0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 14:14:22 GMT 1
hun sad bare og lytte til hvad der ville ske med hende vis hun stjal fra ham, hun lod som om hun var ligeglad. hun så på hans hånd og ringen på hans finger, hun hade mest lyst til at spytte på den. men lod så sin fine pige hånd tog hans hånde og lod de blød næsten hvide læber kysse ringen, hvor efter hun slap igen og spytte på jorden og ellers sad stille, forsat skjult under hætten mens hun strøg kiba over den smukke hvide pels.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 15:59:11 GMT 1
han smilte nu lidt til hende og kys på ringen var jo et tegn på forgudelse og ærefrygt og det nød han der var intet bedre end at indgyde frygt hos andre og slet ikke hos lys væsner og folk der ikke var fra mørket. "min kære lille slave glæder du dig ikke til at vi skal dele al evighed sammen " spurgte han og så på hende "jeg forlanger at faa et svar fra dig hver eneste gang, naar jeg snakker til dig " sagde han stille og det var jo en simple besked og hvis hun ikke engang kunne udføre den simple opgave. fortjente hun maaske ikke at have en tunge
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 16:11:24 GMT 1
"jeg har mere lyst til at dø" kom det fra hende, bare at være tæt på ham kunne hun ikke holde ud og al evighed kunne hun sikkert ikke, hvad var det værste der kunne ske vis han brugte hende til sin lyster. det løb kold ned af hendes ryg, hun tog sig svagt til maven og slog tanken ud af hovedet og holdt blikke ned, hun ville ikke se på ham det syntes hun ikke han fortjente om så han true med at tage hendes arme ben eller øjne ville ikke få hende til at se på ham eller andet, hun blev siden og prøve ikke og tænke på hvad der kunne ske i fremtiden, eller hvad der kunne ske med hende ham var hun nu ligeglad med.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 16:26:03 GMT 1
han smilte sødt til hende "tøs lad mig se noget af din krop du kan jo smide tøjet mens du danser for mig " sagde han roligt og satte sig helt tilbage og ventede bare på at hun skulle gøre som han sagde "naa jo jeg maa heller ønsker at uanset om du gider eller ej skal du gøre det. sagde han smilende og drak hans vin ud bare for at faa skænket et nyt bæger med vin. *hmm det hele skal nok blive en fest men hun skal lære sin plads at kende tidligt ligesom en lille hundehvalp ikke for meget kærlighed og ikke for lidt * tænkte han roligt og sandheden var at kærlighed ikke lige var hans stil da det var en følelse der ikke var i hans ordbog og faktisk var det en af de faa ting han ikek vidste noget om
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 16:33:19 GMT 1
hun fik det skidt, i starten rørte hun sig ikke. men da han ønske hun skulle, rejste hun sig og lukke øjne hun ville stadig ikke se på ham, om hun skulle danse eller ej. hun starte med sin kappe ligene jakke og begyndt ellers oppe fra og ned, hun hade ingen bh på kun trusser og tøjet. først kom hendes b80 skål bryst frem, og der efter rasten af hende. kiba samle hendes tøj i en bunke, Natalie ane ikke rigtig hvordan man danse men prøve lidt mavedans, hun kunne jo lige så godt udnytte at hun var smidig i kroppen, nu kunne man se hendes former og figur og grim var hun jo ikke men heller ikke perfekt det var der jo ingen der var, hun håbe det snart var over hendes hår hjalp lidt ved ind i mellem at dække når hun danse.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 16:42:12 GMT 1
han vinkede hende nu hen til sig "kom her og lad mig se lidt mere paa den fantastisk krop du har " sagde han roligt og havde tænkt sig at udnytte hende til fulde og han var ligeglad om hun kunne lide det eller ej det eneste der betød noget for ham var hans egne behov. *hun er saa smuk * tænkte han og hun var i sær smuk for ham nu hvor han ikke længere skulle se hende i tøj han drak nydende af vinen og havde tænkt sig at udnytte hende naar han lystede og lige nu lystede han hende bare som et sidste tegn på at tiden med hendes egen frie vilje var slut og glemt hun var hans og kun hans
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 16:47:26 GMT 1
Natalie hold øjne lukke, og gik langsomt hen til ham og stod for and ham. hun danse ikke mere hun stod med armen om sig, og frøs lidt. kiba pev og lå oven på hendes tøj og forstod ikke hvad der skete, men kunne mærke Natalie var utryg. inden i tænkt Natalie bare på noget andet, hun tænkte på beder til mere glad tanker så kunne han gør hvad han ville med hende, hendes fri tanker kunne han ikke tage fra hende, dem ville hun altid have og hun ville bruge dem så meget hun kunne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 16:59:21 GMT 1
han smilte stille og tog sin haand ud mod hendes bryst og lagde haanden omkring det før han nu lænede sig frem og ganske langsomt mens han klemte om brystet og langsomt lod han sine yunge glide sig op af hendes bryst vorte før han tog det i munden og grådigt begyndte at sutte på det. Icthan førte nu sin anden haand ned til hendes skød som han langsomt begyndte at massere. *hun er smuk og kan ikke sige fra det er jo lige et forhold for mig * tænkte han mens han tilbageholdte et grin mes han blev ved med at sutte så hendes brystvorter kunne stå helt stive
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 17:10:15 GMT 1
Natalie lukke øjne lidt hårde, i og mærke han tog om hendes bryst. hun ryste svagt i bene, og mærke så han begyndt at sutte på hendes bryst. hun kunne ikke lig det og slet ikke da hans hånd kom ned i hendes skød og begyndt at masser der nede, *tænk positivt Natalie du må ikke lade din psyke må ikke gå ned* hun stod stille og knytte hænderne sammen, kiba knurre men blev liggene på hendes tøj og holdt øje med ham, mens natalie bare tænkt på alt andet og prøve at finde på noget rart at tænke, men hun hade ikke rigtig nogle drømme ud over at få en familie men det ville aldrig ske nu hvor han hade hende i sin magt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 18:51:25 GMT 1
han legede nu med hendes skamlæber og spredte dem helt ud men han bukkede siog ned og stak hans tunge imellem hendes ben og begyndte at slikke lidt på hendes underliv. "jeg skal nok sørge for at du bliver dejlig våd " sagde han stille og lod sin tunge glide om hendes klitoris. hun skal i den grad mærke hvordan det vil sige at tilfreds stille mig "svar mig tøs har du nogen seksuelle færdigheder" spurgte han roligt og havde tænkt sig at det skulle hun have
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 18:58:49 GMT 1
Natalie ryste i bene, og bed sig hårdt i læben da han begyndt at bruge tungen mellem hendes ben. hvor meget hun ikke hade lyst, begyndt hendes krop at nyde det. hun fik stille et "nej" frem og bag after sag hun "og jeg ikke en tøs" hun holdt øjne lukke og munden lukke, hun skynde sig at tænke på en solskinds dag i en dejlige skov hvor hendes og kiba var alene, og der var ingen frygt eller soge kun glæde og varme.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 19:06:21 GMT 1
han smilte stille til hende og rejste sig nu op og satte hende roligt ned på tronenen før han gik på knæ og spredte hendes ben. han smilte lidt til hende og lagde su nu atter engang til at slikek hende han slikkede stille op af hendes skamlæber og op til hendes lille klit han slikkede på den med små kotrollerede bevægelser og med smaa smæld med tunge spidsen. *saa saftig og saa stram hun er det perfekte valg til slave * tænkte han og det var jo vigtigt at hun kunne tilfredsstille ham seksuelt hvis hun skulle tilfredsstille ham fuldt ud.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 19:15:26 GMT 1
hun kunne høre han rejste sig, og mærke han fik hende ned at side på tronen. den var varm efter han hade side der, da han begyndt at slikke igen. gav hun et gisp før hun bed sig i læben og prøve at hold det tilbage, hun knytte hænderne og holdt armen over bryste og let for and ansigt. mens hendes ben ryste meget, og hun begyndt at blive rigtig våd mellem bene og det var svært at holde gispen inde, men hun ville ikke nyde det for så ville ende med at blive helt glad for det og det ville hun ikke, hun hade ham og det værre ind døden selv så hun ville ikke blive glad for det hun ville ikke.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 19:23:09 GMT 1
Icthan brugte sine fingre til stille at massere mens han slikkede hende og nu spredte han hendes skamlæber lidt og stak forsigtigt tunge op i hende og begyndte stilel og roligt at bevæge sin tunge ud og ind af hende. *hun er jo smask våd nu Saa det er bar at være lidt blød imod hende der virker til at hun føler sig villig* tænkte han og det var utroligt for ham at man kunne opnaa noget med at være blid . icthan smilte stille nu og den bløde måde var slet ikek hans stil men denne første gang kunne han vel godt ligge blødt ud
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2010 19:30:32 GMT 1
Natalie bed sig hårdt i læben så hendes under læbe begyndt at blive blå, hun trykke armen om sig og prøve at trække vejer normalt uden at gispe, stønne eller sukke. hun bukke hovedet for over og lod håret dække hendes ansigt og over krop, først der åbne hun øjne lidt for nu kunne hun ikke se ham på grund af hendes hår. hun ryste i bene og mærke hun gled lidt ned da det var en voldsom brænden der kom fra hendes underliv, det skræmte hende lidt da hun ikke hade prøve det før.
|
|