0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 13:20:59 GMT 1
Icthan gik stille igennem den mørke skov mørket var tornet frem på ganske kort tid det var ikke mere en en halv times tid siden at solen havde lyst sit smukke skær, men nu var det mørkt som Icthan foretrak det at være. han tog en dyb indånding og smilte lidt *jeg elsker den dejlige skov luft især hvis man til sætter en smule død og elendighed* tænkte han mens et par af hans døde tjenere gik lidt bag ham og slæbte på de verse ting han nu end skulle have fragtet. Han stilte sig nu roligt under et frit sted og så op på månen med et smil " dette sted er perfekt " sagde han og klappede i hænderne nogle af hans tjenere kom nu gående med en skelet trone og satte den ned hvorefter icthan satte sig. hans ansigt var helt dække kun hans mund var synlig og på den var der et lille smil i dette øjeblik mens en tjener af hans kom og skænkede ham vin.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 13:33:46 GMT 1
Natalie løb igennem skoven, hendes ulve unge var bag hende og hade tungen ud af munden. dens hvide pels kunne svagt ses i mørket, natalies ansigt var dække und tagen hendes mund og næse. det meget lange is blå hår var lidt uden for den kappe ligene jakke, i hånden hade hun en pose hvor i der var lidt mad og penge hun hade stjålet, hun hoppe op på en sten og så sig tilbage. det så ud til hun var sluppe væk, hun gispe og satte sig på stenen og åbne posen og tog det brød der var der i og brække det midt over og gav den ene del til ulve ungen der hurtig åd det mens natalie gumle lidt på det og så kort rundt, lidt efter rejste hun sig og hoppe af stene og begyndt at gå, hun kom til hvor Icthan sad, og stoppe mellem to træer og så mod dem hvor efter hun begyndt at bakke tilbage, mens hendes ulve unge knorre lidt og stod for and hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 13:41:18 GMT 1
en grib kom flyvende ned over hovedet på hende og fløj direkte hen og satte sig ved Icthans trone og skreg op mens den strakte hals. Icthan rakte haanden op og begyndte at kæle gribben "hvad er der min kære " spurgte han stille og saa op paa den. den pegede nu med sit hoved hen i retning af pigen og Icthan grinte lidt "kom frem for mit syn eller mine døde skal tvinge dig til at komme frem " grinte han og forlangte at få af vide hvem det var der skyggede ham. Icthans døde vandrede nu hen imod da han pegede hen i den retning, mens han tog en rolig slurk af sin vin og kom med et nydende "ahh god vin " sagde han stille og holdte glasset bægert hen imod den af hans døde der skulle sørge for vinen der blev fuldt op uden at spilde. *alt det tog var bare et en menneske hjerne * tænkte han og følte sig stolt over sin bedrift
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 13:55:09 GMT 1
Natalie dukke sig efter gribben var fløjen over hendes hovede, hun tog ulve ungen op i armene og nusse den bag øret for at få den til at være rolige. da de død nærme sig hende tråde hun bare nærmer uden tøven, hun var ikke bange for dem ikke hvad det så ud til. hun sag ikke noget men strøg bare ulven bag øret og sørg for den blev i hendes arme, hun ville ikke sige noget før hun blev spurt hun var ikke just den type der sag meget, hun line et helt normalt menneske så det var ikke nemt at gætte at hun var en djinn da hun jo også stadig hade sin visdoms tænder.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 14:03:51 GMT 1
han saa hen imod kvinden der var trådt frem men blev roligt siddende og gribben så på ulven tydeligvis sulten, men Icthan beroligede den med blidt og ae den " træd nærmere frøken " sagde han roligt med sin kolde og dystre stemme. han sad roligt og iagttog hende mens han tog endnu en slurk af den dejlige vin, hans blik var som fæstnet på hende. "hvad er dit gøre mål her "spurgte han roligt og lige nu ragede det ham hvem hun var eller hvad hun var det eneste der tog hans opmærksomhed var hendes gøre mål her i det mørke der omringede ham .
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 16:06:38 GMT 1
Natalie gik bare nærmer med faste skridt, hun så på ham men holdt øjne skjult under hætten. hun sad roligt med den hvide ulve unge ind til sig, "gå tur" sag hun med et roligt tone løs stemme. hun stod bare og så på ham, han så underlige ud syntes hun men det var nok fordi han så kold og ond ud men det påvirke hende ikke rigtig i nu, ikke før han gjorde noget der kunne få hende til at blive bange, "må jeg gå nu" spurte hun stille mens hun trykke ungen ind til sig, hun syntes der lugte mærkeligt og regne med det var hans død hjælper der ikke lugte så godt igen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 16:28:40 GMT 1
"hvem er de der vover at snakke saa respekt løst til mig jeg mørkets søn og tjener" sagde han stille med en kold undertone men sad der bare og drak lidt mere af sin vin. vinden tog lidt mere til og ruskede lidt i træerne men den langt fra saa kold Icthan stemme havde været. *hvilken frækhed at tale til mig som om hun ikke respekterede mig * tænkte han roligt og alle der kendte hans erhverv respekterede og frygtede ham ogsaa da han var en af meget faa bødler. han klappede i hænderne og to af hans skeletter begyndte at danse med hinanden, men for engangs skyld morede det ham ikke som det plejede
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 16:43:40 GMT 1
hun stod roligt, "jeg respektere kun dem jeg mener fortjener det" kom det roligt fra hende. hendes isblå hår røg til siden med vinden, og hendes hætte løfte sig lidt så de krystal klare isblå øjne. de var helt rolige og virke hverken kolde eller glad, de var udtrygs løse. hætten dække igen hendes øjne da hun med den næsten hvide hånd rette på den så hendes øjne igen var dække, hendes ulve unge lå stille i hendes arme og stirre på ham og virke heller ikke bange. "kan jeg så gå nu " kom det fra hende og stod bare og nusse ulven bag øren.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 16:54:20 GMT 1
han saa mod hende med et lille smil "hvad er din race du virker ikke som en af mørket " sagde han roligt og smilte koldt, han hadede lysets væsner så her gjorde hun vist bedst i at lyve ellers villw han lade sin grib blive fodret med den lille ulveunge. Icthan var ikke behaget over kvindens respektløse svar men måske skulle han vise hende hvem af dem der bestemte han overvejede noget omvendt thanatofili da det måtte være den ultimative ydmygelse perfekt for en af lysets svage børn. "jeg er Icthan Ilhujac søn af mørket bødlen af alle byer og dødens betvinger " han var ikek ligefrem så ydmyg
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 17:10:07 GMT 1
hun stod roligt og så på ham, "der kan man se du kan smile" sag hun roligt. "og jeg høre ikke til nogle side jeg rejser rundt...jeg blot et menneske" det var så løgne men det var meget svært at høre det på hende, hun stod og så kort på hans død hjælper før han igen snakke. igen virke hun ikke skrammen, "ja...okay...så siger vi det" hun troede kort han var en smule tosse men hun sag ikke noget da hun nødig skulle få brug for en bødle i fremtiden, hun holdt ungen ind til sig mens ungen bare sov i hendes arme.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 17:47:11 GMT 1
"du lyver for mig gør du ikke " spurgte han og gik nu ned fra tronen og gik hen imod hende med hånden om sin mace " et menneske " grinte han roligt og vidste at menneskernes sind var nemme at manipulere med "ønsker de et glas vin frøken " spurgte han roligt selvom han havde paa fornemmelsen ja nærmest vidste at hun løj. han saa paa hende og var virkelig ikke en mand der ville acceptere et nej og slet ikke fra en der ikek engang tilhørte mørket han smilte nu atter engang men hans smil var ikke varmt men megt meget koldt han stod nu lige foran hende og begyndte at gå rundt i en ring omkring hende som en grib der kransede om sit bytte
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 17:56:22 GMT 1
hun stod helt roligt og så mod ham, da han stod for and hende og tilbød et glas vin gik der lidt før hun svare. "tak som byder" svare hun roligt, et lille smil kom på de ellers små hvide læber. men det virke ikke som et glad smile eller varmt men ej heller koldt, mere bare et smil der var frem tvunget. da han begyndt at kræs om hende stod hun bare og så på ham når hun kunne, "er der noget der har fange deres blik siden de går sådan rundt og kigger" hun kunne mærke hans blik og det nage hende en smule.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 18:07:54 GMT 1
han smilte stille og klappede i hænderne den af hans døde der stod fior at servere vin kom hen og serverede for hende "ser de jeg har indsat en hjerne i ham her saa han er istand til at servere den at spilde " sagde han stolt over sin store dog meget underlige bedrift. icthan gav hende nu roligt et bæger med vin og holdte selv sit i hånden og havde kort stoppet hans kræsen rundt hende."fortæl mig nu frøken hvem er de og hvor gammel er de " spurgte han imens han smilte og drak lidt af vinen
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 18:39:01 GMT 1
hun stod bare og så på ham, og så den dø der skænke vin til hende. "javel imponere jeg hade ikke forvente en dø hade fået en hjerne" hun tog i mod beret og nippe til vinen, da han spurte hvem hun var og hendes alder svare hun blot roligt, "Navne er Natalie Kors Blood og min alder er 378 men jeg liner en frisk 18årig " hun så på ham, det var nu rart han stoppe med at kræse om hende. hendes unge sov roligt i hendes arme og så nutte ud, men det gjorde de fleste dyr unger i de første år, hun så på ham "må man så spørger om deres alder eller det måske hemmeligt med den fine titel de har" nogle ville tage det som en fornærmelse andre som en joke og grine af den eller bare lade den flyve over hovedet på dem.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 19, 2010 18:53:32 GMT 1
han smilte lidt da hun afslørede sin egen løgn "jeg er kun smaa 800 år gammel saa jeg er stadig ung " sagde han stille. Icthan saa roligt paa hende, men hendes sande race og natur kunne han ikke regne ud bare ved at kigge på hende, men det var blot et mysterie der skulle klarlægges. "ja det var en svær opgave men jeg fandt ud af tricket fyren skulle dræbes efter at den nye hjerne er sat ind men der skal ske i selv samme øjeblik så nerverne vokser sammen " forklarede han stille
|
|