0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 6, 2014 20:18:58 GMT 1
Dafnir havde ærlig talt slet ikke set at Adeline sad på sengekanten på hans værelse. Han var træt, og det havde uden tvivl været nogen hårde timer på arbejde.. Det var først da hun endte med at åbne munden, at det gik op for ham, at han ikke var alene på værelset. ”Woah!” endte han, hvor han næsten hoppede på stedet. Han vendte sig direkte mod hendes skikkelse endnu en gang, da det gik op for ham, at hun sad der på hans sengekant, og det var jo ikke fordi at han havde noget imod det. Det var bare ikke noget, som han lige havde været forberedt på. Han endte med at slå ud i en latter i stedet for, hvor han rystede på hovedet af sig selv. Han stod der i undertøj og møgbeskidt.. Det var jo slet ikke sådan, at han ønskede at hun skulle se ham. ”Jeg vidste da slet ikke, at du allerede var kommet.. ” sagde han lettere forfjamsket, inden han kort strøg hånden over hans nakke. Ja, det var ikke noget som han havde noget imod som sådan.. Men han havde ikke forestillet sig det! ”Nyder du synet..?” spurgte han med et drilsk smil på læben. Han var træt.. men det bad, var han altså nødt til at komme igennem først.
|
|
Engel
Urtekyndig på Castle of Light
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 6, 2014 20:43:21 GMT 1
adeline ad og holdt sig lidt for øjne, men titte ud mellem fingerne og så på ham som han hoppe og der efter begyndt og grine. var det her sjovt? tja det var vel lidt sjovt, hun små lo selv og så på ham "ja da kan ikke gør for jeg kom her før dig" hun så på ham. og kunne da ikke lade vær med at kigge op og ned af ham som han spurt om hun nød synet "jeg ville lyve vis jeg sag jeg ikke nød det.. men ville nyde det mere vis jeg så resten" sag hun drillene og så på ham og flytte hænderne for ansigt og lag dem ved bryste i steden for. hun så på ham og kunne se han var træt, "du ser træt ud.. og beskidt du må heller komme i bad inden du falder i søvne mens du står der.. skal jeg komme og vaske dig?" hun smile drillene og så på ham, der var dog en alvor i hendes øjne for hun skulle da nok skruppe ham vis han ville have det, hun så roligt på ham og kunne altså ikke lade vær at kigge, "øhm er den her trøje for kort? vil ikke have du syntes jeg er for lidt påklædt " hun så på ham og satte sig på knæ så han kunne se toppen der kun gik til midt på maven og sad tæt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 6, 2014 21:02:31 GMT 1
Dafnir havde virkelig ikke set at Adeline havde siddet på hans sengekant, så ja, han var faktisk endt med at blive ganske godt overrasket, og han kunne ikke gøre for det! At han så slog ud i en latter efterfølgende, var egentlig kun for at ryste den overraskelse en smule af sig. Han rystede let på hovedet. ”Nej, det kan du jo ikke..” sagde han med et drilsk glimt i øjet. Selv kunne han jo se, at hun kunne lide, hvad hun så, og det var bestemt ikke fordi at han havde noget imod det som sådan.. Den måde hun var overfor ham på, kunne han godt lide.. den anerkendelse og bekræftelse som fulgte.. Det var uden tvivl noget af det bedste. Han lod hovedet søge let på sned. ”Åh, du får det jo til at lyde, som du føler dig snydt,” påpegede han morende, og blinkede let til hende. Han vendte blikket ind mod hans klædeskab. Det var jo ikke nogen hemmelighed, at han følte sig træt.. Arbejdet i staldene var præget af tunge og hårde løft, så han var øm, det var hårdt, og så var det jo heller ikke ligefrem fordi at man lugtede særlig godt, når man kom ud derfra igen. Han vendte sig mod hendes skikkelse. Selv sad hun der så fin og ren, hvilket uden tvivl kun var noget som fik ham til at smile for sig selv. ”Arbejdet i staldene er hårdt.. Det er tungt.. Jeg ville da ikke have noget imod du skrubbede min ømme ryg.. Så kan jo du jo lige så godt give en massage nu hvor du er i gang,” påpegede han drillende. At man viste sig uden en trævl på kroppen overfor hinanden var han vant til i badene.. Det var jo ikke ligefrem fordi at der var meget privatliv som en del af tjenestestaben. De gik jo i bad på skift.. nogen gange sammen, fordi det sparede på tiden. Selv det tøj som hun sad i.. afslørede en hel del! Smilet bredte sig tilfredst på hans læber. ”Spørger du efter min ærlige mening? Så er den for lang,” påpegede han og blinkede let til hende.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 6, 2014 21:23:06 GMT 1
hun så på ham og lo bare som han snakke om at hun lød som om hun følt sig snydt "jamen jeg bliver da også snydt! jeg ville da godt se hvad der gemmer sig bag stoffe der" sag hun drillene og så på ham, hun kunne godt forstå han var øm i kroppen for hun viste stald arbejde var hårdt hun hade hjulpe der nede en gang tilbage i sit tidliger liv "åh lille ven da så må jeg heller masser dig og vaske dig bag øren" hun smile og så på ham, hun så på ham som han kommenter at trøjen var for lang hun fnise og så på ham. "kan da godt smide den.. men så bliver det først efter dit bad" hun blinke til ham og kom ud af sengen og gik hen til ham, hun kunne se han var beskidt og lugte af hest men hun hade lugte være ting ind heste. hun så roligt på ham og gennem så af sted i bad, og fuldt ganske roligt med ham ind og lod ham komme i vandet og prøve at lade vær med at kigge, da han kom i vandet fandt hun en svamp og begyndt at vaske ham over ryggen først og nakken, i blide faste bevægelser lidt i massage bevægelser, hun forsatte med at vaske ham til ryggen var ren og lod ham så vaske resten for hun kunne ikke nå med minder hun selv hoppe i vandet og hun hade jo været i bad, og det kunne ses for hendes hår var stadig fugtig, hun masser der for i steden for hans skulder og hygge sig bare.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 7, 2014 8:59:41 GMT 1
Dafnir blinkede til hende. Selv kunne han jo heller ikke ligefrem lade være, når det nu endelig var. Han grinede let. Han vidste at han var en mand med udstyr at være stolt af.. selvom det nu heller ikke var noget, som man så særlig ofte til, kunne man jo sige. ”Nåååh.. Så er det jo ikke bare mig som er nysgerrig,” påpegede han med en tydeligt drillende stemme, da han blinkede til hende. At hun så derimod gerne ville gøre det ved ham, havde han faktisk ikke noget imod, hvis han selv skulle sige det. Ryggen kunne være svær at skrubbe ren selv, og nu hvor han havde været igennem de tunge løft og det faktisk hårde fysiske arbejde, så kunne han så sandelig godt mærke det på sin egen krop. Han himlede let med øjnene. ”I så fald.. så vil jeg se frem til det,” påpegede han med en tydeligt drillende mine, da han igen blinkede til hende. Selv søgte han glædeligt ud på badeværelset. Det var sent, så de havde det for dem selv, hvilket selvfølgelig passede ham selv ganske udmærket, hvis han selv skulle sige det. Han smed glædeligt tøjet og fik fyldt karet op, hvor han satte sig. Alene det at komme ned at sidde i vand og bare.. slappe af, fik det dæmpede og tilfredse suk til at bryde hans læber. Som hun begyndte at skrubbe ham ren, flyttede han sig, så hun kunne komme ordentlig til. Han vaskede sig foran og ned af benene, også selvom det var hendes massage, som hurtigt fik ham til at stoppe. ”A-av..” endte han mere.. overrasket over, at det faktisk gjorde så ondt.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 7, 2014 10:08:37 GMT 1
adeline hade bare grine af han lige frem så frem til hun skulle smide trøjen for hun troede stadig de drille hinanden og lave sjove, selv om hun enlig ikke hade noget i mod og smide den vis han ville se selv om det nok ville blive en smule sært. hun masser hans skulder først, hun kunne tydelig mærke hans ryk var Anspænt tydelig efter han hade arbejde så meget, at han sag av fik hende til at prøve at masser blider "er du okay? du har virkelig mange anespændinger.. er det længe siden du har fået løsne musklerne ?" hun forsatte roligt ved skulderne og der efter nakken og ned af ryggen, hun kunne dog ikke dy sig og nyde og rør ved ham for det føltes et sted godt. hun forsatte stille og roligt, hun hade altid være godt til at masser hun hade jo øve sig på oliver som lille og damon når han da enlig var hjemme. hun så roligt på dafnir og der efter ned af sig, trøjen var bleven våd vær gang hun hade læne sig op mod hans ryg "ih nu min trøje våd! din skyld" sag hun drillene og sprøjte vand på ham med den ene hånd og blev sidene på knæ om bag ham så han ikke kunne få fat i hende så let.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 7, 2014 13:29:24 GMT 1
I det store og hele, så ville Dafnir virkelig ikke have noget imod at se hende uden en trævl på kroppen, også selvom han faktisk tog det hele stille og roligt.. han ville jo heller ikke ligefrem tvinge hende til noget.. Hun satte varme følelser i ham, og det var uden tvivl en virkelig rar fornemmelse, men det var nu bare sådan at det måtte være. Han trak vejret dybt og lukkede øjnene. Det spændte virkelig i hans skuldre, da hun begyndte at massere ham, for han var jo slet ikke vant til at nogen skulle tage hånd om ham på den måde! Han havde ikke nogen kvinde i sin omgangskreds, som kunne gør den slags for og med ham. ”Det er ikke ligefrem… noget som man kan gøre selv, så.. jeg tror ikke jeg har fået ordnet op i dem.. nogensinde,” endte han tydeligt mere sammenbidt, end det som han havde gjort til nu, for han kunne jo ikke ligefrem gøre noget ved det. Uanset hvad, så fandt han det rart.. virkelig rart, at mærke hende hænder over hans kro p på den måde. At hun blev våd af det, fik ham kun til at smile, og først grine, da hun valgte at kommentere det. Han slog ud i en latter og vendte sig mod hende. ”Hey! Det er da ikke min skyld, at du ikke kan holde nallerne… eller kroppen væk fra mig!” sagde han morende, inden han vendte sig, kun for at sprøjte vand på hende igen. Han kunne jo heller ikke ligefrem lade være!
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 7, 2014 13:40:54 GMT 1
adeline forsatte med at masser hans skulder, og ryg som bare var så anspændt og fyldt med små muskel knuder. hun så på ham som han fortalt han aldrig hade fået musklerne ordne "ååh lille ven da.. så må jeg heller komme og masser dig lidt ofter så vi kan få bugt med de slemme spændinger" hun så på ham og forsatte med at masser til han brød ud i latter og vente sig mod hende, hun rødme svagt og så på ham "ikke mind skyld du pæn! det din egen skyld at man får lyst til og rør lidt" hun smile svagt og så på ham som han sprøjte på hende, hun vine og så på ham hvor hun så tog svampen der var i vandet og vred vandt ud af den lige ned i hovedet på ham, "skal du sprøjt på mig din lille hvalp" grine hun og nappe ham lidt i skulderne mens hun forsatte med at masser ham for hun kunne mærke det ville kræve hende en del arbejde og nogle et par timer for at komme til bunds i dem, så hun måtte nok dele massage turen op så hun kunne få bugt med dem over længer tid for hun var for træt til at tage det hele lige med det samme.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 7, 2014 14:34:29 GMT 1
Dafnir var virkelig anspændt, og nu hvor hun for alvor tog fat i de ellers så ømme muskler, for det gjorde faktisk ondt, og han kunne mærke det! Han bed tænderne sammen, inden han tydeligt spændte i kroppen igen, da hun igen fik fat i en øm muskel. ”Jeg ville bestemt ikke have noget… i-imod det, Adeline.. Det er først nu det går op for mig, hvor.. anspændt jeg egentlig er..” Nu hvor hun tog fat i ham, så kunne han så sandelig godt mærke det, og det var noget som han faktisk havde det.. svært ved i den anden ende. Hans hjerte hamrede mod hans bryst og uden stop.. Det var nærheden af det hele.. og han kunne ikke undgå at bide sig mærke i hvad det gjorde af ham, og hvilken effekt det havde på ham selv.. Han nød det jo. Han grinede og plaskede på hende. ”Jeg vidste det.. du kan lide hvad du ser!” sagde han morende, inden han igen plaskede hende til med vand. At hun så tog fat om hans muskler igen, fik ham til at spænde i hele kroppen, for han var virkelig øm, og han var hård som sten, og det kunne han jo ikke ligefrem gøre noget ved! Han klemte øjnene let sammen og bed tænderne mere fast sammen. ”Hvalp..? Kaldte du mig for en hvalp..?” spurgte han drillende, inden han igen lod hænderne falde. Det var måske nemmere at massere inde i sengen når han faktisk lå ned.. men igen, så var han heller ikke ude på noget.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 7, 2014 15:14:17 GMT 1
adeline så på ham som han sprøjte vand på hende igen! "nu du ikke sød nu min trøje jo helt våd så kan jeg jo ikke sove i den" hun så på ham og masser vider, hun kunne høre han hade ondt når han talt og at han spændt i hele kroppen når hun masser ham "du nød til og slappe af når jeg masser ellers bliver spændingerne være og så virker massagen slet ikke" påpege hun og så på ham. at han så drille hende med hun nød det hun så kigge hun bare på ham med hunde øjne "ikke min skyld jeg syntes du en sød fyr med en pæn krop! det din egen skyld!" sag hun med en letter drillene under tone. hun forsatte lidt og så der efter på ham "tror det beder vi forsætter inde i sengen så du kan ligge ned og skrig i en pude når smerten er for slem" hun så på ham og nusse hans kind en smule med en finger før hun rejste sig og for sjov kigge ned i badekart "ah ser ikke ud til at vær så meget spændene der nede" sag hun drillen og så ned på ham og hade hænderne på sin lår og stod længe ind over ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 7, 2014 16:12:48 GMT 1
Det var slet ikke fordi at Dafnir gjorde hende våd bevidst, for det gjorde han faktisk ikke. I det store og hele, så ønskede han jo egentlig bare at.. lette stemningen lidt, også selvom det var noget som hun uden tvivl klarede på egen hånd. Han bed tænderne sammen, som hun igen tog fat om en øm muskel. At man kunne være så øm, var noget som stadig kunne overraske ham selv en hel del! ”Se, det giver mig jo bare en grund til at tage den af dig i aften, ikke sandt?” pointerede han med en morende stemme. Han forsøgte virkelig at slappe af, nu hvor hun tog fat om musklerne, selvom det bestemt heller ikke var nemt! Uanset hvad, så havde han slet ikke forestillet sig, at det var en som hende, han ville ønske at tilbringe så meget tid med, men han kunne ikke lade være med at nyde det.. han nød det virkelig! ”Det er virkelig ikke nemt.. .jeg prøver faktisk,” endte han lettere sammenbidt. At det ville være nemmere inde i sengen, forundrede ham nu heller ikke, hvor han let himlede med øjnene. Han var en mand, så han ville ikke ligge og bide i puderne! ”Tror du ikke at jeg kan holde til det?” spurgte han morende, inden han vendte sig mod hende. Han tog fat om kanten af karret, for at tvinge sig op at stå. Vandet løb af ham, idet han steppede ud, dog uden noget at gemme sig bag.. før han fik fat i et håndklæde, som han lige kastede om sit liv. ”Vandet var også ved at blive en smule.. koldt,” sagde han. Blot en undskyldning for at komme op.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 7, 2014 16:44:23 GMT 1
adeline så på ham som hun forsatte med at masser ham ind til han valgt og stå op af badet, hvor hun ikke kunne lade vær med at se på ham og fik gode røde kinder af at se på ham. også selv da han fik håndklædt om sig, hun små lo bare af han nu hade en grund til at tage den af hende, "haha sikker på du tør få den af mig? jeg vil se det før jeg tror det" hun så på ham og kom roligt op og stå og kunne virkelig mærke trøjen klæber sig til hende forskellig steder hvor vandet hade ramt hende. at han så spurt om hun troede han ikke kunne klar massagen inde i sengen fik hende til og smile drillene "nej jeg tror ikke du kan klar det! tror du begynder og pive som en lille hund" hun grine og smile bare sødt og så på ham, som han klage over vandet var ved at blive koldt "nååå stakkels dig så må jeg heller varme dig " hun smile drillene og så på ham før hun smutte tilbage til hans værelse og kravle op i sengen og satte sig bare og pænt vente på han kom op i sengen så hun kunne masser ham helt igennem.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 7, 2014 16:59:02 GMT 1
Dafnir kom langt om længe op af vandet, og tog fat om håndklædet, som han tvang omkring sit liv, inden han vendte sig mod hende. Selvom han ikke havde noget at skjule, så var han jo heller ikke ligefrem ude på at gøre noget forkert.. han ville ikke gøre noget, som kunne ødelægge det hele igen! Overhovedet ikke! ”Udfordringen er hermed accepteret.. Du vil hurtigt finde ud af, at du har taget fejl af mig,” påpegede han morende. Selvom han måske kunne fremstå ganske uskyldig, så var det jo ikke fordi at han var så uskyldig igen, som han jo ellers gerne ville have været. Han himlede med øjnene. At hun ikke troede på, at han kunne holde til det, var uden tvivl noget, som måtte more ham. Og han havde ikke noget imod det som sådan. Han kunne godt lide, at han kunne være sig selv. Tungen strøg han kort over sine læber, inden han lod de grønne øjne falde til hendes skikkelse igen. ”Jeg piber ikke, hvis det er hvad du tror.. Jeg er jo en stor og stolt mand med min manddom at passe på, ikke sandt?” Han lod hende rende i forvejen, hvor han roligt fulgte efter. Lige nu, følte han uden tvivl også at han var mere ren end hvad han havde været længe, og det glædede ham uden tvivl også. Han kom hen til sit klædeskab, hvor han hurtigt fandt noget, som han kunne tage på fra livet og ned, bare for at dække sig lidt. Først der vendte han sig mod hende igen. ”Den der massage der.. er det stadig et gyldigt tilbud?” spurgte han med en varm røst.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 7, 2014 17:17:16 GMT 1
adeline så på ham som hun sad der i sengen "og den manddom du skal passe på er måske nede i de bukser der? hmm?" hun smile drillene og så på ham og smile bare blidt, at han hade tage tøj på igen ærve hende en smule for hun ville nu godt se lidt mere men hun holdt det dog for sig selv. hun sad roligt og så på ham og nikke til hans spørgsmål "ja da kom du her så får jeg masser de muskler lidt på plads" hun så på ham og vente på hans kom hen og lage sig i sengen inden hun kravle over ham og satte sig på hans bagdel og smile "er jeg tung?" spurt hun som hun begyndt at masser ham ned langs ryggen og ud i siderne og op over skulderne i et helt bestemt mønster hun nød og rør ham og hun hade virkelig svært ved ikke og nyde det måske bare en tand for meget. hun så på ham og masser ham i lidt tid "hvordan følelse det?" spurt hun ud for and hans øre og så på ham mens hun lå direkte oven på ham og hade armen på vær sin side af hans hoved, og hade hovedet over den ene af hans skulder.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 7, 2014 17:30:58 GMT 1
Dafnir sendte Adeline et smil. Han tog tøj på, udelukkende for at påvise, at han ikke gjorde tingene, for at sætte de forkerte tanker i billedet, men fordi at han oprigtigt ønskede at nyde den tid med hende, når det nu endelig var, at han havde tiden til det. Han himlede med øjnene. ”Bare fordi at du kunne lide at kigge på ham.. Hmm..?” Han hævede sigende det ene bryn og lagde armene over kors. At hun gerne ville give ham den massage, ville han bestemt ikke sige nej til, for så kunne det jo faktisk være, at han kunne sove ordentligt, og uden at skulle ligge der stiv som et bræt. ”Det vil jeg værdsætte,” sagde han med en ærlig stemme, inden han lagde sig på sengen, hvor hun så endte med at tage pladsen over ham. Han smilede let og rystede på hovedet. Hun var bestemt ikke tung. Han havde i den grad oplevet det, som var værre end det der. ”Slet ikke,” lovede han med en ærlig stemme. Som hun tog fat om hans muskler, forsøgte han virkelig for alt i verden, ikke at ende med at spænde, men han kunne jo godt mærke det! Han bed tænderne svagt sammen.. Efter noget tid, var det langt nemmere for ham at slappe af. Han peb ikke ned i sengetøjet! Han var en mand, og det skulle han jo så også bevise for hende! ”Det hjælper.. det er skønt,” svarede han denne gang langt mere afslappet, end hvad han havde været til nu. Uden tvivl noget af det bedste som han længe havde oplevet! At hun så lå halvvejs lænet nedover ham, bed han sig ikke fast i.. Kun at hans eget hjerte hamrede mod hans bryst. Det var rart at være så tæt på hende.
|
|