0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 5, 2015 22:03:52 GMT 1
Amiée så på ham som han tog hendes hånd og snakke til hende, ”og hvordan kan de sige det! De kender mig jo slet ikke! Og du kan heller ikke se hvordan jeg ser ud” hun så på ham og kunne ikke forstå han var sådan over for hende efter som hun var en vild fremme der bare lånt hans gæstfrihed til og kunne have et sted og komme sig. Hun så på ham som han snakke om hans kone ”en havfrue! Seriøst!” hun så på ham, og lytte ellers bare til ham ”wow.. godt hun kunne fiske dig op så.. hvem er taja?” hun så på ham og var ikke sikker på hun fatte helt hvordan det hele hang sammen men hun lo ham bare snakke, hun så kort rundt som han snakke om huset ”det et hyggelig hus” hun så på ham som hun så han gabt ”er du træt?” spurt hun og så på ham hun var selv skid træt men hun skjult det beder ind ham, ”burt du ikke sove?” hun så på ham og putte sig bare med tæppet mens hun sad og så på ham, han var en lidt spøjs mand det skulle da nok blive interessante og være i hans hus ind til hun hade det beder og så måtte hun vel finde ud af hvad pokker hun skulle stille op med sig selv vis hun gad.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 6, 2015 14:56:23 GMT 1
Tom vendte hovedet mod hinden da hun sagde noget igen og smilte rolige stille gik han hen og satte sig på huk mod Aimée et stille smil kom frem for ham mens han, kikket ind i hindens øjne og lage stille en hånd mod hindens kind ” luk dine øjne stille og rolige så s kal jeg vise dig hvordan jeg ser på folk ” sagde han stille og rolige det var noget tom hadet foget lært sig men han ville give en Forklaring på det for det var ikke skrammen på nogle måde men det kunne det være for visse folk men han sagde ikke noget til det ” nej jeg er ikke træt solen er først lige kommet op men en lur ville nu være meget godt ” sagde han med et gald smil på læben rolige tog han om Aimëes små hænder og lukke selv sine øjne rolige og førte sin even over i hindens for et kort stund ” åbne dem så og se tingen med mine øjne for en stund ” sagde han stille og rolige hun ville nok få et sjok til at starte med men det måtte tiden vise tom smilte rolige og kikket rundt ” det er sådan her jeg ser jeg ser folks Enagie felt den arua som folk har inden i sig ud springer sig i alt Levne ” sagde han stille og kikket rundt ting var vindt og blådt som man nok kunne se et stille suk kom frem for ham mens tom lukket øjne stille i for at få det helle tilbage det koste mange kræfter og han faldt lidt sammen men stade så han stod op
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 6, 2015 19:29:01 GMT 1
Amiée så på ham som han satte sig på hug ved hende og så hende i øjnene hun for en smule sammen da han rørt hendes kind men sad ellers stille da han bade hende lukke øjnene tøve hun en smule men lukke da øjnene som han bad om og mærke han tog hendes spinkle finger, og lytte til det han sag, hun følt sig lidt underlig tilpas men åbne øjne da han bad hende om det, det hun så fik hende til og gispe i chok og hun lukke også øjne med det sammen ”få det væk få det væk!” sag hun og slap hans hænder da hun syntes at mærke den sære følelse forsvinde, hun gispe og tog om sin egen hænder og tøve længe før hun åbne øjne igen, og ånde lette op da hun kunne se normalt igen ”gudskelov det ikke er mig… det var en ubehalig… ” hun så på ham som han sank sammen men dog stadig stod ”er du okay!” hun så på ham og tog en smule om hans arm og hev ham så meget op som hun kunne ”er du dårlig?” hun så på ham, og begyndt enlig ubevist og studer hans ansigt og hun lod to finger vander lidt rundt på hans ansigt uden og prikke ham i øjnene eller næsen, hun stoppe dog hurtig ”undskylde jeg faldt vist i staver.. men du er okay? Ikke?” hun så på ham og holdt bare om hans arm så godt hun kunne og gabt kort hun var virkelig bare træt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 6, 2015 19:53:32 GMT 1
Tom mærkede hindens hånd køre over hans ansigtet og rødme en smule han sagde dog ikke noget lige pt om det men sitre så ind i Aimëes øjne og sagde med stille tone ” jeg har det fint det koster bare mange kræfter at gøre det ” sagde han så og kikket ned mod hindens hånd og lage blidt sin over den og nusset den blidt stille og rolige kikket tom lidt ned han vidste han måtte starte på ny Inidra ville ikke ha ønskede han ville gå ind i sig selv rolige kørte han hånden op mod hindens kind og nusset den selv lige så blid ” du er smuk ” sagde han næsten visken til Aimëe han rejste sig stille op og kikket rundt og kom med et stille nik ind mod sengen ” vis du er træt kan du bare gå ind og lægge dig jeg er her vis der er noget ” sagde han sødt til hinden og smilte mens blikket gled hen mod Aimëe igen hun virkede til at have op levet meget han var ikke bange for hindens væsen men han ville nu godt ha set hindens vinger og røger ved dem vis han kunne få lov til det men lige nu nød han hindens nærvær og det var rat at blive hold sådan en
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 6, 2015 20:23:46 GMT 1
Amiee så på ham og kunne se han rødme og måtte komme med et svagt fnis ”du rødmer” hun så ham ind i øjnene og var glad for han var okay, og det bare var fordi han brugt mange kraftere på og vise hende hvad en det var han hade vist hende hun var lidt skræmt af det, ”vil du altid kunne se sådan? Kan du ikke fikse din øjne?” spurt hun som hun mærke han lag hans hånd over hendes og nusse dem blidt, hvilke var en rar følelse den hade hun ikke følt før ikke ud over når børne i lejerne hade nusse hendes hænder når hun var ked af det. Hun så på ham som hun mærke han strøg hende over kinden og fik selv et rosa skær over kinderne, som han sag hun var smuk hun sag dog intet til det, hun vist ikke rigtig hvad hun skulle sig. Hun så mod hvor han nikke og så på ham ”okay.. jeg har ikke rigtig sove i nogle tid” hun så på ham hun hade enlig ikke sove i flere dage vis ikke et par uger så hun trængt til det, hun så på ham og vippe lidt med foden ”øhm… kan du ikke hjælpe mig der ind? Jeg bange for og støtte for meget på fødderne” hun så på ham, og prøve forsigtig og rejse sig og støtte på fødderne men hun hade enlig hurtig tage fat om tom’s trøje for at holde sig oppe hendes fødder gjord virkelig ondt! Hun rødme og så op på ham, ”øhm..undskylde jeg sådan..hænger ud her på din fine trøje.. men ja.. min fødder” hun så på ham og bed sig i læben.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 6, 2015 20:50:37 GMT 1
Tom grab hinden hurtigt og løfte hinden op men holdte rolige om hinden ” det oki jeg er vand til det ” sagde han stille og hen tyde til hans hav frue som han måtte løfte op for vande nogle gange han smilte rolige og rødmet selv lige så stille han løfte Aimëe op i sin hånd og lage hovedet ned til hinden lidt men gik med rolige skridt ind sengen han grinte lidt og sagde lidt stille ” det lidt mærkelige føles at gøre det her igen ” sagde han stille og rolige men tom lage Aimëe stille ned og mens han satte sig på sengen kanten mens han kikket rolige rundt og ned mod hinden igen han tænkte lidt over om han kunne fiske det med øjne ” der var på et tidspunkt hvor jeg faktis kunne se men det forsvandt igen men kan ikke huske hvordan jeg tog det fra ” sagde tom ærlige og løfte sin skuldere stille og rolige mens han stille og rolige lage sig ved siden af sig ” vis du er engel har du så vinger som en ??” sagde han lige ud det var en varm følse der kom op i ham selv om han ikke kunne se noget vidste han hun var smuk og hadet brug for noget kærlighed lige som ham selv
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 6, 2015 21:03:45 GMT 1
Amiée så på ham som tom greb hende, det var rart og vide han var der og greb hende det var betryggende selv om hun slet ikke kendt ham, hun så på ham som han løft hende op. Det burt ikke være for tungt for ham hun var jo undervægtig og der ville nok gå lidt tid inden hendes vægt var normal igen vis da ellers hun kunne få den op igen. Hun hørt hvad han sag og smile en smule ”du må da godt forsætte med og løft rundt på mig men det så på eget ansvar” hun så på ham som han lag hende i sengen, hun satte sig dog op da han satte sig på sengen hos hende, hun så på ham som han sag han hade kunne se en gang ”det var da lidt trist… har du prøve og fikse dem? Jeg kan desværre ikke gør noget jeg har ikke arve en engle healen evner” hun så på ham som han spurt om hun hade vinger, ”jo har jeg men de ikke så stor de kan lig bære mig men så heller ikke meget mere..” hun så på ham og pille lidt ved sin finger hun hade en fornemmelse af han gerne ville se dem, så hun vente ryggen til ham ”pas på” sag hun og vente lidt før hun lod de hvide vinger komme ud af ryggen, som sagt de line normale engle vinger dog en smule minder ind en fuld blods engle men igen hun var kun halv blod og hun skulle bare vær glad for hun overhovedet kunne flyve med dem.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 6, 2015 21:30:55 GMT 1
Tom Ryget sig hurtigt da hun pluslige ville have sine vinger frem han løfte sig stille og rolige mens tom kikket med over raskes blikke ikke så store det hadet været hvad skulle han sige tom var mund lam men stille førte han sin hånd hen mod vingeren og nusset dem blidt det var sjovt at røger ved ” wow gid jeg kunne Flyve det må være noget af en opleves ” sagde han indpuneret og kørte sin hånd hen mod Aimêes kind og nusset den blidt og kom med en varm smil over læben ” du er en kviden fuld af overaksler ” sagde han stille og stolt også for han kunne ligesom fornemme hun hadet brug for det stille lage tom sig stille ned og kikket op i loftet og smile gald og efter tænk som ” hvordan har foden det enlige er den ved at falde til ro ” sagde han lidt træt dov men ville ikke sove i nu ikke før hun lage sig ned til ham han ville være sikker på at det her ikke var en drøm stille tog han sin hånd mod hindens og nusse den blidt og sagde rolige og spurte stille ” hvad fave er dine vinger og hår ??” sagde han stille og rømde lidt for han kunne jo ikke se faver tom ville godt fiske det med hans øjne men hvordan vidste han ikke selv
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 6, 2015 21:53:34 GMT 1
Amiee sad helt stille med ryggen til ham mens hendes vinger bevæge sig en smule, hun sad roligt og mærke så hans hånd nusse hendes vinger hun grine da det af en eller anden grund kilde helt vildt ”haha ikke rør det kilder!” hun trak vingerne ind i ryggen igen som han strøg hende over kinden igen, hun så på ham som han sag han godt ville flyve ”jeg flyver stort set aldrig.. kan ikke rigtig lig det.. jeg kan beder lig og være på jorden” hun så på ham som han sag hun var en kvinde fuld af overraskelser ”sjovt du kan sig det når du kun har kendt til mig i lidt over en time” hun så på ham og smile en smule som hun så han lage sig ned, hun nikke lidt ”det dunker ikke så meget mere og kløen er væk” hun så på ham, hun kunne godt se han var træt. Hun lag sig ned ved siden af ham dog var der lidt afstand mellem dem. Hun så på ham som han tog hendes hånd og nusse blidt, og spurt om hendes vinger og hår farve ”hvidt… det hele er hvidt.. jeg har meget bleg hud.. mit blondet hår er så blondt at man lig så godt kan sig det er hvidt… vingerne hvide, min øjne er dog isblå” hun så på ham. Og lod en hånd glide op og studer hans ansigt og hår, mens hun bare lå og så på ham til hun mærke søvne rev i hende og hun faldt i søvn og hånden dumpe tungt ned på sengen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 7, 2015 11:34:10 GMT 1
Tom smilte lige så stille i søvne og rykke sig tætter på for hun kunne mærke han var der men sagde så stille ” sov godt engel ” og lukke selv stille øjne og faldt i søvne men hvad skulle tom gøre han følte sig godt tilpas sammen med hinden selv om de ting som var sket han tog stille dyne over dem og lod sig så falde i dyp søvn igen det var godt at have nogle at snakke med igen hindens vinger var flotte og tit vågne tom for at struder Aimëe lidt for at sikker sig hun sov og var ved siden af ham men det var hun der lå faktisk en hal engel i hans seng sener på dagen vågnet tom dog og han strækte sig lidt mens han rejste sig for at kikke rundt det var stade lyst da han fandt Aimèe nu var det næsten mørkt hvor langtid hadet han sovet mund tom vendte hovedet rundt for at se igen på Aimëe og smilte sødt ned til hinden det var spøjst og mærkelige men føltes godt igen at have en kvinde i huset rolige lage han sig ned igen og lage en hånd om hindens krop det var varmt og godt fuslen fløjte lyd lidt uden for og man kunne vel sige dagen næsten var slut men klokken var også lidt over middag hans mave knoret lidt måske skulle han gå ud for at få noget mad men tom var næsten bange for at rejste sig op for at vække Aimëe hun så ud til at have brug for søvn stille lage han panden mod hindens og smilte varmt men sagde ikke noget andet ind at lukke øjne stille i
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 7, 2015 19:27:52 GMT 1
Amiée hørt ikke hvad tom kaldt hende, hun var alt for langt væk i den søde veltrængt søvn. At tom vågne ind i mellem for og se om hun stadig var der opdage hun heller ikke, hun bevæge sig kun ind i mellem og lå ellers bare tæt op af tom, eller så tæt tom nu hade valgt og ligge op af hende. Hun mærke ikke da han vågne hen på eftermiddagen nok nærmer tæt på aften, hun mærke svagt han lag panden mod hendes. Hvilke fik hende til og rykke sig tætter ind til tom og i søvne ligge armen om ham, og sov enlig bare vider mens hendes læber bevæge sig som sag hun noget selv om der ikke kom en lyd fra hende, hun sov forsat sådan i ja lidt tid inden hun åbne øjne stadig halv sovendene. Hun så på tom og smile træt ”mh skal jeg op nu?” hun tog en arm til sig og gned sig lidt i øjet mens hun stadig lå tæt op af ham og skulle lig brug en del tid på og vågne efter så lang og tung en lur, hun så bare træt på tom og endt med og lægge sig helt op af ham med hoved mod hans hals mens hun begyndt og døsse hen igen for hun var da virkelig så forbandet træt lig nu, og tom var dejlig varm og ligge op af.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 7, 2015 19:48:10 GMT 1
Tom kunne mærke en inder varme da hun lage sit hoved mod hans hals og gjorder stille plads til det det var mærkeligt men hun hadet vel brug for noget omsorg rolige kørte tom en hånd ned af hindens ryk stille og sagde så stille og rolige ” nej sov du bare videre du har vel brug for natten søvne ” et smil kom fra ham mens hans blik vendte sig lidt mod hindens vinger de var nu ellers flotte måske håbet han på han kunne se hinden i virkelige tilstand rolige kysset tom hindens kind rolige hun ville altid være i sikker hænder her sammen med ham og tom skulle nok også beskytte hinden mod alt ondt som måtte befinde sig men han var nu også sikker på hun kunne klare sig selv for Aimëe virkede ikke til at være en svag kvinden eller det ville sige det måske var hun lige nu men så var det nok også det rolige nusset han hindens ryk lidt tænden men sagde ikke noget bare lod hinden slappe af måske var hun ved at blive sulten han kunne vel godt hente noget vand til hinden vis det var men tom tænkte også at han heller måtte slappe af og bare ære sig selv her måske de kunne tage i byen hun var nu meget sød som hun lå der og sov syntes han men hvad skulle han gøre eller stille op han mærke hvor varm hun var blivet og rømdet lidt over det måske de også skulle se på Aimëes fod når hun en gang vånget op men det kunne han ikke sige lige nu han lå nu meget godt her og bare slappe af mens han tænke over nogle små smår ting * børn jaa hvorfor ikke * sagde han stille til sig selv det kunne være at han skulle arbajde sig hen efter det men lige nu var tom stade ung hånden han hadet på rykken af Aimëes kørte stille og rolige op fra livet og til hindens ryk
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 7, 2015 20:40:41 GMT 1
Amiee smile svagt da han sag hun bare kunne sove ”mh…okay” hun nusse sig ind til ham, og nød enlig varmen og hans nussen af hendes ryg, hendes vinger var poppe ud men det var kun fordi hun hade være så træt hun ikke kunne holde dem inde, hvad tom tænkt eller planlage kendet hun ikke til. Efter en to timer vågne hun dog, hun var i mellem tiden rulle væk fra tom og lå på maven, hun satte sig op og strakt sig hun hade virkelig trængt til den søvn. Hun opdage sin vinger og fik dem til og forsvinde, inden hun så rundt hun skulle lig huske hvor hun var henne og hvordan hun var havnet der. Hun kigge ned mod sin fødder og forsigtig fjerne hun det der var bundet om hendes fod, hendes fod var ikke så hæve mere og sårene heale da pænt men der ville nok gå lidt tid i nu før hendes fødder var tilbage til det normale. Hun bandet foden ind igen og kom forsigtig og prøvende ud af sengen, jo hun kunne da stå men så var det bare om hun kunne gå. Forsigtig prøve hun og gå på foden der var forstuvet men hurtig satte hun sig på sengen igen, niks det due ikke så måtte hun vel blive i sengen. Hun så rundt igen før hun lag sig ned på sengen igen, hun kunne mærke hun var trøstig og sulten og hun trængt til et bad, hun så rundt tom var ikke i rummet. Hun så mod døren ”tom? Er du der ude?” spurt hun højt nok til han burte høre hende, hun lå roligt på sengen og kigge ellers op i loftet med arme og ben ud til siden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 7, 2015 21:06:46 GMT 1
Der kom lidt lyde ude for køkkenet og lidt bander rig også og så et ” BAGGGENNN ” tom hoste og kom ind af sove værelset dækket af mel og var lige balg ” host jeg tror jeg fandt mit forsvundet mel ” sagde han og grinte lidt med tåre i øjne nu trængte han vist også til et bad tom hoste lidt igen og kikket så ned mod Aimëe tom hadet prøvet på at lave brød men der var gået noget galt nogle hadet bytte lidt om på det nok skov væsnerne som af og til kom på besøge han kikket rundt og kikket mod Aimëe ” du kaldte på mig ” sagde han med et glad smile på læben og vendte hovedet mod skoven et bad ville nu gøre meget godt han kunne vise hinden stede hvor han bleget at bade der var en varme kilde ikke så langt væk her fra det var ikke fordi han ikke var ked af hun var her rolige gik han hen mod hinden og lage rolige sine hænder frem for at hjælpe Aimëe op så hun kunne komme op af stå men igen det var vel også på grund af så mange andre ting som Aimëe ikke kunne gøre lige nu tom lage mærke til hun hadet taget sine vinger væk ” du har fjerte dine vinger ” sagde han stille og rolige det så ellers godt ud til hinden men det sagde han ikke noget til hun kunne jo flyve noget af vejen men måske var det for meget at for lange tom hadet sin stav tæt ind til sig ” der er et smukt sted vi kan tage hen og bade det er en varme kilde jeg pelget at gå der hen sammen med indira i sin tid men det længe siden jeg har være der ” sagde tom ærlige og hjalp hinden stille op i sine arme igen som dagen før
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 7, 2015 21:29:43 GMT 1
Aimee gispe som hun hørt et bang ”er du okay!” udbrød hun og satte sig op i sengen, da han kom ind stak hun i høj latter og mærke hun fik tåre af og grine sådan ”haha du liner mig nu” lo hun og gispe efter luft, hun lo lidt inden hun fik tage sig sammen og så på ham ”ja..jeg kunne godt brug du hjalp mig.. kan stadig ikke gå på foden.. og er ved og være sulten og trøstig og trænger til et bad” hun så på ham som hun så på ham, hun lod ham hjælpe hende op af sengen og igen støtte hun sig op af ham og holdt om hans tøj. Hun så på ham ”ja.. har aldrig min vinger fremme jeg bruger dem jo ikke” hun så på ham og nikke en smule ”lyder som et rart sted og et godt sted og få vaske sig” hun så på ham og smile bare mens hun forsigtig børste det værste mel af hans ansigt og hår og host lidt ved det ”puha alt det mel” hun lo og så på ham, ”hvid klæder dig ikke.. det vist mere min farve” hun smile og så på ham og lag forsigtig hovedet mod hans bryst tros melen men man kunne ikke se det på hende hun var jo lig så bleg som mel i forvejen, hun stod bare og holdt fast i ham lidt før hun så op på ham ”nå hvor er den kilde henne?” hun så på ham og smile bare munter hun hade det virkelig meget beder efter den god lur men hun mangle stadig en del søvn kunne hun da mærke.
|
|