0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 23, 2015 9:36:04 GMT 1
Det var trist skulle sige farvel igen, hun havde lidt ønsket natten kunne vare lidt længere, at hun ikke skulle tidligt op og skulle klare opgaver. Alt hun ønskede lige nu, var at være ved ham, bruge tid med ham, det var noget hun næsten måtte hungre efter. Hendes smil falmede dog ikke, hun var i den grad tilfreds med sin aftenturs udfald, hun havde mødt endnu en drage. "På gensyn Muln, et møde med et storslået væsen er altid en ære, men manden bag, er mindst lige så fantastisk." Lød det blidt fra hende, hun sendte ham et sødt smil. At han ville være i nærheden gjorde hende glad, for hun ville bestemt bruge sin fritid på ham, inden tvivl om det! Desuden ville hun gerne se hvad han havde at vise hende i bjergene. Da hans læber ramte hendes, lukkede hun øjnene og mærkede kinderne blusse på ny, hun lod armene glide om hans hals, mens hun trykkede sig ind mod ham, som hans arme fast måtte være om hende. Det føltes i den grad dejligt og hun slap et tilfreds suk da han endte med at fjerne sig igen, med røde kinder som hende selv. Og så trådte han ellers tilbage, skiftede form til det mest prægtige væsen i hendes verden, dragens smukke form. Hun sukkede blidt efter ham, som hun så ham forsvinde. Forsigtigt vinkede hun efter ham, ganske betaget og i sin egen verden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 23, 2015 14:45:51 GMT 1
Jerry kom flyvende på ryggen af Harley de var blevet færdige med det de skulle for dagen og natten, og ville hjem og nyde at de havde et sted de kunde kalde hjem og slappe af der ind til de skulle på farten igen, og som de kom tætter på deres hus, kunde de se noget hvide og stort flyve væk fra noget som lide en kvinde krop, #fart på Harley jeg skal se hvad det der er# Jerry ville hvide hvad det var som var fløjet væk, for vis han ikke viste bedre ville han mene det havde været en drage, men han kunde ikke mærke noget i sin krop så det kunde umuligt være en drage jo, eller dens rytter som stod der nede, som Harley satte farten op kunde han se det var Naydina som stod der nede Harley, #Harley du holder din mund og siger ikke et ord til hende, før jeg er færdig med at tale med hende, jeg skal nok tale med hende om hvad det var er det forstået.# Harley brokkede sig lidt men gav så efter og skulle nok være stille, med et landede Harley lidt væk fra Naydina med en hård landning og Jerry hoppede hurtigt ned fra hendes ryg, "hvad var det der lige forsvandt der Naydina, jeg skal hvide det!" Uden Jerry tænkte over det var hans stemme halv hård, han ville hvide var det var som hun havde taget med så tæt på deres hjem, som så sjovt nok forsvandt lige inden de kom tilbage til deres hus, Jerry havde mange fjener og måske var det der en af dem, som måske nu viste hvor Jerry var han havde jo søgret for kun meget få viste hvor han var og hvem han var da det var det bedste for nu ind til han stod stærkere, og han ville ikke havde det skulle gå ud over Naydinas naive og godtroende sind at folk havde et problem med ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 24, 2015 10:05:29 GMT 1
Selvom han fløj væk, hørte hun vingeslag komme nærmere, hun vendte sig rundt og så undrende mod Mister J og Harley, hun bøjede hovedet respektfuldt, og skulle lige til at sende ham et smil, inden hans hårde stemme måtte få hende til at krybe sammen. Havde hun gjort noget galt? Hendes øjne måtte med det samme vise frygt, for hun ville ikke gøre ham vred, hun så ned mod jorden skamfuldt. "En ven herre, en drage." Lød det blidt fra hende, dog med små skælv i ordene, da hun jo ikke ville gøre noget forkert. Naydina havde svært ved at finde ud af hvordan hun i det hele taget skulle være omkring Mister J, for han havde før givet udtryk for hun ikke skulle være som en slave på det punkt hun egentlig var opdraget til. Mon han havde set dem kysse? Hun rødmede let, og holdte blikket i jorden. At spørger om noget turde hun ikke, hvis hun havde gjort noget galt, fortalte han hende det vel. Dansetøjet hun rendte rundt i, afslørede hun havde danset i sin fritid, alle pligter var jo gjort, så hun havde søgt ud i engen for at danse i måneskinnet. En dejlig aftentur, som var blevet helt fantastisk ved mødet af en drage! Muln.... Hun fandt det så fascinerende at han kunne forvandle sig sådan, alle drager var jo mægtige i hendes verden, det var der i hendes tro måtte ligge. For man kunne vel godt sige at som tilbeder var hun direkte religiøs når det kom til drager. Forsigtigt fugtede hun læberne og sank en klump, det var ikke godt hvis herren var vred, langt fra. Skyldfølelsen lå lige om hjørnet, hun måtte afvente hans næste reaktion.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 24, 2015 14:42:18 GMT 1
Jerry lage blidt sin hånd på hendes hage og løftede blidt op i den, så hun kunde se ham i øjne hun havde jo ikke gjort noget galt, men han var jo på et punkt bange for der skulle ske hende noget og samtidig var han bange, for at nogle skulle havde fundet ham og Harley "du har ikke gjort noget forkert kære så ingen grundt til at se ned i jorden som en eller anden slave tøs som du ikke er." Hans stemme var langt mere rolig ind før, han havde godt selv kunde se han var kommer meget farretruende frem mod hende. Jerry lod roligt sin hånd glide op af kinden på hende, mens han smilte roligt til hende, "jeg var og er bare bekymret, jeg kunde ikke mærke at der skulle være en drage i nærheden, så med mindre den og dens rytter skjuler sig med magi på en eller anden måde, så var det der ikke en rigtig drage, men en formskifter som ud giver sig for at være en drage, og vandære Nami og hendes børn ved at udgive sig for at være en af dem, hvilket de aldrig vil blive." Jerry lod roligt sin hånd glide ned fra hendes kind med et blidt strøg, og gjorde tegn til de skulle gå arm i arm resten af vejen ind til huset, så de kunde tale lidt på vejen han regnede med hun var på vej hjem af, siden hun var så tæt på, og hendes "ven" var smuttet. Jerry så i den retning som dragen var forsvundet han kunde ikke lide det her, var det en rytter som gemte sig for ham, eller var det en af de afskylige ting til en formskifter som havde taget form efter en drage, fordi han eller hun syntes det kunde være sejt og være så farlig, bare tanken om det skulle være sådan en gav Jerry lyst til at flyve efter den, og gøre en ende på dens liv. Kun Namis børn skulle efter hans mening kunde bære den form, og ikke nogle som helst andre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 25, 2015 8:40:04 GMT 1
Den blide hånd fik det til at sitre let i hende, Naydina var jo faktisk lettere vild med Mister J, han var den første mand som havde vist hende omsorg, men det forvirrede hende til gengæld også en del. Hun mødte hans blik, hendes øjne måtte nærmest føle ængstelige. En klump sank hun, inden hun fik mod til at åbne munden for at sige noget som helst. For at skulle sige noget, mod hans vilje, var noget hun fandt ekstremt ubehageligt. "Jeg er opdraget til at leve mit liv som slave, jeg kender ikke til andet." Undskyldte hun, for det var vel på en måde en kritik til hende, at hun gjorde og handlede som hun nu engang måtte gøre. Det var bare sådan hun var opdraget, det var således hun skulle være, respekt og ærefrygt for sin herren, og det havde hun, ikke kun fordi det var hendes pligt, men fordi hun så op til Mister J. Hans hånd som gled roligt mod hendes kind fik hende kort til at holde vejret, hun nød følelsen, men måtte bide det i sig, for hun havde ingen ret, med mindre han ønskede det. De næste ord, var som at få en kniv i hjertet og så blev den lige vredet godt rundt. Hun så igen skamfuldt ned. "I mit hoved lød han som en drage, han føltes som en drage, endda lugtede som en drage og lignede ligeså i hver en struktur. Perfekt, som enhver anden majestætisk drage." Indrømmede hun blankt, inden hun tog hans arm og fulgte med ham tilbage til hans hjem, som vel på sin vis også måtte være hendes. Kort så hun over skulderen, var det sidste gang hun så Muln? Var det virkelig sandt at Nami blev vanæret ved disse væsner? Det var en tanke hun bestemt ikke brød sig om, og en hun måtte undersøge nærmere. For i bund og grund, var troen alt hun havde som hun tillod sig at have.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 26, 2015 14:01:10 GMT 1
Jerry så roligt på hende og grinte lidt, "jeg sagde jo til dig inden vi kom her til, at du ikke ville blive behandlet som en normal slave vil gøre, det er du for speciel til Naydina, du er noget særligt på en god måde, og du er for god til blot at være en slave." Jerry var utrolig glad for at havde fundet hende ude på øerne, hun gjorde jo hans liv så meget nemmer og hun tog sig godt af Harley, og det betød jo alt for ham. Det var jo ikke bare hvem som helst som fik lov til at tage sig af Harley, det skulle være en meget særlig person og det var Naydina virkelig, Jerry måde dog tage sin arm til sig og trække sig lidt væk fra hende, da hun beskrev hvad hun havde set, følt og lugtet. "det er absolut intet perfekt ved dem eller noget majestætisk over dem, de er mennesker som efter aber drager, en drage som lever uden en rytter, er ikke en drage men en bedrager Naydina." Jerrys stemme blev mere hård og kold igen, hvor den før havde være rolig og blid. Jerry kunde virkelig ikke se noget i de formskifter som blev til såkaldte drager, han var stor modstander af dem og det samme var Harley, og at Naydina nu skulle gå rundt og lugte af en af dem ville Harley over hoved ikke bliver glad for på nogle måde, for hun var en meget jaloux drage, og at Naydina skulle bruge tid på en anden drage kunde hun måske godt tillade en gang imellem, men at hun brugte tid sammen med en forskrifter drage kunde hun på ingen måde godtage. Jerry så mod sit hus kort hvor efter han så på Naydina, med et koldt blik. "Jeg vil ikke forbyde dig at se den igen, men ser jeg den på min grund som drage eller menneske, forventer jeg du ned lægger den og gør en ende på dens lidelser, og gør du det ikke gør jeg det selv, på langt fra på så human en måde du ville gøre det på, jeg vil få den til at lide og tigge om jeg ville gør en ende på dens liv. Og inden du kommer for tæt på Harley igen, vil jeg råde dig til at tage et grundigt bad og få vasket lugten af den helt af dig, ellers skal du ikke regne med du kan være tæt på hende ret lang tid, da hun vil forfølge lugten og slagte den hvor den nu engang skulle være og gemme sig." Jerry havde et klart syn på hvad hans mening omkring dem var, og han ville ikke se dem på hans jord med mindre det var fordi de led og var i smerte, de var ved at være ved hans hus, men inden de gik ind ville han være sikker på hun havde forstået budskabet han ville ud med.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 26, 2015 16:22:43 GMT 1
Ved hans tale rødmede hun, det var virkelig pænt af ham, og hun forsøgte så godt hun kunne, men det var bare svært ikke at være den man var opdraget til at være. Mange misforstod det at være slave, det var slet ikke så slemt, så frem man var det ordenligt! Og Naydina havde fået god opdragelse i det, hun vidste hvad der gjorde de fleste herre glade, men det var svært med en som Mister J der på ingen måde behandlede hende som en slave. Som hun ellers lige var blevet helt glad og havde fået glød i kinderne, endte hun med at blive helt bleg som han søgte fra hende og talte hårdt på ny. Hun krummede de bare tær i græsset og stoppede op. Det var ikke rart når han blev sådan, langt fra. Hun huskede hvad Rohan havde gjort ved hende da han blev vred, over noget hun end ikke havde gjort, og nu havde hun gjort noget som i hvert fald ikke faldt i god jord hos hendes nye herre. At diskutere det med ham, ønskede hun ikke, han havde al ret til at have sin mening, hun nejede blidt og nikkede. "Javel herre." Lød det trist fra hende, men hun accepterede det, at gøre modstand eller sige sig imod turde hun ikke, hun havde ingen ret i hendes egen lille forsnørklede verden. Naydina havde blikket i jorden igen, hvert et ord var som et vrid i hendes hjerte med kniven som var boret ind til at starte med. Det var jo direkte uhyggelige ord, hun måtte holde tåre tilbage og bide det i sig. "Jeg skal nok sørger for han ikke kommer i nærheden af jeres hjem igen." Hun kunne ikke mere, hun måtte ind og vaske sig, Harley betød utroligt meget for hende og hun ønskede heller ikke at hun blev så vred på hende. Fødderne under hende begyndte at sætte i løb mod huset, hvor tårerne fandt deres vej ned af hendes kinder. Hun stoppede dog ved brønden for at skaffe vand, hun begyndte med det samme der at stå og vaske sig, uden hæmninger fjernede hun dansetøjet som ikke ligefrem dækkede meget af hende, og så skrubbede hun ellers godt med sine negle alle steder, da hun jo havde ligget op af ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 26, 2015 21:16:58 GMT 1
Jerry sukkede lieetet opgivende men gik så roligt over mod hende, som hun smed tøjet Jerry var lige glad med hun var nøgen det gjorde ham ikke noget han tog roligt en klud og begynde roligt at vaske hendes ryg, "Naydina det er også dit hjem du bor her også det kan godt være jeg er egeren, men det er også dit hjem der er bare vise folk og tyber jeg ikke ønsker i mit hjem og din nye ven er desværre en af dem" Jerry kunde se på hende han havde ramt et meget ømt pungt på hende, men det måde men der var ikke noget at gøre ved det han havde sine meninger og holdninger og han havde advaret hende om hvordan han virkelig var her i sit faste hjem han smed kluden fra sig og vente hende roligt, om og så hende dybt i øjne hun behøvede ikke at skjule sit ansigt fort ham, han var ikke særlig godt til det her med at talte og holde sin tone nede "Jeg er ikke sur på dig Naydina jeg ønsker dig kun det bedste, og jeg vil ikke havde du bliver skuffet over mig som din herre men jeg har visse regler og jeg forventer du følger dem og til passer dig dem" Jerry gav roligt slip på hende og gik over mod Harley #hun er for følsom Harley, det gå ikke hun holder ikke til det i længden# Jerry ville virkelig gerne havde det til at virke med Naydina men det gik ikke hun var så følsom og lod sig på virke af så lidt han havde jo kun fortalt hende hvad hans holdning var, og havde han forventede at hende Harley så på hende med et undrende blik, hvorfor kunde hun ikke bare se det som de gjorde og glemme den der anden drage og bare komme hvider, men hun gik og sniffede lidt rundt hun kunde lugte den anden drage og det var ikke en lugt som Harley kunde lide.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 26, 2015 21:29:51 GMT 1
Det gav et helt sæt i hende da han valgte at vaske hende på ryggen, Rohan havde sat sine tydelige spor i hende, hun var rædselsslagen når hun troede hun havde gjort noget forkert. Hun prøvede at få kontrol over tårerne, hun følte sig vel splittet, hun tilbad dragerne, men Harley og Mister J lod til at ville have hende for dem selv. Og hvis hun ikke var en slave, kunne hun så godt tillade sig at have sin mening og stå fast? Naydina vaskede sig videre. "Jeg lover Dem, han kommer ikke til at komme i nærheden af stedet her." Lød hendes stemme lille og skrøbelig, hun var vel også ked af det fordi hun så så meget op til Mister J, og jo rent faktisk var faldet for ham. Af alle personer, var han den eneste som ikke måtte være utilfreds, det knuste hende jo næsten! Som han vendte hende rundt, så hun ham i øjnene, hendes bryst strittede fint på grund af det kolde vand og at det var nat hjalp ikke ligefrem. Han var så tæt på. Hun bed sig i læben, så længe han ikke var sur på hende. "Javel herre." Lød det næsten per automatik fra hende, hun havde jo forstået, han behøvede ikke sige mere, bare han ikke talte hårdt til hende igen. Hun vendte hovedet kort bort for at se mod Harley, blikket var hjerteskærende og undskyldende. Dette havde jo ikke været helt mening, hun havde været så glad for at møde Muln, og hun ville stadig gerne se ham, for han var glad omkring hende og hun ønskede alle drager glade. Selv hvis Mister J ikke ønskede det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 26, 2015 22:05:25 GMT 1
Jerry gik helt over til Harley og klappede hende lidt på siden af halsen, han så letter opgivende over mod Naydina #jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved hende Harley jeg ødelægger hende jo vis det bliver ved på den her måde jeg må enden lære at stygere mig omkring hende ellers bliver vi nød til at lade hende gå jeg kan ikke nedbryde hende som jeg vil kunde gøre med alle andre hun udståler, et eller andet særlig gad hvider om det er hendes race som gør det ved hende# Harley var ikke tilfreds med hvad Jerry sagde ikke tale om at hun skulle nogle steder vis hun skulle noget var det ind i huset og blive, der for altid Harley ville ikke af med hende så var det langt nemmær at finder den der drage og slå den ihjel også ville det problem ikke være der længere "Nej Harley ikke tale om det vil ødelægger, hende endnu mere jo" Udbrød han ved Harleys ord, Jerry kunde ikke lide Harleys ide, lige der var det faktisk Harley som var kold og bare ville havde Naydina for sig selv liger meget hvad der skulle til, så var Naydina hendes passer og ingen andre drager skulle prøve at tage Naydina fra hende, Jerry gik roligt over mod Naydina og tog sin jakke af og lage den over hende "lad os få dig inden for, inden du bliver syg min kære" Jerry trak hende med sig inden for han førte hende over i sofaen og satte hende ned i den "nu skal du ikke sige mig imod Naydina eller sige jeg ikke skal gøre noget for dig så hvad kan jeg gøre for dig, er der noget du gerne vil havde" Jerry havde besluttet sig for at bruge noget tid med hende som de havde gjort på ø'en de havde ikke rigtig talt talt sammen siden de var kommet tilbage til hans hus siden den dag og det ville han godt lave om på nu ved at gøre lidt for hende også kunde de talte sammen bag efter.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 26, 2015 22:18:47 GMT 1
Der foregik så meget oppe i hendes hoved, hun prøvede at finde ro i det hele, men det virkede ikke ligefrem til at være noget som var helt let. Skrubbet var hun nu, ren og fin, men kold, det lagde hun dog ikke så meget mærke til, for tankerne gjorde hende varm indefra. Så mange følelser i alt det her. Naydina så lidt forvirret mod Mister J som han udbrød noget, burde hun tale med Harley senere? Burde hun frygte Harley søgte efter Muln? Hun mærkede jakken om sig, inden han ville have hende med indenfor. Med rolige skridt fulgte hun blot efter, hun så mod jorden hele vejen, hun ønskede jo blot at gøre alle glade, men det var bestemt ikke nemt. Med Muln havde hun været så glad, ligesom hun havde været med Mister J på øen, han havde taget hende med ud og spise, hun blev ganske vidst lidt fuld og de fik rørt hinanden. Mindet fik hende til at smile svagt, det havde hun godt kunne lide, ikke ligesom med Rohan, nej det var frivilligt, hun havde lyst. Behov... Det var det Aimée havde lært hende. ROligt satte hun sig i sofaen med ham, stadig ganske nøgen, foruden hans jakke, hun var næsten som en dukke, der var ikke meget mimik at komme efter, for hun prøvede at få sig selv til at slappe af, hvilket efterlod en næsten tom kvinde ved ham. Dog blev hun revet ud af de mange tanker, hvad kunne han gøre for hende? Hun anede det ikke, derfor måtte hun trække på skuldrene. "Med mindre De kan gøre så jeg ikke fejler, så ved jeg det ikke." Lød det ganske stille fra hende, hun sendte ham et skævt smil.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 26, 2015 22:48:27 GMT 1
Jerry så på hende med et roligt blik han kunde tydligt mærke på hende hun på ingen måde var glad lige nu, men han kunde ikke lave om på sine holdninger bare for at gøre hende glad, det kunde han ikke det var imod hans natur at rette sig ind på den måde ikke engang Corina ville kunde få ham til at gøre det, selv om at på den menneskelige plan havde Naydinas mening nok mere betydning ind Corinas havde, på en eller anden mærkelig måde så følte han et behov for at gøre Naydina glad og tilfreds, han satte sig over for hende på bordet over for sofaen, og tog blid hendes hænder i sine, "kom nu Naydina du ved godt du ikke har fejlet overhoved, du kender ikke alle mine holdninger og derfor kan du ikke gøre for du var ved at gøre noget forkert, men nu ved du noget mere og nu er du blevet klogere, men kom nu kære fortæl mig hvad jeg kan gøre, hvad som helst, sig lige hvad du vil havde lige fra jeg skal vaske dine føder, til at lave mad til dig, et eller andet hvad vil du aller helst lave med mig lige nu der er frit valg på alle hylder." Jerry nussede hendes hænder blidt som de lå i mellem hans mens han så på hende med roligt, og blide øjne han ville virkelig gøre alt for hende lige nu med mindre hun bede ham om at gå, det var vel stort set det eneste han ikke ville gøre for hende lige nu, Jerry kunde dog ikke lade hver med at lade sine øjne søge lidt op og ned af hende, hun var jo en vidunderlig kvinde og man kunde ikke sige noget grimt om hendes krop overhoved, og han ville jo nok ikke kunde sige nej vis hun gjorde sig til over for ham, det var jo ved at ske ude på ø'en så det kunde helt sikkert ske igen, men om det ville kunde se uden hun havde drukket var han ikke klar over, dog viste han at det ikke ville være en god ide, men han ville nok ikke havde rygrad nok, til at han ville kunde sige nej til hende vis det kom der til.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 26, 2015 22:57:46 GMT 1
Et sted betød hans ord virkelig meget for hende, det var som om en sten blev skubbet af hendes hjerte og det kunne banke lystigt igen, hun sendte ham et mere oprigtigt smil, det så ud til hun tog ordene til sig. Hvilket hun bestemt også gjorde, Naydina var glad, uden tvivl rigtig glad for det han sagde. Hun mærkede hans hænder om sine, hun havde det svært med de følelser hun sådan set bar, han gjorde hende jo helt varm og blød hver gang han kaldte hende for noget, eller viste omsorg. Naydina så ned mod gulvet kort, hun måtte lige hvad hun ville? Hun ville have et kram! Uden tøven, slap hun hans hænder, rejste sig fra sofaen og gav ham et kram, sådan rigtig knugende et kram som hun følte behovet for omsorgen komme tættere på. "Hvorfor er De så god ved mig? Jeg forstår ikke hvorfor jeg fortjener dette?" Overvældet lød hun, for hun var virkelig glad og han gjorde så meget for hende, og han kunne være forblevet vred på hende, men i stedet tog han sig af hende, fortalte hende at hun betød noget. Eller gav hende følelsen af det. Hvilket i sig selv virkelig måtte være overvældende! Naydinas barm blev presset godt ind mod Mister J, hun stod jo nøgen og i og med han var kommet lidt længere ned i højde, så måtte hendes barm også være meget tæt på hans hoved. Dog så hun jo intet helt vildt forkert i dette, det var bare varmt og rart, og så gav det hende jo lidt sommerfugle at være så nær ham, men det var jo uanset hvad.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 26, 2015 23:17:35 GMT 1
Jerry så afventende på Naydina som hun pludselig lyste lidt mere op igen og hoppede mod ham for at give ham et kram han lage roligt armende om hende og holde hende ind til sig efter bedste evne nu hvor han enlig ende med at få hendes bryst lige ind i struben dog ikke at det gjorde ham noget da han jo på den måde fik lov til at mærke hendes bryst mod sin hud han sukkede letter nydende ved det og nussede hende blidt på ryggen han var en sand sukker for et par gode velskabet bryster og det var lige hvad Naydina havde og nej hvor ville Jerry godt kunde leje med dem og det var jo lige der lige for næsen af ham men det gik jo ikke det ville være så forkert af ham vis han begynde på noget og han var et sted bange for hun ikke ville kunde lide det og det kun ville skubbe hende længere væk fra ham "det er du er no.. særli" Jerry kunde ikke rigtig få sagt noget fordi hans hoved var mere eller mindre presset ind lige over hendes bryst han trak sig lidt væk fra hende med sin over krop og så på hende med et varmt smil "det er fordi du er en fantastisk kvinde og du er i en klasse helt for dig selv du fortjener så meget mere ind hvad den ø nogle sinde vil kunde give dig du høre til blandt folk som vær sætter dig og ikke blot udnytter dig og jeg vil havde du ved jeg virkelig vær sætter det du gør her hjemme min kære" Jerry mente virkelig hvad han sagde og det ville hun også kunde se på ham da hun jo ville havde kunde set vis han ikke talte sandt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 26, 2015 23:26:25 GMT 1
Da hans ord blev kvalt lidt, gik det op for hende at hun næsten var ved at kvæle ham, hun smilte uskyldigt, inden hun selv måtte trække sig lidt. Ordene han sagde var sande, hvilket for hende virkelig betød meget, hun bed sig svagt i læben og prøvede ikke at bide for meget i det, men han havde kaldt hende hans kære og det havde kun varmet endnu mere. "Jeg er Dem evigt taknemmelig for at have givet mig en chance i livet, jeg vil gøre alt hvad der skal til for at både De og Harley har det godt." Lød det roligt fra hende, men ville det være muligt for hende bare at forsømme en anden drage fuldstændig? Nej, hun måtte i hvert fald bare advare Muln og så tage den derfra. Andet var der vel ikke at gøre. Naydina valgte at sætte sig ned i sofaen igen, jakken var gledet af hende, og hun var igen nøgen, intet der generede hende. At Rohan derimod havde givet hendes halsbånd på, og en hale ligeså, ved at stikke noget op i hende, bagi. Tanken fik hende til at ryste på hovedet, her kunne hun være nøgen uden at manden fik syge ideer og tanker, hvilket i den grad var betryggende. "Mister J?" Lød det så ganske spørgende fra hende, hun så nysgerrigt mod ham, inden hun valgte at tale videre. "Ville...... Ville det være meget forkert af mig at spørger om massage? Jeg har arbejdet hårdt, og mine muskler er slet ikke van til de nye pligter jeg har tillært mig..." Usikker lød hun bestemt, mon hun gik over stregen?
|
|