0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 18:59:52 GMT 1
Natalie stod roligt og tog lidt af sin vin, lidt løb ned af hendes mund vig og ned af hagen men hun fjerne det med en finger og sutte det af. "javel " sag hun roligt og tog fingeren ud af munden, "tja 800 er en ung alder men før man ser sig om er man gammel" hun tog lidt af vinen igen, hendes unge vogne og så rundt før den så på hende og slikke hende på kinden, hun klappe den bare på hovedet uden at spille vinen hun var ikke den store vin drikker men den var nu ikke så dårligt, og hun fik just ikke vin vær dag så hvorfor spilde chancen, hun tog lidt mere og så på ham "men hvad laver de så her i den mørke skov burte du ikke henrette nogle eller noget i den stil. " hun slikke sig om munden med sin lille fin tunge.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 19:14:27 GMT 1
han smilte stille til hende "det har været en kedelig uge kun tre hængninger 4 halshugninger og en enkelt afbrænding " sagde han roligt og for ham var det en kedelig uge men det gav godt og det var ingen hemmelighed at bøddel var et velbetalt job. "naa fortæl saa hvilken race de virkelig er " sagde han roligt og hun havde jo selv ødelagt hendes dække som værende et menneske, men den lille løgn tog han sig ikke, men blev lidt mere overbevist om at hun respekterede ham selvom han faktisk var ligeglad dog var det jo en god ting at indløse hos andre
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 19:20:09 GMT 1
hun stod blot og lytte til de ting hans sag hade være en kedelige uge, hun tømte bæret i en mund fuld. "tja hvad and går min race syntes jeg ikke jeg har lyst til at sige" hun gav ham roligt bæret "jeg vil byde dem forsat kedelige uge" hun bukke mens hun fik et drillen smil over læberne, hun vente sig og begyndt at gå, ulve ungen hoppe ned og lunte ved hendes side og ville gerne løbe og have brugt lidt energi, "måske siger jeg det en anden gang" kom det fra hende med let latter i stemmen, mens hun ratte på sin hætte og bar gik roligt med armen langs siden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 19:27:29 GMT 1
et par af hans skeletter stod nu foran hende "ser de frøken jeg forlanger de svare mig og saa forlanger jeg ogsaa en anden ting at de viser mig respekt " sagde han med et lille smil og havde hun tænkt sig bare at skride før han gav hende lov saa blev han vel nok nødt til at lære hende hvordan man skulle være overfor folk af hans rang. *hun vil ikek sige hvad hun er ergo er hun flov overfor sin race * tænkte han og havde ingen respekt for denne kvinde hun var mere eller mindre bare en ting der stod i hans vej
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 19:31:54 GMT 1
hun kigge op på hans død, "og de er just heller en der viser respekt over for kvinder men det hade jeg just heller ikke forvente af dem" hun vente sig rundt, "men fint du får din vilje som de sikkert altid gør" hun fnøs svagt og var lige glad med hvad rang han hade eller andet han var ikke beder ind andre, "jeg er Djinn " sag hun roligt og stod nu med armen over kors under sit bryst, hendes unge knorre lidt og stod mellem hendes ben og kunne mærke på Natalie at hun ikke just brød sig om manden så der for gjorde den heller ikke.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 19:48:29 GMT 1
"javel ja jeg ser hvorfor de ikke ønskede at sige hvad race de var " grinte han og djinn's var muligt mægtigt, men bundet af deres herre's ønsker. "har du stadig dine visdomstænder "spurgte han nu og kunne godt bruge en levende tjener til lidt sjovere ting end man kunne bruge de døde til plus døde var som regelt elendige kokke. *hmm maaske ville kvindelig selvskab gøre mig godt jeg har alligevel ikke følt en kvinde i mange år * tænkte han og var ligeglad med hende efter han nu vidste at hun var det som hun var og talte sandt med hensyn til ikke at til høre mørket eller lyset
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 19:57:24 GMT 1
"de er tage..og min herre kalder så det ville være rart vis jeg må gå nu" det var så løgne hun hade dem stadig, men hun ville nødig blive hans tjener. selv om hun var nem at gør glad hun skulle bare have en nogle bøger og læse og sin ulv så var hun sådan set glad da hun elskede at læse, men hun viste just heller ikke hvordan hun opfyldt ønskerne men det kom nok, men hun ville helst være herre fri så længe så muligt, hun begyndt at gå til den anden side hvor hans håndlanger ikke var. "en hyggelige snak men jeg skal hvider" så satte hun ellers i løb og smutte forbi hans død, da hun var langt nok væk stoppe hun og tog ungen over skulderen og kravle op i et træ da hun håbe at være i sikkerhed der, da de næsten var i toppen hvor grene sad tæt og lave et godt skjule sted, satte hun sig op af stammen af træet og sang stille mens hun lukke øjne for langsomt at falde i søvne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 20:24:38 GMT 1
"fang hende " råbte han og gribben fløj ud for at finde hende og samt den begyndte de døde at lede dette var det værste ved de døde de var langsomme, men de blev aldrig trætte. vredt gik han hen og satte sig på tronen mens hans døde gik på jagt efter hende han ville ikke lad hende slippe væk naar han ville have noget saa fik han det ogsaa i sidste ende og denne gang skulle bestemt ikke være en undtagelse. *jeg skal nok faa hende om saa mine døde skal gennemsøge skoven resten af natten jeg skal nok faa fingrende i den indbioldske tøs* tænkte han og drak en tår af hans vin
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 20:30:05 GMT 1
Gribben ville ikke kunne se hende så nemt på grund af træets blade, hele natten sov hende og ulven i træet. ind i var hun begyndt at blive lidt bange, vis han fik hende ville han riv hendes visdoms tænder ud, og så var hun fanget og tvunget til at opfyld det han ville. da hun vogne syntes hun hører fod trin i skov bunden, hun holdt ulves mund lukke og så ned. der var de, hans tjener og de lede efter hende, hun mærke nervøsiteten stige i hende. hun sad muse stille og ville ikke være hans tjener, hun hade kun ture være fræk fordi hun ikke regne med han ville have noget med hende at gøre, men nu lede han efter hende og forvente at de fandt hende og kom med hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 21:10:12 GMT 1
Icthan sad stadig på tronen og var ligeglad den frække pige hun skulle straffes for at være flabet overfor ham. *magen til frækhed omen hun når ikke væk fra skoven før eller siden bliver hun sulten og tørstig og så vil mine tjenere have hende * tænkte han roligt og holdte stadig et smil ved ahns læber denne jagt kunne forsatte idage for hans skyld han havde massser af proviant. "kom frem " og saa lader jeg dig slippe billigt kom nu du vil jo gerne have mad ikke " sagde han højt nærmest råbende og gjorde nu lidt forsøg for at faa hende
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 21:28:52 GMT 1
Natalie kunne høre ham og tog sig til maven, hun var sulten den smule brød hun hade fået den for gående aften var sluppe op. og hun viste hendes ulv også var sulten, men hun stole ikke på det han sag om at slippe billigt han var en kold mand det kunne hun mærke, og hun stole ikke på ham. som timerne gik blev sulten være og være, til sidste begyndt Natalie at kravle ned hun måtte finde mad, hun hade tage hætten af og lag ungen i den så hun hade hænderne fri. hun sørger for at være stille, hun så ingen af hans hjælper og da hun kom væk skynde hun sig at liste fra træ til træ og se efter om hans hjælper var tæt på og ellers skjule sig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 21:37:13 GMT 1
der hørtes ny pibbende lyde og en rotte løb nu henover hendes fødder og direkte hen imod den retning hvor Ichtan var, en af hans skeletter nærmede sig nu det træ hvor hun gemte sig op af og gik med sine benede fødder imod hende. Icthan lod rotten løbe op af sine fødder og op paa hans skulder "hvad er der min alt ædende ven " spurgte han roligt og den pivede bare alle ødselædere elskede at være i nærheden af Icthan som regel fordi han var sød mod dem og gav dem masser at spise. *nu er du snart min* tænkte han
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 21:43:40 GMT 1
Natalie kom til at vine da rotten pile over hendes fødder, hun så op og fik øje på hans hjælper. *pis* tænkte hun og satte i løb i håb om at slippe væk, hun kom væk men faldt over en stamme og faldt for over. hun slog hul på knæet og fik en lille rift på kinden men det ville heale hurtig, hun kom op og stå og tog sig til knæet der bløde en del, ungen var falden ud af hendes hætte og lå på jorden. "åh kiba slog du dig" hun tog ungen op og kysse den på næsen, og kom op og begyndt at humpe hvider tros smerten.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 21:50:23 GMT 1
Skelettet greb nu fat i hende og saa paa hende med sine tomme kolde øjen huller og holdte godt fast i hende . Ichthan kom nu gående han var gået næsten lige da rotten aflagde sin rapport til ham "hvad har man saa her " sagde han roligt og grinte nu let han holdte nu sin mace i haanden og havde tænkte sig at hendes visdoms tænder skulle rives ud saa hun kunne blive hans til al evighed "enten giver du mig magten over dig ellers vil jeg fodre mine ødsle ædere med dit lille kæledyr " grinte han nu atter engang
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 21:56:56 GMT 1
hun vred sig da hjælperen tog hende op, "slip mig slip" hun sparke med det raske ben, hun hade kiba ind til sig der var vogne og så på hende og knurre, og bed hjælperen i ansigtet selv om det ikke hjalp. Natalie så på Icthan og trak kiba ind til sig, "du rø ham ikke" hun så på ham med de krystal is blå øjne der virke kolde men ikke var det, hun ville ikke have sin tænder reven ud dels på grund af smerten og på grund af han ville have magten over hende, hun så på ham hendes isblå hår dække hendes venster side af hovedet og rasten hang ude over hjælpernes arme, hun lukke øjne og sag stille "fint....du får din vilje...men kun vis du ikke gør kiba noget" hun holdt ungen ind til sig, inden i kunne hun græde men hun ville ikke den fornøjelse skulle han ikke have.
|
|