0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2015 22:24:39 GMT 1
Amiée så på ham som de lo og kysse og nød hans nussen af hendes nøgne hud, hun så på ham og rødme en smule. ”nej…nej er det ikke” hun så på ham og smile en smule. Hun mærke noget prikke til hende og rødme og kunne godt regne ud at det var toms private dele der var vågne op der nede, hun så på ham som hun mærke han lag hendes hånd mod hans bryst, hun kunne mærke hjerte hammer afsted og rødme bare mere og så på ham. Hun mærke hans hånd der begyndte at rør mellem bene og gispe og trykke sig ind til ham, det var meget grænse overskridende at han rørt hende mellem bene, hun så på ham og mærke han bevæge hans underlive mod hende Uden at han var i hende, hun rødme og så på ham hun sukke som han begyndt og kysse hendes krop og så på ham og lod fingeren nusse ham over bryste og ned om hans private sted ganske forsigtig hun kendt ikke til den slags intime leg så hun rørt kun lidt og så på ham, ”jeg burt sove…jeg er træt” hun så på ham og flytte hænderne tilbage på hans bryst.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 9, 2015 16:00:38 GMT 1
Tom løfte stille et blik og så ned op og af hinden ” ja det burdet vi nok...men først ” tom før førte sig ned af hindens krop langsomt med sin tunge han ville kun have hun nød det og den tilstand han var i de var i var et godt øje blik til denne tom kom rolige i mellem brænden på Aimëe og forførte sin tunge der han vente til lidt teng til at kunne forsætte han var blid ved hinden og det kunne man nok mærke på tros af at han kunne mærke hun var ny begyndere til det her rolige sukket tom og lage ikke skul på at han hadet gjort det før med sin xkone rolige tog tom hænderne op og magerte hindens bryst kasse blidt men hvad skulle han gøre han måtte bare vente og se hvad hun sagde til det var mørkt uden for og en lidt kuling kom ind over dem men tom sagde ikke noget til det han lå bare under hinden og vente på hun begyndte at stønne lidt tom tænke lidt på at give hinden en gave en spichel gave som hun vidste han ville komme mens tungen bliv forført under hindens nedere dele tom vendte på hun bliv en smule våd så så de kunne komme videre med næste trin han elskede hinden og han ville beskytte hinden for en vær pris der talte men hvor længe mund hun kunne holde til det her vidste han ikke
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 9, 2015 19:09:11 GMT 1
Aimée så på tom som han snakke, hvad ville han nu? hun så på ham og mærke han gled ned af hans krop og mærke han brugt tungen, hun grine da det kilde rigtig meget. Hun så på ham som han kom ned mellem hendes ben og rødme og bed sig i læben hvad lave han dog der nede! Hun så på ham som hun mærke hans tunge mellem bene hun gispe og trykke sig ned i sengen og klemt bene mod hans skulder, hun gispe og mærke han tog om hendes bryst. Hun så på ham og vist ikke rigtig hvad han skulle syntes om det, hun ryste i kroppen og så på ham og pev mere ind hun stønne, ”ah…tom…hvad laver du?” spurt hun og klemt til om hans skulder, hun fik til sidste skubbe sig op og side så hun trak sit skød væk fra ham og hans hænder røg af hendes bryst, hun tog sig mellem bene ”hvorfor gør du det? Det har jeg ikke sagt du måtte… ” hun så på ham, tydelig vis ikke længer så tryg ved tom hun holdt af ham men det var dog for meget og for hurtig hun så på ham, hun vist jo godt hvad han lave og hvorfor men hun ville ikke have sex i nu, ”jeg sag jeg ville sove… ikke sex… jeg har ikke prøve det før.. og vi har kun kendt hinanden i en dag… måske om nogle tid… men ikke nu!” hun så på ham før hun lage sig ned på sengen og trak bene op under sig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 9, 2015 19:25:57 GMT 1
tom så Flovt ned og rødmet i hovedet " det jeg ked af jeg ville ikke skramme dig " sagde han stille og rolige og kikket rundt men lage stille hånden på hindens kind " jeg forstå vis du ikke ville jeg lod mig rive med det jeg utrolige ked af " sagde tom stille og rolige mens han gav Aimëe et varmt kys og holdte om hinden lidt for hun kunne mærke tryk heden igen rolige lage han sig ned med hinden og sagde så stille " bare sov vis du ville " sagde han stille og rolige mens tom hånd søgte hen over hindens lidt det var selt ikke mingen med dette rolige rejste han sig dog stille op og tog sin under busker på for at lægge sig lidt under dynen og kikket op mod loftet og tænke lidt over tingen hvad skulle han gøre ved det han sagde dog ikke noget mere til Aimëe så vis hun ville sove så måtte hun selv om det rolige vendte han sig dog mod hinden og så i hindens øjne lidt det var dog svært for da han ikke kunne se dem
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 10, 2015 19:36:58 GMT 1
Amiée så på ham som han snakke, og kunne godt se han var ked af det. Hun mærke hånden på sin kind og smile svagt ”det okay tom..lad os nu sove ikke” hun gengældt hans kys og lage sig roligt til rette og mærke hans arm søge omkring hende, og døsse bare hen, mens hun mærke hun begyndt og falde mere til ro igen. Hun mærke godt han kort rejste sig for så at komme tilbage i sengen, hun vendt sig bare og putte sig ind til ham og nød varmen rigtig meget, hun gabt en smule som hun gled længer og længer ind i søvne og hendes krop blev tunger og tunger mens hun trak vejre tynget så tom ikke var i tvivl om at hun sov tungt, og efter en 10 minutter sov amiée tungt og det var tydelig at hun ikke agte og vågne igen før næste morgen, et svagt smil var dog over hendes læber som hun sov, og hendes hånd lage sig i søvne på hans brystkasse mens hun bare lå helt op af ham og med et ben mellem hans, hun drømmete denne nat om sin fremtid, en fremtid med tom og hende men nu måtte tiden jo vise hvad der skulle ske med hende, onde ting lure om hver et hjørne og hendes lykke kunne nemt blive til et mareridt.
//Out
|
|