0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 27, 2014 22:14:38 GMT 1
@fabian
Det var tidligt om morgenen og Elvira var vågnet for mindre end en time siden. Hun havde været i bad, redt sit hår og havde taget en fin mørkegrøn kjole på som gik ned over hendes knæ. Leora havde været inde ved hende for omkring tyve minutter siden og fortalte at hun ville sende Zacharias ind, og det havde næsten fået Elvira til at besvime af skræk. Hun var en ung pige, meget ung, hun havde aldrig været sammen med en fyr og var det ikke fordi at begge hendes forældre var døde, så havde hun aldrig overgivet sig til en kvinde som Leora. Godt nok var hun en god leder, men nu havde hun jo nærmest tvunget Elvira til at prostituere sig fordi at hun ville lave hele denne nye race ting, og mest af alt ville Elvira bare væk og leve et helt almindeligt liv. Den unge pige sad ofte og kiggede ud af vinduet imens hun drømte om en mand, børn, et lille hus og alle de ting som unge piger drømte om, indne at de indså at denne verden var så kold og ond at ingen ville få det de ønskede særligt længe, men alligevel så var der jo intet galt i at drømme, var der? Ihvertfald ville Elvira aldrig stoppe med at drømme, og hun håbede at hun en dag ville blive fri. Tænk hvis hun endda blev gravid, og fik barnet som Leora ønskede, så ville hun jo alligevel ikke få lov til at beholde det? Hun havde så mange gange overvejet bare at slå sig selv ihjel, men det ville Leora nok heller ikke tillade.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 28, 2014 7:03:43 GMT 1
Zacharias var mere eller mindre brutalt revet ud af den søvn som han havde fået. Den havde været dårlig nok i forvejen! Han var bestemt ikke meget for det som var sket her på stedet, og særligt fordi at han ikke havde noget at sige til, hvordan han skulle være og ikke være. Han var blevet vasket.. lige hvorfor, havde han ikke ligefrem nogen anelse om, men det var uden tvivl noget, som direkte irriterede ham, og endda noget så grusomt. Hans krop rystede af ren og skær vrede.. Han kunne slet ikke have med det at gøre! Han blev ført ned igennem gangen til kvindens værelse.. Hendes navn havde han glemt, men nu havde han jo heller ikke ligefrem gjort sig de største forsøg på at gøre det, for de her varulve kunne rende ham et vist sted hvor solen aldrig nogensinde ville skinne! Og det var så det, som han stod fast på i den anden ende! Tænderne bed han let sammen, inden døren ind til værelset, blev tvunget op og han nærmest blev skubbet ind, og døren blev lukket efter ham. Han vidste godt, at han nok ikke ligefrem ville komme derfra, før opgaven var gjort, og hvor han dog hadede, at det skulle være på den måde!
I dagens 'anledning' var han alligevel okay pænt klædt på. Han havde skjorterne og et par mørke bukser. "Forbandede køtere..." vrissede han let for sig selv, inden han vendte sig mod kvinden. Den usikre af dem.. selvfølgelig var det der han skulle starte. Han sukkede let.. Han havde jo virkelig ikke lyst til at gøre det her.. og særligt ikke når han vidste, at de var lige så tvunget til det, som det han selv var.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 28, 2014 12:39:05 GMT 1
Elvira kunne mærke hvordan hendes hjerte hamrede, hun var ikke bare nervøs, nej hun var direkte bange for hvad der ville ske, og bange for at hun ville ende med at dø. Hun var i forvejen en pige som var langt nede i depressionens verden, men det var der ingen der talte om, hun havde allerede prøvet at tage sit eget liv fire gange efter at hendes forældre døde, men Leora var for smart for for klog til at lade hende gøre det, og Elvira hadede det. Hvorfor måtte hun ikke engang have kontrol over sit eget liv? Dog kendte hun godt svaret, det var fordi at Leora mente hun kunne bruge hende, fordi hun åbenbart havde gode gener, hvilket bare fik en kvalmende følelse til at søge Elvira, hun ville ikke være en del af et eller andet avlsprogram, hun ville ikke blive holdt fanget på grund af det her.
Som døren gik op og en mand blev nærmest kastet ind i rummet, var Elvira hurtigt om at stille sig helt oppe af bagvæggen, og pillede fraværende ved en ring hun havde omkring den ene finger, hun havde lyst til at skrige, men hun vidste at hun ville få tæv at Leora hvis hun gjorde det, og hun stod derfor bare med sine store dådyr øjne og kiggede på ham, som var hun bange for at hun snart skulle blive ramt af en bil. Han så dog heller ikke ud til at elske at være på dette sted, men modsat hende, så var han jo lovet frihed hvis han bare gjorde som han fik besked på, Elvira vidste at hun nok ville være fanget her forevigt og sikkert ende med at have hundrede børn der alle skulle være en del af Leora's hær.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 30, 2014 11:35:47 GMT 1
Zacharias havde haft en nogenlunde styr på sit liv, frem til at denne dumme varulv, var endt med at dukke op. Hvor var det typisk, at det skulle ske! Hun havde jo sågar fundet ud af, hvilke ømme punkter han havde, og dem havde hun jo så valgt at gå efter. Han var vred.. han var virkelig, virkelig vred over, at det her var sket, og uden at han havde noget som helst, at skulle sige i den sag.
Selv blev Zacharias nærmest bare kastet ind i lokalet, og døren blev lukket og låst efter ham. Han vidste, at han var nødt til det.. og han kunne slet ikke have det faktum, at han var tvunget til at gøre sådan noget. Han vendte sig mod denne kvinde.. mest af alt, forekom hun ham som et forskræmt lille dyr, som selv ikke ønskede at gøre det. Hans hjerte hamrede mod hans bryst.. Han kom ikke derfra, før han havde gjort det... men han havde virkelig ikke lyst! Hænderne strøg han kort igennem håret. Selv som sensuel dæmon, skulle der meget til, før der var noget som direkte rev lysten fra ham, men dette formåede faktisk at gøre det! Han havde virkelig ikke lyst til at gøre det ved hende! "Tro mig.. jeg har heller ikke lyst til at gøre det her.." sagde han med et tungt suk, inden han gik hen og satte sig på sengen, som stod i lokalet. Det var jo ikke hende, som han var sur på... men Lenore som tog denne kontrol over andre individer, for sin egen fornøjelses skyld, og det ønskede han bestemt heller ikke! "Jeg har virkelig ikke lyst..." sagde han dæmpet og strøg hænderne frustreret igennem hans hår. Han havde det virkelig dårligt med det!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 30, 2014 17:11:27 GMT 1
Elvira havde det virkeligt dårligt, hun følte næsten at hun havde en smule kvalme og hun stod bare og stirrede en smule stift på ham, ikke sikker på hvad hun skulle gøre, nu var det jo ikke fordi at Elvira havde nogen erfaring med mænd, overhovedet. Heldigvis virkede han da ikke som en kæmpe idiot, han var da heldigvis i samme båd som hende og han ville nok også bare gerne være fri, forskellen var jo bare at han havde mulighed for at blive det, imens Elvira var fanget til evigtid, som troede Leora at hun var en eller anden hund man kunne avle på så hun kunne få sin hær til at blive større og stærkere. Desværre havde Elvira ikke mulighed for at sætte sig i mod.
Hans ord fik det til at gippe en smule i hende, som hun betragtede ham da han satte sig på sengen. Roligt gik hun hen, og satte sig ved siden af ham, også selvom hun nærmest følte at en kraft trak hende væk fra ham, men hun var nød til at gå i mod sine tanker: "Heller ikke mig" sagde hun med en dæmpet stemme, der afslørede at hun nærmest kunne græde hvert øjeblik det skulle være. Hun kiggede ned i sit eget skød: "Skal jeg... Ehm... Bare tage mig tøj af?" spurgte hun med en meget meget lav stemme, ikke nok med at dette var utrolig ubehageligt, så følte hun det også virkeligt pinligt og udmygende, hun havde det forfærdeligt og var det ikke fordi at hun vidste Leora ville straffe hende for det, så var hun nok bare begyndt at skråle i gråd.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2014 7:49:58 GMT 1
Zacharias havde virkelig ikke lyst, og derforblev han egentlig bare siddende og gloede fremfor sig, da hun tog pladsen på sengen ved siden af ham. De havde lige så stor lyst til at gøre det her, så et sted var det jo lettende.. men det gjorde det jo heller ikke ligefrem bedre, da de ikke kunne komme udenom at det var noget som de jo rent faktisk, var nødt til at gøre. Hænderne lod han frustreret glide igennem hans hår, og med et ganske så tungt suk. Han havde virkelig ikke lyst, og kun fordi at en eller anden kvinde, som troede, at hun var noget, skulle åbne munden og bede dem.. ja, beordre dem til at gøre det, for han kunne ikke have det.. Han kunne virkelig ikke have, at det skulle være på den måde!
Ved hendes følgende ord, følte Zacharias kun det tydelige stik i brystet. Han havde det virkelig dårligt med det, men hvad andet valg havde de? Han kom ikke nogen steder, uden at de gjorde det, som hun heller ikke ligefrem ville komme det. Han sukkede dæmpet. "Jeg ville ønske, at jeg kunne sige nej... Jeg har virkelig ikke lyst til at gøre det mod dig, men... jeg er nødt til det.." Meget havde han oplevet igennem sit liv, men der var virkelig ikke noget, som kunne måle sig med det, som han blev tvunget til at gøre her. Han foragtede tanken.. Han foragtede tanken som intet andet, så det var bestemt heller ikke noget som måtte sige så lidt. Denne gang vendte han forsigtigt blikket mod hende. Han havde virkelig dårligt ved, at være tvunget til at gøre det, men... han havde virkelig ikke noget andet valg.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 3, 2014 12:34:38 GMT 1
Elvira havde virkeligt lyst til at skrige, men hun vidste at det var dumt at gøre. Han var jo en sød fyr, han ville sikkert bare gerne være fri ligesom hende: "Yeah, du er fri når du er færdig, imens jeg bliver her et par tusinde år mere" sagde hun i en lav stemme, og mærkede hvordan alt i hendes krop begyndte at snørre sig sammen, som anede hun slet ikke hvordan at hun skulle være i sig selv lige nu, hun ville ønske at hun bare kunne slukke for sin hjerne og glemme alt der var sket og skulle ske, så hun bedre kunne komme videre med bare at sidde og stirre ud af vinduet, som hun oftest brugte dagene på, dette sted var helt igennem forfærdeligt og især efter at Leora var blevet leder, hun havde hørt mange historier om at hendes forældre, især hendes far, havde været langt mere gavmilde end hende.
Elvira rejste sig roligt op og nikkede til hans ord, hun turde ikke gå i mod, for udover at det ville gå udover hende, så ville det også gå udover ham. Hun begyndte roligt at klæde sig af foran ham, dog ikke ligefrem på en sexet og hyggelig måde, nærmere som en pige der gerne ville have et koldt bad overstået. "Har du været inde ved den anden?" spurgte hun med en forsgitig stemme, ikke at det ragede hende, og hun var heller ikke sikker på at hun ville vide det. Lige nu havde hun bare lyst til at græde, og hun var heller ikke sikker på om hun kunne blive ved med at holde det tilbage, hvordan kunne det her være fair?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 4, 2014 8:14:52 GMT 1
I mange henseender, kunne man selv i denne situation, sige at det var Zacharias, som var den heldige, i og med, at han havde sin frihed, når han var færdig her. Selvom han ikke ville kalde det for fri, at blive påtvunget en tilstand som varulv, for det var jo hvad Leora havde lovet, ville ske ham, og den tanke, var noget som han direkte foragtge! Han vendte blikket stille mod hende igen ved hendes ord. "Hvorfor tger du ikke bare herfra..?" spurgte han direkte. Man behøvede da ikke noget sted med en leder, for at fungere. Han havde jo aldrig haft en, men derimod kun sin søster at tage hensyn til, og ja, det var noget af det som han havde lagt utrolig meget arbejde i.
Som hun rejste sig, og begyndte at klæde af sig, vendte han blikket væk fra hende. Ikke fordi at hun var grim eller noget lignende, for det var hun bestemt ikke. Det var bare ikke ligefrem denne måde, at han havde regnet med, at det hele skulle foregå på. Han rystede ganske let på hovedet. "Ikke endnu," sagde han ærligt, som han igen forsigtigt vendte blikket mod hende. Okay, hun var virkelig en flot pige, hvilket der nu heller ikke var nogen tvivl om, men selv han kunne jo se hvor lidt det her var noget, som hun havde lyst til, hvilket heller ikke ligefrem var noget som gjorde det meget bedre for hans vedkommende. Han trak vejret dybt. Der var jo ikke rigtigt nogen vej udenom, kunne man jo sige, og han hadede virkelig den tanke! Han følte jo næsten, at han gjorde hende ondt, når han gjorde det på denne måde. Han var jo tvunget til det.. Han kunne ikke gøre noget ved det. "Jeg er virkelig ked af det... jeg har ikke lyst til at gøre det mod dig," sagde han med en dæmpet stemme. Det håbede han da, at hun forstod.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 4, 2014 20:48:47 GMT 1
Elvira kiggede roligt i mod ham, og rystede så på hovedet: "Det kan jeg ikke... Mine forældre er døde, jeg har ingen steder at tage hen. Desuden så er jeg en del af hendes nye avlsprogram.." sagde hun blot og tog sig til brystet, som hun mærkede en kvalme komme frem bare ved at sige det, hun havde det virkeligt dårligt, tænk at folk kunne tænke sådan, og tænk at Leora blev ved med at være så ond, når at Elvira endda i sine yngre dage, havde set hende fra sine bedre sider: "Men kunne jeg, så havde jeg skam gjort det" sagde hun og sukkede, som hun kiggede ned i mod ham, hun havde en drøm om at komme væk, men en varulv løs ude i denne verden, det var nu nok heller ikke det smarteste.
"Jeg ved det godt... Bare... Jeg vil bare gerne have det overstået" sagde hun og stilte sig så foran ham, da hun havde fået alt sit tøj af, hun følte sig virkeligt pinligt berørt lige nu, hun havde jo ikke engang været sammen med en mand før, og hvor mange gange der skulle til før at hun blev gravid, anede hun ikke, men hun håbede virkeligt ikke det var ret meget, dog vidste hun godt at dette ikke blev sidste gang, en af de andre kvinder som Leora tidligere havde testet på, havde jo fået utroligt mange børn, ja lige på det punkt var det bestemt ikke en god ting at leve evigt, og havde Elvira kunne slå sig selv ihjel, så havde hun nok gjort det for længe siden, men Leora afskar hende altid for alt hvad der kunne hjælpe til lige netop dette.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 5, 2014 7:38:46 GMT 1
"Lad mig fortælle dig en lille ting," sagde Zacharias med en rolig stemme. Selv vidste han hvad det ville sige, at blive forældreløs. Der havde han jo heller ikke været så frygtelig gammel igen, men han stod jo faktisk i samme båd som hende, lige hvad det angik. Han kiggede og ikke på hende. Det at skulle se hende tage tøjet af, og vide, at det her var noget som de begge var direkte tvunget til, kunne han slet ikke have med at gøre i den anden ende. Han trak vejret dybt. "Min mor døde for øjnene af mig, da jeg var en lille dreng... min far blev slået ihjel, inden jeg overhovedet nåede at tage min afsked.. Det er min søster, som slog dem begge ihjel," sagde han med en ærlig stemme. Han havde menneskeligt ikke været mere end 3-4 år, da han havde mistet sin mor. Det havde været turbulent. Meget endda. "Man kan hvad man vil... Du behøver ikke blive her.." fortsatte han med en dæmpet stemme.
Som hun stillede sig foran ham, måtte han jo alligevel lade blikket glide mod hendes skikkelse. Hun var smuk.. virkelig smuk, og derfor gav det ham jo kun endnu dårligere samvittighed over, at det her, virkelig var noget som han var nødt til at gøre, for han kunne ikke gøre noget som helst for at forhindre at det her var noget som skulle ske. Han trak vejret dybt. Hun ville bare gerne have det overstået? "Ja... også mig.. Kom.... læg dig ned.." Han flyttede sig en anelse fra sengen, så hun kunne komme ned og ligge. Han begyndte roligt derefter at fjerne sit eget tøj. Selv så han ikke værst ud. Han var ikke kæmpestor, men tydeligt markeret. HAn skulle jo se godt ud for de iunder som han havde haft på Bordellet trods alt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 5, 2014 21:23:23 GMT 1
Elvira kiggede bare i mod ham, og trak så vejret dybt ind, hun anede jo knapt nok hvad der præcist skulle foregå, hun havde ikke engang kysset med en fyr, hun hade haft travlt med at sørge over hendes forældre, og nu havde Leora så tvunget hende ind i flokken som et eller andet redskab hun kunne bruge som hun havde lyst til, det var en utrolig ubehagelig fornemmelse og Elvira vidste slet ikke om der var noget hun længere kunne gøre for at forsøge at slippe væk, Leora var stærk og hun var bestemt, og Elvira frygtede hende helt utroligt meget: "Jo, jeg behøver at blive her... For det første så har jeg ingen, både min mor og far er væk, jeg har ingen søskende og ... Leora ville slå mig ihjel hvis jeg flygtede, desuden kan en varulv jo ikke bare rende rundt, jeg ville jo komme til at slå folk ihjel under forvandlingen... Jeg er... Stuck" sluttede hun i et suk, og kiggede ned i jorden, hun følte det lidt akavet at stå nøgen, og det var faktisk også ret så koldt, hun havde mest af alt bare lyst til at sætte sig i et hjørne og græde.
Elvira lagde sig roligt ned på sengen, på siden, og prøvede ikke at kigge på ham da han begyndte at klæde sig af, hun havde ikke specielt meget lyst til at kigge på ham og generelt så havde hun slet ikke lyst til at kigge nogen steder hen, hun ville bare gerne lukke øjnene og glemme hele verdenen, måske han kunne slå hende i gulvet inden de gik igang? Det var vel ikke umuligt, han så jo stærk ud. Hun kiggede dog kort i mod hans overkrop, havde det ikke været denne situation, så havde hun sikkert ment han var en flot fyr, men lige nu havde hun mere travlt med at panikke invendigt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 6, 2014 10:53:49 GMT 1
"Du er ikke mere fastlåst end hvad du selv gør dig til. Jeg beklager virkelig, men.. det er ikke en større forbandelse end hvad du gør det til," fortalte han med en ærlig stemme. Selv der havde han ikke den største medlidenhed. Han vidste se hvordan det var at vokse op uden forældre, og mangle dem at støtte sig op af. Det eneste som han havde i sit liv, var den kvinde som rent faktisk havde taget livet af dem begge to. Det havde været hårdt de første mange år faktisk. "Leora er en forfærdelig kvinde.. Jeg begriber ikke hvorfor du ikke bare finder andre muligheder. Hun er vel næppe de neneste som kan.. beskytte dig sådan under fuldmånen..?" spurgte han videre.
Personligt håbede Zacharias virkelig at det her var en ting som han kun behøvede at gøre denne ene gang, for han ønskede slet ikke at skulle gentage det her hundrede gange, før der kom et resultat. Han så til som hun lagde sig i sengen, og han selv endte med at begynde at klæde sig af. Han hadede det... gud hvor han dog hadede at skulle gøre det her, så det var bestemt heller ikke noget som gjorde det meget bedre for hans vedkommende. Han rystedel et på hovedet. Magen til turn-off, skulle man da lede længe efter! Han smed det hele. Det var jo heller ikke fordi at han var skamfuld over hvordan han så ud, for det vidste han jo godt, at der slet ikke var nogen grund til i den anden ende. Hans blik gled mod hendes skikkelse endnu en gang, inden han roligt lagde sig ned ved siden af hende. "Jeg ønsker virkelig ikke at gøre dig ondt, så.. jeg skal nok være så forsigtig og blid, som jeg kan.. okay?" Han søgte blot hendes forståelse, for det her, havde han slet ikke lyst til at gøre ved hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 6, 2014 20:49:36 GMT 1
Han stemme, var hun ikke sikker på om gjorde hende sur eller bare ked af det: "Det er okay du ikke forstår det, men jeg har ikke valgt at være her.. Du skulle bare vide hvor mange gange jeg har prøvet at... Slutte det" sagde hun og lukkede et kort øjeblik øjnene, to gange havde hun forsøgt at flygte, og begge gang havde Leora fået hende tilbage og havde fået hende tævet, og flere gange havde hun prøvet at begå selvmord, den ene gang var det næsten lykkedes, men to af mændende havde nået at få fat i hende, hvilket blot havde ført til endnu mere pres og endnu flere tæsk, hun anede ikke hvad hun skulle gøre mere, hun ville bare gerne væk: "Jamen jeg har ingen steder at tage hen! Forstår du det ikke... Hun slår mig ihjel hvis jeg prøver igen!" sagde hun og mærkede tåre komme frem i hendes øjne, det var slet ikke så simpelt som han fik det til at lyde.
Et suk kom frem på hendes læber, som en tåre faldt fra hendes lukkede øjne, hun trak vejret dybt ind og nikkede så, ja det var fint nok, lige nu ville hun bare gerne have det overstået og forsøge ikke at græde imens. Elvira var en meget følsom pige, det havde hun ikke altid været, og det ville hun heller ikke være, men efter at Leora var kommet til magten, havde hun haft meget svært ved tingene, især fordi at Leora ikke var bleg for at bruge vold, og det havde igennem mange år påvirket Elvira, til at blive en mere skræmt lille fugl, frem for den smukke kvinde hun jo nu engang var.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 7, 2014 19:14:28 GMT 1
Zacharias betragtede hende med en rolig stemme. Det forekom ham egentlig skræmmende, at nogen kunne være så langt nede, at de ikke så andre muligheder, end at forsøge at ende sit liv, og end ikke få lov til at gøre det. Han forstod det ikke. Selvom han altid havde haft det svært med den måde hans eget liv var kørt på, og særligt efter det med de op og nedturer, som havde været, for dem havde der uden tvivl været forbandet mange af, hvis han selv skulle sige det. "Jeg ville nok have gjort det alligevel. Jeg ville nægte at blive her, og underkaste mig en kvinde på den måde," sagde han med en direkte stemme. Han fandt det virkelig grotesk, at hun ikke havde fundet nogen udvej. Sådan som hun hidsede sig op og nærmest begyndte at græde, gjorde det tydeligt for ham, hvor følsom hun egentlig var. Ikke fordi at det var en tanke som gjorde det meget bedre for hans vedkommende, for det gjorde det da godt nok heller ikke. Han vendte blikket væk fra hende. "Der findes alternative steder at søge hen," sagde han. Han vidste det jo. Hans egen onkel var jo rent faktisk en varulv.
Zacharias kom ud af tøjet, og med blikket, som fast var vendt i hendes retning. Han lagde sig stille ned i sengen. Han skulle nok være mild... være god ved hende, så hun vel forhåbentlig alligevel kunne få lidt en positiv og god oplevelse ud af det? Han ville jo heller ikke have, at hun skulle ligge og græde sig igennem hele sceancen, for han havde den jo mindst lige så meget, som hun selv gjorde. Som han nu kunne gøre det bedst, valgte han at trække sig ind over hende. Hånden strøg han roligt over hendes kind, inden han lænede sig ned og plantede en lang række kys på hendes hals.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 8, 2014 1:26:46 GMT 1
Elvira havde ikke lyst til at være under Leora's magt, men hun vidste også godt at hun ikke havde ret mange andre valg, hun blev jo ikke ligefrem spurgt. Nu skulle hun bare rende rundt med en baby i maven, indtil at Leora kunne få det ud og opforstre det som et kamp våben, og det næste og det næste... Var der ikke en grænse for hvor mange børn man kunne få, uden at ødelægge sig selv? Hun sukkede kort for sig selv: "Du har sikkert også nogen der elsker dig, et sted du kan tage hen og en vilje af sten... Du snakker med en forældreløs pige der havde har været ude herfra... Men tro mig, jeg ville ønske jeg kunne" sagde hun og kiggede ned i jorden: "Hvor? Please fortæl mig noget" sagde hun i en helt lav stemme, hun kendte knapt mulighederne ude på den anden side af muren.
Som han kyssede hendes hals, lagde hun i ren refleks en hånd i mod hans brystkasse og pressede ham en smule væk fra sig, ikke fordi hun ville, for hun vidste godt at det ville koste hende dyrt at sige nej, men hun havde ingen erfaring med mænd overhovedet, og havde heller ikke lyst til at få det. Når man var opvokset som hende, vidste man jo ikke hvad der var ude på en anden side af døren, hun kendte ikke til kys og kram, hun kendte kun til hvad folk herinde fortalte hende om verden udenfor, og det lød ikke ligefrem sjovt.
|
|