0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 24, 2014 13:05:30 GMT 1
Hun kunne ikke lade være med at grine let, over hans ord: "Du er måske en klam type som gerne vil tisse udover pigen lige inden hun kommer?" sagde hun flabet, det var ikke ord som ofte kom ud af hendes mund, i denne verden var det jo ikke velset at en kvinde snakkede lige ud af posen, men Selena følte ikke selv at hun var fra denne verden, hun havde det som var hun fra en anden planet og som hørte hun ikke til blandt alle disse mennesker. Hun sukkede kort for sig selv, som hun stille lagde hovedet på skrå: "Fordi at jeg skuffer aldrig" sagde hun og blinkede kækt til ham, hun var altid en smule ovenpå og hun følte sig ganske selvsikker, når det kom til disse ting.
"Og mig... Jeg er nærmere født i en lort i munden" sagde hun i et grin, og rullede så med øjnene, det ganske sandt, hun havde aldrig fået noget foræret og hun havde aldrig nogensinde fået andet end en lussing når hun ikke opførte sig pænt: "Jeg er ikke ude på noget... Jeg er ude på at komme tættere på dig..." sagde hun og lod sin hånd glide længere op af hans lår, okay han var ret så intenst, hun håbede bestemt at den anden fyr hun skulle have fat i ville være en smule nemmere: "Jeg... Jeg er ike ude på a gøre dig ondt.." sagde hun og blev en smule usikker af det faste tag i hendes kæbe, det mindede lidt for meget om... Azrael.
|
|
Dæmon
Ild-Dæmon, Is-Dæmon og Mental Dæmon
888
Let's see what the beast is up to this time..
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Sept 25, 2014 5:44:52 GMT 1
Lucifer stirrede nærmest på hende ved hendes udtale. Havde hun lige udtalt sig om det, som han troede at hun havde? "Hvem siger, at du får lov til at komme mig så tæt, at det bliver så intimt?" spurgte han ganske sigende. Han rystede let på hovedet. "Desuden.. Hvorfor gøre det således, hvis man kan gøre det med stil?" spurgte han videre. Det gav da ikke nogen menig. Hvis der endelig var en kvinde, som fik lov til at komme så tæt på ham, så var det da så sandelig fordi, at det var noget som han havde lyst til skulle ske, og fordi at han ønskede at viderebringe sine egne gener. Hvem vidste.. måske at den rette til det formål måtte dukke op en dag. Det krævede jo trods alt en kvinde. Han skød denne gang begge bryn i vejret. "Det vil jeg se, før jeg tror det," pointerede han. Skuffelsen var som regel hvad han mødte på sin vej.
Lucifer rørte sig ikke ud af pletten, også selvom hun strøg hånden op over hans lår.. og kom skræmmende tæt på det, som i hans øjne, måtte være det forbudte. "Med andre ord i en ganske anden boldgade, end hvad jeg kommer fra," endte han med en ganske sigende mine. Selv tog han det ikke så forfærdelig højtideligt, men man kunne jo heller aldrig vide. Grebet slap han dog ikke om hendes kæbe. Hun ville ikke gøre ham ondt..? Nej selvfølgelig ville hun ikke det.. Hans smil bredte sig på hans læber. "Er du bange for mig, Selena?" spurgte han denne gang mere direkte.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 25, 2014 13:38:36 GMT 1
"Ingen, måske jeg bare gerne vil vide hvor mærkelig du er på det punkt" svarede hun igen, og blinkede til ham, hun havde ingen planer overhovedet. Hvad der virkede var hvad hun måtte gøre, hvis han var typen der ville sidde og snakke en hel aften for at blive venner, så var det fint med hende, og hvis han ville tage hen hårdt op af væggen, jamen så var det jo hvad hun måtte gøre. Hvadend der virkede var hvad der måtte ske, men lige nu sendte han bare utroligt mange forvirrende signaler og Selena følte knapt at hun kunne følge med: "Og hvad er det præcist du vil se?" spurgte hun og lod forsat sin hånd ae om og ned af hans lår, imens hun kiggede ind i hans alt for smukke øjne, no wonder at kvinder havde svært ved at modstå ham.
"Noget i den stil" sagde hun og nikkede kort: "Jeg trak bare ikke det heldigste lod i livet" sagde hun ærligt og sukkede så let for sig selv, det her var jo langt ude, hun havde virkeligt bare brug for at han gav tegn til hvad han ville have, ville han sidde og tale personlige ting? For fint nok, det kunne de da også godt, selvom Selena nu ikke ligefrem mente at der var så meget personligt at sige om hende selv, hun havde en kedelig historie, som hun aldrig helt orkede at dele: "Vil du gerne have jeg er bange for dig?" spurgte hun, som hun stadig var en smule usikker, hun var jo taget alene afsted og havde ingen til at slå igen, hvis mændende blev for voldsomme, hun måtte tage tingene i egen hånd.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Sept 26, 2014 5:22:00 GMT 1
Lucifer smilede let for sig selv. Det skulle nok vise sig, at blive en ganske interessant aften, hvis han selv skulle sige det. Han lod hovedet søge let på sned. "Jeg har nu aldrig sagt nej... hvis kvinden har vist sig at være værdig til det først," pointerede han med en ganske sigende mine. Måske at han sendte mange mixede signaler nu for øjeblikket, men det var virkelig ikke noget som han selv personligt tog tungere end som så. Det havde han da heller ikke ligefrem nogen grund til. Hun havde ben i næsen.. hun var en type der bare kastede sig ud i tingene. Et sted ville han jo næsten kalde det for direkte naivt. "Jeg er nu mere interesseret i, hvad du kan tilbyde," endte han med en udfordrende stemme. Det andet var da.. på ingen måder sjovt.
Var det en frygt som Lucifer kunne spotte i denne kvindes blik? Et sted var det en tanke som han fandt morende. Han slap dog ikke grebet omkring hendes kæbe. Det var hårdt, men slet ikke i den forstand, at det måtte gøre ondt, for det var han faktisk ikke ude på - tro det eller ej. "Det kan vi jo heller ikke alle sammen.. Det ville være trist, hvis vi alle havde været ens.. så perfekt som mig," endte han ganske sigende. Han havde mange tanker kørende i hovedet.. alle de ting som han kunne gøre med hende.. Om han ønskede at hun skulle være bange for ham? "Hvorfor skulle jeg da ønske det? Jeg vil bare se hvor dæmonisk du i sandhed kan være.. Og til nu.. Må jeg sige, at jeg ikke er videre imponeret.." Denne gang valgte han dog at give slip.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 26, 2014 11:11:30 GMT 1
Selena betragtede ham roligt, og et kort suk brød hendes læber: "Jeg kan tilbyde lige hvad du gerne vil have" sagde hun selvsikkert, og lod sin hånd glide længere op af hans hår, nej faktisk havde hun ikke særligt mange grænser, det havde hun lært sig selv ikke at have med årene, hendes grænse lå ved kærlighed, det var ikke noget hun kunne håndtere og ikke noget hun nogensinde havde følt. Hvad skulle man dog med alt det følelsespjat? Det eneste fornuftige ved kærlighed var at man kunne manipulere ved andre hvis de først følte det, og det gjorde de jo desværre lidt for hurtigt til tider, også var det ikke sjovt hvis det var Selena man havde kastet den på, for hun var som oftest kun ude på at udnytte den til sin egen fordel.
Et smil kom frem på hendes læber, som hendes selvsikkerhed langsomt kom tilbage, og i et kort øjeblik blev hendes øjne røde, for så at vende tilbage til den normale mørkebrune farve igen: "Jeg er altid frisk på en udfordring" sagde hun med et roligt smil, som han slap hendes kæbe, det var lidt sexet når han greb fat om hende på den måde, men eftersom hun ingen vagter havde med, var hun alligevel lidt for usikker til bare at springe i, hvad nu hvis han ville slå hende ihjel? Hvis han havde regnet ud at hun snakkede med ham for at stikke af fra sin herre? Det var jo ikke sikkert at det var noget han ville sætte pris på, selvom det jo måske ville betyde at hun ville tjene ham i stedet, på den betingelse at hun ville få mere frihed naturligvis.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Sept 27, 2014 10:16:19 GMT 1
Alt taget i betragtning, så havde denne kvinde i sandhed formået at skaffe sig Lucifers opmærksomhed. Hun ville give ham lige hvad han ville have? Det var jo så derimod ting og sager, som han var temmelig sikker på, at det var noget som hun overhovedet ikke var i stand til at kunne give ham. "Tror du virkelig, at det er noget som du vil være i stand til at give mig? Helt konkret.. hvad kan du give mig?" Denne gang blev ordene udtalet som en hvisken for hendes øre, inden han roligt trak hovedet til sig igen.
Selv havde denne kvinde slet ikke nogen grund til at være bange for Lucifer. Bare man gav ham en opførsel, som var for en leder værdig, så var han ganske godt tilfreds i den anden ende. Han slap derfor også grebet omkring hendes kæbe. Han var ikke den type mand, som man skulle løbe om hjørner med, og det var også lidt der, at den måtte ligge for hans vedkommende. Hans blik forblev intenst hvilende på hendes skikkelse. Smuk var hun.. og det var uden tvivl en ting som han fandt utrolig tiltalende, og det var bestemt heller ikke noget som han havde tænkt sig at skjule. Han trak let på smilebåndet. "Meget vel... kom.." I takt med de ord, så valgte han at rejse sig. Nu skulle han give hende udfordring.. Han var spændt på at se, om det var noget som hun overhovedet var i stand til at leve op til. Han vendte blikket ganske udfordrende i retningen af hendes skikkelse. "Hvis du da tør.." opfordrede han med en sigende mine, inden han søgte væk fra den dæmoniske menneskemængde.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 27, 2014 16:44:01 GMT 1
Hun smilede kort: "Du stiller så mange spørgsmål" sagde hun og lod en hånd køre ned af hans arm i en sensuel bevægelse, han var svær at regne ud, hun kunne ikke helt finde ud af hvad han ville have, det eneste hun sådan helt kunne se at han ønskede var magt, og derfor forsøgte hun at give ham den, selvom hun godt kune lide at sætte sig lidt i mod, måske han godt kunne lide en god kamp? Hun vidste det snart ikke, men hun måtte jo prøve at gøre hvad hun mente der skulle til: "Jeg kan give dig alt... Og jeg kan give dig den mest sexede kvinde du har set" sagde hun og blinkede til sig, som hun igen bed sig i underlæben, nej hun manglede bestemt ikke selvtillid, men det gjorde han jo heldigvis ikke. Han var sexet og han var pæn at se på, hvilket var lige hvad hun havde brug for, for at kæmpe videre i dette såkaldte spil.
Som han bad hende følge med, rejste hun sig roligt op: "Meget vel" sagde hun blot, og rejste sig roligt, hun var en smule nervøs over hvad han ville, endnu engang opmærksom på at hun jo ikke havde nogen til at beskytte sig, hvis han skulle vælge at gå amok: "Jeg må sige... Du er et spændende bekendskab" sagde hun i et skævt og dog afslappet smil, ja lige nu var han da ganske spændende, hvad mon han ville? Og mon han var ude på at drikke hende mere fuld? Det måtte tiden jo vise, for nu fulgte hun bare efter ham, fuld af spænding.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Sept 29, 2014 5:59:44 GMT 1
Lucifer smilede let for sig selv. Dette skulle nok vise sig, at blive meget underholdende. "Stiller man ikke spørgsmål, kommer man ingen vegne i livet," fortalte han sandfærdigt. Dem som han stillede, mente han i hvert fald var relevant for de situationer som han nu måtte befinde sig i, selvom det i mange henseender, kunne være svært at se. Hun fangede hans opmærksomhed og gjorde ham så forbandet nysgerrig, og selv for ham, var det uden tvivl underligt, at det måtte være på den måde. At hun kunne være noget af det mest sexede som han længe havde set, betvivlede han ikke. Og nu var han ikke typen som gik fra kvinde til kvinde.. Nej, der var han kræsen. Virkelig kræsen. "Det genstår at finde ud af, om du i det tilfælde, kan leve op til mine forventninger," pointerede han nærmest med et udfordrende smil på læben.
Lucifer rejste sig roligt op. Han ville have denne kvinde alene, og at invitere hende til det som måtte være hans hjem i denne dæmoniske by, gjorde ham virkelig intet. Han vidste, at han var noget særligt og specielt. Det var sådan han var opdraget af Faith. Han smilede let for sig selv. Han havde en ganske særlig bryg som han ville have at hun skulle prøve. Denne lå dog væk fra de andre dæmoner. "Alt andet må jeg sige, ville skuffe mig," sagde han kortfattet. Lucifer fulgte hende ned igennem den store labyrint af gange, som den underjordiske by Appolyon bestod af, for at nå den andel af stedet, hvor ham og Faith boede. Her var langt mere fint.. ild og flammer slangede sig op af væggene, og der drejede han mod venstre, for at komme til et forholdsvist stort værelse, hvis dør, han fik op med en nøgle. På den anden side, var der et kæmpe værelse med en stor seng.. Fakler oplyste det hele, og der lå et kæmpe bjørneskind på gulvet foran det, som var en stor pejs.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 29, 2014 22:05:02 GMT 1
Han var meget udfordrende og hans attitude var... Spændende, dominerende. Hun var ikke helt sikker på hvad han var ude på, og hun var heller ikke sikker på om hun havde lyst til at finde ud af det. Hvad nu hvis han havde regnet hende ud, og han bare ville tæve hende? Ikke fordi at det som sådan var noget farligt hun var ude på, hun ville jo ikke udnytte ham, hun ville faktisk have hans hjælp, men måske han var typen der ikke ville hjælpe og hellere bare ville straffe folk der forsøgte? Ja der var mange teorier, men igennem dem alle smilede hun bare roligt til ham: "Du gør mig jo ganske nysgerrig nu" sagde hun og bed sig sensuelt i underlæben, tjah hvorfor ikke udnytte den sensuelle dæmon, når man nu endeligt havde fundet noget man virkeligt gerne ville have? Nemlig frihed!
Hun fulgte roligt efter ham, hele vejen og kiggede stille i mod ham som han trak hende ind i hvad hun regnede med var hans bolig: "Sååh... Har du planer om at vi skal drikke mere? Eller har du planer om noget mere exotisk?" spurgte hun og vendte sig rundt for at ligge en hånd på hans bryst, nysgerrig efter hvad han ville. Han var en speciel type, og mest af alt så var han helt utroligt sexet, det var svært ikke at kigge på ham, især når hans læber gled op i det lille flabede smil, og hans øjne der nærmest kunne brænde sig igennem hendes sjæl. Han knuste sikkert mange, små, naive kvindehjerter. Det ville ikke overraske hende ihvertfald, dog blev hun aldrig en af dem, eftersom Selena ikke forelskede sig og bestemt ikke var interesseret i kærlighed.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Sept 30, 2014 6:57:24 GMT 1
Hvad Selenas bagtanker med det hele måtte være, var skam stadig ukendte for Lucifer, men af den grund, så kunne han da stadig godt tillade sig at sidde lidt i hendes selskab, som han gjorde i øjeblikket. Det var jo præcist sådan at han gerne ville have det, og taget alt i betragtning, så var han stadig en mand, som plejede at få tingene præcist som han gerne ville have dem, og dette var så sandelig heller ikke noget undtag. De grå øjne vendte han mod hende. Hun var nysgerrig? Perfekt! Det var jo lige sådan at han gerne ville have det! "Så er der noget som vi begge kan indfri, når det kommer så vidt," pointerede han med en sigende mine. Det gjorde ham intet.. absolut intet, når det var på den måde.
Lucifer førte Selena med sig til ham og Faiths andel af Appolyon. Her var det ganske vidst langt mere luksuriøst end det var så mange andre steder. Her boede han.. og det var noget som han uden tvivl også måtte vise sig at være ekstremt stolt af, når det endelig skulle komme så vidt. De grå øjne søgte han mod hende. Han trak kækt på smilebåndet. "Har du allerede opgivet at få mere indenbords? Skuffende.." Han søgte direkte til et af de små barskabe som han selv havde stående. Han var en ung mand, og med et som han var vokset op med, var det vel ikke noget som kom bag på nogen? Han fandt en gammel flaske frem. Noget man blev fuld af frygtelig hurtigt. "Jeg vil gerne præsentere dig for noget særligt.. virkelig særligt. " Han skænkede op i to glas. Dette var nok noget af det mest sindssyge hjemmebryg som man kunne få. Han søgte tilbage til hende og rakte hende glasset. "Skål."
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 30, 2014 16:08:58 GMT 1
Mest af alt så syntes Selena at denne mand var forvirrende, de signaler han sendte matchede ikke sammen inde i hendes hoved og hun prøvede bare at holde styr på alle de ting som han sagde og de ting som han udstrålede frem for alt: "Aha..." sagde hun i et skævt smil, som hun betragtede ham, det var virkeligt svært ikke at kigge på ham, han var så forfærdeligt smuk at se på, og hans øjne kunne hun slet ikke få øjnene fra. Hun ville bestemt ikke have noget i mod at tage tøjet af ham, hun ville endda gøre det helt frivilligt og uden at have bagtanker hvis hun havde mødt ham en tilfældig dag i byen. Det var uretæfrdigt når mænd var så smukke, og endda uden at det var fordi de havde den sensuelle dæmon i sig, han var bare lækker fordi at han rent faktisk virkeligt var lækker.
"Nej ikke ligefrem, men jeg kan godt lide at være ædru, når jeg er i selskab med flotte mænd" sagde hun i et smalt grin: "Jeg vil jo helst kunne huske dig i morgen" sagde hun i et smil, ja et ansigt som hans ville man gerne kunne huske, og hun havde en idé om at kroppen indenunder var mindst lige så lækker som den så ud fra hvor hun stod: "Jeg... Hvad er det?" sagde hun kritisk som han hældte noget op i et glas, hun var ikke sikker på at det var fornuftigt bare at drikke hvad som helst en mand gav hende i hånden. Hun kiggede blot i mod ham, afventende, som hun luftede let til indholdet, hvad dælen var det han prøvede at få i hende?
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Sept 30, 2014 18:23:08 GMT 1
Lucifer var nemlig ikke så gennemskue som så mange andre ville have været det, men det var nu bare sådan at det var. Han kunne sagtens være åben og ærlig, og samtidig holde kortene tæt til kroppen.. Særligt med de mange tanker som han gjorde sig, var det vel heller ikke underligt, at det var sådan at han tænkte? "Jeg skal nok sørge for, at jeg er en mand, som du kan huske i morgen.. selv efter en aften som denne.. Glæd dig." Han rakte hende glasset og med et smil på læben. Han havde det samme i sit eget. Lucifer satte sig roligt ved siden af hende. Var hun nu begyndt at blive skeptisk? Det var ikke en tanke som han brød sig særlig meget om hvis han selv skulle sige det. Han lod hovedet søge en kende på sned. Nu hvor hun tog det på denne måde, så var det vel bare fordi at hun var bange for hvad han faktisk proppede i hende? Han tog selv en tår, uden at skære en grimasse. Han havde drukket den i nogle år efterhånden, så det var ikke just noget som gjorde ham noget. "Er du ved at være bange da? Bange for hvad jeg propper i dig? Du bliver bare pløre fuld af det her.. Der er intet andet i det," sagde han endegyldigt. Selv kunne han godt lide at ligge stang hamrende stiv.. Lige der var han jo ikke meget anderledes end så mange andre unge knægte. Han ville jo bare leve sit liv, nu mens han havde muligheden for det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 1, 2014 16:01:07 GMT 1
Han var virkelgit sjovt og spændende selskab, og Selena kunne godt lide at være i rum med ham. På samme måde var han dog ganske skræmmende, og det var ikke til præcist at sige hvad han ville med hende, hun var ikke sikker. Hun blev ved med at tro at han nok tænkte de samme ting som hun gjorde, men på den anden side var hans blik og hans kommentarer nogengange en smule blandede, og han kunne derfor lege lidt mere rundt med hende, end hun var vant til, og det var faktisk en utroligt ubehagelig følelse. Hun ville gerne vide hvad der foregik, men for nu valgte hun faktisk bare at spille med: "Virkeligt?" sagde hun med et skævt smil: "Du forstår virkeligt at gøre en kvinde nysgerrig" sagde hun og blinkede til ham, ja for der var ingen tvivl om at hun var meget nysgerrig lige nu.
"Ikke bange, men jeg ville nødig ligge halvdød og blodig i morgen tidlig uden at huske noget" sagde hun i et kort grin og duftede så igen til drinken. Hun hævede det blidt til hendes læber og tog en tår af det, hvilket igen fik hende til at skære en grimasse, puha, det var stærkt: "Nu skal du huske du er sammen med en elegant kvinde, der ikke er vant til at drikke mande alkohol" sagde hun i et kort smil og endte med at holde sig for næsen, og drak så resten af hvad der var i glasset, og forsøgte ikke at komme med en alt for negativ grimasse, puha, det var ikke særligt behageligt at drikke, men hvis hun blev fuld, så var hun frisk!
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Oct 2, 2014 5:51:18 GMT 1
Lucifer var hemmelighedsfuld, men det var skam også hans trumfkort. Selv var han ikke et sekund i tvivl om at hun nok skulle blive her.. Han vidste hvad hun ville få ud af dette, og det var jo så derimod også hans lille hemmelighed, hvilket var det som han var ude på. Han smilede let for sig selv. "Du skulle bare vide." Han blinkede let til hende. Selv var han ikke i tvivl om at hun ville kunne lide præcist det, som han kunne give hende, og det var det som han var ude på lige nu.
Drikken her var stærk.. og procenten var skræmmende stor, så der skulle ikke meget til, før man rent faktisk blev fuld. Han smilede let for sig selv. Han så grimassen.. Han så hvordan hun reagerede, men ikke destop mindre, så var hun frisk på opgaven, hvilket passede ham fint! "Måske sidder jeg med en elegant kvinde, men selv de kan have deres durty sides.." Han blinkede igen til hende, inden han selv tømmede sit eget glad. For ham var det betydningsfuldt, at den som han var i selskab med, kunne finde ud af dette.. Og det så da ud som om at hun var frisk på det. Han trak flabet på smilebåndet. "Og du er en sand dæmon et sted gemt bag et smukt ydre.. Perfekt," sagde han kækt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 2, 2014 12:59:36 GMT 1
Hun kunne ikke lade være med at smile ved hans ord, et helt oprigtigt smil, som ellers sjældent var på hendes læber. Men han var spændende, han var lækker og han gjorde hende helt utroligt nysgerrig. Han talte som om at han holde på tusinder af hemmeligheder og som var hver eneste hemmelig vejen ind til noget hun gerne ville have eller gerne ville se. Hun vidste jo stadig ikke præcist hvad det var hun ønskede, men hun vidste at hun gerne ville tættere på en mand som ham, han virkede så magtfuld, selvom han var flabet og han virkede som en mand der virkeligt kunne gøre noget for hende, hvis han ville. Hvilket jo så bare var spørgsmålet, for selvom han virkede interesseret i hende, så var han alligevel ikke super nem at charmere sig ind på: "Så... Hvad nu?" spurgte hun flirtende, som troede hun at han havde lagt en plan.
"En sand dæmon? Du har ingen idé" sagde hun og blinkede til ham, inden hun satte glasset på det nærmeste bord, og let tog sig til halsen, puha... Det kradsede og det brændte, og hun mærkede allerede hvordan at verden snurrede en smule mere end den plejede: "Puha... Det var... Stærkt" påpegede hun og endte med at dumpe ned i den ældre sofa, bare for lige at få samlet sine tanker, selvom hun før havde mente det var en del bedre at stå op, men lige nu fortalte hendes mave og sind sig at det at sidde ned var det rette, hvis hun ikke skulle ende med at gå i gulvet med panden først: "Jeg må indrømme du er en udfordring at feste med... Touché" sagde hun i et kækt smil, og blinkede til ham, puha.
|
|