0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 7, 2015 21:50:31 GMT 1
Tom kikket rolige ned som hun lage hovedet ind mod hans skulder hvad skulle han sige han kunne vel ikke komme uden om det men han kom dog med en kommentar ” syntes du ikke jeg over væget at være statue men det gik lidt galt ” grinte han lidt som de kom uden for rolige kikket han rundt og smilte dog lidt frækt til Aimëe dog men lage hovedet ind til hinden så de var panden mod pande ” den lægger i bag haven ” sagde han næsten viskenes ” deres læber kunne næsten mødes men tom valget ikke at gøre det Aimëe måtte selv tage skridte vis hun ville tom lukket dog øjne lidt og nød af stå her det var ikke varmt eller koldt eller noget der kunnen tyde på det på nogle Punkter men igen det var jo et sjov vær lige pt stille gik han ud men inden kysset han hindens mund vige lidt så den heller ikke ramte hindens mund helt tom kunne igen mærke en hjerte hammer og det føltes rat et eller andet sted som tom gik ude var solen næsten gået ned han tog dog nogle fakler med som de kunne sætte ved den lille kilde som en sikkerheds skuld efter ti minuters gå gang kunne man dufte kilden den sure duft at æg kom men det ville man hurtit vende sig til ” vandet er altid varmt her og det godt for huden og din fod også ” sagde han stille rolgie satte tom sig så på en sten og studeret Aimëe lidt
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 7, 2015 22:08:59 GMT 1
Amiee så på tom som han snakke om og være en statue hun lo bare og så på ham ”nej du beder som et levenden væsen vil jeg sig” hun så på ham, og så godt hans frække smile og blive kort lidt bekymret. Som han nærmest hviske hvor den lå. Hun så på ham de stod bare der pande mod pande med læberne tæt på hinanden, hun så på ham som han valgt og kysse hende på mund vigen, hun fik et sug i maven og bed sig lidt i læben. Hun hade ikke kysset med nogle før hun kunne ikke en gang huske hun hade kysset med ham hun den gang hade være så brændene forelsket i. hun så på ham, og fuldt bare med til kilden og rynke på næsen er lugten ”fy det lugter.. vi kommer da til og lugt af gamle æg” hun så på ham som han satte sig på en sten hun så på vandet ”men vis det godt for min fod så det jo bare i ” hun smed roligt kjolen og trusserne hun ejet ingen bh så nøgen gik hun ned i vandet og sukke bare nydene ”mh dejlig… tror bare jeg bliver her resten af mi liv” hun sukke nydene og dykke ned under vandet og kom op igen og nød bare og føle sig ren igen, hun så på ham hun regen jo ikke med han kunne se hende nøgen så hun var ikke bange for og vise sig nøgen over for ham han var jo blind.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 7, 2015 22:27:58 GMT 1
Tom kikket rolige mod Aimëe da hun så tog alt tøjet af rødmet han dog og kikket lidt den anden vej rolige tog han selv sit tøj af selv men valget at holde sine under bukser på dog rolige satte han sig ned mærkede som slave kom frem på hans ene bryst kasse og nogle piske slag som han hadet haft foget fra den gang af fordi han tit og ofte forsvaret slaveren men det var gammel historier rolige mærkede han varmen og satte sig tilbage mod en sten som man kunne slappe af i ” det skønt ja jeg hadet glemt vor skønt det enlige er her om natten jeg trode ikke jeg vikke komme tilbage her til ” sagde han stille og rolige og kikket op mod stjerne og tænke lidt ” kan du se dem ?” spurte tom stille op og peget op i luften ” alle stjerne mænner jeg jeg ser dem alle som lysne prikker vær en stjerner vær liv vær en sten er fyldt med enagie i starden var det svært og var tit bange for den kræft jeg hadet i mig men fik altid at vide jeg var en Dragon hvad det så end betyder ” rolige sukket han men smilte blidt over til hinden ” kan du huske din forælder ??” kom det lidt nysgæriget fra ham ” og har du nogle søskne ” det kunne godt være tom spurte om for mange ting lige nu men det var beder ind han bare var stille rolige kikket han op igen han ville nu gerne se dem med sine enge øjne
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 7, 2015 23:01:09 GMT 1
Amiée så på ham som han kom ned i vandet og så på hans ar han hade på kroppen ”hvad er der dog sket med dig tom? Hvad er det for nogle ar?” hun så på ham som han kom ned i vandet, hun lod sig glide gennem vandet og hen til ham hvor hun lag armen en smule om hans højre over arm, hun så op mod himlen da han spurt om hun kunne se stjerne ”ja kan jeg godt” hun så op og lytte bare til det han sag mens hun holdt om hans arm. Hun så på ham som han strøg hende over kinden og spurt ind til hende ”nej… jeg husker kun svagt min mor.. sidste jeg så hende var jeg ganske unge line en på 14 år.. hun love mig hun snart ville komme hjem igen.. hun låst min døre så jeg ikke kunne komme ud.. hun kom aldrig hjem.. 2 uger sener bliver min dør åbne af en tyv… han bliver bange for mit bleg udsulte udsende.. jeg ledet men fandt aldrig min mor.. kun nogle gamle søde breve.. fra en der hed leon.. sikker ham der er min far.. men.. for at få børn som nymfe skal mad æde en sjæle men har haft sex med.. så leon er nok den mand som er min far..” hun så på ham ”nej ingen søskende.. ” hun så på ham før hun så mod himlen ”jeg ved ikke en gang selv om jeg kan få børn på normal vis… eller om jeg skal æde sjælen på hvem en jeg nu vælger og have sex med.. jeg har aldrig rørt en mand før” hun trak vejre dybt. ”ikke for noget tom… men jeg vil helst ikke snakke om min fortid.. det før for ondt” hun så på ham og valgt og slippe hans arm og i steden for glide helt ind til ham og lag armen om hans halse og lag hovedet mod hans bryst og nød varmen fra vandet og fra ham det var så dejlig betrygge og holde om ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 7, 2015 23:15:46 GMT 1
Tom smilte rolige og forstod det hun sagde ” det med at suge sjæle lyder nu ikke så rat enlige ” sagde han så lige ud og ærlige tanken om at miste sit sjæl men måske kunne han finde en løsning han var jo en klov mand det hadet inidra i værefald sagt til ham som hun hang om hans hals lage han selv sine amen stille om Aimëe ” det forstå jeg godt jeg var nysgerrige det lige som mig med mine forælder døde under slaver rig det er grunden til mærkeren du ser ” kom det trist for tom og lod hindens nøgen krop sætte sig op på ham rolige så Tom med sit bløde blik ind mod hinden og lage hovedet tæt på hinden igen ” men igen vis man elskede en kvinden lyder det nu ikke så slemt ” sagde han så viskene og ind rømmende der måtte jo ha været en grund til at man kunne gøre det men igen der var nu det var lidt en skrammen tanke stille kørte han sin hånd ned af Aimëe nøngen krop og smilte varmt til hinden det var længe siden han hadet hafet det sådan her hun forstod ham han hadet kun mødt to kvinder som gjorder det rolig sukket han og åbnet sine øne igen men tom ville nu heller ikke snakke for meget om sin fortid det gjorder ondt vær gang han skulle og så begyndte mærket at klø han kikket rundt og nød stil heden for en stund det var svært ikke at gøre det lige nu
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 7, 2015 23:50:11 GMT 1
Amiée så¨på ham som han sag det ikke lød rart og få sjælen suget ud ”du dør vis jeg gjord det.. men jeg vil ikke gør det” hun så på ham og smile en smule som han lage armen om hende, at han fortalt hans forælder var død underslaveri fik hende til og gispe ”du godeste… det jeg ked af.. jeg skulle ikke have spurt” hun så på ham og trykke sig ind til ham, som han lag hoved mod hende. ”jeg syntes det lyder slemt… mor ville sikkert have være gladere vis hun aldrig hade spist fars sjæle og fået mig..” hun så på ham, og nusse sig bare ind til ham, hun så op mod ham som han smile til hende, hun smile blot igen og forsigtig kysse hun Tom ved munde vigen og hold forsat armen om hans hals mens hun trykke den nøgne krop ind til hans, ”mh det her er nu rart.. det dejlig varmt på den her måde” hun så på ham og smile en smule hun nusse blidt tom i nakken mens hun lytte til naturens lyde og lyden af toms vejre trækning som gjord hun følt sig meget tryg og sikker i hans arme tros han var blind. hun så roligt på ham og sag så "men kan vi være enig om jeg heller overtager madlavning? jeg kan se men tilgengæld er jeg elendig til og lave mad så vi kommer nok til og døje med ødelagt smagsløg og ondt i maven" hun lo bare lidt af det og så på tom, hun lod hånden stryg ham over kinden inde hun forsigtig kysse ham på munden denne gang og lukke øjne og holdt kysset.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2015 0:07:34 GMT 1
Tom grinte lidt til det hun sagde og bliv lidt rød i hovedet han kunne enlige godt lav r mad han hadet jo lavet det til sin tidlige herre de var nu nogle kønne nogle de to syntes han men han sagde ikke mere og at hun trykket sin nøgne krop ind mod ham fik ham til at rødme mere men holdte kysset da hun kysset ham men han udviklede stille til snav i stede for han førte sine hænder om mod hindens bag del og nusset den blidt mens han nød det stille være han lod sig rive med af det hun gjorder det var så længe siden tom ikke kunne huske sidste han hadet gjort det her tom håbet på at kunne styre sin syn på et tids punkt ellers ville det være trist Tom trykket Aimëe ind til sig og sukket nyndene hvad skulle han ellers gøre han var jo gald for hinden tom ville kun lade hinden tag sin sjæl når tiden var inden for ham og kun det tidspunkt men igen hun vidste ikke om hun kunne blive gravid på den anden måde i nu men der var jo stade håb ellers kendte tom en Alkymist som sikkert ville hjælpe ham igen selv om det ville være lidt flovt måske men måske kunne toms magie også hjælpe men de måtte se tiden and tom lod sin hånd glide ned af hindens lår og lod hinden tage stille over hvad skulle han ellers gøre det var ikke svært at sige a tom holdt af hinden og om vendt og tom ønskede kun at hun var glad
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2015 8:35:18 GMT 1
Amiée holdt blot kysset mens hun stadig hade armen om ham, hun mærke godt hans arme der tog om hendes bagdel og nusse hende der. Mens hun mærke han gjord kysset til en snav hun holdt kysset mens hun mærke han trykke hende ind til sig. Hun valgt dog til sidste og bryde snaven og trak vejre dybt og så på ham, hun smile en smule og lag så hovedet mod hans halse og nusse ham i nakken, hun sag ikke noget det var bare dejligt og side her i vandet med ham, som var så dejlig varmt. Hun nusse ham blidt i nakken og sad bare og hygge sig, hun lod dog en hånd glide fra nakken og ned over bryste på tom, her begyndt hun blot og tegen på hans bryst kasse med finger spidsen mens hun bare lukke øjne og virkelig nød øjeblikket med ham lig nu, det var virkelig bare dejligt. Efter at have side stille og lade fingeren glide over hans bryst hele tiden stoppe hun og lage hånden mod den nederste del af hans bryst kasse, hun så op på ham igen og kysse ham igen på munden hun kunne godt lig og kysse med ham, hans kys var dejlig varme.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2015 10:40:43 GMT 1
Tom mærkede hvor hindens hånd var han snak stille en klump i halsen men det hjalp rolige da hun kysset ham det fik ham til at slappe af rolige støj han med en blid finger mellem hindens bag del og sukket lidt nynden i hindens kys det var længe siden han hadet gjort det og håbet ikke han hadet glemt hvordan det var man gjorder eller til fesstilled en kvinde men han sagde ikke noget bare lod hånden føre and og hinden føre lidt and han elskede hinden på tros af de kun hadet mødt for nogle dage siden var det som om hun og ham passet sammen fordi de forstod hinanden rolige trykket han sin bryst kasse mod hindens nok kunne han ikke se som så andre mennesker i verden kunne rolige rykket han hinden lidt længer op så Aimëe sad over hans Læmme han kysset dog Aimëe ned af halsen lidt han tænkte han ville beskytte hinden mod ondt i verden men hvordan kunne han det han ville ikke miste hinden som han miste indra han ville ikke kunne klare det han ville sikkert bryde sammen tom sukket lidt ” er det dejliget ?” spurte han hinden lidt om ments for at være sikker på hun stade var med ham men han sagde dog ikke noget til det i nu varme for kilden gjorder nu også sin bræg de skulle snart op det vidste han for ellers ville de blive røde som hummer i kog
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2015 10:56:18 GMT 1
Amiée mærke godt tom nusse hende mellem balderne det fik hende til og rødme og svagt hende til og trykke sig ind til ham, hun holdt dog kysset og nød bare og ligge op af ham, eller ind til han flytte på hende så hun sad hen over hans skød. Hun rødme en smule men holdt da kysset mens hun lod hænderne nusse hans skulder, det var underligt og bare give sig let hen til en mand, men måske det var fordi hun var bange for og blive alene igen? Eller måske hun bare følt det var rigtig tros hun kun hade mødet ham samme dag? Hun var ikke helt sikker på hvorfor hun bare lod tingene ske, hun mærke han trykke hans bryst mod hendes og nød bare de sad så tæt til han brød kysset for at snakke til hende, hun så på ham og nikke ”mh det rart og side og kysse ” sag hun stille og lag hovedet over hans skulder, og sad bare roligt og nusse om ham mens hun nød varmen hun begyndt dog at føle det for varmt ”måske vi skal op nu?” hun så på tom for at se hvad han sag, hun selv slap ham og kom op og stå ”ih der koldt!” hun skyndt sig op af vandet og fik kjolen på tros hun stadig var våd og stod og trippe for ikke og frys.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2015 11:09:59 GMT 1
Tom sukket det var trist det skulle stoppe nu man han sagde dog ikke noget til det men måske var det også bedst ikke at side her og gøre det ellers ville de nok ende som hummer favet personer rolige tog han sin kåbe over sig da han var våd og gav hinden inder kåben over sig og gav et kys ” ja men men mænner sig hurtigt til det og se selv din fod har det lidt beder med varmen ikke sandt ” sagde han stille og rolige peget stille mod Aimëes fod dog hadet han håbet på de kunne forsætte lidt inden døre men han sagde dog ikke noget til det rolige gik han ind og åbnet døren han fandt noget mad frem til hinden som han hadet lavet rolige kikket han efter Aimëe med et smil tom skulle også foder sine dyr som han hadet ellers bliv de nok lidt sure på ham at at de var så meget af lene måske Aimëe ville hjælpe med det sener det var ikke meget der skulle gøres muge ud hadet han gjort mens hun sov så der var ikke mere i det rolige kikket han lidt efter Aimëes røv og op mod hindens ansiget igen og smilte varmt til hinden vær gang hun gik forbi hoppet hans hjerte det var virkelige underfølse at have igen men rag stille gik han hen mod hinden og sagde stille til hinden ” jeg har laver noget mad til dig og os bare rolige det er ikke giftit at spise kan godt lave mad ” sagde han med et smil og lidt Chamerne og lage hovdet ind til hinden med et smil på læben
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2015 19:15:56 GMT 1
Amiée så på ham ”jeg fortrækker og være varm ind kold tak” hun så på ham og smile lidt og mærke kåben om sig og der efter hans kys. Hun smile bare og så ned på foden som hun stå på ”gud ja! Jeg kan stå på den!” hun smile og vippe forsigtig med foden den var dog stadig pæn øm men beder. Hun så på ham inden hun fuldt med tilbage til huset. Hun gik roligt ind og nød varmen i huset, hun lod ham finde mad og så bare på ham hun var ved og være træt igen. Hun så ikke tom glo efter hendes røv når hun bevæge sig rundt hun var ved og snuse lidt rundt. Hun så på ham da han sag han hade lave mad ”lyder godt er sulten” hun smile og så på hende og mærke han lag hovedet ind til hende og kysse ham blidt ved øret ”tvivler ikke på du kan lave mad.. men det nok nemmer for mig og se hvad det enlig er du putter i” hun smile og strøg ham over håret inden hun satte sig hen og spise en smule. Hun spist dog ikke meget hun var ikke den stor spiser, hun gabt lidt og tog hans kåbe af ”jeg vil ligge mig igen… er død træt” hun lag kåben på en stol og gik ind i soveværelset og trak kjole og trusser af og krøb op i sengen og trak dyne over sig så hun ikke kom til og fryse og putte sig ellers godt til
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2015 19:24:57 GMT 1
Tom rystede lidt på hovdet af hinden da hun tog tøjet og tursene af kikket tom stille ud mod den mørke vindu men lavet så et vift med den så stoffet kom over den natte søvn ville nu blive meget godt tom kom stille og rolige ind men stille sig op af dør kammen lidt og studeret Aimëe lidt hun var faldet godt til men det sagde tom ikke noget han var kun gald på hindens vejen og det gjorder ham gald rolige gik han hen mod sengen kandten og satte sig ved siden af hinden og førte sin hånd op af hindens bare ryk hvor var han dog glad for at ha støt på¨hinden hvad skulle han gøre tom spiste ikke selv rat meget da han hadet spist lidt sener ind hun hadet ” lægger du godt skat ” sagde han stille og rømdet lidt over Kinderne måske når hun var ud vilet nok kunne de lavet noget sjovet i morgen måske vise hinden rundt i skoven eller noget i den stil men han skulle lige tænke sig lidt om hvor han ville hen tom fik taget alt sit tøj af og lage sig rolige ned til hinden det var varmt og godt her lå tom nu også meget godt hånden som nusset hindens ryk kom over hindens bryst kasse og op til hindens kind hvor han plandte et stille kys på hindens læber og holdte det rolige
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2015 20:24:43 GMT 1
Amiée så på ham som han satte sig på kanten af sengen, ”mh.. dejlig og putte i en seng igen” hun så på ham og smile træt mens hun så han smed alt tøjet og rødme en del, som han kom under dyne til hende. Hun så på ham og mærke hånden der nusse hendes ryg og der efter hendes bryst kasse og så op til kinden, hun mærke hans læber mod sine og sukke stille og gengældt kysse og nusse blidt hans brystkasse mens hun trykke resten af kroppen ind til ham, hun nød og mærke hans nøgne hud mod hendes det føltes dejlig blødt og meget varmt. Hun holdt kysset i lidt tid inden hun brød det hun kom i tanke om hvad han hade kaldt hende og så på ham ”du kaldt mig skat? Hvorfor?” spurt hun mens hun stadig lå helt ind til ham og lage roligt en hånd på hans hofte og nusse han hofte blidt mens hun gav sig til og kysse ham et par gang på halsen og ellers nusse hele kroppen ind til hans, hun snuse svagt til ham og nød duften af ham mens hun vente på hans svar og nød virkelig bare og ligge der med ham under dyne i sengen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2015 20:51:41 GMT 1
Tom vendte hovedet og vendte sig stille i sengen som hun kysset ham så hun kom over hans over krop men stade som dynen over sig rolige nusset han Aimëes nøgne krop og nød hindens små kærtegne han lukket dov øjne og tænke over hvordan han skulle svare rolige sagde han så ” var det forkert ?” stille kunne han mærke sin læmme bliv stiv han rødmet lidt men lage ikke mærke til noget andet ind at kikket op i loftet rolige han holdte jo af hinden det ville han godt ind rømme hans hjerte hammeret vildt rolige lage han Aimëes hånd over så hun kunne mærket den slå det var så dan han hadet det mere kunne tom ikke sige han var dårlige til sådan noget og vidste ikke hvordan han skulle få det sagt men igen det var jo rolige støg han en finger hen over hindens mag del og over hindens skede med rolige bevælges hvad skulle han sige og gøre vidste han ikke han ture ikke sige noget for hvad nu vis det bliv ødlagt han ville ikke føle tomhed igen men igen det vidste han ikke om han kunne rolige nød tom hindens små kys på kroppen og sukket nyndne og bævget under livet lidt mod hindens hvad hun ikke kunne få ham tilv det var som om han smlete mellem hindens finger hver gang at Aimëe rørte hans krop stille lage han hovdet mod hinden og kysset så Aimëe svagt på kroppen han lod dog hinden gøre hvad hun lyste til det gjorder ham ikke noget lige nu
|
|