0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 21, 2015 9:11:05 GMT 1
Jamen så passede det vel fint, et par timer at bruge på at fortælle folk om hans færge, hvor han var fra, og prisen deraf kun var til rigmænd og kvinder, for andre ville end ikke have råd. Men hvilken velhavende person ville også kunne modstå? Ork, han skulle nok få sig et par stamkunder her! Med et stort smil, klappede han hænderne sammen, han skulle have noget af drikke og så var han ellers klar. Hendes reaktion grinte han af, hun havde vidst ikke helt kunne huske hvad hun gav udtryk for. "Jeg forstår godt hvis det blot var fuldesnak Ritta, jeg kræver ikke du tager med mig, men jeg ville bestemt heller ikke klage!" Sagde han med en munter tone, inden han endte med at se sig mod folk. Roligt lavede ham en håndbevægelse til at de lige måtte vente lidt! Måske de frygtede han var på vej afsted igen? Han kunne godt lide den tanke, at være eftertragtet på denne måde. Coell så på hende og rystede på hovedet, folk måtte lade være med at dømme folk sådan, selv hans lille tigermis havde dømt ham uden at kende ham. Men den var lidt mere fair, han havde trods alt købt hende, slæbt hende med hjem og holdt hende i et bur. Dog med en fair deal, som hun nægtede at tro på. Kvinder! "Bare her igen, vi kunne sige ved en aftensmad tid, så finder jeg noget vi kan stille sulten med?" Foreslog han så, han måtte lige tænke den igennem før han gjorde noget som helst! Som hun var søgt mod kahytten, havde han klasket ud efter hendes røv, den så pokkers godt ud i de bukser og han kunne ikke lade vær. Det havde været fristende så længe!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 21, 2015 12:19:04 GMT 1
Ritta så på ham som han klappe hænderne sammen og snakke til hende, hun kunne virkelig ikke komme sig over hun hade lovet ham at tage med ham ud og sejle, kunne hun overhoved klar livet på et skibe eller færge som det nu var, hun så på ham det grin der og munter tone på den ene side smitte det af og på den anden side irritere det hende i længen. ”kan sagten være jeg mente det nu må vi” sag hun roligt og så på ham, som han snakke på ny om hun skulle komme til aftensmads tid, stod han der og invitere hende til middag han var da ikke så lidt fræk. ”jo så siger vi det.. sikker på jeg ikke bare skal tage mad med? Ikke jeg tvivler på du kan lave mad.. jo jo det gør jeg faktisk” hun smile drillende og så på ham inden hun vente sig rundt, for at gå til kahytten vine hun som hun mærke et velplacer klask i røven, hun så tilbage på ham med et blik der kunne dræb før hun gik vider og tog sig lidt til røven, magen til frækhed! Aldrig hade en mand klaske hende i røven og hun var ikke sikker på hun just nød det.
Roligt kom hun tilbage igen med kappen om sig. Hun så på ham som hun kom tilbage, hun skulle have hævn ”okay jeg kommer igen til aftens mad” sag hun og så på ham og gik rundt så hun fik ham til og følge med rundt, så han hade ryggen mod rælingen før hun lage hænderne på hans nøgne bryst, og roligt skubbe til ham mens hun så på ham med et forføre blik ”ved du hvad der sker når man klapper til en bjørn?” spurt hun som de var næsten hen til kanten af rælingen hun så på ham før hun hviske mod hans øre ”de ryger i baljen” der efter gav hun ham et hård skub så han ville ryge over rælingen og ned i vandet. Hun stildte sig ved rælingen og så ned mod vandet nu med ham i det, ”første regel naglerne fra bagpartiet.. ses!” hun smile munter og forlod roligt skibet ved og hoppe ned på kajen og begyndt ellers og gå.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 21, 2015 12:29:17 GMT 1
Han var jo en kvindeglad mand, så det var bestemt ikke let at holde nallerne helt væk, men hey, han havde da ikke rørt hende da hun sov og han kunne have været et dumt svin og have gjort det alligevel. Faktisk var han ganske tilfreds med sig selv på dette punkt. Han måtte le og ryste på hovedet som hun gik ned for at hente sine ting. Og da hun kom op, smilede han bare drillende til hende, for han vidste godt han muligvis var gået over stregen, men han kom som regel godt afsted med det med sin drenget charme. "Perfekt, og bare rolig, det er ikke min mad, jeg henter noget fra kroen." Sagde han så muntert, inden han kiggede efter hende, hvad pokker havde hun nu gang i? Coell så lidt forvirret på hende, hvorfor så hun sådan på ham? Det var ikke en kærlighedserklæring, bare et klask! Faktisk gjorde det forførende blik ham lettere usikker. Han endte mod rælingen, som han lyttede til hende ord, hvad mente hun? "Hva..?" Mere noget han ikke at sige, før han mærkede det hårde skub som kom bag på ham, og ned i vandet røg han. Stadig med sine bukser på, der måtte tynge ham lidt ned. Der han kom op igen, rystede han hovedet for at ryste vandet ud af håret og så grinende op mod hende. "Okay den fortjente jeg!" Grinte han, inden han svømmede mod havnen kaj og trak sig selv op. Han kørte det våde hår tilbage, og lod vandet dryppe lidt af ham, inden han gik ned for at nå sin færge igen. Da han var fremme, blev han stående nede med hænderne i siderne, men han kiggede efter hende, magen til kvinde skulle man da lede længe efter. At blive skubbet i vandet sådan var da hans første gang, han fik som regel en lussing eller drikkevare, eller mad i ansigtet. Han grinte lidt, inden han henvendte sig til folk som kom strømmende hen imod ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 21, 2015 13:05:21 GMT 1
Ritta så på ham som han sag det ikke var hans mad men noget fra kroen, hun lo og så på ham ”helt sikker på jeg ikke skal have mad med?” hun så på ham, inden hele turen med og skubbe ham i vandet skete. Det hade more hende og det hade stilt hendes hævn tørst også, ”ja du gjord!” råbt hun ned til ham og smile bare tilfreds før hun gik.
Da solen var på vej ned, begyndt der på ny og falde ro over byen. De fleste tog hjem, folk handle det sidste inden boderne lukke, fulderikkerne begyndte og komme til syne også hist og hær. Ritta var på vej tilbage til haven igen, efter en tur hjem og en del skældene ud fra hendes søster og nogle timer med og brygge et par salver til coell, var hun på vej igen dog hade hun skifte tøj det andet hun hade på trængt til en vask. Hun hade nu en lår kort mørk grøn kjole på i læder med mønster syet ind med sort tråd, kjolen blev holdt oppe af en læder snor i nakken. Hun sin lille kurv i armen og det næsten hvide hår hang løst ned over hendes skulder. Hun hade igen sin kappe på for at holde varmen men ellers hade hun kun flade tynd sko på der var sorte, hun kom roligt til båden og så op på den ”Nogle hjemme!” råbt hun inden hun hoppe op, hvilke var nemt når man hade bar ben, hun så rundt på skibet og hade et roligt smil på læberne.
kjolen hun har på --------> nztikidress.com/wp-content/uploads/2011/12/SFA-Tiki-Dress-JLW.jpg [/blockquote}
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 22, 2015 8:51:37 GMT 1
Dagen gik overraskende hurtigt, han fik snakket med en del væsner, lært en masse nyt om dette land og han måtte sande at han nok kom tilbage for at høre mere. Dog kunne han ikke blive for længe væk fra hans løvinde, hun skulle snart i arenaen og han glædet sig næsten som et lille barn! Efter folk var gået, så han sit snit til at skulle gøre dækket rent, han stod jo for alting selv. Herefter fandt han en tønde frem og to skamler, så var bord og stole på plads nemlig, nu manglede han en dug og noget mad! Roligt så han sig omkring, han manglede endnu et par ting til hans færge, så mon han kunne nå et smut på markedet inden folk havde pakket helt sammen? Han skyndte sig ned fra færgen og løb ind i havnebyen, der lå butikker, stadig åbne, han smilede stort og endte ved en skrædder. Her fik han købt duge nok til et par borde, for det havde han jo brug for med tiden. Hertil, fik han også købt mad med hjem til dem. Det så sikkert sjovt ud sådan som han slæbte, men han klarede den da fint og vupti så var han ved færgen igen. Den ene af dugene kastede han ud over tønden, så gik han ned efter to puder og lagde resten af de duge han havde købt fra sig. De var i rødt stof, så man kunne se at det rent faktisk var luksus, rød var jo en dyr farve. Coell fik så sat maden på plads, en metalkande med vand og to krus. Puderne på skamlerne og vupti, han var klar. Hvilket han kun lige var blevet, som hun dukkede op på dækket. Han var længst ud mod havet, der blev de mindst forstyrret og udsigten var bedre. "Hernede Ritta!" Kaldte han, som han stod rimelig stolt ved bordet og gjorde tegn til at hun skulle sætte sig. Da han spottede hende i hendes kjole, måtte han lige samle sig lidt. Hun kunne da ikke bare rende sådan rundt! Og slet ikke med de kasser og det bagparti! Han rystede på hovedet, skulle hun arbejde på båden, måtte hun have noget andet på, for det der gik så sendelig ikke med gæster om bord. Det ville skabe problemer, det vidste han med sikkerhed.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 22, 2015 13:32:27 GMT 1
Ritta kendt ikke til coells travle dag men hun kunne forstille sig han hade haft nok og lave, med alle de væsner der hade være omkring båden. Hun så rundt på båden som hun ledet efter ham til han kaldt på hende, hun gik roligt mod det sted hun hade hørt ham råbe. Hun så på tønden der var fint dække op og puder på skamlen, hun var slet ikke vand til den slags luksus eller general sådan noget ”du har da gjort noget ud af det” kom det fra hende som hun så på det hele før hun rakt ham kurven med salverne ”her der burt være nok til i vært fald 14 dag alt efter hvor tit du for brug for det.” hun smile og lod ham tage kurven ”nå ja der er også den her” hun pege på den rød flaske ”vis nu du får tømmer mænd så en slurk af det linder på smerten i hoved og mave men du kan godt blive sløv af den men ikke alle gør nogle har det fint ” hun så på bord og så godt han ryste på hoved ”noget galt?” hun så underne på ham, at hendes kjole ville skabe problemer for gæste og for ham kendt hun ikke til for hun kendt ikke meget til det med intime grænser hos andre eller sig selv sådan 100 %, hun tog kappen af så man kunne se de bar skulder og hals også, den sorte hud skinne meget svagt fordi hun hade svedt en smule men ikke slemt, hun satte sig pænt ned på en af skamlerne og sad ellers og så roligt op på ham med de hvide øjne med sølv grå kant.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 22, 2015 14:02:32 GMT 1
At han havde gjort noget ud af det, fik ham til at skyde brystet stolt frem, naturligvis, hvis de skulle have et samarbejde skulle hun da behandles godt! Og så var det bare ikke så tit han som sådan spiste med kvinder, uden at det rent faktisk var for at komme i bukserne på dem og det var ikke derfor Ritta var der. Han smilede muntert og tog imod kurven, hold da op, det var alligevel en del hun havde fået bikset sammen til ham. Med hovedet på skrå, undersøgte han hende lidt og da kappen først blev fjernet, prøvede han virkelig at holde sit fokus på hendes ansigt. "Tak for tingene." Lød det roligt fra ham, inden han stillede dem fra sig og måtte sætte sig ned sammen med hende. Han måtte hellere tage den med ro, bare spise mad, snakke, ikke fokusere på den tætsiddende kjole på den yderst velformede kvindekrop. Det var lang tid siden han havde fjollet rundt med en eller anden trunte, mon ikke natten skulle foregå på en kro hvor han kunne lokke en tøs med sig? "Din påklædning, den går altså lige i enhver mands bukser." Han var ærlig, det havde han intet problem med at være, med mindre det gik ud over ham selv, men lige her kunne han ikke se hvordan. Roligt og ganske diskret rettede han på sin egen manddom bag selve tønden. Coell var i den grad lidt i tvivl om hvordan han skulle kunne blive ved med at holde fingrene fra hende hvis hun gik sådan klædt. "Spis endelig. Jeg tænkte vi kunne tale lidt om forretning, jeg vil meget gerne købe middel mod søsyge af dig. Foruden at have selve dig med, men tanken virkede vidst til at skræmme dig lidt. Har du egentlig tænkt over det?" Lød det roligt fra ham, dog med lidt meget på en gang, han havde haft mange tanker om det og han kunne se meget godt i at have hende med sig jo!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 22, 2015 17:12:00 GMT 1
Ritta så på ham ganske roligt, som han takke for tingene ”det var så lidt” hun så på ham og smile roligt mens hun sad stille på skamlen, hun kendt ikke til han døje med at holde sin øjne på hendes ansigt, hun lage ikke rigtig mærke til det ikke før han faktisk så på hendes bryst vis han da ellers kigge ned. Hun lag hovedet på skrå ”gør den?” spurt hun underne og kigge ned af sig selv ”åh ja.. hade glemt det med folk har deres…intimgrænse.. og personlig grænse.. min fejl det her er noget jeg normalt går i der hjemme og jeg kender meget lidt til… normale adfærd vis vi skal sig det sådan” hun så på ham og smile skævt, hun hade jo brugt mange år i skoven alene sammen med bjørne først som teenager eller ligene mødt hun en mand der lærte hende og læse og skrive men heller ikke mere ind det, ingen hade lært hende om hvordan man burt gør klædt og hvordan tøj påvirke det modsatte køn og ens eget køn. Hun så på ham og kunne gætte hendes påklædning måtte påvirke ham siden han sag sådan ”skal jeg tage kappen på igen så du ikke bliver utilpas ved min påklædning? ” hun så på ham for hun kunne godt dække sig selv vis det var. Da han så begyndt og snakke forretning som han nu kaldt det, hade hun enlig glemt og give det en tanke om og tage med ham, hun hade haft nok og se til hun så lidt tænkende ud og det kunne ses hendes øjne kigge lidt tid siden og hun sad og bed sig svagt i læben, ville det være en god ide og tage med? Hun ville jo få set lidt og måske opdage ny salver og miksture, hun så på ham. Hun kunne jo tage med bare en enkle gang og se om det gik ”altså… jeg vil godt prøve og tage med.. en gang.. der efter kan vi snakke om det skal blive mere permanet jeg går og er til pynt her” hun så på ham og smile skævt for det her var langt uden for hendes trygheds område og hun var faktisk lidt bange for og sejle hun frygte hun ville drukne eller monster fra havet måske angreb dem eller pirater! Hvad vis pirater tog dem!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 22, 2015 18:40:23 GMT 1
Selv begyndte han at spise, så maden ikke blev alt for kold, Coell var sulten! Han sad og tænkte lidt. "Det er også fint til når man skal i byen og se knaldhamrende godt ud, men i hverdagspraksis, specielt på min færge, bør du nok have noget lidt mere passende på. Vi kan altid købe noget tøj til dig, det skal jo stadig være dig." Lød det ganske roligt fra ham, han havde pengene til det, så hvorfor ikke? Hun ville tjene dem hjem i sidste ende alligevel. Roligt måtte han sidde og studere hende lidt, han rystede ivrigt på hovedet, for pokker da nej om hun skulle dække sig til. "Ikke tale om, jeg nyder synet. Men hvis jeg savler for meget, så sig lige til." Hans stemme var morende, han havde det skam ganske afslappet. Maden blev spist rimelig hurtigt, helt pænt spiste han ikke lige nu, han var virkelig skrubhamrende sulten! Frokosten var blevet sprunget over med alle de ting han havde skulle nå. At hun faktisk ville tage med, på en prøvetur, fik ham til at smile stort. "Det er helt perfekt, en tur rundt, inden vi når tilbage hertil igen, det kan godt vare et par uger. Men jeg lover dig, jeg passer på mit mandskab, og du kommer ikke til at mangle det mindste!" Kom det ivrigt fra ham, han havde det største smil på læberne og det gik helt op i hans øjne, det var helt perfekt! "Kunne du lave mad?" SPurgte han ganske pludseligt, han manglede jo en kok sådan set, mon han skulle finde sig sådan en her også?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 22, 2015 19:04:15 GMT 1
Ritta så på ham som han snakke omkring hendes påklædning, og lytte da opmærksomt hun lært jo noget her og det var brugbart for hende, ”nej nej jeg har selv tøj der er mere dækkende så det skal du ikke gå og brug penge på!” hun så på ham og smile bare venligt, det var sødt af ham men hun hade ikke brug for nyt tøj hun hade de få kjoler hun skulle brug og så et par bukser og skjorter og toppe det var nok. Hun så på ham som han snakke om at savle og hun skulle sige til vis han savle for meget, ”åh så burt jeg have sagt til lige så snart du så mig” sag hun kækt og så på ham og smile venligt, hun ville sikkert glemme og se efter om han savle eller ligene for sådan noget påvirke hende ikke, for hun forstod ikke hvorfor han skulle savle over hende for hun var jo ikke et stykke frisk kød, eller noget men ja folk var sære eller måske bare hende der var sær. Hun så på ham som han snakke, om at de ville brug et par uger før de kom igen. Det kunne godt bekymre hende men hun ville ikke bakke ud nu for nu hade hun jo sag ja til go tage med og han virke meget ivrig for at hun var komme med, ”jeg får en fornemmelse af jeg kommer til og mangle privat liv med dig som kaptajn” sag hun med en drillende tone og så på ham og smile bare venligt, han var virkelig en sær mand så barnlig af personlighed syntes hun, hun var begyndt og spise samtidig med ham og spist selv heller ikke pænt men det var mere det var hun ikke lært op i, hun så på ham som hun lag bestikket fra sig ”mh det smage udmærket tak for mad” hun smile ”selv om det godt kunne mangle lidt krydreurter.. og tror ikke helt kødet var så frisk igen.. hmm ” hun lave jo selv mad der hjemme og der brug hun meget urter i maden, for at gør den sunder og mere velsmagene men også for og gør et måltid lidt helbredene for nogle typer Medicine var nemmere og få ned nemme et godt måltid mad.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 22, 2015 19:25:18 GMT 1
Der var ingen grund til at sløse med pengene, så hvis hun selv havde, var det vel fint nok. De ville sejle ved daggry, så hun måtte hjem og pakke, sige farvel og sådanne ting. Han strakte sig roligt, men måtte skære en grimasse, den ryg havde det ikke godt. Maden lå nu godt i maven, og selvom han ikke var kræsen, gav han hende ret i det ikke var det bedste. Han var jo et være madøre takket være sin mor. Et grin kom fra ham, som han nikkede, det burde hun vel nok ja! "Så er skaden sket!" Udbrød han morende, inden han valgte at fjerne tingene fra tønden og gøre klar til at skulle bære det ned. Han kunne altid gøre det rent senere, så han stilte det bare ved nedgangen og vendte hurtigt tilbage til hende. "Du får lige det privatliv du ønsker Ritta, nok er jeg en charmør, men jeg behandler skam mit mandskab ordenligt, selvom det bare er dig og mig." Lød det roligt fra ham, han blinkede til hende og endte med at smide sin skjorte, han pegede på salven. "Du ville vel ikke være en engel?" Spurgte han så med det største charme smil, han havde virkelig brug for det! Roligt tog han puden og lagde sig ned mod dækket, puden under hovedet og så lå han ellers godt. Klar var han til at få smurt sin ømme ryg, han kunne jo ikke ligefrem selv nå. "Når nu du har forstand på mad, kan du så tilberede fisk? Jeg mangler en kok på færgen, og så har du noget at lave foruden salver og medicinsk hjælp." Spurgte han så interesseret. Her var jo virkelig en god fangst.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 22, 2015 19:36:06 GMT 1
Ritta så på ham som de sad der og snakke, hun så godt hans grimasse og gætte på det var ryggen. Hun så på ham som han kom med sit udbrud og så lidt overrasket på ham for det hade hun ikke set komme, hun så på ham og smile lidt mystisk da han sag hun ville få privat liv ”hvorfor har jeg så svært ved og tror på det du siger?” hun smile drillenden og så på ham, inden hun så mod salven og hørt det næste han sag hun smile blidt. ”jeg var lig ved og forslog om jeg skulle give dig en tur men jo nu skal jeg være søde og smøre din stakkels ryg ind” hun smile og så på ham, hun rejste sig roligt og gik om bag ham og tog en flaske med salve, og hev proppen ud og tog noget i hænderne så det kunne varme lidt, inden hun begyndt og masser salve ind i huden så den kunne virke rigtig. ”sig til vis jeg er får hård ved dig” hun lage styrke i sin strøg for hun ville sikker sig at få smurt det ordentlig ind. Hun så roligt mod hans nakke mens han smurt ham ind, han hade enlig en blød hud syntes hun til tros for han arbejde på en færge hun hade regne med flere ar og måske rug ødelagt hud men det så ikke sådan ud på ham. Da hun hade smurt ham ind trak hun hænderne til sig og smurt det rasterne salve ud på sin lår så kunne hendes muskler også lig få lidt, ”sådan nu skal du lig luft tørre et par minutter og du burt nu kunne mærke en begyndende lindring i ryggen” hun smile og gik rundt så hun stod ved siden af tønden og så ellers roligt på ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 22, 2015 19:56:37 GMT 1
Hænderne var røget op i luften som et tegn på overgivelser eller at han ikke vidste hvad hun snakkede om, han var slet ikke så slem som man skulle tro. Kun når han var godt fuld, så kunne det godt ende galt og han flirtede med flere kvinder på en gang, fik en lussing eller to, men også altid et knald. Coell smilede bare som hun sagde som hun jo nu gjorde. At hun begyndte at røre ved ham, gjorde ikke ligefrem hans behov efter en kvinde bedre, men det gjorde til gengæld hans ryg bedre. Han brummede veltilfreds og nydende, det var dejligt og han smilede stort for sig selv. Hovedet hvilede han mod sine arme som var foldet op af. "Jeg kan godt lide når en kvinde er hård ved mig." Drillede han, selvom han vidste det sikkert ville ende med at hun straffede ham for det og en grimasse måtte træde til i hans ansigt. Coell nød det nu alligevel, nød at mærke hende massere salven ind i hans hud, og da hun var færdig, kom han op igen og så ganske afslappet ud. "Fantastisk. For resten, så sejler vi ved daggry, hvis vi får brug for at pakke nogle ting og lige give din familie besked, bør du tænke på det snart." Lød det roligt fra ham, næsten salig måtte han se ud, det føltes så meget bedre allerede, helt utroligt! Han havde selv lidt at se til, han skulle gøre færgen klar, en kahyt til hende og så få ryddet op efter maden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 24, 2015 7:56:26 GMT 1
Ritta hade bare ryste på hovedet af ham, hun kunne godt regne ud det her blev en være tur men nu matte hun se om ikke det gik. Hun så på ham mens hun masser salven ind i hans hud, da han snakke om kvinder der var hård ved ham så hun underne på ham ”kan du lig kvinder er hård ved dig? I mandlig væsener er godt nok besynderlig ” hun forstod ikke helt hvad han mente men brugte bare lidt mere styrke så vis det var det han godt kunne lig. Hun forsatte til hun hade smurt ham ind og der efter tørt af i sin lår, inden hun så på som han snakke ”ved daggry! Så må jeg gå nu ellers når jeg da aldrig og få pakke de ting jeg skal brug..” hun så på ham og gav ham et let dunk i hoved med en flad hånd ”hvorfor sag du ikke det til mig inden jeg kom så hade jeg da haft en chance for og pakke.. dumme dreng” hun sukke og tænkt mens hun gik hen og tog sin kappe på, ”mund jeg nu kan bære det hele” mumle hun mens hun fik sin kappe over sig igen og lukke den ene knap der sad for and så hun igen var dække til, hun så på ham med et svagt smile før hun begyndt og gå ”vi ses sener ” sag hun mens hun roligt gik videre, selv om hun enlig hade travlt og hun regne ikke med han hade tid til og hjælpe hende, hun skulle have pakke tøj, sin medicinen og urte bøger, sin god gryde hun kogt salver i, samtlige urter og rødder hun hade vis hun skulle kunne have nok til hele rejsen hun vist jo ikke hvor mange hun kom til og behandle, og hun skulle have sagt farvel til sin søster og hendes nevøer og sikker sig de nu ville passe godt på sig selv.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 25, 2015 10:58:33 GMT 1
En dummeflad, gav hun ham lige en dummeflad? Han måtte klø sig i nakken og se lidt undrende på hende, det var lige før han egentlig havde glemt at tænke over hun nok havde brug for længere tid. Coell grinte lidt, han rystede på hovedet. "RO på sukkertop, jeg er jo kaptajnen, jeg kan sagtens vente en dag mere hvis det skulle være. Har du brug for hjælp? Jeg hjælper gerne til." Lød det muntert fra ham, hun skulle ikke stresse over det, det var jo meningen det skulle blive en sjov oplevelse og ikke en hun skulle stresse sig til. Nej, han ville hjertens gerne hjælpe hende, han havde midlerne, om ikke andet også musklerne, så et eller andet kunne han sagtens bruges til! "Vent her Ritta, jeg ordner lige efter vores måltid og så tager jeg med dig!" Erklærede han, inden han var løbet. Det tog ikke vildt lang tid, så var han ellers klar til at tage med hende. En skjorte blev taget på igen, som han knappede roligt halvt op, men så brystkassen stadig var synlig. Og han fik hyret nogen til at passe på færgen, hvis de tog afsted med den, vidste han jo hvem han skulle hjemsøge i drømme, for at få den tilbage igen. Det var deri hans tiltro til andre lå, han ville have noget på dem uanset hvad. Coell smilede stort til Ritta. "Du viser vej smukke, så er vi dem som er daffet." Han snakkede ikke som typiske adelsmænd, derfor ville ingen nogensinde tro på at det rent faktisk var det han måtte være.
|
|