Dæmon
Ild-Dæmon, Is-Dæmon og Mental Dæmon
888
Let's see what the beast is up to this time..
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Sept 17, 2014 5:21:36 GMT 1
Lucifer smilede næsten skummelt for sig selv. Han var en ung mand som vidste præcist hvad han ville, og han var ikke et sekund i tvivl om, at det var noget, som han tidsnok skulle få muligheden for at opnå, om det var det som han ville. "Tro mig... jeg ved lige hvad jeg vil.. Og i aften.. så er det et forretningsløst liv.. I aften er jeg blot unge Lucifer," medstemte han sigende. Som den unge mand han var, gjorde han selvfølgelig alt det som han havde lyst til, så det var bestemt heller ikke noget som måtte sige så lidt igen i den anden ende. Han smilede ganske tilfredst for sig selv. Denne kvinde havde uden tvivl formået at fange hans interesse, og ikke fordi at det gjorde ham noget, for det gjorde det bestemt ikke.. Så måtte hun jo være hans offer i aften.
Glasset skænkede han hende og med det samme skumle træk på mundvigen. Det var en stærk blanding.. kun de bedste og stærkeste dæmoner måtte drikke dette på daglig basis, og det var det som han var ude i. Han slog ud i en kort, men kold latter. "Kan du ikke klare mosten?" spurgte han med en næsten hoverende stemme. Han morede sig.. Og det var det som i hans øjne, faktisk var det vigtigste.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 17, 2014 11:26:27 GMT 1
"Godt, for jeg har også en plan om bare at være unge og sexede, Selena" sagde hun og blinkede til ham, nej hun ville ikke snakke business, hun ville bare opstarte noget med ham, venskab, et eller andet som gjorde at hun havde en undskyldning for at opsøge ham igen og måske med tiden finde ud af mere, og nu var det da heller ikke ligefrem fordi han var en mand som man havde lyst til at afvise. hun smilede kort til ham og lagde hovedet på skrå, som hendes øjne betragtede hans ansigt: "Desuden så har jeg bare brug for lidt fred i hovedet, og lidt gang i kroppen" sagde hun flabet og bed sig i læben igen, hun var altid klar på lidt sjov, især når det var en fest og af fri vilje, frem for business og tvunget slaveri, eller havd folk nu ville vælge at kalde det.
Hun kiggede i mod ham, som hun havde fået det meste af drikken ned i sin mave, hun kunne mærke at det brændte hel: "Jeg... Puha... Den var krads!" sagde hun i et lille grin og kiggede i mod ham, og skuede til hans glas, som mistænkte hun ham for ikke at drikke det samme: "Jeg håber dælme man bliver fuld af det, og ikke bare dårlig" sagde hun i et lille grin, for lige nu havde hun det mest af alt bare dårligt, og havde lidt ondt i maven, det var virkeligt stærkt, men det måtte vel også på den anden side betyde at man kunne blive virkeligt fuld.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Sept 18, 2014 5:31:04 GMT 1
En ærlig dæmon der snakket lige ud af posen? Det var uden tvivl en tanke som Lucifer virkelig godt kunne lide, og heller ikke noget som han havde i sinde at lægge skjul på. Hovedet søgte på sned og med det samme intense smil på læben. Han elskede det.. Det gav da uden tvivl ham rigtig mange ting at arbejde med, og det gjorde det da kun bedre! "En tanke som jeg i den grad må bifalde," endte han med en ganske sigende mine. Han lod blikket glide op og ned af hende.. Ingen forretning.. bare ungdomssnak.. Så blev det da så sandelig heller ikke bedre for hans del! "Du er jo kommet til det helt rette sted, kæreste," pointerede hanm ed en ganske sigende mine.
Det var uden tvivl stærkt, det som han havde givet hende, men hvis hun skulle vise sig fra den rigtige dæmoniske side, så var det da uden tvivl dette, som hun skulle indtage! Han selv tog en god tår, uden at vrænge ansigt. Han var vant til det.. også selvom han var ung af sit dæmoniske sind. "Du kan tro du bliver fuld - hvis du drikker nok af det naturligvis.. Kun det bedste er godt nok for dæmonerne.. selv i mine øjne." Han tømte selv glasset og satte det fra sig. Smådrikkeri igennem en aftne.. Ja, han var godt ved den, men stadig ved fornuftens fulde brug.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 18, 2014 18:06:54 GMT 1
Hun kom med et lille grin, som hendes ansigt betragtede ham: "Godt... For jeg har brug for en fest" sagde hun og gik en smule tættere på ham, imens hun endnu engang lod en finger glide ned af hans overkrop: "Og jeg har en idé om at du er den helt rigtige fest" sagde hun i en stille kommentar som hun blinkede til ham, meget glad for at være sammen med en så flot fyr, hun havde kun kendt hans navn da hun opsøge ham, og ikke ret meget andet, dog havde hun godt hørt at han var ret glad for piger, men det betød jo ikke at han var flot, tværdimod, så var der utroligt mange mænd som var utroligt grimme når de var glade for piger, som om at de bare tog alt hvad de kunne få.
"Det er... Stærkt" fik hun bare sagt med en alvorlig stemme og kiggede i mod glasset, som var hun ikke sikker på om hun turde drikke mere af det lige nu: "Har du ikke noget mere kvinde venligt?" spurgte hun i en skæv trækning på smilebåndet, hun var ikke sikker på at hun ville se særlig sexet ud hvis det var denne drink som hun blev ved med at drikke: "Njah, ligemeget" besluttede hun sig for, og bundede så hvad der var i glasset, hvilket igen resulterede i en ret så voldsom hosten, hold kæft det smagte dårligt.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Sept 18, 2014 21:42:55 GMT 1
Lucifer kunne ikke lade være med at smile ved hendes ord. Hun havde brug for en fest? Selv var han en mand, som var vant til at fremstå som festens midtpunkt, og da særligt med den stand af et liv, som han jo faktisk måtte komme fra, hvilket kun gjorde det mange gange bedre, selv for hans vedkommende. "I det tilfælde, så må jeg sige, at du er kommet til det helt rette sted." Han blinkede let til hende, og tog endnu en tår af glasset. Denne kvinde var virkelig fascinerende. Det var nemlig de færreste, som turde stille sig op mod ham på den måde. Særligt nu hvor han planlagde at tage pladsen som leder fra sin kære mor.. Det var på tide, at der skete noget med de dæmoner nu!
At se hende hoste og kæmpe sig igennem det glas, var uden tvivl noget af det bedste ved det hele. Det var ikke ofte, at man sagde at det bedste skulle være noget som kom ude fra, og da særligt fra en warlocks stand.. Kimeya havde nemlig selv brygget det.. Og det var noget som man frygtelig hurtigt gik hen og blev fuld af. "Jeg troede du var en ægte dæmon.. Jeg må sige, at jeg er skuffet... meget skuffet." Han blinkede lettere udfordrende til hende, inden han bundede glasset igen. Han selv var godt ved den.. var beruset og det hele, men endnu med sin fornuft i sin fulde brug, og det var uden tvivl hvad han havde tænkt sig at udnytte så lang tid at han nu kunne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 18, 2014 22:10:00 GMT 1
Hun kom med et kort smil: "Godt.. For jeg har langt hjem og jeg har ikke tænkt mig at forlade stedet før jeg kravler" sagde hun drillende, og bed sig let i underlæben, hun havde brug for at sidde ned og kiggede let rundt, til hun fik øje på et par sten, der var udhugget som noget der mindede om en bænk, og hun nikkede let i mod den, inden hun selv satte i retning af den, som en hentydning til at han skulle følge med, han var spændende og hun var slet ikke itvivl om at han var typen som ofte var festens midtpunkt: "Så... hvad er aftenens plan?" spurgte hun en smule udfordrende, ikke at hun regnede med at der var nogen vild plan, men hvis der var, så ville hun vide det. Hun var en nysgerrig sjæl og det have hun nok alle dage været.
"Jeg er en rigtig dæmon, Lucifar" sagde hun og lod en finger kærtegne hans kind i et sensuelt strøj: "Men nu skal du jo huske du taler med en kvinde" sagde hun i et skævt smil, hun var jo ikke en mand der skulle bevise noget, og hun var ikke til denne fest fordi at hun ville spille sej overfor ham, hun ville bare være en del af hans liv på den ene eller den anden måde, også selvom hun overhovedet ikke kendte ham: "Men jeg er sikker på det nok skal gå, om ikke andet må du jo bare lære mig det?" sagde hun i et skævt smil, tjah,.. Så havde hun da ihvertfald en undskyldning til at opsøge ham igen.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Sept 19, 2014 6:12:29 GMT 1
Lucifer kunne ikke lade være med at smile. "Virkelig? Er det så der jeg skal være den store gentleman og faktisk hjælpe dig hjem?" spurgte han med en morende undertone, hvor selv han ikke kunne lade være. Han var uden tvivl vant til at feste, som han helt klart også var vant til at være det store midtpunkt. Han lod armene roligt falde over kors. "Aftenens plan?" Han selv satte sig ved siden af hende, nu hvor han havde muligheden for det. Han så sig om. Ja, hvad var aftenens planer? "Drikke mig plørefuld.. have det sjovt, og gå hjem og glemme det hele.. I aften er jeg bare en irriterende teenager." Han blinkede lettere udfordrende til hende. Han selv kunne jo ikke lade være. Hun var hans offer for i aften!
Skulle Lucifer være helt ærlig, så var han fuldstændig ligeglad med at han i øjeblikket sad overfor en kvinde.. Var hun dæmon, så var det noget som hun kunne klare, og det var det som han stod fast på i en stund som denne. "Skulle det virkelig gøre nogen forskel?" spurgte han med en ganske kortfattet stemme, som han igen lod hovedet søge en kende på sned. Smuk var hun.. og uden tvivl var det en tanke som han gerne ville lege med. Han ville virkelig gerne lege med denne tøs! "Drik det.. væn dig til tanken," endte han udfordrende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 20, 2014 10:19:38 GMT 1
Hun kunne ikke lade være med at grine let: "Ja det syntes jeg da... Selvom jeg må sige at mit hjem ikke er imponerende, så måske du burde lade mig overnatte ved dig" drillede hun og blinkede så igen til ham, nu boede hun jo i kælderen ved Azrael, det var ikke ligefrem et sted hun kunne tænke sig at slæbe mænd med hjem, faktisk var det jo endnu en ting hun ønskede sig, at komme til at bo et rigtigt sted, i et hus eller en hytte måske, hvor at hun selv kunne bestemme hvordan tingene kunne være, og hvor hun kunne tage lige præcist dem med hjem hun ville, uden at folk eller Azrael undrede sig over det, eller ville vide hvem det var. Denne mand havde jo ikke noget med ham at gøre, det var Selena's lille leg.
"Det lyder som en god plan, jeg er sikker på at dit teenage look er sexet" sagde hun og bed sig igen i underlæben, hun kunne godt lide at sidde og drille ham, hun elskede generelt bare at sidde ved ham, han var jo en flot mand, og han var bestemt meget tiltrukkende for en ung kvinde som Selena, de lignede jo næsten nogen på samme alder, ihvertfald i udseende: "Så må vi jo skaffe noget mere... For jeg tror at glasset er tomt" sagde hun og vendte så glasset på hovedet for at vise ham, at der ikke var andet end et par dråber i, som roligt landede på hendes bare knæ: "Men det er dit ansvar, når jeg bliver for fuld" sagde hun i et lille grin.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Sept 22, 2014 6:18:36 GMT 1
Lucifer lod blikket glide mod Selena ved hans side. Hun var da uden tvivl en kvinde, som vidste hvad hun ville have, og det var skam heller ikke fordi at det var en tanke som rent faktisk gjorde ham noget. Han kunne lide det. Der var intet bedre end en kvinde, som virkelig viste ham hvad hun gerne ville have. "Sig mig... inviterede du lige dig selv hjem til mig?" spurgte han. Det var skam ikke fordi at det gjorde ham noget.. hun skulle bare vise sig som en værdig dæmon før den slags ville komme på tale, så det var jo lidt der, at den måtte ligge, måtte han jo erkende. Han rettede sig en smule op endnu en gang. Han var en leder.. og det var det som han stærkt ønskede at give udtryk for!
Glasset var tomt.. men lige nu var det hende som havde Lucifers fulde opmærksomhed. Hun var ham en særlig af slagsen. Det var ikke ofte, at man fandt dem med den fremtoning som hun nu måtte have, og det var bestemt heller ikke noget som gjorde ham det mindste. Tvært imod. "Mit teenageliv er fantastisk... se da på mig.. jeg kan jo få lige hvad jeg vil have.. og nu med selskabet af den smukkeste kvinde i mange tider.. ja, hvad kan gøre det bedre?" Som hun vendte bunden i vejret på sit glas, trak han på smilebåndet. At drikke hende fuld og så tage hende med hjem.. Det var da så dejlig belejligt, selv i hans øjne. "Jeg påtager mig det fulde ansvar, hvis du drikker dig fuld i mit selskab," lovede han, inden han rejste sig, tog hendes glas og sørgede for påfyld til dem begge.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 22, 2014 17:47:10 GMT 1
Selena grinede let og nikkede så ved han kommentar. "Måske... Du har måske en anden tanke?" spurgte hun og bed sig sensuelt i underlæben, hun var ikke helt sikker på om han var typen der ville have tøser med hjem, hun var frisk på det hele hvis det bare betød at de kunne snakke mere sammen. Hun smilede, som hun betragtede hans ansigt og hans øjne, han var en helt forfærdeligt smuk mand, og hun ville ikke have noget i mod at se ham uden tøj på, men det var ikke et behov hun som sådan havde, hvis han mere var typen der ville holde i hånden og snakke en hel aften, jamen så var det skam også fint med hende.
Hans kompliment, fik et oprigtigt smil frem på hendes læber, hvem kunne ikke lide at få et kompliment, ligegyldigt hvor ofte man fik det: "Jamen jeg siger dig ikke i mod, det kunne være jeg selv skulle forsøge at være lidt teenager" sagde hun i et kort grin, hun savnede bare at være fri og rende rundt imens hun havde det sjovt, men sådan havde det desværre ikke været de sidste mange år: "Det er en aftale.. Men så må du jo hellere skaffe noget mere..." sagde hun og lod en hånd hvile på hans lår, som hun betragtede ham. Jeps Selena var billig, og hun stod gerne ved det. Men hun gjorde det for at få hvad hun ville og intet andet - udover at sex naturlig altid var dejligt, og ikke noget som hun kunne undvære.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Sept 23, 2014 6:24:58 GMT 1
"Jeg er nu temmelig sikker på, at det ikke er tanker, som dine sårbare øre, kan tåle at høre," pointerede Lucifer, inden han blinkede til hende. Han var en ung mand, som gjorde sig de mest mærkværdige tanker om alt muligt omkring ham. Han selv var jo en kommende leder, og det var jo også lidt der, at den måtte ligge for hans vedkommende, for det var.. underligt, når det foregik på denne her måde, og det var noget som han glædeligt erkendte, også for hende. Han var jo vant til at være den som skulle opsøge nogen omkring ham!
At blive lagt an på af en kvinde, skete ikke ofte, men derimod var det noget som Lucifer ikke kunne stå for. At en kvinde udviste, at de havde ben nok i næsen til at gøre det.. Det var noget som tændte ham. En bestemt og fast kvinde, det var jo lige hvad en kommende leder gerne ville have! "Du kan jo næppe være værre end mig," pointerede han morende, også selvom smilet stivnede lidt, da hun berørte hans lår. Ikke at det gjorde ham noget.. Den var bare lidt uventet. Han strøg hende kort, men kælent under hagen og med det samme tilfredse smil på læben. "Du er mit ansvar i aften, smukke.. husk det.." endte han intenst mod hendes øre, inden han rejste sig for nye glas, som han hurtigt kom tilbage med. Han rakte det ene til hende. Det skulle nok blive en meget interessant aften!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 23, 2014 12:16:01 GMT 1
"Mine sårbare øre?" sagde hun og fnøs kort: "Åh, jeg tror mine øre har hørt mere end du regner med" sagde hun med et kort smil, som hun kiggede på ham, og den hånd der ikke var på ham, ovenpå det ben der var krydset over det andet, det var alligevel ret så hyggeligt, han var hyggelig, han var spændende og han var... Lækker. Det var altid så uretfærdigt når mændende var lækre, fordi at hun så nogensinde kom til: "Men du kan jo gøre et forsøg, også se om jeg løber skrigende væk" udfordrede hun og fugtede så let hende slæber, som hun lagde hovedet på skrå, for at plotte sin hals en smule, og tippe håbet om på den ene side af hendes skulder, hun kunne alle de dårlige tricks, og naturligvis også de gode.
Hans ord der faldt, og hans berøring af hendes hage, fik hende til at sukke let, han var nu alligevel ret så sexet. Hun tog sin hånd til sig som han rejste sig op, da hans ansigt et øjeblik var faretruende tæt på. Hun tog omkring glasset som han kom tilbage med det: "Hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg tro du var ude på at få mig til at ligge besvimet under bordet" sagde hun i et grin, det var ikke særligt ofte at Selena drak sig fuld, bare fordi at det ikke var godt når man forsøgte at charmere sig ind på en fyr, at man lå og savlede, halv besvimet under et bord. Selena var ikke glad for at drikke sig helt så fuld, hun ville jo ikke miste kontrollen.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Sept 23, 2014 21:26:05 GMT 1
"Du har endnu ikke været en del af de tanker som jeg kan gøre mig.. Tro mig, når jeg siger det, snuske.. Det er de færreste, som kan holde til hvad jeg tænker på," pointerede Lucifer med en nærmest opfordrende mine. Ja, hun havde uden tvivl fanget hans interesse, og det var bestemt heller ikke noget som måtte sige så lidt i den anden ende. Det var ikke ofte, at han fandt interessen for kvinder, og da særligt ikke på denne her måde. "Det ville være en skam at se dig løbe skrigende bort. Jeg er heller ikke den mand som du har lyst til at skuffe," endte han med en ganske kortfattet tone.
At hun vovede på at røre ved ham, var slet ikke noget som Lucifer havde noget imod. Derimod kunne han faktisk godt lide. Han hentede et glas, som han roligt bragte til hende, inden han selv valgte at tage pladsen ved siden af hende igen. Sjældent at nogen fangede hans opmærksomhed på denne her måde. "Virkelig? Hvem siger ikke, at det er præcis hvad jeg er ude på?" Han hævede sigende det ene bryn, inden han selv og en god tår af drikken, inden han skænkede glasset foran sig igen. "Er man ikke en rigtig dæmon.. så er man ikke værdig i mit selskab. Jeg er krævende hvad det angår," pointerede han lettere udfordrende. Ja, han kunne jo ikke lade være, når han sad overfor en, som sprang i med begge ben!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 23, 2014 22:22:41 GMT 1
Hun kom med et kort grin: "Well try me... Jeg er altid klar på en udfordring" sagde hun og blinkede til ham: "Så længe det ikke inkludere engle eller død" påpegede hun, hun hadede engle mere end noget andet, så lorte uskyldige væsner, som altid prøvede at se så pæne og rene ud, men som gjorde pisse ondt at røre ved, og så var der jo døden, den ville hun helst ikke se i øjnene lige nu. Ikke fordi at hun som sådan frygtede den, men det var bare så sjovt at rende rundt på jorden, at det var at fortrække, hvis hun havde valget: "Skuffe? Og hvad får dig til at tro, jeg ville være en skuffelse?" spurgte hun udfordrende, okay han var faktisk en smule skræmmende, når den næsten mørke side kom frem i ham, men den var nu også ret så sexet.
Hun grinede kort, som hun igen lod en hånd placere sig på hans lår, da han satte sig: "Under bordene? Det lyder ærligt ret kedeligt og hårdt at sove der" sagde hun blot, jep måske at Selena var en smule naiv lige nu, det var underligt ikke at have en mission, hun havde ikke nogen speciel information hun skulle have ud af ham, og hun havde ikke noget hun skulle stjæle for ham. Faktisk var han bare sjov og spas, og hun kunne bare håbe at han ville kunne lide hende så meget at han ville se hende igen og måske hjælpe hende med en ting eller to.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Sept 24, 2014 6:37:03 GMT 1
Lucifer var uden tvivl en meget hård mand at færdes omkring, hvilket nok skulle gå op for denne naive Selena.. Hun var nok noget af det mest naive, som han længe havde set, så det var bestemt ikke fordi at det gjorde ham noget.. Det var jo altid noget, som andre kunne udnytte, og der var han ikke meget anderledes end så mange andre. "En udfordring ligefrem.... i det tilfælde, så er du nødt til at vise mig, at du er en som jeg ikke vil blive skuffet over," pointerede han med en ganske så kortfattet mine. For hans vedkommende, var det en stor ting.. virkelig stor ting. "Well... hvorfor skulle du ikke skuffe? Det er de færreste, som faktisk formår at leve op til min standard," sagde han ganske kortfattet. Sandt var det.. Lige der var han faktisk en meget krævende mand.
Alt taget i betragtning, så gik det præcist som Lucifer gerne ville have det, og det var uden tvivl slet ikke noget, som han havde det mindste imod. Hendes hånd mod hans lår, lod han nu bare ligge der. "Man arbejder sig op, ikke sandt? Det er jo ikke alle som er født med sølvskeen i munden.. Andre er blot præget og påvirket af.. tilfældighederne.. som mig.." Igen tog han fat om hendes kæbe, for at tvinge hendes blik helt imod sig. Hans blik var koldt og intetsigende. Han var en hård ung mand. Ingen tvivl. "Jeg ved ikke hvem du er... eller hvad du er ude på... men tro mig når jeg siger det.. Jeg skal nok finde ud af det.." hviskede han intenst mod hendes øre.
|
|