Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Mar 27, 2015 21:39:03 GMT 1
Skule Malisha tage hans ord, som en trussel mod hende? Ikke at det var noget som faldt i hendes gode bog. Tvært imod faktisk, så var det noget, som gjorde hende direkte arrig! "Du skal ikke stå og true mig," advarede hun med en direkte stemme. Hun var ikke typen som ville tøve med at reagere på det, hvis hun fik muligheden. Det eneste der egentlig afholdt hende fra at gøre det, var den drage, som lå og holdt øje med hende. Det var jo lige før, at hun kunne mærke dens øjne hvile på hende, og det var bestemt ikke noget som faldt i hendes gode jord. "Tro mig, det eneste der afholder mig fra at gøre noget, er din drage der.. Den holder øje med mig, som var jeg allerede udpeget som aftensmad," endte hun kortfattet. Her ønskede hun dog ikke at komme tættere på. Selv som warlock, var hun ikke dum nok til at kaste sig i strid med en drage, og slet ikke på denne her måde! Det var det sidste som hun ønskede sig. Hendes blik hævede hun direkte mod hans skikkelse igen. Skulle hun handle på det? Forsøge at vise sig fra sin bedre side? "Mit navn? Malisha Malachi," svarede hun direkte. Hvorvidt om han kunne finde koblingen til den gamle plads som warlockernes leder.. kvinden der mistede sin magi. Det vidste hun ikke. Men uden tvivl, var hun på vej tilbage mod toppen igen, og hun hælmede ikke, før hun nåede derop!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 27, 2015 22:29:55 GMT 1
Jerry fandt ganske sjovt at hun blev så sur over at hun følte han truede hende, når hun gjorde det samme over for ham. Han satte sig på ny op af Harley igen mens han så på hende med et roligt blik, han kørte roligt en hånd gennem sit hår og smilte lidt til hende, "du er en sjov person du bliver virkelig formærmet så snart du mener der er nogle som true dig, men af lige vel truer du gerne andre, du skal ikke gøre noget ved andre som du ikke selv føler er er okay, med mindre du virkelig mener det, og du skal skamme ikke være i tvivl om jeg virkelig mener det jeg siger. Ud over det så truede jeg dig skamme ikke, jeg forklarede dig blot at sådan som du opføre dig skal du være glad for, jeg har hold Harley nede og ikke lade hende tage dig, som hun har bedt om nogle gang og jeg kan skamme godt forstå hende." Jerry sad roligt og så ind i flammerne som de dansede fint i mørket, da hun sagde hendes navn så han mod hende igen, han sad og tænkte lidt han havde hørt hendes navn før, han kunde bare ikke lige sætte sin finger helt på det med det samme, men pluslig kom det til ham, og han rettede sig op med et lille sæt. "nu har jeg det, du er hende den gamle leder af warlocksne, jeg ville ønske jeg kunde sige det var en glæde at møde dig, men jeg vil ikke lyve for dig." han havde godt hørt om hende og hvordan hun havde mistet hendes kræfter, men han var nu heler ikke i tvivl om hun havde fået dem igen, det var den eneste forklaring på den gnist han havde set hende lave tidligere, den som gjorde han enlig fik øje på hende.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Mar 28, 2015 7:48:28 GMT 1
At kaste med trusler, var en hverdag for Malisha. Det havde hun gjort i mange år, men hun kunne ikke tåle at få igen. Et sted var hun vel en kende dobbeltmoralsk, selvom det ærlig talt ikke var noget, som hun tog tungere end som så. Det var noget, som man måtte tage med. Det var bare hende som person, og ej var det noget, som hun ville ændre for nogen! Den eneste mand, som rent faktisk havde formået at sætte hende på plads, hvad det angik, havde været borte i uendelige tider. "Som du tilsyneladende går rundt og mener dine trusler.. så tag mine til dig.. Tro mig, når jeg siger, at jeg ikke vil tøve med at gøre det, hvis jeg finder grund til det." endte hun næsten med en hård stemme. At dragen allerede havde opfordret til at gøre det af med hende, forundrede hende ikke. Det var der i forvejen rigtig mange væsner, som ville ønske, at de kunne. Ej havde hun dog nogen intentioner om at lade livet, og slet ikke, hvis det var noget, som hun kunne blive fri for i den anden ende. At miste livet, ønskede hun virkelig ikke. Døden var hun praktisk talt bange for. Armene lod hun i stedet for, glide over kors. At hendes navn var velkendt, kom ikke bag på hende. Hun himlede let med øjnene. Han var en bidsk mand, og naturligvis var det også noget som hun godt kunne lide. "Hvad skal der til, for at få dig til at droppe den attitude?" spurgte hun denne gang direkte. Hun følte at dragens øjne hvilede på hende. Et sted fandt hun det direkte ubehageligt, for hun ønskede jo ikke ligefrem at ende som dens natmad!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 29, 2015 19:06:03 GMT 1
Jerry grinte lidt ved hendes ord om han skulle tage hendes trusler til sig, "Tro mig lille skat, du kan trække et nummer og stille dig i køen, det er mange som vil havde mit smukke ansigt hegnende på deres væg." hans stemme var fyldt sarkasme, ikke at han fandt hendes trusler sjove, men at der var så mange som havde gjort det samme, nogle overlevede andre gjorde ikke, det kom meget and på han humør. Harley havde lagt sig ned igen, men lå hele tiden og holde øje med hende, et lille tegn på et angrib fra hende, og Harley ville være over hende, inden hun så meget som nåede at gøre det helt store, Harley stollede på ingen måde på det hun havde sagt om hun ikke ville lave ballade, eller ikke ville slå ihjel som hun jo havde sagt. Jerry så på hende med et undrende udtryk, hans attitude han havde da ikke noget attitude problem, hvad mente hun lige med det. "Hvad mener du lige med min attitude hvad fejler den om jeg må spørger, jeg har kun forsvaret mig og min drage mod dine spydige kommentar ikke andet, så jeg forstå ikke helt hvad du mener med det" Jerry var ikke helt med på hvad hun mente, men han var indstillet på de kunde slå en streg over det hele som var sket, og sætte sig ned og tale sammen som to voksne personer, vis det var noget hun havde lyst til, ellers kunde de jo gå hvert til sit og lige det hele bag sig.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Mar 29, 2015 21:07:21 GMT 1
Malisha kneb øjnene let sammen. Denne mand var ikke så lidt fræk, hvis hun selv skulle sige det, og tanken var en af slagsen, som hun kun måtte finde direkte irriterende! Let knyttede hun næven og sendte ham en direkte fast mine. Om hun ville stille sig i kø? Nej for pokker, hun ville stille sig helt forrest, hvis det ikke var på grund af det forbandede væsen, som han havde ved sin side! Malisha søgte ikke tættere på, end hvad der var højest nødvendigt, da hun ikke ønskede at blive spist af det forvoksede firben som lå ved hans side. Det var ikke andet i hendes øjne, men for pokker, som hun ikke ønskede at komme for tæt på det, hvis hun da ellers kunne blive fri for det. Svagt bed hun tænderne sammen. "Føler du virkelig, at det er sin ret, at forsvare sig overfor en kvinde? Sig mig.. hvordan ser du på kvinder i dette samfund? Over... eller under en mand?" spurgte hun denne gang med en meget direkte stemme, som hun igen lod hovedet søge på sned. For vane havde hun at vende på en femøre, og det havde hun jo ligeledes også gjort i en situation som denne her. "Du er ikke så lidt fræk, må jeg sige. Du føler vel at du kan sige hvad du vil, og samtidig gemme dig bag din drage, fordi at du ved, at jeg intet vil stille op på grund af den og det stinkende gebis?" spurgte hun kortfattet, som hun igen vendte blikket mod dragen. Nej, hun brød sig bestemt ikke om, at den lå der!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 29, 2015 21:28:03 GMT 1
Jerry måde smile ved hendes ord, han behandlede jo alle ens både mænd som kvinder, og måden hun havde sagt det på var en klassisk femmernist måde at sige tingende på, masser af fordele og mænd som bare skal rette sig ind efter kvindernes behov, "jeg behandler alle som var vi lige, kvinder bør havde de samme rettigheder som mænd, og derved behandler jeg dig som havde det været en mand, der stod over for mig. I kvinder vil jeg gerne havde har de samme rettigheder som os mænd, og det ønsker jeg da også i skal havde, men så skal i også kunde tåle at blive talt til som vi vil tale til en anden mand, og ikke forvente vi er galende over for jer bare fordi i er kvinder." Jerry havde skamme indet imod kvinder eller at de godt ville havde de samme rettigheder som mænd, men så skulle de også bare været forberedt på alle deres fordele skulle fjernes. han så på hende med et ufostårrende blik gemte sig bag sin drage hvad talte hun om "jeg tror ikke helt du har forstået hvordan verden hænger sammen frøken, du har dit hokuspokus gøgl, og jeg har en drage surt show vis du er misundlig, vi kan da godt tage en kamp hvor du ikke bruger magi og Harley bliver ligende, jeg gemmer mig ikke bag hende, jeg kan skamme godt klare mig selv og det vil du også hurtigt finde ud af vis det skulle være, men hvorfor skulle jeg ikke bruge hende du gå heler ikke i kamp og tænker, hey jeg vil sku lader hver med at gemme mig bag mine magiske evner, så dem lader jeg da bare hver med at bruge." det var et sjovt syn hun havde på Harley, det var jo Harley selv som var faret op han havde jo bedt hende om at ligge sig ned op til flere gange, fordi han godt selv ville kunde klare det her, men Harley passede jo på ham lige som han passede på hende.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Mar 30, 2015 21:11:44 GMT 1
Hvorvidt om manden anså hende som en ligemand, var noget som Malisha ærlig talt måtte tvivle stærkt på. Det gjorde hende forarget at vide, at han gemte sig således bag sin drage, kun fordi at den var stor, ond og grotesk. Ikke at det var en tanke som faldt i hendes gode jord, men at komme for tæt på, ønskede hun jo heller ikke ligefrem, hvis hun skulle være helt ærlig. Hun kneb øjnene let og fast sammen. "Du aner mig som en ligemand, og dog, er det ikke således du vælger at behandle mig..Som enhver anden mand, er du intet andet end en dobbelmoralsk mand, som alle andre," sagde hun kort for hovedet. Det var bestemt ikke fordi at hun var videre imponeret over det, for det var hun da godt nok heller ikke. Malisha havde altid haft det hele i munden, og dette var bestemt heller ikke noget undtag. Hun var hård og brutal - i udtale. Når det kom til handling, så var sagen straks en anden, og det stod hun gerne ved. Hun kneb øjnene let sammen. Den drage var det sidste som hun stolede på i dette henseende, og naturligvis var det noget, som selv hun, var i stand til at mærke. Næverne knyttede hun ganske let, som hun let og fast rystede på hovedet. "Gik det ud på en fair kamp, ville jeg stadig få dig ned at ligge.. Ikke skal du undervurdere mig, for at være en kvinde," sagde hun med en fast og hård tone. Hun fandt sig bestemt ikke i det, og særligt ikke, når det gik således for sig. Hun tog et skridt frem. Mest for at understrege, at det jo altså ikke var ham som hun var bange for, for det var hun ikke. Det var dragen. Den ville hun helst ikke alt for tæt på.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 30, 2015 22:21:42 GMT 1
Jerry så på hende med et undrende blik, hun forstod vist ikke helt hvad det var han havde sagt til hende, "jeg behandler dig som jeg ville behandle en hver anden fremmede, som jeg ikke kender til om det er der du føler eller ej." Jerrys smil blev dog kun støre af hendes næste ord, han følte hun direkte udfordrede ham til en duel, ikke noget med at de skulle skade hinanden eller dræbe for den sags skyld, bare lidt fredlig duel som ville vise hvem der var bedst med et våben i hånden, uden brug af hendes kræfter og uden han brugte Harley mod hende, han rejste sig roligt op og gik over til Harleys takser og rodet lidt, "slag eller blad våben Malisha, en lille duel for sjov har aldrig skadet, vi svinger ikke for at skade så meget eller for at dræbe, kun for at markere da jeg gå ud fra du ikke ønsker at halte her fra." Jerry var sikker i sin sag han havde aldrig mødt en magiker som var god med rigtige våben, de kunde bruge deres magi også kunde de til nøds forsvare sig med et våben, men aldrig kæmpe godt med det. Han ventede med at finde nogle af våbnene frem til hun havde valgt, han var vel galant nok til hun kunde få lov til at vælge hvad hun helst ville, og om hun overhoved ønskede at komme ud i en duel eller om hun ville trække i land når det kom til stykket.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Mar 31, 2015 6:53:22 GMT 1
Denne mands tankegang faldt fuldstændig ud af Malishas fatteevne, og gud hvor hun dog hadede, at det var således, at det hele skulle foregå. Ikke at det var noget, som gjorde sagerne meget bedre for hendes vedkommende. Han behandlede hende som enhver anden? I det tilfælde, kunne hun da godt forstå, at der ikke var en kvinde ved hans side, for han var da direkte.. irriterende! Dog besvarede hun ikke disse ord med andet end en hovedrysten og himlen med øjnene. At kæmpe med fysiske våben, fandt Malisha underligt, for sandt at sige, at det ikke direkte var det, som hun var opdraget med magien som det eneste, som rent faktisk var troværdigt for hendes væsen, såvel som for hendes familie. Det havde engang været en stor familie.. Nu var der vel bare hende tilbage? Tanken måtte hun finde direkte frygtelig, hvilket bestemt heller ikke var noget, som gjorde det meget bedre for hendes vedkommende. "Ligner jeg måske en, der kæmper med våben, synes du?" spurgte Malisha denne gang med en meget direkte stemme. Armene slog hun let over kors. Tydeligt afvisende denne gang. Selvom hun bestemt ikke skulle tættere på den drage, som holdt øje med hende, som katten der havde fået øje på en mus. Dette kunne hun bestemt ikke lide! Men hvis hun absolut skulle vælge? ".... Bladvåben," sagde hun endeligt. Selvom hun absolut ikke havde nogen anelse om hvordan det skulle bruges, måtte hun vel bare forsøge sig frem? Selvom det bestemt ikke var nemt.. Hun brød sig faktisk ikke om denne situation.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 2, 2015 19:45:48 GMT 1
Om hun kunde kæmpe med våben eller ej var ham lige gyldigt, hun havde selv lagt op til det også måtte hun jo stå ved det, han tog en svær frem og kastede det over for and hende så det sad med spissen i jorden, mens han selv tog et frem til sig selv. Han vente sig om og så på hende med et roligt blik, og et skævt smil på læben. "Du kan stadig godt bakke ud af det her, du kan bare sige du ikke ønsker det, og sige du tog fejl, om at jeg glemmer mig bag min drage, men bare rolig jeg skal nok være sød ved dig." Hans stemme var med en drillende tone på den sidste del af det han sagde, men han mente det som han havde sagt, han krævede ikke en undskyldning fra hende, han ville blot havde hende til at sige hun tog fejl. Han gik roligt væk fra Harley så hun på ingen måde ville kunde nå nogle af dem, og hun havde heler ikke tænkt sig at blande sig, med mindre Malisha ville bruge magi. Han buggede roligt for hende og tog sværtet op og stilte sig klar, vis hun ikke bakkede ud ville hun jo være tvunget til at prøve at angribe ham, så han kunde lige så godt stille sig klar vis det enlig skulle komme der til.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Apr 2, 2015 20:24:38 GMT 1
Våben var bestemt ikke hvad Malisha typisk kæmpede med, men hun var bestemt heller ikke den, som skulle tabe ansigt! Det var slet ikke noget, som kom på tale for hendes vedkommende. I hendes øjne, gjorde denne mand intet andet end at gemme sig bag sin drage! Selv yndede Malisha ikke at ende op som dragefoder, og derfor ville hun bestemt heller ikke tættere på, end hvad godt måtte være. Hun fulgte ham dog meget intenst med blikket. "Vil du da påstå at jeg tager fejl?" spurgte hun denne gang med en direkte stemme. Ærlig kamp var ikke noget som Malisha gik ind for i forvejen. Hun havde evner som hun var født med, og ville han da nægte hende at gøre brug af disse? Langsomt sænkede hun sig, så hun kunne samle det våben op i sin hånd. Tungt var det for hende at stå med i sin næve, men ikke noget, som hun umiddelbart kunne gøre det største ved af den grund. Hun vendte sig mod ham, og med den samme intense og faste mine. "Kom an.." sagde hun hårdt. Ganske vidst kendt med denne form for våben, så var det ikke noget, som hun aktivt havde brugt, og naturligvis var dette at mærke.. Særligt nu hvor hun skulle vise sig med det. Næven lukkede sig hårdt om det. Hun stillede sig klar.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 5, 2015 19:30:38 GMT 1
Jerry smilte roligt til hende og sænkede sit svær lidt, "ja du tager fejl, med mindre du også selv mener du gemmer dig bag din magi." Jerry stemme var rolig og afslappet han var på ingen måde hidsig, han tog sværet op og gik roligt tætter på hende, da han var ca. 2 meter fra hende buggede han roligt og tog sværet op forand sit hoved og smilte stort til hende han skulle nok klare det her hurtigt og nemt. Jerry stilet sig i posisejon til at angribe og angreb hende med stor fart og styrke, han gik kun efter at ramme hendes svær han gik på ingen måde efter at remme hende, men hårdt på hendes svær i et mindre forsøg på at få slåret det ud af hånden på hende, hans slag blev hårde og hårde, men han var på vagt for hun måske ville prøve at lave et mod angrib på ham, da han serie af slag var slut sprang han lidt tilbage og afventede hende.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Apr 5, 2015 19:39:45 GMT 1
Hvad Malisha skulle forvente, havde hun ikke nogen anelse om. Det eneste som hun vidste, var at hun virkelig lystede at slå denne mand i jorden, hvilket heller ikke kunne gå hurtigt nok! "Jeg gemmer mig ikke bag noget som helst..!" endte hun med en hård stemme. Det var slet ikke noget, som hun ville lægge ører til, og særligt ikke når det var på denne her måde! De gik igang. Hans hurtige og stærke slag mod hende, fik hende kraftigt til at bakke, hvor hun samtidig slog direkte ud mod hans sværd. Det lød en højt klingende lyd, da de to klinger mødtes. Hun kneb øjnene let sammen. Han var langt mere trænet og erfaret end hvad hun kunne sige sig at være. Hun kunne jo ikke ligefrem gøre noget ved det. "Du er mand.. Det er snyd!" endte hun med en fast tone, som forsøgte hun at finde en grund til at slå ham ved hjælp af snyd selv. Magien gnistrede i hende, selvom hun for nu, ikke valgte at benytte sig af denne. Hun trådte frem mod ham, hvor hun slog sværdet direkte ud mod hans klinge, for derefter at ændre stilling, for at slå den mere mod hans modsatte side. Hun ville vise, at hun sagtens kunne, selvom hun slet ikke var erfaren med våben.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 5, 2015 20:06:23 GMT 1
Jerry perarrede hendes slag og måde grine lidt ved hendes ord, og hendes halv dårlige stil. "Hør nu her snuske, du kan ikke blive ved med at komme med undskyldninger for hvorfor du vil tabe denne kamp, først bruger du min drage som er af kvindeligt køn, og nu siger du jeg snyder fordi jeg er en mand, hvad bliver det næste at jeg snyder fordi min fod er støre ind din eller hvad." Jerry tog sværret over i sin højre hånd som var hans "dårlige" hånd, "sådan nu er våbnet i min svage hånd, så kan du ikke sige at jeg snyder fordi jeg bruger min gode hånd okay." At han i bund og grund var næsten lidt god med begge hænder, var en anden side af sagen da han havde trænet meget på at blive lige godt med sine hænder, lidt meget hvad af en af dem han brugte. Jerry slog sit svær hårdt mod hendes og pressede sig helt tæt på hende, deres svær var krysset mellem, han stod og hende dybt ind i øjne med et lille smil på læben, "hvor har du enlig smukke øjne." Mens han sagde det sparkede han ud efter hendes ben, og pressede hende bag over for at få hende til at falde bagover og sætte hende ud af kampen i første runde vis man kunde kalde den det.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Apr 5, 2015 21:24:06 GMT 1
Undskyldninger havde Malisha mange af, og særligt fordi at hun nægtede at tabe! Hun hadede at tabe, og særligt når det foregik på denne måde. Hun havde netop fået muligheden for at komme ud og væk fra sit skjul igen. Hun havde brug for at markere, at hun igen var lige så farlig, som hun engang før havde været. Fysiske våben, var på ingen måder hendes stærke side, og slet ikke når det var på denne her måde. Hun fnøs let. Han godtog ikke just hendes undskyldning. Hvad havde hun egentlig regnet med? "Nu er du kun for dum at høre på," sagde hun kort for hovedet. Hun var hurtig og lærenem. Bare ikke hvad angik denne form for våben, for det havde hun aldrig nogensinde været! At han flyttede våbnet hen i den anden hånd, kunne hun langt bedre acceptere, da hun nu heller ikke var kendt med, at han var lige så god med begge sine hænder. Hans ord endte dog direkte med at slå hende ud. Han skulle bestemt ikke kommentere på hendes øjne! "Ti' stille!" endte hun fast, hvor det også gjorde hende en kende uopmærksom. Hurtig som han var, og direkte hamrede sit ben mod hendes, endte hun med at vakle, inden hun direkte røg ned bag ved, hvor hun endte på enden og derefter næsten om på ryggen. Sværdet røg ud af hånden på hende, hvor hun i stedet forsøgte at tage imod for faldet. Fandens.. Det var pinligt for hende det her! Men.. han havde kommenteret på hende. Det var den første i flere år, der havde gjort det.
|
|