo helt ud af karakter fordi han skulle gøre plads til hendes eget store alterego, selvom han vel godt overlevede for en enkelt nat? Det ville jo næsten være synd hvis ikke de så hinanden igen, nu hvor de var nået til den konklusion at de kunne lide hinanden, men på den anden side var det måske også meget godt, hvis de ikke gjorde, han kunne godt lide det billede han havde af hende, hvor hans interesse havde det med at falde efter flere møder. Tiden måtte dog vise hvad det blev til, for det kunne jo ske, men verden var stor, så det kunne også være at det ikke skete. Han trak på smilebåndet til hendes latter, hvor hans øjne gled halvt i til hendes strøg over hans glatragede kind. ”Jeg sagde ikke at jeg var uovervindelig, kun at dit folk ikke har mødt en mand som mig,” svarede han sandfærdigt, hvor smilet ikke falmede det mindste. Han vidste godt at han ikke var uovervindelig, helt selvcentreret var han ikke, men derfor vidste han at han var stærk, som han ikke bare var en man skulle undervurdere, af den grund vidste han godt at han ikke kunne klare en hel race. At hun havde slået Jaredo, havde han ikke taget videre tungt, da han regnede med at det var en reaktion af smerten fra bidet. For ham var det dog nydelsesfuldt at drikke blod fra kvinden han lå i med, da det gjorde det hele euforisk og ekstatisk. Han valgte dog at gøre som hun ville have og lod tungen kæle for hendes nedre, som tydeligt måtte påvirke hende, og han nød det han gjorde ved hende. Hans negle holdt sig fast i hendes kød omkring lårene, selvom det ikke var helt smertefuldt, men lettere sadistisk kunne han alligevel heller ikke lade vær med at være. Hans slik forblev grådige og krævende, hvor han af og til lod tænderne nappe hende i den følsomme ud. Han kunne ikke lade vær med at skæve op mod hende af og til, hvor et legende skær hvilede i de isblå øjne, selvom hun næppe så det, sådan som hun var væk af nydelsen, da det ikke var svært at se at hun nød det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 22, 2013 14:22:57 GMT 1
På sin vis burde de muligvis hade hinanden, da Jaredo for det første tilhørte en race, som hun foragtede. For det andet var han en mand der ønskede magt, og det stred imod hendes feministiske tankegang. Det var dog ikke tilfældet at Tatiana hadede ham, for det gjorde hun bestemt ikke! På visse punkter fandt hun ham ganske irriterende, men det måtte være, hvad det nu var. Grunden til, at de kunne med hinanden, kunne muligvis være fordi, at han accepterede hendes person. Det gjorde det desuden lettere for hende at acceptere hans, da hun bestemt ikke gad interessere sig for personer, der alligevel ikke ville hende noget godt! Hvad årsagen end var, kunne man kun sige at det gik godt mellem dem, og det var vel også det vigtigste når alt kom til alt? Selv nød hun i hvert fald, at hun kunne lade paraderne falde og blot nyde stunden. ”Vil du overhovedet være i stand til at lade mig gå, når vi når så vidt?” spurgte hun i en drillende tone, imens et lille smil forblev udformet på hendes læber. Det frydede hende blot, at han syntes mere om hende sekund for sekund, da hun godt kunne lide ideen om, at hun betagede ham. Man kunne dog også sige, at det gik sådan den anden vej, da han et sted også betagede hende. Han havde i hvert fald formået at gøre hende interesseret, samt få hende til at ønske ham, og det sagde bestemt ikke så lidt i den anden ende. Det var dog ikke, hvad hun spekulerede mest over, da hun blot tænkte, om hun brød sig om en person eller ej, og så var den egentligt ikke længere. Smilet trak hun let på, som hun strøg ham over kinden, da han virkelig så ud til at nyde hendes berøring. Det var selvfølgelig et syn hun nød at se, da hun godt kunne lide at se, at der blevet taget ordentligt imod hendes berøringer. Det var trods alt ikke mange kærtegn hun frit gav ud. ”Og hvorfra ved du, at du ikke er den første gamle, flotte, stærke, dumdristige, psykotiske og vilde vampyr, vi har set?” spurgte hun roligt, med sit intense blik på ham, mens hun fortsatte med at stryge ham over kinden. Han mente måske, at han var en ener, men hun mente, at der var en god del der mindede om ham. Det frydede Tatiana at mærke, at han gav efter for hende, da hun nød hans handlinger. Det kriblede i hendes nedre at mærke hans tunge, som det fik hendes krop til at spændes, og til at føle sig varm. Hun nød følelsen af at blive taget hånd om, da det betød, at hun blot kunne ligge og nyde, hvilket der bestemt ikke var noget galt i for hendes vedkommende. Det var dog ikke kun nydelse hun fik, da hun også fik smerte. Hans negle der borede sig fast i hendes kød gjorde nemlig ondt, men det var en smerte hun kunne abstrahere fra, da hun godt kunne lide, at han turde være en smule hård ved hende. Det skulle selvfølgelig ikke gå over gevind, da det trods alt var imod hende, men det skulle hun nok kontrollere. Hun stønnede over hans handlinger, hvor hendes krop også måtte trække sig en anelse sammen, som han nappede til hende. At han kiggede op mod hende, anede hun ikke, da hendes blik var lukket, samt hvilende mod en af puderne. Hans isse kradsede hun let imod, imens den anden holdt et stramt greb om lagnet, da hun havde svært ved at vide, hvad hun skulle gøre af sine hænder.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 22, 2013 16:43:27 GMT 1
Selvom der var visse ting ved hende, som måtte irritere Jaredo, det faktum at hun var en kontrolfreak og ikke ville give ham så meget som sit navn, så kunne han stadig lide hendes person, da han godt kunne lide at blive udfordret på en mere personlig måde. Han hadede dog det faktum at hun betagede ham på den måde, da han var helt ude af karakter når han var i hendes selskab og nærvær, da hun gjorde ham til en lille lydig dreng, der fulgte sin herre, og sådan var han på ingen måde! Han følte sig ynkelig, men han var desværre nød til at behage hende, for at få lidt igen, og det var trods alt det vigtigste i sidste ende. Han følte sig generelt splittet ved hende, da han på sin vis godt kunne lide det faktum at der fandtes bare én person, som var i stand til at dominere ham og gøre ham underdanig, da han normalt gjorde oprør ellers, men her sprang han i med begge ben og udstrakt arme, hvor han desuden ikke frygtede hende, da han vidste at han ville blive behandlet godt under hendes kyndige hænder. Det måtte dog også gå ham voldsomt på at han netop var den underdanige, når han var vant til at have magten. Men når alt kom til alt, kunne han lide hende og det ønskede han heller ikke at lægge skjul på. ”Det tror jeg ikke. Jeg er mest af alt fristet til at kaste dig over min skulder og tage dig med hjem til mit palæ, hvor du kan tilbringe resten af dine dage,” svarede han imens et tilfredst smil udformede sig på hans læber ved tanken. At have hende hver nat? Det ville han bestemt ikke have noget imod! Og dog.. måske han ville ende med at blive træt af hende og den gik trods alt heller ikke, da han godt kunne lide at hun var det mysterium som hun var. Desuden vidste han at det ikke blev tilfældet, da han heller ikke ønskede at tage hende til fange som var hun et dyr, da han allerede havde sagt at han kunne lide hende utæmmet. Han trak let på skuldrene. ”Nok I har haft nogen der kunne minde om mig, men i sidste ende er de ikke mig. Der er ingen der er præcis som mig, og det ville være en skam hvis der var mange af mig, så ville jeg pludselig gå i et med mængden, frem for at være så speciel som jeg er,” svarede han kækt, hvor han lagde en masse tryk på ordene for at understrege at der ikke var nogen som ham, imens han løftede den ene hånd, for at lægge sin pegefinger under hendes hage, imens hans tommel strøg hende langs kæbelinjen, hvor han selv nød hendes helt så blide strøg over kinden. Jaredo kunne ikke lade vær med at smile, sådan som hun måtte vride sig under ham til hans behandling af hende, hvor det var rart at hun nød det så meget som hun gjorde. Desværre satte det bare en lyst i ham, en lyst efter hende, og det ville han snart ikke ignorere længere. Det tændte ham nemlig, når hun vred sig, kradsede ham over issen eller rev ham andetsteds, som det tændte ham at kunne høre hendes støn og suk, da hun ikke lagde skjul på at hun elskede hvad han gav hende. Han blev også ved i et stykke tid, inden han valgte at trække sig, hvor han slikkede hende hele vejen op ad maven og op mellem barmen, for at slikke hende over halsen. ”Sengen var ellers så pænt redt,” hviskede han drillende, som han havde lagt mærke til at hendes faste greb i lagnet havde gjort det hele rodet. Han bed hende pirrende i den bløde øreflip, imens han gned sit underliv imod hendes. ”Men nu hvis mig hvad du kan og dominér mig,” opfordrede han hende med en lysten stemme.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 23, 2013 10:48:54 GMT 1
Morende slap Tatiana en latter til hans ord. Barbarisk forekom det hende, at en mand skulle smide en kvinde over sin skulder, for derefter at bære hende med hjem. Det mindede hende om en huleboer, der gav kvinden et slag i hovedet, inden han trak hende i håret med tilbage til sin hule. Det var dog ikke et scenarie hun ønskede for sit eget vedkommende, men på den anden side, så troede hun end ikke, at han kunne gøre det ved hende. For det første ville hun ikke følge frivilligt med, som hun hellere ville dø, end at leve sit liv som en sølle fange. For det andet ville hun ikke klare sig som en fange, da hun var som et vildt dyr, og derfor blot ville blive ødelagt, hvis ikke hun havde frie græsgange. ”Jeg troede, at du var mere civiliseret en det.. Samt det, at du ikke ville hægte dig fast på bare én kvinde. Det kan også være, at jeg interessere dig nu, men selv jeg vil gætte på, at den interesse vil dale, hvis bare du har mig til rådighed hver dag … og mod min vilje,” kommenterede hun roligt. Begge havde de brug for at være frie, som begge deres personer ville blive ødelagt, hvis man forsøgte at sætte dem i bur. Hun ville desuden miste interessen for ham, hvis han forsøgte at tæmme hende, da hun på ingen måde var interesseret i at blive tæmmet! Hun ønskede at være fri til, hvad hun end ville, om resten af befolkningen så bifaldt det eller ej. Hun trak på smilet. ”Alt det er ord du kan sætte på hvem som helst vel.. Lige meget hvem man møder, vil vedkommende altid have en eller anden lille særhed, der gør personen anerledes, end resten af verdenen. På den led er ingen eller alle særlige,” sagde hun stilfærdigt, hvor det jo måtte være sandt. Det kunne godt være, at de fleste mindede om hinanden, men de ville aldrig blive hundred procent ens. Hovedet lod hun let falde på sned, så der kom en anelse vægt på den finger han kærtegnede hende med. Rart var det at blive rørt igen, men det ville de fleste vel også mene. Tatiana forsøgte ikke at skjule, at hun nød hans handlinger, og hvorfor skulle hun også gøre det? Hvis han gjorde det godt, var det trods alt bare at vise eller sige det, så han kunne fortsætte i den dur. I den sidste ende ønskede hun trods alt bare at blive behaget, og det blev hun også så sandelig i øjeblikket. Ryggen svajede hun let i nydelse, hvor den først kom i kontakt med madrassen igen, da han stoppede sin intense slikken, og i stedet begyndte at søge opad igen. Selvom han ikke længere var ved hendes nedre, kunne hun endnu mærke det varme og dunke, hvor hun sukkede dæmpet. ”Og jeg som troede, at det han om mig, og ikke om sengen,” sukkede hun, som hun lod de intense blå øjne falde på hans ansigt. Læben bed hun i, som han gnubbede sit underliv mod hendes, hvilket i den grad måtte pille ved hendes lyst, som hun også allerede var uroligt følsom. ”Hvad med at gøre mig færdig?” spurgte hun udfordrende, som han måtte bede hende om at tage styringen, hvor hun bad ham om at gå ned på hende igen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 23, 2013 11:22:49 GMT 1
Om det direkte var barbarisk at smide hende over skulderen og bære hende hjem som en sæk kartofler, kunne det måske være noget om, selvom Jaredo også havde en tendens til at gøre tingene … på sin egen særlige måde, frem for på en venlig og civiliseret måde. Han kunne sagtens være en gentleman, hvis han ville, men det var typisk kun for at få lokket kvinden med sig til sengs, for inderst inde, var der nok ikke særlig meget gentleman over ham, skønt han skam havde lært fine manerer og en anstændig opførsel, det hele var bare krakkeleret, efter deres onkel havde styret familien. Han trak blot på smilebåndet til hendes ord, hvor hans isblå øjne betragtede hende helt fløjlsblødt. ”Ser man det.. nu indrømmer du at jeg vil miste interessen for dig? Det kan være at du slet ikke er så interessant igen, hvis det er tilfældet?” spurgte han kækt, som smilet bredte sig lidt mere. ”Desuden kan du jo bare gå frivilligt med, jeg skal nok opføre mig ordentligt,” tilføjede han i en kæk hvisken, som han blinkede let til hende. Han tvivlede på at hun ville med ham, også fordi de havde hvert deres liv, men han måtte indrømme at tanken rent faktisk var fristende, da han godt kunne lide hende, men når det var sagt, havde hun nok ret i at han ville miste interesseren, hvis først han så hende hver dag, da hendes kommanderende ordrer, var noget som irriterede ham, så han ville nok bare ende med at dræbe hende til sidst, og det ville være en skam. ”Hvorfor skal du absolut ødelægge alt jeg siger?” spurgte han med et hævet bryn, imens han sukkede kort for sig selv. Han stoppede dog ikke de blide strøg langs hendes kæbe, da hun så ud til at nyde det, sådan som hun lagde hovedet mod hans hånd. Det var rart at mærke, hvordan hun vred sig og gav udtryk for at hun nød hvad Jaredo gjorde, som det opstemte ham selv, endda så meget at han snart selv måtte miste tålmodigheden, hvor han tog hele turen op ad hendes krop igen og dermed søgte væk fra hendes underliv. Han trak på smilebåndet til hendes ord, hvor det ikke forundrede ham at hun ville have at det handlede om hende og at det var hende der blev behaget. Han løftede let det ene øjenbryn til hendes ord, som det alligevel måtte overraske ham at hun ville have at han gjorde hende færdig. Han fnes kort. ”Udmærket, men så har der bare at vente noget godt til mig bagefter,” svarede han sigende, som han kyssede hende ned over halsen, hvor han lod sin ene hånd søge ned mellem dem, for at give sig til at kæle for hendes allerede følsomme nedre, imens hans læber bevægede sig ned ad hendes krop, hvor han stoppede ved hendes barm, som han gik i gang med at kæle for hendes følsomme brystvorte, imens fingrene kælede for hendes nedre. Han havde skam intet imod at skulle gøre hende færdig, da det altid efterlod ham med en selvtilfreds følelse, når han fik kvinden til at nyde hvad han gjorde, og det var mere end tydeligt at hun havde elsket hans kælen, da det i badet havde gjort hende lysten efter mere, og med det samme de var endt i sengen havde hun ønsket mere og nu ønskede hun at han gjorde det færdigt. Han lod roligt den ene finger søge op i hendes varme indre igen, hvor han begyndte at bevæge den ud og ind i et langsomt og pirrende tempo, imens hans tommel kælede for det mest følsomme sted.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 24, 2013 16:20:35 GMT 1
Det var bestemt ikke fordi, at Tatiana mente, at hun selv var uinteressant. Det var blot den almene tanke om, at man ville se vedkommende på daglig basis, der fik hende til at tænke, at Jaredo næppe ville finde hende morsom til sidst. Selv ville hun i hvert fald blive træt af ham, hvor hun også personligt tænkte, at man skule have ham serveret i små bider. Hvis man fik det hele og konstant, ville han blot blive for meget for en, og det gik aldrig folk godt, når de begyndte at irritere hende. Hun så ham blot ind i de isblå øjne, som han begyndte at vende hendes ord til noget negativt. ”Jeg taler blot ud fra den mand jeg ser, når jeg ser på dig, og den mand har næppe behov for en fast kvinde i sin seng. Du kan lide flirten og jagten ved at finde en ny kvinde, og den glæde ville blive taget fra dig, hvis du hang på mig,” sagde hun ærligt, mens hun roligt strøg hans ansigt. ”Og vi ved begge, at jeg aldrig ville gå frivilligt med dig. Jeg er min egen, og jeg vil aldrig få brug for, hvad du lige har tilbudt mig.. end ikke fra dig,” svarede hun roligt. Det var meget muligt, at hun syntes om ham, men tage med ham ville hun bestemt ikke! Hvis hun gjorde noget med mænd, slæbte hun dem med hjem, hvor de ville blive brugt til at opfylde mørkelvernes ønsker – både på godt og på ondt. Derfor ville hun bestemt ikke tillade, at hun var under end mand, da hun var vant til at være herskeren af de to parter. Hånden trak hun roligt til sig igen. ”Fordi du har brug for at blive pillet ned af din høje piedestal. Jeg ville desuden ikke være mig, hvis ikke jeg kom med de udtalelser, jeg kommer med, og tænk over det … Når alt kommer til alt, er det en af de ting du kan lide ved mig,” sagde hun selvsikkert. Hun ville skam ikke holde igen med sine udtalelser, da det udgjorde, hvem hun var, og hvis han var utilfreds med hende, kunne han jo bare gå. Hun ville i hvert fald ikke lave om på sig selv for nogen mand! At Jaredo ønskede at være en del af nydelsen, var Tatiana egentligt ligeglad med, da hun var langt mere optaget af sit eget behag end hans. Det at ligge med en person var måske for to personer, men han havde allerede fået nydelse ude i badet, og derfor mente hun godt, at han udelukket kunne koncentrere sig om hendes nydelse nu. Der var desuden også en vis sejr – for en mand – i at tilfredsstille en kvinde på denne vis, og derfor syntes hun endnu mere, at han skulle fortsætte. Han ville desuden være den bedste, og lige her og nu, kunne han vise, hvordan han helt og alene kunne præstere i sengen. ”Ja ja,” sagde hun affejende, som hun ikke rigtigt tog notis af hans ord, da hun blot koncentrerede sig om, at han gav sig. Hovedet og resten af kroppen lagde hun mageligt tilbage i sengen, som han begyndte at genoptage sine kys, samtidig med han begyndte med sine fingre. Hun ønskede, at han behagede hende, og som hun ønskede, skulle hun nok få. Det blev i hvert fald bevist på ny, som han føjede sig for hendes ønsker, frem for sine egne. Fingrende lod hun kælent glide over hans ryg, som hun endnu kunne nå, hvor neglende måtte efterlade et par lyserøde streger. Stønnet brød hendes læber, som han både kyssede hendes barm, samt stak en finger op i hendes varme indre. De intense små stød, fik sukkende til at forlade hendes læber hyppigere, som han måtte føre hende ind i en verden af nydelse…
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 24, 2013 16:57:43 GMT 1
Jaredo kunne ikke lade vær med at smile ved hendes ord, da hendes opfattelse af ham var helt rigtig. Han blev hurtig træt af en fast kvinde, ligesom han elskede at flirte med en smuk kvinde, da der altid var spænding i det, selvom nogle naturligvis var lettere end andre, men i sidste ende handlede det også kun om en ting; at få dem med til sengs, som det i princippet også havde været ved hende her. Desværre havde han bare ikke forberedt sig på at han ville komme til at synes om hende, da hun oprigtigt måtte betage og fascinere ham og han kunne rent faktisk sige med hånden på hjertet at han kunne lide hende for den hun var, hvilket var frygtelig sjældent, da han altid kun havde set på kvinder som en natlig hygge og aldrig mere. Det var ikke fordi der var mere mellem dem her, da de var enige om at holde det på det fysiske plan, men derfor kunne han stadig mærke at hun gav mere end hvad han var vant til på det personlige plan. ”Sandt. Men jeg har nu intet imod at holde på en kvinde i lidt længere tid, hvis jeg rent faktisk kan lide hende,” svarede han ærligt og med et svagt træk. En kvinde der kunne formå at imponere ham kunne han godt finde på at have i nogle nætters træk, men så blev det generelt aldrig til mere, da han var frygtelig dårlig til at binde sig til andre. At hun trak hånden til sig, tog han ikke så tungt, skønt han havde nydt hendes kærtegn. Han selv stoppede dog ikke sine strøg langs hendes kæbe, hvor det også blev til at han strøg hele hendes kind med sin hånd, imens hans øjne hvilede i hendes. Han trak morende på smilebåndet. ”Du har skam ret. Jeg kan lide det ved dig, selvom du stadig er irriterende,” svarede han morende, som han lænede sig mod hende og kyssede hendes læber i et næsten helt blidt og dog nydelsesfuldt kys. At hun ville have at Jaredo gjorde hende færdig, kom egentlig bag på ham, men han tog det ikke så tungt igen, da han ikke havde noget imod at give kvinden lidt, da han rent faktisk gik op i at begge parter fik noget ud af det. Det gjorde han måske ikke så meget ved kun at give hende, hvilket også var grunden til at han ville starte en ny akt, men det kunne sagtens vente, hvis hun absolut nød det så meget som hun tydeligvis gjorde, og det var naturligvis en sejr i sig selv. Han valgte derfor at give sig hen til hende igen og lade hende ligge og nyde hans gøren, hvor han bevægede sine fingre pirrende mod hendes underliv, imens hans tunge og læber holdt sig ved hendes barm. Han sukkede let, som hun lod neglene rive ham nedover den stærke ryg, hvilket efterlod mærker og en nydelse for ham selv, hvor det samtidig måtte tirre ham. Han valgte roligt at bevæge sig fra hendes barm og videre ned over hendes mave, inden hans hoved igen befandt sig mellem hendes ben, hvor han valgte at genoptage sin grådige slik med tungen, skønt han ikke trak fingeren ud af hende, men kun startede et hurtigere tempo, for at stimulere hende ordentligt, så hun kunne blive tilfredsstillet …
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 25, 2013 8:51:42 GMT 1
Det var for længst gået forbi Tatiana, at hun havde fundet Jaredos fascination, og ikke bare fascinationen af hendes krop, men af hende som person. Det glædede hende, at han faktisk kunne lide hende dybere, end til hendes udseende, da det naturligvis var en indre glæde for hende, når hun blev værdsat for det personlige. Det vægtede hun trods at en anelse højere end sit ydre, da det var den hun var. At det helt begyndte at lyde som om, at han ønskede at se mere til hende, gjorde hende nysgerrig. Det kom ikke videre bag på hende, da hun havde det med at betage de mænd, hun endelig tog med til sin seng, og der var han tydeligvis ingen undtagelse. Hun kunne dog ikke sige, at hans holdning var videre gengældt, da hun var vant til at kassere alle de mænd, hun lå med, efter at de havde været sammen. Mænd sagde hende nemlig ikke det store, da de blot var til engangsbrug, hvor de derefter kunne blive smidt ud som affald, for hendes vedkommende i hvert fald. Det var en anden sag med kvinder, da de fascinerede hende på et dybere plan, og derfor handlede hun naturligvis efter det. ”Du har måske ikke noget imod at holde på en kvinde i længere tid ad gangen, men det har jeg.. Det er ikke en stil jeg benytter mig af. Hvis jeg møder en mand, som jeg finder tiltrækkende, får han én nat med mig, og ikke mere end det,” sagde hun ærligt. Det kunne godt være, at hun hyggede sig med Jaredo, men det havde hun også gjort med mændene før ham, og det havde i den sidste ende ikke betydet noget for hende, så hvorfor skulle det gøre det nu? Hun var nemlig ikke en kvinde der pludselig blev blød og tænkte, at hun bare måtte have ham noget mere, som hun derimod kørte sin attitude og holdning helt ud. Kærtegnende af sit ansigt, nød hun, hvor hun lod ham fortsætte, til han valgte at kysse hende helt stille, hvor hun gengældte det. Underligt måtte det næsten helt være, efter alle de vilde forrige, men alligevel lod hun det stå på, til hun brød det et par sekunder senere. ”Og jeg kan kun sige i lige måde,” indskød hun drillende, som han selv havde kaldt hende for irriterende. …Hvor mange minutter de havde ligget der, havde Tatiana vitterligt ingen anelse om, men lige pludselig måtte hun mærke, hvordan nydelse skød igennem hendes slanke krop, og fyldte hende med ekstase! Fantastisk var det i sandhed, men også energikrævende, som hun måtte mærke, hvordan hun blev træt, samt hvordan hun måtte trække vejret tungt, de al behaget havde gjort hendes hals tør, grundet de mange støn og de hektiske åndedrag. Hendes ryg svajede, samtidig med at hun holdt i lagnet, som hun lettere knugede, da det sidste nydelsesrige suk forlod hendes læber. Pirret til over kanten var hun blevet, hvor hendes krop nu måtte dirre svagt, samt være yderst følsom. God kunne man roligt sige, at han havde været, hvor hun nu blot ønskede en smule ro, som hun selv havde fået, hvad hun ønskede nu. ”..Fantastisk,” hviskede hun en anelse stakåndet, da hun ikke havde kræfterne til at tale højere og mere gennemtrængende end det. Det ville formentligt også være nok for Jaredo, som hun ikke tvivlede på, at han ville være i stand til at ænse, at hun havde nydt hele scenariet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 25, 2013 11:06:32 GMT 1
Det var skam ikke bare hendes udseende Jaredo kunne lide, da hun helt tilbage fra start havde fascineret ham med sin person, hvilket han også havde ønsket at få mere af. Hun kunne godt nok også irritere ham fordi hun var feminist og ikke mindst frygtelig dominerende og en kontrolfreak, hvor hun kommanderede ham rundt, hvilket han hadede, da det gav ham lyst til at gøre oprør, som han også havde gjort flere gange, hvor hun havde slået ham eller gjort andet fysisk skade på ham, hvilket han et sted fandt morsomt, da han godt kunne lide at hun var sådan, men alligevel fandt han det irriterende og generelt måtte det hele irritere ham, da han hadede at han havde det sådan med en kvinde. Hendes ord fik ham til at trække morende på smilebåndet. ”Av.. nu sårer du mig jo helt smukke,” svarede han drillende, som han tydeligvis ikke mente det. Han endte også blot med at trække på skuldrene. ”Desuden har jeg heller aldrig sagt at jeg ville have en ny nat med dig, du er trods alt ikke den eneste kvinde derude, og så har jeg mine tvivl på at vi overhovedet vil se hinanden igen,” svarede han lettere affejende, som var han pludselig ikke videre interesseret i hende. Han ville helst have at den betagende følelse han havde af hende, forsvandt eller gik over, derfor passede det ham egentlig fint at det kun blev en enkelt nat, og så måtte han jo bare få det bedste ud af det med hende, så længe som han nu havde hende. Skønt det kun var et frygtelig blidt kys i forhold til de mange andre, måtte han stadig nyde det, som han måtte erkende at han nød alt ved hende. Han vendte blikket mod hende, hvor han ikke kunne holde den muntre latter inde, da hun gengældte hans ord, hvilket ikke kom bag på ham. ”Selvfølgelig er jeg irriterende, det er en del af min charme, men vi ved begge at du også kan lide mig,” svarede han kækt og selvsikkert. Hun havde trods alt selv indrømmet det, og det havde tydeligvis steget ham til hovedet. Jaredo blev ved med at kæle for hende i forskellige tempoer, hvor han til tider havde været helt pirrende og andre gange mere grådig og krævende, for at skubbe hende hele vejen ud over kanten og tilfredsstille hende. Han trak let på smilebåndet, da han kunne mærke hvordan hun nåede klimaks, hvor han slikkede safterne i sig, inden han kyssede hendes underliv og videre op ad hendes ene inderlår, som han igen havde fået et fast greb i hendes ben. At hun lå helt stakåndet og skælvende, kunne han ikke lade vær med at smile over, da hun tydeligvis havde nydt det. Hendes ord opfangede han skam også, selvom de ikke var mere end en hvisken, men som vampyr var det intet problem. Selvtilfreds gjorde det ham skam, at han havde tilfredsstillet hende som hun ville have det og mere end det, men det forundrede ham heller ikke, da han var erfaren på dette punkt og ikke nogen nybegynder, han vidste hvordan man skulle stimulere en kvinde for at give hende nydelse og bringe hende op i højderne. Han trak sig roligt, hvor han kyssede hende op ad kroppen igen, over hendes mave, hendes barm og op ad halsen, inden han kyssede hendes kæbe ganske blidt, imens han lagde sig ind over hende. ”Tilfreds?” spurgte han drillende, som han lod den ene hånd søge ned og lægge sig mod hendes bløde lår, som han strøg ganske blidt.
|
|