Alkymist
Leder af Dvasias
1,230
In peace - Children bury their fathers.. In war - Fathers bury their children
|
Post by Nathaniel Diamaqima on Jul 17, 2015 22:11:02 GMT 1
Et menneskeligt væsen uden følelser, ville være en forfærdelig ting, og ikke et liv, som han ønskede, at hans elskede datter skulle gennemgå. Det var hun alt for værdifuld til, i hans øjne! At hun derimod lovede ham, at hun ikke ville gøre det, lettede ham uden tvivl. "Og ikke flere omveje, Silia.. Ikke flere fristelser.. Uanset hvor hårdt det er, så lov mig, at du ikke giver efter," bad han med en direkte stemme. Hun havde lovet ham før, hvor hun alligevel havde givet efter for fristelserne og lysten, og det ønskede han ikke skulle ske igen, og særligt ikke her. Om det havde været Liya der var sammen med en række andre, ville uden tvivl knuse Nathaniel. Derfor forsøgte han ikke at tænke på det. "Det deriblandt, er den tanke, som jeg forsøger at slå mig til tåls med.. og har brugt lang tid på.. For jeg ved, at hun må gøre det," sagde han dæmpet. Hvordan og med hvem.. Han turde ikke tænke på det. Stakkels mand, som sikkert endte med at miste livet på det grundlag. Kysset mod hans kind, tog han glædeligt imod. "Jeg vil gøre det, hurtigt, som det nu er mig muligt. Lov mig, at du slapper af," bad han, inden han så efter hende. Skulle han søge ud? Han havde jo trods alt lovet det, selvom han ikke var meget for at forlade Silia nu. Han slog de tanker ud af hovedet, hvorefter han søgte igennem haven, for at forlade stedet. Han skulle til Dvasias, og finde Liya.
//Out
|
|