0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 22:11:03 GMT 1
han grinte af hendes ynkelighed "fint jeg lover jeg gør ikke din lille hund noget " sadge han bare og var ligeglad med den det var magten han ville have og underkastelsen af et væsen der ikke var mørkt det var tilfredsstillelse nok for ham. "nu kommer vi til det ubehagelige eller rettere sagt min ynglings part af vores lille eskapade fordi du overgav dig frivilligt så vil jeg give dig et lille valg du kan vælge enten at rive tænderne ud på dig selv, eller lade mig gøre det og nu er der hvor jeg er rigtig sød jeg vil endda lade dig blive bevidst løs først " grinte han naar hun var bevidst løs var der ingen garanti for at kiba ville overleve tænk nu hvis den dummede sig
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 22:19:27 GMT 1
hun så på ham, "du syg i rugen klart ingen giver dig rigtig respekt....det eneste respekt du får er vi af folks frygt....sygdyr" hun slap kiba med en hånd og tog den i munden, hun lukke øjne og fingeren om sin tænder, og rev til hun gav et hyl fra sig og den første tand kom ud med en lille blod stråle. hun ryste i hele kroppen og kyle tanden væk han måtte selv finde den, hun rev de 3 andre ud og gjorde det samme. blod løb ud af hendes mund mens hun ryste og svede lidt på panden, hun samle lidt blod og spytte på ham "find dem selv" gispe hun mens hun prøve at stoppe blodet, kiba klynke og prøve at slikke blod væk fra hendes ansigt. hun hade regnet ud han sikkert ville skade kiba vis hun var bevidstløs, hun slugt det meste af blodt men noget kom stadig ud af hendes lidt åbne mund.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 22:26:18 GMT 1
Han grinte nu stort "du skal nok blive klogere min pige du skal nok blive klogere "sagde han og gik hen og rev tilbage i hendes hår og rev sin hætter af og så hende dybt ind i øjnene mens han havde tjener nok for at finde hendes tænder . "bare rolig jeg er sød og det første du skal gøre for mig er at lade normale tænder vokse ud . jeg gider ikke se et tandløst fjæs hos en tøs ikke engang hos min egen lille slave tøs " han grinte stadig og var ved at dø af grin over at hun troede at han blev fornærmet det eneste der ville ske var at han ville straffe hende, og landet lå jo sådan at en nød kan knækkes på mange måder.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 22:31:47 GMT 1
hun bed sig i læben da han rev fat i hendes lang hår, hun så på ham og spytte ham i øje med blod. "som du ønsker fjols" hendes øjne blev tomme og hendes tænder lyst lidt og blod stoppe og op af hendes kæbe kom 4 ny tænder i stedene for hendes visdoms tænder. da det var klaret blev hun normal igen, "du skal så ikke regne med jeg gider lytte til hvad du siger hvor meget du så en straffer mig vil jeg heller lide ind at lytte til dig hele tiden" hun bed fat i hans næs og bed til, kiba knorre og syntes det var sjovt at hun bed ham lige som han kunne finde på.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 22:40:24 GMT 1
han råbte lidt op nu og slog hende over knæet med sin mace "tag fat i møg dyret "råbte han og en af hans skeletter greb nu fat i kiba og da de ikek følte smerte ville der kun være en sand taber af den kamp selv hvis hun skulle bide en luns af hans næse kunne han jo bare få en ny. *den lille forbandede værdiløse tøs* tænkte han men på den anden side gjorde det det hele meget sjovere for ham og han begyndte nu at grine "bid til hvis du vil udsæt mig for smerte men mens du gør det saa vil jeg se din lille ulv dø imens "grinte han og nød det der skete det gjorde det hele saa meget sødere. blod i ansigtet var hverdags kost som bøddel så det var lige meget.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 22:45:54 GMT 1
hun prøve at holde fast i kiba, men de fik ham fra hende. ulve ungen knurre og vred sig, hun slap hans næse "du rør ham ikke" skreg hun i hovedet af ham og så på ham med kolde øjne, "morderiske dyr" hvæse hun og kom fra af hans dumme hjælper og rev kiba til sig og trygge ungen til sig, den var det eneste hun hade og elske mere ind bøger. hun så hans hjælper hade fundet alle hendes tænder, hun så ned og lod håret dække hendes ansigt hun ville ikke sig mere hun ville ikke snakke til en der behandle hende som skidt, hun viste selv hun var mere vær ind det og ingen skulle fortælle hende hvad hun skulle eller hvad hun var.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 22:51:02 GMT 1
han gabte bare af hendes svar og fornærmelser "gud i helvede hvor du dog snakker om værdiløse ting " sagde han bare og gik hen og tog hendes tænder "aller først gør du min næse som den var før du bed mig " sagde han nu og havde nu en sød blid stemme mens han smilte til hende. han klappede i hænderne og hans døde tjenere der sørgede at skænke vin kom nu hen til ham " lad os drikke en skål på vores nye bekendt skab" sadge han roligt og gav hende et fyldt bæger. han smilte roligt og drak selv lidt af vinen og nød den dejlige smag.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 22:56:35 GMT 1
hun sukke og lag hånden på hans næse der lyst op, og da hun fjerne hånden var den normal igen. hun tog bærer med tog intet af det, men kiba slupper det hele i sig og så ud til at nyd det. hun holdt sit kønne ansigt skjult bag håret, og holdt ellers den varme pelse kiba ind til sig det var hendes eneste trøst at hun hade ham i nu, ellers hade hun gjord alt for at dø af enten sin kvæstelser eller andet, da bærer var tomt lod hun bare armen hænge mens hun holdt det som tegn på hun ikke ville have noget, men ikke et ord kom fra hende det eneste man kunne høre var hendes stille vejer trækning, det eneste ud over kiba der var godt var han ikke virke indtrasseret i hendes udsende eller krop selv om dun nu var køn tros hun var så tynd, hun var jo 1.70 høj men hun hade just heller ikke fået meget at spise på det sidste.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 23:10:44 GMT 1
han saa nu paa hende og smilte sødt til hende " godt nu skal du forstå hvad du skal lave nu det er vigtigt nu skal du sørge for at heale dig selv " sagde han roligt og var glad igen nu hvor de var venner, han tog nu mad frem og smed det stille til hende det var noget brød og noget ost og så lidt kød han smed det foran hende. men lod smide på lidt stof "spis du ligner jo en udsultet prærie ulv " sagde han bare og endelig kom nole af hans slaver med hans trone og satte den på jorden hvorefter han straks satte sig ned på den mens han smilte til hende. *sådan en lille tæve skal vil have nogle regler* tænkte han
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 10:22:36 GMT 1
hun sag ikke noget, men gjord som der blev sagt og heale sit knæ og riften på hendes kind. kiba hoppe ned og begyndt at spise af kødet, Natalie satte sig på jorden på knægen og tog lidt af brød og bed lidt af det, men hun var ikke rigtig sulten. mens kiba bar spist løst, og så ud til at være glad for maden. Natalie spiste halv delen af brødet før hun lag det fra sig, og tog kiba op i armen og trak hætten over hovedet igen, og sad ellers stille og sag ikke et ord.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 12:15:45 GMT 1
han smilte stille og så på hende "godt nok se vi kan jo godt være fine venner " sagde han stilel og aede hende lidt over kinden. Icthan følte sig mere levende nu end han havde gjort i mange år på grund af den underkastelse han havde fået pigen til give han nød det og han nød at have magten over hendes liv. "godt jeg har nogle få regler så skal det hele nok gaa fint og vi kan forsætte med at være venner " sagde han stille og lagde tryk paa venner med en stærk sarkasme. "regel nummer 1. Du skal gøre hvad jeg siger når jeg siger det. regel nummer 2. du har frit til at gå rundt men jeg forlanger at du kommer så snart jeg kalder. regel nummer 3. du skal lave mad og tage dig af mine lyster " sagde han stille og det var tre forholdsvis enkle regler at følge og hvis hun bare levede op til dem ville det hele gå glat
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 12:26:01 GMT 1
Natalie dreje hovedet væk da han strøg hende over kinden, de to første regler kunne hun leve med men den sidste brød sig ikke om, hun hade aldrig lave mad eller være i nærheden af det modsatte køn. hun fik det skidt ved tanken om han skulle have lov at rør hende på den måde, hun følte sig helt syg ind i kiba kunne mærke hun hade det skidt og slikke hende på kinden og prøve at gør hende bar lidt glad igen, men der skulle meget til før hun ville blive det mindste glad igen som hun var før, hun så ikke på ham og hun ville ikke sig noget til ham hun viste ord ikke virke han var en kold dæmon i hendes øjne, så hun forvente hun et liv i smerte og sog under hans styre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 13:50:45 GMT 1
han smilte stille til hende og satte sig bare paa den store hjemmelavede skelet trone og så roligt paa hende. *hvad skal jeg få hende til at gøre *tænkte han roligt og der var jo så mange ting han kunen ønske sig men det han allermest ønskede sig ville hun ikek kunne kalre for ham nej det skulle han selv arbejde for og det havde han tænkt sig. " Naa jo tøs hvad var dit erhverv og lyv nu ikke for mig vel " sagde han og smilte lidt sødt. Icthan satte sig helt tilbage på tronen og det havde jo været nogle produktive dage de her saa han var godt tilfreds
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 13:57:04 GMT 1
Natalie sad bare og så ned mens hætten holdt hendes øjne skjult og lidt af hendes ansigt, hun svare ikke hun hade miste lysten til at snakke, men hun rejste sig bare og stod for and ham. hun så ikke ud til at gøre noget , ud over hendes hård lave et hurtige ryk og i hendes hånd holdt hun det bære han hade haft i hånden, hun var tyv det var hun ikke bange for at vise og hun var ganske god til det da hun ikke hade lave andet i mange år, hun gav ham beret igen og satte sig på knæ på jorden igen og sad blot med hænderne i skødet og kiba ved sin side.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 14:07:45 GMT 1
han smilte stille til hende "javel ja en evne der måske kan komme mig behjælpelig en dag men hvis jeg nogensinde finder ud af at du stjæler fra mig så er jeg splittet af mine valgmuligheder så jeg tror jeg starter med første gang brækker jeg din arm anden gang skærer jeg en eller to fingre af dig og tredje ryge hele armen " sagde han roligt og følte det var paa sin plads at fortælle hende hvad der ville ske hvis hendes fingre blev for lange som de vist tydeligvis havde været før i tiden. han holdt sin hånd frem imod hende og hans skelet ring kunne ses "kys min ring min kære " sagde han roligt og dette var en lille test til hende
|
|