0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 6, 2014 21:43:45 GMT 1
Lucifer Phoenix I. JaceluckKlokken var omkring halv ti om aftenen, mange af de unge dæmoner havde valgt at samle sig omkring bækken for at well.. Få en drink, tale om ondskab, grine over hvor mange mennesker pesten slog ihjel for nogen år tilbage, der var jo mange ting at snakke om når man nu engang levede som hende og mange andre, og selvom Selena elskede at være en del af sådan nogen ting, så var det i aften ikke for at hverken drikke eller holde fest at hun var taget afsted. Nej hun var på jagt efter en ganske særlig.. Mand. Mænd var generelt altid hvad der stod øverst på hendes ønskeliste når hun skulle forhandle sig frem til noget, for kvinder var bare... Nogen kællinger, hvilket var et andet ord for at de ikke var helt så nemme at manipulerer. Mænd kunne skam også godt lege med Selena's hjerne, og når det skete så blev hun ofte virkeligt sur, hun hadede når de gennemskuede hende og oftest havde hun bare lyst til at flå hovedet af dem, og det skete da også fra tid til anden, selvom hun ikke rigtigt turde slå dæmoner ihjel, hun vidste jo aldrig hvor tætte de var til hendes herre og han ville nok ikke sætte pris på hvis hun endte med at slå en forkert ihjel eller en som faktisk på den ene eller den anden måde var ønsket. Hun stilte sig ikke så langt fra bækken og kiggede sig omkring, hmm... Så hvor mon hun kunne finde denne... Lucifer.
|
|
Dæmon
Ild-Dæmon, Is-Dæmon og Mental Dæmon
888
Let's see what the beast is up to this time..
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Sept 8, 2014 6:15:19 GMT 1
Ligesom alle andre, var Lucifer taget afsted i dagens anledning. Det at få en forfriskning sammen med resten af sin slags, var en kunst som han dyrkede, så ofte, at muligheden nu måtte byde sig, da det i sig selv, faktisk heller ikke var særlig ofte, at dette måtte forekomme. De isblå øjne stirrede frem for ham. Mange dæmoner var samlet på stedet her, hvor han selv stod lidt for sig selv. Tankerne om at slå hans mor af pinden som leder, var endnu en tanke som havde fat i ham, selvom han intet havde gjort. Han var fraværende.. stod egentlig bare og stirrede. Han vidste, at langt de fleste, ikke ville turde at lægge en finger på ham, og det var egentlig det, som faktisk passede ham selv mere end fint, hvis han selv skulle sige det.
Selv stod Lucifer med et glas whisky i hånden. Alt taget i betragtning, så var han faktisk ikke særlig gammel, men man lærte hurtigt, og særligt fra den stand, som han selv måtte komme fra, så var det jo ikke just noget som gjorde sagen meget bedre. Han var en hård mand.. uden tvivl, og en kommende leder, så det var jo uden tvivl den slags hans opdragelse var blevet præget voldsomt af. Selv havde han ikke gjort alverdens ud af sig selv, men stod derimod i hans lyse skjorte og de mørke bukser og holdt øje med folk.. Ja, han holdt øje med dem, da selv han vidste, at man ikke altid kunne stole på dæmoner. Dette var dog ikke en tankegang som han gjorde tydelig i hans handlinger. Han snakkede bare ikke med nogen. Han var ikke den type som opsøgte folk.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 8, 2014 14:25:54 GMT 1
Hun havde fået beskrevet hans udseende og det var faktisk det eneste hun havde at gå efter. Hun kiggede roligt rundt for sig, der stod en del forskellige mennesker og en del mænd. Hun gik rundt i blandt dem og lod blikket glide over hver eneste, hun havde høje sorte sko på, og bevægede sig med sensuelle skridt rundt i blandt dem, og stjal mange blikke. Som altid noget hun sugede til sig og som kun fik hendes selvtillid til at vokse sig større. Hun var en kvinde der vidste hvad hun var værd og som vidste hvad hun kunne, selvom det til tider kunne være svært at påvirke de magiske væsner, så gav hun aldrig op, hun var meget stædig af sig.
Hun fik snart øje på en mand i en lys skjorte, mørke bukser og det kønneste ansigt hun havde set længe. Det fik hende læber til at glide op i et lille smil som hun gik over i mod ham. Hun ville bare gerne at han kunne lide hende lidt og måske ville trække hende med op i rækkerne, hun var træt af at være slave, hun ville gerne være mere, hun ville have magt, især fordi hun faktisk mente hun fortjente den: "Og du må være Lucifer" sagde hun med et charmerende smil, og stoppede op direkte foran ham, kun med en halvmeters mellemrum, genert var ikke en af de ting der stod på hendes liste over personlige træk, nej det var nok nærmere det sidste man kunne kalde hende.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Sept 9, 2014 5:41:44 GMT 1
I øjeblikket virkede Lucifer måske temmelig reserveret, men det var skam langt fra tilfældet. Med alle de tanker som han havde kørende rundt i hovedet, så var det bare vigtigt for ham at få dem sorteret, inden han begyndte at mænge sig. Tanken om at skulle overtage.. eller nærmere røve det hele fra Faith, var en tanke som havde slået ham mange gange nu, og han kunne ikke slippe den. Det var på tide, at der skete noget ved dæmonerne, så de igen blev den store og stolte race, som de førhen havde været, for det var der virkelig ikke meget af tilbage, og det var uden tvivl en frygtelig stor skam, selv i hans øjne.
De isblå øjne faldt direkte til en smuk kvinde.. Selv måtte han i sandhed erkende, at han synes de dæmoniske uden tvivl var de skønneste at mænge sig med. Roligt hævede han sit glas whisky og tog en tår. Hun var på vej hen mod ham.. Perfekt. Der var nu det her.. sensuelle over hende.. Noget som selv uden tvivl drog meget i ham. "Det kan jeg ikke benægte.." begyndte han sandfærdigt. Han var stolt af det navn som han bar.. Navngivet efter stærke dæmoner, som også måtte ligge i hans gener. "Og hvilken smuk kvinde, har jeg æren af at dele mit fabelagtige selskab med?" fortsatte han kækt. Smuk var hun i sandhed.. Uden tvivl noget af det smukkeste, som han længe havde set.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 9, 2014 12:29:23 GMT 1
Selena lagde hovedet på skrå som hun kiggede på ham, flot fyr, det her skulle nok blive spændende. Hendes motiv var jo sådanset ikke hverken forkert eller snedigt, hun ville bare gerne højere op i rangeringen, hun var træt af at være den lille slave, som gik ud og gjorde alt det beskidte arbejde, nu ville hun gerne noget mere, og hun håbede at en mand som ham, måske kunne være vejen dertil, også selvom hun ikke helt havde en plan om hvordan hun skulle bære sig ad, men det plejede jo altid at komme til hende hen af vejen: "Selena..." sagde hun med et smil: "Pigerne i området siger pæne ting om Dem" sagde hun med en rolig mine, som hun kiggede i mod hans glas.
"Du byder måske på en drink?" spurgte hun, og bed sig legende i underlæben, som hun igen løftede blikket i mod ham, tjah en lille bytur ville hun da ikke have noget i mod, og slet ikke hvis det var en god måde at charmere sig ind på ham, desuden var der jo intet galt i bare at have det lidt sjovt, han var sgu' en flot fyr, og hun undrede sig ikke over at hun havde hørt hans navn nævnt fleregange rundt omkring i krogene, nu var det jo heller ikke et navn som et mange turde skænke deres sønner, eller som ret mange gik rundt med.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Sept 10, 2014 5:44:45 GMT 1
Når en kvinde opsøgte en mand, så var det som regel med en anden tanke i sinde, end bare et selskab, selvom Lucifer nu alligevel lod tvivlen komme hende til gode. Sandt at sige, at han ikke havde noget imod en kvinde med ben i næsen, som selv tude tage initiativ. Han bundede sin whisky. Stærke sager for en ung mand, men han kunne lide det. Det sagde vel bare lidt om hvilken stand som han selv måtte komme fra. "Selena.. Et specielt navn må jeg sige.. Sjovt, som jeg ikke har hørt om dig før," sagde han direkte. At føre en samtale havde han faktisk ikke noget imod, da det derimod var noget af det, som han faktisk rigtig godt kunne lide. Han selv var nødt til at brede sit navn, og da særligt med de tanker, som han selv havde lagt til sinde.
Lucifer blev ellers stående, som hun stod der foran ham. Kvinderne sagde pæne ting om ham? De turde heller ikke andet! Smilet bredte sig på hans læber. "Hvorfor skulle de da ikke gøre det? De ved hvad jeg kan.." Han betragtede hende næsten henkastet. Det var vel tydeligt hvad han egentlig havde ment? Han rettede sig en smule op. "Hvad er du til? Lad mig gætte... rødvin?" spurgte han og blinkede til hende. En fin genstand.. Det var i hvert fald typisk kvinder, havde han fundet ud af.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 10, 2014 10:07:45 GMT 1
Som sådan havde hun jo ikke de vilde bagtanker, udover naturligvis at hun ønskede han fandt hende så interessant, at han måske ville hjælpe hende med at blive trukket ud af sin herre's klør. Hun havde brug for at være mere selvstændig, men altså... For nu var der jo ingen bagtanke, andet end at hun ville lære ham bedre at kende, og eftersom hun havde hørt han var glad for kvinder, så var det jo den hun måtte spille på: "Åh, jeg har nu ellers hørt om dig" sagde hun igen, i et lille smil, som hendes hvide tandset fangede hendes underlæbe, og hun lod en finger glide nedover hans bryst. Det her var altid sjovt, især fordi at han var lige så pæn som hun havde forventet, der var intet værre end når Azrael sendte hende ud for at charmere sig ind på grimme mænd.
"Rødvin? Har du intet stærkere?" spurgte hun i et kort smil, rødvin var da slet ikke stærk nok til hende, og da slet ikke nu hvor hun skulle have gang i en lille fest. Hun havde brug for at få en lille fest igang, var det ikke en bedste måde at komme ind på livet af ham? Han virkede da som om at han havde det ganske hyggeligt: "Men du har jo snyde-drukket.. Jeg er bagefter" sagde hun og kiggede i mod hans nu tomme whiskey glas.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Sept 10, 2014 20:47:20 GMT 1
Ærligt, så ville det uden tvivl forundre Lucifer, hvis der fandtes dæmoner, som slet ikke havde hørt om ham. Det kunne godt være, at det var derfor, at han reagerede så voldsomt, som det han gjorde i denne stund. Han blinkede let til hende. "Gud nåde trøste den dæmon som ikke har," pointerede han med en sigende mine, som han igen lod blikket betragte sig af hendes skikkelse. Selv kunne han jo heller ikke lade være. Han fandt det underholdende.. særligt med en kvinde af slagsen, som i sandhed havde ben i næsen. Som hun strøg hånden over hans bryst, måtte han mærke den tydelige sitren. Den sensuelle dæmon i hende, havde uden tvivl præget ham.. Han kunne ikke lade være med at kigge på hende.. så smuk som hun var.. Og det var pludselig det eneste, som han også havde i hovedet. "Nævn hvad du vil have, og du skal få det," endte han sigende, inden han hævede hånden og strøg den let mod hendes kind. Selv kunne han jo heller ikke lade være. Han ville ikke påstå at han have snydt. Han var bare hoppet alt det lette over, og gået direkte til det hårde for de stærke mænd. Smilet bredte sig på hans læber, hvor smilehullet viste sig i hans ene kind. "Du må jo se om du kan hale ind.. Jeg er up to the challenge," pointerede han med en sigende mine. Løgn var det jo heller ikke. Han ville elske at se hvad hun kunne gøre!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 11, 2014 16:59:22 GMT 1
Hun kom med et lille grin, hun kunne godt lide hans magtfulde attitude, og hun var slet ikke itvivl om at han nok skulle blive sjovt selskab, for en kvinde som hende. Han havde da ihvertfald noget omkring sig som tiltalte hende ganske meget, men nu tiltalte mange mænd hende jo trods alt, de skulle bare være lækre og have en flabet og dominrende attitude, og hun havde en fornemmelse af, at han nok ville høre ind under alle disse katagorier: "Hmm.. Den whiskey så god ud" sagde hun og tog roligt fat omkring hans glas og trak det ud af hånden på ham, for let af føre det op til sin næse og dufte til det, stærk og god, præcist som hun kunne lide det.
Heldigvis så drak Selena aldrig så meget, når hun skulle kunne manipulere og spille, så var hun nødt til ikke at være fuld, men på den anden side var han jo ikke en direkte mission, men han var forhåbenligt hendes billet, til et bedre sted: "Jeg skal da gøre et forsøg, men det kræver jo du giver mig noget at drikke" sagde hun og bed sig kort i underlæben, som hun lod sit blik glide hele vejen ned over hans krop, som hun tydeligt tjekkede ham ud, åh yeah. Det skulle nok blive sjovt at komme tættere ind på livet af ham, i det mindste var han hverken grim, fed eller kedelig, ikke umiddelbart ihvertfald.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Sept 13, 2014 12:58:30 GMT 1
En kvinde med ben i næsen, var bestemt ikke noget som Lucifer havde noget imod. Faktisk kunne han virkelig godt lide at hun var så.. fremme i skoene i forhold til hvad han var vant til normalt. Som hun tog hans glas ud af hånden på ham, hævede han blot det ene bryn. "Den var også god," sagde han med en rolig stemme. Han lagde roligt armene over kors. En dog så smuk kvinde, hvilket uden tvivl var noget tiltalte ham mest. Det var sjældent at der var nogen som decideret faktisk sagde ham noget, men denne gang.. ja, nu kunne han jo heller ikke ligefrem lade være. Hun måtte være sensuel dæmon. Perfekt! Selv for ham en fantastisk undskyldning!
Lucifer trådte roligt frem mod hende, som hun stod der foran ham. Hun ville gerne have noget at drikke? Så måtte han jo sikre sig, at det var noget som hun fik. "I så fald, så må vi nok hellere finde noget friskt til ganen, synes du ikke?" Hånden hævede han let og strøg den nedover hendes kind, inden han roligt bare.. gav sig til at gå. Noget at drikke til kvinden, var de jo trods alt også nødt til at finde, og hans eget glas ville han faktisk meget gerne. Han var nødt til at finde noget at dulme de opfarende tanker med.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 13, 2014 20:44:32 GMT 1
Hun smilede let i mod ham, hun kunne allerede mærke at han nok skulle blive ganske sjovt selskab. Selena var ikke en kvinde der havde noget i mod at blive bekræftet af mænd, hun havde intet i mod tilfældig sex, hun havde intet i mod at drikke sig i hegnet og havde det lidt sjovt. Bare der ikke skulle rodes følelser, kærlighed og alt det pjat ind i det, det orkede hun ikke og hun var ikke en kvinde der nogensinde havde elsket nogen, hun havde knapt elsket sine egne forældre, og hun havde kun trillet en enkel tåre da hun fik besked om at de begge var døde. Nogen ville måske mene at hun var hård som sten, og det var hun måske også, ihvertfald var følelserne gemt langt væk.
Som han berørte hendes kind, smilede hun blot imod ham: "God ide" påpegede hun i en kæk og luftig kommentar, som hun blinkede til ham, og kiggede på ham som han gik, hvilket gav hende en chance for at tjekke ham ud bagfra, hun kunne næsten forestille sig hvor lækker en krop der måtte gemme sig under det tøj han havde på, og hvis hun var heldig, så fik hun måske også en chance for at se nærmere på det. Det var jo ikke fordi hun skulle have noget bestemt ud af ham, så længe at han kunne lide hende, så var den jo faktisk hjemme.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Sept 13, 2014 23:40:30 GMT 1
At tilbringe tiden sammen med en fremmed kvinde, havde Lucifer ikke noget imod, hvis de virkelig formåede at fange hans interesse.. Og det var nu alligevel noget, som denne kvinde formåede at gøre, og det kunne han godt lide. Hvorfor så ikke bare byde hende på noget at drikke? Han havde jo selv erfaret, at man ved let indtag af alkohol kunne få dem til langt mere end hvad man kunne ellers? Det var vel mere den bagtanke som pludselig plantede sig i hans tanker og sind i øjeblikke som dette? Han smilede let for sig selv. Det var jo genialt!
Lucifer søgte igennem menneskemængden. Selv skubbede han blot dem til side, som kom i vejen for ham, for han vidste jo godt, at det var de færreste, som turde gøre modstand overfor ham. Han vendte blikket direkte i retningen af dem og med en fast mine, hvilket gjorde, at folk meget hurtigt trak sig igen. Han vendte sig mod hende. Han var en flot mand.. ung, men flot, og han vidste det.. og det var uden tvivl noget af det, som han havde tænkt sig at spille voldsomt på! Ved et enkelt håndtegn, fik han skænket op til hende i et nyt glas, samtidig med at han fik påfyld i sit eget. Han rakte det til hende. "Nuvel.. Så lad mig se," endte han ganske sigende. Var hun virkelig så hård, som hun gerne ville give udtryk for?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 14, 2014 14:07:26 GMT 1
Hun smilede, som hun endeligt fik noget fyldt, betragtede hun ham roligt: "Så fortæl mig... Far-daddy.. Hvor længe har du været her på jorden?" spurgte hun nysgerrigt, hun havde virkeligt lyst til bare at give ham et kælenavn, men Lucy lød jo lidt for fimset, og far lød lidt for far agtig, så nu var han far-daddy, det lød da også meget, suger-daddy agtig på den fede måde, desuden måtte han da gerne give hende lidt mere 'suger'. Hun smilede kort, som hun nippede til sit glas, og mødte så hans blik, som han betragtede hende. Hun vidste udemærket godt at hun så godt ud, ligesom han sikkert også gjorde, og det var altid sexet når en mand vidste at han var flot, hun håbede bare at hun kunne få lokket mere ud af ham, end et sultent blik.
"Og hvad er det præcist du ønsker at se, min ven?" sagde han i en drillende tone, som hun lagde hovedet let på skrå, og bed sig sensuelt i underlæben, hun elskede de her lege med mænd, men det var alligevel altid sjovere, når det var en stærk type som ham. Hun hadede når at Azreal sendte hende ud til engle eller mennesker, også nogen vampyre. De endte med bare at sidde som små uskyldige skolebørn, der blev nervøse hver gang at hun rørte ved dem, fordi at de ikke bare turde tage fat omkring hende eller sige at de blev tændte af det, de prøvede at skjule det, og det blev viiirkeligt en smule kedeligt i længden.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Sept 16, 2014 5:58:55 GMT 1
Lucifer betragtede hende med en ganske kortfattet mine. Far-daddy? Det var noget af det mest mærkelige som han nogensinde havde hørt! Men okay... hvis det var hvad hun ville kalde ham. Det lød da bedre end så meget andet, som han selv kunne tænke sig til. "Du spørger mig rent faktisk om min alder? Jeg har været på jorden længe nok til at finde mit standpunkt.. mit kald i livet, og længe nok til at tage de midler i brug, for at opnå hvad jeg vil," pointerede han stilfærdigt. Gammel ville han bestemt ikke påstå at han var. Han var vel et årtusinde efterhånden. Relativt ungt for en dæmon med det kald i livet, som han havde, så det var ikke noget som han tog så tungt igen. Med alderen kom erfaringen, og det var den som han sugede til sig!
Lucifer vidste skam godt, at han var en flot mand, og han var uden tvivl typen af en mand, som havde tænkt sig at spille på det, så længe, som det nu var ham menneskelig muligt i den anden ende! Han smilede let for sig selv. Hvor han dog elskede det på denne her måde. Det var uden tvivl noget af det bedste af det hele! "Om du er dæmon nok til at drikke det... Den er stærk," pointerede han udfordrende og rakte hende glasset. Selv stod han med sit eget i hånden, og derfor ønskede han da alligevel at dele dette med hende. For ham var det vigtigt.. Skulle han mænges med hende, skulle hun vise sig fra sin rigtige dæmoniske side!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 16, 2014 13:06:26 GMT 1
Hun smilede let: "Det lyder charmerende... En mand som ved hvad han vil" sagde hun og blinkede let til ham, ingen tvivl om at han generelt bare var en charmerende mand, ikke den mest muskuløse hun havde set, men bestemt heller ikke fedladen, han var bare, charmerende og hans øjne kunne næsten gennembore en sjæl hvis de villle: "Så... Du har ingen business i tankerne i aften? Bare... Hygge?" sagde hun i et lille smil med en spørgende mine, hun var der vel også primært bare for hygge, men man kunne vel aldrig undgå at tænke en smule i business til egen fordel, når man nu engang levede i denne verden.
Hun tog i mod det glas han gav hende, og hun stirrede et øjeblik på ham, en smule usikkert inden hun hævede det i mod hendes læber og tog en tår. Som hun havde slugt det, trak hun vejret dybt ind og lod sin hånd glide op til sin hals som om hun et øjeblik troede at hun blev kvalt: "Shit... Hvad er det?" spurgte hun forpustet og måtte bøje sig let forover for at få luft, okay det var stærke tager, og hun håbede da at man blev fuld og ikke dårlig af det, for det var da ikke umiddelbart den bedste oplevelse hun havde haft denne aften.
|
|