0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 3, 2015 14:28:29 GMT 1
Fremmet gæster på besøg ? Dagen var en smuk morgen dag og dukken dækket over skoven bunden, og linde landskab med is. tæt på en sø Bode tom en ung troldmand som hadet en vis Even til, at se enige han var ikke blind på nogle måde navne på troldmanden hed tom og han boget sammen i en hytte for sig selv og da hans da værne kone var i live boet hun også der, men det svære omkom hun i krigen, Hvilked hadet gjort tom holde for sig selv for det meste tom lå stille i sin seng og kikket op i træ gulvet hytten. linde en under jordisk hus med gange og rum men det var ikke et klamt mudderet sted han hadet, foget lavet sig det var men en varm og hyggelige hjem og det linde en troldmands hjem.
Tom stod stille op og tog en skjorte på og blå busker samt en kåbe som, hang flot ned af ham det lange uldet hår hadet han sat op i en heste hale, han smilte og kikket hen mod stedet hvor Indira normalt plaget at stå om morgen tom savnet noget selvskab og det kunne mærkes på ham men han vidste enlige godt stille gik han hen til en balge med vand og fuget sit ansigtet han kikket sig lidt i et Spejle han vidste der ville komme men Tom vidste godt han ikke kunne se noget som helst andet ind prikker og enige ud ladninger han sukket rolige det hadet været nemmer den gang hvor indira hadet været i live der var hans syn da blevet beder
” i dag skal det være ” sagde han nærsmte til sig selv mens han stille og rolige gik ud i haven for at finde nogle urter til the men han sad der stillle og rolige mens hans blik gled gennem skoven der var blivet stille efter krigene der var men tom gad ikke mere krig det hadet ikke været ham han ville have fred og det ville der også komme eller det ville sige det viddste han et sted godt selv
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 3, 2015 16:33:10 GMT 1
En smuk dag var det sikkert, men det var ikke noget Amiée lage mærke til. Hun vandre blot gennem skoven, på bar fødder og i en tynd hvid kjole. Ja hun lig faktisk et spøgelse, det næsten hvid blondt hår hang løst over skulderne og var vokset helt ned til ryggen, det trængt dog til og blive vasket hun hade ikke være i bad i et stykke tid men enlig var hun ligeglad hun hade enlig ikke være glad i lang tid, ikke siden ham hun hade være så forelsket i var bleven tage fra hende, men det var nu så længe siden at hun hade glemt hans navn og det gjord hende bare mere ked af det og mere ensom og indelukket.
Krigen hade hun hørt om og ind da set lidt på afstand, hun hade holdt sig på afstand. Bare stået og set på de grusomheder der var sket uden det hade rørt hende, hun følt sig virkelig død inden i. krigen hade så gjort det nemmer og finde sjæle og spise hvilke jo var noget hendes dødsnymfe gener kræve af hende. Hun hade også fået mad for nylig så der gik lidt før hun skulle have en sjæl mere, den isblå krystal som hun brugt til og suge sjælene ind i hang om hendes hals og skinne klar isblå fordi hun hade spist.
Hende skridt var tunge, hun var træt og tørstig men hade ikke være heldig og finde en lille sø eller vand pyt i skoven og drikke af. Hun hade heller ikke set hytten selv om hun enlig kun var nogle meter væk bag nogle træt, hun vandre stille vider hun hade sår på fødderne af de gang hun måtte flygte fra vild dyr eller andre mennesker hun fandt farlig, hun hade ganske vist sin vinger skjult inde i hendes ryg men hun brugt dem sjælden hvorfor vist hun ikke men det gjord hun bare, hun kom frem mellem træene og tros hun var beskidt line hun stadig et hvidt spøgelse hun fik øje på hytten og tom der sad uden for hun kendt ham ikke og hun tur heller ikke komme nærmer så hun blev ståeden hvor hun var håbe han ikke så hende, eller var farlig for hun orke ikke og flygte lig nu hendes fødder gjord for ondt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 4, 2015 19:29:21 GMT 1
At der gik en kvinden i skoven var ikke noget nyt for tom han måtte mange fremmede væsner her ude på landet så det sagde ham ikke det mindste lige nu han smilte dog og begynde at synge stille og rolige en * en mynter melodi gør vel ikke noget * tom sukket rolige ind i mellem stille rejste tom sig op og gik hen for at samle nogle ting op selv om han var lidt halv blind så var det ikke noget som gjorder tom noget som sådan med rolige skridt satte han sig ned ved en bæk og lod staven stå stille frit ståenden i luften for at synge for ham tom var ikke selv noget man skulle være bange for kun vis man Provokeret ham nok rolige lukket han øjne og nød morgens solen stråler ramme ham i andsigete det var skønt for en gang skyldbare at kunne side og slappe af stille tog han en pipe i munden og røg stille og rolige der sad han ellers i sin enge lille verden og tænke på fremtiden som han ellers hadet mindste for noget tidsiden det var grunden til huset eller det hjemlige hus som han kaldte det hvad der for gik rundt om kræng bygemmeret ham nu ikke særlige meget som det hadet gjort stille puste tom ud og lavet røg ringe han knipset med fingeren lidt så den forvaltet sig til en ful der fløj rundt i spøgelse agtit udsendes tom var ikke så bange for så mange tig men der var også ting som han ikke brød sig om som at blive ned gjort eller noget i den stil rolige trak han den ene hånd over maven og lod den vile der det var ellers en meget smuk morgen syntes han selv med alt den had i verden som der
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 4, 2015 21:10:58 GMT 1
Amiée gik videre mens hun bare mærke smerten i fødderne vokse hun ane ikke hvor hun var men hun var tørstig og skide træt. Hun stoppe da hun syntes og høre en fløjten men det lød ikke normalt ikke som en fugle hun kendt. Hun kigge frem mellem træerne og fik øje på tom og hytten, men mest fuglen der line mere et spøgelse fugle, hun stillte sig op af et træ og kigge underne på fugle, hun så der efter på tom og prøve og vurdere om han var farlig eller hvad han var, han så enlig lidt kedelig ud men enlig alle så kedelig ud for hende og sådan hade det være længe. Hun så han lave røg ringe og sad og røg på en pibe? Eller hvad var det han sad med hun kunne ikke rigtig se hvad han sad med fra den afstand hun hade, hun valgt og gå en smule mere frem og lidt længer til den ene side for at komme bare lidt tætter på, hun holdt øje med tom som hun prøve og træde varsomt for han ikke skulle høre hende eller se hende selv om hun var klædt i vidt og var bleg som et lan, uheldig vis vred hun rundt på sin højre fod da hun ville træde over en gren og vælt så lang hun var ned på skov binde og land på siden, hun bed tænderne svagt sammen og tog sig til foden *skønt!* tænkt hun bare surt og glemt helt og holde øje med tom og ømme bare sin fod hun langsomt kunne se begyndt og hæve og blive rød for uden alle de sår hun hade på fødderne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 4, 2015 21:31:46 GMT 1
Tom hørte nogle falde til jorden han rejste sig stille og rolige og lage pipen fra sig staven lod han være men holdte en hånd oppe for and den så den stoppe med at lave fuglen som forsvandt rolige kikket han rundt og kunne se en mørk arua efter sig han tænke om det var en ven eller en Fjende men hans god som han hadet valgte ikke at tage vare på det rolige gik han hen til aruan som var prikker i hans øjne tom kom rolige med en stemme ” er ...er du kommet til skade ?” med forsigtigt skridt gik han hen mod kvinden som han ikke kendte men det gjorder ham nu ikke noget tom stod lidt på af stand tom kunne ikke gøre noget hans arua blå øjne kikket lidt mod personen og håbet at få en venlige svag eller noget der mindet om det i hærfald tom var ikke kedelige som sådan eller det syntes han i hærfald ikke selv men på den anden siden efter sin kone død så var hvad skulle han gøre der var vel kun et at hjælpe personen rolige gik han lidt tætter på for at komme hen og sætte sig på huk for and hinden menst for at hjælpe Persosen op eller noget id en stil men det kunne også være at person selt ikke ville have hjælp men det var der kun et ting at finde ud af og
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 4, 2015 21:46:36 GMT 1
Amiée sad og holdt om sin fod og små bande for mig selv hun lag der for ikke mærke til fugle fløjten stoppe, og at tom kom tætter på, hun opdage det først da han stod lidt væk fra hende, hun rette hurtig de isblå øjne mod ham mens hun stadig hade om foden da han spurt om hun var til skade svar hun hurtig ”det ikke noget” hendes stemme var en smule hæs og tung men hun var også skide træt. Hun så bare på tom mens han stod og kigge på hende. At han kom nærmer og satte sig på hug ved hende fik hende til og rejse sig op, men hun røg dirket ned på røven igen og tog sig til foden mens hun lave små hive lyd med munden for kæft hvor gjord det ondt! Gid hun hade arve engles healer evner i steden for vinger! For det gjord skide nas. Hun så ned på den hæve og stået fod der blødt lidt fra de så der var sprunget op igen fordi hun hele tiden forsatte med og gå i steden for at finde sko og hav på, og fordi hun ikke tog pauser. Hun så på tom igen, hun antog han ikke var farlig for nu siden han ikke hade gjort hende fortræd nu hvor han var komme så tæt på ”jeg vred om på foden” kom det så fra hende inden hun så på foden igen og rørt den forsigtig da den gjord skide ondt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 4, 2015 22:04:20 GMT 1
Tom smilte men så det vendte sig til bekymret mine kom hurtigt hen over ham tom tog stille sin hånd frem og så på hvad han kunne høre var en kvinden ” må jeg ?” sagde han stille og rolige mens tom stille tog om kvindes fod for at mærke efter om der var sket noget tom masseret rolige hindens ben og kikket ned rolige så han lidt mere bekymret ud da han kunne mærke at hun ikke bar nogle sko og hadet sår og hævet fod ” den er fortudet der ville gå nogle dage før du ville kunne gå regitit på den igen ” sagde han lidt trist dog hvad skulle han stille op skulle han vise hans hjemlige sted han hadet jo gjort det rolige sukket han og lukket øjne stille men åbnet så stille igen og sagde med rolige fod ” du har gået langt min ven du må være træt og ud mattes jeg har hjem du må bo i ind til du kommer til kræfter vis det er ” sagde tom med et stille mine mens han rejste sig for at give kvinden en hånd for at komme op hvad skulle han ellers gøre tom kunne da ikke bare lade hinden lægge her og over lade hinden til sin enge skæbne kunne han ? Det var ikke sådan han var og det ville han heller ikke blive som sådan hvad skulle han stille op med den kvinden Indira ville hjælpe hinden og det ville tom også som hun hadet redet ham for at drukne den gang hun var u ilve det var trist og dette var noget som enlige gjorder ham temalige trist at tænke på og ked af det et stik kom i toms hjerte men han smilte bare og så glad ud igen det lange brune hår som var sadt op i en heste hale skinde lidt i sollys som kastede sine Stråler i gennem tærendes kroner ” mit navn er forresten tom tom Dragon ” kom det blidt og varmt for ham
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 4, 2015 22:22:04 GMT 1
Aimée så på tom som han så bekymret på hende, hvorfor så han bekymret på hende han kunne da være lige glad med hende og om hun var komme til skade. Hun så på ham som hans hånd nærme sig hendes ben, hun så vagte som på ham inden hun stille sag ”okay” og lod ham rør foden hvilke fik hende til og sig et tydelig av hun så på ham som han ellers masser hendes fod og ben hvilke fik hende til og trække foden til sig, pervers mand hun hade mødt sådan og rage på hendes ben, hun så på ham som han sag hendes fod var forstuvet skønt så ville hun ikke komme videre forløbe selv om hun ikke hade nogle steder hun skulle nå eller nogle steder hun gad tage hen hun vandre bare på må og få. Hun så på ham som han sukke selv og kort lukke øjne inden han så på hende igen og tilbød hende hun kunne være hos ham, hun rynke på næsen hvad var han dog for en klam gris? Hvad var han dog ude på, hun så på ham som han rejste sig og tilbød hende en hånd, hun tøve lidt inden hun tog hans hånd med hendes lille blege hånd og kom op og stå, da han præcenter sig sag hun bare ”amiée..Amiée Da Vinci.. men kald mig bare Amy” hun så på ham hans stemme var blid og varm, hun var ikke sikker på om det var en god ting eller en skidt ting, hun så mod hytten ”bor de her? Alene?” hun så på ham for hun ville godt vide om der var andre for så skulle hun da slet ikke med ham ind i huset.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 4, 2015 22:35:19 GMT 1
Tom lukket øjne stille og rolige mens han kikket rolige rundt og vendte blikket mod Aimée han tænke sig lidt om inden han så hen mod huset og sagde så lige ud ” nej jeg bor for mig selv min ” han tav rolige og så lidt ned og kikket mod Aimêe og men kom så stille igen ” jeg borde sammen med min kone for noget tid siden her inden hun døde ” sagde han stille og trist men hjalp hinden hen mod huset for tom var en blid mand som ikke ville gøre noget fortrad men men det var vel nok fordi han var en slave eller hadet været en slave han kunne se nogle ander ting idet ind de fleste mennesker ville kunne forstå stille åbnet han op hans hjem var en trold Mands hjem han sagde ikke det store mere tom satte hinden rolige hen på ligge briksen og så hun kunne slappe af sin fod at han var pervaset syntes han ikke selv for han skulle jo under søge hindens fod for støre skader og da han ikke kunne se noget som sådan var det den enste vej frem man ville også lægge hurtigt mærke til at tom var et orden menneske da tingen helst skulle stå der vor de stod ellers ville han ikke kunne finde dem på nogle måde men det andet kunne man vel godt forstå lidt at det var ubehageligt men der var ingen anden vej for tom at gøre dette ” der burde lægge et tæppe der ved lægge briksen vis du fryster jeg prøver at lave noget til din fod så du ikke støder på den helle tiden ” sagde tom stille
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 5, 2015 11:27:37 GMT 1
Amiée så på tom som han fik hende hjulpet op og begyndt og hjælpe hende mod huset, at han fortalt han hade boet i huse sammen med hans kone til hun død fro nogle tid siden, var da trist og hun kendt følelsen alt for godt ”det gør mig ondt og høre” sag hun og humpe bare med ham til huset, han måtte jo være en okay mand sinde han hade vær gift og det hele men igen han kunne sagtens hade være en dårlig mand men hun ville ikke spøger hun fuldt bare med ind i huset og så rundt, hun kunne sagtens se det var en troldmand der boede i huset, alt stod også i en særlig orden var han måtte være en ordens menneske eller noget. Hun satte sig på briksen som han ført hende hen til, hun ville dog ikke ligge på den hun ville helst side op selv om hun var skide træt og virkelig hade lyst til og ligge sig men så ville hun bare fald i søvn. Hun så på ham som han sag der var et tæppe ved briksen hun kigge lidt før hun fandt det og hurtig pakke sig selv ind i tæppe. Hun begyndt så og se nysgerrig rundt, sådan en orden i alt det virke lidt skræmmende hun var vand til rod og kaos fra den gang hun var i oprørs lejeren.. hun savne næsten helt det stresse liv hun hade der, ´hun hade stået for at passe børne der var i lejre som jo var deres fremtid, hun huske hun først ikke var meget for det men var komme til og elske alle de børn, men.. efter han død.. miste hun lyst til alt hun kunne ikke en gang huske hvornår hun forlod lejeren eller hvorfor hun huske bare hun blinke og pluslig stod hun i en eller anden by og hun var ikke sikker på hvad hun lave der. Hun så rundt ”hvorfor død deres kone?” spurt hun så og kigge mod tom og vente på han fik lavet hvad en der var til hendes fod.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 5, 2015 16:52:04 GMT 1
Tom ræv nogle små stykker vide stof af og tog noget urter mens han maste dem lidt sammen så det bliv til cram agtit han kom tilbage og satte sig stille og rolige på huk igen mens han vendte hovedet mod Aimêe igen da hun spurte om hvordan hun døde tav han stille og rolige det gjorder lidt ondt ” hun bliv en af offerer af krigen som er her lige pt ” sagde han stille rolige tog han hindens fod frem den var blevet virkelige stor så vidt han kunne mærke tom bed sig lidt i læben og så sagde han ” det her kommer nok til at gøre ondt og klø lidt men det hjælper på smerten i dit fod ” sagde han blidt og tog kun denne gang hindens god og smurte det ind i noget grøn linden Snask det dufte af blomster og the urter rolige lage han stoffet om hindens fod og efter 10 minutter var han fordi og lage Aimëes fod stille på plads igen efter det rejste tom sig stille op ” er du sulten eller Tørstig så ville jeg hente noget til dig ” sagde han stille og rolige stod han der og så lidt ned mod hinden tom kunne jo ikke regtit se hinden men han ville ønske han kunne stille overvejet han hvad han ellers skulle sige til hinden ” hvad er så din historige til du havnet her ude du må ha gået lagt min ven ” sagde han stille igen og vente sig om for at finde noget vin vand og så også noget vand frem meget hurtit så hun ikke døde at tøs rolige satte han sig ned og prøvet at lytte til historien vis der var en altså
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 5, 2015 18:14:45 GMT 1
Amiée så på ham som han kom tilbage til hende og satte sig på hug, hun så på ham som han fortalte hvordan hans kone var død og bed sig i læben ”ah…det gør mig ondt.. jeg ved hvordan du har det” hun så på ham og lod ham smøre hendes fod ind, hun rynke på næsen da han sag det ville svig og gør lidt ondt. Hun bed tænderne sammen da han smurt den ind og bandt hendes fod ind, hun så på ham og prøve ikke og pive så i steden for små bande hun for sig selv, det grønne snask dufte i det mindste ikke slemt faktisk dufte det meget godt. Hun så på ham og vente bare de 10 minutter til han igen lod hendes fod komme på plads, nu skulle den anden fod også bare heale for de sår de hade. Hun så på ham ”jeg er godt nok temmelig tørstig” hun så på ham, som han spurt om hendes historie. ”jeg…miste en jeg holdt meget af.. og så..jeg ved ikke husker ikke helt hvorfor men det føltes som jeg bare blinke og så var jeg gået flere dage til den nærmeste by… og tja jeg har vandre rundt lig siden… jeg aner enlig ikke hvor er er mere… eller hvorfor jeg overhovedet gider gå rundt” hun var vel et sted træt af live hun hade miste den hun hade være så utrolig forelsket i og som var den første hun nogle sinde hade være forelsket i. hun så på ham, ”så… hvor længe var de og deres kone sammen? Nogle børn?” hun så på ham og sad bare godt pakke ind i tæppe mens hendes fod kløe som en gal.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 5, 2015 18:58:29 GMT 1
Tom lytte med omhu hvad hun sagde og det lød virklige trist han nikket dog forstånde men sagde rolige til hinden ” du kan bare slappe af nu jeg tager mig af dig ind til du er rask eller føler dig rask og ud villet nok ” et varmt smil kom fem for ham og han lukket øjne i men åbnet den stille og rolige igen ” så har vi dog nogle ting til fælles ikke sandt ” han lente sig stille tilbage og tænke hvordan han skulle forklare det med hans kone hvor længe de hadet været sammen rolige tog tom sig til hagen ” jo ser du Airmëe vi var enlige kun gift om kræng en uge ” sagde han stille og rolige men måtte sunke lidt hans hænder rystede lidt men han hævet sin hånd ” hun sidder her på væggen et eller andet sted men jeg kan det svære ikke se det ” han sukket rolige og kikket rundt et sted vidste han hun holdte øje med ham men det var på en ra måde ”men tror du ikke din elskede eller ham du elskede ville ha ønskede du kom vider og ikke søgte ind i tomheden ” rolige hævet han glasset og slugte lidt af vinen mens tom sad og tænke over sin næste træk hun virkede som en fortabt sjæl som hadet brug for hjælp men han ville også hjælpe hinden vis hun ville have det rolige han tænkte lidt og hældte igen op til dem bække to for at hun også kunne få noget vand eller vin det måtte hun selv om ” hvad er du så for en din arua er spillet mellem to væsner ?” sagde han stille og rolige han hadet jo en enve til at se aura og det var kun det enste han kunne se
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 5, 2015 19:26:01 GMT 1
Amiée så på ham som han sag hun bare kunne blive til hun var frisk igen eller følt sig rask ”tak… det pænt af dem” hun så på ham som han smile til hende, hun smile dog kun svagt. Hun så på ham som han forklar om hans kone ”kun en uge!... hvor længe hade i så kendt hinanden ind de?” hun så på ham og kunne se hans hænder ryste lidt men faldt til ro igen også. Hun så på ham som han sag han ikke kunne se ”åh.. du blind? Det jeg ked af det vist jeg ikke” hun så på ham men kigge lidt rundt og fik da også øje på billede han snakke om ”hun ser rar ud” mumle hun stille og så på ham som han hældt vin op til ham selv, hun bad dog om vand og drak temmelig hurtig sit vand. Hun kigge ned da han snakke om ham hun hade elsket ”ville han sikkert… men hvilke grund skulle jeg dog søg tilbage til? Jeg har altid være alene.. altid være hadet og frygt.. kan ikke se grund til jeg overhovedet skulle prøve og finde nogle form for glæde igen.” hun så op ham og trak vejre dybt som han spurt om hendes race ”jeg er halv dødsnymfe og halv engle” svar hun bare og så på ham mens hun vippe lidt med sit tomme glas bare for og lave noget med hænderne ”og du temmelig tydelig en troldmand ud fra hvad jeg kan se her i huset.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 5, 2015 21:00:20 GMT 1
Tom vendte blikket mod hinden da hun sagde hvad hun va og hun var frugten og hadet stille smilte han og lage en hånd over hindens ” jeg hader dig ikke og frygter dig ikke heller ikke ” sagde han med et varmt smil på læben ifølge tom var alle lige stillet men det var vel kun på grund af hans slave ind sting kom frem rolige sukket han og svaret på det andet Aimée spurte om ” hmmme jeg var vel sammen med hinden i nogle par år ville jeg tro hun var havfrue ” sagde han stille og rolige mange hadet ikke hørt eller set en men tom bliv redet a en da han ikke kunne svømme og ham og indra fandt så sammen rolige kikket han ned og smilte ” det var vel en meget sjov ting for hun redte mig for at Drugtne i en kold å og Taja lige siden til hindens død var vi sammen ” kom det rolige fra ham med en varm smil på læben stille kikket tom lidt op op af hinden mens han kikket rolige rundt ” jeg bygget enlige huset her til hinden og mig som det hjemlige hus og jaa så har jeg boget her lige siden ” tom smilte rolige og rejste sig stille op for at at gå hen til til et vindu og kikket ud mens han smilte rolige tom gabte lidt og vendte blikket med Aimêe igen
|
|