0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 28, 2015 13:03:13 GMT 1
Jerry viste hvad han levet og han havde skamme ikke tænkt sig at stoppe når hun havde fået den næste orgasme nej hun skulle havde flere, hans mund søge på ny ned mod hendes bryst han kunde slet ikke få nok af dem han elskede at leje med kvinders bryst og jo støre jo bedre og Naydinas var helt igennem fantastiske han var bare glad for hun ikke brugte dem mod ham til hver dag for ingen tvivl om at hun kunde gøre det vis hun ville at hun satte neglende blidt i ham for at holde fast i ham gjorde det kun bedre for ham han kunde jo godt lide når det gjorde lidt ondt og han var slet ikke i tvivl om at når Naydian følte sig mere tilpas med det her ville hun lukke et indre moster fri som hun slet ikke var klar over hun havde i sig. Jerry kunde mærke på hende hvordan hendes krop spænde op på ny og hendes orgasme var på vej den kom en del hurtigere ind hvad han lige havde forventet den ville gøre men det gjorde ham nu ikke det store for når hun strammede så meget op føltes det kun meget bedre for ham at være oppe i hende jo tætter hun kom på hendes klimax jo hurtigere kørte han sin pik i hende og lige efter satte han tempoet lidt ned igen for at hun skulle havde en chanse for at få vejret og Jerry kunde give hende den i en ny stilling en hvor han ville ramme hende på en anden måde så hun kunde mærke hans lem på en anden måde.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 28, 2015 13:14:12 GMT 1
Manden gjorde det jo uden tvivl godt, Naydina havde i den grad fået lige præcis det hun søgte, så at han havde planer om at forsætte var intet der lige måtte falde hende ind. Nej, hun lå der og havde det faktisk rigtig godt, hun tænkte ikke på hvad han havde fået ud af det, han lod jo til at have nydt det. Hun derimod, havde fået lige det hun søgte, hvilket gjorde hun næsten var klar til at forlade sengen og finde sit eget kammer for at sove. Selvom hun helst ville ligge i hans arme. Som hun slappede mere af, mærkede hun sin samvittighed skylde ind, hun måtte spærre øjnene op og stirre på ham. Hvad havde hun dog sagt! Hvordan kunne hun sige sådanne ting, koste rundt med ham, hun mærkede hvordan det på ingen måde havde føltes som hende, det var, som om en helt anden havde taget over. "Undskyld, jeg ville ikke...." Hun stoppede brat i ordene, hun kunne ikke finde hoved og hale i noget, det var så forvirrende, hendes fingre søgte op over hendes ansigt hvor hun gemte sig bag dem. Det var så forkert, hun kunne da ikke tale sådan til sin herre, hvad havde hun dog gjort! Hendes krop glinsede let af sved som havde dannet sig, som morgendug på engen, det havde været hårdt men dejligt for hendes krop. Og selvom hun følte sig lettet rent fysisk, var det psykiske en helt anden sag. "Det var ikke min mening Mister J, jeg ville ikke træde på Deres mandlighed, eller give Dem ordre." Pev hun.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 28, 2015 13:41:33 GMT 1
med et stoppede Jerry fuldstændig og og så på hende med et undrende blik, hendes liderlighed var væk og hun var blevet sit selv igen han trak sig roligt ud af hende han lage sig roligt ned ved siden af hende på sin ene arme så han stadig kunde lige og se på hende og hendes dejlige krop, som han blidt nussede med hans frie hånd "kære hold nu op med at undskylde du har ikke gjort noget som du ikke skulle langt fra jeg bede dig om at lytte til dig krop, og lade dine lyster vise dig vej og det gjorde du og du gjorde det godt, du må ikke fortryde noget så dejligt som det vi lige har gjort sammen, for det var vidunderligt og jeg vil med glæde gøre det igen." Jerry havde dog mistet alt løst som hun begynde at undskylde på den måde som hun gjorde, han tog dog fat i hendes hænder og fjernede dem fra hendes andsigt hun skulle ikke gemme sig, hun skulle nyde det hun lige havde fået og ikke lade sig holde tilbage af det var imod det hun normalt stod for, "og du kan lige så godt vende dig til det vis det kommer flere rytter her til så forventer jeg at der også kommer flere slaver som du kommer til at skulle styrer og dem bliver du nød til at give order kære, du ved godt inderes inde at du ikke har gjort noget som jeg ikke ville havde jeg nød det og jeg håber at se mere til den side af dig med tiden" Jerry ville meget gerne se mere af hendes lidt mørkere side, der var noget frækt over hende når hun udfordrede ham på den måde, Jerry havde ingen planer om hun skulle ind til sig selv den nat, nej den her nat skulle hun bruge i hans seng ikke fordi de skulle havde mere sex, men fordi han ikke syntes hun skulle lige alene efter det her.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 28, 2015 13:48:59 GMT 1
Det var alt sammen meget forvirrende, hvad skulle hun dog stille op i de mange tanker og følelser som hun måtte gøre sig. Naydina prøvede at få sig selv til at tage den med ro, men et var så svært, han havde dog en evne til at få hende ned på jorden igen, hver gang han åbnede munden og lyden af hans stemme ramte hende, måtte hun smile og nikke blidt. "Det føltes fantastisk, men det føltes bare ikke som mig, jeg vil normalt aldrig sige sådanne ting. Det skræmmer mig." Måtte hun indrømme blankt, for det var præcis sådan hun havde det og han fortjente vel at vide det, ikke sandt? Forsigtigt, endte hun med at ligge sig ind mod ham, hun trak vejret dybt og puttede sig så godt ind til ham for at søge tryghed. Af en eller anden grund, havde hun virkelig brug for den lige nu, hendes liderlige jeg skræmte hende virkelig, det var som om hun ikke kunne styrer sig, og den følelse, den brød hun sig altså ikke om. "Jeg må søge råd hos Aimée så, hun er så god med de andre slaver hos fyrstinden." Lød det nervøst fra hende, kunne hun styrer andre? Det var ikke ligefrem noget hun havde lyst til, men hvis Mister J ønskede det, skulle han få det sådan. Hun ville gøre alt for ham, ikke bare fordi det var hendes herre, men fordi hun var forelsket i ham. Søvnen måtte trænge sig godt på, hun mumlede noget helt utydeligt, ingen hun rent faktisk faldt i søvn.
//out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 28, 2015 14:18:26 GMT 1
Jerry lå roligt og nussede hende og tænkte lidt over det hun sagde men igen gav hun ikke udtryk for hvad det var hun enlig gerne ville men bolt gav efter og gjorde som hun troede han ville havde hende til "det er dig Naydina det er blot dit indre dyr som fik lov til at komme fri et dyr som du holder nede hver eneste dag og derfor kommer det så voldsomt ud og jeg syntes ikke du skal søge råd hos nogle af Corinas slaver vi tager det som det kommer og tager det stille og roligt" Jerry så lidt undernde på hende da hun ikke svarede ham men det gav jo meget god mening nu hvor han kunde se hun var gået ud som et lys han lage sig selv til rette og faldt hurtigt i søvnen
//out
|
|