Engel
Urtekyndig på Castle of Light
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 7, 2014 18:10:17 GMT 1
adeline smile og så på ham, "det var godt vi skal jo gerne have du er knap så anspændt i din lille krop" hun så på ham og smile og forsatte med at masser ham, at han så påstod hun bare godt kunne lig og se på hans manddom rødme hun og nappe ham lidt i skulderne "det nu mere ham som han sider fast på jeg kan lig og se på" hun så på ham og forsatte med at masser ham, hun kunne godt mærke han kæmpe for ikke at spænde yderliger i kroppen men det var virkelig svært for ham og det kunne hun godt forstå men hun forsatte med at arbejde med hans muskler til hendes hænder begyndt og være trætte "så nu skal min hænder have en pause må heller give dig en tur i morgen også så vi kan komme ind nu mere i dybt med de muller der" hun så på ham og lage sig oven på hans ryg og nusse ham i håret og nusse næsen mod hans nakke og nød rigtig meget og bare nød og ligge der oven på ham, hun så på ham og lå der og nusse ham lidt inden hun drillen spurte "nå var det noget med min trøje der skulle af eller skal jeg bare tage det som du en kylling og jeg så snupper en trøje fra dit skab og sover i?" spurt hun drillene og lå stadig på ham, selv om han nemt ville kunne vælt hende af ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 7, 2014 18:29:04 GMT 1
Hvor lang tid Dafnir egentlig lå der, havde han ikke nogen anelse om, men han måtte jo alligevel erkende, at det føles rigtig rart at ligge der sammen med hende. At hun tog fat om de ømme muskler, kunne han dog derimod godt mærke, selvom det nu heller ikke var noget som gjorde ham yderligere end det. Han bed tænderne mere sammen når hun ramte helt rigtigt. ”Av for..!” Han bed resten i sig. Så lang tid at hun kunne lide at kigge på ham, så ville han bestemt heller ikke brokke sig. Det gjorde ham faktisk.. glad. Han smilede let for sig selv. ”Jeg vidste det… jeg er jo en uimodståelig mand,” påpegede han med en tydeligt drillende stemme, for det morede ham da uden tvivl. At hendes hænder skulle have en pause, ville han nu heller ikke sige noget til. Han rullede forsigtigt med skuldrene, også selvom han blev liggende under hende. ”Vi skulle jo nødigt have, at du kom til skade med de gode fingre.. Du er virkelig god til det,” fortalte han med en ærlig stemme, inden han vendte blikket op i retningen af hende. I det store og hele, så ville det egentlig bare betyde meget for ham at.. tilbringe den tid sammen med hende. Hendes trøje.. eller hvad man skulle kalde det, tænkte han ikke på, før hun selv valgte at bringe den på banen, hvor han ikke kunne lade være med at grine lidt for sig selv. ”Eller er det bare fordi at du vil have, at jeg skal tage den af..” Han rullede så hun ville være tvunget til at tage pladsen i sengen, hvor han vendte sig, så han kunne kigge på hende. Han sendte hende et drilsk smil.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 7, 2014 18:46:32 GMT 1
adeline lå bare der på ham og nød rigtig meget og ligge der på hans varm ryg, med armen på vær sin side af hans hoved. hun lo bare af ham som han igen påstod han var en uimodståelig mand, "jeg har vist heller aldrig sagt du ikke var" hun så på ham og nusse ham bare i håret og nød det rigtig meget, hun nød at brug tid sammen med ham for han gjorde hende glad og fik hende til at grine stort set hele tiden. hun så på ham som han fik hende til at rulle ned i sengen, hun lande på ryggen og så på ham, "hey jeg lå lige så godt" pev hun og så på ham som trøjen igen var krøben op "hey det var dig selv der tog udfordring op.. men kan da godt sov i en våd trøje men så må du tage ansvar vis jeg bliver syg" hun smile drillene og trykke ham på næsen og lå bare med den ene arm over hoved og den anden der lig nu trykke ham på næsen inden hun lag den ned i sengen og lå bare og så på ham og studer hans ansigt, mens hun nød og ligge der i sengen ved ham hvor de kun lig kunne vær i begge to.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 7, 2014 19:08:34 GMT 1
Dafnir havde det virkelig godt omkring Adeline, og selvom han måske kun lige var ved at lære hende at kende.. så var det jo lige før, det føles, som han havde kendt hende i en mindre evighed, og den tanke var især noget, som han virkelig godt kunne lide. Han smilede let for sig selv, inden han skævede op mod hende. ”Det er kun fordi, at jeg ved, at jeg er det,” pointerede han med en sigende mine. Han blinkede let til hende. Det var bestemt ikke fordi, at han ikke havde noget imod det, for han kunne uden tvivl rigtig godt lide, at have hende så tæt på sig, og omkring sig. Det var slet ikke det. Han rullede forsigtigt, for at få hende af sig, så hun kunne ligge ved hans side. Udfordringen havde han bestemt ikke glemt! ”Jeg kan jo ikke få noget af dig, når du ligger ovenpå mig,” påpegede han med en morende stemme, idet han igen let blinkede til hende. Han lod hovedet hvile i hans hånd. Han ville jo heller ikke have at hun skulle blive syg, så måtte de jo hellere få hende ud af de klæder, som hun nu måtte befinde sig i, så det ikke kom til at ske! ”Og hvis du bliver syg.. så er jeg nødt til at tage fri fra arbejde for at passe på dig.. vi kan jo ikke have du skal blive syg.. hvem skal så give mig massage?” spurgte han drillende. Hånden lagde han forsigtigt mod hendes side. Han ville jo heller ikke forhaste sig og nærmest rive tøjet af hende. Det var han jo slet ikke ude på!
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 7, 2014 19:36:00 GMT 1
adeline lo bare som han var så selvsikker omkring hans udsende, "det godt du er så selvsikker omkring dit skønne yder... men jeg syntes nu du meget skønner inden i" hun så på ham og nusse hans næse tip med fingerne mens hun bare lå og så på ham, hun lo bare og så på ham "jamen jeg ligger jo ikke på dig længer på dig du har jo så fint vælt mig ned" hun så på ham som han lag hånden på hendes side, hun lå roligt og så på ham. hun følt sig enlig tryg ved at han hade hånd på hende, det virke ikke forkert eller ubehageligt hun fik faktisk en slags kriblen i maven en følelse hun ikke hade haft længe! hun så roligt på ham som han sag det ikke due hun blev syg, for så mangle han en til at masser ham. "ååh det kan vi jo ikke have" sag hun drillene med en lidt baby agtig stemme, "vil du så passe mig vis jeg blev syg? " hun så på ham og lod fingerne glide fra næsen og ned og nusse hans kind i steden for. mens hun lå og kigge på ham, for selv om de lå der og nusse og hygge og kun knap nok hade mødes så følt hun et sted de hade kendt hinanden i evigheder hvilke gjorde hun bare følt sig ind nu mere tryg ved det hele, hun lod ham om at styr hvordan og hvor hurtig trøjen skulle af vis han da altså tur for hun hade intet og skjule for hun hade jo en normal krop, der var ikke rigtig nogle ting der ud over et ar på det højre bryst lig under hvor bryste flød i et med rasten af
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 7, 2014 20:20:20 GMT 1
Det var jo lige før Dafnir følte, at han havde kendt Adeline i en mindre evighed, selvom han vidste, at det jo faktisk kun løb op i et mindre døgn, at det var. Ikke fordi at det gjorde ham noget.. At hun så kommenterede hans skønhed indvendig, var noget som kun fik smilet til at brede sig på hans læber, for det var uden tvivl en tanke og fornemmelse, som han rigtigt godt kunne lide. Det var noget som betød rigtig meget for ham i hvert fald. ”Så lang tid, at det er noget, som du kan holde ud at være i nærheden af, så har jeg intet at brokke mig over,” sagde han med en ganske stilfærdig mine. Han sendte hende et varmt smil. Han kunne jo heller ikke ligefrem lade være med det, nu hvor hun endelig lå der. ”Jeg vil da hellere have, at du ligger ved siden af mig, end at du skal ligge ovenpå mig.. Der kan jeg jo heller ikke se dit smukke ansigt,” påpegede han sigende. Selv havde han aldrig haft det sådan her omkring en kvinde før, og det var uden tvivl også noget som han kunne mærke.. Det var nyt.. fremmed.. men et sted også uden tvivl behageligt. Han vendte blikket roligt mod hendes skikkelse. Hendes strøg mod hans kind, fik det til at sitre voldsomt i hans krop. Han lukkede øjnene ganske let, inden han vendte blikket mod hende igen. ”Selvfølgelig vil jeg det,” lovede han. Han ville jo ikke have, at hun skulle ligge og blive syg.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 7, 2014 20:52:21 GMT 1
adeline så på ham som han lå der og så på hende og snakke med hende, det var nu rigtig hyggeligt. "hvorfor skulle jeg ikke kunne holde dig ud? du jo en super sød fyr med et god udsende der ikke meget og klage over der" hun smile drillen men blidt på samme tid. hun så på ham og nusse bare hans kind blidt mens hun bare så på ham. hun rødme en smule da han sag hendes ansigt var smukt, hun så på ham "jeg kan også bedst lig og ligge og se på dig ind at ligge på dig.. med minder jeg skal masser dig så kan jeg godt lig og ligge øverst" hun fnise og så bare på ham, at vide han ville passe hende vis hun blev syg var rart for det var altid rart med en der ville passe en, det hade hun gjort ved oliver som barn og ham da han var teen og når hun var syg. "det sødt af dig dafnir jeg skal også nok passe dig vis du bliver syg en dag" hun så på ham og smile blidt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 8, 2014 12:49:35 GMT 1
Dafnir lagde kun mærke til den varme som bredte sig i hans krop, for han kunne så tydeligt mærke det. Det var rart med noget anerkendelse og noget bekræftelse, for det eneste som han oplevede i det øjemed, var når hans mor skænkede det til ham. For ham betød det bare meget at høre en anden sige sådan noget. Han vendte blikket stille mod hendes skikkelse, også selvom hans blik bar præg af en tydelig varme. ”Man skulle næsten tro at du kunne lide mig,” påpegede han med en tydeligt drillende stemme. Så lang tid, at det barnlige jeg ikke var noget som plagede hende, så var han så sandelig heller ikke den som skulle brokke sig.. Slet ikke, og det vidste han godt. Han sendte hende et smil. ”Når du endelig masserer mig, så skal du da glædeligt få lov til at sidde ovenpå,” sagde han med et let morende smil på læben. Det glædede ham selvfølgelig at hun gerne ville være sådan sammen med ham, også selvom.. hun behøvede skam slet ikke at massere ham altid! Han lod hånden hvile roligt mod hendes hofte, og med et stille smil på læben, for han kunne jo heller ikke ligefrem lægge skjul på det mere. ”Hvis den dag vil komme, så ved jeg allerede nu, at jeg vil være i gode hænder,” sagde han roligt. Hånden førte han roligt til hendes mave. Han havde stadig den udfordring i hovedet, og derfor vidste han jo godt, at hun ikke ville lade den gå.. Han skulle nok få den bluse af hende.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 8, 2014 16:17:43 GMT 1
adeline så på ham og nusse bare hans kind med fingerne mens hun lå og kigge på ham, hun små lo af ham og så på ham "har jeg måske sagt jeg ikke kunne lig dig?" spurt hun så ganske roligt og med et lille drillene smile, mens hun strøg ham over kinden og lå bar og hygge sig, hun nød den tid hun hade brugt sammen med ham, hun hade jo nydt det og han sprede sådan glæde og varm i hende, som hun ikke hade oplevet før heller ikke den gang hun var sammen med damon, ikke på samme måde. hun lo lidt og så på ham, "om du så ikke hade givet mig lov til at være øverst så hade jeg stadig sat mig oven på dig" sag hun drillene og trykke ham igen på næsen inden hun lod hånden stryg ham over kinden igen, men nu lod hun også hånden stryge hans hals en smule, hun smile bare og så ganske roligt på ham, hun mærke hans hånd gik fra hoften og op på det blød mave skind hun hade, hun lå helt stille og hade stadig den kribleene fornemmelse i maven af hans hånd rørt hende lige der, eller faktisk var den bleven stærkere ind før. hun hade enlig ikke regne med han ville gennemfør udfordringen hun var ikke sikker på han tur for hun vist jo hvor meget det betød at de hade et godt forhold til hinanden og det her kunne jo virke forkert i hans øjne, selv om hun selv syntes det var okay for hun kunne jo lige ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 9, 2014 21:44:07 GMT 1
Dafnir ønskede slet ikke at ødelægge noget som helst, og det var jo faktisk det, som han var mest bange for i denne her situation. Hans grønne øjne hvilede roligt på hendes skikkelse. Selvom de måske kun havde kendt hinanden igennem det sidste døgn, så var det skam ikke noget, som gjorde ham noget, for han følte virkelig at han havde kendt hinanden i en mindre evighed, og det var virkelig ikke noget, som han havde noget imod i den anden ende. Tungen strøg han let over sine læber, og med et smil på læben. ”Det har du ikke.. Heldigvis..” sagde han med en rolig stemme. Hendes strøg mod hans kind, fik ham til at lukke øjnene, også selvom hendes strøg videre over hans hals, satte en tydelig sitren i hans krop og sind, for det kunne han godt mærke. Hans røde farve i kinderne tog kun for alvor til, uden at han egentlig kunne gøre noget ved det i den anden ende. Hånden lagde han videre mod hendes mave, som han strøg forsigtigt. Han havde skam stadig udfordringen i tankerne.. og han havde skam også tænkt sig at fuldføre den, hvilket der nu heller ikke ville herske nogen tvivl om. ”Det ved jeg.. Så godt føler jeg alligevel at jeg kender dig,” sagde han med en rolig stemme. Han lod hovedet søge let over i hans hånd, inden han rettede sig op. Han blinkede til hende og med et smil. Han forsøgte virkelig at gøre det rigtige.. og ikke ødelægge det hele i dag, som han havde gjort det sidst. ”Nuvel.. skal vi have den bluse af dig?” spurgte han lettere kækt.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 10, 2014 8:46:38 GMT 1
adeline lå bare og nusse hans kinder og hals og nød bare der og ligge og nusse ham og bare hygge og slappe af efter en gang arbejde, for ham hade jo arbejde hårdt og det hade hun kunne mærke da hun masser ham for han hade virkelig været anspændt plus han så træt ud. "så der jo heller ingen grund til bekymring vis jeg ikke har sagt andet vel" hun smile blidt og så roligt på ham, mens hun nød og mærke hans hånd på hendes mave, hun smile lidt ved synet af de røde kinder, han var nu sød når han rødme det var så sjælden man så mænd rødme det pleje jo at være kvinder som rødme. hun så på ham og smile, "det da godt du føler du kender mig " hun fnise og så på ham og nusse ham på halsen og slappe bare af. da han så sag om det var tid til trøjen skulle af lo hun og så på ham, "jamen så må du jo vis at du tør tage den af, men..? hvad skal du så have for det vis jeg tager fejle og du faktisk kan gør det hmmm?" hun så på ham og trykke ham på næsen og lod fingerne glid over hans læbe og ned af hagen og ned af halsen, bare for at drille ham en smule mens hun så roligt på ham med et drillene blik.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 12, 2014 15:12:49 GMT 1
Dafnir slappede virkelig af, nu hvor han igen måtte ligge der med Adeline. Det var næsten noget som han havde manglet igennem de timer som han havde været på arbejde, og ja, det havde uden tvivl været hårdt, men noget var han jo trods alt også nødt til at gøre, for at blive færdig i nogenlunde ordentlig tid, så han ikke skulle stå derude halve natten. Han sendte hende et smil. Sådan som hun rørte ved ham. ”Det har du selvfølgelig også ret i,” sagde han med en rolig stemme, idet han blot sendte hende et stille smil, også fordi at han ikke kunne få sig selv til andet. Han lod hånden roligt søge mod hendes mave, hvor han forsigtigt tog omkring toppen af blusen.. Ja, hvis man overhovedet kunne kalde det for en bluse, for selv det, var han virkelig meget i tvivl om, hvis han selv skulle sige det. ”Jamen det gør jeg.. Det føles virkelig, som har jeg kendt dig hele mit liv..” Det var egentlig en ganske forunderlig tanke, men det var nu alligevel sandt. Hans røde farve forsvandt dog ikke fra kinderne, som hun fortsatte med at kommentere det. Han opgav dog ikke dette, da han jo huskede udfordringen. ”Det kommer da an på hvad du har lyst til at give mig.. såsom.. et kys?” spurgte han med en drillende mine, da han heller ikke just gik rundt og forventede, at det var noget som hun ville give ham. Han satte sig en smule op, kun for at få den af hende. Han kunne nemlig ikke stå for den udfordring!
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 12, 2014 15:49:03 GMT 1
Adeline smile bare og så roligt på ham som han snakke, hun nød tiden de brugt sammen når de ikke var ude og arbejde. det hade faktisk vært hårdt at skulle arbejde og ikke bruge tiden med ham, men arbejde skulle jo gøres og sådan var det jo bare. at han følt han hade kendt hende hele live fik hende til og små fnis og rødme lidt "kan da også vær du har kendt mig så længe.. måske har jeg hjemsøgt din drømme og pille lidt ved dit lille hoved" hun smile drillen og blinke uskyldig med øjnene. hun så på ham og smile bare blidt og så på ham, "og måske har du være i min drømme og pille ved mit hoved, for har det på samme måde" hun smile blidt og fuldt ham roligt med øjnene som han satte sig op i sengen, og hans hånd gled op og tog i toppen, at han så gerne ville have et kys vis han kunne få toppen af hende fik hende til og rødme en smule hun kunne jo godt regne ud han nok mente et kys på munden, "okay vis du får toppen af får du et kys" hun så på ham som hun mærke han hev toppen op, hun rødme som hun mærke sin top glide op over det bar bryst og vider op over hendes hoved inden den røg helt af hende, hun så på ham som hun hade armen op over hovedet og nu kun lå i trusser, hun vist så godt at nu kunne han jo se hendes bryst plus nu skulle han have et kys også, så roligt lag hun armen om hans hals og hev ham lidt ned til sig, inden hun lukke øjne og lod sin læber kysse hans ganske ømt i et minuts tid inden hun slap og så på ham med de stor grå øjne. hun så på ham, og vente bare på at få sin dom for kysset "var det okay?" spurt hun stille og hade stadig armen om hans hals.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 13, 2014 8:06:18 GMT 1
Dafnir følte virkelig, at han havde kendt hende hele livet, og det var bestemt ikke fordi, at det var en tanke som han havde noget imod, for.. han kunne godt lide den. Det gjorde det trygt og behageligt for ham at være sammen med hende, og det faktum, at hun faktisk havde det på samme måde, gjorde det kun meget bedre, selv for ham, og det erkendte han da gerne. Han sendte hende et smil. Varmen bredte sig i det indre.. Han kunne lide det, og det føles behageligt.. Endda helt ud i fingerspidserne og ned i tæerne. Han kunne mærke det over det hele. ”Jeg ved ikke hvad det er, men det føles godt.. Jeg er.. tryg omkring dig, Adeline.. Og så håber jeg da virkelig ikke, at jeg skal ødelægge det hele igen,” sagde han med en rolig og ganske sigende mine, for det var da slet ikke noget, som han var ude på, hvis han selv skulle sige det. Alene den tanke om, at han faktisk skulle ødelægge det hele igen, var slet ikke en tanke som han kunne lide på nogen måde overhovedet. Det var skam ikke fordi at han direkte krævede at få et kys på læberne, men bare.. på kinden eller sådan noget, så havde han da været ganske tilfreds, hvis han selv skulle sige det. ”Det lyder som en fair deal for mig,” påpegede han med en morende stemme, idet han igen blinkede til hende. Toppen fik han fjernet og lagde den roligt ved siden af hende, hvorefter han roligt lagde sig ned igen. Bevidst forsøgte han ikke at kigge på hendes brystparti, men det var svært.. Han var jo trods alt en mand! At hun så kom hen til ham, lagde armene om hans nakke og gav ham et kys på læberne, fik en voldsom sitren til at skyde direkte igennem ham. Han gengældte det dog.. Selvom det var ganske forsigtigt. Hans hjerte hamrede mod hans bryst, han følte hvordan varmen skød direkte igennem ham, og hvor han næsten ærgrede sig, da hun trak sig. Han åbnede øjnene og så på hende igen. ”Fantastisk…” sagde han blot. Hvad skulle han ellers sige?
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 13, 2014 16:00:42 GMT 1
adeline så på ham og smile bare, "du ødelægger ingen ting bare rolig" hun smile og så på ham, hun var da glad for han følt sig tryg ved hende for det gjord da bare hun følt jeg mere tryg ved sig selv og det hun gjorde og vide han ikke følt sig utryg ved hende og risiker at han ville skubbe hende væk. hun så på ham og smile blidt "jeg føler mig også rigtig tryg ved dig dafnir" hun smile og så roligt på ham. da hun hade kysse ham så hun roligt på ham og hade røde kinder, hun hade virkelig nydt kysset og at han blot sag fantastisk fik hende bare til og rødme mere, for hun syntes selv det hade været et fantastisk kys. hun så på ham og sag blot ganske stille mens hun stadig had om hans hals, "et til?" hun så på ham og kigge ham blot dybt i øjne, inden hun igen lod sin læber møde hans i et ømt kys hvor hun roligt lukke øjne og trykke sig ind til ham, og nød han gav hende varme for hun hade jo ikke andet ind trusser på nu. hun holdt dette kys lidt længer inden hun igen brød det og trak sin læber kun få millimeter fra hans og åbne øjne og så roligt på ham mens hun selv hade mærke en varme og nærmest kildene følelse i kroppen som kom vær eneste gang hun hade givet ham et kys, eller når han rørt hendes bar hud, hun kunne ikke beskrive denne følelse men hun nød det også i den grad.
|
|