0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 26, 2012 20:47:21 GMT 1
Hans lettere flabede svar som nok var starten på det hun havde bedt om gjorde hende ingenting, endnu var han ikke irriterende men mon han ville blive det? Det måtte de jo se, til hans ord svarede hun med et skævt smil ”Så må du jo skynde dig, man ved aldrig hvornår jeg begynder at kede mig” svarede hun et intenst blik og rolig tone. Blikket hvilede på ham, så slet ikke ud til at hun ville se væk lige med det samme hvilket hun heller ikke gjorde. Hans næste ord måtte få et overlegent smil frem over hendes læber ”Kære… du aner slet ikke hvad jeg har lyst til” svarede hun med en blød stemme som dog tit kunne få folk til at gyse over den tydelig falskhed der lå i. Han udfordrede hende, men han vidste virkelig ikke hvor langt hun kunne gå, det skulle han dog nok komme til, for det ville hun jo sørge for. Mopset? Hende? ”Bare rolig kære, jeg skal nok lade være med at lade det gå du over dig hvis jeg bliver mopset” svarede hun med et hævede bryn og et muntert glimt der svagt kunne spores i hendes grålilla øjne. Hans flabethed gjorde hende intet, endnu. Derimod nød hun at han ikke længere var så formel og stille. Hun havde knap nåede at svar da han forvandlede sig hvilket skete ret hurtigt og effektivt. Folk skreg og løb rundt om end han stod ret stille, og mange forlod baren hvilket blev bemærket idet der blev markant mere plads at bevæge sig i, mere luft og mindre larm. Hendes blik var dog i mellemtiden rettede mod ham, og det kløede nærmest i fingrene efter at røre ved ham om end hun lod være. ”Meget flot præsentation, havde jeg vidst det ville være så effektivt havde jeg nok bedt om det noget før” lød hendes ord og snart var han atter forvandlet tilbage. ”Og nåh ja, du var rimelig.. nuttet” fortsatte hun drillende idet hun bedømte om han var en vild hankat. Han satte sig atter ned og hun så roligt på ham mens der blev mere og mere tomt om end faren var over, hvor underholdende. ”Undtagelser for min skyld… sikke en gentleman” svarede hun med et suk mens hun sendte ham en fake illustration af et drømmende blik som så hun på sin drømmefyr, dette varede dog kun i få sekunder inden hun brød ud i latter og rystede på hovedet over det hele. Hans sidste ord fik hende til at smile drillende ”Alene…? Jeg ved godt hvor vi kan være alene…” sagde hun nærmest opfordrende og med et hævede bryn i en drillende facon. Ikke glad for smerte, hun smilede og sænkede stemmen, ikke at det ville volde ham besvær med at høre for der var blevet mere stille som folk skred ”Jeg er sikker på at du vil nyde den form for smerte som jeg kan pådrage dig kære” svarede hun med en hviskende og sensuel stemme. Da han på forhånd undskyldte kunne hun ikke andet end morer sig, det hele var en del af den store plan. Omsider rejste han sig og tog plads bag hende, hans hænder fandt hendes skuldre og nakke og det var nok første gang hun lod ham komme tæt på sig uden at virke mistænksom eller opmærksom. Hun nød faktisk den massage han gav hende, for han var skam god, men nu var det ikke formålet at få massage. Hendes ene hånd strøg forsigtigt bagud, strejfede hans lår, det var ikke let, men smidig var hun og stolens højde gjorde det lettere for hende at nå sit mål. Hendes fingre strøg ind under hans T-shirt og strejfede hans bar hud med hendes lettere kølige fingre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 26, 2012 21:51:36 GMT 1
Nicklas hævede et bryn, men så samtidig tænksom ud. Hun havde før sagt, at hun gerne ville have modstand. Modstand havde han jo givet hende indtil videre, for han kunne have kørt meget mere efter hendes primisser end han egentlig gjorde "jaså? Og hvordan holder jeg så lige din interesse? Udover at give dig udfordring, som jeg åbenlyst er temmelig dårlig til". Han så stadig udfordrende på hende, men denne gang var der noget mere drillende end ærligt over hans stemmeføring. Hendes svar fik ham igen til at smile svagt "så må du jo vise mig det". Det var tydeligt, at han bestemt ikke veg for hende. End ikke hendes lille stemme gjorde ham bange, men det var samtidig også tydeligt, at han gerne ville vide mere. Hun havde fanget hans nysgerrighed, og han havde bestemt ikke tænkt sig at bakke ud. Han ville køre den ligeså langt som hende, hvis ikke længere, hvilket også var mere end tydeligt. Ikke at han var helt vild efter hende, men han var nysgerrig efter at se, hvad hun havde at byde på. At hun sagde, at hun ikke blev mobset, fik ham blot til at smile "så ville du måske lade det gå ud over det stakkels inventar? Er det ikke lidt synd?" Igen den flabede tone. Igen det drillende glimt i hans øjne. Han var virkelig flabet lige nu, men igen... hun havde jo selv bedt om det. Ved hendes næste svar kunne han ikke helt lade være med at grine, idet han lavede et lille buk for hende "altid til tjeneste frøken". Igen havde han en flabet undertone i sin stemme, og det var tydeligt, han gjorde grin med det "men tak for komplimentet. Jeg har nu altid kun fået at vide, at jeg er skræmmende og ikke nuttet". Der var et drillende glimt i hans øjne, men igen var der ingen tvivl om, at han var ærlig. Han var faktisk mere ærlig end han havde været i lang tid. Nicklas kunne ikke lade være med at grine af hendes dryppende sarkasme "tag det nu ikke ilde op. Se det sjove i det i stedet for". Ikke fordi han ville kommandere med hende, men fordi han ville have hende til at fokusere på det positive. Han lavede ligeså meget sjov med det, som han mente det, for han kunne virkelig se det sjove i at følge hendes ordrer. Igen brød der et smil frem på hans læber. Så han ville nyde hendes form for smerte? "Det kommer da så sandelig an på, hvad det er du har tænkt dig at gøre ved mig". Hans tonefald var stadig drillende, men igen var der noget udfordrende med ind over. Hans smil voksede en smule, da hun sagde, hun kendte et sted, de kunne være alene "javel. Jeg synes ligesom at kunne fornemme, at du gerne vil have, vi smutter?" Han havde lagt mærke til den opfordrende tone i hendes stemme, men han ville stadig være helt sikker på hendes intentioner "og hvor er det sted henne om jeg må spørge?" Hans tonefald var drillende, og der var ingen tvivl om, at han spillede lidt dum med vilje. Han tog sig egentlig ikke af, at hun både strejfede hans lår og hans mave. Han havde jo tilladt hende´at gøre, hvad der passede hende, men han kunne alligevel ikke lade være med at smile svagt over det. Han fortsatte blot med at massere hendes skuldre og nakke, men hun skulle ikke blive ved længe før hun havde hans fulde koncentration. Han var trods alt mand og så var hans mave nok hans mest ømtålelige punkt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 26, 2012 22:18:02 GMT 1
Havde han givet hende modstand? I så fald ikke den form for modstand hun søgte. Som hun selv havde sagt var hun ret besværlig, det havde hun jo allerede advarede ham længe før de var kommet så langt. ”Prøv dig frem…” svarede hun ved hans spørgsmål. At hun ikke gav ham ret i at han var dårlig til det var vel ret underordnede for det havde han jo lige sagt at han var. hans drillende tone som kun forblev der idet han forsatte bragte et muntert smil frem over hendes læber ”Det har jeg skam også i sinde” svarede hun med et glimt i de grålilla intense øjne som ikke forlod ham før han rejste sig for at give hende den meget behagelig og næsten bedøvende massage. Skulle hun få lyst til at opsøge ham var det nok massagens skyld, han var rimelig god. Hun ønskede ikke at han skulle være bange for hende, det ville da være kedeligt, hun ønskede derimod en selvsikkerhed, en styrke, en hårdhed, modstand, at han prikkede til hende. Men hun kunne jo ikke finde disse ting som alle de mænd hun kom i nærheden af og slet ikke i en hun bare stødte tilfældigt i på gaden, at det var Dvasias betød jo ikke det store, ikke alle mænd havde disse egenskaber. At han ville køre den lige så langt som hende var vel kun godt, for det ønskede hun, det gav hende mere modstand og lyst til at fortsætte. ”Inventar? Ja måske… det er da en bedre løsning synes du ikke..?” svarede hun i en lige så flabet tone som hans. Okay hun havde nu ingen planer om at gå løs på møbler, det krævede jo lidt at hun blev vred, og det var hun slet ikke. Han bukkede for hende hvilket fik hende til at grine kort og ryste på hovedet af ham. Hans latter kom nu ikke bag på hende, for hun havde også sagt det drillende, en panter var sjældent nuttet og slet ikke i aktion hvilket folk tit så ham sådan? Hun smilede dog muntert ved hans ord ”Gad vide hvorfor” svarede hun ironisk. ”Det sjove?” sagde hun med et lettere hævet bryn, hvor var det sjove. Men fint nok, det var også i orden hvis han fandt det morsomt og nu hvor hun tænkte over det kunne det måske blive eller være sjovt. ”Det finder du kun ud af på en måde…” svarede hun hemmelighedsfuldt. Hun havde jo allerede vakt og opretholdt hans interesse, ellers var hun ret sikker på at han bare ville have undskyldt sig og gået eller forsøgt på det. ”Kunne du ligefrem fornemme det? jeg troede ellers jeg var diskret” svarede hun lettere drillende. de skulle ikke langt hvis han skulle spørge, desuden havde hun i sinde at vise ham det frem for at sige det. Han virkede fortsat rolig mens han gav hende massagen til trods for hendes blide kærtegn, hans spørgsmål fik dog et tilfreds smil frem over de fyldige læber idet hun vendte sig om mod ham, lod sine pegefingre hægte sig ved buksekanten og trak ham tættere på sig ”Vil du virkelig gerne vide det..?” spurgte hun med en sensuel og intens tone uden at hun lod blikket forlade ham. Den ene hånd sneg sig roligt ind under T-shirten igen og kærtegnede blidt hans veltrænede mave, hendes blik forlod ikke hans et eneste øjeblik.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 26, 2012 22:51:10 GMT 1
Nicklas' smil voksede en smule ved denne udfordring. Han vidste, at han blev nødt til at gøre sit, for at hun holdte interessen "du siger noget. Jeg må jo se, hvad der virker". Han havde stadig det udfordrende glimt i øjnene, men hans blik veg ikke fra hendes. I takt med at han masserede, gled hans hænder videre ned ad hendes ryg, men nu blandede han samtidig massagen med en blid nussen. Hendes næste svar fik ham dog til at smile lidt mere endnu "jeg kan næsten ikke vente". Hans toneleje var igen flabet, men han kunne alligevel ikke helt skjule sin nysgerrighed for, hvad hun havde i vente for ham. Lige på det punkt var han nok lidt irriterende, for han blev altid så fandens nysgerrig når folk holdt noget hemmeligt for ham. Han spurgte dog ikke, for han havde stadig en hvis tålmodighed og hun havde sagt, hun nok skulle vise ham det, så det var bare at vente. Hendes næste svar fik ham igen til at grine "jeg ville nok foretrække inventaret frem for mig, jo". Han havde igen det drillende glimt i øjet og det var tydeligt, at han morede sig lige nu. Hun var virkelig speciel, det måtte han give hende, men det hjalp også til, at han holdte interessen, for hun skildte sig ud. Hun var ikke lige så kedelig som alle andre. Den credit måtte han give hende. "tja måske fordi en panter eventuelt ikke er så sød, når først den bliver sur". Igen var han flabet, men han havde samtidig et drillende glimt i øjet. Det var på ingen måde for at udstille hende som dum, men lige der kunne han ikke lade være med at fortsætte den. Hans drillende glimt blev i øjnene, idet han blot nikkede til hendes spørgsmål, for der var vel egentlig ikke mere at sige om den sag. Hun så ud til have slået sig til tåls med tanken. Ved hendes næste svar, var der igen det nysgerrige glimt i hans øjne, omend svagt "jaså? Har du altid så mange hemmeligheder eller er det kun fordi det er mig? Og som sagt... du kommer bare an". Denne gang var han igen udfordrende. I takt med han blev nusset mere og mere på maven, flyttede hans hænder sig mere og mere rundt på hendes overkrop, men nu havde han mere ændret det til en nussen end en massage. Hun havde jo bedt ham om at prøve sig frem, så det gjorde han da. Hendes spørgsmål fik ham for gud ved hvilken gang til at grine "jeg fik i hvert fald et lille hunch om det, så helt diskret var du ikke". Han lød igen drillende, mens han blot blev ved med at møde hendes blik. Han lod sig trække ind til hende og han trak igen svagt på smilebåndet ved hendes spørgsmål "jeg kan næsten ikke vente". Igen det nysgerrige glimt i hans øjne, men samtidig noget udfordrende, næsten som om han lydløst spurgte hende, om hun turde fortsætte den. Han vidste dog allerede godt, at hun ville køre den om end ikke færdig så meget langt, hvis han blot kunne blive ved med at holde hendes interesse.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 27, 2012 16:29:15 GMT 1
Hun smilede morende og nikkede blot kort for ligesom at give ham ret i hans ord som hun jo selv havde forslået. Det udfordrende glimt der ikke forlod hans øjne fandt hun blot underholdende, og hun havde da intet imod at give igen og tage udfordringen op. Massagen forblev ikke ved hendes skuldre men gled ned over hendes ryg og blev til nussen, hun nød dette og måtte tage hårdt fat ved sig selv inden hun gyste. At han ikke kunne vente fik en morende latter over hendes læber ”Selvfølgelig kan du ikke det… du kan vel fornemme at det er noget stort” svarede hun. Havde hun været en kat havde hun vist klør, havde hun været en vampyr havde hun nok vist tænder. Dette skulle nok blive sjovt, og hun var allerede spændt på hvordan denne aften ville slutte. For hendes skyld måtte han gerne blive nysgerrig og irriterende, han kunne blive lige så irriterende som han ville hun skulle nok sætte ham på plads, det gjorde hun altid. At han gav hende ret i at inventaret var en bedre løsning var noget hun havde regnet med så hun smilede blot ”Godt, så er vi da enige om noget” ordene blev sagt med et flabede og alt andet end seriøst suk som spillede hun rollen af en gammel hustru der var træt af de uenigheder hun havde med sin mand, det eneste hun manglede var at slå ud med hånden og himle med øjnene. ”Nej virkelig” svarede hun med et lettere hævede bryn ”Jeg troede ellers de var en større udgave af killinger..” fortsatte hun ironisk. Dette skulle dog ikke vare ved for snart var der noget helt andet der optog hendes sind. Hans følgende ord bragte et muntert smil over hendes læber, eller så muntert som hendes stoneface af et kønt ansigt kunne visse ”Hemmeligheder? Jeg vil hellere sige at jeg nærmere er mystisk.. ” svarede hun med en drillende tone. Som hendes kærtegn voksede gjorde hans ligeså, på det punkt var de vel ret lige. Han kunne sagtens prøve sig frem, men der skulle alligevel noget tid, nemlig hendes ømme punkter inden hun bare gav sig sådan. Hunch? Aha. ”Pokkers, jeg gjorde ellers mit bedste” svarede hun med en tone der kunne få folk til at tro at hun oprigtigt ærgrede sig, hvilket hun ikke gjorde. hendes blik hvilede i hans og veg ikke et sekund, ved hans ord rejste hun sig op ”Nåh da… så kom” svarede hun og ventede faktisk ikke på at han ville følge med. Hun greb hans hånd, var så udfordrende at hun tillod sig at flette sine fingre i hans, mens hun greb sin kappe og trak ham med dybere ind i baren. Folk var der endnu af men ingen ænsede dem da hun trak ham med mod baglokalerne. Døren ud til gangen åbnede hun og snart var der flere rum i sigte. Dørene var låste, det vidste hun, men da hun havde fundet det værelse hun søgte standsede hun, slap hans hånd og satte sig på hug. Frem trak hun dirke og dirkede låsen op på relativ kort tid inden hun åbnede døren vis lås endnu var intakt. Hendes blik blev nu vendt mod ham ”Nåh… kommer du ind” spurgte hun drillende inden hun trådte ind i værelset. Der var ikke stort, men et vindue var der, gardinerne var trukket for, og en seng. Et skab i den ene ende men heller ikke mere.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 27, 2012 21:29:16 GMT 1
Nicklas' smil steg blot en smule ved hendes nik, for mere var der vel ikke at sige i denne sag. Hun havde givet ham lov, og nu prøvede han sig blot lidt frem. Selv han var lidt udfordrende, for idet hans hænder kørte nussende rundt, fik han ramt flere intime steder, om det var med vilje eller ej, viste han ikke, men selv hun ville nok kunne regne ud, at det var helt igennem gennemtænkt med vilje. Hendes næste svar fik ham igen til at grine. Det lød jo næsten... arrogant? Nej nærmere selvsikkert, som om hun var sikker på, at hun havde ham i sin hule hånd eller snoet rundt om sin lillefinger "jeg må indrømme at det var det indtryk, du gav mig". Smilet voksede en smule. Han havde spillet efter hendes regler, og han havde nok tænkt sig at blive ved med det, men mest af eget valg og ikke fordi hun manipulerede ham til det. Han havde trods alt bestemt sig for at lade hende styre det. Igen kunne Nicklas ikke lade være med at grine af hendes ord, men denne gang kommenterede han det ikke. Han fastholdt blot sit blik i hendes uden at vige. Lige her var det fordi, han ville vise hende den smule modstand der lå i, ikke at kigge væk, men også ligeså meget for at vise hende respekt ved at fastholde blikket. Igen latteren ved hendes ironiske svar "så bliver jeg desværre nødt til at skuffe dig. De kan være ret søde jo, men deres kløer og tænder er bestemt ikke til at spøge med. Det er faren ved at folk bedømmer mig på min alder. De undervurderer mig, hvilket jo så igen er deres fejl, men jeg skal ikke klage. Det gør det blot nemmere for mig". Han havde igen det drillende glimt i øjet, men samtidig var han også ærlig. Det var nok det han hadede mest ved at være så menneskelig, det var at folk ikke så ham som en trussel, og derfor så altid bare vendte ryggen til ham for at gå. En handling han altid havde fået dem til at fortryde. Nicklas' smil voksede igen en smule over hendes svar, men han fastholdte stadig blikket i hendes "du er både mystisk og hemmelighedsfuld. Men som sagt... jeg finder nok ud af, hvad du har planlagt". Igen det udfordrende glimt i øjet. Han brugte denne lejlighed til at strejfe hendes lår med sine fingerspidser, stadig med nussende bevægelser. Det var dog kun en meget kort berøring og sekundet efter befandt hånden sig igen på hendes ryg. Hendes tone fik ham igen til at grine. Han vidste godt, at der var skuespil for alle pengene, men så god en imitation havde han ikke set længe "det må jeg give dig. Du kan nu dit skuespil ret godt. Du kunne sagtens gå for at være en prociansk grevinde". Igen var han flabet og det drillende glimt i øjet var igen tilbage, så der var ingen tvivl om, at selvom det var en kompliment, var det stadig ment i sjov. At hun rejste sig og trak afsted med ham, var ikke noget der overraskede ham. At hun flettede sine fingre ind i hans, gjorde ham heller ikke noget, men han lukkede fingrene om hendes hånd for ikke at glide ud af hendes greb, da hun begyndte at trække. Han blev ført ud til et lokale bag ved baren. Han havde aldrig været herude før, men Valencia kendte tilsyneladende til det, så han lod bare hende føre. Han tog sig ikke videre af, hun dirkede låsen op, men da hun gik ind smilede han svagt "hvis du synes" lød hans drillende svar, men hans udfordrende glimt i øjnene var tilbage, da han trådte ind over dørtærskelen og lukkede døren. Der sad ingen nøgle i og han havde ikke et dirkesæt på sig, så han kunne ikke låse døren, men han gik ud fra, at ville Valencia have låst døren, skulle hun nok selv gøre det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 28, 2012 16:24:33 GMT 1
Hun lod hans hænder vandre hen over hendes krop uden at stoppe ham, lod ham gå på opdagelse mens hun faktisk nød hans hænders vandring. Han fik ramt adskillige ømme punkter hvor hun blot styrrede sig og ikke gav udtryk for velbehag, så let skulle han heller ikke have det om end hun af og til ikke havde kunnet holde en mindre trækning tilbage eller et svagt gys. I nogle sekunder hvilede hans hænder på hendes lår og hun så roligt ned på dem uden at flytte dem eller bevæge sig det mindste. Arrogant, selvsikker, ja det var jo sådan set op til ham. Hun vidste bare at hun kunne give ham noget som mange kvinder troede at de kunne, men som sikkert ikke kom så langt som hun gjorde. Om hun havde snoede ham om sin lillefinger vidste hun ikke helt, men han blev så noget ved hendes måtte holde ham der. Hendes bleg ikke veg fra hans hvor hans ord fik smilet over hendes læber til at vokse sig en anelse større ”Godt.. for det er heller ikke helt småt” svarede hun kækt. Hvorfor han spillede med anede hun ikke, et sted var hun også ligeglad. Hun stødte ret sjældent på en person mere end en gang og hvorfor skulle han være end undtagelse. Hun havde absolut intet imod ham, endnu, for han havde da fulgt hendes regler og havde endnu ikke trådt hende over tæerne hvilket han var ret heldig hvis hun selv skulle sige det, eller smart. ”Nåh dem har du måske også været i nærheden af… store katte bliver måske tit tiltrukket af små?” svarede hun en anelse flabede og dog med et drillende glimt i intense øjne. Fortsat veg hendes blik ikke var hans, og hans ikke fra hendes hvor hun slet ikke så ud til at have i sinde at slå blikket ned overhoved, hvorfor skulle hun også det? Hun kunne tit selv været ret nedladende overfor folk, vise udadtil at hun ikke tror de har evner men aldrig har hun dummet sig ved at vende nogen ryggen, hun vendte aldrig folk ryggen medmindre hun vidste at hun kunne stole på dem til et vist omfang. ”Og det er måske mystikken og den hemmelighedsfulde mine der opretholder din interesse og grunden til at du endnu er her…?” svarede hun ganske roligt og lettere spørgende. At hun var en fandens god skuespiller tvivlede hun ikke på, som spionleder var det oplagt at hun kunne spille skuespil og lyve sig ud af problemerne hvilket hun havde gjort overraskende mange gange. At han sammenlignede hende med en prociansk grevinde eller sagde at hun kunne have været det fik hende til at fnyse ”Sikke dog, så burde jeg næsten lade være. Men kære, skuespillet høre med til jobbet, du kunne måske lære nogle tricks hvis du ønskede at slutte dig til” at tilbyde folk job var noget hun gjorde af og til, men kun folk hun troede kunne fungere, om han gjorde vidste hun ikke, men hvis han interesseret sig for det ville hun da selvfølgelig teste ham og tjekke hans baggrund. Han fulgte med uden brok og stemte heller ikke fødderne i jorden og forlangte at vide hvor de skulle hen, endnu engang et træk der var anderledes ved ham. så snart han trådte ind i rummet og lukkede døren lod hun dirkene gøre deres arbejde og låste roligt, folk skulle nødigt komme brasende ind og… afbryde dem. Da døren var låst vendte hun sig om mod ham, lod hovedet glide på skrå mens hun studerede ham ganske roligt. Det udfordrende glimt i hans øjne bemærkede hun hvor hun selv sendte ham et lige så udfordrende glimt og suppleret med et smil.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 28, 2012 20:28:21 GMT 1
Nicklas havde godt lagt mærke til, at hun ikke kunne lade være med at bevæge sig, når han ramte visse steder, så han begyndte at memorere dette og ramme de punkter oftere og oftere. Det morede ham vældigt, også fordi det samtidig var udfordrende. Hans blik forlod stadig ikke hendes og hans blik var stadig ligeså udfordrende, som det hele tiden havde været. Ved hendes ord hævede han et bryn, men havde stadig et smil på læberne og det udfordrende glimt i øjnene "hvis du bliver ved med kun at snakke om det, ender det med, at jeg bliver utålmodig". Hans ansigtsudtryk var stadig udfordrende, men hans stemme havde fået en snert af utålmodighed i tonen. Nok var han tålmodig, men der var så sandelig også grænser. Ved hendes spørgsmål kunne han igen ikke lade være med at grine "tja... Lige så ofte som små katte bliver tiltrukket af store vil jeg tro?" Også hans stemme var både flabet og drillende. Han var stadig ikke helt sikker på, om hun stolede på ham, men indtil videre lod det til, at hun i det mindste ikke var så mistroisk længere. Hans smil voksede en smule ved hendes spørgsmål, mens han blot så lidt tænksom ud "det og så at du er noget helt for dig selv generelt". Igen var han ærlig, men han var samtidig stadig udfordrende. Hans nussende hænder kørte stadig rundt over hendes krop, men nu mere på de steder, hvor han vidste, hun var følsom. Det var helt overlagt, men han fik det dog stadig til at ligne tilfældigheder. Hans bevægelser stoppede dog kort, da han overvejede, hvad det egentlig var hun sagde "jeg synes nu, jeg har det fint nok med at være dusørjæger. Men ellers tak for tilbuddet". Hans smil voksede en smule, og han begyndte igen sit nusseri. At hun låste døren, overraskede ham egentlig ikke. Han havde fornemmet, at hun helst ikke ville forstyrres. Da han havde optaget sit nusseri igen, så han blot udfordrende på hende "well princess... your move. Nu har du fået mig i enrum. Nu er jeg for en gangs skyld forsvarsløs". Igen var der en udfordrende undertone i hans stemme, og han fortsatte ufortrødent sit nusseri, hvilket igen var helt med vilje.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 29, 2012 12:41:23 GMT 1
Hans forsøg på lade som om han ikke ramte hendes ømme punkter med vilje virkede ikke særlig godt, hun nød dog hans nussen og ønskede gerne mere. Udfordringen forlod vidst ikke deres blikke hvor de så udfordrende og kækt på hinanden, insistere jer på at fortsætte. Hans hævede bryn og ordet bragte blot endnu et smil frem over hendes læber ”Det er også meningen” svarede hun drillende og med en udfordrende og lokkende tone i stemmen. Den utålmodig klang i hans stemme opfangede hun uden besvær og kunne ikke andet end morer sig over hans utålmodighed. Den flabede og drillende tone morede hende og vakte skam også noget i hende. Hendes øjne strålede af sensualitet og udfordring hvor hun lagde hovedet en anelse på sned ”Nåh da… er der noget deri du vil uddybe?” spurgte hun og denne gang var det hendes tur til at være flabet. Helt stolede hun ikke på ham, men hun var ikke længere så mistroisk som hun ellers havde været i starten. Dette skulle nok blive morsomt, og hun glædede sig allerede til at se udfaldet. At han smigrede hende, eller bare var ærlig fik hende til at hæve det ene bryn men endte med at smile et tilfreds smil ”Godt godt” svarede hun blot, slet ikke takkede ham for hans pæne ord som fine damer ellers ville have gjort, men han ventede næppe at hun takkede. Hans nussen fortsatte og hun nød den, at han takkede nej fik hende blot til at trække på skuldrende ”Det er jo dit valg” lød hendes svar, for det var det jo. Selvfølgelig ville hun ikke forstyrres, det ville da bare ødelægge det sjove, og dog, lidt ballade havde hun jo intet imod. Atter var han henne hos hende hvor han gav sig til at nusse hende igen. Hun lod sine hænder stryge hen over hans bryst, lod dem vandre hen over hans skuldre og rundt om hans nakke. Hans ord fik smilet frem over hendes læber igen ”Forsvarsløs…?" svarede hun mens hun trak ham helt tæt på sig. Den ene hånd begravede sig i hans hår hvor hun trak hans hoved tættere på sig hvor hun lod læberne være lide ude for hans øre ”Hvor forsvarsløs?” hviskede hun, lod sine læber strejfe hans hals.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 29, 2012 19:02:55 GMT 1
Igen kunne han ikke undgå at se, hun nød det, så han fortsatte ufortrødent. Hans blik gengældte hendes, stadig med et lige så udfordrende glimt i sine øjne som i hendes, mens han blot smilede svagt. "Hvor længe har du så tænkt dig at lade mig vente?" Hans stemme var rolig og fattet og denne gang var der ikke skyggen af tålmodighed i den, men det var stadig en tilkæmpet ro, man dog ikke ville opfatte, hvis man ikke kendte ham godt nok til at vide, hvordan han ville lyde normalt. At hun var ligeså flabet som han var, morede ham en del. Da hun dog lagde hovedet på skrå og så forførende på ham, kunne han ikke lade være med at smile lidt mere. "Tja... Små katte har altid været tiltrukket af mig. Spørgsmålet er jo så bare om du er en af slagsen" sagde han, igen lige så flabet som altid, men stadig med det udfordrende glimt i sine øjne. Hans hænder arbejdede fortsat med at nusse hende, og stadig flere og flere gange kørte han over hendes ømme punkter. Han undlod at svare på hendes korte svar, for han havde jo ikke rigtigt noget at sige til det. Det havde han dog, da hun trak ham helt ind til sig og spurgte om, hvor forsvarsløs han egentlig var. Hans hænder kørte fortsat nussede over hendes krop da han hviskede: "Så forsvarsløs at du egentlig ville kunne gøre, hvad du havde lyst til lige nu". Hans blik var stadig udfordrende og han kunne ikke helt lade være med at nyde, at hendes læber strejfede hans hals. Han strakte den ubevidst en smule, mens han fortsat blot nussede hende med den ene hånd, mens den anden hånd havde lagt sig om hendes liv, for ligesom at sikre at de blev tæt sammen. Dette var dog også på en måde for at udfordre hende til at fortsætte, bare for at se hvor langt, hun egentlig ville gå.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 29, 2012 21:25:50 GMT 1
Selvfølgelig nød hun det, han havde på rekordtid fundet nogle af hendes ømme punkter og derfor var det svært ikke at nyde eller reagere bare engang imellem. Fortsat var deres blikke låst fast ved hinandens, noget hun intet havde imod især fordi hans øjne der var kønne, så hvorfor ikke? ”Ikke særligt længe…” svarede hun med en drillende undertone og et munter glimt i øjnene, for det var jo sandt, hun kunne nu også høre at tålmodigheden var ved at slippe op hvilket kun var godt, han var nu mere tålmodig end hun havde forventede, men heldigvis havde hun brudt igennem og formåede at vække hans interesse så meget at han var gået hen og blevet utålmodig. Hans følgende svar måtte morer hende en del, hvor hun brugte neglene på den hånd der var inden under hans trøje til at stryge hen over hans hud som var de klør ”Så er du nok heldig, for nu er en af de store også tiltrukket af dig” svarede hun dristigt og ligeud, hvorfor svøbe det ind, han var en mand, ønskede vel at høre det sagt uden al den pladre kvinder normalt svøbte deres snak ind i. Hans hænder syntes ikke at stoppe et eneste sekund, og hun lod ham heller ikke gøre det selv hvis han besluttede sig for det, for hun nød det alt for meget. Hans hviskende svar bragte blot et smil over hendes læber, et tilfreds smil. Hun vidste skam at han ville reagere vis hun gik for vidt, men sådan som han sagde det og måden han opfordrede hende til at fortsætte fik hende til at skyde alle tanker og forsigtighed og at gå langsomt frem til side, alligevel tøjlede hun sig lidt endnu, men hun lidt. Halsen strakte han for hende hvor hun blot smilede, nåh det kunne han vidst lide. Hun fortsatte sine kys, blidt, forsigtigt og helt nænsomt, så blid ville man aldrig tro at hun kunne være, men det var hun nu langt fra altid. Hendes tunge tittede frem for at strejfe den bløde og varme hud ved hans hals, hvor hun nærmest smagte på ham, og sukkede svagt mod hans hals af nydelse over hans arme der blev lagt om hende og som trak hende helt tæt på ham. Hendes ene hånd nussede ham blidt i nakken, den anden sneg sig atter ind under hans T-shirt og strejfede hans hud, fingrene strøg hen over huden, undersøgte hans krop ved at røre ved alt hvad der kunne røres.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 30, 2012 16:13:16 GMT 1
At hun så ud til at nyde det, fik ham blot til at ville fortsætte endnu mere, og han nød rent faktisk, at hun af og til ikke kunne lade være med at reagere på hans berøringer. Det var kun et tegn på, at han jo rent faktisk gjorde noget rigtigt. Hendes svar fik igen flabetheden frem i ham. Han vidste ikke hvorfor, men han var lidt i et drillende humør, selvom han jo stadig samtidig var udfordrende. "Nånåå. Og hvor længe er 'ikke særlig længe' så?" lød hans lidt for flabede svar, selvom hans øjne stadig udfordrede hende. At han var blevet utålmodigt, havde næsten været forudsigeligt. Det havde kun været et spørgsmål om, hvor tålmodig han egentlig var. Hendes svar, fik hans smil til at vokse en smule, samtidig med at han morede sig lidt over det. "Jeg syntes nok, jeg kunne mærke det en smule på dig" lød hans drillende svar. At han kunne mærke det en smule på hende, var mere sarkastisk ment, for han havde nu trods alt længe kunne mærke på hende, at det gik nogenlunde godt. Hun havde ganske ret i, at det ikke gjorde ham noget, at hun ikke pakkede det ind, for han havde ikke noget imod folk, der var direkte. Det betød blot, at de kunne fortælle deres meninger ligeud, hvilket i hans øjne var positivt. Nicklas havde ingen intentioner om at stoppe lige nu, for det var tydeligt, at hun nød hans berøringer. At hun selv begyndte at nusse ham igen, fik blot nydelsen frem i ham, men han viste det ikke i så høj grad som hende, men når hun af og til fik ramt med neglene eller ramt et særligt ømt punkt, gibbede det i ham af nydelse. At hun fortsatte med at kysse ham på halsen, var noget han blot nød endnu mere, samtidig med at han fortsatte med at nusse hende. Nu sørgede han så bare for at ramme hendes ømme punkter mere end nogensinde, men hans hænder arbejdede stadig over hele hendes krop.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 31, 2012 17:48:12 GMT 1
Hun ville måske have været i stand til at skjule at hun nød det hvis hun ellers havde anstrengt sig, men der havde været en god grund til ikke at gøre det. Lod hun som ingenting ville han nok blive træt af at forsøge og opgive det, det havde hun prøvede før nemlig. Hun havde opdagede at det modsatte køn nød at høre eller se at tingene gik ligesom de ville have det, og at de gjorde det rigtigt, så små lyde eller bevægelser var altid velkomne. Måske var Nicklas anderledes men det fandt hun kun ud af ved at forsøge sig frem, og desuden var de jo lige begyndt at gøre hinanden bekendtskab. ”Jo mere ivrig du bliver, jo kortere tid vil der være til det…” svarede hun i en drillende tone og med et glimt i øjnene som ej forlod ham et sekund. Han skulle da bare blive helt utålmodig, så skulle hun nok være sød og gøre en ende på hans pinsler, eller hvordan han nu havde det med det hele. Hun havde lyst til at daske ham på skulderen ved hans flabede svar, ikke fordi hun blev vred derimod. Hun endte dog med at himle med øjnene over hans ord ”Nå så blev man vidst helt selvsikker” svarede hun med et lettere hævet bryn. At han nød hendes kærtegn og strøg kunne hun da se, især brugen af neglene efterlod en reaktion hos ham. Hun smilede over dette mens hun blidt skubbede ham tilbage mod sengen og ned at sidde på den. Uden at vente på reaktion, eller hans mening satte hun sig på skødet af ham og var allerede i færd med at trække T-shirten af ham. Var der noget han ikke brød sig om måtte han da sige til, for hun gjorde det vel rimelig klart at hun ikke havde i sinde at stoppe.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 31, 2012 18:23:35 GMT 1
Nicklas fortsatte blot ufortrødent med sit nusseri og kæleri, for så længe hun nød det og ikke bad ham stoppe, havde han så sandelig ikke tænkt sig at lade hende være, og at hun viste at hun nød det, betød jo at han gjorde noget rigtigt. Hendes svar fik ham igen til svagt at trække på smilebåndet, omend hans udfordrende blik stadig mødte hendes uden at vige. "Jeg er kendt for at være tålmodig, men jeg må sige at du strækker den nåde, og jeg kan mærke at utålmodigheden trækkker mere og mere i mig" lød hans ligeså udfordrende og drillende svar, selvom det var sandt. Han var efterhånden temmelig ivrig, men det var endnu ikke så det var uudholdeligt. At hun svarede på den måde og så med et hævet bryn, fik ham til at grine en smule. "Jeg mente nu mere, at du ikke ligefrem lægger skjul på det længere" lød hans morende stemme, omend der var en næsten ulæselig beroligende undertone i den. Han lod sig skubbe ned på sengen, og da hun gjorde mine til at trække t-shirten af ham, gjorde han intet for at forhindre det. Han lod hende derimod gøre det og da den var fjernet, trak han temmeligt sigende i hendes top, stadig med nussende og kælende hænder, selvom de nu ramte mere og mere intime steder samtidig. Han var ganske sikker på, hun nok skulle stoppe ham, hvis der var noget, hun ikke ville have. "Se og nu er det så her, jeg er ved at blive rigtig for alvor ivrig" lød hans drillende, men udfordrende stemme. Han havde stadig det udfordrende blik, men nu var det samtidig mere intenst og... længselsfuldt, uden at han egentlig gjorde noget for at skjule det. Så måtte hun jo tage det, som hun ville.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 31, 2012 18:43:51 GMT 1
Han gjorde sig da ret umag med at nusse og kærtegne hende, og for hver strøg og kærtegn blev hun mere og mere ivrig om end hun forsøgte at lægge skjul på det, eller faktisk ikke. Der var ikke længere en grund til at lægge skjul på sine hensigter, især når det efterhånden var klart for dem begge hvad hun ønskede. Derfor afslørede hendes blik at hun nød det, og at hun ønskede ham tættere på sig end det der. Hvorfor hun lige valgte ham af alle anede hun ikke, måske var hun bare for trængende og så måtte hun tage den første og bedste? Nu var hun jo ikke en sensueldæmon og uanset hvor trængende hun blev, kunne hun vel styre det til en vis grænse, men næ nej, det ønskede hun ikke. Og slet ikke når hun stod overfor en med testosteron i sig og som ønskede hendes krop lige så meget som hun ønskede hans. Smilet havde ikke forladt hendes læber og ved hans svar fik det heller ikke nogen grund hvorimod det blot voksede sig større. ”Så skal jeg da ikke pine dig længere” svarede hun morende. Nu var det nok også fordi hun ikke længere selv kunne holde sig, og derfor endte hun med at rejse sig og trække af sted med ham. Om nogen så det havde ingen betydning for hende. ”Vi ved det begge to, så hvorfor lægge skjul på det” svarede hun blot drillende. den ulæselig beroligende undertone fangede hun, men tog sig ikke synderligt af den. Han kæmpede ikke imod eller virkede irriteret over at hun havde skubbet ham ned i sengen, men det havde hun ærligt heller ikke regnet med, han var jo lige så ivrig efter dette som hun og derfor ville hun nok have hævet brynet hvis han havde brokket sig. hun havde placeret sig i hans skød, at den i forvejen korte nederdel blev skubbet op havde ingen betydning, om ikke så længe ville hun alligevel ligge fuldkommen blottet for ham. Han lod hende trække T-shirten af ham hvor hun lod blikket glide hen over hans overkrop, synet overraskede hende ikke, for hendes fingre havde tidligere været på opdagelse så hun havde regnede med noget ligeså. Hun havde knap trukket T-shirten over hans hoved inden han selv havde grebet om hendes top og trak den nu af hende hvor hun blot lod ham gøre det, under toppen bar hun som enhver anden kvinde bh så helt blottet var hun endnu ikke. ”Godt, men rolig nu… der er meget mere at se… meget mere at mærke” svarede hun med en hviskende dog intens stemme og blinkede udfordrende og opfordrende. Hun var dog for utålmodig til bare at lade ham trække tøjet af hende og ville mærke ham samtidig, hvilket var grunden til at hun nu lod sine læber trykkes mod hans i deres første kys. Hendes hoved var gledet en anelse på skrå, med hænderne på hans bryst hvor de blidt og pirrende kærtegnede ham.
|
|