0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 13, 2014 20:10:25 GMT 1
Frygten for at gøre noget forkert hang virkelig tydeligt over Dafnir, og det var slet ikke noget, som han ønskede at ødelægge endnu en gang, som han havde gjort det sidst, for det ønskede han da på ingen måde. Når det nu var sagt, så var det ham virkelig en glæde, at hun bekræftede for ham, at han netop ikke ødelagde noget, for det ønskede han da slet ikke. ”Det er det som jeg håber på at jeg ikke gør.. Jeg vil ikke gøre det igen,” sagde han med en rolig stemme, da han igen vendte blikket mod hende endnu en gang. De grønne øjne var nu med en tydelig varme.. en varme, som han ikke havde følt igennem rigtig mange år, og det føles uden tvivl fantastisk godt. Så lang tid at hun havde det godt sammen med ham, så følte han også at han kunne slappe af. Han sendte hende et let smil. ”Det betyder faktisk meget for mig,” sagde han ærligt, også fordi at det var ting som han jo faktisk mente. At hun så derimod valgte at kysse ham igen, fik ham til at gengælde det langt mere sikkert. Armen gled forsigtigt omkring hendes slanke skikkelse. Først da hun valgte at trække sig igen, valgte han at gøre det samme. Hans hjerte hamrede mod hans bryst, og med en farve i kinderne, som man nok heller ikke havde set i mange år nu. Smilet falmede dog på ingen måder fra hans læber, hvor han blev liggende med hende tæt ind til sig. Han følte sig ikke træt længere.. overhovedet ikke. ”Det føles virkelig godt,” sagde han endeligt.
|
|
Engel
Urtekyndig på Castle of Light
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 13, 2014 21:09:03 GMT 1
adeline så på ham og smile bare til ham, det var nu synd han bekymre sig så meget omkring om han ødelagte noget for det gjorde han da bestemt ikke, hun så på ham og smile bare blidt mens hun forsat hade armen om ham, denne dejlig varme følelse hun ikke hade følt længe.. eller nej.. denne varme følelse kunne slet ikke sammenlignes med den fra den gang, denne her var helt ny og et steder beder ind den gang, hun så på ham og smile bare blidt og varmt til ham som hun så op i hans øjne. hun smile som han sag det føltes virkelig godt, "det jeg glad for.. syntes selv det føles dejligt" hun så på ham og nød at han under kysset hade lagt sin arme om hendes spinkle krop, for det fik varmen til at brede sig beder, og hjerte som hammer der ude af. hun så på ham, og hade bare sådan en lyst til og blive ved med at kysse ham for han hade jo gengældt de 2 andre kys, men hun vist jo ikke om han ville blive ved med at kysse hende det var jo ikke alle mænd der gad kysse så meget, som en kvinde måske gerne ville så hun lå bare og så på ham og lod fingerne nusse ham på ryggen mens hun bare trykke den nøgne krop ind til ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 14, 2014 9:23:07 GMT 1
Det var bestemt ikke ofte at det forekom for Dafnir at have en kvinde med sig i sengen, og da bestemt ikke på denne her måde. Normalt var han langt mere fornuftig, for han havde jo også kun kendt Adeline i et døgn nu, så det var jo heller ikke fordi at det var særlig lang tid. Ikke at det var noget som gjorde ham noget som sådan, for det føles underligt… varmt og trygt ikke mindst, og det var noget af det, som han uden tvivl rigtig godt kunne lide. Han sendte hende et smil. Frygten for at ødelægge tingene, var virkelig det værste af det hele, og det stod han glædeligt fast på, for han havde jo ødelagt rigtig meget dagen i forvejen, og det var bestemt ikke noget som han ønskede at gøre endnu en gang, hvis han ellers kunne blive fri for det. ”Det betyder virkelig meget for mig,” sagde han ærligt, også fordi at det jo var ting som han jo faktisk mente. Han sendte hende et smil, hvor han også lod begge arme hvile omkring hendes krop, så hun kunne komme helt ind til ham. At ligge så tæt på en næsten nøgen kvinde, kunne han bestemt heller ikke ligefrem mindes, at have gjort før, men det var så sandelig heller ikke fordi at tanken gjorde ham noget som sådan.. for det gjorde den virkelig ikke. ”Jeg ved ikke med dig.. men jeg føler mig pludselig slet ikke spor træt,” sagde han med et kort grin. Det var som om at hun havde givet ham frisk og helt ny energi.. og han elskede det.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 14, 2014 9:36:06 GMT 1
adeline lå blot helt ind til dafnir og nød virkelig at ligge hos ham, hun så på ham og smile bare blidt og nød meget bare og ligge der hos ham. hun nød denne varme følelse der var ved at ligge tæt op af en anden person men også varmen der kom inden i hende af at ligge hos ham, det føltes rigtig dejligt og hun nød det da også rigtig meget. tros de virkelig ikke hade kendt hinanden mere ind lidt over et døgn så føltes meget længer syntes hun, hun så på ham og smile blidt og nusse sig bare ind til ham. hun lo bare som han spurt hende om hun også var frisk og ikke træt "mh jeg er langt fra træt" hun smile blidt og nusse sig ind til ham og lå bare og i smug snuse lidt til ham, nu lugt han jo dejlig rent hun så op på ham og nusse ham på ryggen "hvad skal vi så finde på nu hvor vi begge to ikke er trætte mere" hun så op på ham og hade virkelig bare lyst til at kysse ham igen og holde det meget længer inde før hun hade virkelig nydt kysset så det var virkelig svært for hende og holde op igen, men så igen det var flere år siden hun hade kysse en mand så hun var lidt i underskud syntes hun selv.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 14, 2014 10:36:21 GMT 1
Dafnir følte sig pludselig slet ikke træt mere.. Et sted en ganske underlig tanke, for han havde virkelig været smadret, da han havde forladt staldene for ikke særlig lang tid siden, for det var vel ikke så lang tid? Det var måske også dumt at trække den alt for langt lige i aften, men det var jo heller ikke ligefrem fordi at han kunne gøre noget ved det som sådan, om det nu var noget som man nu ville det eller ikke. Han vendte blikket ganske roligt i retningen af hende igen. ”Vi to har et seriøst problem i så fald,” påpegede han morende. Han vidste jo, at han var nødt til at søge ned ti hestenen år solen stod op og hans arbejdsdag officielt begyndte, for de heste kunne han ikke lade stå alt for længe, og han kunne heller ikke lade det hele hænge på Marcell, som uden tvivl også havde rigeligt at tænke på i forvejen. Han blev dog liggende lige nu.. Han vidste at de måske burde sove, men han kunne bestemt ikke få sig selv til det. Han trykkede hende forsigtigt ind til sig, hvor han greb ud efter dynen, som han så roligt lagde omkring dem begge to, så han for alvor kunne mærke hende helt ind mod sig. Lysten til at kysse hende igen, var virkelig stor, og han kunne ikke gøre for det.. Han vidste at han ikke burde.. Igen med frygten for at gøre noget forkert. ”Jeg ved det virkelig ikke.. Jeg ved at vi burde sove.. Jeg er nødt til at være i staldene når solen står op i morgen,” begyndte han med et drilsk glimt i øjet. Det var jo ikke fordi at han havde tænkt sig at lægge sig til.. men mere for at se hvad hun kunne finde på.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 14, 2014 13:45:02 GMT 1
adeline så på ham og lo lidt som han så sag de hade et seriøst problem, "åh er det virkelig så slemt og være vågen sammen med mig? jeg nyder det til fulde" hun smile og så på ham, som han fik dynen over dem i steden for de lå på den. hun rødme en smule for nu kunne hun komme helt tæt ind til ham, og det fik bare varmen til at stige inde i hende og det gav hende lyst til at kysse ham ind nu mere, men igen det der med hvor meget hun lige måtte inde hun overtråde hans grænse og blev den som ødelagte det hele. hun lå bare og nusse hans ryg mens han sag han burt sove fordi han skulle altså op på arbejde når solen stod op, hun kunne godt se pointen for de hade jo ikke just være de første på arbejde denne morgen og de kunne jo ikke vær dag bare ligge i sengen til så sent ude på dagen, men hun hade nu ikke rigtig lyst til og sove. hun så på ham og smile drillen for hun så godt hans drillene glimt i øje, "åh er der ikke noget andet du heller vil ind at sove? " hun så på ham, og kørt en finger over hans brystkasse mens hun smile drillene og blinke sødt med øjnene. hun kunne virkelig ikke dy sig mere og endte med at kysse ham på munden igen mens hun blidt kæle for hans bryst med den ene hånd.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 14, 2014 16:25:56 GMT 1
Dafnir kunne komme på rigtig mange andre ting, som han hellere ønskede, end at ligge sig til hvile for natten, for han burde virkelig gøre op for det, som han havde gjort aftenen før og det at efterlade det hele til Marcell kunne han jo heller ikke rigtigt tillade sig, og det vidste han jo godt. Dynen lagde han roligt omkring hende, hvor han selv blev liggende med armene liggende omkring hendes skikkelse, hvor han for alvor bød hende tæt ind til sig. Selvom han måske gjorde dette med snegleskridt, så var det kun fordi at han virkelig var bange for at ødelægge det hele igen. ”Det gør mig slet intet, for jeg er sikker på, at jeg nyder det mindst lige så meget,” sagde han med en ærlig stemme. Han havde virkelig intet imod at ligge der med hende, for han nød det mindst lige så meget, som det hun selv gjorde! Han sendte hende et smil. Selvom han burde sove, så var det uden tvivl umuligt for ham. Hendes kys gengældte han uden at tøve.. Det var og føles virkelig som om at han havde kendt hende igennem rigtig mange år. ”Jeg kan komme på mange andre ting, end at ligge og sove, må jeg erkende,” sagde han lettere kækt, idet han let blinkede til hende. Han kunne jo heller ikke ligefrem lade være!
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 14, 2014 17:18:02 GMT 1
adeline så på ham som hun bare nød følelse af ham tæt på sig, og dyne der danne denne blød mur der holdt varmen omkring dem så de i vært fald ikke kom til og fryse det mindste. hun nød det virkelig meget, for det var dejlig varmt og trygt der under dyne og så helt tæt op af ham gjorde bare det hele meget beder. hun så på ham og smile bare blidt, "glad for du nyder det.. for det gør jeg også" hun så på ham og smile blidt, hun fik lag panden mod hans bryst og putte sig bare ind til ham, at han kunne komme på et par ting de kunne lav i steden for at sove fik hende til og le "mh hvad er det så for nogle ting?" spurt hun helt uskyldig mens hun bare lå og nød det rigtig meget, at han tog små skridt frem vist hun jo ikke men hun kunne fornemme det på ham efter som han ikke bare hade lagt sig over hende og kysse med hende og rørt hende mere for han holdt jo hænderne på hendes ryg og hun var ærligtalt imponeret over han ikke ville rør mere ved hende ind det for han lå jo bare der lige så pænt med hænderne på ryggen og opført sig pænt, det gav kun plus point hos hende for hun gade ikke mænd der bare kaste sig på en så snart de hade fået et kys for det var som om de troede et kys betød værsgo og hop på mig og det magte hun ikke!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 14, 2014 20:48:50 GMT 1
Det kunne godt være, at det var hans opdragelse som gjorde det, men Dafnir ønskede at gå stille og roligt frem, også selvom dette nok ville vise sig at være hastigt. Han havde kendt hende i et døgn, og alligevel lå hun stort set i ingenting på hans værelse i hans seng.. Han kunne jo heller ikke lade være med at nyde det, men af den grund, så var han ikke typen som berørte over det hele, bare fordi at muligheden bød sig.. Sådan en mand var han slet ikke. De grønne øjne gled direkte til hendes skikkelse, hvor han let hævede hånden, som han strøg mod hendes kind. Det betød meget for ham, at hun var så rolig og afslappet omkring ham. ”Og det samme gør jeg.. Jeg kan ikke undgå at nyde det, at ligge her ved siden af dig,” sagde han med en rolig stemme, for det var bestemt heller ikke nogen løgn set fra hans side af. Ærligt, så kunne han uden tvivl komme med en temmelig lang liste over ting, som han ville lave i stedet for at sove, også selvom det slet ikke var ting, som han ønskede at hun skulle høre, for tænk nu hvis hun gjorde sig forkerte tanker, eller endnu værre, misforstod ham? Det ønskede han da slet ikke skulle ske! Ikke på vilkår! Han rystede let på hovedet. Han skulle aldrig have sagt det.. for nu hang han da på den for alvor. ”Rigtige hemmelige mandeting,” sagde han med et let grin. Det var slet ikke fordi at han ønskede at det var ting som hun skulle blandes i… Specielt fordi at han igen var bange for at gøre noget forkert. Nu hvor hun lå og nussede sig ind til ham og det hele, så faldt han til ro.. Det var noget som han meget hurtigt kunne vænne sig til.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 15, 2014 7:13:50 GMT 1
adeline så på ham og smile bare, hun var glad for han nød det og hun nød virkelig han var så rolig og ikke mindst afslappe omkring hende ligge der stort set i næsten intet ud over sin trusser. hun så på ham og nød hans strøg over hendes kind, hvor hun lod fingeren stryg ham over halsen og ned af bryste. hun så på ham som han sag han nød det, og det var hun jo glad for det betød jo meget for hende, at han nød hende være der og ligge hos ham. at han sag han hade en masse hemmelig mandeting han gerne ville gør ved hende fik hende til og rødme, "åh igen hemmeligheder jeg ikke må høre.. nu du ikke søde" sag hun drillene og så op på ham, og drillenden fik ham lagt på ryggen og satte sig på hans mave, mens hun støtte sig med hænderne på hans bryst, "hvad er det for nogle hemmelig ting? hm? må jeg ikke nok høre pleasss!?" hun så på ham og blinke sødt med øjne mens hun så ned på ham, og ville da gerne vide hvad ting det var selv om hun nok dybest inde hade en fornemmelse af hvad det kunne vær for han var jo tros alt en mand.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 15, 2014 14:41:30 GMT 1
Som enhver anden mand, så tænkte Dafnir på mange ting, men der var specielt en, som vakte hans interesse rigtig mange gange. Så selv dette, var blot hans mange hemmeligheder, som han ikke ligefrem ønskede at dele med hende, også fordi at det jo generelt bare var sjovt at holde hende lidt på pinebænken, hvis han nu selv skulle sige det. At hun så vendte ham om på ryggen, kun for at sætte sig på hans mave, fik ham nu kun til at grine, også selvom han virkelig forsøgte ikke at fokusere på hendes bryst, som jo nærmest hvilede foran hans ansigt. Det var bestemt ikke ofte, at han kom i nærheden af situationer, hvor han kunne få lov til at betragte sig af en smuk kvindes krop.. For selvom hun måske havde fået en søn og det hele, så var hun stadig smuk at kigge på. Måske at det at hun havde fået børn, var det som gjorde, at han kunne betegne hende som smuk? ”Det er da ikke alt dine sarte engleøre skal høre,” sagde han med en tydeligt morende stemme. Han blev liggende under hende, også selvom han uden tvivl var fristet til at røre ved hende. Han slog ud i en latter endnu en gang, hvor han let rystede på hovedet. Hun var nu kær, og det var noget som han godt kunne lide. ”Du er nu sød, når du tigger sådan, Adeline,” sagde han drillende.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 15, 2014 15:44:02 GMT 1
adeline så på ham som hun roligt sad der på ham med hænderne på hans bryst, når hun sad med armen sådan blev bryste presset lidt sammen men det rørt hende ikke rigtig, hun så på ham som han sag det ikke var alt hendes øre kunne tåle og køre, hun så lidt små fornærmet på ham men dog på en kær måde. "hvad er der med dig og tror jeg er så sart" pev hun og så på ham, og lod en finger køre i cirkler på hans bryst kasse mens hun så på ham med søde øjne. hun hade jo en fornemmelse af hvad det mund kunne vær for nogle ideer han hade, hun var jo ikke dum og hun vist alle mænd hade en mørk krog bagerst i hovedet hvor lumske ideer poppe op, og selv om hun hade en ide om hvad han tænkt på ville hun nu stadig vide det, at hun lige frem var søde når hun tikke fik hende til og rødme en del "nu du fjolle" sag hun og så på ham igen og kørt forsat fingerne rundt i cirkler på hans bryst, "må jeg ikke nok få bare en af tingen og vide be om? skal nok lade vær med at tænke ondt om dig bag efter" hun så på ham og for giv ham lidt igen tog hun hans ene hånd og placer lige ud i siden ved det ene bryst så han faktisk bare skulle rykke hånden få millimeter til den ene siden for at have hånden helt på bryste. hun smile drillen og så på ham "vis du siger det får du lov og rør" sag hun med en kæk stemme og et letter frækt/drillene smil på læberne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 15, 2014 19:19:16 GMT 1
Dafnir kunne nu godt lide at drille hende, også selvom han nu var bange for at hun tog det hele som en fornærmelse, dersom han faktisk endte med at fortælle hende det, og det var slet ikke noget som han ønskede, da han jo igen ikke ønskede at ødelægge noget som helst af det. De grønne øjne søgte til hendes skikkelse, som han betragtede sig af, med en tydelig alvorlig mine, dog med det drilske skær så tydeligt at spore i hans øjne lige så. ”Jamen tænk hvis de smukke ører nu også faldt af!” sagde han med et grin. At hun selv berørte ham, havde han slet ikke noget imod, for han kunne virkelig godt lide det. Det var bestemt ikke første gang, at han blev kaldt for fjollet, så det var så sandelig heller ikke noget, som han tog så tungt igen, hvis han selv skulle sige det. Selv ærligt, havde han ikke noget imod det. Han blev dog liggende under hende, hvor han vendte blikket mod hende, da hun tog hans hånd og førte den så tæt på brystet, at han næsten kunne røre ved det. Hans hjerte begyndte fast at banke mod hans bryst.. Han havde aldrig gjort det før.. Ja, her var han jo faktisk ganske ny.. og han ville jo gerne! Han bed tænderne svagt sammen, også selvom det bestemt ikke var ment som et tegn på ubehag eller noget lignende. ”Du har været sammen med en mand før, Adeline.. Du burde godt kunne tiltænke dig hvad det var jeg mente,” sagde han blot, og en kende forsigtigt. Igen ville han slet ikke have at hun skulle dømme ham på det.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 18, 2014 22:01:17 GMT 1
hun så på ham og lo bare en smule "min øre kan da ikke bare sådan falde af fjolle hoved" hun grine en smule og så på ham og smile bare til ham, han var nu en være fjolle hoved men det var nu bare noget som hun jo godt kunne lig ved ham. hun så på ham som hun hade lagt hans hånd så tæt ved bryste at han bed sig i læben, og han så sag hun jo nok viste hvad han hade i tankerne. hun smile og så på ham, "du har ret.. jeg ved hvad tanker det er.. og dem er der ingen forkerte i at have.. for jeg har dem selv lig nu" hun rødme en smule og så på ham, ja hun hade temmelig lumer tanker i sit lille hoved lige nu men for katten hun hade også levet længe uden en mand, og dafnir virke bare.. bare.. helt rigtig et sted selv om hun jo knap nok kendt manden. men hun følt at så bare at det var okay hun hade de tanker omkring ham, og hende selv. hun så på ham som hun blot blev sidene og kunne mærke hans hånd lige ved bryste, hun bed sig selv svagt i læben men ikke så man kunne se det. han måtte jo gerne rør men hun hade jo ikke sagt han måtte så hun regne ikke med han gjord det med minder hun sag okay for det, "du må godt rør" sag hun stille og så ham ind i øjne mens hun sad ganske stille på ham, hun hade et glimt i øjet men det var fordi hendes lumske mande tanker banke på inde i hovedet og prøve at flippe helt fri men hun holdt dem dog lidt nede for hun ville ikke overskride dafnirs grænser og risiker han kom til og hade hende for det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 20, 2014 11:15:37 GMT 1
Dafnir kunne ikke lade være med at smile for sig selv, for han havde det virkelig hyggeligt og sjovt.. Det var ikke ofte, at han oplevede at han kunne det. Ikke på denne her måde. ”Hvordan ved du det med sikkerhed?” spurgte han drillende. Selv nu hvor hun holdt hans hånd lige udenfor hendes bryst, så måtte han virkelig modstå fristelsen til at begynde at røre ved det, for det var det som han havde mest lyst til! Hun havde været sammen med en mand før, så hun vidste nok også hvilke tanker en mand gjorde sig, når de endelig fik muligheden for det. Han nikkede til hendes ord… også selvom han endte med at stirre mere på hende ved hendes ord. Hun gjorde sig de samme tanker? En vis varme skyllede direkte over ham ved de tanker, og hans hjerte begyndte for alvor at hamre mod hans bryst. Ikke noget som han nogensinde havde oplevet tidligere.. Men han kunne lide det. ”Du… gør dig de samme tanker?” spurgte han. Mest for at være sikker på, at han forstod det hele helt korrekt. At hun så gav ham lov til at røre ved hende, fik ham til at smile. Det var en af de første gange, at han kom i kontakt med en kvindes blottede bryst.. Og han kunne lide følelsen af det. Han strøg sin tommel forsigtigt henover hendes varme hud.. Det føles virkelig, virkelig rart at være så tæt på en kvinde, og selv ham påvirkede det jo. Og han kunne uden tvivl rigtig godt lide det.
|
|