0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 5, 2015 21:48:32 GMT 1
Jerry grinte lidt der var sket lige det som han havde forventet der ville ske ved han fjernede hendes fokus et øjeblik, han smed sværte over mod Harley, og ragte en hånd frem mod hende for at hjælpe hende op fra jorden, mens han grinte lidt "du vil blive overrasket over hvor godt det trick virker mod mænd." hans stemme var rolig med en smule latter i den, han ville blot hjælpe hende op nede fra jorden de var jo ikke fjende på den måde, han havde dog blot haft et behov for at vise hende han godt kunde klare sig selv, han ønskede jo ikke at kæmpe rigtig med hende, for så var han godt klar over han ville få problemer med at komme væk fra hende uden nogle skader. "hvad siger du til vi dropper det her vi ved jo godt hvem der vil vinde, men jeg tvivler heler ikke på dine magiske evner, med dem vil du højst sandsynligt ende med at springe mig i luften eller noget i den stil, men hvad siger du til at lige de strides økser i jorden, og få lidt mad mens fortælle mig om hvordan du har fået dine kræfter igen." Jerry prøvede virkelig at slutte fred med hende, men blev hun ved med at kæmpe imod, ville han nok bare lade hende tale også forsvinde på ryggen af Harley.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Apr 6, 2015 10:22:59 GMT 1
Malisha kneb øjnene tydeligt utilfredst sammen, for hun hadede virkelig at tabe. Hun slog hans hånd let til side, som en tydelig afvisning. "Og du vil påstå, at du ikke snyder?" mumlede hun tvært, inden hun selv rejste sig op. Bestemt ikke tilfreds. Det var nok noget af det sidste som man kunne kalde hende, og det var noget som selv hun stod fast på. At han gerne ville gravlægge den stridsøkse, var noget som forundrede hende. Det var nemlig de færreste af dette land, som ønskede at gøre således. At han derimod tilbød hende mad, fik hende kort til at rynke på næsen. Turde hun virkelig at tage imod noget af det, som han ville give hende? "Du er mig en besynderlig herre," sagde hun blot, som hun slet ikke havde nogen anelse om, hvordan hun ellers skulle beskrive ham. Hun endte dog med at nikke. Noget varme og noget at spise, ville nok også gøre godt, selv for hendes vedkommende. Hun fnøs ganske let. "Meget vel, hvis det er sådan du vil have det," sagde hun kort for hovedet. Ej var hun nemlig typen der udviste den store taknemmelighed, og særligt hvis det var noget, som hun kunne få lov til at slippe for. Hun skævede kort i retningen af dragen. Denne var hun dog stadig ikke sikker på, at hun ville alt for tæt på. Denne kunne vel stadig finde på at spise hende?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 6, 2015 10:39:51 GMT 1
Da hun slog hans hånd væk grinte han let, og gik over til svært som hun havde tabt han samlede det roligt op og gik over til Harley igen for at ligge begge svær på plads, "du må gerne kalde det at snyde Malisha, jeg kalder det at overleve i kamp når man ikke har magiske evner, må man bruge de knep man kender til udnytte sin modstanders svagheder og overraske dem." Hans stemme var forklarende og roligt, da han havde fået det hele på plads vente han sig om og så på hende med et roligt smil, og bugede let for hende. "mange tak" sagde han med et lille grin i stemmen, at hun ikke kunde finde rundt i ham og kalde ham besynderlig så han som et kompliment. Han satte sig roligt ned ved siden af ilden der var dejlig varme, "du kan bare komme tætter på, Harley gør dig ikke noget så længe du ikke angriber nogle af os, hun er slet ikke så farlig som hun ser ud." Jerry tog det kød som han havde hold varmt ved ilden, og ragte det over mod hende så hun kunde tage det, og hun kunde få noget at spise. Han skulle ikke havde mere for nu han havde jo spist lige inden han havde opdaget Malisha.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Apr 6, 2015 15:36:27 GMT 1
Malisha var virkelig en dårlig taber, og det havde hun alle dage været. Dette var bestemt ikke anderledes. Altid havde hun stillet ekstremt høje forventninger til sig selv. Denne gang havde det bare været nogen, som hun slet ikke havde været i stand til at leve op til, og den tanke gjorde hende vred på sig selv, for at sige det mildt. Hun kunne slet ikke have den tanke i sit sind. "Selv under en såkaldt leg, skal du absolut gøre brug af de beskidte tricks," endte hun kortfattet. Sagen var jo at det var ord, som havde haft betydning for hende. Det var jo ved at være rigtig lang tid siden, at nogen i det hele taget havde komplimenteret på hendes øjne og udseende. Dragen var uanset ikke et væsen, som hun ønskede at komme alt for tæt på, dersom det var noget, som hun ellers kunne blive fri for. Faktisk var det jo et væsen, som selv i hendes øjne, var grusomt nok. Kunne man overhovedet stole på en drage? "Så hvis jeg vælger at sætte mig, så bliver jeg ikke pludselig grillet og spist af det bæst der?" spurgte hun direkte. Nej, hun havde nu altid været direkte grov i munden, og tænkte ikke altid over det, som hun sagde. Uden tvivl var denne mand da virkelig noget af det mest mærkelige, som hun længe havde stået overfor.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 6, 2015 20:43:45 GMT 1
Jerry så på hende med et roligt smil og satte maden ved siden af hende, og tænkte lidt over det hun havde sagt til ham, "hmm se det som en lektion, få aldrig de fjende så tæt på dig at du kan høre hvad de siger, og skulle det ske og de siger de noget til dig, så vær på vagt for hvad de kan finde på det kan du tage med dig hvider i livet, også håber jeg på jeg ikke ende med at stå over for dig, hvor det er alvor for det har jeg en ide om kunde være ret så farligt for mig og Harley." Jerry sweet takede hende lige nu for at undgå flere problemer med hende, han havde self ikke vist alt hvad han kunde han havde stadig mange tricks oppe i sit ærme, men dem havde han ikke tænkt sig at vise hende nu, måske vis de ende med at stå over for hinanden på den rigtige slagmarken ville hun få dem at se men, ikke før. Jerry grinte lidt af hendes nervøsitet over for Harley, "så rolig som hun er nu kunde du lige dig oven på hendes hoved, uden hun ville gøre dig noget ondt... Hvad skal man sige du har bevist dit hver ved ikke at bruge din magi, i vores lille kamp før som du lovede derfor ser hun dig ikke som en farlig fjende lige nu." Harley lå helt stille og slappede af, mens hun bare lå og nød den smule varme hun kunde mærke fra ilden det var ikke meget af den som kom ud til hendes krop, men hendes hoved havde hun lagt så tæt på ilden som hun kunde uden hendes skæld ville begynde at lugt brand.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Apr 7, 2015 5:48:57 GMT 1
Malisha himlede let med øjnene og rystede efterfølgende på hovedet. Dette ville hun slet ikke stå og hørep å, og særligt ikke hvis det var noget, som hun kunne blive fri for i den anden ende. Svagt bed hun sig i læben og vendte blikket mod hans skikkelse atter en gang. Det var ved at være svært.. Han var da kun irriterende! "Aha? Og hvorfor pokker tror du, at det er magien, jeg har tænkt mig at bruge i det øjemed? Netop for at holde folk væk fra mig. Sværd er nærkamp.. man kan da ikke undgå at høre hvad modparten siger," endte hun tvært. Det kunne han vel godt se? I hendes øjne, var det i hvert fald noget, som gav fin mening! Som Jerry satte maden hen til hende, stirrede hun let på den i vantro. Hun valgte dog alligevel at stole på ham. Det var ikke fordi, at hun havde noget andet valg, og særligt ikke, som det stod lige nu. Hun tog så derfor endelig pladsen. Hun holdt nu alligevel øje med den drage som lå der. At hun derimod selv havde vist sig troværdig, var noget som hun faktisk havde det ganske fint med, hvis hun selv skulle sige det. Hun fnøs let for sig selv. Det var slet ikke meningen at hun skulle fremstå troværdig! Hun var farlig.. Eller.. det havde hun været engang. Det var et ry, som hun gerne ville have igen. "Nu skal du ikke komme og tro, at jeg er en kvinde, som man kan stole på," sagde hun endelig. Hun ville jo gerne være farlig.. igen være den kvinde, som folk førhen havde været bange for, selvom det nok var svært at forestille sig, men hun mente det. Hun havde jo faktisk levet ekstremt højt på det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 7, 2015 20:31:02 GMT 1
Jerry smilte roligt til hende han kunde godt forstå det hun sagde, og han ville jo nok gøre det samme i sidste ende vis han havde haft magi at leje med som hun havde, "det ved jeg godt, havde jeg haft magi ville jeg jo havde gjort det samme, der er jo også en grund til jeg ikke har lyst til at møde dig i kamp Malisha." Jerrys stemme var rolig og afslappet, han lænte sig op af Harley på ny han sad og gned dig godt op af hende, for at finde sig til rette, men han så dog undrende på hende da hun begynde at tale om at stole på hinanden, eller på hende ingen havde sagt noget om at stole på hende, der var en stor forskæl på at stole på hende, til at se hende værdig for nu. "Klap lige hesten et øjeblik frøken, jeg stoler lige så meget på dig som du stoler på Harley, at jeg sider her med dig og taler er ikke fordi jeg stoler på dig, men fordi jeg finder dig indtarasandt og fordi du har vist dig værdig, ved at holde dit ord om ikke at bruge magi i vores kamp." Han lukkede roligt sine øjne og tog en dyb indånding, han åbnede dem roligt igen og så mod hende med et lille smil, " sig mig engang Malisha hvad er din plan så nu, hvor du har fået dine kræfter igen, gå du efter at blive leder igen eller vil du højre op i verden ?" Hans stemme var spørgerne. Jerry ville godt hvide hvad hendes planer med hendes liv nu var hvor hendes kræfter var tilbage. Jerry havde lejet med tanken om at få samlet så mange dragerytter som det var ham muligt, og vis han kunde blive deres leder tog han gerne den role, leder af dragerytterne den titel kunde han godt lide, også ville Harley også få nogle arts fælder at være sammen, med hvilket han mente ville være sundt for hende og også for ham selv, for den sags skyld, Jerry havde aldrig møde en anden dragerytter i sit liv, men han glærede sig meget til hans første møde med en.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Apr 8, 2015 6:17:39 GMT 1
Magien var effektiv i og med, at den kunne bruges på afstand, og det var det som Malisha uden tvivl havde tænkt sig at bruge den til, så det var bestemt heller ikke noget som måtte sige så lidt igen i den anden ende. Hun kneb øjnene let sammen, hvor det kyniske smil alligevel bredte sig tilfredst på hendes læber. Så han ønskede ikke at møde hende i en reel kamp, hvor det virkelig gjaldt? "Jeg må sande, at jeg kan lide at høre det," sagde hun ærligt. Med magien ville hun have en voldsom fordel, som hun bestemt heller ikke var bange for at udnytte. Ej ville Malisha sige, at hun stolede på denne mand, men at han derimod fandt hende så interessant, vidst hun dog ikke var en god eller en dårlig ting. Hun lod hovedet søge på sned. "Du stoler alligevel ikke på mig, men det er udelukkende din interesse, som gør, at du fortsat ønsker at føre en samtale med mig? Jeg ved ikke om du er klar over hvor lidt mening det giver," sagde hun kort for hovedet. Aldrig havde hun været særlig god til denne slags, men hun måtte jo sande, at hun kunne lide det. Det var ikke så slemt igen, selvom han endnu var en mærkelig mand for hende at være i nærheden af. Hun begyndte dog at spise af det som han havde givet hende. Det gjorde uden tvivl godt i maven, og hun kunne lide det. At Jerry virkede så interesseret i hende, var en tanke, som hun virkelig godt kunne lide. Det var ikke ofte, at det forekom, og særligt ikke, som det var lige nu. Om hun ville have pladsen som leder tilbage? Nej.. hun regnede med at søge efter helt andre højder. "Hvorfor skulle jeg søge en stilling, som i mine øjne, er forbandede? Nej.. jeg ønsker noget andet for mit liv nu," sagde hun med et næsten hemmelighedsfuldt glimt i øjet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 8, 2015 12:12:33 GMT 1
Jerry sad roligt og lyttede til hendes ord måske var han ikke den mest charmerende mand i verden, men han var da i stand til at tale de fleste ned og tale sig ud af sine problemer vis det virkelig brænde på, og især når det kom til kvinder som gerne ville havde magt og være frygtet, han måde dog trække på smile båndet da hun havde at hans ord ikke gav mening, "bare fordi jeg ikke stoler på dig betyder det jo ikke at jeg ikke finder dig indtarasandt, du er en kvinde med et omdømme som jeg jeg finder fascinerende, og måske er jeg en lille smule draget af det, samt har du en spændende bagrund som jeg kun har hørt lidt til Malisha." Jerry var ærlig han syntes virkelig hun havde haft en utroligt omdømme, samt hun havde været leder havde hun ikke haft de to ting var han følget for længst. Han sad roligt og studrede hende i hendes krops holdning hendes måde at side på, og gøre de ting som hun gjorde han kunde se på hende at det var godt for hende at få noget at spise, og han tænkt det måske ville være en godt måde at talt sig lidt ind omkring det at hun havde været leder, og hvordan hun havde let hendes folk den gang og holdt dem samlet, "hvordan holde du enlig samling på dit folk dengang du var leder?" Jerrys stemme var rolig og varm, samt meget spørgende han ville hvide så meget som muligt om hvordan hun havde gjort det, da hans plan om at samle så mange dragerytter som muligt hvilket han ikke viste om nogle havde haft held med at gøre før.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Apr 8, 2015 17:44:37 GMT 1
Som var hele scenariet vendt på en femøre, betragtede Malisha denne mand med en tydelig undring i blikket. Hvad pokker var han egentlig ude på? Ville han forpurre hendes planer? Han ville slet ikke få lov til det! "Du finder mig fascinerende? Jeg er bange for at du vil blive skuffet, men jeg har gennemskuet dig.. Hvis du tror, at du kan få mig til at åbne op som havde jeg været en bog, så tager du fejl," sagde hun denne gang med en mere direkte stemme. Hun ville ikke lade ham.. Han skulle slet ikke have lov til at give hende den følelse af velvære, og så tro, at det hele var i orden med det, for det var det ikke! Alt for ofte, havde folk nemlig været efter hende, og taget fusen på hende, og det skulle ikke have lov til at ske igen! At få noget at spise, var uden tvivl noget som gjorde godt, selv for Malishas vedkommende, så det var bestemt heller ikke noget, som måtte sige så lidt igen. Hun vendte blikket direkte mod ham. Hvordan hun havde holdt samling på folket? "Som enhver anden før mig," begyndte hun kort for hovedet. Han var virkelig en underlig en.. Det var det eneste som hun egentlig kunne tænke sig frem til. Hvorfor var han så interesseret i hende, og det som hun havde gjort? "Hvad har du da hørt om mig, siden du spørger så meget ind til det?" spurgte hun denne gang med en direkte nysgerrig mine. Uden tvivl var det noget som selv gjorde hende direkte nysgerrig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 8, 2015 21:31:56 GMT 1
Jerry grinte lidt af hendes måde at reagere på. "roligt nu Malisha, jeg har ingen skumle planer grunden til jeg spørger ind til dig, er fordi jeg har lejet med tanken om at prøve at få samlet så mange dragerytter som muligt, og hvilken bedre måde er der at finde ud af det ind ved at tale med andre leder eller gamle leder, om hvordan de har gjort det, jeg syntes det er synd for min drage at hun aldrig har mødt en som sig selv, og jeg har aldrig mødt en anden rytter, vi er ca. 2000 år gamle og har aldrig mødt nogle som os selv, derfor spørger jeg så meget ind til dig, og jeg er fascineret fordi du har været så frygtet som du har, dit navn er jo nået ud til alle hjørner og kanter af verden, alle ved hvem du er, og at de ikke skal pisse dig af for så ser de nok ikke solen stå op igen, eller det er hvad jeg har hørt i hvert fald." Om hun troede på ham eller ej viste han ikke, men han var faktisk ærlig over for hende han havde ikke nogle planer om at gøre livet surt for hende, han ville blot hjælpe sig selv ved at få nogle gode råd fra hende. Jerry kom til at grinte lidt og det var Harleys skyld, hun havde lige fortalt ham at hun virkelig syntes at hun var en paranoid tosse, som burde blive lukket inde i et fængsel, hvor ingen andre ville skulle holde hende ud, #Harley vær sød jeg prøver faktisk at ud hvide, min hviden om leder så vi måske en dag kan blive ledere, og leder andre rytter og deres drager.# Harley var stadig ikke glad for hende, men havde dog ikke nogle planer om at æde hende lige nu i hvert fald.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Apr 9, 2015 6:06:27 GMT 1
Malisha var måske en kende paranoid, men efter hun havde fået frarøvet sine kræfter, da hun angreb Procias, var det så overhovedet underligt? Hun ønskede ikke at blive udnyttet, og nu hvor hun for alvor følte, at hun igen kunne udrette noget, ville hun ikke lade sig udnytte af nogen, og særligt ikke en, som tilsyneladende lige vidste hvad hun havde brug for at høre. "Du ønsker at samle dragerytterne under dig som en helhed? Med dig som leder?" spurgte hun direkte, da det var det, som hun umiddelbart måtte tolke ud fra hans ord. Det var alligevel noget som gjorde hende en kende nysgerrig, og dette var heller ikke noget som hun skjulte. Et kynisk smil bredte sig på hendes læber. "Jeg kan give dig et meget godt råd med på vejen: Stol ikke på nogen som helst.. End ikke en dragerytter. Folk er egoistiske.. vender dig ryggen, eller slår dig ihjel, om du ikke viser dig stærk nok," vrissede hun. Det var hvad der var sket med hende, og dette led hun stadig meget under. At han pludselig begyndte at grine, fik hende vredt til at se mod ham. Var det for sjovt? Hvad grinte han af? "Det er ikke sjovt!" sagde hun med en hård stemme. Hun knyttede næverne let. Han skulle bestemt ikke sidde der og grine af hende! At det var dragen som havde kommenteret på hende, kunne hun jo ikke vide. "Jeg sidder her og deler ting med dig, og du vælger at grine? Umenneskeligt.." endte hun fast. Hun var bestemt ikke tilfreds af sig. Faktisk skulle der heller ikke særlig meget til, før hun blev utilfreds.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 9, 2015 20:08:42 GMT 1
Jerry holde sig for munde og fik stoppet sig selv i at grine, "Det må du virkelig undskylde Malisha, det var ikke noget som du har sagt det du sagde giver rigtig godt mening for mig, og jeg tager rådet til mig, men det var Harley som sagde noget der var yderst upassende, og det vil jeg gerne undskylde for, jeg kan desværre ikke bestemme hvad hun siger og hvad hun ikke siger til mig." Jerrys stemme var rolig og han kunde ikke lade hver med at smile lige nu, "Jeg kunde godt tænke mig at vi blev samlet, om det ville blive under mig, eller om der er en som vil mene han eller hun ville være bedre til det, vil jeg da gerne tage kampen op med dem om, hvorfor jeg ville være et bedre valg ind de andre, vis jeg ikke mener personen ville kunde gøre det bedre ind jeg selv ville kunde gøre det, men som min viden er nu føler jeg mig ikke klar til at tage pladsen, jeg har meget at lære endnu." Jerry så roligt over mod Harley, som nu var stille igen efter han havde bedt hende om ikke at sige mere, med mindre det faktisk var noget som han ville kunde bruge til noget, og ikke noget som han ville grine af. Han rejste sig roligt og gik over til Harleys side tasker, og fandt noget vand som de kunde drikke, han tog en flaske op til dem hver hvor efter han satte sig ned igen, men den her gang satte han sig tætter på bålet og Malisha, frem for at side op af Harley. "Vand?" Han rakte vandet over mod hende, han havde sat sig så tæt på hende hun ville kunde tage flasken, direkte fra hans hånd og over i sin egern.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Apr 10, 2015 5:41:18 GMT 1
Denne mand var virkelig noget af det mærkeligste, som Malisha nogensinde havde stået overfor, og efterhånden kunne man jo sige, at hun havde stået overfor lidt af hvert. Hun kneb øjnene let sammen. Han undskyldte på vegne af hans drage? Med andre ord, måtte det bæst have kommenteret noget på hende. Noget som hun end ikke havde været i stand til at høre, og naturligvis var det noget som rent faktisk måtte gøre hende direkte irriteret. "Så dit firben sidder og kommenterer på mig, hvor jeg end ikke kan høre det? Magen til frækhed.." mumlede hun tvært, og lagde armene over kors i stedet. Dette var ej en tanke som hun brød sig om. Det var faktisk ubehageligt et sted. "Well, så kan du bede hende om at holde de tanker for sig selv, og særligt hvis det ikke er noget som nogen af jer, har intentioner om at dele med mig," fortsatte hun. Hun havde slået ihjel for mindre, men at give sig i krig med en drage - mod en drage, var slet ikke noget som hun havde tænkt sig. Hun kunne vel ikke slå det forbandede bæst? Som han søgte tilbage til tasken ved dragens side, for at hente vand, fik hende til at rynke på panden.. Særligt, da han satte sig tættere på hende, hvilket hun nu ikke sagde noget til. Når han opførte sig, gjorde hun det samme. Udelukkende på grund af bæstet bag ham. "Tak," mumlede hun let for sig selv, inden hun alligevel tog imod, for at tage en god tår. Hvorfor var han så sød ved hende? Det var hun på ingen måder vant til at nogen var.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 10, 2015 9:38:30 GMT 1
Jerry smilte lidt skævt til hende det var da lidt sjovt at se hende ragere på den måde, som hun gjorde og Harly skulle til at reagere på hun blev kaldt et firben, men Jerry satte en hånd op for and hendes hoved, som et tegn på hun skulle stoppe Harley havde selv været uden om at hun blev kaldt et firben den her gang, "Jeg har været dig i forkøbet og bedt hende om at være stille, for jeg vil heler ikke høre på det lige nu, hun vil kun sige noget til mig vis det er af relevans for vores samtale." Jerry tog en lille tår af sit vand og så lidt over på Harley, også tilbage på Malisha, hun var godt nok hurtigt til at blive små hidsig, og det fandt Jerry både sjovt og en smule charmerende, da Harley jo enlig var på samme måde. Hende skulle der heler ikke ret meget til før hun blev sur, Jerry lod sit blik falde tilbage ind i flammerne, og tænkte lidt op hvad dagen i morgen ville byde på, "Hvad skete der enlig med dig, hvorfor mistede du dine kræfter?" Jerry havde godt hørt lidt om det, men hvor meget og hvor lidt der var sandt viste han ikke, men nu havde han jo muligheden for at få den hviden direkte fra hende som det var gået ud over.
|
|